Täydellinen vartalo

= Silmänruokaa

43

2127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Linkittäisitkö kuvia, jotka eivät ole muokattuja?

• = Silmänruokaa

Mistähän niitä muokkaamattomia kuvia löytää? Ja mitähän noista muokattu? Varmaan tietty näppyä poistettu mtta se lienee aivan arkipäivää. Olisit linkittänyt vaikka jonkin aiheeseen sopivan esimerkin niin olisi ilahtunut.

• totuuden torvi

BMI = 28?

No thanks.

• 28BMIeiKIITOS!

• spammityspam

• perseenreikätyttö

öö noi oli iha normaaleja

• selluliitti2

Iho on muokattu
      kukaan noin pyöreä ei ole iholtaan tuollainen ettei rasva ja mahd. selluliitti näy :D

• =Silmänruokaa

Enpä usko että on suuremin muokattu. On aivan normaalia että jotain näppylöitä korjaillaan. Näin on aina tehty.

Kuin niin pyöreä? Eikös nuo ole ihan normi kiloissa. Sanoisin että hoikkia.

• 8+19
        =Silmänruokaa kirjoitti:

Enpä usko että on suuremin muokattu. On aivan normaalia että jotain näppylöitä korjaillaan. Näin on aina tehty.

Kuin niin pyöreä? Eikös nuo ole ihan normi kiloissa. Sanoisin että hoikkia.

No ei ole normikiloissa. Pakkoko näitä provoja on aina heittää?

• Rumia!

No hyi!

• Aikapoika.,-

Kakkonen oli todella kaunis ja sääretkin olivat hyvänmuotoiset, mitä ykkösellä eivät olleet. Kauniita naisellisia naisia.

• = Silmänruokaa

Ja minua taas tuo ensimmäinen sytyttää ...

• Minä taas juuri ajattelin, että sen tokan sääret oli ... no joo siis sääret ehkä joo. Mutta reidet oli ihan oudot. Ihan niin kuin se ei olisi ikinä liikkunut tai jotain. Ekalla terveemmän näköinen malli.

Ekasta tosin epäien että vatsaa shoppailtu ohjelmalla jälkikäteen. Vaan en nyt mene vannomaan.

• unelmanainen10
      • Yh hyh!

Läskimaha kivasti hyllyy... ja sitten vielä nuo laihat jätkät tuossa ympärillä korostamassa oikein vaikutelmaa.

• TheOtus

Suomessa ei varmaan ole montaa sinkkua sen takia ettei löydä ketään tyydyttävän näköistä. Noita valaita on kadut piukassa.

• = Silmänruokaa

Eipä noi mitään valaita ole. Erityisen kiinnostavia noista tekee kaunis lantio ja vahvat reidet.

• Yh hyh!
        = Silmänruokaa kirjoitti:

Eipä noi mitään valaita ole. Erityisen kiinnostavia noista tekee kaunis lantio ja vahvat reidet.

Nuo ei ole vahvat. Läskissä ei ole voimaa.

• Kommentator

Hyvännäköiset kasvot, ihan ok kroppakin, mutta säännöllisesti urheilua harrastavana miehenä haluaisin mieluummin kimppaan vähän enemmän liikkuvan naisen kanssa.

• Eka oli hyvä. Toka aika kamala. naama mukaan lukien.

• jusssss*****

Kauniita, muodokkaita naisia! Ylipainoa uskon olevan jonkin verran, mutta ei niin, että itseäni miehenä haittaisi. Nam!

• Mikäs siinä jos tykkää pullukoista..

• 18+18

Siis kaikilla makunsa ja se on fine, hyvä jos joku lihavistakin tykkää..

Mua vaan edelleenkin kyrsii ihmisten epäterveellisyys ja huonot elämäntavat. Oli ihminen minkä tahansa näköinen niin huonot elämäntavat on kyllä turn off. Jos mun jätkä rupeis kunnolla ryyppäämään vaikka onkin super treenattu niin en mä sitä kattois. Sama läskien kanssa. Miksei vaan voi pysyä hyvässä ja terveellisessä kunnossa.

Toivottavasti eivät nuo neitokaiset (joilta muuten on kaikki sellut photoshopattu pois) asu suomessa, ettei tarvii muitten maksaa niitten diabetes ja verisuonisairaus hoitoja. YÄK

Sanoin tän jossain toisessakin keskustelussa, pliis pitäkää siitä ihanasta vartalostanne hyvää huolta!

Tästä huolimatta: antaa kaikkien kukkien kukkia...

• ". Jos mun jätkä rupeis kunnolla ryyppäämään vaikka onkin super treenattu niin en mä sitä kattois."

-Eipä kauaa pysyis "supertreenattuna" jos alkaa viina kunnolla maistumaan. ;)

• 14+10

Voi kuule. Sinä kun elät terveellisten elämäntapojesi takia 100-vuotiaaksi, niin ehdit moneen kertaan kuitata ne yhteiskunnan maksamat diabeteshoidot. Ts. laitospaikkasi maksaa jokaiselta "ylimääräiseltä" vuodelta enemmän veronmaksajille kuin 60-vuotiaana kuolleen läskin diabeetikon diabeteshoidot koko elämän ajalta. Ja vaikka pottiin lasketaan parit pallolaajennukset mukaan, niin silti se läski maksaa elämänsä aikana vähemmän yhteiskunnalle kuin kymmeniä vuosia eläkkeellä hilluva terveysintoilija.

• = Silmänruokaa

Siis .......
        Oletko sinä ihan oikeasti sitä mieltä, että nuo kaksi aloituksessa olevaa tytsyä ovat jotenkin lihavia? Tai kenties liian lihavia ??

• onko lystiä?? ;D ;D
        = Silmänruokaa kirjoitti:

Siis .......
        Oletko sinä ihan oikeasti sitä mieltä, että nuo kaksi aloituksessa olevaa tytsyä ovat jotenkin lihavia? Tai kenties liian lihavia ??

Aika sokea täytyis olla jos noita kahta naista ei pitäis lihavina. Ja tuon aloituksen täytyy olla provo, ei kukaan mies täällä oikeasti pidä lihavista naisista :D :D :D. Tai jos pitääkin, niin ei täällä siitä kirjottais. Jollakin on hauskaa, kun porukat haukkuu intona läskejä muijia ja lisää sitten plussia niihin viesteihin. Kymmenen pojoa ja papukaijamerkki hyvästä provosta :D :D :D :D. Pistähän nyt sitten kuvia niistä naisista joista oikeasti pidät

• 18+18
        TheOne kirjoitti:

". Jos mun jätkä rupeis kunnolla ryyppäämään vaikka onkin super treenattu niin en mä sitä kattois."

-Eipä kauaa pysyis "supertreenattuna" jos alkaa viina kunnolla maistumaan. ;)

no juu mut u got the point:D

Meinasin vaan että ei lihavuus ainoa pahe ole vaan myös kaikki muut paskat elämäntavat, polttaminen dokaaminen jne. itsekin biletän ja joskus poltan mutta kyllä se ihmisestä näkyy kun hän liikaa päiheteitä käyttää...

En tajua miksi se on jollekkin niin vaikeeta käydä edes pyörälenkillä 3 kertaa viikossa (tämäkin liian vähän) skipata sokeri ja rasva vaika arkipäivisin ja rajottaa kaikkien päihteiden käyttöä. olis kauniinpaa kansaa..

• 18+18
        14+10 kirjoitti:

Voi kuule. Sinä kun elät terveellisten elämäntapojesi takia 100-vuotiaaksi, niin ehdit moneen kertaan kuitata ne yhteiskunnan maksamat diabeteshoidot. Ts. laitospaikkasi maksaa jokaiselta "ylimääräiseltä" vuodelta enemmän veronmaksajille kuin 60-vuotiaana kuolleen läskin diabeetikon diabeteshoidot koko elämän ajalta. Ja vaikka pottiin lasketaan parit pallolaajennukset mukaan, niin silti se läski maksaa elämänsä aikana vähemmän yhteiskunnalle kuin kymmeniä vuosia eläkkeellä hilluva terveysintoilija.

no niitä diabeteshoitoja ei edes tarvitsisi olla tätä määrää..

Hyvällä säkällä mun tuloista vedetyt verot kattaa mun elämän. Tulevalla koulutuksella saan taatusti hyvää palkkaa:) ja ihan mielelläni minä veroja makselen mutta kyllä se vituttaa kun jotkut tahalteen pistävät itsensä siihen kuntoon että muut sitten makselevat.

Tässä maassa pitäis omavastuuta lisätä, porukka on liian hemmoteltuja, kouluille laitetaan vastuu kasvattamisesta ja kela maksaa "syrjäytyneille välivuosinuorille" elämän. sitten ihmetellään kun on masentunutta ja väkivaltaista porukkaa...

• = Silmänruokaa kirjoitti:

Siis .......

"nuo kaksi aloituksessa olevaa tytsyä ovat jotenkin lihavia? Tai kenties liian lihavia ?? "
        -Jos sinä et näe sitä ylipainoa, ni sulla on silmissä vikaa.

Selvästi ylipainoisia he ovat. Se on FAKTA, ei mielipideasia.
        Sen sijaan pitääkö heitä seksikkäinä tai haluttavina, ni on puhtaasti mielipideasia.

• lifemocker

liikaa läskiä - ei lähelläkään täydellistä

• kari..

huh.. toi toka on täydellinen! ;)
      ekasta tykkään muuten, mutta naama ei miellytä..

• ----43578-----

Minusta molemmat naiset ovat erittäin seksikkäitä ja ainakin tällä miehellä alkoi heti keulia, kun noita kuvia katseli hetken. Omat seurustelukumppanit on tupanneet olla melko lailla tuollaista vartalotyyppiä, ja tuntuu hemmetin hyvältä painautua sellaista vartaloa vasten.

En väitä, että nuo välttämättä täysin ihannenaiseni vartalotyyppiä ovat mutta paljon lähempänä kuin sporttiset naiset. Terveysnatsit ovat oksettavia, kuten tämänkin ketjun nillittäjät.

• WeightlossIsPossible

Molemmat naiset olisivat kauniita jos olisivat laihempia. Mutta koska heillä nähtävästi on erittäin hyvät geenit, niin harvinaista kyllä, eivät ole rumia selvästi ylipainoisinakaan.

Mutta kuten sanottu, normaalissa, terveellisessä painossa molemmilla naisilla olisi tooodella kuuma kroppa. Nyt menee normaalipainoinen tavisnainen valitettavasti ohi..

• Kauniita nytkin

Tarkoitin sanoa kauniipia ensimäisessä lauseessa. Pieni mutta merkittävä ero koska naiset ovat kauniita.

• oåifree

Naisena kommentoin... Kiva huomata, että ylipainoisistakin miehet tykkää. Jokaiselle jotakin.:) Ihan tavallisen näköisiä naisia minun silmissäni. Omasta lähipiiristä löytyy ehkä yksi, joka on yhtä pyöreä kuin nämä naiset linkeissä. Muuten on normaalipainoisia tai hoikkia. Vaikkakin valta osa ystävistäni on jo äitejä -myös minä. Varmasti en osaisi olla sinut itseni kanssa, jos ylipainoa olisi noin paljon. Ja kun ystävien juttuja kuuntelee, niin paljon vähemmästäkin aloittavat terveyskuureja...

Eivät siis vastaa sitä mielikuvaa, mitä itse haluaisin olla. Elämä tuollaisten kilojen kanssa olisi raskasta. Mutta jokainen tyylillään.:)

• lisko.,!

"Se olisi sama kuin alkaisi väittelemään siitä kumpi on parempi paidan väri, musta vai valkoinen tai että kumpi on parempaa musiikkia, iskelmä vai rock."

Ei tietenkään ole. Kauneus on erittäin helposti mitattavissa.

Miten kauneutta mitataan?

Otetaan riittävän suuri määrä ihmisiä ja näytetään heille kuvia ihmisistä.. Pystymme helposti löytämään mitkä kuvat saavat enemmän pisteitä ja mitkä kuvat jäävät pisteittä.

"tekin, rakkaat miekkoset vanhenette, lihotte, kaljuunnutte ja rupsahdatte."

Myönnät siis kyseisten piirteiden olevan YLEISESTI ottaen ei haluttuja miehissä. Samoin kuin listatut asiat ovat YLEISESTI ottaen ei haluttuja. Miehet haluaa kympin naisen ei rumaa lihavaa naista ellei kyseessä ole fetissi. Myös erilaiset taipumukset omaavat henkilöt ovat tietysti ihmisiä.

Osat naiset ovat ihastuneita vanhoihin, lihaviin, kaljuuntuneihin rupsahtaneisiin miehiin. Tämä kuitenkin harvoin on se ihannemies, josta naiset haaveilevat. Yleisesti ihanteellinen miehen ulkonäkö on tämän kirjoituksen kaltainen http://pleieri.blogspot.com/2013/04/ulkonako.html

Huomaa myös naisen kauneuden kohentuminen ennen jälkeen kuvissa. Nainen korjautti ulkonäkönsä koska ei saanut rumana haluamiaan miehiä. Korjattuaan ulkonäkönsä rikas menestynyt mies löytyi.

• Llizard

Kerroit jo miten kauneutta mitataan, mutta mediaani ei silti ole koskaan koko totuus eikä yleistys koske kaikkia. Kauneus ja komeus ovat edelleen makuasioita. Ystäväni pitää Al Pacionoa komeana mutta minä en.

Käytin ihan omaa logiikkaasi kun mainitsin miestenkin rupsahtavan jne. Olisi kiinnostavaa tietää miten handlaat oman rupsahtamisesi kun ulkonäkö on sinulle noin tärkeä ja ilmeisesti tärkein (ainoako?) valtti pariutumismarkkinoilla.
        Minulle se on ihan normi juttu että jossain vaiheessa elämää ikä tekee tehtävänsä. Ei sen tarvitse vähentää miehen eikä naisen viehätystä. En toki nuorena naisena viehäty vanhoista sedistä, mutta tuskinpa vanhana jahtaan itseäni nuorempia vaan toivottavasti olen onnellisesti ikäiseni miehen kanssa.

En silti jaksa väitellä kanssasi koska olemme asiasta täysin eri mieltä ja en jaksa uskoa että saat väittämäsi menemään faktana läpi eres suurimpaan osaan ihmisistä. Pisteet siliti yrityksestä, menestystä blogillesi ja toivottavasti saat lisää samanmielisiä seuraajia.

• Hex rx
        Llizard kirjoitti:

Kerroit jo miten kauneutta mitataan, mutta mediaani ei silti ole koskaan koko totuus eikä yleistys koske kaikkia. Kauneus ja komeus ovat edelleen makuasioita. Ystäväni pitää Al Pacionoa komeana mutta minä en.

Käytin ihan omaa logiikkaasi kun mainitsin miestenkin rupsahtavan jne. Olisi kiinnostavaa tietää miten handlaat oman rupsahtamisesi kun ulkonäkö on sinulle noin tärkeä ja ilmeisesti tärkein (ainoako?) valtti pariutumismarkkinoilla.
        Minulle se on ihan normi juttu että jossain vaiheessa elämää ikä tekee tehtävänsä. Ei sen tarvitse vähentää miehen eikä naisen viehätystä. En toki nuorena naisena viehäty vanhoista sedistä, mutta tuskinpa vanhana jahtaan itseäni nuorempia vaan toivottavasti olen onnellisesti ikäiseni miehen kanssa.

En silti jaksa väitellä kanssasi koska olemme asiasta täysin eri mieltä ja en jaksa uskoa että saat väittämäsi menemään faktana läpi eres suurimpaan osaan ihmisistä. Pisteet siliti yrityksestä, menestystä blogillesi ja toivottavasti saat lisää samanmielisiä seuraajia.

Kauneuskirurgia kehittyy ja kuntoilemalla kroppa pysyy hyvänä. Ikääntyvällä naisella valitettavasti myös p*llu löystyy jatkuvasti.

• HE758
        Hex rx kirjoitti:

Kauneuskirurgia kehittyy ja kuntoilemalla kroppa pysyy hyvänä. Ikääntyvällä naisella valitettavasti myös p*llu löystyy jatkuvasti.

Mistä sä tiedät ikääntyvien naisten toosien löysyyden? Oletko kokeillut vai perustuuko tämä väittämäsi lääketieteeseen?

Katsos, pieni ystäväiseni, ei se pimppi ole sen kummempi elin kuin persreikä tai suukaan. Ei veny eikä löysty. Vai löystyykö sun perse kun käyt kakilla? Jääkö huulet lerpalleen kun haukottelet? Ei? No miksi sää luulet että se toosa jotenkin veltoistuis tai löystyis? Onko sun sieraimet veltostuneet nenänkaivamisen takia`? Korvakäytävät suurentuneet korvien kairaamisesta?

• linttis77

"Se olisi sama kuin alkaisi väittelemään siitä kumpi on parempi paidan väri, musta vai valkoinen tai että kumpi on parempaa musiikkia, iskelmä vai rock."

Surkea vertaus.

Haluatko enemmän vai vähemmän alkkaa olisi parempi kysymys kun puhutaan kauneudesta.

Kauneus on odellakin mitattavissa.

Onko sian nenä haluttu? Kierot silmät? Huono iho? Onko valtava painoindeksi haluttua? Onko erikokoiset nännit haluttua?

Tyylissä sitten on erilaisia mieltymyksiä. Osat pitää enemmän punatukista kuin tummahiuksisista. Tämä on sitä, että "musiikista pidetään yleisesti ottaen" mutta minkä tyylisestä musiikista on eri asia.

• sarana55

idästä löytyy kaikille kauniskasvoiset ja kaunisvartaloiset naiset :)

• .....

Aloituskuvissa kyllä hieno vartalo, mutta kasvot jostain syystä olivat epäsuhtaiset vartaloon nähden.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe