Homo?

kovastikiinnostaamut

Mistä tunnistaa, että mies voisi olla homo. En haluaisi turhaan kuvitella turhia ja menettää sydäntäni. Seurustelusuhteiden vähyydestä,...?

9

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • solarrr

Oon ihastunut mieheen, jonka kanssa ollaan tapailtu 1,5 kk. Meillä on ikäeroa jonkin verran, minkä takia mies on pariin otteeseen laittanut pelin poikki (myös eronnut juuri pitkästä suhteesta). On kuitenkin niin ihastunut minuun, että ei pysty olemaan ottamatta yhteyttä varsinkin muutaman lasillisen jälkeen.. Kuitenkaan tällöin ei ole ollut kyse yöseuran kaipuusta. Mies on pari kertaa maininnut jotakin, että pitäisikö alkaa homoksi ja kertonut käyneensä jonkin verran homobaareissa kavereiden takia.
      No, olin ajatellut homman olevan ohi, kun taas näimme lasillisten merkeissä. Uskaltauduin kyselemään kaikkea, mikä minua oli jäänyt kaivelemaan. Ja mies myönsi olleensa joskus vähän ihastunut johonkin miehiin. Mutta ettei voisi ikinä kuitenkaan olla miehen kanssa. No, tämän illan jälkeen hän kuitenkin halusi taas lähteä kävelylle. Mutta kauhea ajatus, että jos tästä tulisi jotain, niin joutuisin aina miettimään, että mikä päivä mies tulee kaapista ulos! Tai jos hänellä on koko loppuelämän pieni tykytys takaraivossa, että pitäisikö kokeilla miestä!
      Homoutta on vaikea varmaksi sanoa, koska ihmiset eivät sitä aina itsekään tiedä :( Tulipa pitkä avautuminen, mutta tilanne piinaa minua!

• Homot<ihmiset

Hyi vittu mikä homo!

• kiltti peräkammari

• lifemocker

kyllä eleistä sen tunnistaa kuten myös puheesta

• 75% hetero?

Ei muuten tunnista. Kaikki eivät ole telkkarista tuttuja "oh MY god, how gorgeous!" -pikkurillihomoja. Hyvinkin maskuliinisen oloinen nallekarhumetsuri voi olla homo, vaikka vaikuttaa heteron perikuvalta. Puolestaan feminiinisenkin oloinen mies voi olla herkkä hetero.

Ihan samoin maskuliinisen oloinen nainen voi olla hetero tai naisenllinen lesbo.

• iha puhas homo

Siinä se kuvassa yksi löytyikin!!!

Nussitaanko?

• _KKK

Ei varmaan Ap:lle tullut mieleen, että jos kyseinen mies on esim. ujohko tai ei käy paljon sosiaalisissa riennoissa, niin eipä niitä seurustelusuhteita kerry.

Aika yleistä että mies leimataan homoksi juuri pitkän sinkkuajan tai seurustelemattomuuden vuoksi, mikä on kyllä ihan naurettavaa.

• .Veturi..>

Just näin kuten tossa alussa oli kiltti peräkammari kirjottanu

• Ja se on totuus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe