Ehdimme seurustella nipinnapin puoli vuotta, mikä on kovin lyhyt aika. Mutta mun mielestä viime kesänä aurinko paistoi joka päivä. Kaikki eteni liiankin hyvin, hänestä löytyi kaikkia niitä asioita joita arvostan, oli hämäävän paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Niin umpirehellinen ja empaattinen ihminen, joita en uskonut enää löytyväksikään. Seksi oli parasta ikinä, sen vuoksi tuntuu että siitä on pakko mainita, koska en ole siitä aiemmin niin perustanut.
Noin kahden, kolmen kuukauden seurustelun jälkeen hänen ensirakkautensa otti häneen yhteyttä. Se pisti melkoisen tunnemyllerryksen hänessä liikkeelle. Heidän erostaan oli useita vuosia, mutta ero oli ollut aika ikävä, ja tämän vuoksi ensirakkaus otti yhteyttä. Halusi selvyyttä ja jonkinlaista selitystä eroon, jonka ensirakkaus oli ottanut kovin raskaasti.
Näin että hänellä oli ajoittain todella paha olla, vanha elämä pyöri mielessä ja hän tunsi kovasti syyllisyyttä siitä. Minä yritin antaa hänelle tilaa, ja ajattelin, että jonkun ajan päästä alkaa helpottaa. Meidän välillä oli kuitenkin asiat koko ajan olleet loistavasti. Kunnes päivänä eräänä hän kertoi, että on tajunnut että hänellä on vielä tunteita ensirakkauttaan kohtaan. Ja sanoi, että ellei tee tämän tunteen suhteen nyt mitään, hän jää ikuisesti miettimään, josko heidän suhde olisikin voinut onnistua(hän itse oli aiheuttanut eron aiemmin). Mutta ettei oikein tiedä mitä tehdä. Me ei riidelty eikä mitään, itkettiin vaan.
Minä loppujen lopuksi ilmoitin, että hänen täytyy ottaa yhteyttä tähän ensirakkauden kohteeseen, ja kysyä häneltä, olisiko tämä vielä valmis kokeilemaan hänen kanssaan. Ensirakkauden kohteelle se sopi, joten tämä tarkoitti, että meille tuli ero. Ja tästä itkusta ei tule loppua. Molemmat itkettiin tuolloin, ja näin että ero oli hällekin vaikea. Mutta ymmärrän häntä. Itsellä ei ole sellaista ensirakkautta, jota enää kaipaisin, mutta joillakin voi olla. Eikä meidänkään suhde sitten olisi ollut enää kauhean hyvällä pohjalla, kun hän kuitenkin havaitsi, että hällä on vielä tunteita toista kohtaan.
Ymmärsin vasta eron jälkeen, että olin mennyt rakastumaan, niin pahalta tuntui, ja tuntuu yhä. En voi olla miettimättä, miten voi näin paska säkä ihmistä kohdata. (Tämä nyt tietenkin kovin subjektiivista, ihmisille tapahtuu paljon paljon hirveämpiäkin asioita, mutta tämä tuntuu nyt minun elämäni suurelta tragedialta.) Näin häntä viimeksi tammikuun puolivälissä. Kirjoitin hänelle aika nopsaan eron jälkeen piiitkän vastauksen sähköpostin, jonka lähettämistä olen katunut ja kadunkin. Käyn siinä lähinnä läpi omaa tuskaani, eikä hänen olisi tarvinnut sellaista lukea. Mieleni on tehnyt ottaa yhteyttä uudestaan, useita kertoja, mutta en keksi sille yhtään järkevää syytä, itseäni vain kiusaisin.
Olen seurustellut aiemminkin, pisin suhde kesti 6 vuotta. Olen yli kolmekymppinen ja ihmettelen miten olen tällaisessa tilanteessa. Luulin että sydämeni oli ehtinyt särkyä jo muutamia kertoja, että tämä on jo tuttua huttua, näistä asioista pääsee ajan kanssa yli, mutta kyllä tämä olo on jotain niin lamauttavaa. Olen itkenyt lähes puoli vuotta oikeastaan joka päivä, milloin enemmän, milloin vähemmän. En voi käsittää miten joku ihminen voi vaikuttaa omaan elämään näin voimakkaasti, enkä tiedä mitä tehdä tämän surun ja lohduttomuuden kanssa. Tuntuu että olen heittänyt toivonkin menemään, ja se on jo aika paljon se. Aikaisemmin olin kuitenkin peruspositiivinen ihminen, ja pyrin näkemään asioista ne hyvät puolet ja iloitsemaan pienistä asioista. En ole kuitenkaan ihan helpolla muutenkaan päässyt tässä elämässä, eipä kukaan muukaan, mutta tuntuu, että tämä katkaisi kamelin selän. Enkä todellakaan tiedä miten tästä eteenpäin.
Samaa mietin mitä monet muutkin täällä, miten päästä yli erosta?
42
761
Vastaukset
- karma3
Niin sydänyäsärkevää, etten tiedä mitä sanoisin tai millä lohduttaisin.
Itse olen surrut kohta kaksi vuotta eroa, jossa tulin jätetyksi.
Koko tunteen skaalat on läpikäyty ja tällä hetkellä jäljellä on vain tyhjyys ja masennus, niin suuri, etten pysty edes muita lohduttamaan :(
En pysty mitenkään enää valaamaan uskoa, että minulle enää koskaan tulisi elämääni rakkautta.
Kunhan päivä kerrallaan.
Yöllä töissä havahduin ajatukseen, että onneksi ihminen sentään kuolee joskus, ettei tätä ikuisuuksiin voi jatkua ja sillä hetkellä sen asian tajuaminen toi hetken helpotuksen.- axillaris
Älskade karma3 Tiedätkö???? MITÄ tapahtuu kun Ajattelet niinkuin Teet nyt????
Oletko ylittänyt 90v ? Kun et ENÄÄ.. enää? PYSTY valamaan Uskoa......
Onneksi............kuolee!! sentään.....joskus??
asian....tajuaminen toi hetken helpotuksen??
EN ivaile sanojasi...Vaan sinulla on NIIN tehokkaita suggestioita että NIILLÄ
pystyy Masentamaan Norsunkin! Saati itsesi!!
Tiedätkö miten Hypnoosi toimii?? ET!
Nyt käytät sitä itseäsi VASTAAN!! Tehokkaasti!!
Surrut 2v.. Tunteen Skaalat?
Palaa aikaan, jolloin ei ollut tyhjyyttä!! (ennen suhdetta) Edelleenkin olet sama
Tyttö... vain kasaantunut häiriöitä Tiellesi.. Ne Raivattava pois!! - mitä nyt?
Olen pahoillani sinun puolesta, tuntuu että pystyn samaistumaan tunteisiisi täysin. Minäkin pelkään, että tämä suru ja tyhjyys vaan jatkaa rinnalla kulkemista, koska se ei ole helpottanut tänä aikana ollenkaan. Ajatella että täytyisi kaksi vuotta kantaa näitä samoja tunteita tuntuu ihan kamalalta, ei tämä ole mitään elämää.
Minäkään en usko että voisin saada kokea yhtä voimakasta rakkautta enää koskaan. Vaikka yritän olla kiitollinen, että sain edes kokea tämän pienen hetken verran jotain näin suurta, se ei tunnu onnistuvan. Läheiset lohduttavat, että sinähän olet vielä niin nuori, sullon vielä aikaa. Mutta jotenkin en vaan pysty uskomaan tuohon. Ja miten sitä pystyy enää ikinä luottamaan toisen ihmisen tunteisiin. Olen kokenut että hyvä parisuhde olisi minun elämäni tärkein asia, koska lapsia en usko että niitä tulen hankkimaan. Ennen kaikkea tätä olin ihan tyytyväinen tilanteeseeni, olin useita vuosia sinkkuna, jos ei muutamia lyhyitä epätoivoisia yrityksiä lasketa mukaan. Nyt jokainen asia vaan muistuttaa hänestä. Onnellisten parien näkeminen satuttaa.
Mutta niin, päivä kerrallaa, eihän sitä muuta voi. Olen itsekin ajatellut miten kuolema helpottaisi. Olen aina ollut kovin herkkä, ja ajatella, että jos joutuisin joskus vielä kokemaan tämän kaiken saman uudelleen! En usko että kestäisin enää sellaista. Joten empä minä enää rakkauttakaan voi tulla kokemaan, jos en uskalla ottaa sitä riskiä. Ikinä aiemmin en kokenut ottavani rakkauden kanssa mitään riskiä, uskoin aina vahvasti siihen, että kaikesta pääsee yli ajan kanssa. Mutta tässä sitä ollaan. Voimia sinulle.
- joku551
Mitä nyt - karma: mitä teille maksetaan "saduistanne" tällä???
- mitä nyt?
Onko tällaisiä elämäntilanteita sitten vaikea uskoa tapahtuneeksi vai mikä on. En tiedä mitään typerämpää, kuin kirjoitella oikeasti satuja keskustelufoorumeille, kaikenmaailman trollit tms. Sellaisia ihmisiä en ymmärrä, koska en pysty lainkaan samaistumaan heihin. Karma3n ei tarvitse kirjoittaa kuin muutama rivi, kun ymmärrän häntä jo täysin, koska käymme samanlaisia tunteita läpi. Että ihan totta tässä ainakin puhun, vaikka koenkin elämäni suhteellisen köyhäksi tällä hetkellä, miten paljon köyhempää elämäni voisikaan olla, jos oikeasti satuja tänne kirjottelisinkin. Puistattavaa.
- axillaris
mitä nyt? kirjoitti:
Onko tällaisiä elämäntilanteita sitten vaikea uskoa tapahtuneeksi vai mikä on. En tiedä mitään typerämpää, kuin kirjoitella oikeasti satuja keskustelufoorumeille, kaikenmaailman trollit tms. Sellaisia ihmisiä en ymmärrä, koska en pysty lainkaan samaistumaan heihin. Karma3n ei tarvitse kirjoittaa kuin muutama rivi, kun ymmärrän häntä jo täysin, koska käymme samanlaisia tunteita läpi. Että ihan totta tässä ainakin puhun, vaikka koenkin elämäni suhteellisen köyhäksi tällä hetkellä, miten paljon köyhempää elämäni voisikaan olla, jos oikeasti satuja tänne kirjottelisinkin. Puistattavaa.
till mitä nyt:..Suomen kieli piti olla sanarikas. miljoona kertaa luettuani pystynyt
tietämään oletko mies vai nainen?? en asu Suomessa..
Kyllä nyt kirjoituksestasi huomaa ettet ole Troll.
Olet liian ymmärtämässä muita....itsesi jätät likaa huomaamatta
Annat sillä Hyväksikäyttää itseäsi..
Kaverilla "ensirakkaus" meni pieleen..sitten löytyi Sinä.. ja taas ihastui..
Ei sittenkään. "ensirakkauttahan" SITÄHÄN ei saanu loukata..koska
Tunteenriekaleitakin saatoi olla vielä jäljellä...Sinua kyllä voi loukata MIKSI ??
SINUN Rakkautesihan kun SIINÄ tilanteesa ei Minkään arvoinen !!!
Ja Sinä aivan sen sitten Luonnollisesti "hyväksyit" kin..
EI häntä vaivaa että NYT olitte TE yhdessä..Sitten ENTINEN tyyppi Sai
Kaataa sen.. amen.. Sinullehan sai näin siis tehdä??
Loukkaannut minuun Nyt:.. Mutta onnellinen olet. kun ei ole sinulla tämä kukasta kukkaan lentäjää..
Joka.. HETKEN. jaksaa olla kuin Taivaan Enkeli lyhyen hetken. - mitä nyt?
axillaris kirjoitti:
till mitä nyt:..Suomen kieli piti olla sanarikas. miljoona kertaa luettuani pystynyt
tietämään oletko mies vai nainen?? en asu Suomessa..
Kyllä nyt kirjoituksestasi huomaa ettet ole Troll.
Olet liian ymmärtämässä muita....itsesi jätät likaa huomaamatta
Annat sillä Hyväksikäyttää itseäsi..
Kaverilla "ensirakkaus" meni pieleen..sitten löytyi Sinä.. ja taas ihastui..
Ei sittenkään. "ensirakkauttahan" SITÄHÄN ei saanu loukata..koska
Tunteenriekaleitakin saatoi olla vielä jäljellä...Sinua kyllä voi loukata MIKSI ??
SINUN Rakkautesihan kun SIINÄ tilanteesa ei Minkään arvoinen !!!
Ja Sinä aivan sen sitten Luonnollisesti "hyväksyit" kin..
EI häntä vaivaa että NYT olitte TE yhdessä..Sitten ENTINEN tyyppi Sai
Kaataa sen.. amen.. Sinullehan sai näin siis tehdä??
Loukkaannut minuun Nyt:.. Mutta onnellinen olet. kun ei ole sinulla tämä kukasta kukkaan lentäjää..
Joka.. HETKEN. jaksaa olla kuin Taivaan Enkeli lyhyen hetken.Nainen olen, mutta tarkoituksella kirjoitin niin, että voisin olla kumpi tahansa, mies tai nainen. Tiedän kyllä sen että ymmärrän muita liikaa, ja jätän itseni huomioimatta, mutta se tuntuu olevan senverran sisäänrakennettu juttu, ettei sellaisesta pääse eroon. Mutta kyllä sekin on mielestäni hienoa, että pystyn ymmärtämään muita, vaikken heidän tekojaan hyväksyisikään. Tosin ehkä olisi vain helpompaa olla vihainen, kenties pääsisi asioista nopeammin, tai helpommin yli.
Minun ja ensirakkauden välillä oli 10 vuotta, kyse ei ole siis kukasta kukkaan lentelijästä. Mutta enpä minä kenenkään tunteille voi mitään tehdä, toivois vaan jos edes pystyisi omiin tunteisiinsa vaikuttamaan, mutta kyllä on taas ollut niin helkkarin itkuisia päiviä ettei oo tosikaan. Kipu ei tunnu hellittävän millään. Kyllähän se siltä tuntuikin, ettei minulla ole mitään arvoa, minun tunteillani ei ole merkitystä, mutta jotenkin pystyn kuvittelemaan tilanteen jossa on kahden tulen välissä. On pakko tehdä valinta. Ja se valinta ei nyt osunut mun kohdalle. Ja kyllä mää ajattelen, että tää on ihan helvetin epäreilua, miksen minä voi ikinä saada mitään hyvää mikä myös kestäs enemmän kun hetken. Mutta elämä ei oo reilua muillekaan. Ei todellakaan. - axillaris
mitä nyt? kirjoitti:
Nainen olen, mutta tarkoituksella kirjoitin niin, että voisin olla kumpi tahansa, mies tai nainen. Tiedän kyllä sen että ymmärrän muita liikaa, ja jätän itseni huomioimatta, mutta se tuntuu olevan senverran sisäänrakennettu juttu, ettei sellaisesta pääse eroon. Mutta kyllä sekin on mielestäni hienoa, että pystyn ymmärtämään muita, vaikken heidän tekojaan hyväksyisikään. Tosin ehkä olisi vain helpompaa olla vihainen, kenties pääsisi asioista nopeammin, tai helpommin yli.
Minun ja ensirakkauden välillä oli 10 vuotta, kyse ei ole siis kukasta kukkaan lentelijästä. Mutta enpä minä kenenkään tunteille voi mitään tehdä, toivois vaan jos edes pystyisi omiin tunteisiinsa vaikuttamaan, mutta kyllä on taas ollut niin helkkarin itkuisia päiviä ettei oo tosikaan. Kipu ei tunnu hellittävän millään. Kyllähän se siltä tuntuikin, ettei minulla ole mitään arvoa, minun tunteillani ei ole merkitystä, mutta jotenkin pystyn kuvittelemaan tilanteen jossa on kahden tulen välissä. On pakko tehdä valinta. Ja se valinta ei nyt osunut mun kohdalle. Ja kyllä mää ajattelen, että tää on ihan helvetin epäreilua, miksen minä voi ikinä saada mitään hyvää mikä myös kestäs enemmän kun hetken. Mutta elämä ei oo reilua muillekaan. Ei todellakaan.mitä nyt: Omat tunteet pystyy, oppii hallitsemaan. täysin vaan ei ole muutaman
päivan asia.. menee kauemmin..mutta on sen arvoinen.
kaikkien opittavissa.. 95% - mitä nyt?
axillaris kirjoitti:
mitä nyt: Omat tunteet pystyy, oppii hallitsemaan. täysin vaan ei ole muutaman
päivan asia.. menee kauemmin..mutta on sen arvoinen.
kaikkien opittavissa.. 95%Niin, tiedän kyllä mitä tarkoitat, se on vaan niin äärimmäisen vaikeaa. Nyt tuntuu siltä että tunteet hallitsevat minua. Olen aina ollut kovin tunteellinen ja herkkä, ja se ei auta tässä tilanteessa yhtään. Oikeastaan minusta tuntuu, etten pysty hallitseman omaa elämääni lainkaan tällä hetkellä, ja kun koitan katsoa eteenpäin näen vain mustaa. Kenties tarvitsisin jotain ulkopuolista apua, mutta koen senkin hakemisen kovin raskaaksi. Ja kun tiedän millaista se apu olisi, olen ulkopuoliseen apuun joutunut turvautumaan monesti ja pitkällä aikavälillä, niin jotenkin minusta tuntuu, että samanlainen apu tällä hetkellä olisi täysin turhaa. Mua vaan itkettää. Olis niin ihanaa jos joku voisi sanoa koska tää kipuilu loppuu.
- karma3
Niin, olisikin kaikki vaan satua.
Kaikki olisi silloin mitä parhaimmin.
Valitettavasti tämä vaan on jonkun ihmisen elämästä (minun)
Voi olla, että olen "hypnotisoinut" itseni tähän ahdinkoon, niinkuin joku epäili, mutta kerro ihmeessä millaisella hypnoosilla tästä noustaan?
En kyllä ollut ennen suhdettakaan elämääni tyytyväinen, joten se siitä, silloinkin epämääräinen tyhjyys vallitsi elämässäni, ehkä juuri siksi olin niin altis rakastumaan päätä pahkaa.
Mielelläni lahjoittaisin tämän "sadun" sinulle joku551, jos sinä sen osaisit paremmin kantaa ja pääsisit helpommin yli.- axillaris
karma3 Hej!
ÄLÄ anna jonkun vaikuttaa Sinuun Koskaan ex(joku51) ET saa antaa tällaisten
Täysin mitättömien olioitten koskea sinuun...Mieleesi
Ominaisuutesi.ON. ottaa itseensä minkä nyt sitten milloinkin annatkin sen tehdä.
Vaikuttaa sinuun..ja painaa sinua ALAS...
Sinulla.. kuin meillä Ihmisillä. on niin helppo aina uskoa kaikkeen Negatiiviseen
Näemme "MUILLA on noin hyvin MIKSI ei minulla"???
ÄLÄ nyt raivostu minuun kun sanon: Sinulla on loistava filtteri löytää kaikki
(ei ihan kaikki) negatiivinen ympäriltäsi JA soveltaa jollakin Taivaallisen..
Loistavalla taidolla itseesi.. Kuten
Ex Eräs Lääkäri kertoi Oppiajoiltaan: Kaikki.. Joka Ainoa tauti (satoja) sopi
Mistä luimme Minuun...Minussa oli aivan 100% KAIKKI oireet joka ainoasta
Taudista..
Gynegologiaa lukiessani OLINKIN sitten aivan terve...
ET ennenkään tyytyväinen elämääsi??!!?? Kuvaile epämääräinen Tyhjyys!!!
Ex:.. Olet 230cm pikä? painat 260 kg? pitkälti yli 100 vuotias?. Ruma niin että
sahapukkikin saa sydänhalvauksen nähtyään sinut?? Armoton juoppo?
pienet sarvet päässä? joka ainoa vastaantuleva (mies) saa nyrkki turpaansa)
Käsket joka ainoan painua Helvettiin.. kun pitäisi sanoa Hei mitä kuuluu raring!
Ja muuta vastaavaa (jos nyt vähäisesti yliamm...)
Hypnoosia ei ihan TÄLLÄ voi opettaa
Nouset aivan helposti ..vaikka ei siltä tuntuisikaan.
Ihan olisi kivaa jos kerrot jotakin Itsestäsi...ajatuksistasi..mitä vain haluat...
E: mailini on niin tyhmän paljastava että heti koko maailmatietää minusta KAIKEN..
Onko Täällä paikkaa keskustella " anonymt" ?
Olen uusi enkä tätä täällä vielä osaa...
Toivotan Kaikkea hyvää Sinulle ja Aina... - axillaris
axillaris kirjoitti:
karma3 Hej!
ÄLÄ anna jonkun vaikuttaa Sinuun Koskaan ex(joku51) ET saa antaa tällaisten
Täysin mitättömien olioitten koskea sinuun...Mieleesi
Ominaisuutesi.ON. ottaa itseensä minkä nyt sitten milloinkin annatkin sen tehdä.
Vaikuttaa sinuun..ja painaa sinua ALAS...
Sinulla.. kuin meillä Ihmisillä. on niin helppo aina uskoa kaikkeen Negatiiviseen
Näemme "MUILLA on noin hyvin MIKSI ei minulla"???
ÄLÄ nyt raivostu minuun kun sanon: Sinulla on loistava filtteri löytää kaikki
(ei ihan kaikki) negatiivinen ympäriltäsi JA soveltaa jollakin Taivaallisen..
Loistavalla taidolla itseesi.. Kuten
Ex Eräs Lääkäri kertoi Oppiajoiltaan: Kaikki.. Joka Ainoa tauti (satoja) sopi
Mistä luimme Minuun...Minussa oli aivan 100% KAIKKI oireet joka ainoasta
Taudista..
Gynegologiaa lukiessani OLINKIN sitten aivan terve...
ET ennenkään tyytyväinen elämääsi??!!?? Kuvaile epämääräinen Tyhjyys!!!
Ex:.. Olet 230cm pikä? painat 260 kg? pitkälti yli 100 vuotias?. Ruma niin että
sahapukkikin saa sydänhalvauksen nähtyään sinut?? Armoton juoppo?
pienet sarvet päässä? joka ainoa vastaantuleva (mies) saa nyrkki turpaansa)
Käsket joka ainoan painua Helvettiin.. kun pitäisi sanoa Hei mitä kuuluu raring!
Ja muuta vastaavaa (jos nyt vähäisesti yliamm...)
Hypnoosia ei ihan TÄLLÄ voi opettaa
Nouset aivan helposti ..vaikka ei siltä tuntuisikaan.
Ihan olisi kivaa jos kerrot jotakin Itsestäsi...ajatuksistasi..mitä vain haluat...
E: mailini on niin tyhmän paljastava että heti koko maailmatietää minusta KAIKEN..
Onko Täällä paikkaa keskustella " anonymt" ?
Olen uusi enkä tätä täällä vielä osaa...
Toivotan Kaikkea hyvää Sinulle ja Aina...karma3 PITI kirjoittaa " hypnoosia ei ihan TÄÄLLÄ...
Kraams!! - axillaris
karma3 "niinkuin joku epäili" olen minä..
- karma3
Eipä taida täällä olla paikkaa anonyymisti puhumiseen.
Miten sellaisen tyhjyyden tunteen vois kuvailla muille, ulkopuolisille.
Se vaan on.
Päällisin puolin olin kaiken saavuttanut, työn, lapset, talon, laimean liiton.
Sitten se tunne, että tässäkö tämä sitten on.
En tuntenut eläväni elämääni, vaan suoritan sitä, välillä on tunne, että olen olemassa vain muitten tarpeita varten.
Kait se oli halu kokea rakkauden tunnetta, jännitystä, ns. hyvää stressiä, sellaista, jossa tuntee todellakin olevansa elossa, eikä vaan olla päivästä toiseen.
Kiitos kuitenkin, kun välität.
ps. sinulla on hyvin erikoinen tapa kirjoittaa.- axillaris
Heej!! karma3 Hävettää kyllä vähän Tapani (etunimi) kirjoittaa..
Ollut melkein sata vuotta pois Suomesta.. ja sitten ruostuu kieli, vielä pahempi
kun pitää kirjoittaa...
Viime kerrallakin löysin 127013 virhettä joita korjailin... huonolla menestyksellä..
Kyllä suurin ihailuni Mitä Olet saavuttanut!!
Sinun Olisi oltava suuresti Ylpeä Itsestäsi....Siihen eivät monet pysty..
Mutta näiden saavuttaminen maksoikin Paljon.. Vuodet menee...
Haaveet saivat odottaa...Milloin oli Aikaa vain jäädä nauttimaaan?... Hetkestä..
Nuoruudesta...Toisistamme...Elämän arvoista...
Olet Hyvä ihminen joka ajattelee toistakin...Tulla jätetyksi on jäätävän
raastava tunne Meitä eniten loukkaavin...Oikotietä ulospääsyyn ei ole..jos
satsasi kaiken...Ja palkkioksi ...Jätetään..kuin ei olisi minkään arvoinen..
Kirjoituksesi koskee.. Olisi vaikea olla Välittämättä Sinusta!
Vaan viisaita sanoit..Todella Viisaasti ...Sait sanoiksi juuri sitä mitä elämä
TODELLA on....Jäin Oikein miettimään .niihin sisältyy vuosia.
Nyt vasta välähti.. Olen rekisteröity täällä. kirjoitan sieltä.. jos haluat?
En kyllä ihan tiedä sen toimintaa sittenpähän näkee..
Kiitos että luit tätä minun.....
Hyvää jatkoa!! . - mitä nyt?
Jos nyt on mahdollisuus alkaa elämään sitä omaa elämääsi, olet tietysti olemassa lapsiasi varten, mutta nyt sinulla on ainakin tilaa ajatella omia tarpeitasi?
Puhun mitä itsenikin pitäisi tehdä, se on helppoa sanoa, toisin kuin tehdä. Ja sitä turhautuu, on vihainen ja parhaimmillaan säälii itseään omasta tilanteestaan, kun tavallaan tietää mitä "pitäisi" tehdä, muttei kuitenkaan siihen kykene. Eikä mikään tommonen todellakaan helpota omaa oloa. Itse en ole saavuttanut mitään noista, mitäitse mainitsit. Sairastuin masennukseen teininä, ja se on kulkenut rinnallani koko ajan, enemmän tai vähemmän. Mutta sen vuoksi minulla ei oele ammattia. Haluaisin niin kovasti tehdä töitä, mutta en usko että olen tällä hetkellä työkykyinen. Tai oikeastaan tiedän etten ole.
Olisi ihan kiva, jos joskus voisin asua omistamassani talossa, saada tehdä jotain työtä missä jaksais käydä joka päivä. On minulla ihania läheisiä, mutta on se todella kurjaa, etten voi olla tyytyväinen elämääni ihan yksin. Kaipaan rakkautta rinnalleni helpottamaan kulkua näillä elämän poluilla ja jakamaan sen kanssani. Ja kun se rakkaus puolison muodossa ei ole mikään itsestäänselvyys, niin se on aika hajottavaa ajatella, että kaikki eivät todellakaan saa sitä mahdollisuutta elää suuren rakkautensa kanssa.
Mutta eipä nämä ajatukset etene taas minnekään, kiertävät vain kehää. Ei ole kovin hedelmällistä. - axillaris
mitä nyt? kirjoitti:
Jos nyt on mahdollisuus alkaa elämään sitä omaa elämääsi, olet tietysti olemassa lapsiasi varten, mutta nyt sinulla on ainakin tilaa ajatella omia tarpeitasi?
Puhun mitä itsenikin pitäisi tehdä, se on helppoa sanoa, toisin kuin tehdä. Ja sitä turhautuu, on vihainen ja parhaimmillaan säälii itseään omasta tilanteestaan, kun tavallaan tietää mitä "pitäisi" tehdä, muttei kuitenkaan siihen kykene. Eikä mikään tommonen todellakaan helpota omaa oloa. Itse en ole saavuttanut mitään noista, mitäitse mainitsit. Sairastuin masennukseen teininä, ja se on kulkenut rinnallani koko ajan, enemmän tai vähemmän. Mutta sen vuoksi minulla ei oele ammattia. Haluaisin niin kovasti tehdä töitä, mutta en usko että olen tällä hetkellä työkykyinen. Tai oikeastaan tiedän etten ole.
Olisi ihan kiva, jos joskus voisin asua omistamassani talossa, saada tehdä jotain työtä missä jaksais käydä joka päivä. On minulla ihania läheisiä, mutta on se todella kurjaa, etten voi olla tyytyväinen elämääni ihan yksin. Kaipaan rakkautta rinnalleni helpottamaan kulkua näillä elämän poluilla ja jakamaan sen kanssani. Ja kun se rakkaus puolison muodossa ei ole mikään itsestäänselvyys, niin se on aika hajottavaa ajatella, että kaikki eivät todellakaan saa sitä mahdollisuutta elää suuren rakkautensa kanssa.
Mutta eipä nämä ajatukset etene taas minnekään, kiertävät vain kehää. Ei ole kovin hedelmällistä.MTÄ NYT? Luin tätä 14/5 kirjoitus moneen kertaan ennekuin oikein tajusin
sisällön syvyyden.. Snua pitää lukea .Ajattelematta mitään muuta...
Sinulla on hyvät.. selvät..viisaat ajatukset...ja Haaveet..Oma talo.. Kuinka monen
Haave onkaan.. Rakensin itsekin sellaisen Melko raskaiden työpävien
Jälkeen... ylityönä joka päivä 1-2 teen yöllä.....4 aika raakaa vuotta..
Ei ollut raskasta..........vaan SE ettei sitä kukaan kertaakaan koskaan Huomannut
(perhe) YHTÄ ainoata sanaa en kuullut "kiva että meillä on talo" tai jotakin
vastaavaa... YKSIKIN sana olisi merkinnyt Paljon...
Vuokra asuminen Tukholmassa ei ole halpaa tai niinkään romanttista..
Talossa asuminen aivan toista....Sinunkin Haaveitasi.........
Tyhmää kysyä..Voisitko vähitellen aloittaa tekemään työtä.. vaikka jotakin
Mistä pidät.. Ajattele jos voisit tehdä jotain aivan omaa...
Harrastatko liikuntaa paljon...vähän??
Oikeassa olet siinäkin että "ihminen" rinnallasi olisi........
Oloasi voi todella helpolla treenata paremmaksi ja paremmaksi kunnes olet..
Aivan onnellinen....Yksi loistava asia on.. että olet sellainen johon se tehoaa..
Kyllä ajatuksesi etenivät...ne luin moneen kertaan...Ehkä moni muukin.... - mitä nyt?
axillaris kirjoitti:
MTÄ NYT? Luin tätä 14/5 kirjoitus moneen kertaan ennekuin oikein tajusin
sisällön syvyyden.. Snua pitää lukea .Ajattelematta mitään muuta...
Sinulla on hyvät.. selvät..viisaat ajatukset...ja Haaveet..Oma talo.. Kuinka monen
Haave onkaan.. Rakensin itsekin sellaisen Melko raskaiden työpävien
Jälkeen... ylityönä joka päivä 1-2 teen yöllä.....4 aika raakaa vuotta..
Ei ollut raskasta..........vaan SE ettei sitä kukaan kertaakaan koskaan Huomannut
(perhe) YHTÄ ainoata sanaa en kuullut "kiva että meillä on talo" tai jotakin
vastaavaa... YKSIKIN sana olisi merkinnyt Paljon...
Vuokra asuminen Tukholmassa ei ole halpaa tai niinkään romanttista..
Talossa asuminen aivan toista....Sinunkin Haaveitasi.........
Tyhmää kysyä..Voisitko vähitellen aloittaa tekemään työtä.. vaikka jotakin
Mistä pidät.. Ajattele jos voisit tehdä jotain aivan omaa...
Harrastatko liikuntaa paljon...vähän??
Oikeassa olet siinäkin että "ihminen" rinnallasi olisi........
Oloasi voi todella helpolla treenata paremmaksi ja paremmaksi kunnes olet..
Aivan onnellinen....Yksi loistava asia on.. että olet sellainen johon se tehoaa..
Kyllä ajatuksesi etenivät...ne luin moneen kertaan...Ehkä moni muukin....kiitos sanoistasi. Se on vaan tosi ikävää, että mulla ei tällä hetkellä juuri ole uskoa omaan itseeni. Ruokin sillä vain lisää tätä negatiivisen ajattelun oravanpyörää. Luulen etten ole ikinä tuntenut itseäni näin yksinäiseksi ja toivottomaksi.
Jotain hyvääkin tästä on seurannut, minusta tuntuu, etten halua juoda enää alkoholia lainkaan. En ole mikään suurkuluttaja ikinä ollutkaan, mutta nyt tuntuu etten halua juoda edes sitä vähää mitä aiemmin olen juonut.
Voi kun pääsisin tuonne ulos kauniiseen ilmaan,on vaan niin paljon helpompaa istua täällä kotona.. - axillaris
mitä nyt? kirjoitti:
kiitos sanoistasi. Se on vaan tosi ikävää, että mulla ei tällä hetkellä juuri ole uskoa omaan itseeni. Ruokin sillä vain lisää tätä negatiivisen ajattelun oravanpyörää. Luulen etten ole ikinä tuntenut itseäni näin yksinäiseksi ja toivottomaksi.
Jotain hyvääkin tästä on seurannut, minusta tuntuu, etten halua juoda enää alkoholia lainkaan. En ole mikään suurkuluttaja ikinä ollutkaan, mutta nyt tuntuu etten halua juoda edes sitä vähää mitä aiemmin olen juonut.
Voi kun pääsisin tuonne ulos kauniiseen ilmaan,on vaan niin paljon helpompaa istua täällä kotona..Mitä nyt...:)
Oletko vielä yäällä?? Toivottavasti Olet!!! Rumasti tehty kun EN vastannut...:(
Mutta kun en ollut kotona...:((
SIIS Mahtavaa jos/kun Voisit lopettaa Spiritus..:)))
- Sua on petetty
Ensirakkaus oli vaimo.
- ikävä
Onkohan jätetyillä kaikilla samanlainen tunne. Voin tuntea tuskasi sillä koen samaa itsekin tällähetkellä. Rakastuin ihanan tuntuiseen mieheen. tulimme todellahyvin toimeen ja kaikki näytti alussa olevan jopa liiankin hyvin ollakseen totta. Hänen seurassaan sain olla oma itseni, mutta se oli vain alkua. Kaikki loppuikin todella lyhyeen. Mies vain lähti toisen naisen luokse. ei kertonut edes mitään ei edes erottu. Hän vain hävisi elämästäni. Minä olen täysin hajalla ja ikävöin häntä.
Mutta vielä pahinta mitä mies teki oli se, että hän tuli elämääni takaisin kun tuon toisen naisen kanssa oli jotakin riitoja. Puhui kuinka rakasti minua, että olen hänelle kuitenkin se oikea. Lupasi ettei lähde eikä satuta. Ja minä uskoin häntä luottavisena kunnes hän taas vain hävisi. Oli saanutkin välit korjattua tuon naisen kanssa.- axillaris
ikävä: Mitä ajattelet kun kaksi kertaa jätti sinut??
Jätän sen arvostelun tekemättä..Ei loukkaa tällöin Ketään kuten huomasin..
Oletko loukkaantunut Ettei Sinun Rakkautesi ollutkaan mitään..
Ei ole terveellistä olla se joka saa jäädä....joka jätetään..
Sinusta on joka kerta riistetty jotain kaunista..Jota ei olisi varaa menettää....
Kyllä joskus hävettää olla Mies - ikävä
axillaris kirjoitti:
ikävä: Mitä ajattelet kun kaksi kertaa jätti sinut??
Jätän sen arvostelun tekemättä..Ei loukkaa tällöin Ketään kuten huomasin..
Oletko loukkaantunut Ettei Sinun Rakkautesi ollutkaan mitään..
Ei ole terveellistä olla se joka saa jäädä....joka jätetään..
Sinusta on joka kerta riistetty jotain kaunista..Jota ei olisi varaa menettää....
Kyllä joskus hävettää olla MiesTunnen suurta tuskaa sisälläni ja minulla on kysymyksiä. Mietin asiaa melkein päivittäin ja halusin saada jonkinlaisia vastauksia. Kysyin mieheltä tekstiviestinä tätä ja mies vastasi vain yhden asian "en ollut tosissani kun kerroin rakastavani sinua" Olinko siis vain joku pelinappula saada tuo toinen nainen takaisin. Entä kävikö hän todellakin kaksi kertaa valehtelemassa rakkauttaan. Näkikö hän minun rakkauteni. Halusiko satuttaa tahallaan? Kenties jopa kostaa minulle jotain aikaisempia suhteitaan.
Eikö rakkauteenkaan voi enään luottaa? Uskallanko enään edes uskoa sanoihin.
Tietenkin loukkaannuin, mutta pahinta on kuitenkin rakkauden tunne sisälläni sitä en saa pois. - Sveonia
ikävä kirjoitti:
Tunnen suurta tuskaa sisälläni ja minulla on kysymyksiä. Mietin asiaa melkein päivittäin ja halusin saada jonkinlaisia vastauksia. Kysyin mieheltä tekstiviestinä tätä ja mies vastasi vain yhden asian "en ollut tosissani kun kerroin rakastavani sinua" Olinko siis vain joku pelinappula saada tuo toinen nainen takaisin. Entä kävikö hän todellakin kaksi kertaa valehtelemassa rakkauttaan. Näkikö hän minun rakkauteni. Halusiko satuttaa tahallaan? Kenties jopa kostaa minulle jotain aikaisempia suhteitaan.
Eikö rakkauteenkaan voi enään luottaa? Uskallanko enään edes uskoa sanoihin.
Tietenkin loukkaannuin, mutta pahinta on kuitenkin rakkauden tunne sisälläni sitä en saa pois.IKÄVÄ....
Riveistäsi ja riviesi väleistä oleva Kertoo Hyvyydestäsi...
Ihminen kuvittelee muita kaltatsekseen...
Siksi luonnollisesti ajattelit "toisen" rehellisesksi hyväksi.... kuin itse Olet...
Kuusi ensimmäistä riviä on aivan oikein....ainoastaan yksi.."Näkikö Rakkauteni"
EI.... Tällaiset "näkevät" Vain omat "tarpeensa" Ei koskaan mitään muuta...
Nämä EIVÄT tiedä mitä on Rakkaus... Jos Tiesi..Ei ikinä olisi jättänyt "laistasi"
Tyttöä..... kuin Sinä!!!!
Uskallat uskoa.........sinun vain pitää Nyt ja Tulevaisuudessa TIETÄÄ..
Keneltä sanat Tulevat..... TUNNETKO Ne joihin voit luottaa????
Tarkoitan nyt näitä joita et Tunne
Jos et...voin kirj niistä jotka ptää kiertää kaukaa
Kyllä Saat!!!
Rakkaus...sitä ohjaa alitajunta eikä siis osaa kritiseerata (Hö hjärnhalva
Siis ET voi ohjata "tajuisesti"..... Vaan alitajunnan "kautta"
Onnellinen olet..Sinussa on paljon Rakkautta...
Harmi ettei Suomi 24 ole " PM" (haluavat tietenkin kontrolleerata kaiken)
Voisivat kyllä senkin matkia Täältä Ruotsista.. - ikävä
Sveonia kirjoitti:
IKÄVÄ....
Riveistäsi ja riviesi väleistä oleva Kertoo Hyvyydestäsi...
Ihminen kuvittelee muita kaltatsekseen...
Siksi luonnollisesti ajattelit "toisen" rehellisesksi hyväksi.... kuin itse Olet...
Kuusi ensimmäistä riviä on aivan oikein....ainoastaan yksi.."Näkikö Rakkauteni"
EI.... Tällaiset "näkevät" Vain omat "tarpeensa" Ei koskaan mitään muuta...
Nämä EIVÄT tiedä mitä on Rakkaus... Jos Tiesi..Ei ikinä olisi jättänyt "laistasi"
Tyttöä..... kuin Sinä!!!!
Uskallat uskoa.........sinun vain pitää Nyt ja Tulevaisuudessa TIETÄÄ..
Keneltä sanat Tulevat..... TUNNETKO Ne joihin voit luottaa????
Tarkoitan nyt näitä joita et Tunne
Jos et...voin kirj niistä jotka ptää kiertää kaukaa
Kyllä Saat!!!
Rakkaus...sitä ohjaa alitajunta eikä siis osaa kritiseerata (Hö hjärnhalva
Siis ET voi ohjata "tajuisesti"..... Vaan alitajunnan "kautta"
Onnellinen olet..Sinussa on paljon Rakkautta...
Harmi ettei Suomi 24 ole " PM" (haluavat tietenkin kontrolleerata kaiken)
Voisivat kyllä senkin matkia Täältä Ruotsista..Kiitos sanoistasi! Mitenkä joku voi tietää niin paljon sitä mikä olen.
Kun oppisin erottamaan valheet ja näkemään kuka on hyvä ihminen. Keneen uskaltaa luottaa keneen en. Haluaisin niin kovasti uskoa kaikkissa olevan sitä hyvää ihmistä.
Onko niin ettei tuo mies edes välitä mitä taakseen jättää? Miksi rikkoa toisen sirpaleiksi? - sveonia
ikävä kirjoitti:
Kiitos sanoistasi! Mitenkä joku voi tietää niin paljon sitä mikä olen.
Kun oppisin erottamaan valheet ja näkemään kuka on hyvä ihminen. Keneen uskaltaa luottaa keneen en. Haluaisin niin kovasti uskoa kaikkissa olevan sitä hyvää ihmistä.
Onko niin ettei tuo mies edes välitä mitä taakseen jättää? Miksi rikkoa toisen sirpaleiksi?IKÄVÄ ...Kiitos kun luit!!
Hyvänä ihmisenä... et voi ymmärtää ihmisten (sikojen) pahuutta
Tietää mikä olet..niin..juuri Sinua on aivan helppoa ymmartää.. Ehkä tämä että..
Olen asunut Nyt viidessä maassa...siis ollut työssä..ei vain "ollut" Kuten..
Suomi Ruotsi Norja Puola Tzeckhoslovakia ja takaisin Ruotsi..
Puolassa opin paljon vaikka vain 2,5v asuin...
Aina kiinnostunut Ihmisistä... Jos haluaa oppia niin oppii.. ja on halu oppia.
Ja joutunut myös elämään elämän Raaimpia puolia....Ei edes Elokuvissa...
Kyllä opit erottamaan Valheet..hyvän ja pahan Tarvitaan vai yksi.. että haluat!
Viimeistä lausettasi ET voi ymmärtää.....Se Hyvä ihminen kun sinä Olet..
SIOILLA on nimityksensäkin Narcissism Psyckhopathia. mikä vain..Lyhyesti..
Heiltä puuttuvat Tunteet.. TÄYSIN...
ME emme voi tätä kunnolla ymmärtää..Vain ihmettelemme miksi Miksi??
On vain opittava olemaan kaukana heistä..
Miksi niin pahasti erehdymme sitten heistä? Kerron millaisia ovat silmissämme
HE ovat Maailman Miellyttävimpiä ihmisiä. Taivaallisen huomaavaisia..
Auttavaisimpia kuin kukaan..Kohteliaita että melkein itkemme..
Heidän seurassaan olemme onnellisimpia maailmassa...Vain hetki heidän
kanssaan tunnet olevasi jotain Erikoista..Heidän poissaollessa itket hänen
Peräänsä...Voisit kuristaa SEN joka heistä pahaa puhuu..
Heidän katseensa..hymynsä..Olemuksensa valloittaa karhunkin.saati sitten meidät
Ottaa kauan että unohdat heidät.. PUOLUSTAT heitä siltikin, vaikka syvästi
sinua loukanneet....tätä loputtomiin Kirjoitin tästä myös paikassa ...
MIEHET ON SIKOJA (en siellä ole sveonia) mutta kamalasta Suomen
kielestäni (ja loistavan kertojan kyvyistäni) ei kukaan voi erehtyä ¤&%
Ei paikkaa nyt tässä selittää mitä tapahtuu Meissä... kuinka niistä Irti....ehkä
seuraavassa Anteeksi tämä kamala kielitaitoni!! (Olen siitä täällä saanut kuulla)
Mutta kun sitä nyt ei paremmaksi tee
Mielelläni Vastaan jos jotakin ihmettelet.. Kaikkea hyvää Sinulle!! - ikävä
sveonia kirjoitti:
IKÄVÄ ...Kiitos kun luit!!
Hyvänä ihmisenä... et voi ymmärtää ihmisten (sikojen) pahuutta
Tietää mikä olet..niin..juuri Sinua on aivan helppoa ymmartää.. Ehkä tämä että..
Olen asunut Nyt viidessä maassa...siis ollut työssä..ei vain "ollut" Kuten..
Suomi Ruotsi Norja Puola Tzeckhoslovakia ja takaisin Ruotsi..
Puolassa opin paljon vaikka vain 2,5v asuin...
Aina kiinnostunut Ihmisistä... Jos haluaa oppia niin oppii.. ja on halu oppia.
Ja joutunut myös elämään elämän Raaimpia puolia....Ei edes Elokuvissa...
Kyllä opit erottamaan Valheet..hyvän ja pahan Tarvitaan vai yksi.. että haluat!
Viimeistä lausettasi ET voi ymmärtää.....Se Hyvä ihminen kun sinä Olet..
SIOILLA on nimityksensäkin Narcissism Psyckhopathia. mikä vain..Lyhyesti..
Heiltä puuttuvat Tunteet.. TÄYSIN...
ME emme voi tätä kunnolla ymmärtää..Vain ihmettelemme miksi Miksi??
On vain opittava olemaan kaukana heistä..
Miksi niin pahasti erehdymme sitten heistä? Kerron millaisia ovat silmissämme
HE ovat Maailman Miellyttävimpiä ihmisiä. Taivaallisen huomaavaisia..
Auttavaisimpia kuin kukaan..Kohteliaita että melkein itkemme..
Heidän seurassaan olemme onnellisimpia maailmassa...Vain hetki heidän
kanssaan tunnet olevasi jotain Erikoista..Heidän poissaollessa itket hänen
Peräänsä...Voisit kuristaa SEN joka heistä pahaa puhuu..
Heidän katseensa..hymynsä..Olemuksensa valloittaa karhunkin.saati sitten meidät
Ottaa kauan että unohdat heidät.. PUOLUSTAT heitä siltikin, vaikka syvästi
sinua loukanneet....tätä loputtomiin Kirjoitin tästä myös paikassa ...
MIEHET ON SIKOJA (en siellä ole sveonia) mutta kamalasta Suomen
kielestäni (ja loistavan kertojan kyvyistäni) ei kukaan voi erehtyä ¤&%
Ei paikkaa nyt tässä selittää mitä tapahtuu Meissä... kuinka niistä Irti....ehkä
seuraavassa Anteeksi tämä kamala kielitaitoni!! (Olen siitä täällä saanut kuulla)
Mutta kun sitä nyt ei paremmaksi tee
Mielelläni Vastaan jos jotakin ihmettelet.. Kaikkea hyvää Sinulle!!Kiitos sinulle paljon sveonia.Olet ymmärtäväinen mies. Mies oli juuri tuollainen mitä kerroit aivan sanasta sanaa.
Nyt ymmärrän miksen voi unohtaa, miksi itken hänen peräänsä. Tuntuu kuin hän olisi vienyt minultakin jotain..itsetuntoni
Kuuluuko tuohon myös valehtelu sillä hän valehteli minulle elämästään ja seläntakanani piti yhteyksiä tuohon toiseen naiseen. En saanut ikinä tavata hänen perhettään enkä kavereita. Sitäkin jäin ihmettelemään. Minä taas halusin hänen tutustuvan kaikkiin minulle tärkeisiin ihmisiin. - sveonoi
ikävä kirjoitti:
Kiitos sinulle paljon sveonia.Olet ymmärtäväinen mies. Mies oli juuri tuollainen mitä kerroit aivan sanasta sanaa.
Nyt ymmärrän miksen voi unohtaa, miksi itken hänen peräänsä. Tuntuu kuin hän olisi vienyt minultakin jotain..itsetuntoni
Kuuluuko tuohon myös valehtelu sillä hän valehteli minulle elämästään ja seläntakanani piti yhteyksiä tuohon toiseen naiseen. En saanut ikinä tavata hänen perhettään enkä kavereita. Sitäkin jäin ihmettelemään. Minä taas halusin hänen tutustuvan kaikkiin minulle tärkeisiin ihmisiin.Ikävä: HEJJ!! Kiitos itsellesi!! Tavattoman Hyvä olo tuli Sanoistasi..
On minun oikein yritettävä saada parempi Suomen kieli että sitä ymmärtäisi
Muutkin kuin minä.
Parasta Kaikessa on se että olet sellainen ihmistyyppi joka oppii...tajuaa
Tiedot, millä voit palauttaa itsesi samaksi mikä Tyttö olit ennen. Ja
Sen tekniikka ei ole vaikea
EI Ole vienyt itsetuntoasi.. Sitä ei voi viedä. Se vielä on tallella ja PYSYY..
Mutta voidaan häiritä sen tajuntaa. huomaamista että SE on jäljellä..
Esim:..Nauran katketakseni jotain vitsiä....Kun lyön vasaralla olan takaa
sormeeni....nauruni kyllä häipyy...mutta ei huumorintajuni..EN menettänyt sitä
ET Sinäkään Menettänyt " itsetuntoasi" Sen toimintaa vain häiritään kuin
(vasara) nauruani..
Valehtelussa ovat maailmanmestareita...HE Tekevät Kaikkensa Kaikessa
Saadakseen OMAT etunsa läpi..
Ovat niin ovelia ja kieroja että jäämme Aina toiseksi..
Emme ikinä kuvittele että joku on niin moraaliton
Heiltä TÄYSIN puuttuu Tunteet..ME emme voi sitä koskaan sitä käsittää
Vaikea on lyhyesti kaikkea selittää..
Haluaisitko kertoa mitä pidät näistä Musiikista) google
Nemeth jozsef kicsit szomorgas
Andre Rieu Zirkus Renz HEIDELBERG 2009
Andre Rieu Russian Waltz
Olesya Rostovskaya plays Georges Bizet on thereminvox
Kiva jos vastaisit - ikävä
sveonoi kirjoitti:
Ikävä: HEJJ!! Kiitos itsellesi!! Tavattoman Hyvä olo tuli Sanoistasi..
On minun oikein yritettävä saada parempi Suomen kieli että sitä ymmärtäisi
Muutkin kuin minä.
Parasta Kaikessa on se että olet sellainen ihmistyyppi joka oppii...tajuaa
Tiedot, millä voit palauttaa itsesi samaksi mikä Tyttö olit ennen. Ja
Sen tekniikka ei ole vaikea
EI Ole vienyt itsetuntoasi.. Sitä ei voi viedä. Se vielä on tallella ja PYSYY..
Mutta voidaan häiritä sen tajuntaa. huomaamista että SE on jäljellä..
Esim:..Nauran katketakseni jotain vitsiä....Kun lyön vasaralla olan takaa
sormeeni....nauruni kyllä häipyy...mutta ei huumorintajuni..EN menettänyt sitä
ET Sinäkään Menettänyt " itsetuntoasi" Sen toimintaa vain häiritään kuin
(vasara) nauruani..
Valehtelussa ovat maailmanmestareita...HE Tekevät Kaikkensa Kaikessa
Saadakseen OMAT etunsa läpi..
Ovat niin ovelia ja kieroja että jäämme Aina toiseksi..
Emme ikinä kuvittele että joku on niin moraaliton
Heiltä TÄYSIN puuttuu Tunteet..ME emme voi sitä koskaan sitä käsittää
Vaikea on lyhyesti kaikkea selittää..
Haluaisitko kertoa mitä pidät näistä Musiikista) google
Nemeth jozsef kicsit szomorgas
Andre Rieu Zirkus Renz HEIDELBERG 2009
Andre Rieu Russian Waltz
Olesya Rostovskaya plays Georges Bizet on thereminvox
Kiva jos vastaisitKiitos sinulle itsellesi avusta sveonoi!
Ihana vertaus tuo nauru ja vasara :) olet oikeassa. Sinä olet auttanut minua paljon selvittämään tapahtumia ja helpottanut oloani. Pystyn käsittelemään asioita erilailla mitä aikaisemmin.
Puuttuuko tuollaisilta ihmisiltä omatuntokin joka kertoo mikä on oikein ja väärin?
Kuuntelin kappaleet ja tuo ensimmäinen teki olon haikeaksi. Toisen kappaleen kohdalla sitten hymyilin se oli iloista musiikkia. Erinlaisia tunnetiloja kun näitä kuuntelee. Tuo viimeinen hieman jopa dramaattista.
- sveonia
ikävä: Kiitos.. kiitos Sinullekin!!! Hyvä olo tuli Sanoistasi!
Kiva että tunnet olosi niinkuin tunnet..
Et usko miten hyvää tekee kun toinen ihminen tulee iloiseksi..
Anna anteeksi etten sanonut...musiikki oli vähän kuin... testi Sinulle
Vastasit Juuri niin kuin piti 100%
Siis.... ET ole Vähääkään menettänyt itsestäsi mitään inhimillisyyttä tai tunteita.
Tunteet.. kreatiivisuus..ym tulevat alitajunnasta joten niitä emme voi tietoisesti manipuleerata siksi saamme oikean kuvan itsestämme...Häiritseekö meitä sitten joku Tai Ei .
SINUA ei ....Mikään...
Mitä Muuten pidät Theremin musiikista ( Suo anteeksi ei ole "testi)
Vaan itselläni on niitä kaksi Theremin ja Theremax on joskus vain hauska
soitella.. Tai säestää jotakin melodia.. (Kuin Olesya teki)
Huomasitko zirkus kappaleen lopussa.. instrumentit alkoivat savuta..
Omatunto puuttuu Täysin psychop..narcisst... Siinä heillä on Musta aukko
Eivätkä käsitä Mikä se On..
Tunsitko ennestään tämän. Kicsit (pikku) kun niin Hyvin kuvasit sen...
Tyttö kertoo äidilleen rakkaudesta huolistaan miksi Äiti ei hänen näe
häntä lastenvaunujen kanssa jne...
Unkarilaiset kyllä osaavat.. Tätä melodia on lainattu paljon.
Jos joitakin tunteita tulee joita et Halua .etkä Voi ajatella pois järjellä.. Tulevat
Silloin Alitajunnasta.. (Hö hjärnhalva) Näitä ei puhumalla sieltä pois saa..
Ne on sinne ohjelmoitu..
Tunnetko sen Nenetelmän jolla ne sieltä lähtevät??
Kuulut niihin joihin Se tehoaa!!
Tämä vain ei ole ihanne paikka sitä selittämään.. Varmaan ynnärrät
Onko sinulla musiikia joka VIE sinut täysin mukanaan..
Jota kuunnellessasi voisit fantiseerata itsesi Hetkeksi pois (täältä)
Että olisit vaikka missä.. minne vain ikinäkin hetkisen haaveilet???
Kaikkea hyvää Sinulle!- sveonia
ikävä: niin kamalasti virheitä jälellä.. Vaikka 12034 niistä korjasin.
- sveonia
sveonia kirjoitti:
ikävä: niin kamalasti virheitä jälellä.. Vaikka 12034 niistä korjasin.
ikävä: Minä onneton kirjoitin szomorgas G llä ( hullu ) piti olla szomorkas K lla
Unohdin myös.. että otat sen. missä Tyttö istuu penkillä selkä sinuun päin....
Joskus Vielä saan repiä hiukset ja Korvat päästäni Voi voi.. - ikävä
Sveonia Kiitos! En tuntenut tuota kappalette ennestään. Silti siinä oli paljon sellaista mikä pysäyttää miettimään.
Tänä aamuna kävin aikaisin kävelemässä. Katselin luontoa joka herää talven jälkeen henkiin. Se on niin kaunista ja linnut niitä näin paljon. Näin myös joutsenparin ne olivat niin onnellisia ja sen mitä olen kuullut elävätkin elämänsä yhdessä. Tuli hieman haikea oli kun mietin mitenkä oikeasti niillä ei ole huolia ei samanlaisia kuin ihmisillä.
Voi olen yrittänyt ajatella muuta silloin kun tunteet valtaavat ja vievät minut. Ainoa asia millä saan pahan olon pois on se että ajattelen niitä huonoja asioita..enemmän järkevästi. Vaikeaa se on kun sydän siihen sattuu.
Musiikkia kuuntelen paljon muuen ole löytänyt sellaista joka todellakin veisi mukanaan- Jossa voisin haaveilla tuntea olevani oma itseni..vapaa
Sinä olet ihana ihminen! Jaksat kuunnella ja antaa neuvoja!
- sveonia
Ikävä: Kiitos vielä Sinullekin!! Sanasi sai toisen kyyneliin.. Nyyh; Kiitos...
Kertomuksesi Luonnosta ja Linnuista.. niiden huolettomuudesta kesän tulosta
Kertoo sen...että Parhaat ..Herkimmät tunteet Sydämmessäsi ovat tallella.....
Kukaan ei ole Sinultä pystynyt niitä riistämään..
Pysy AINA sellaisena kun nyt olet
Ikävää kun lyhyillä lauseilla ei voi tuoda tarkoitustaan kunnolla esille...
Nynäshamissa minulla on kaksi Joutsenta Tuntevat minut suurestakin ihmis-
joukosta... minut nähtyään tulevat... maalle.. "Juoksevat" vastaan..toinen
niistä kaatui useita kertoja (kävi oikein sääliksi raukkaa) nillä heikot jalat kun
paljon uivat..Minulla aina Dirty Harry jacka (blå) aina sama basebollkeps
Tuntevat kaukaa..Syötän aina niitä suoraan kädestä Eivätkä pelkää yhtään
Syötin niiden pentujakin eiväkä olleet vähääkään "vhaisia"
Kerran grillasin.. Tulivat suoraan minun paikalleni (porukkaa 6-7 paikassa)
niiden vaikea tulla rannalle liukkaita kiviä.. Kumpikin metrin päässä..minua katselivat siinä sitten ..Minulla oli valmiina astia missä vettä...laitoin siihen
leivat..Muuten joutuvat kavellä veteen joka palan kanssa kun kuivana eivat
niitä pysty syömään... Olen niin lapsellinen että tuli aivan kiva olo siinä.
Mutta jos tulee hyvä tunne niin tulee..
Kuten Sanoin Tunteet ovat "Alitajunnassa" Emme normaalilla ajattelemalla
Nitä Voikaan poistaa......Emme myös tuoda esille niinkuin haluaisimme..
Sen menetelmän ajattelin SINULLE Opettaa.. EN koko Suomen kansalle.
Ota googlelta:... Egyszer veget er a lazas ifjusag You Tube
UFO IS WORLDWIDE NOT A STAR NOT VENUS! (Vain melodi)
Ufo hyvä vasta vähän treenauksen jälkeen
Egyszer...Kuuntele.. ilman vähääkään häiriötä...
'Ihan omissa maailmoissasi Jätä liiat turhat ajatukset taaksesi. Vain OLE..
Toivottavasti sat ne googleta ne muuten pitäisi lähettää suoraan E postiin..
Löysitkö Kuuntelitko Kicsit sieltä missä tyttö istuu penkillä (paras)
Kai kuuntelet kuulokkeilla
Kerro! melodeita on tuhansia- sveonia
ikävä Ei mennyt oikein Egyszer jota tarkoitin piti olla Instrumental versio
EI tajua. texti oikea mutta menee väärin
Jos lähettää E postiin tulee toinen, (oikea) versio.
Ei ihan arvoton mutta ei sitä.. mitä pitäisi olla
Katsoin vielä... Ota. se missä You Tube Loppukirjaimet .FFK_OH-UbAA Tämä on Instrumental
Mikäli muistan oikein...
Kiva jos vastaat !! - ikävä
Kiitos niin paljosta!Tuo kappale Egyszer veget er a lazas ifjusag ..sai minut kyyneliin.
Ihana mitä kerrot joutsenista. Ne ovat oppineet luottamaan sinuun kun tulevat luoksesi. Sellaista luottamusta ei moni ihminen saa.
Löysin tuosta Kicsit juuri sen kappaleen missä tyttö istui penkillä. Hyvä kappale ja kuvat kertoo sen tunnelman siitä.
- sveonia
Ikävä:.. Hej!!
Kiva jos Egyszer sai vaikutuksen sinuun.....
Silloin voit tehdä matkan jonnekin missä vielä et koskaan ole ollut
Sinne Jossa saat kokea jotakin jota et luullut olevan olemassakaan
Siellä on haaveesi...Sinne viet ja jätät surusi ikiajoiksi
viivy siellä niin kauan kuin haluat.. keksi ise lisää..
(varmaankin saat ottaa videon uusiksi ehkä montakin kertaa)
Alat vähitellen. sitten kerta kerralta on hetkesi syvempi tuntuvampi .
Tee olosi aivan miellyttäväksi ilman häiriötä älä anna puhelimen keskeyttää
Ei minkään muunkaan jätä kaikki maailman huolet hetkeksi muille. ...Aloita
video.
Anna ajatustenkin mennä minne menevätkin vain sinä olet kuin mitään
muuta ei olisi olemassakaan vain Sinä olet.. kuulet musiikin SE on sinun
sävel joka ympäröi sinut.. näet meren huomaat miten liitelet merten ja
maitten yli.. ihanan lämmin tuuli hyväilee kasvojasi olosi on niin kevyt ja
miellyttävä on kuin lapsena silloin kun oli ihania hetkiä tunnet nyt hetket
Uudellen.... viivyt siellä hetken... tunnet olosi kuin silloin.. palaat muihinkin
muistoihin..hetkiin .niin selvästi.... jälleen liitelet ja tunnet meren tuoksun
jollaisena ei koskaan ennen.. aika kuin pysähtyy vain tuntee nauttii olosta
huomaat kädessäsi pienen kuin korurasian niin sehän on se jolla kuljetit
ikävät muistosi sinne kauas pois tyhjäsit sinne vuorten taa jonne
ikiajoiksi jäivät..siksi olo niin hyvä..aivan vapautunut nautit tuulesta kasvoillasi
matka kohti kotia ei koskaan niin ihana tulla kotiin kuin nyt ihana olo ihanat
muistot niin selvänä sydämessä ihana elämä käsissäni nyt ja aina.....
Anna mieli kuvutuksesi lentää minne meneekin keksi omia mäkemyksiäsi..
laivoja merellä. pilviä.kuinka hävitit ikävät muistot painavien kivien kanssa
meren syvimpään kohtaan. (Tai poltit ne tulessa) mikä sinulle parempi
miten taivaallinen olo kun jäivät sinne..
keksi mitä enimmin yksityiskohtia
Seuraavalla kerralla haet haaveesi jostain aivan taivaallisen ihanasta
paikasta merten takaa.. ihania kasveja kukkia joita ei missään kaikki kuin
sadussa....kerää ne kullattuun rasiaasi tuo ne kotiisi keksi itse lisää..
Muista....joka kerta on toistansa ihmeellisempi todellisempi ihanampi
olosi joka kerta parempi
älä kiiruhda tai estä ajatuksia tunteita anna niiden lentää kuin haluavat
ikävät asiat...... kaukainen muisto vain.
Ajatuksissasi teet tietenkin kaiken niin pitkäksi kuin haluat
Laita käyntiin.. kun haluat.- axillaris
MITÄ NYT... Oletko vielä täällä??
- mitä nyt?
axillaris kirjoitti:
MITÄ NYT... Oletko vielä täällä??
viime vko oli todella vaikea, ensi viikosta tulossa todennäköisesti samanlainen. olen miettinyt pitäisikö hakea sairaslomaa, koska tajusin, etten selkeästi pärjää nyt yksin. mutta en haluaisin ketään höösäämään ja hääräämään ja huolehtimaan. haluaisin olla vain yksin. haluaisin vain nukkua ja olla omassa sängyssä enkä tuntea mitään. ahdistaa niin kovasti ja vaan itkettää, ei tämmönen ole tervettä. en tiedä miten yksin voisin päästä tästä yli, mutten todellakaan taas jaksaisi sitä, että JOKA PÄIVÄ soi puhelin ja joku lapsuudenperheestäni soittaa ja kysyy: miten voit? mitä oot tehnyt? ootko ollut jo pihalla? onko sulla kotona ruokaa? oletko syönyt? ethän ole ajatellut tehdä mitään itsellesi? oletko saanut nukutuksi?
koska eipä nekään, kukaan, mitään tälle mun ololleni voi. vain minä pystyn vaikuttamaan omaan olooni tai ajatteluuni, ja tällä hetkellä se on sitä, että mietin tätä miestä päivät pitkät, ahdistun niistä ajatuksista ja itken ikävääni. makaan sängyssä ja tuijotan asuntoani ja haluan vain nukkua. en saa mitään otetta itsestäni. olen yrittänyt keksiä ja löytää tekemistä, ja olen löytänytkin, sellaisia iltamenoja viikonloppuisin, joista tiedän että nauttisin, jos vaan lähtisin.
mutta ei mulla ole ketään kenen kanssa lähteä. harvat ystävät on perheellisiä ja elävät ruuhkavuosiaan. voisin lähteä yksinkin, olen niin tehnyt ennenkin, mutta nyt en selkeesti ole niin hyvässä kunnossa. pitäisi pakottaa itseään, tiedän, mutta ei ole varmaan sitten tarpeeksi halua nousta tästä suosta, koska en keksi mitään muuta syytä siihen, miksi en jatkaisi vaan elämääni. en vain halua sitä tarpeeksi. ja tämänkin ymmärtäminen pistää mielen matalammaksi entisestään.
olikohan tässä taas mitään järkeä, ajatuksen virtaa vain, enkä yhtään miettinyt miten lauseet rakentuvat. pakko yrittää mennä nukkumaan, vielä viikko pakko yrittää jaksaa "töissä".
- axillaris
Mitä nyt: Hejj!! Kiva että olet täällä taas....Kyllä olosi saadaan aivan samaksi
kuin se olikin. vaan juuri nyt ei se Sinusta siltä tunnu..
Kun nyt en tiedä miten siellä Suomessa jos hakee sairaslomaa niin saatko sitten,
ei kun Pitääkö sinun sitten ottaa sinulle joku "Höösäämään" kotiisi??
Etkö vain voi olla sairaskirjoilla, ja huilata, levätä....
Raskas mieli on RASKASTA...pahempi kuin moni muu..Silloin pitää levätä...
Pelättää vähän minuakin että et siedä liikoja kyselemisiäni??
Aivan viisaasti sinä kirjoitat juuri sellaistahan se onkin kun yhtäkkiä on yksin
Ja ikävä olosi tulee siitä että olet rakastettavan Hyvä Tyttö
Kun ei riitä että ajattelet itseäsi vaan vielä muitakin...
Onnellisella hetkellä olet onnellisin maailmassa
Yksin... koet onnellisuuden olevan Valovuosien päässä..
ikävän tunnettä tunnet Syvästi siksi että luonteesi vilpitön..jalo..
ja kiitokseksi siitä saa sitten vielä kärsiä Mutta ajattele
Sahapukki ei kärsi...Mutta ei tunne rakkautta... kaipaustakaan...
Jos sinulla on jotakin mistä Nautit...Onko se jotakin minne yksinkin voisit mennä
Kamala nyt sanoa että pakoittautua menemään
Aivan kuin sanoit on mielentila jolloin pitää saada vain "olla"
Kun minulla oli sama lähdin Puolaan 2,5 v töissä siellä kaikki paha häipyi
Onko sinulla siellä jotakin aivan muuta mitä et vielä tehnyt...
Jotakin mikä vie ajatukset pois siitä "Jokapäiväisestä" EN nyt tarkoita että
Puolaan......
Onko sinulla musiikkia joka saa sinut hetkeksi irti "kaikesta"
Pelkään että olen nyt kirj liikaa
Kivaa jos kirjoitat!! (sano jos et pidä kyselemisistäni?) - Tuhkaa ja hiekkaa
Miten aloittaja sun tilanne on edennyt? Ootko päässyt yhtään eroon masennuksesta ja pahoista fiiliksistä? Vai onko tapahtunut kenties jotakin mukavaa? Mulla on suhteen loppuminen ihan tuore asia ja kärvistelen täällä tuskissani. Haluaisin tietää, josko joskus edes helpottaa.
kaikki aikanaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462