forumissa aloitetaan remontti mitähän mahtaa tiloihin tulla
forum
60
934
Vastaukset
- Boikotti-Pate
Varmaan tekevät kunnon toimiston sille kytälle, ettei tarvitse räntäsateessa ja tuiskussa siellä kulmilla hiiviskellä. Muita tilojahan sinne ei kannata kunnostella, koska ei kukaan järkevä yrittäjä vie yritystään semmoiseen taloon jota asiakkaat jo valmiiksi boikotoi.
- Herätys
Kuule sinä boikotti-pelle! Lopeta ruikutus ja anna rehellisten yrittäjien jatkaa työtään. He sentään yrittävät täällä tehdä jotain hyödyllistä! Sinä se et taida ajaksesi tehdä muutakuin valittaa! Toivottavasti eläämääsi mahtuu muutakin! Epäilen...
t. Koeta itse onnistuuko
- buahhhhhahhah
täällä tämä yksityinen boikotoija yrittää taas.. Sain taas nauraa, kiitos siitä! Mitä tulee tuohon tilaa, en tiedä, mutta toivottavasti uusi yrittäjä jotta saadaan elämää Jämsän keskustaan sekä niitä verotuloja kaupungille. Ja toivottavasti nämä nykyiset "ei järkevät" jaksaa jatkaa yrittämistä näinä vaikeina aikoina.
Sitäpaitsi sinä boikotoija et ole asiakas, ethän asioi forumissa... Ainakin toivon niin :)
Nimim. Ei järkevä asiakas ... Heheheh..- Sakotus seis
Sinulla taisi olla hyvä päivä ja sait monta mummua sakotettua, kun noin naurattaa? Ei niitä verotuloja pitkään Jämsän kaupungille saada niitä muutamia harvojakin asiakkaita sakottamalla, mitä Jämsään eksyy.
- Näin kuulin luulin
Remonttiko, eikös ne purakaan sitä pois??
- Kysynpä vaan
"Kuule sinä boikotti-pelle! Lopeta ruikutus ja anna rehellisten yrittäjien jatkaa työtään"
Onkos semmoinen rehellistä yrittämistä, minkä Suomen perustuslaki kieltää?- voe sinnuu
Lue lakia oikein ja tulkitse tekstiä oikein. Tarkoitin yrittämisellä forumin yrittäjiä!! Heillä kun ei ole mahdollista muuttaa eikä kyllä haluakaan, onhan forum kuitenkin keskeisellä paikalla Jämsää. Pysäköinti valvontaa he eivät ole halunneet, eivätkä halua. He sitävastoin haluavat palvella asiakkaitaan kunniallisesti ja rehellisesti. Ja haluavat tienata rehellisesti elantonsa!!
Minä ainakin tulen jatkossakin käyttämään forumin palvelu kuten muitakin Jämsäläisiä eli paikallisia palveluja, jotta edes osa niistä täällä säilyis, eikä tarvitse ajella naapurikuntiin kalliilla bensalla ja maksella kalliita parkkimaksuja. Täällähän ne on kuitenkin vielä ilmaisia!!!! - Sinniä riittää
voe sinnuu kirjoitti:
Lue lakia oikein ja tulkitse tekstiä oikein. Tarkoitin yrittämisellä forumin yrittäjiä!! Heillä kun ei ole mahdollista muuttaa eikä kyllä haluakaan, onhan forum kuitenkin keskeisellä paikalla Jämsää. Pysäköinti valvontaa he eivät ole halunneet, eivätkä halua. He sitävastoin haluavat palvella asiakkaitaan kunniallisesti ja rehellisesti. Ja haluavat tienata rehellisesti elantonsa!!
Minä ainakin tulen jatkossakin käyttämään forumin palvelu kuten muitakin Jämsäläisiä eli paikallisia palveluja, jotta edes osa niistä täällä säilyis, eikä tarvitse ajella naapurikuntiin kalliilla bensalla ja maksella kalliita parkkimaksuja. Täällähän ne on kuitenkin vielä ilmaisia!!!!Luulisi niiden yrittäjien pystyvän häätämään kyttä kentältään, jos todella pistäisivät vuokraisännälle kovan kovaa vastaan. Siitähän tässä on kysymys. Sama se on niiden tyhjien tilojen kanssa. Jos kukaan ei vuokraa (ja kuka hullu vuokraisi) niin ihmeellinen kiinteistösijoittaja on se, joka mieluummin pitää talonsa tyhjänä kuin lopettaisi asiakkaiden kyttäämisen. Boikotti jatkukoon.
- huhu
Huhuna kuulin, että TOKMANNI olisi tulossa tiloihin
- merja45v
Ei kun bordelli mulle.
- boikotti tsto
Ei kun boikotti-patelle oma toimisto jossa hän saa jaella viisauttaan ja boikotti lappuja..
- Boikottiyhteinenasia
Ei ole tarpeeksi neliöitä siinä läävassä, että niin iso toimisto sinne mahtuisi kuin boikotoijille tarvittaisiin. On meitä vaan sen verran iso porukka. Senhän näkee siitä, että Forumin kenttä on melkein aina lähes tyhjillään. Ja vielä paljon tyhjempi se olisi, jos työmaapysäköintiluvan saaneiden autot olisi sieltä pois. Harva sinne autoaan vie. Yritysten luulisi toivovan, että parkkipaikka olisi aina täynnä. Niin ainakin muualla yritykset toivovat.
- Bertta
Niin kauan kun Forum asiakkaitaan sakottaa minä en sinne mene. Ei sakota sittari tai sokoskaan.
- Sokos Jämsässä?
Onko Jämsässä Sokos? Vai tarkoitatko esim. Jyväskylän Sokosta?
- Näin se vaan on.
Sokos Jämsässä? kirjoitti:
Onko Jämsässä Sokos? Vai tarkoitatko esim. Jyväskylän Sokosta?
Taitaa olla taas kyttä itse täällä viisastelemassa? Mikään kunnon kauppa missään ei anna sakottaa asiakkaitaan.
- näin ei ole
Eihän mikään kauppa missään sakota asiakkaitaan tietääkseni... Kirjasto sakottaa asiakkaitaan jos on lainat myöhässä mutta sehän ei olekkaan kauppa :) :)
- onnistunut päivä
Kävin asiakkaana eilen Tiimarissa, Jyrgenillä, Vero Modassa, Seppälässä ja Rossossa, eikä niissä missään saanut sakkoa. Sitä vastoin sain hyvää palvelua. Parkkipaikka oli melkein täynnä ja kyttä ei sakottanut kun laitoin kiekon näkyviin.
- Huimapäistä menoa
Olet sinä kova!!!!
- Nillitnilliti
Nämä forum-boikotointiketjut ovat uskomaton esimerkki umpimielisestä jämsäläisestä kaunaisuudesta. Nillittäjät ovat varmaan hyvillään sitten kun asukasluku on pudonnut 10000:een ja isot työnantajat kaikonneet.
- Laki kunniaan
Forumin boikotoijat eivät vaikuta Jämsän asukaslukuun sitä eikä tätä. He ovat valveutuneita kansalaisia, joille on tärkeää, että tässä maassa eletään, niin kuin perustuslaki sanoo. Yksityisellä ihmisellä tai yrityksellä ei voi olla itse määrittelemäänsä rangaistusoikeutta kansalaisiin. Lakien valvonta ja rankaisuoikeus kuuluu pelkästään yhteiskunnalle.
- ei nilisti
Samaa mieltä Nillitinillitin kanssa! Olen huvittuneena seurannut tästä aiheesta olevia keskusteluja.. Ja hohoijaa! Mutta onni on se että muut Jämsäläiset ovat fiksuja, eivätkä ole lähteneet tämän yhden ei valveutuneen boikotoijan älyttömään puuhasteluun mukaan, vaan osaavat ajatella asioita järkevästi ja tekevät itsenäisesti omat päätöksensä. Yrittäjyys kunniaan vaikka mikä tai kuka heidän työtään yrittää hankaloittaa. Ja kun suurista työnantajistamme ei ole enää turvaamaan työtä jämsäläisille, annetaan kunnia yrittäjillemme.
- Yksi puuhastelija
ei nilisti kirjoitti:
Samaa mieltä Nillitinillitin kanssa! Olen huvittuneena seurannut tästä aiheesta olevia keskusteluja.. Ja hohoijaa! Mutta onni on se että muut Jämsäläiset ovat fiksuja, eivätkä ole lähteneet tämän yhden ei valveutuneen boikotoijan älyttömään puuhasteluun mukaan, vaan osaavat ajatella asioita järkevästi ja tekevät itsenäisesti omat päätöksensä. Yrittäjyys kunniaan vaikka mikä tai kuka heidän työtään yrittää hankaloittaa. Ja kun suurista työnantajistamme ei ole enää turvaamaan työtä jämsäläisille, annetaan kunnia yrittäjillemme.
Vai yhden? Minkähän takia se Forumin kenttä on sitten enimmäkseen puolityhjä tai joskus ihan tyhjäkin? Ennen oli aina täynnä autoja ja forumin käytävä täynnä ihmisiä. Onko nykyään?
- kiinni jäit
Yksi puuhastelija kirjoitti:
Vai yhden? Minkähän takia se Forumin kenttä on sitten enimmäkseen puolityhjä tai joskus ihan tyhjäkin? Ennen oli aina täynnä autoja ja forumin käytävä täynnä ihmisiä. Onko nykyään?
Mistä tiedät että käytävät ei olisi täynnä nykyääkin? Hahaa! Olet siis käynyt siellä!!
- Ole tarkkana
kiinni jäit kirjoitti:
Mistä tiedät että käytävät ei olisi täynnä nykyääkin? Hahaa! Olet siis käynyt siellä!!
Puuhastelijahan KYSYY tuossa ihan selvästi, että mikä tilanne on nykyään.
- ei skyttä
Tottakait käytävillä oli ennen enemmän ihmisiä, olihan siellä S-Market ja sen jälkeen Jysk. Nyt siellä olevat liikkeet eivät ole sellaisia jossa käydään joka päivä. Kumpikaan ei ed.mainituista lähtenyt valvonnan vuoksi. Ja parkkipaikkalla oli muutenkin enemmän autoja kun ihmiset pitivät siellä autoaan kun olivat töissä.
Kuljen päivittäin monta kertaa parkkipaikan ohi ja tyhjillään se on vasta kun liikkeet sulkee ovensa. Että kyllä niitä käyttäjiä vielä on ja hyvä niin.- Minäkin boikotoin
No minkähän takia niihin liikehuoneistoihin ei näytä kenelläkään olevan kiinnostusta, vaikka sijaitsevat Jämsän keskeisimmällä paikalla? Sen takia, että kukaan ei halua laittaa yritystään semmoiseen kiinteistöön, jota ainakin osa potentiaalisista asiakkaista on jo pitkään boikotoinut. Ihme, etteivät nämä jäljellä olevat saa vuokraisäntäänsä järjestykseen, jos sitä todella haluavat. Kyllä Forumissa tulee olla samanlainen pysäköinti kun on sittarissa ja sokkarissakin. Tämä ei ole mikään suurkaupunki. Täällä ei ole pysäköintitiloista puutetta.
- justjoo..
Minäkin boikotoin kirjoitti:
No minkähän takia niihin liikehuoneistoihin ei näytä kenelläkään olevan kiinnostusta, vaikka sijaitsevat Jämsän keskeisimmällä paikalla? Sen takia, että kukaan ei halua laittaa yritystään semmoiseen kiinteistöön, jota ainakin osa potentiaalisista asiakkaista on jo pitkään boikotoinut. Ihme, etteivät nämä jäljellä olevat saa vuokraisäntäänsä järjestykseen, jos sitä todella haluavat. Kyllä Forumissa tulee olla samanlainen pysäköinti kun on sittarissa ja sokkarissakin. Tämä ei ole mikään suurkaupunki. Täällä ei ole pysäköintitiloista puutetta.
Aika jännä juttu. Mitenköhän tuo Jämsän keskusta yleisesti noitten toimitilojen osalta.. Siis kaikki muuthan liikekiinteistöt suorastaan pursuavat liiketoimintaa ja suuret kauppaketjut suorastaan jonottavat tänne. Ainoa paikka mikä on melkein tyhjillään on forum, koska isot kauppaketjut ei hyväksy tuota pientä aarin kokoista parkkipaikan valvontaa. Näinhän tämä asia on?
- se on näin
Minäkin boikotoin kirjoitti:
No minkähän takia niihin liikehuoneistoihin ei näytä kenelläkään olevan kiinnostusta, vaikka sijaitsevat Jämsän keskeisimmällä paikalla? Sen takia, että kukaan ei halua laittaa yritystään semmoiseen kiinteistöön, jota ainakin osa potentiaalisista asiakkaista on jo pitkään boikotoinut. Ihme, etteivät nämä jäljellä olevat saa vuokraisäntäänsä järjestykseen, jos sitä todella haluavat. Kyllä Forumissa tulee olla samanlainen pysäköinti kun on sittarissa ja sokkarissakin. Tämä ei ole mikään suurkaupunki. Täällä ei ole pysäköintitiloista puutetta.
Onko tullut mieleen että täällä ei yritykset tule toimeen kun ihmiset menee ostoksille muualle. Ja onko tietoa paljon tuossa forumissa on vuokra. Nykyisellään tyhjillään olevat liiketilat ovat isoja, kellähän on varaa. Ja noita tyhjiä liiketiloja on muuallakin Jämsää, eikä niissä ole parkkivalvontaa.
- kysymällä selviää
Minäkin boikotoin kirjoitti:
No minkähän takia niihin liikehuoneistoihin ei näytä kenelläkään olevan kiinnostusta, vaikka sijaitsevat Jämsän keskeisimmällä paikalla? Sen takia, että kukaan ei halua laittaa yritystään semmoiseen kiinteistöön, jota ainakin osa potentiaalisista asiakkaista on jo pitkään boikotoinut. Ihme, etteivät nämä jäljellä olevat saa vuokraisäntäänsä järjestykseen, jos sitä todella haluavat. Kyllä Forumissa tulee olla samanlainen pysäköinti kun on sittarissa ja sokkarissakin. Tämä ei ole mikään suurkaupunki. Täällä ei ole pysäköintitiloista puutetta.
Oletko kysynyt yrittäjiltä asiaa? Kysy, äläkä jauha täällä!!
- Gluf
Minä haluan sen Gulf-huoltoaseman takaisin siihen forumin parkkipaikalle.
- Hyvämuistinen
Sen verran voidaann palata muistoissa takaisin päin, että se kenttä on tehty meidän kaikkien yhteisillä verovaroilla yhteiseen käyttöön. Eikä helsinkiläismiljonäärien rahastustarkoituksiin.
- Komii Jämpsäläinen
Hyvämuistinen kirjoitti:
Sen verran voidaann palata muistoissa takaisin päin, että se kenttä on tehty meidän kaikkien yhteisillä verovaroilla yhteiseen käyttöön. Eikä helsinkiläismiljonäärien rahastustarkoituksiin.
Niin suatana minäkin maksan veroja!
- Hertbantsaa
Komii Jämpsäläinen kirjoitti:
Niin suatana minäkin maksan veroja!
Taas lähtee yksi yritys forumista pois !
- 1234oho
Hertbantsaa kirjoitti:
Taas lähtee yksi yritys forumista pois !
Mikäs sieltä ny lähtee?
- Boikotti-Pate
"kenttä on tehty meidän kaikkien yhteisillä verovaroilla yhteiseen käyttöön. Eikä helsinkiläismiljonäärien rahastustarkoituksiin. "
Ei mahda olla Jämsässä kyttäystoiminta kovinkaan hyvää bisnestä. Persnetoille menee, jos sille kytälle jotakin palkkaa maksavat. kenttä on enimmäkseen tyhjillään. :-)- että jaksaa!!!!
Pidätkö oikein päiväkirjaa "Boikotti-Paten yksinäiset höpinät"!! :):)
- Boikotti-Pate
että jaksaa!!!! kirjoitti:
Pidätkö oikein päiväkirjaa "Boikotti-Paten yksinäiset höpinät"!! :):)
Ei tarvitse pitää mitään päiväkirjaa, kun minulla on hyvä muisti. Ajan siitä melkein joka päivä ohi ja nauran makeat naurut sille autiolle kentälle, jossa kyttä tyhjää vartioi. Siinä ihminen tulee aina hyvälle tuulelle, vaikka muuten ei niin erikoinen päivä olisikaan. :-D
- ei boikotoija
No halvat on huvit mutta en minä muutakaan odottanut tältä boikotti-patelta. Ihmettelen vaan että minkä parkkipaikan ohi hän ajaa kun minäkin ajan melkein joka päivä siitä ohi töihin, niin kyllä forumin pihassa on autoja paljonkin. Ai mutta hän ajaakin siitä yöllä :) no kyllä sitten uskon että ei siellä autoja silloin ole, onhan liikkeet kiinni ... :)
- Minäkin poikotoin
No vertaappa muihin vastaaviin parkkipaikkoihin, onko paljon vai vähän? Yrittäjät tykkäävät yleensä siitä, että parkkipaikat on täysiä. Foorumissa ilmeisesti tykätään siitä, että kenttä on parhaimmillaankin vain puolillaan, kun eivät kyttää sieltä saa pois ajettua.
- minäkään en boikotoi
Samaa mieltä ei boikotajan kanssa. Boikotti-Pate on itse kyttä kun kyttää jotain onnettomia parkkipaikkoja... Yksi auto, kaksi auto... No säilyy seniilillä laskutaito ja sanotaan että seniileillä pitää olla harrastus jotta pysyy mieli virkeänä.
Mutta ajatus on jo tällä seniilillä vähän ruosteessa koska hän ei (suostu) ymmärrä että tämä kyttäys ei todellakaan ole yrittäjien halu/syy/tahto. Mutta yksi hailee yhdestä seniilin ymmärryksestä. Kohta hän kuitenkin kommentoi tänne jotain lakihöpinää yms. Sekin on hänen harratus.... - Pirkko, ei parkki
Ei näköjään boikotti-Pate uskalla kommentoida edellisen kommentoijan viestiin. Yrittää hämätä ettei muka kyttää näitä sivuja. Kyllä me kohta saamme hänen viisauden sanoja lukea, älkäämme olko huolissamme. Vai onko hän laskemassa niitä autoja siellä parkkipaikalla? Tai tarkoitan siinä vieressä, hänhän ei kyttien parkkipaikalle astu jalakaan, on sen verran periaatteen mies.
- maailman pelastaja?
Älä nyt hyvä Pirkko nolaa Patea! Onhan hän periaatteen mies ja hyvin hyvin tärkeän asian puolustaja! Tällä innolla ja periksiantamattomuudella hän pelastaa maailman köyhyydestä ja kurjuudesta! Eläköön Pate, Eläköön!
- Jämsän kermaa
Hitto mää oon katkera. kun en itte keksinny sakotus hommaa!
- Paten frendi
Paten kaltaiset miehet tätä maailmaa pystyssä pitää. Ei semmoiset nilkit joiden mielestä on ihan ok että miljonäärit napsii siivuja huonomuististen vanhusten eläkkeistä kaupungissa, jossa parkkipaikkoja on yllin kyllin ilman minkäänlaista kyttäämistäkin.
- Pate hyötyy myös
Nousetko boikotti-Pate barrikaaille jos tämä huonomuistinen vanhus unohtaa kiekon muissa niitä vaativissa paikoissa ja saa sakot? Et, koska silloihan se on sallittua, koska sen tekee joku valtion toimesta. Sinun sanomasi on ristiriidassa. Olet ilmoittanut puolustavasi vanhuksia tässä asiassa, joten sinun pitäisi myös puolustaa näissäkin tapauksissa, ei se huonomuistisuus katoa yhtäkkiä paikkaa vaihtamalla! Ja onko tullut mieleen että nämä yksityiset sakotusfirmat maksaa tuloista veroa, kuten myös tämä henkilö joka heillä on töissä, maksaa palkastaan veroa. Eli sinäkin hyödyt tahtomatta asiasta. Sinun täytyy siis ilmoittaa verottajalle, ettet halua hyötyä niistä.
- Kiekko on mutta...
Aika pieni mahdollisuus on jämsässä muilla paikoilla sakkoa saada. Minä en laita kiekkoa koskaan. En edes muista koko asiaa kun Jämsässä pysäköin. Kun siihen kiekotteluun ei ole täällä mitään tarvetta. Poliisikin sen asian vallan hyvin tietää ja ymmärtää, eika tuhlaa resurssejaan joutavanpäiväiseen touhuun.Ei ne vanhat ihmiset paljon muissa kaupungeissa enää ajele.
- teitkö tahallasi?
Kiekko on mutta... kirjoitti:
Aika pieni mahdollisuus on jämsässä muilla paikoilla sakkoa saada. Minä en laita kiekkoa koskaan. En edes muista koko asiaa kun Jämsässä pysäköin. Kun siihen kiekotteluun ei ole täällä mitään tarvetta. Poliisikin sen asian vallan hyvin tietää ja ymmärtää, eika tuhlaa resurssejaan joutavanpäiväiseen touhuun.Ei ne vanhat ihmiset paljon muissa kaupungeissa enää ajele.
olen saanut kaksi pysäköintivirhemaksua vuoden sisällä Jämsässä, ei forumin parkeista. Missä oikeus ja kohtuus ja tasapuolisuus? Kuka puolustaa minua. En käyttänyt kiekkoa koska minulle sanottiin ettei täällä ole siihen tarvetta!!! Just joo! Nyt on kiekko visusti lasissa aina!!!
- Puolustusasianajaja
teitkö tahallasi? kirjoitti:
olen saanut kaksi pysäköintivirhemaksua vuoden sisällä Jämsässä, ei forumin parkeista. Missä oikeus ja kohtuus ja tasapuolisuus? Kuka puolustaa minua. En käyttänyt kiekkoa koska minulle sanottiin ettei täällä ole siihen tarvetta!!! Just joo! Nyt on kiekko visusti lasissa aina!!!
Kun sinulla tuntuu noin huono tuuri olevan, niin miksi et ottanut opiksesi siitä ensimmäisestä maksusta?
Kun sinulla nyt on kiekko lasissa aina, niin neuvoisin viemään kotterosi sinne Forumin parkkiin. Ei sitten tule työmatkaakaan muutamaa askelta enempää. :-) - sakot sain
Puolustusasianajaja kirjoitti:
Kun sinulla tuntuu noin huono tuuri olevan, niin miksi et ottanut opiksesi siitä ensimmäisestä maksusta?
Kun sinulla nyt on kiekko lasissa aina, niin neuvoisin viemään kotterosi sinne Forumin parkkiin. Ei sitten tule työmatkaakaan muutamaa askelta enempää. :-)Vien autoni aina sinne kun asioin forumissa ja kiekko lasissa, helppo ja todellakin lähellä. Kun taasen menen töihin, vien sen työpaikkani parkkipaikalle tai kuljen pyörällä, en autoani jätä forumin tai muuallekkaan kadun varsille, koska niitä ei ole tarkoitettu pitkäaikais pysäköintiiin. Näin sanoo liikennemerkit eli laki :) Ja oishan tuo muita kohtaan hölmöä. Miten niin muutama askelta lähempänä? Maantieteellisesti Jämsänkoski on aika kaukana Jämsän keskustasta, vaikka ovatkin samaa kaupukia nykyisellään.
Enkä minä ole ainut joka sakon saannut kadunvarsi pysäköinnistä tänä vuonna! Tuttavapiiriini kuuluu aika monta joille näin on käynyt! Missä silloin olit Boikotti-Pate oikeuden puolustaja? - Boikotti-Pate
sakot sain kirjoitti:
Vien autoni aina sinne kun asioin forumissa ja kiekko lasissa, helppo ja todellakin lähellä. Kun taasen menen töihin, vien sen työpaikkani parkkipaikalle tai kuljen pyörällä, en autoani jätä forumin tai muuallekkaan kadun varsille, koska niitä ei ole tarkoitettu pitkäaikais pysäköintiiin. Näin sanoo liikennemerkit eli laki :) Ja oishan tuo muita kohtaan hölmöä. Miten niin muutama askelta lähempänä? Maantieteellisesti Jämsänkoski on aika kaukana Jämsän keskustasta, vaikka ovatkin samaa kaupukia nykyisellään.
Enkä minä ole ainut joka sakon saannut kadunvarsi pysäköinnistä tänä vuonna! Tuttavapiiriini kuuluu aika monta joille näin on käynyt! Missä silloin olit Boikotti-Pate oikeuden puolustaja?Sinähän vasta kumma silmänpalvoja olet. Oikein rakastat kiekon käyttöä Forumin kentällä, mutta muualla otat samasta asiasta sakkoja. En minä typeryksiä halua puolustaa, vaan rehellisiä kunnon kansalaisia.
- Tilitoimiston täti
" kuten myös tämä henkilö joka heillä on töissä, maksaa palkastaan veroa."
Jos provikalla tekee, niin ei taida ne tilipussit kovin lihavia olla. Eikä verokarhukaan tuosta touhusta paljon hyödy. :-D- kysynytkö
Tiedätkö tekeekö provikalla?
- Tilitoimiston täti
kysynytkö kirjoitti:
Tiedätkö tekeekö provikalla?
En tiedä, mutta sen tiedän, ettei miljonäärit yleensä maksa mistään yhtään enempää kuin on ihan pakko. Miksi maksaisivat siitä, että joku kyttää turhaan lähes autiota kenttää? Saattaahan se olla niinkin, että eivät maksa mitään, vaan maksajan paikalla on esimerkiksi työvoimatoimisto. Kyllä ne konstit osaavat.
- faktat esille
Et tiedä?! Oletko ollut miljonääreillä töissä? Näin ne turhanpäiväiset jutut ja juorut leviää, kun puhutaan asioista ottamatta niistä selvää!! "Tilitoimiston tätinä" tiedät Pate että pystyt nämä asiat helposti selvittämään ensin ja sitten puhua totuuksia. vai eikö riitä ammattitaito?!
- Tilitoimiston täti
Joo, lähes pelkästään miljonääreillä. Harvoin ne köyhät ketään työllistää,
- 1797
Käyttäkää parkkikiekkoa niin ei saa sakkoa APINAt!
- Ananasakääbä
Flipside Tattoo muuttaa uusiin tiloihin!
- Ananasakääbä
Flipside muuttaa pois forumista uusiin tiloihin!
- Boikotti Pate
Tuuli autiolla kentällä ulvoo, kyttä vaanii kulman takana ja jämsäläiset nauraa.
- jihuuuuuu
Jihuuuuuu! Pate on täällä!!!! Meidän kaikkien rakastama kunnioittama isämaallinen oikeuksien puolustaja miesten mies!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456