Olen kyllästynyt ja rikki. Jokainen, jonka kanssa olen seurustellut, kaikki päättyy lyhyeen. En jaksa että heti näyttää aivan upealta: olen onnellinen, joku välittää ja elämä hymyilee. Sitten yht äkkiä joku nurkan takana ampuu siivet suhteelta ja kaikki kaatuu.
En jaksa että kun on oppinut tuntemaan toisen ja aloitettu suhde, heti parin viikon sisällä tulee ongelmia ja minä jään särkyneellä sydämellä sängyn pohjalle kun toinen häipyy. Mikä minussa on vikana ettei minun kanssa jaksa olla? Olenko oikeasti niin huono ihminen että en ansaitse ketään?
Olen murtunut, ei ystäviä joille puhua, ja minulla on paha olo.
Olen yksin ilman ketään.
Miksei vaan voi nukahtaa ja kadota pois tästä maailmasta..
Särjetty pirstaleiksi
8
231
Vastaukset
- lifemocker
alle 23v nuo suhteet kestä kun ihmiset ovat vielä niin kypsymättömiä ja pyörivät kuin tuuliviiri elämän pyörteissä
sitten kun porukka alkaa aikuistua ja elämä asettuu niin jengi rauhoittuu ja prioriteetiksi alkaa muodostua se parisuhteen ja sopivan ihmisen etsintä- Tsemppiä AP
Lifemocker: ei se 23 ole mikään "maaginen ikävuosi" jolloin kaikki ovat kypsiä vasta silloin! Jotkut voivat olla aikaisemminkin, toiset eivät ikinä, kuten sinä lifemocker teksteistä päätellen.. Eivät kaikki edes halua parisuhdetta.
Aloittaja: Äläpäs masennu tuollaisesta. Sitä sattuu ennenkuin löytää "sen oikean" Ei maailma muutamiin parisuhteiden päättymisiin lopu. Toki voisit miettiä miten kohtelet ihmisiä, jos sinulla ei kerta ole ystäviäkään, niin voiko olla että olet olemuksellasi karkoittanut ihmiset läheltäsi? Oletko itserakas jonka elämä pyörii vain oman navan ympärillä välittämättä muista? Oletko pinnallinen ihminen jolle ei merkkaa kuin ulkonäkö? Näitä asioita kannattaa pohtia ja jos tuntuu ettei muuten saa mitään tolkkua asioihin niin varaa aika nuppitohtorille jos noin sinkeelle vetää.
- lottamari<3
Tuli vaan mieleen, että seurustelotko pakosta, siis sen vuoksi, että on pakko olla joku ja ei niin väliä millaisilla tunteilla liikutaan, riitää että vähän on ihastunut. Tälläinen ei vaan pitkälle kanna, koska ei ole sitä vahvaa tunne sidettä mikä pitäisi kumppanit toisissaan liimaantuneena kiinni.
Kannattaa pitää taukoa sellaisilta suhteiluilta, jotka eivät ole kuin näytön vuoksi. Vielä se oikea tulee, kun alkaa ymmärtää itseään paremmin ja tietää jo mitä haluaa ja minkälaisen.
Ei sinussa mitään vikaa ole muuta kuin olet nuori, jos tuo on ikävuotesi. Ajan kanssa ja harkiten, mutta silti avoimin mielin. Voihan olla myös provo, mutta vastasin nyt kuitenkin. - 666+666
Elä huoli olet vielä nuori mutta nykymaailmassa myös vanhemmilla käy noin ja itselläni koko ajan. Ikää on 33v ja yksikään suhteeni ei toimi kolmea kuukautta pidempään ja suhteita on takana hmmm.... aikamoinen liuta. On aivan sama yritätkö tosissaan vai leikillään tulos on aina sama.
Särjin itseni ties kuinka usein hirttosilmukan partaalle mutta nyt tiedän jo kumppanin tavatessani miten siinä käy niin mitä sitten. Aina on uusia tarjolla. Aika kylmettää myös tunteet kun tarpeeksi saa p...aa niskaan.- lottamari<3
Että aloit sitten pelimieheksi, kun omalta narsistisuudeltasi et ketään rakastamaan pysty ja sitten syytät muita omasta kylmätunteisuudestasi. Ymmärrän, että sinulle nuo särjetyt sydämet eivät ole merkinneet mitään, olethan vain ottanut sen mitä on tarjottu, mutta et sinä itseäsi tuossa särkenyt ole..tuskin jäät miettimään...
aina on uusia tarjolla niin, mutta...niin..kukin elää tavalla ja vieras kulkee ajallaan...on tärkeä tuntea kiintymystä ja kuuluvansa jollekin, rakkautta ja läheisyyttä, mutta ymmärrän niitä, jotka siihen eivät kykene. Tavallaan ymmärrän sinua, mutta silti en. - 666+666
lottamari<3 kirjoitti:
Että aloit sitten pelimieheksi, kun omalta narsistisuudeltasi et ketään rakastamaan pysty ja sitten syytät muita omasta kylmätunteisuudestasi. Ymmärrän, että sinulle nuo särjetyt sydämet eivät ole merkinneet mitään, olethan vain ottanut sen mitä on tarjottu, mutta et sinä itseäsi tuossa särkenyt ole..tuskin jäät miettimään...
aina on uusia tarjolla niin, mutta...niin..kukin elää tavalla ja vieras kulkee ajallaan...on tärkeä tuntea kiintymystä ja kuuluvansa jollekin, rakkautta ja läheisyyttä, mutta ymmärrän niitä, jotka siihen eivät kykene. Tavallaan ymmärrän sinua, mutta silti en.Se on kuule pikkasen vaikeaa antaa vasta rakkautta kenellekään jos ei saa sitä itsekään! Vai minunko pitää olla aina se heittopussi mitä saa kohdella miten haluaa???
- ,.,.,
lottamari<3 kirjoitti:
aina on uusia tarjolla niin, mutta...niin..kukin elää tavalla ja vieras kulkee ajallaan...on tärkeä tuntea kiintymystä ja kuuluvansa jollekin, rakkautta ja läheisyyttä, mutta ymmärrän niitä, jotka siihen eivät kykene. Tavallaan ymmärrän sinua, mutta silti en.Olipas lottamarilla vastenmielinen ja kylmä vastaus. Tälläisia ei haluaisi lukea.
Onnea sinulle 33v. Vielä tulee vastaan sinulle sopiva rakastava ihminen.
- siipirikko fani
siipirikko:
Vikasi ON Etsit vain Psykopaatteja/narcisseja... ja löydät myös ne..
LUVALLASI..oletKO niin vittttttumainen toiselle ettei... Mieti..
ET ole huono ihminen
EI ole ystäviä??
ÄLÄ nyt Jumalauta..¤&%#
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481250
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56590
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472