Tyokaverini tayttaa parin paivan kuluttua 35 ja han on aivan lohduton. Han on sinkku ja sita mielta ettei kukaan mies voi haluta hanen ikaista naista mikali haluaa lapsia.
En ole koskaan ajatellut asiaa nain enka tieda miten lohduttaa. Han on paljon ikaistaan nuoremman nakoinen, hyva vartalo ja muutenkin pukeutumiseltaan ja kaytokseltaan nuori. Hanen mielestaan talla ei ole valia koska miehet kuitenkin parisuhde/lastenteko mielessa tuijottavat vain ikaa.
Mita olette miehet mielta? Onko tuo ika esteena jos muuten on kaikin puolin viehattava?
35-vuotias nainenko ikaloppu?
34
2433
Vastaukset
- Taasnäitä
Kyllä se alkaa olla siinä Nakkilan rajoilla, meinaan, että parasta ennen päivämäärä alkaa olla mennyt. Jos niinkuin ajattelee, että huomenna tapaisi uuden miehen niin siinä menee vuosi pari kuitenkin ensin katellessa ennenkuin niitä lapsia aletaan värkkäilemään. Niitäkin tarttis tulla pari kolme niin että siinä alkaa parhaassakin tapauksessa olla neljä markkaa täynnä kun sen viimeisen saa, olettaen, että se nainen tulee tiineeksi samantien mikä ei tuossa iässä ole ollenkaan varmaa. Ja sitten on ne Downin syndroomat sun muut niin, että kyllä siinä moni mies ajattelee kaksi kertaa ennen kuin tuon ikäisen kelpuuttaa. Lasten takia kun ne miehet tuossa iässä pariutuu.
Tietysti onhan niitä niitäkin jotka vaan hengailee yhdessä tuossakin iässä mutta ne jutut ei tahdo oikein kestää kun se lapsiliima puuttuu. - iän merkitys
Hyvännäköinen kolmevitonen on erittäin haluttua seuraa, monilla naisilla vaan on kuva, että kaikki miehet havittelevat 18v tyttöjä. Osa kyllä, mutta fiksuille miehille on tärkeää suhteessa naisen persoona, ajatusten syvyys, elämänkokemus ja muutenkin yhteinen ajatusmaailma. Seksuaalinen itsevarmuus on hyvin haluttu ominaisuus, se kehittyy huippuunsa vasta 30v. jälkeen. Nuoretkin miehet saattavat lähestyä. Jos löytyy tuo kaikki ja ulkonäkö vielä siihen päälle niin on paremmat kortit kuin nuorella tytöllä ikinä voisi olla. Mutta mitään mukavaa ei tapahdu jos negatiivisuus ja ahdistus näkyy ulospäin.
Ehkä ystävälläsi ei ole sinkkuuskriisi vaan ahdistus mahdollisesti lapsettomaksi jäämisestä. Se ehkä merkkaa hänelle jotain, mikä olisi pakko elämässä saavuttaa. Monet 30-40v. naiset kokevat ahdistusta ulkonäöstä ja saattavat luulla, ettei muulla ole väliä. Nainen saattaa ajatella, että häntä arvostetaan vain kroppansa/ ulkonäkönsä (tai sitten äitiyden tehtävän täyttämisen kautta). Kovin paikka tämä on kauniilla naisilla, heillä saattaa itsensä arvostaminen olla rakentunut pitkältä ajalta ulkomuodon kautta. Nuorempien naisten jyrätessä ohi itsetunto kolhiutuu, vaikka olisi vielä timmi itsekin.
Nykymaailmassa en kyllä ihmettele naisten ahdistusta, paineet ovat naisille kovat jo pikkulapsina.
Ajattelen että lapset voivat olla luonnollista seurausta sellaisen miehen kanssa elämisestä, jonka kanssa kaikki loksahtaa kohdilleen. Jos näkee itsensä ja miehet lapsentekokoneina, onnea ei voi mitenkään löytää. En tunne yhtään miestä, jolle naisen löytämisen ykköstarkoitus olisi lapset, pikemminkin päinvastoin;)
Pitäisi ensin nähdä itsessään se kaikki arvokas ja hyvä, jolloin voi nähdä saman toisessakin. Jos oma arvo on vain ikää ja vartaloa, myös vastapuoli arvioidaan samoilla kriteereillä. Kuka haluaisi rakentaa elämää sellaisen ihmisen kanssa?- Popette00
Olipas hyva viesti, taidan nayttaa taman ystavalleni, jospa tulisi paremmalle tuulelle. Sitten kun han viela jostain loytaisi sinun kaltaisesi miehen :)
- Iän merkitys
Popette00 kirjoitti:
Olipas hyva viesti, taidan nayttaa taman ystavalleni, jospa tulisi paremmalle tuulelle. Sitten kun han viela jostain loytaisi sinun kaltaisesi miehen :)
Mut kun mä olen nainen:D
- ldgjldfkglgkld
Iän merkitys kirjoitti:
Mut kun mä olen nainen:D
Sukupuoli onkin ehkä syynä, että siinä oli lähes pelkästään positiivisia asioita.
- Itkuiikka.,...
Oletko kuullut koskaan, että jopa 6-, 7- ja 8-kymppisetkin rakastuvat ja aloittavat seurustelun? Minä olen kuullut, lukenut ja nähnyt. Jos kaverisi 35-vuotiaana on jo noin epätoivoinen ja sääliä kaipaava, ei voi mittään vaan täytyy todeta, että syynä on muu kuin ikä, jos ei miesmarkkinoilla nappaa.
- M29-
Itse tapasin 19-vuotiaana 34-vuotiaan naisen, jonka kanssa seurustelin enemmän tai vähemmän vakavasti kolme vuotta, kunnes tajuttiin yhdessä ettei meidän jutusta voi tulla mitään liian suuren ikäeron takia.
Siitäkin huolimatta en kadu sitä aikaa hänen kanssaan tippaakaan ja uskon oppineeni naisista enemmän sinä kolmena vuotena hänen kanssaan kun nyt seitsemän vuoden poikamieskauden jälkeen, jota on pirstaloinut satunnaiset yhden yön seikkailut ja irtosuhteet.- tulla mitään??
Siitähän tuli jotain ja se kesti kolme vuotta.
Monta "vakavastikin" aloitettua suhdetta kestää vähemmän aikaa.
- mitesmuilla??
Kyllä 35 kelpaa yli 60 vuotiaille, mutta itse yli 30 kymppisenä miehen en kelpuuta yli 25 vuotisia.
- näinpä...
Kun olin 25-vuotias, niin joskus 30-35-vuotiaat, jopa vanhemmatkin miehet yrittivät lähestyä. Ikälopuiltahan he tuntuivat 25-vuotiaan naisen mielestä. Aika säälittäviltä myös. Kavereiden kanssa sitä naureskeltiin. Nykyään sama juttu, aina välillä ne 5-15 vuotta vanhemmat jotakin yrittävät. Nykyään en enää naura päin naamaa, mutta liian vanhojahan nuo ovat.
- Naisten maailma
näinpä... kirjoitti:
Kun olin 25-vuotias, niin joskus 30-35-vuotiaat, jopa vanhemmatkin miehet yrittivät lähestyä. Ikälopuiltahan he tuntuivat 25-vuotiaan naisen mielestä. Aika säälittäviltä myös. Kavereiden kanssa sitä naureskeltiin. Nykyään sama juttu, aina välillä ne 5-15 vuotta vanhemmat jotakin yrittävät. Nykyään en enää naura päin naamaa, mutta liian vanhojahan nuo ovat.
Näinhän tää menee: miehet tulee iskemään ja ''jotai yrittämään'', ja sitten niille nauretaan.
Tovin kuluttua taas aletaan kuitenkin ihmetellä miksei kukaan mies tule iskemään tai edes lähesty tai tekemään tuttavuutta. - Miehet markkinoilla
Yli 60-vuotiaille eli niin kuin naisten isien ikäisille miehille :) sulla on valoisa kuva kolmenkympin jälkeisestä elämästä. Kyllä se ikä iskee kuule miehiinkin, ei sitä niin vaan 'kelpuuteta' enää parikymppistä naisia kun alkaa 35-40v lähestyä. Sen ikäiset miehet on monelle nuorelle naiselle ihan setiä ja harva mies on niin nuorekas ja hyvännäköinen, että pystyy enää markkinoilla kilpailemaan.
- näinpä...
Naisten maailma kirjoitti:
Näinhän tää menee: miehet tulee iskemään ja ''jotai yrittämään'', ja sitten niille nauretaan.
Tovin kuluttua taas aletaan kuitenkin ihmetellä miksei kukaan mies tule iskemään tai edes lähesty tai tekemään tuttavuutta.Ei kaikille miehille toki naureta. Mutta kyllä tuo nuorempien naisten perässä juokseminen on hassua, kun se on niin yleistä. Ja lähes aina tuloksetonta.
- kolme ja viisi
Ymmärrän jos mieltymys on nuorempiin, oli sitten nainen tai mies. Mutta heh, kelpuuttaisitko itse 60-vuotiaan naisen seurustelukumppaniksi 35-vuotiaana? Vaikka äitisi kaverin?
Nämä on just näitä, miehet kuvittelevat pysyvänsä itse nuorina ja kiinnostavina ikuisesti, naisilla on arvoa vain ulkonäkönsä/ ikänsä kautta eikä elämää 30v. jälkeen. Tietäisitpä vaan sanoo 35v nainen :-) Tässä iässä naisen elämä vasta alkaa! Monet kolmekymppiset miehet ei ole vielä aikuistuneet lainkaan. - Minullakin
näinpä... kirjoitti:
Ei kaikille miehille toki naureta. Mutta kyllä tuo nuorempien naisten perässä juokseminen on hassua, kun se on niin yleistä. Ja lähes aina tuloksetonta.
Kun olin teini ja 2kymppinen, vanhemmat miehet juoksivat perässä ja minua yökötti.
Onneksi nyt nelikymppisenä, nuoremmat miehet juoksevat perässäni, eikä minua yökötä yhtään!
On se elämä vaan niin ihmeellistä.
- 38.0000000
Mä olen kohta 38 ja en itke omaa kohtaloani et kukaan ei minusta tykkää ikinä joten en saa edes niitä lapsia vaikka haluaisin. 35 v naine kävis mulle ihan hyvin perheen perustamiseen.
- Colombo1
Kaverisi oli nuorempana juuri niiden renttujen perään ja viittasi kintaalla kilteille miehille. Karu on kohtalo, mutta täysin itseaiheutettu. Lapsensaantiaikakin alkaa olemaan jo ohi.
- kiltti tyttö
Näitä palstoja seuranneena en ikinä huolisi kilttiä miestä.
- 1+1
kiltti tyttö kirjoitti:
Näiden palstojen perusteella tuskin kannattaa tehdä mitään kauheen perusteellisia johtopäätöksiä miehistä tahi naisista.
Jos meinaan asiat olisi nuin huonosti tuolla tosielämän puolella ihmiskunta varmaan kuolisi sukupuuttoon seuraavan 50 vuoden kuluessa. - Delight*
kiltti tyttö kirjoitti:
Tällä palstalla tuntuu, että mitä enemmän mies omaa kilteyttään huutelee, sitä huonommin naisia kohteleva, katkera poika (jolle naisten pitäisi kaatua sänkyyn itsestään) sieltä taustalta löytyy. Ne miehet, joilla ei ole tarvetta korostaa kiltteyttään, ovat niitä, joiden hyvätapaisuus tulee ihan luonnostaan muutenkin esiin.
- kiltti tyttö
1+1 kirjoitti:
Näiden palstojen perusteella tuskin kannattaa tehdä mitään kauheen perusteellisia johtopäätöksiä miehistä tahi naisista.
Jos meinaan asiat olisi nuin huonosti tuolla tosielämän puolella ihmiskunta varmaan kuolisi sukupuuttoon seuraavan 50 vuoden kuluessa.Minkä perusteella niitä johtopäätöksiä sitten saisi tehdä? Samat ihmiset ne ovat tuolla ulkona kuin täällä netissä. Täällä vain uskaltaa näyttää millainen oikeasti on, kun voi anonyyminä kirjoittaa.
- "Elämä on"
1+1 kirjoitti:
Jos meinaan asiat olisi nuin huonosti tuolla tosielämän puolella ihmiskunta varmaan kuolisi sukupuuttoon seuraavan 50 vuoden kuluessa."..ihmiskunta varmaan kuolisi sukupuuttoon seuraavan 50 vuoden kuluessa. "
Niin se ihmiskunta itseasiassa kuoleekin sukupuuttoon jo parissa kymmenessä vuodessa koska maailma on niin pilalla ja saastunut ja mehiläiset ovat alkaneet kuolla myös joten nälänhätää tiedossa, saattaa huvittaa nyt kun kaupan hyllyt notkuu kaiken maailman ruokaa mutta kun tuo maailmanlaajuinen nälkävuosi iskee, heinäsirkkojen tai muiden vitsausten takia niin meille tulee vielä nälkä, saatamme jotkut jopa kuollakkin nälänhätään, jopa Suomessa ei vain Afrikan sarvessa .
Tätähän ei kukaan halua kuulla ja menee vähän aiheesta sivuun mutta kerroin kuitenkin::)
Meret on täynnä myrkyllisiä kemikaaleja ja kalat joita syömme ovat täynnä niitä myrkkyjä joten turha ihmetellä sitä kun jokaisella on syöpä!
Tsernobylin ja Fukushiman laskeumat joka paikassa pitävät huolen muun säteilyn kanssa siitä että ihmiskunta kuolee alle 30 vuodessa sukupuuttoon ihan helposti...
Ripaus faktaa nais mies keskustelun joukkoon, sorry!:) - sikaniskasovinisti
kiltti tyttö kirjoitti:
Minkä perusteella niitä johtopäätöksiä sitten saisi tehdä? Samat ihmiset ne ovat tuolla ulkona kuin täällä netissä. Täällä vain uskaltaa näyttää millainen oikeasti on, kun voi anonyyminä kirjoittaa.
Täällä voi myös oman viihteensä vuoksi provoilla reilusti yli oman mielipiteensä, kun ei ole väliä, ymmärtääkö joku väärin.
- kiltti tyttö
sikaniskasovinisti kirjoitti:
Täällä voi myös oman viihteensä vuoksi provoilla reilusti yli oman mielipiteensä, kun ei ole väliä, ymmärtääkö joku väärin.
Kyllähän tuo itselle selitetään provoiluksi. Että ei muka olla yhtään niin hirveitä ihmisiä kuin nettikirjoitusten perusteella voisi luulla. Itsepetosta. Ihmiset kun ovat yleensä täsmälleen sitä miltä näyttävät. Kukaan ei ala huvikseen teeskennellä mielipiteitä, joita itsellä ei oikeasti ole.
- asao
Hän on todennäkösesti liian pinnallinen se on
se syy!!!
mies29w Naisena nyt vastaan, etten usko iän olevan este. No ehkä jossain vaiheessa lasten saannille, mutta ei parisuhteelle. Kyllä 35-vuotiaskin vielä lisääntyy, nimimerkillä kokemusta on. ;)
Mutta niin, en usko etteikö joku mies tykkäisi kovastikin tästä sun työkaveristasi. Kunhan kohtaa miehen jonka kanssa kemiat pelaa. :)- M28Jh
35vuotiasko vanha? Hah toivottavasti tämä oli läppää, sillä 20v tytöt on vielä ihan pentuja. Eiköhän vanhuudesta aleta puhua vasta siinä 60v. Naisilla taitaa olla ikä ongelma siitä, että ne tuijottaa liikaa jotain kuvakäsiteltyjä naistenlehtien naisten kuvia. Tuntuu tuo sama ikä ongelma olevan samaten miehilläkin, jos katsoo tätä suomi24 palstaa. nykyään on synnytysikäkin noussut. Vielä nelikymppisenä voi tehdä lapsia. Usein myös tuollaset suhteet ja perhe-elämä kestää kauemmin kun sellaset että mennään parikymppisinä yhteen. Ne parit eroo viimeistään kymmenen vuoden päästä. Vastaus on siis että ei tosiaan oo liian vanha, vaan just hyvässä iässä.
- ,Jasmin,
Kyllä se vähän liian vanha on kuten http://pleieri.blogspot.com/2013/04/mita-naiset-haluavat.html kommenteista huomaat. Valitettavaa naiselle mutta minkäs teet? :(
- 14!4
ONNEKSI pleijerit eli pelimiehet eivat ole kiinnostuneita yli 35-vuotiaista! Niita on joutunut tarpeeksi katselemaan koko ikansa. Nykyaan kierran kaukaa jos mies vahankaan silta vaikuttaa! Keskustelutaidot, kyky sitoutua ja uskollisuus, ovat kunnollisen miehen merkit.
- N.35v.
14!4 kirjoitti:
ONNEKSI pleijerit eli pelimiehet eivat ole kiinnostuneita yli 35-vuotiaista! Niita on joutunut tarpeeksi katselemaan koko ikansa. Nykyaan kierran kaukaa jos mies vahankaan silta vaikuttaa! Keskustelutaidot, kyky sitoutua ja uskollisuus, ovat kunnollisen miehen merkit.
Olen 35vuotias nainen enkä pidä itseäni ikäloppuna! Nythän sitä elän parasta aikaa elämässäni:-) Ei ole enää nuoruuden vöyhötyksiä ja voin nauttia elämästä. Joo lapsia ei ole enkä niitä ole koskaan halunnutkaan. Mies on joka ei halua lapsia ja näin on hyvä:-) Tiedoksi vielä että hän ei ole 60vuotias:-D On meinaan minua nuorempi;-) Miksi tehdä iästä kriisi?! Sitähän on sen ikäinen kuin tuntee olevansa;-)
- Hymy.35
N.35v. kirjoitti:
Olen 35vuotias nainen enkä pidä itseäni ikäloppuna! Nythän sitä elän parasta aikaa elämässäni:-) Ei ole enää nuoruuden vöyhötyksiä ja voin nauttia elämästä. Joo lapsia ei ole enkä niitä ole koskaan halunnutkaan. Mies on joka ei halua lapsia ja näin on hyvä:-) Tiedoksi vielä että hän ei ole 60vuotias:-D On meinaan minua nuorempi;-) Miksi tehdä iästä kriisi?! Sitähän on sen ikäinen kuin tuntee olevansa;-)
Komppaan, hyvä ikä!
Parasta on ehkä se, että itsetunto on paikallaan eikä se riipu muiden mielipiteistä. Ulkonäkö tallella ja virtaa riittää kaikkeen. Ei ole sinisilmäinen muttei myöskään kyyninen. Moni tämän ikäinen tietämäni nainen seurustelee itseään nuoremman miehen kanssa, että se siitä teoriasta. Vientiä riittäisi mutta ei tartte onneksi enää etsiä. Jos nyt jotain on muuttunut niin myös vanhat miehet katselevat, mutta myös 10v nuoremmat. Se joskus hymyilyttää, 25v mies tuntuu tosi nuorelta, mutta totta kai huomio tuntuu aina kivalta.
Nämä palstat ja aloitukset on tosi outoja :D - Kysymyksiä 35353535
N.35v. kirjoitti:
Niinpä, mutta niin se oli vaan sinullekin tärkeää korostaa miehesi nuorta ikää. Joten älä valehtele, tuntuu ikä merkkaavan. Jos se ei merkkaisi, et olisi kokenut mitään tarvetta todistella hänen ikäänsä.
Lisäksi sitä EI ole sen ikäinen kun tuntee olevansa, vaan just sen ikäinen kun on ja muu on teeskentelyä. Sinä et ole päivääkään nuorempi vaikka tuntisit mitä. Mutta ne ketkä todella pystyvät ikänsä hyväksymään, eivät koe että sen tarvitsee määritellä.
35-vuotias voi olla kaunis, hyvässä kunnossa, haluttu ja rakastettu, ihan olemalla oma itsensä ja tuntemalla 100%:sti olevansa 35-vuotias. Hän voi myös olla hauska, tekevä, urheilla tai seikkailla, ottaa iisisti, olla perheellinen tai lapseton, eikä mikään niistä pitäisi olla ikäsidonnaista.
Musta tuntuu että naisille on tullut sama pätemisen tarve kun miehille, ja moni tosiaan seurustelee kyllä nuoremman kanssa, - muistaen aina kertoa miten hänen omalla iällään ei ole väliä mutta HUOMIO KAIKKI mies on minua nuorempi ja minäkin näytän 10 vuotta nuoremmalta ja oikeasti olen sen ikäinen kun tunnen olevani...
Saa sen niinkin tehdä, mutta ei se kuulosta elämältä jossa elää onnellisena oman ikäisenään vaan siltä, että nuorempi mies on pätemistä, ja itsekin haluaa esittää olevansa nuorempi = on siis omastakin mielestä huono olla 35-vuotias, kuten ihan oikeasti on. Hirveä tarve on saada hyväksyntää nuorempana kun mitä oikeasti on.
Olisitko sitten huono 35-vuotias jos sinulla olisi 50-vuotias mies ja 3 lasta sekä pitäisit omaa ikääsi juuri sopivana? Onko se 35-vuotias huono, joka kaipaa hirveästi omia lapsia ja toivoo löytävänsä elämän rakkauden juuri oman ikäisistään? Tai se kuka ei tunne olevansa yhtään nuorempi kun on? - N.35v.
Kysymyksiä 35353535 kirjoitti:
Niinpä, mutta niin se oli vaan sinullekin tärkeää korostaa miehesi nuorta ikää. Joten älä valehtele, tuntuu ikä merkkaavan. Jos se ei merkkaisi, et olisi kokenut mitään tarvetta todistella hänen ikäänsä.
Lisäksi sitä EI ole sen ikäinen kun tuntee olevansa, vaan just sen ikäinen kun on ja muu on teeskentelyä. Sinä et ole päivääkään nuorempi vaikka tuntisit mitä. Mutta ne ketkä todella pystyvät ikänsä hyväksymään, eivät koe että sen tarvitsee määritellä.
35-vuotias voi olla kaunis, hyvässä kunnossa, haluttu ja rakastettu, ihan olemalla oma itsensä ja tuntemalla 100%:sti olevansa 35-vuotias. Hän voi myös olla hauska, tekevä, urheilla tai seikkailla, ottaa iisisti, olla perheellinen tai lapseton, eikä mikään niistä pitäisi olla ikäsidonnaista.
Musta tuntuu että naisille on tullut sama pätemisen tarve kun miehille, ja moni tosiaan seurustelee kyllä nuoremman kanssa, - muistaen aina kertoa miten hänen omalla iällään ei ole väliä mutta HUOMIO KAIKKI mies on minua nuorempi ja minäkin näytän 10 vuotta nuoremmalta ja oikeasti olen sen ikäinen kun tunnen olevani...
Saa sen niinkin tehdä, mutta ei se kuulosta elämältä jossa elää onnellisena oman ikäisenään vaan siltä, että nuorempi mies on pätemistä, ja itsekin haluaa esittää olevansa nuorempi = on siis omastakin mielestä huono olla 35-vuotias, kuten ihan oikeasti on. Hirveä tarve on saada hyväksyntää nuorempana kun mitä oikeasti on.
Olisitko sitten huono 35-vuotias jos sinulla olisi 50-vuotias mies ja 3 lasta sekä pitäisit omaa ikääsi juuri sopivana? Onko se 35-vuotias huono, joka kaipaa hirveästi omia lapsia ja toivoo löytävänsä elämän rakkauden juuri oman ikäisistään? Tai se kuka ei tunne olevansa yhtään nuorempi kun on?Luitko koko ketjun vai onko ymmärryksessä vikaa? Nuo iät 35v.ja 60v. mainittiin tuolla ja viittasin tekstilläni niihin. Siksi mainitsin mieheni iän. Aika huvittavaa kun joku alkaa profiloida tuntematonta ihmistä lukemansa pikku pätkän takia:-D Ja kysymyksiisi vastaan ihan näin että en ole väittänyt tai edes viitannut tuommosta! Sinua vaivasi kovasti tuo sanonta "ihminen on sen ikäinen kuin tuntee olevansa". No tarkotin sillä että moni nuorempi tuntee olonsa vanhemmaksi ja vanhempi nuoremmaksi. En tiedä oletko tuota sanontaa koskaan kuullut vai ymmärrätkö asiat mielelläsi negatiivisesti. Se siis on sanonta! En todellakaan ole tyytymätön ikääni:-) Toivottavasti sinäkin löydät positiivisia asioita elämästäsi niin ei tarvitsisi olla katkera muitten elämästä:-)
- jazzjack
Ihan suotta tuota suremaan. Olen 22-vuotias mies. Mielestäni tuossa iässä on nainen parhaimmillaan! Ihan oikeasti! Jos vain ei haikaile sitä "nuoruutta" jatkuvasti ulkoisilla seikoilla, vaan osaa olla ja käyttäytyä kuin se kypsä nainen josta pidän. Tykästyn todella paljon helpommin noihin itseäni vanhempiin naisiin, jotka oikeasti osaavat arvostaa kilttiä ja suoraselkäistä miestä. Oman ikäiseni jäävät suoraan sanottuna aika pahasti noiden vanhempien naisten varjoon, monessakin mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462