Käyn tämän viikonloppuna ottamassa huulikorun Oulun igor's :sissa, niin tässä jotain kysymyksiä.
1. Sattuuko paljoa?
2. Sehän maksaa 40 e niin tuleeko se koru mukaan?
3. Olen alle 16 v niin pitääkö vanhemman tulla mukaan?
4. Tai kelpaako lupalappu?
5. Kumpi kannattaa ottaa alussa rengas vai tappi?
6. Tulehtuuko helposti?
Kiitos jo etukäteen vastanneille ! :)
Huulikorusta kysymyksiä ? :)
11
194
Vastaukset
- Opetelkaas jo se ero
Neuvoisin odottamaan vielä muutaman vuoden, kun et edes korun ja lävistyksen eroa tiedä. Ei se niin "cool" ole, vaikka kaikilla kavereilla se onki.
- Tytteli... 13 v
Se on kyllä ihan mun oma asia että otanko huulikorun. oikeesataan mun yhellä kaverilla vaan on se :D Odotan vastauksia kysymyksiin, en valituksia ;)
- Oletpas herkkä :D
Tytteli... 13 v kirjoitti:
Se on kyllä ihan mun oma asia että otanko huulikorun. oikeesataan mun yhellä kaverilla vaan on se :D Odotan vastauksia kysymyksiin, en valituksia ;)
Toki voit huulikorun ostaa, mutta lävistyksen ottaminen on edelleenkin asia erikseen, tyttö pieni. Ja jos tämä on sinusta valittamista, niin aika pienestä murenet :)
- BoxHead
Käy liikkeessä keskustelemassa lävistäjän kanssa että voitko vielä edes saada koko lävistystä.
Ei kyllä satu
Koru kuuluu mukaan
Täytyy olla vanhempi mukana kun otat lävistyksen
Tappi
Ei tulehdu helpolla. - Lävärilikka :D
Itseltä löytyy huulikoru (ja kielikoru) ja oon 14 :D Niin no löytyyhän multa venytyksekki mutta asiaan:
1.Hieman si kirpasee mutta vain kerran ! Jos todella sen haluat niin kannattaa sen verran kipua kestää :D
2.täällä makso 50 ja tuli koru.
3.Mulla piti olla huoltaja mukana
4.ei kelpaa kaikkialla jossakin kyllä
5.tappin ne kyllä yleensa automaattisesti laittaa
6.Suussa/suun läheisyydessä olevat lävistykset parantuvat yleensä hyvällä hoidolla ja vähällä räpläyksellä ihan hyvin ja nopeasti ! Mutta tulehduksen vaara on aina kuitenkin olemassa !
Onnea tulevasta lävistyksestä :D - lävistäjä
Käy liikkeessä juttelemassa lävistäjän kanssa, mielestäni pitävät siellä alaikärajana 14v tms. Suosittelisin kyllä muutenkin odottamaan vuoden-pari..
1. Nipistää vähäsen
2. Koru sisältyy hintaan
3. Pitää olla huoltajan mukana
4. Tätä kannattaa kysyä liikkeestä suoraan
5. Alkuun tappi ja jos jossain vaiheessa haluat rengasta siihen niin kannattaa ennen lävistämistä mainita lävistäjälle jotta saadaan lävistettyä tarpeeksi ylös
6. Ei tulehdu helpolla. - Snakebites
1. Sattuuko paljoa?ei. mulla vähemmän kun korvareijät
2. Sehän maksaa 40 e niin tuleeko se koru mukaan?tulee
3. Olen alle 16 v niin pitääkö vanhemman tulla mukaan?ei välttämättä. riippuu paikasta
4. Tai kelpaako lupalappu?ehkä
5. Kumpi kannattaa ottaa alussa rengas vai tappi?tappi. koska se paisuu
6. Tulehtuuko helposti? ei . kesällä helpommin. Kannattaa hoitaa kunnolla 1. Sattuuko paljoa?
-No mulla on labret ja snaket, ni labret sattu noista eniten, snaket vähiten.
-Tulee
-Riippuu paikasta
- Maybe
-Tappi. Rengas pyörii ja liikkuu, joten se voi ärsyttää sitä reikää.
6. Tulehtuuko helposti?
-Ei oo mulla ainakaa kertaakaa tulehtunu ykskää noista. Eikä se kesä vaikuta siihen mitenkään. Se on yks paskan hailee et ottaako sen mihinkä aikaan vuodesta, kunhan hoitaa sitä jne. ni ei se tulehdu.- lyyli 1
Antaisin hyvän neuvon: KÄY PSYKIATRILLA IHAN ENSIKSI !!
- plaaplaaplaa2
mulla makso 15 euroa kävin under groundissa .. , tarvitsee olla huoltajan lupa , joillekkin kelpaa lupalappu ,jotkut taas saattavat soittaa vanhemmille. tapista ainakin itse tykkään enemmän aluksi ,senhän voi sitten mielenmukaan vaihtaa. ei ole mulla tulehtunu helposti ,pitää sitä hoitaessa kuitenkin olla kärsivällinen ja suuvesi on ehdoton !
- metalheadfin
Kävin Duck's Tattoossa ottamassa kyseisen lävistyksen:
1. Sattuuko paljoa?
>Ei, pikkasen nipistää, riippuu tietty ihmisestä ja lävistäjästä.
>Aloituskoru kuuluu hintaan, tappi on vähän pidempi turvotuksen takia, sen voi sitten vaihtaa lyhyempään myöhemmi.
>Mahollisesti, riippuu sekin paikasta. Siellä missä kävin ottamassa huulilävärin ikäraja oli 16v peruslävistyksissä.
>Riippuu paikasta, todennäköisesti... luulis nyt ainakin.
>Tappi siihen laitettiin mulle automaattisesti, rengas paranee hitaammin koska on liikkeessä koko ajan.
6. Tulehtuuko helposti?
>Ei pitäis jos noudatat lävistäjän antamia hoito-ohjeita, sillä pärjää jo hyvin jos huuhtelet lävistystä juoksevan lämpimän veden alla n. 5min. about kaks kertaa päivässä. Jos tupakkaa poltat (toivottavasti et vielä) huuhtele aina vedellä sen jälkeen. Mulle sanottiin että maitotuotteita ei tarvitse niin paljon vältellä huulilävistyksen kanssa. Suolaliuosta (saa apteekista) kannattaa käyttää, paranee nopeammin ja suuvettä ei suositeltu heti käyttämään ellei ole jotain apteekin liuosta, eli älä vaan millään listerinellä huuhtele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483