PÄÄJÄÄVILUOTTAMUSSUPERMIESKÖ?

Palkkaa tyhjästä...

SUPERJÄÄVIPÄÄLUOTTAMUSMIESKÖ?!

(Poliittinen tosi vitsi...)

Vain Demari Tommi Raunela voi aloittaa yksin kolmen päivän lakon Porissa. Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:027 melkein kaikki muut yli 3000 jäsentä ovatkin JÄÄVEJÄ tekemään mitään työtaistelussa Itä-Porin kunnossapidon ulkoistamista ja kilpailuttamista vastaan. Tommi "Puolustaa jäseniään" Raunelan lakon laajentuminen uhkaisi jo ruokahuoltoakin... "Oloneuvos" Jari Lehti ja Olli Hakala suosittelevat kiistatilanteessa Loimaan Liittoa ja Tommi Raunelan muistelevan aikoinaan hyvin puolustamiaan weljiä mm. Jaria ja Ollia... (Täysin surkeesti hyläten... ja loisien eläen, juuri mitään tekemättä yli 3000 027-jäsenen jäsenmaksuilla, hulppealla palkalla omaa napaansa rasvaten...) http://ollihakala.blogspot.fi/2012/06/porin-tilanne-kuvina.html

7

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ARMOTONTASKEEBAA

      Porin kaupunki voittaa lakkoilussa vähintään 30 000€ palkkakuluja!

      Tämä on JHL tapa hoitaa asiat työntekijöiden kustannuksella. HELVETTIIN KOKO JHL!

      JHL maksaa Porin kaupungin työntekijöille 0€ jokaiselta lakkopäivältä! ARMOTONTA PASKAA!!

    • Loimaakutsuu!Kaikkia

      Jumankauta ku korpee tämä JHL!

      Miettikää nyt aivoilanne mitä olette tekemässä!

      Palkkakustannukset säästyy 30 000€ lakkoajalla.
      Sitten jos JHL työtaistelu luetaan laittomaksi menee vielä porin kaupunki ulkoistamisessaan voitolle ja vähintään 10 työntekijää saa fudua tai järjestellään uusiin töihin jos fudua on se porin kaupungille voittoa palkkakuluissa tänävuonna:
      150 000€ ja 33 000€ palkkakulujen sivukulujen säästöä.

      TOISIN SANOEN.

      Porin kaupunki parhaammassa tapauksessa voittaa tällä toiminnalla 213 000€ rahaa. KIITOS JHL! Kaluste ja työväline säästöistä puhumattakaan. Niillä kustannuksilla tekee joku ulkopuolinen sen saman mitä porin kaupungin työntekijät tähän mennessä.

      • Kiitä

        Demareita.


    • martta7

      Olipa täällä taas viestejä, ei ihme, ettei täällä paljon kantaa oteta. Eihän noissa ole mitään järkeä, Hyvä, että ay liike jaksaa puolustaa työntekijöitä, sehän on niiden tehtävä, Jokainenhan meistä tekee työnsä, vai tekeekö. Ulkoistamisesta ei ole pidemmän päälle yhtään säästöä, yksityisenkin on palkattava työntekijöitä ja saatava vielä voittoa päälle. Tietysti voi aina palkata puolalaisia ja viroilaisia ja pitää näitä puoliorjina, jos ei pidetä varaamme, niin pian ollaan mekin samassa tilanteessa, sitten voikin taas huutaa ay-liikettä apuun, jaa sitähän ei sitten enään olekkaan.

    • Jääviä superpalkkaa

      Martta, Martta.... "Hyvä, että ay liike jaksaa puolustaa työntekijöitä, sehän on niiden tehtävä"

      Ai on vai? Kerroppa se sitten Martta Porin Jhl-027 pääjäävisuperluottamusmiehellekin! Ehkä ollut joskus kauan sitten!

    • Kilpailutus asia

      on vasta suunnitteilla, vois myös kysyä onko virkamiehet esittäneet todellisia laskelmia säästöistä.Jokun täytyy myös kaupungin puolesta valvoa suorittaako urakoitsijat niille annetut tehtävät oikein.

      • Eiköhän

        ne pysty samaan, kolmen tunnin työhön kahdeksan tunnin palkalla. Vai onko nyt väite jostain paremman rodun johtuvasta osaamisesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe