SUPERJÄÄVIPÄÄLUOTTAMUSMIESKÖ?!
(Poliittinen tosi vitsi...)
Vain Demari Tommi Raunela voi aloittaa yksin kolmen päivän lakon Porissa. Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:027 melkein kaikki muut yli 3000 jäsentä ovatkin JÄÄVEJÄ tekemään mitään työtaistelussa Itä-Porin kunnossapidon ulkoistamista ja kilpailuttamista vastaan. Tommi "Puolustaa jäseniään" Raunelan lakon laajentuminen uhkaisi jo ruokahuoltoakin... "Oloneuvos" Jari Lehti ja Olli Hakala suosittelevat kiistatilanteessa Loimaan Liittoa ja Tommi Raunelan muistelevan aikoinaan hyvin puolustamiaan weljiä mm. Jaria ja Ollia... (Täysin surkeesti hyläten... ja loisien eläen, juuri mitään tekemättä yli 3000 027-jäsenen jäsenmaksuilla, hulppealla palkalla omaa napaansa rasvaten...) http://ollihakala.blogspot.fi/2012/06/porin-tilanne-kuvina.html
PÄÄJÄÄVILUOTTAMUSSUPERMIESKÖ?
7
140
Vastaukset
- ARMOTONTASKEEBAA
Porin kaupunki voittaa lakkoilussa vähintään 30 000€ palkkakuluja!
Tämä on JHL tapa hoitaa asiat työntekijöiden kustannuksella. HELVETTIIN KOKO JHL!
JHL maksaa Porin kaupungin työntekijöille 0€ jokaiselta lakkopäivältä! ARMOTONTA PASKAA!! - Loimaakutsuu!Kaikkia
Jumankauta ku korpee tämä JHL!
Miettikää nyt aivoilanne mitä olette tekemässä!
Palkkakustannukset säästyy 30 000€ lakkoajalla.
Sitten jos JHL työtaistelu luetaan laittomaksi menee vielä porin kaupunki ulkoistamisessaan voitolle ja vähintään 10 työntekijää saa fudua tai järjestellään uusiin töihin jos fudua on se porin kaupungille voittoa palkkakuluissa tänävuonna:
150 000€ ja 33 000€ palkkakulujen sivukulujen säästöä.
TOISIN SANOEN.
Porin kaupunki parhaammassa tapauksessa voittaa tällä toiminnalla 213 000€ rahaa. KIITOS JHL! Kaluste ja työväline säästöistä puhumattakaan. Niillä kustannuksilla tekee joku ulkopuolinen sen saman mitä porin kaupungin työntekijät tähän mennessä.- Kiitä
Demareita.
- martta7
Olipa täällä taas viestejä, ei ihme, ettei täällä paljon kantaa oteta. Eihän noissa ole mitään järkeä, Hyvä, että ay liike jaksaa puolustaa työntekijöitä, sehän on niiden tehtävä, Jokainenhan meistä tekee työnsä, vai tekeekö. Ulkoistamisesta ei ole pidemmän päälle yhtään säästöä, yksityisenkin on palkattava työntekijöitä ja saatava vielä voittoa päälle. Tietysti voi aina palkata puolalaisia ja viroilaisia ja pitää näitä puoliorjina, jos ei pidetä varaamme, niin pian ollaan mekin samassa tilanteessa, sitten voikin taas huutaa ay-liikettä apuun, jaa sitähän ei sitten enään olekkaan.
- Jääviä superpalkkaa
Martta, Martta.... "Hyvä, että ay liike jaksaa puolustaa työntekijöitä, sehän on niiden tehtävä"
Ai on vai? Kerroppa se sitten Martta Porin Jhl-027 pääjäävisuperluottamusmiehellekin! Ehkä ollut joskus kauan sitten! - Kilpailutus asia
on vasta suunnitteilla, vois myös kysyä onko virkamiehet esittäneet todellisia laskelmia säästöistä.Jokun täytyy myös kaupungin puolesta valvoa suorittaako urakoitsijat niille annetut tehtävät oikein.
- Eiköhän
ne pysty samaan, kolmen tunnin työhön kahdeksan tunnin palkalla. Vai onko nyt väite jostain paremman rodun johtuvasta osaamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483