Missä ovat kaikki ei-juoruilevat, ei-päihdeainekäyttöiset tyttöset, jotka ei ole pannut kymmenen tai useamman jannun kanssa?
Minne kaikki kunnon naiset ovat kadonneet?
32
575
Vastaukset
- Tässä yksi
Täällä yksi, kyllä minunkinlaisia on tosin ei taida olla kovin monta tässä maassa.
- lifemocker
ne on kännissä panemassa, ettet sä stalkkaisi heitä
- Suluissa tarkoitit
{''Olen suunnaton hintti enkä osaa lukea''}
- Tässä yksi
Anteeksi mitä? Voisitko suomentaa?
Terveisin hölmö, hissukka ja ei-ryyppäävä nainen :) - Tässä yksi
Tässä yksi kirjoitti:
Terveisin hölmö, hissukka ja ei-ryyppäävä nainen :)Kysymykseni on sunnattu Lifemockerille.
- Ncubus
Tässä yksi kirjoitti:
Terveisin hölmö, hissukka ja ei-ryyppäävä nainen :)Älä kysy siltä mitään, ei siltä mitään fiksua voi tulla kun ei se osaa lukeakaan.
''Hissukka''? Millä lailla? - Tässä yksi
Ncubus kirjoitti:
Älä kysy siltä mitään, ei siltä mitään fiksua voi tulla kun ei se osaa lukeakaan.
''Hissukka''? Millä lailla?Tarkoitin tuolla ilmauksella sitä etten ole ollut monen miehen kanssa, en tupakoi, käy baareissa, en juo kuin harvoin enkä ole tyrkky. En myöskään ole äänekäs mutta omaa tahtoa ja mielipiteitä kyllä löytyy.
- ufe yrittää
Vanhoillislestadiolaisten suviseurat voisi olla paikkoja missä tutustuu..tosin niillä voi olla saman miehen kanssa yli 10 lasta..
- yksinäinen21v
En käytä päihteitä, juoruile ja olen neitsyt. Miehet vaan eivät halua näin nuorta mihinkään vakavaan. Ehkä sitten, kun täytän 30, alkaa miehet kiinnostumaan?
- Kohta 20
yksinäinen21v kirjoitti:
En käytä päihteitä, juoruile ja olen neitsyt. Miehet vaan eivät halua näin nuorta mihinkään vakavaan. Ehkä sitten, kun täytän 30, alkaa miehet kiinnostumaan?
Sama homma! En ole ikinä edes pitänyt miestä kädestä... :( Mutta ei juu kelpaa näin nuoret tai sitten ei ulkonäkö riitä.. Jos vetäisi meikit ja vaatteet ihan överiksi niin kelpaisikohan sitten? Siihen en halua kyllä ryhtyä.. :/
- Global Pokerface
yksinäinen21v kirjoitti:
''Miehet vaan eivät halua näin nuorta mihinkään vakavaan.''
Ei vai?
- Yksityisyys?
Kysytkö naisilta heti kättelyssä, että millaista seksielämä heillä on ollut aiemmin?
Itse en ole aiheesta oman mieheni kanssa keskustellut enkä aiokaan keskustella. Häneltäkään en asiaa kysy. Ei kuulu minulle.
Mulle tuo asenne on täydellinen turn off.- diibapdAABA
Mikä yksityisyys? Siis eikö se ole ihan luonnollista tutustua toiseen ihmiseen ja tietää jotain hänen elämästään? Vai ajatteletko että "menneisyys on menneisyyttä" , mies on vaikka istunut 10 vuotta murhasta vankilassa, no mutta hei, se on menneisyyttä !
Alusta asti on hyvä olla rehellinen, vai tykkäätkö kun luurangot kolisee kaapissa?
Mä todellakin naisena haluan tietää, millanen mies on aiemmin ollut miehiään. Ei kiinnosta koko kylää kolunut huoripukki, pelimies, pettäjä, entinen alkoholisti/narkkari, veronkiertäjä...sori vaan, haluan tietää millaisen ihmisen kanssa olen tekemisissä.
Eri asia jos ikää olisi vaikka jo 40 vuotta ja mies olisi elänyt viimeksi 20 vuotta sitten varsin railakasta sinkkuelämää niin tuskin enää haittaisi.
Kyllä se on niin että jos joku asia on menneisyyttä ja haluat sen salata (ts. "ei kiinnosta keskustella aiheesta"), et voi olla asian kanssa täysin sujut. Eli joo, koittakaa te "seksuaalisesti aktiiviset naiset (=lukuisia kumppaneita)" vain hyväksyä se, että ette ole sitä yleisesti toivotuinta tyttöystävämateriaalia.
:) - Yksityisyyttä
diibapdAABA kirjoitti:
Mikä yksityisyys? Siis eikö se ole ihan luonnollista tutustua toiseen ihmiseen ja tietää jotain hänen elämästään? Vai ajatteletko että "menneisyys on menneisyyttä" , mies on vaikka istunut 10 vuotta murhasta vankilassa, no mutta hei, se on menneisyyttä !
Alusta asti on hyvä olla rehellinen, vai tykkäätkö kun luurangot kolisee kaapissa?
Mä todellakin naisena haluan tietää, millanen mies on aiemmin ollut miehiään. Ei kiinnosta koko kylää kolunut huoripukki, pelimies, pettäjä, entinen alkoholisti/narkkari, veronkiertäjä...sori vaan, haluan tietää millaisen ihmisen kanssa olen tekemisissä.
Eri asia jos ikää olisi vaikka jo 40 vuotta ja mies olisi elänyt viimeksi 20 vuotta sitten varsin railakasta sinkkuelämää niin tuskin enää haittaisi.
Kyllä se on niin että jos joku asia on menneisyyttä ja haluat sen salata (ts. "ei kiinnosta keskustella aiheesta"), et voi olla asian kanssa täysin sujut. Eli joo, koittakaa te "seksuaalisesti aktiiviset naiset (=lukuisia kumppaneita)" vain hyväksyä se, että ette ole sitä yleisesti toivotuinta tyttöystävämateriaalia.
:)Kyllä minua kiinnostaa ihmisen menneisyys pääpiirteissään, mutta enpä ole koskaan kysynyt että monenko kanssa mies on ollut ennen minua.
Oletat, että olen seksuaalisesti aktiivinen, vaikka en sanonut aktiivisuudestani mitään!
Vahvistit juuri vahingossa sen ajatustavan, että jos nainen ei halua puhua aikaisemmasta seksielämästään, nainen on ollut todella aktiivinen.
Ei, en ole ollut. Pidän asiaa yksityisyyden piiriin kuuluvana. En hässiskele kenen kanssa sattuu, mutten myöskään selittele asiaa kenelle sattuu. Siinä vaiheessa kun on vasta tavannut toisen ihmisen, se toinen on vielä "kuka sattuu". - niiiiiiiiiihei
Yksityisyyttä kirjoitti:
Kyllä minua kiinnostaa ihmisen menneisyys pääpiirteissään, mutta enpä ole koskaan kysynyt että monenko kanssa mies on ollut ennen minua.
Oletat, että olen seksuaalisesti aktiivinen, vaikka en sanonut aktiivisuudestani mitään!
Vahvistit juuri vahingossa sen ajatustavan, että jos nainen ei halua puhua aikaisemmasta seksielämästään, nainen on ollut todella aktiivinen.
Ei, en ole ollut. Pidän asiaa yksityisyyden piiriin kuuluvana. En hässiskele kenen kanssa sattuu, mutten myöskään selittele asiaa kenelle sattuu. Siinä vaiheessa kun on vasta tavannut toisen ihmisen, se toinen on vielä "kuka sattuu".mitä seliteltävää sulla on? miksi sitä seksielämää pitää selitellä?häpeätkö? sanoo vaa suoraa niiku asiat on, normaalisti
- Yksityisyyttä
niiiiiiiiiihei kirjoitti:
mitä seliteltävää sulla on? miksi sitä seksielämää pitää selitellä?häpeätkö? sanoo vaa suoraa niiku asiat on, normaalisti
Sitäpä juuri sanonkin, että ei yhtään mitään. Kun se ei kuulu muille.
- 8+15
Yksityisyyttä kirjoitti:
Sitäpä juuri sanonkin, että ei yhtään mitään. Kun se ei kuulu muille.
Samaa mieltä. Mielestäni on lähinnä inhottavaa, jos toinen haluaa ikäänkuin juoruilla sen toisen taustoista.
- Yksityisyyttä
8+15 kirjoitti:
Samaa mieltä. Mielestäni on lähinnä inhottavaa, jos toinen haluaa ikäänkuin juoruilla sen toisen taustoista.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mies, joka ilmoittaa "panneensa x kertaa". En halua tietää. Tyylitöntä, mautonta.
- justniiiiinhei
Yksityisyyttä kirjoitti:
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mies, joka ilmoittaa "panneensa x kertaa". En halua tietää. Tyylitöntä, mautonta.
Joo, en minäkään halua naiseltani suoraan kuulla siitä kelle on haarojaan availlut.
Mutta oishan se kamalaa saada jälkikäteenkin tietää, että 90 ukkoa porannu naistani. Heräisi kysymys, millanen nainen on kyseessä? Missä itsekunnioitus.....
kyllä potentiaalisempi, mielenkiintoisempi ja miellyttävämpi on nainen jolla on seksikumppaneita vaikka 2 kuin 20
ja ei asiaa tarvitse "mainostaa", mutta minusta on NORMAALIA ja jopa itsestäänselvää tietää toisen menneisyydestä, parisuhteista jnejne... se on sitä toiseen tutustumista, ja joko hyväksyy ja on sinut toisen menneisyyden kanssa tai mielenkiinto hiipuu ja muijan pisteet laskee - Yksityisyyttä
justniiiiinhei kirjoitti:
Joo, en minäkään halua naiseltani suoraan kuulla siitä kelle on haarojaan availlut.
Mutta oishan se kamalaa saada jälkikäteenkin tietää, että 90 ukkoa porannu naistani. Heräisi kysymys, millanen nainen on kyseessä? Missä itsekunnioitus.....
kyllä potentiaalisempi, mielenkiintoisempi ja miellyttävämpi on nainen jolla on seksikumppaneita vaikka 2 kuin 20
ja ei asiaa tarvitse "mainostaa", mutta minusta on NORMAALIA ja jopa itsestäänselvää tietää toisen menneisyydestä, parisuhteista jnejne... se on sitä toiseen tutustumista, ja joko hyväksyy ja on sinut toisen menneisyyden kanssa tai mielenkiinto hiipuu ja muijan pisteet laskeeKyllä mun mies tietää sen millainen elämäntyyli minulla on ja millaiset elämänvaiheet minulla on takanani. Päätelkööt siitä. Jos ei osaa niin ei osaa.
En ole kuullut sellaista kriteeriä, että olisi "normaalia" ilmoittaa seksikumppaneiden määrä varsinkaan uuden suhteen alussa. Kai jotkut teinit sellaista utelevat, minä en. Enkä vastaa.
- krils
Itse olen kokematon, savuton absolutisti. Mutta eipä ole mulla vientiä, kun en ole kovin hyvännäköinen. Sanokaa mitä sanotte, mutta te miehet ootte ihan samanlaisia kuin naiset; vaaditaan muka kilttiä ja kunnollista kumppania, mutta tosipaikan tullen otetaan se rellestävä juoppo, kun se vaan on niin hyvännäköinen ja jännä.
- 9+1
Se rellestävä juoppo otetaan koska se saadaan.
- Hah !
Siellä samassa paikassa, missä ovat kaikki samanlaiset nuoret miehetkin.
- Samanlainen mies
...eli missä?
- Mieti tarkasti
Samanlainen mies kirjoitti:
...eli missä?
No jos et tierä, niin et sinä ole samanlainen.
- Kaunis ja yksin
Täällä yksi 26 vuotias, joka ei juo, ei polta eikä käytä muitakaan nautintoaineita. En ole pannut kerran kertaa, ainoastaan kahdessa seurustelusuhteessani rakastellut. Kunnon miestä on vaikea löytää, kaikki ovat enemmän tai vähemmän alkon käyttäjiä tai pettäjiä.
- 12+15
Ahdistaa toi kumppanien määrän hössötys, puolet sanoo että pitää olla monta että osaa yhtään mitään ja toiset taas että ei saa olla. Mun porukoissa sais mielellään olla useampi://
Itse olen 19 v ja mulla on ollut 2. Ekan kanssa oltiin 2 v suhteessa ja nykyisen kanssa ollaan nyt oltu puoltoista vuotta. Pelottaa että jos joskus olen taas vapailla markkinoilla minua vältellään "vain" kahden kumppanin takia.. Itse koen sen kyllä paremmaksi jos miehellä on muutama seksikokemus suhteista (että osaa jotain) kuin että olisi pannut 15 naista kännissä...
Muuten koen olevani ihan hyvä tyttö/nainen. Kyllä nyt tulee käytyä baareissa jne mutta annan paljon enemmän arvoa mun ja poikaystävän perheelle, lähimmille kavereille, opinnoille, työlle ja urheilulle. Siinä sivussa on sitten baari, mökki ja illanistujais iltoja.. Polttamista välttelen enkä usko että hyväksyisin tupakkariippuvaista..
Ikinä en ole pettänyt eikä se kuulu mun arvoihin. Mies lähtis jos niin tekis. Seksin kuuluu toisaalta olla suhteessa niin hyvää ettei ole tarvettakaan.
Musta tuli juuri ylioppilas ja elämä näyttää hyvältä. oma kämppä, työ, kundi, kaverit, perhe, treenit... ja kesäkin tulee... - Shark Mac
Ainakin Helsingin ulkopuolelle kuten http://pleieri.blogspot.com/2013/05/helsinkilainen-nainen-on-euroopan.html
Helsinkiläinen nainen pannut kymmenen tai useamman jannun kanssa kaikkein todennäköisimmin Euroopassa kyseisen tutkimuksen valossa, joka on linkissä.- µrpo painu vittuun
-= Spamblock =-
- Hex x
µrpo painu vittuun kirjoitti:
-= Spamblock =-
Ite luen tota Pleieri blogia ja sen takia painun säännöllisesti vittuun :)
- yksi näistä
Simppeliä - naimisissa :))
- Siitä puhe mistä puute
Kuitenkin salaa haluut sellasen, kuten kaikki muutkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571