"Alienin kaverit
15.5.2013 00:08
-1
Sulje
Vammainen on Vammainen eikä se muuksi muutu. Eikö tärkeintä kuitenkin ole se, että kädet ja pää toimii ja velikulta seisoo, niin että voit lypsää itseäsi kun olet katkeroitunut ja kyllästynyt elämääsi. Tee Alieni yhteiskunnalle palvelus ja osta se pumpattava nainen jota voit puskea niin että hiki valuu pitkin päätäsi kuin halvaantuneella. Vamma ei saa olla esteenä suhteelle tai seksille eli ei muuta kuin eteen päin joko kontaten tai pyörätuolilla, aivan sama miten liikkuu kuhan velikulta seisoo, että voi välillä lypsää itseään niin että raskaat nahkapussit kevenee ja silmät seisoo päässä kuin kuohitulla sonnilla tai tiineenä olevalla emakolla.
Terveisin
Erilaiset frendit "
"joku transu
14.5.2013 15:01
0
Sulje
Olet myöntänyt käyttäytyneesi väkivaltaisesti ihmisiä kohtaan ja uhkaillut joukkomurhalla eli todellakin kuuluisit laitokseen. "
"
erilaiset frendit
14.5.2013 23:49
1
Sulje
Ehkäpä sinun kannattaisi kirjoitella tänne:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3535
Sieltä voit löytää itsellesi ystäviä."
.
Ne poistetut tappouhkaukset, en valitettavasti saa enää näkyville.
Lopetan omat asiattomuuteni heti kun te lopetatte omanne. Mikäli ette ole yksimielisiä kaikesta minuun liittyvästä ne, jotka eivät ole kirjoittaneet asiattomuuksia tai ovat valmiita lopettamaan voisivat myös painella niitä poistonappeja aina jotain tuollaista nähdessään, tai puolustaa minua sanoin.
Myös olisi kivaa jos lopetettaisiin sellaisten uskomuksiin perustuvien harhakäsitysten propagoiminen, joita ilmentää esim. tämä:
"Itse koen lähinnä ongelmaksi sen että uhkailet tappaa ihmisiä, ja olet pahoinpidellyt entisen ihastuksesi (tai miksi häntä haluatkaan kutsua)."
Yksi valehtelun muoto on jättää puolet kertomatta. Tässä tapauksessa se tieto, että olen uhannut tappaa minulle pahaa tehneitä ihmisiä, ja pahoinpidellyt minulle pahaa tehneen ihmisen, on aika olennaista.
Lopettakaa myös mustavalkoiset yksinkertaistukset ja olkinukkeilu, ennen kuin vaaditte minua lopettamaan omani. Kuten tämä:
"
DSMrB
14.5.2013 15:18
0
Sulje
"kokeilisitte ensin järjestää elämäni sellaiseksi, että jokainen päivä on seikkailu ja nautintojen suhde kärsimyksiin on vähintään 10-kertainen"
Voi hellanlettas, ihan seikkailu puuhamaassa pitäisi järjestää ikäviä päiviä piristämään kaikilla herkuilla?
Mites on vastapalvelusten laita sitten? Mitä sinä järjestäisit muille? Fyysistä ja henkistä kuritustako ja toiveena olisi tietenkin että muut ymmärtäväisinä ottaisivat sinun ulkoistaman mielipahan ja ongelmat taakakseen? -Kiitos ei. "
Kollaasi viikon asiattomuuksista
53
338
Vastaukset
- joku transu
- AlienIndie
Hyvä lisäys.
Etenkin tämä ketju koskettaa, kuin suoraan omasta elämästäni: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11467841 - 5+4
AlienIndie kirjoitti:
Hyvä lisäys.
Etenkin tämä ketju koskettaa, kuin suoraan omasta elämästäni: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11467841Et tainnut ymmärtää pointtia?
- AlienIndie
5+4 kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää pointtia?
Ymmärsin. Olenhan älykäs. Toisin kuin sinä, joka olet niin tyhmä ettet edes tiedosta omaa tyhmyyttäsi, ja kuvittelet siksi olevasi pätevämpi kuin kaikki maailman psykiatrit diagnostisoimaan ihmiseltä narsismin. Minä olen aika monella joutunut käymään eikä kukaan ole sellaiseksi epäillyt.
- 5 + 5 = ?
AlienIndie kirjoitti:
Ymmärsin. Olenhan älykäs. Toisin kuin sinä, joka olet niin tyhmä ettet edes tiedosta omaa tyhmyyttäsi, ja kuvittelet siksi olevasi pätevämpi kuin kaikki maailman psykiatrit diagnostisoimaan ihmiseltä narsismin. Minä olen aika monella joutunut käymään eikä kukaan ole sellaiseksi epäillyt.
-suuret käsitykset itsestään
-keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta
-uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot
-vaatii korostunutta ihailua
-oikeus erityiskohteluun
-muiden hyväksikäyttö
-empatian puute
-kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä)
-ylimielisyys ja röyhkeys
Mitä olet sitten kertonut itsestäsi psykiatreille? Tai parempi kysyä mitä olet jättänyt kertomatta? - ..........
AlienIndie kirjoitti:
Ymmärsin. Olenhan älykäs. Toisin kuin sinä, joka olet niin tyhmä ettet edes tiedosta omaa tyhmyyttäsi, ja kuvittelet siksi olevasi pätevämpi kuin kaikki maailman psykiatrit diagnostisoimaan ihmiseltä narsismin. Minä olen aika monella joutunut käymään eikä kukaan ole sellaiseksi epäillyt.
"Minä olen aika monella joutunut käymään eikä kukaan ole sellaiseksi epäillyt."
En ole joutunut käymään kuin transtutkimuksen tehneillä psykiatreilla. Mutta minulla ei viiraakaan päästä niin pahasti kuin sinulla. - Sivusta seuraava
AlienIndie kirjoitti:
Ymmärsin. Olenhan älykäs. Toisin kuin sinä, joka olet niin tyhmä ettet edes tiedosta omaa tyhmyyttäsi, ja kuvittelet siksi olevasi pätevämpi kuin kaikki maailman psykiatrit diagnostisoimaan ihmiseltä narsismin. Minä olen aika monella joutunut käymään eikä kukaan ole sellaiseksi epäillyt.
Huvittuneena luen tätä palstaa ja katson kun älykkääksi itsensä tituleeraava häiriintynyt neiti huutaa punaisena kuinka tyhmiä muut ovat mutta ei huomaa omaa mielipuolisuuttaan vauhkoamiseltaan.
Kaikella kunnioituksella Alien, sinusta ei saa persoonana kovin mairittelevaa kuvaa. En ihmettele yhtään jos puuttellisilla sosiaalisilla valmiuksilla sinua ei ole haluttu ottaa mukaan kuvioihin ja että ihmiset karttaa sinua. - AlienIndie
Sivusta seuraava kirjoitti:
Huvittuneena luen tätä palstaa ja katson kun älykkääksi itsensä tituleeraava häiriintynyt neiti huutaa punaisena kuinka tyhmiä muut ovat mutta ei huomaa omaa mielipuolisuuttaan vauhkoamiseltaan.
Kaikella kunnioituksella Alien, sinusta ei saa persoonana kovin mairittelevaa kuvaa. En ihmettele yhtään jos puuttellisilla sosiaalisilla valmiuksilla sinua ei ole haluttu ottaa mukaan kuvioihin ja että ihmiset karttaa sinua.No minä kyllä ihmettelen suuresti, miten joku huora voi olla jonkun mielestä hienompi ihminen ja toivotumpaa seuraa kuin minä. En ole täydellinen, mutta olen jumalattomasti parempi kuin joku huora.
- AlienIndie
.......... kirjoitti:
"Minä olen aika monella joutunut käymään eikä kukaan ole sellaiseksi epäillyt."
En ole joutunut käymään kuin transtutkimuksen tehneillä psykiatreilla. Mutta minulla ei viiraakaan päästä niin pahasti kuin sinulla.Olisitte antaneet minulle ikuisia ystäviä, loisteliaan asunnon ja täydellisen ulkonäön sekä pistäneet kaikki väkivaltaa minua kohtaan tehneet häiriintyneet yksilöt rottia kuhisevaan tyrmään loppuelämäkseen niin ei minunkaan olisi tarvinnut käydä yhdelläkään.
- Et ole tosissasi
AlienIndie kirjoitti:
Olisitte antaneet minulle ikuisia ystäviä, loisteliaan asunnon ja täydellisen ulkonäön sekä pistäneet kaikki väkivaltaa minua kohtaan tehneet häiriintyneet yksilöt rottia kuhisevaan tyrmään loppuelämäkseen niin ei minunkaan olisi tarvinnut käydä yhdelläkään.
En enää ihmettele että jotkut ehdottavat sinulle vajakkipalstaa. Tuollaisia ajatuksia esitetään jossain peruskoulun ala-asteella.
- AlienIndie
Et ole tosissasi kirjoitti:
En enää ihmettele että jotkut ehdottavat sinulle vajakkipalstaa. Tuollaisia ajatuksia esitetään jossain peruskoulun ala-asteella.
Hyväksyn kannan. Mm. T-Unit, Misaki ja Aurora ovat tällöin myös henkisesti ala-asteikäisiä. Ollaan vaan kaikki.
- fdgkok
AlienIndie kirjoitti:
Hyväksyn kannan. Mm. T-Unit, Misaki ja Aurora ovat tällöin myös henkisesti ala-asteikäisiä. Ollaan vaan kaikki.
Ole vain sinä keskenäsi.
- AlienIndie
fdgkok kirjoitti:
Ole vain sinä keskenäsi.
Peräänkuuluttaisin älyllistä rehellisyyttä.
- Yx transu vaan
Kokeilisit hyvä mies hankkia itsellesi oikean elämän.
- Onko tuo Allu
todellakin niin tyhmä, että ei älyä pysyä poissa täältä
- 2+7
Eihän sillä ole muuta elämää kuin istua tietokoneen ääressä läpi yön.
- Erilaiset frendit
Alien noudatti neuvoa ja siirtyi keharipalstalle http://keskustelu.suomi24.fi/node/11471196
- AlienIndie
Ilmiannettu.
Kaikille plussaa antaneille puolestaan muistutan että Universumi edelleenkin noudattaa Karman Lakia. Luulette voivanne väistää sen massaylivoimalla, mutta ennen pitkää löydätte itsenne Nürnbergistä, kuten aiemmin samaan harhaan sortunut porukka... - 1+9
AlienIndie kirjoitti:
Ilmiannettu.
Kaikille plussaa antaneille puolestaan muistutan että Universumi edelleenkin noudattaa Karman Lakia. Luulette voivanne väistää sen massaylivoimalla, mutta ennen pitkää löydätte itsenne Nürnbergistä, kuten aiemmin samaan harhaan sortunut porukka...Aiheeton ilmianto.
- AlienIndie
1+9 kirjoitti:
Aiheeton ilmianto.
^ Tässä näemme esimerkin itsensä kaiken arvostelun yläpuolelle puolijumalaksi korottaneesta erittäin pahaa narsismia ja empatiakyvyn puutetta sairastavasta normaali-ihmisestä. Tämän voisi printata ja lähettää koulujen historian oppikirjojen tekijöille. Suurimpia epäkohtia historianopetuksessa on, että siellä ei opeteta miten vältetään menneisyyden virheet ja estetään historiaa toistamasta itseään. Siellä ei opeteta mikä aiheuttaa sodat, totalitarismit ja kansanmurhat. Tällainen asenne, jota ^ kirjoittaja ilmentää, löytyy yhdistävänä tekijänä kaikkien taustalta. Se, että tällaisia ihmisiä löytyy 2010-luvun yhteiskunnista, on huolestuttavaa, koska se tarkoittaa sitä, että historian toistuminen on vain ajan kysymys. Toivon että se, että koululaisille kaikin keinoin painotetaan että tällaista ei tule hyväksyä, koska tämä on kaaoksen siemen, ohjaisi heidän kasvuaan oikeaan suuntaan niin että parin sukupolven kuluttua näitä wannabe-SS:iä ei enää olisi.
- Olet täydellinen
AlienIndie kirjoitti:
^ Tässä näemme esimerkin itsensä kaiken arvostelun yläpuolelle puolijumalaksi korottaneesta erittäin pahaa narsismia ja empatiakyvyn puutetta sairastavasta normaali-ihmisestä. Tämän voisi printata ja lähettää koulujen historian oppikirjojen tekijöille. Suurimpia epäkohtia historianopetuksessa on, että siellä ei opeteta miten vältetään menneisyyden virheet ja estetään historiaa toistamasta itseään. Siellä ei opeteta mikä aiheuttaa sodat, totalitarismit ja kansanmurhat. Tällainen asenne, jota ^ kirjoittaja ilmentää, löytyy yhdistävänä tekijänä kaikkien taustalta. Se, että tällaisia ihmisiä löytyy 2010-luvun yhteiskunnista, on huolestuttavaa, koska se tarkoittaa sitä, että historian toistuminen on vain ajan kysymys. Toivon että se, että koululaisille kaikin keinoin painotetaan että tällaista ei tule hyväksyä, koska tämä on kaaoksen siemen, ohjaisi heidän kasvuaan oikeaan suuntaan niin että parin sukupolven kuluttua näitä wannabe-SS:iä ei enää olisi.
Saitpa keksittyä paljon asiaa kahdesta sanasta ja päättelit tarkasti kirjoittajan luonneominaisuudet.
- totuutta tässä
Tiesitkös, että asiattomuut sinua kohtaan alkoivat vasta sitten kun itse aloitin tekstitulvasi tälle palstalle? Annetaan jokaisen kukan kukkia, mutta jos joku kasvaa rikkaruohon tavoin vieden energian muilta, ei sellaisesta kukaan tykkää.
- 3+7
Niin ja tässä on oiva paikka vanhalle sananlaskulle: "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan."
- AlienIndie
"Annetaan jokaisen kukan kukkia, mutta jos joku kasvaa rikkaruohon tavoin vieden energian muilta, ei sellaisesta kukaan tykkää"
Melko tuttua retoriikkaa historiaan perehtyneelle.
"Tiesitkös, että asiattomuut sinua kohtaan alkoivat vasta sitten kun itse aloitin tekstitulvasi tälle palstalle?"
Juuri näin. En ollut asiaton ketään kohtaan, mutta olemassaoloni ärsytti, jokin selittämätön minussa vain herätti vastustamattoman halun vahingoittaa minua. Hyvä että myönnät. - AlienIndie
3+7 kirjoitti:
Niin ja tässä on oiva paikka vanhalle sananlaskulle: "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan."
Kyllä. Hyvä että tiedostat tämän itsekin. Tosin herää kysymys, miksi väkisin haluat tehdä pahaa, kun tiedät joutuvasi siitä tuomiolle?
- 3+7
AlienIndie kirjoitti:
Kyllä. Hyvä että tiedostat tämän itsekin. Tosin herää kysymys, miksi väkisin haluat tehdä pahaa, kun tiedät joutuvasi siitä tuomiolle?
Erehdyt henkilöstä.
- todella kyllästynyt
AlienIndie kirjoitti:
"Annetaan jokaisen kukan kukkia, mutta jos joku kasvaa rikkaruohon tavoin vieden energian muilta, ei sellaisesta kukaan tykkää"
Melko tuttua retoriikkaa historiaan perehtyneelle.
"Tiesitkös, että asiattomuut sinua kohtaan alkoivat vasta sitten kun itse aloitin tekstitulvasi tälle palstalle?"
Juuri näin. En ollut asiaton ketään kohtaan, mutta olemassaoloni ärsytti, jokin selittämätön minussa vain herätti vastustamattoman halun vahingoittaa minua. Hyvä että myönnät.Et ollut varmaan "asiaton" mutta kuitenkin itkeä parkusit kuinka eräät henkiöt oli niin ilkeitä ja floodasit surkeaa elämääsi täällä suoraan sanoen riesaksi asti.
Herää jo pahvi. lopeta tuo itkeminen ja KÄYTTÄYDY ASIALLISESTI!!!
En ole koskaan nähnyt (kirjoittamisesi perusteella) noin jästipäistä paukapäätä kuin sinä!
Maailma ei ole mikään ihmemaa OZ joten koeta käsittää että jokainen tulee täällä toimeen omillaan ja jos itkupotkuraivaria pitää vetää 24/7/365/kuolemaan asti niin veikkaisin että sinulla on hyyyyyyyyyyvin yksinäistä ja KUKAAN EI KOSKAAN ota sinua enää tosissaan vaikka pyytäisit julkisesti anteeksi. KUKAAN EI LUOTA siihen että pystyisit käyttäytymään asiallisesti.
Olet pelkkä nolla itsesi takia. Hyväksy se ja koeta korjata tilanne vaikka on jo varmaan hyvin myöhäistä. - AlienIndie
todella kyllästynyt kirjoitti:
Et ollut varmaan "asiaton" mutta kuitenkin itkeä parkusit kuinka eräät henkiöt oli niin ilkeitä ja floodasit surkeaa elämääsi täällä suoraan sanoen riesaksi asti.
Herää jo pahvi. lopeta tuo itkeminen ja KÄYTTÄYDY ASIALLISESTI!!!
En ole koskaan nähnyt (kirjoittamisesi perusteella) noin jästipäistä paukapäätä kuin sinä!
Maailma ei ole mikään ihmemaa OZ joten koeta käsittää että jokainen tulee täällä toimeen omillaan ja jos itkupotkuraivaria pitää vetää 24/7/365/kuolemaan asti niin veikkaisin että sinulla on hyyyyyyyyyyvin yksinäistä ja KUKAAN EI KOSKAAN ota sinua enää tosissaan vaikka pyytäisit julkisesti anteeksi. KUKAAN EI LUOTA siihen että pystyisit käyttäytymään asiallisesti.
Olet pelkkä nolla itsesi takia. Hyväksy se ja koeta korjata tilanne vaikka on jo varmaan hyvin myöhäistä."Et ollut varmaan "asiaton" mutta kuitenkin itkeä parkusit kuinka eräät henkiöt oli niin ilkeitä "
Jos raiskatuksi tullut henkilö kirjoittaisi samaa, mikä olisi reaktiosi? Tuskin sama kuin minuun. Ymmärrä jo älykääpiö, että minä olen HERKKÄ. Minä täytän käytännössä kaikki HSP:n tunnusmerkit, minulle tuli paha olo yläasteen historiantunnillakin kun puhuttiin jostain keskitysleireistä. Minuun et voi soveltaa mitään "tollasta pitää kestää koska muutkin kestää" ajattelua. - AlienIndie
3+7 kirjoitti:
Erehdyt henkilöstä.
En erehdy. Väittämällä että "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" on sovellettavissa tähän tilanteeseen niin että minä olen huutaja ja te metsä, asetut minulle pahaa tekevien puolelle ja väität että se mitä he tekevät on pelkästään "samalla mitalla takaisin antamista", vaikka todellisuudessa se on erittäin ylimitoitettu ja jopa täysin aiheeton "kosto".
- Minä
Aliendie mitäs jos menist muualle kirjoittelemaan tyhmyyksiäsi ,esim jollekin päihde osastolle saisit kirjoitella rauhassa omia typeryyksiäisi kannabisnarkkien ja muiden huume hörhöjen kanssa.Ei sinun typeriä juttuja kehtaa lukea,poista kirjoitukwsesi hanki itsellesi elämä ja mene muualle.
- AlienIndie
"Elämä" teidän sanavarastossanne tarkoittaa jotain sellaista kuin tuossa Seksin ABC-dokumentissa joka juuri tulee. Mennään johonkin etelän aurinkoon heilumaan yökerhoissa ja harrastamaan irtosuhteita "seksilomalle". Sanon että ei kiitos. Ja minä en ikinä tule antamaan sitä anteeksi ihmiskunnalle, että epämeritokraattisen ihmistenarvottamisjärjestelmän silmissä erästäkin lukion jälkeen seksilomalle lähtenyttä pidetään minua älykkäämpänä kouluarvosanojensa takia, vaikka näin ei todellakaan ole, sen pitäisi käytöksestä jo käydä ilmi. Tyypillä oli myös alastonsuomessa kuvia. Siksi minä en hirveästi pidä näistä tapauksista kuten T-unit, misaki, jeminami, danza, jotka kuvittelevat olevansa suurestikin älykkäitä vaikka harrastavat BDSM:ää tai laittavat itsestään paljastavia kuvia nettiin tai pahimmillaan haaveilevat prostituoidun urasta. Jokainen prostituoitu, pornonäyttelijä ja strippari kautta aikojen on ollut älykkyydeltään keskiarvon alapuolella, ja tulee aina olemaan. Jokaiselta jonka tiedetään harjoittaneen sellaista, tai mitään niihin rinnastettavaa kuten seksilomailu pitäisi evätä paikka kaikissa yliopistoissa ja korkeakouluissa, koska sellaisen henkilön voidaan varmuudella tietää hankkineen korkeat arvosanat pelkällä ulkoaopettelemisella. Sen sijaan kielteinen asenne seksiin ja bailaamiseen yleensä kertoo nimenomaan siitä, että ihmisellä on vilkas sisäinen elämä, koska ei kaipaa yletöntä ulkoista stimulaatiota, toisin sanoen hänellä on luovuutta ja mielikuvitusta jotka ovat älykkyyden ilmentymä, sekä herkkyydestä, joka on tärkeää jotta ihminen osaa suunnata osaamistaan oikein, hyviin tarkoituksiin eikä esim asevarusteluun. Siitä pitäisi saada lisäpisteitä opiskelijavalinnoissa sekä automaattisesti paikka yhteiskunnan huipulla.
- AlienIndie
"päihde osastolle saisit kirjoitella rauhassa omia typeryyksiäisi kannabisnarkkien ja muiden huume hörhöjen kanssa."
No mutta! Eikös kannabis ollutkaan taiteellisten intellektuellien huume!? Saattoivatko niin ylikehittyneen tietoisuuden omaavat olennot kuin Misaki ja T-Unit olla VÄÄRÄSSÄ!?!?? - AlienIndie
"Kuvailit minun ihanne-elämän. Päämäärätöntä nautiskelua. Aivot onkin jo loppuunkulutettu, nyt ne on aika heittää lopullisesti narikkaan. Kokeile sinäkin, et ehkä olisi enään niin ahdistunut :)"
Olet kuin Homer Simpson ydinvoimalassa.
"Onko tämä muuten tyhmän ihmisen kirjoittamaa kritiikkiä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11476449 ?"
Miten tuo vuodatus eroaa syvällisyytensä tms. osalta lukemattomista muista kirjoituksistasi yhteiskuntaa vastaan?
Ja sekö on älykästä, että rummuttaa anarkismin ja promiskuiteetin nimeen ratkaisuna kaikkeen, ikään kuin ajatellen että se mikä ei toimi kommunismissa toimii kuitenkin näissä, jostain tuntemattomasta syystä? Alat antaa jo hölmömmällekin vahvoja viitteitä siitä ettei anarkismisi ole koskaan ollut muuta kuin itsesi ajattelemista, et ole siitä tarkoittanutkaan mitään kokonaisvaltaista yhteiskunnallista ratkaisua. Olet itse sitä "loisivaa eliittiä" jota sanoit halveksivasi!
"Joku herkkis muistaakseni uhosi investoivansa sotateollisuuteen ja katsoen nauttien verilöylyistä jos en väärin muista. Et ole oikeasti herkkä, vaan tekeydyt sellaiseksi syystä X. Näen sinun läpi."
Olen sekaisin koska olen jatkuvassa rasitustilassa yliherkkyyteni takia. Jos olisin ei-herkkä normaali-ihminen ei normaali-elämän vaatimukset ja kokemukset aiheuttaisi minussa tällaista. Miten muuten selität tilanteeni kuin herkkyyden kautta?
Verilöylyt tuovat minulle mielihyvää, koska ei ole mitään todennäköisyyttä että vaikka verilöylyt maailmasta loppuisivat niin "sivistynyt sorto" loppuisi myös. Verilöylyt ovat hyvä muistutus siitä että sorto ja väkivalta kuuluu ihmisyyteen eikä siis lopu vaikka niiden yksi esiintymismuoto jotenkin loppuisi. Niitä voi myös käyttää lyömäaseina vihollisiaan vastaan, kun esimerkiksi kapitalismin kytkökset sotimiseen ovat kiistattomat. Tietenkin joskus harvoin sattuu niin että kohteina on tekopyhiä länsimaalaisia, silloin voi kokea mielihyvää siitä että pahantekijät saavat mitä ansaitsevat.
"Taitaa olla oma lehmä ojassa :D "
On juu. - AlienIndie
AlienIndie kirjoitti:
"Kuvailit minun ihanne-elämän. Päämäärätöntä nautiskelua. Aivot onkin jo loppuunkulutettu, nyt ne on aika heittää lopullisesti narikkaan. Kokeile sinäkin, et ehkä olisi enään niin ahdistunut :)"
Olet kuin Homer Simpson ydinvoimalassa.
"Onko tämä muuten tyhmän ihmisen kirjoittamaa kritiikkiä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11476449 ?"
Miten tuo vuodatus eroaa syvällisyytensä tms. osalta lukemattomista muista kirjoituksistasi yhteiskuntaa vastaan?
Ja sekö on älykästä, että rummuttaa anarkismin ja promiskuiteetin nimeen ratkaisuna kaikkeen, ikään kuin ajatellen että se mikä ei toimi kommunismissa toimii kuitenkin näissä, jostain tuntemattomasta syystä? Alat antaa jo hölmömmällekin vahvoja viitteitä siitä ettei anarkismisi ole koskaan ollut muuta kuin itsesi ajattelemista, et ole siitä tarkoittanutkaan mitään kokonaisvaltaista yhteiskunnallista ratkaisua. Olet itse sitä "loisivaa eliittiä" jota sanoit halveksivasi!
"Joku herkkis muistaakseni uhosi investoivansa sotateollisuuteen ja katsoen nauttien verilöylyistä jos en väärin muista. Et ole oikeasti herkkä, vaan tekeydyt sellaiseksi syystä X. Näen sinun läpi."
Olen sekaisin koska olen jatkuvassa rasitustilassa yliherkkyyteni takia. Jos olisin ei-herkkä normaali-ihminen ei normaali-elämän vaatimukset ja kokemukset aiheuttaisi minussa tällaista. Miten muuten selität tilanteeni kuin herkkyyden kautta?
Verilöylyt tuovat minulle mielihyvää, koska ei ole mitään todennäköisyyttä että vaikka verilöylyt maailmasta loppuisivat niin "sivistynyt sorto" loppuisi myös. Verilöylyt ovat hyvä muistutus siitä että sorto ja väkivalta kuuluu ihmisyyteen eikä siis lopu vaikka niiden yksi esiintymismuoto jotenkin loppuisi. Niitä voi myös käyttää lyömäaseina vihollisiaan vastaan, kun esimerkiksi kapitalismin kytkökset sotimiseen ovat kiistattomat. Tietenkin joskus harvoin sattuu niin että kohteina on tekopyhiä länsimaalaisia, silloin voi kokea mielihyvää siitä että pahantekijät saavat mitä ansaitsevat.
"Taitaa olla oma lehmä ojassa :D "
On juu.Tässähän joku proffa oli oikein julkaissut kirjan jossa julisti sitä että VÄKIVALTA ON VÄHENTYNYT MAAILMASSA DRAMAATTISESTI LÄPI HISTORIAN VARSINKIN VIIMEISEN VUOSISADAN KOSKA IHMISET OVAT NYT VIISAAMPIA KUIN KOSKAAN, kun määrittelee väkivallan vain fyysiseksi. Jos se määriteltäisiin niin kuin se todellisuudessa on, ottaen myös henkinen lukuun, niin tuskin olisi merkittävää muutosta tapahtunut. Veikkaan että ei 1800-luvun brittiläinen herrasmies suoltanut sellaista kieltä mitä tämän päivän pilallehemmotellut omahyväiset ihmiset. Juuri tällaisen pseudotiede propagandan levittäjät ovat niitä joita haluan näpäyttää ja siksi toivon aina uusia osoituksia siitä että ihan kyllä ne samat ajattelutavat ja "sivistymättömyys" vaikuttavat tänäkin päivänä.
Olen miettinyt muuten pitäisikö minun ruveta vihaamaan klassisia liberaaleja aivan kategorisesti? Useimmat ihmiset, jotka suhtautuvat nuivasti henkisen väkivallan kriminalisointiin tai kieltäytyvät pitämästä henkistä väkivaltaa väkivaltana ensinkään ovat yleensä klassisia liberaaleja jotka katsovat sen kuuluvan sananvapauteen. En ole miltään muulta poliittiselta suunnalta kuullut yhtä säännönmukaisesti tällaisia mielipiteitä, vaikka yksittäisiä hörhöjä on toki kaikkialla. - AlienIndie
"
Ei sen ole tarkoitus erotakaan. Se on vain yksi palapelinpala, jotka muodostavat eheän ja toimivan kokonaisuuden. "
Tai sitten eivät.
" Kirjoittelen hieman enemmän kunhan selviän tästä nousuhumalasta :DD"
Miksi ryyppäät, sullahan piti olla nyt kaikki hyvin kun oot saavuttanu sexikkyyden.
"
Minun mallissa eliittiä ei ole, on vain loisijoita!!"
Saako sarjamurhaaja toteuttaa vapaasti itseään?
Ehkä sen takia olet alkanut symppaamaan aivosukupuoliuskontoa, koska tiedostat että olen oikeassa siinä, että mikäli biologinen determinismi on totta niin kiakenlainen hyvästä ja pahasta puhuminen muuttuu tekopyhäksi. Anarkistisessa maailmassahan sellaisia käsitteitä ei tietenkään tarvita, joten olet oivaltanut tässä tilaisuuden hankkiutua niistä eroon.
"
Sinulla kiristää vain vanne päätä. "'
Tai sitten minut on tungettu täyteen saastaa. Ehkä irstaus todella on eräänlaista saastaisuutta, ja saasta joutuessa kosketuksiin puhtaan olennon kanssa saastuttaa tämänkin? - AlienIndie
Alkoholi tuhoaa aivosoluja.
Mutta eihän niitä seksissä tosiaan tarvita... - AlienIndie
Minkä takia ajattelit lopettaa?
Polttaminen ja ryyppääminenhän ovat hyvin huoralle sopivia harrastuksia. - AlienIndie
Ajattelit siis ruveta myös pökkimään piilohomoja äijiä takapuoleen etkä vain ottamaan? Ja KEHTAAT kutsua itseäsi naiseksi!?!
- mahtuu mahtuu
AlienIndie kirjoitti:
Ajattelit siis ruveta myös pökkimään piilohomoja äijiä takapuoleen etkä vain ottamaan? Ja KEHTAAT kutsua itseäsi naiseksi!?!
Kyllähän sitä monet naiset pökkii straponilla peppuun miehiään - tai asiakkaita jos prosteja sattuvat olemaan. On sellaisiakin naisia jotka haaveilevat että heillä olisi penis, muttei kuitenkaan muuta, eli haluaisivat olla kuitenkin naisia edelleen.
Määrittääkö yksi liike sinun silmissäsi sukupuolen? Entä jos nainen on dominoiva luonteeltaan seksissä? Heitä on paljon. - AlienIndie
mahtuu mahtuu kirjoitti:
Kyllähän sitä monet naiset pökkii straponilla peppuun miehiään - tai asiakkaita jos prosteja sattuvat olemaan. On sellaisiakin naisia jotka haaveilevat että heillä olisi penis, muttei kuitenkaan muuta, eli haluaisivat olla kuitenkin naisia edelleen.
Määrittääkö yksi liike sinun silmissäsi sukupuolen? Entä jos nainen on dominoiva luonteeltaan seksissä? Heitä on paljon.Leikkauksen riskit tai pelkkä ei-häiritsevyys (vaatii aseksuaalisuutta?) ovat hyvä syy jättää SRS ottamatta. Pökkimishalu ei ole. Pökkiminen on maskuliinisin kuviteltavissa oleva ele ja into siihen kertoo ehdottomasti henkisestä maskuliinisuudesta. Enkä nyt tarkoita mitään "maskuliinisia naisia".
- Hierotaan yhdessä
AlienIndie kirjoitti:
Leikkauksen riskit tai pelkkä ei-häiritsevyys (vaatii aseksuaalisuutta?) ovat hyvä syy jättää SRS ottamatta. Pökkimishalu ei ole. Pökkiminen on maskuliinisin kuviteltavissa oleva ele ja into siihen kertoo ehdottomasti henkisestä maskuliinisuudesta. Enkä nyt tarkoita mitään "maskuliinisia naisia".
Maskulinisuus voi tunkeutua myös sinun takapuoleesi sitten kun muutat meidän asuntolaamme. Pertti ja Heikki odottavat ja sinua kovasti jormukat kuumina ja sykkivinä. Vatkaamme sitten muniamme yhdessä nauttien. Minkälainen muna sinulla on? Tykkäätkö eturauhashieronnasta?
Terveisin
Erilaiset frendit - Erilaiset trendit
Hierotaan yhdessä kirjoitti:
Maskulinisuus voi tunkeutua myös sinun takapuoleesi sitten kun muutat meidän asuntolaamme. Pertti ja Heikki odottavat ja sinua kovasti jormukat kuumina ja sykkivinä. Vatkaamme sitten muniamme yhdessä nauttien. Minkälainen muna sinulla on? Tykkäätkö eturauhashieronnasta?
Terveisin
Erilaiset frenditOlet transtrender.
- !_!_!
Erilaiset trendit kirjoitti:
Olet transtrender.
Häirikkö!
- AlienIndie
Noh, onnea sitten vaan seksi&bileet&viina&huumeet-elämään. Kyllä minun tasapaksu älyllisesti suuntautunut elämäni on tasokkaampaa. tee mitä haluat mutta älä kuvittele olevasi samantasoinen ihminen minun kanssani.
- -hannaliini-
Kukaan ei voi olla samantasoinen alienin kanssa, koska kukaan toinen ei voi vajota yhtä alas hänen tasolleen.
- AlienIndie
merkki siinä ei ole = vaan >=. Tee mitä haluat mutta älä kuvittele että T-Unit >= AI.
Kerrankin olit oikeassa yhdessä asiassa, matematiikka liittyy joihinkin asioihin joita ei voi kielellä hyvin kuvata. (99% yrityksistäsi sotkea matematiikkaa ihmsisuhteisiin, etiikkaan jne. on silti virheellisiä) - AlienIndie
-hannaliini- kirjoitti:
Kukaan ei voi olla samantasoinen alienin kanssa, koska kukaan toinen ei voi vajota yhtä alas hänen tasolleen.
Onneksi sinä olet 100% nainen ja 0% mitään muuta :)
- Ime itseäsi
Hei poika, sä olet ihanvitun sekaisin, mutta varmaan tiesit sen sanomattakin.
- AlienIndie
Mitä tuossa poistetussa oli kun se on kerennyt keräämään plussaa muutamana aamun tuntina?
- AlienIndie
Olet kylläkin kirjoittanut tuon listan ihan itse.
- AlienIndie
Ja kuule. Jos jokin on patologista, niin tarve patologisoida kaikki erilaisuus. Sinusta esim. se että minä en koe hienona asiana seksiä ja en koe jääneeni mistään paitsi kun en ole elänyt irstailun ja biletyksen täyteistä murrosikää on patologista poikkeavuuutta? Silloin sinä et eroa millään tavalla niistä aiemmin kritisoimistasi jotka muka haluavat pakottaa kaikki "suomalaisen" rooliin. Olet itse asiassa vielä pahempikin. Ei minulta ainakaan ole kukaan tullut vaatimaan että minun on pidettävä seksistä ja kaivattava bile-elämää koska se "on ainoaa oikeaa ihmisyyttä" ja "kuuluu suomalaisuuteen".
- AlienIndie
"-Tekopyhyys, projisointi, peilaaminen"
Tälle haluaisin kuulla perustelut. Lienee minullakin oikeus lievään tekopyhyyteen, jos kaikilla muilla on oikeus rankkaankin tekopyhyyteen. Sinä itse olet sotilas joka mainostaa olevansa pasifisti ja sen vuoksi hieno ihminen, mitä muuta se on ellei tekopyhyyttä. Koko suomen valtio on rakennettu tekopyhyydelle: kaikki ovat vapaita ja kaikkien onnellisuus on tärkeää, paitsi silloin kun erikseen päätetään toisin. Mengeletär rikkoo PERUSTUSLAKIA, yhdenvertaisuuspykälää, mutta häntä on mahdotonta saada vastuuseen. Laki joka ei ole kaikille sama on tekopyhä laki. Suomen valtio on tekopyhä valtio, koska sallii mielivaltaisen laintulkinnan jatkuvan hallinnoimallaan alueella.
- AlienIndie
"Politiikkaan tultuani koin jälleen ilmiön, jonka luulin olevan vain puberteetti-ikäisten juttu: muut kerääntyvät rinkiin sylkemään yhden ihmisen päälle. Koin kosmisen luokan pettymyksen aikuisten ihmisten maailmaan. Opittuun siilipuolustukseen oli luontevaa palata."
http://www.hs.fi/politiikka/Sunnuntaisuomalainen Halla-ahon mukaan poliisi ei reagoi uhkauksiin/a1370136280636
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473