Haluaako mies vain seksiä?

hämillään

Olen 21 -vuotias nainen ja minusta kiinnostui vähän aikaa sitten 33 -vuotias mies. Itsekin olen todella ihastunut häneen. Kaverini kuitenkin varoitti, että tuon ikäinen mies ei halua minulta mitään muuta kuin seksiä. Voiko 33 -vuotias kiinnostua aidosti 21 -vuotiaasta vai onko mies jotenkin outo?

8

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+19

Sattumoisin itse 33 vuotiaana sanoisin että tuskin on sinusta muussa mielessä kiinnostunut kun siinä että vain saa.
      Parikymppisen teinin kanssa elämää ei kukaan suunnittele tosissaan sillä sen ikäinen on vasta tuuliajolla oleva lapsi mikä kokeilee ja tekee monta virhettä ennenkun ymmärtää asiat vakavasti. Vaikka sinuun joku vanhempi saattaisi ihastuakin niin varmaa on se että jätät jossainvaiheessa koska olet kokematon ja haluat aina uutta. Sano mitä sanot mutta tämä asia on fakta.

• eräs343

9019:

VOI vittu Mitä kieltä "Parikymppisen teinin" ala aste kunnialla suoritettu??

Eikä se muukaan pajon korkeammalle ylety. et vielä ole kuullut
        Ääneti Tyhmäkin on viisaampi!

• Esittele se äitilles tulevana miehenäs niin näät juokseeko karkuun vai haluaako tavata sua ja vanhempasi. Toisaalta voit testata sitä että haluuko viettää sun kanssa aikaa vaikka kahvilassa tai lenkillä tai niinku muuten mitä sitten keksitkin vai vonkaako sänkyyn.

• joopas

Oletko Provo???

• sinätiedät

hämillään:

Kyllä voi. Mikä vika olisi 21v.. Itse aina parhaiten tiedät..
      Eivät Sivulliset.. Kuka muu voi tunteesi tuntea?? tai hänen.. Päätä ITSE.sinä tiedät.

• kokeiles

Miehen kaksi tapaa olla kiinnostunut:
      a)"Olla aidosti kiinnostunut seksistä", b)"olla aidosti kiinnostunut pidempiaikaisesta seksikumppanuudesta". Lisäksi miehen sitoutumisrepertuaariin kuuluu: a1)"Haluta seurustella kanssasi jotta saa yksinoikeuden seksielämääsi, a2)haluta kerran seksiä ainakin ensin ja jos se ei ole hyvää niin muuttaa "aito kiinnostus pidempiaikaisesta seksikumppanuudesta" takaisin a vaihtoehto "aidoksi kiinnostukseksi yhden kerran seksistä".

• Tunne pohjalla

Tutustu häneen ensin muuten kuin seksin merkeissä, niin tiedät mitä hän todella haluaa. Älä anna ihastumisen sokaista itseäsi, vaan pidä järki mukana ja tutustu hänen arkeensa ja pyydä hänet mukaasi myös omaan arkeesi eli esittele hänet tutuillesi, pyydä mukaan harrastuksiisi ja menoihisi jne. Tätä kautta selvität miehen todellisen suhteen tarkoitusperän.

• myli40

yli 20v vuotta ap. vanhempana miehenä voin sanoa suoraan, että 20 ja 33v ikäisen välillä ei toimi kuin seksi.

Siis joku jo sanoi, että kyllä ap.n vanhemmat voi katsoa tyttöä altalipan, kun se tuo noin paljon vanhemman miehen esiin. Siinä ei hyvä heilu!

toivottavasti et ole kovin hedelmällinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe