En ole seurustellut vielä kertaakaan. Haluaisin kovasti vakavan parisuhteen, mutta miehet vain eivät tunnu olevan kiinnostuneita ikäisistäni naisista. Olisiko niin, että kun täytän 30 tai edes 25, niin alkaa miehet kiinnostumaan enemmän? 21 -vuotias on kai vielä liian nuori mihinkään syvälliseen, vakavaan ja pitkäkestoiseen.
Huoliiko kukaan 21 -vuotiasta naista parisuhteeseen?
13
406
Vastaukset
- EI kai
Olen täysin erimieltä
- hölmö92
Onko tämä provo vaiko ap kotoisin syrjäisestä rajatalosta?
Kyllä naiselle on aina ottajia.- hölmö92<
Vanhapiika niin? tekee sekavia aloituksia yhdyssanavirheillänsä.
Luulekohan hän, että palsta kaipaa hänen palstakirjoitteluansa?
Siihen ns."palstalaiset" (sanahirviö) vastaavat varman yksimielisesti
että _ei kaipaa_ , ja suksikoon sukkahoususillaan suolle vaan
ei ulkona raitisilmamyrkytystä saa.
- jeepee1
Laitappa ittestäs kuva niin tiedetään miksei oo suhdetta ollu. Tai sitten vika on - kuten useimmilla naisilla - korvien välissä.
- Jos vielä oot vapaa
Minä en ole ikinä kiinnittänyt ikään huomiota, kunhan on tarpeeksi täysikäinen kumppani ollut. Monni 21-vuotias voi olla henkiseltä iältään reilusti vanhempi ja valmiimpi nimenomaan oikeaan ja sitoutuneeseen parisuhteeseen. Oletko tapailemiltasi miehiltä tiedustellut syitä sille että ovat torjuneet toiveesi vakavammasta suhteesta?
- .......
Kyllä oletkin liian nuori, jos olet kuitenkin jo seurustellut ja mies on aikaansaanut alemmuudentunteen ettei huoli, vika on miehessä. Heissä on näitä, kukaan nainen ei ole tarpeeksi hyvä, vaikka ilmeistä on vikojen suuri kirjo yhdistettynä ylimielisyyteen.
Rakkaudessa ei ole kysymys huolimisesta vaan toisen hyväksynnästä.
Ikäiselläsi henkilöllä on moni asia vielä edessäpäin, parempi kun aloitat seurustelun vasta kun itselläsi on joku vakanssi ja aihetta terveeseen itsetuntoon.
Älä aloita alemmuudentunteeseen perustuvaa suhdetta kenenkään kanssa - omasta kokemuksesta voi moni sanoa, mies ei päästä sinua ikinä siitä vapaaksi, olet kuinka hyvin muuten oikeutettu arvostukseen. - lifemocker
"21 -vuotias on kai vielä liian nuori mihinkään syvälliseen, vakavaan ja pitkäkestoiseen"
näinpä - trskele
Kyllähän 21 vuotias nainen kelpaa. Ongelma on vaan ettei tuon ikäiset miehet tykkää pitkistä suhteista tai tarkemmin sanottuna he "etsivät sitä oikeaa". Sinänsä naisillakin on omat pakkomielteensä valittaa siitä ettei ketään mies halua vaikka totuus onkin se että on monia miehiä jotka haluavat muttei naiset halua itse niitä miehiä. Jos tilanne on näin ota se sormi pois perseestä ja mieti uudelleen niitä miehiä joiden kanssa olet ollut kontaktissa. Jos tilanne ei ole noin sitten en osaa näin äkkiseltään vastata miksei sinua haluttaisi.
- vore
Aloin seurustelemaan ensimmäistä kertaa juuri 21-vuotiaana. Ja kyllä, vanhemman miehen kanssa. Mutta pointti oli ehkä siinä, että mullakin oli huono itsetunto asiasta ja tunne, ettei kukaan voi pitää kauniina jne. Välillä tuntui, ettei sitä vain löydy. "Kaikki" parikymppisethän on jo seurustelleet. Mutta ei se kannata, jos ei löydä oikeaa ihmistä. Sitten se vain tuli vastaan. Ei se ole ulkonäöstä kiinni, olit minkänäköinen vain.
Jos haluat syvempää suhdetta niin suosittelen hieman vanhempia kuin niitä itsesi ikäisiä. ;) - mies_vm86_
Eise ole mistään iästä kiinni vaan kyllä suurin syy sinkkuuteen on joko oma halu taikka sitten ujous. En tarkoita etteikö osaisi puhua, mutta se ensikontakti mikä pitää luoda tavalla tai toisella pitää vain yksinkertaisesti tehdä. Kyllä naisetkin jäävät helposti ilman miestä jos eivät keksi mitään puhumista. Tosin naisilla tämä ongelma on yleensä pienenmpi kuin miehillä. Mutta no, mites yksinäinen92 oikein on, kelpaiskos tällänen 26v 185cm 90kg mitoilla oleva sinkkumies. Harrastuksina aeroobinen liikunta useamman kerran viikossa. Luonteeltani olen rauhallinen ja asun etelä-suomessa. Vastaa jos kiinnosti.
- 01062013
Enpä minäkään sen "oikean" etsimisessä ole pitänyt kiirettä, sinkkuna vieläkin.. Pitänee lisätä vettä myllyyn, ettei 30 kriisi iske sitä oikeaa etsiskellessä, ehkäpä vain olen liian yksinäinen susi luonteeltani tai muuten vain vaikeasti lähestyttävä (ja ruma..).
- .........
Jaa no minä olen 25 vuotias mies enkä kelpaa parisuhteeseen koska olen valkoihoinen.
Naiset kuolaavat vain VoF Ikeä joka on tällä hetkellä suomen halutuin mies naisten keskuudessa vain siksi, kun kyseessä on "suomalainen" musta julkkis mies.- - DR -
Copy
Paste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571