"Miten mies isketään"
Naiset eivät tee aloitteita koskaan, joten miksi moinen aihealue?
Tasapuolisuuden nimissä en tule tekemään myöskään yhtään aloitetta.
Oho! Sehän on sama kuin julistaisin, että tulen olemaan forever alone.. voi voi. on ne naiset symppiksii. ollaan sit forever alone.
Turha aihealue.
26
377
Vastaukset
- ö.......
Kyllä naiset saattaa tehdä aloitteen jollekin selvästi itseään tasokkaammalle miehelle, esim. julkkikselle. Palstan nimi pitäisikin olla "Miten isken julkkiksen?"
- JustiisaSe
Toinen voisi tietysi olla että: "Miten saan mielestäni hyvänäköisen miehen tekemään minulle aloitteen?"
- tai vaikka
miten saa aina vinettävät ressukat miehiksi?
onko teillä sisälukutaidossa vikaa, vai mitä naiset täällä kyselevät?
tosin siinä mielessä turha palsta, että asiallisia vastauksia on lähes mahdoton saada.- hupsista hei
Mitäs ne vinettävät ressukat ovat, jos eivät miehiä? Naisiako? Taisitpa juuri kertoa totuuden naisista.
- höpsistä hei
hupsista hei kirjoitti:
Mitäs ne vinettävät ressukat ovat, jos eivät miehiä? Naisiako? Taisitpa juuri kertoa totuuden naisista.
kuulostaa siltä, että testosteronitason tarkistus olisi monilla paikoillaan.
- Naisviikset
höpsistä hei kirjoitti:
kuulostaa siltä, että testosteronitason tarkistus olisi monilla paikoillaan.
Samaa mieltä. Liika testosteroni tekee naisista vastenmielisiä pirttihirmuja.
- nainen7
Olen niin eri mieltä. Itse olen kaunis 33-vuotias nainen ja miehet lähestyvät minua kyllä,joten aloitteita ei itse tarvitsisi tehdä, mutta olen monesti tehnyt naisena aloitteen ja miksi ei? Mielestäni ei ole mitään syytä miksei nainen siinä kuin mies voisi tehdä aloitteen. On vanhanaikaista ajatella että miehen kuuluu tehdä aloite, elämme 2000-luvulla ja naiset ja miehet ovat tasa-arvoisia kaikessa.
- nainen7
toki vielä yllä olevaan...ulkonäkö merkkaa kyllä miehenkin puolella, koska sen perusteella sitä yleensä aloitteen tekee tuntemattoman henkilön kanssa.
- JustiisaSe
nainen7 kirjoitti:
toki vielä yllä olevaan...ulkonäkö merkkaa kyllä miehenkin puolella, koska sen perusteella sitä yleensä aloitteen tekee tuntemattoman henkilön kanssa.
Kukaan ei ole sanonut, etteikö nainen voisi tehdä aloitetta. Olisi hienoa jos naisetkin tekisivät aloitteita, mutta kun eivät tee. Suurin osa miehistä kun juoksee minne viisari osoittaa, niin naistet kuvittelevat, että se on heidän aloite kun tulevat vain paikalle.
Ja epäilen, ettet ole koskaan aloitetta edes tehnyt.
Jos edes tiedät mitä aloite pitää sisällään. :D
ja olen ihan "hyvänäköinen" 22v mies, vilkuiluja kyllä on nähty, mutta ne eivät ole aloitteita, enkä ihan periaatteesta lähesty ketään vain siksi, että tämä vilkuilee.
vilkuilu voi tarkoittaa ihan mitä vain.
muutaman kerran nainen joka oli hetken vilkuilut, tuli kysymään, voiko ottaa pöydästämme ylimääräisen tuolin omaan pöytäänsä.. niin.
olishan sitä toki voinut mennä tekemään itsestään narrin, vain koska hän vilkuili. - ette osaa
JustiisaSe kirjoitti:
Kukaan ei ole sanonut, etteikö nainen voisi tehdä aloitetta. Olisi hienoa jos naisetkin tekisivät aloitteita, mutta kun eivät tee. Suurin osa miehistä kun juoksee minne viisari osoittaa, niin naistet kuvittelevat, että se on heidän aloite kun tulevat vain paikalle.
Ja epäilen, ettet ole koskaan aloitetta edes tehnyt.
Jos edes tiedät mitä aloite pitää sisällään. :D
ja olen ihan "hyvänäköinen" 22v mies, vilkuiluja kyllä on nähty, mutta ne eivät ole aloitteita, enkä ihan periaatteesta lähesty ketään vain siksi, että tämä vilkuilee.
vilkuilu voi tarkoittaa ihan mitä vain.
muutaman kerran nainen joka oli hetken vilkuilut, tuli kysymään, voiko ottaa pöydästämme ylimääräisen tuolin omaan pöytäänsä.. niin.
olishan sitä toki voinut mennä tekemään itsestään narrin, vain koska hän vilkuili.lukea naisen aloitteita, siinä taitaa olla ongelmanne.
- Totuus aloitteista
ette osaa kirjoitti:
lukea naisen aloitteita, siinä taitaa olla ongelmanne.
Vilkuilut ja silmäilyt ja pienet hymyt ja kulmakarvojen heilautukset ei ole aloitteita. "Naisen aloite" on sisäisesti ristiriitainen käsite, joka uhmaa terveen järjen lakeja.
Nainen saattaa korkeintaan antaa signaalia miehelle, että mies tulisi ja tekisi aloitteen, mutta itse aloitetta nainen ei tee, vaan jättää sen miehelle.
- 7jee
Ei iskeminen ja aloitteen tekeminen ole synonyymeja keskenään.
- ............
Ei voi iskeä, jos ei iske. Nainen haluaa, että mies tulee ja iskee. Palstan nimi voisikin olla "Miten saan miehen iskemään minut".
- jos ei mies
............ kirjoitti:
Ei voi iskeä, jos ei iske. Nainen haluaa, että mies tulee ja iskee. Palstan nimi voisikin olla "Miten saan miehen iskemään minut".
eleistä ymmärrä, niin ei se lähde mukaan vaikka rautalangsta vääntäisi, koska silloin ei ole kiinnostunut. siinä mielessä enempien aloitteiden tekeminen on turhaa. silti niitä teen, ja joka kerran huomaan kantani oikeaksi.
- ............
jos ei mies kirjoitti:
eleistä ymmärrä, niin ei se lähde mukaan vaikka rautalangsta vääntäisi, koska silloin ei ole kiinnostunut. siinä mielessä enempien aloitteiden tekeminen on turhaa. silti niitä teen, ja joka kerran huomaan kantani oikeaksi.
Saattaapi olla vaan, että miehiä ei kiinnosta kaltaisesi tyhmät naiset.
- whodoes
No ei miehetkää kokemuksen mukaan tee alotetta..
- esimerkkejä
Mä oon tehny esim. tämmöset alotteet:
Menin kerran aseman kahviossa kysymään mieheltä, että voinko istua tähän. Siis samaan pöytään missä hän istui yksin. Sit ruettiin juttelee kaikkee ja juteltiin varmaan tunti tai enemmän.
Vaihettiin numerot ja nähtiin vielä mut ei siitä tullut enempää.
Toisen tein naapurille. Kysyin että voinko tulla joskus käymään. Sano että joo. Mut se ei ollut valmis seurustelee kun oli vasta eronnut.- .........
Oho. Joku nainen tehnyt oikeasti aloitteen. Oot aika harvinaisuus.
- rumamies.
Jos on tällänen rumilus niin ei kukaan tee aloitetta. *Niin se vaan on et yksin joutuu olemaan koko elämä.
- eunukki munaton
No siis tää palstahan on homoja varten.
Koska miehet tekee aina aloitteen ja tämän palstan otsikko on "Miten mies isketään?" niin silloinhan tän täytyy olla homoja varten tää palsta. - El Ekorre
Onhan tuo väite nyt ihan pohjaton. Olen päälle parikymppinen nuori mies P-Savosta, ja kyllä täällä päin ainakin naisetkin tulevat iskemään.
Eihän sieltä nyt joka kerta tulekaan nainen/naisia juttelemaan, mutta useammin minua on tultu iskemään kuin itse olen vastaavaa tehnyt (olen muutamia kertoja tehnyt). Ja olen siis aivan tavallisen näköinen kaveri. Näin ainakin täällä Savonmaalla.- JustiisaSe
Voipi olla niin, että tämä väite pätee suurimmaksi osaksi etelä-suomeen.
Keskisuomessa ihmiset ovat muutenkin avoimempia/ mukavampia.
(Muutaman kerran vuodessa käyn siellä.. )
Etelä-suomessa liikun paljonkin, mutta eipä tule nyt mieleen, että olis nainen koskaan aloitetta tehnyt. paitsi ala-asteen bileissä joku tyttölauma yritti tuputaa jonkun kanssa tanssimaan, mutta se on sitten asia erikseen. Oltiin sillon 12v. >_>
Mutta hei onnee sulle, jos kerta aloitteita saat. ;)
- Pakko laittaa
http://www.iltalehti.fi/nainen/2013051417014263_na.shtml
Millaisista miehistä suomalaiset naiset pitävät. - Punaiset huulet
Mun mielestä tää on kans turha, mut eri syystä, sillä miehet on oikeasti niin helppoja viedä. Ei siihen tarvitse kuin ulkokuorta, ei miehiä mikään muu kiinnosta. Täysin biologista kaikki, ei mitään pelejä.
- lifemocker
"ei miehiä mikään muu kiinnosta"
riippuu tarvitseeko naista pelkkään seksiin vai oikeasti muuhunkin...
- Mies20v.
Olen koulukiusattu jätkä ja olen kerran uskaltautunut yksin keikalle. Puoli tuntia siinä seisoskelin ja silmäpeliä oli muutamankin naisen kanssa, kunnes lopulta eräs tyttö tuli mulle juttelemaan. Tilanne eteni siihen pisteeseen, että tyttöä piti pitää jatkuvasti kädestä kiinni ja halusi halailla. Usein tuli viestejä, että kuinka ihana olen ja kyseli jatkuvasti, että mitä teen vkonloppuna yms. oli vissiin ihastunu minuun useemman kuukauden ajan :D.
Pitäisi varmaan alkaa liikkumaan useamminkin ihmisten ilmoilla, jos kysyntä kerta on näin kovaa. Mua vaan ikävä kyllä estää menneisyyden inhottavat kokemukset, joista olen pikkuhiljaa pääsemässä yli :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462