Millaisella itsearvostuksella varustettu nainen hyväksyy hiljaa miehensä pettämisen? Jätetään nyt avoimet suhteet keskustelun ulkopuolelle, niissä on selvät säännöt. Ystäväni mies jäi kiinni vuosia kestäneestä salasuhteesta, mitä tekee nainen. Tarrautuu mieheen yhä tiiviimmin, soittelee tarkistussoittoja koko ajan, viestittelee halipusviestejä ja jne. Siis mitä?!! En voi sanoa suoraakaan mutta tuo on säälittävää, jopa säälittävämpää kuin kakkosen roikkuminen suhteessa. Tunnen myös tämän hra:n, puhuu sitten työkavereilleen kuinka narahtaminen ärsytti mutta ei kiinnosta ykkönenkään... Herra tituleerasi olevansa nyt yksin ja asuminen ykkösen kanssa vain muodollista. Naiset oikeasti, ei jäädä roikkumaan niihin toivottomiin suhteisiin!
Miten te "ykköset" siedätte miehenne pettämisen?
90
1287
Vastaukset
- Maailma paremmaksi
No ei kaikilla mene noin, niin ihan turha vastata. Meillä kaikki meni ihan toisin, siksi on täysin mahdollista olla koko loppuelämä yhdessä ja jättää välihairahdus omaan arvoonsa/ arvottomuuteensa. Ei yhdessä jatkaminen tarkoita pettämisen hyväksymistä, vaan se voi tarkoittaa sitä, että syy pettämiselle on hyväksytty ja ymmärretty ja siitä on oikeasti opittu paljonkin.
- pettäminenkö paranta
Mikä on sun mielestä hyväksyttävä ja ymmärrettävä syy pettämiselle? Mun mielestä ainoastaan syyntakeettomuus todistettuna lääkärinlausunnolla voisi olla joku selitys moiselle. Siltikään en ymmärrä enkä hyväksy.
Mun mies petti. Kyllähän sitä seliteltiin ja ymmärrystä haettiin teolle puolin ja toisin. Se kuitenkin kalvoi meidän suhdetta paljon ja pitkään. Annoin anteeksi, mutten kuitenkaan unohtanut eli luottamus häntä kohtaan ei palautunut. Erottiin, koska elämä meni lähes ap:n kuvailemaksi näyttelemiseksi suuntaan jos toiseen.
Kukaan pettäjä ei ole sen arvoinen, että menettäisin mielenterveyteni ja itsetuntoni hänen takiaan. - Haloo, onks valoo?
pettäminenkö paranta kirjoitti:
Mikä on sun mielestä hyväksyttävä ja ymmärrettävä syy pettämiselle? Mun mielestä ainoastaan syyntakeettomuus todistettuna lääkärinlausunnolla voisi olla joku selitys moiselle. Siltikään en ymmärrä enkä hyväksy.
Mun mies petti. Kyllähän sitä seliteltiin ja ymmärrystä haettiin teolle puolin ja toisin. Se kuitenkin kalvoi meidän suhdetta paljon ja pitkään. Annoin anteeksi, mutten kuitenkaan unohtanut eli luottamus häntä kohtaan ei palautunut. Erottiin, koska elämä meni lähes ap:n kuvailemaksi näyttelemiseksi suuntaan jos toiseen.
Kukaan pettäjä ei ole sen arvoinen, että menettäisin mielenterveyteni ja itsetuntoni hänen takiaan.Kaikki eivät menetä mielenterveyttään tai itsetuntoaan vieraissa käyvän miehen takia. Toisille uskottomuus ei ole maailman pahin asia. Minun itsetuntoni ei todellakaan ole kiinni miehen uskollisuudesta. Eikö se olisi jo aika säälittävää, jos minun itsetuntoni tai mielenterveyteni olisi kiinni siitä mitä TOINEN ihminen tekee?
- missäitsearvostus
Ei kaikilla mutta aika useasti tämä sama kaava vain toistuu. Esimerkkitapauksia jossa pettäjämies-,tai nainen jatkaa samaa noidankehää löytyy vaikka kuinka. Mikä siinä tilanteen mahdottomuudessa on niin vaikea myöntää? Ja jos minulta kysytään, hyväksyttävää syytä pettämiselle ei ole olemassakaan. Aikuisilla pitäisi olla eri tavat käsitella ongelmat. Eri lukunsa on toki yhdenillan tapaukset mutta systemaattinen vuosia jatkunut pettäminen ja valehtelu... Kuka elää niin pumpulissa että kuvittelee miehen muuttuvan ja tyytyvän vain vaimoon jos on käynyt vieraissa vuositolkulla. Minusta tuo esimerkkitilanne ystäväpiiristä on erittäin surullinen, avovaimo roikkuu ja miestä ei voisi vähempää kiinnostaa ja jopa tuon julkisesti ääneen sanoo. Jää suhteeseen vain helppouden ja taloudellisen mukavuuden vuoksi. Surullista ja säälittävää.
- hottisvaimo
Tiedättekö oikeasti, mitä tuollaisen parin välillä on? Tuskin siinä ollaan hiljaa pettäminen hyväksyen, tuskin kuvitellaan enää mitään. Ehkä asiat ja tunteet puhutaan vihdoin paremmin auki kuin aiemmin ja kysytään mitä toinen haluaa ja mistä tykkää. Olen nyt elänyt kuvaamanne kaltaisessa suhteessa, tosin ei kaikilta osin, mutta kuitenkin ja helppouden ja taloudellisen mukavuuden vuoksi en tätä tee. Aika säälittävää on luulla ja kuvitella sellaista. Kumpikaan kun ei roiku, ole koskaan roikkunutkaan ja muodollista tämä ei ole vaan tulisinta hottia, kuumempaa kuin seurustelun alkuaikoina.
- ootahan vaan
hottisvaimo kirjoitti:
Tiedättekö oikeasti, mitä tuollaisen parin välillä on? Tuskin siinä ollaan hiljaa pettäminen hyväksyen, tuskin kuvitellaan enää mitään. Ehkä asiat ja tunteet puhutaan vihdoin paremmin auki kuin aiemmin ja kysytään mitä toinen haluaa ja mistä tykkää. Olen nyt elänyt kuvaamanne kaltaisessa suhteessa, tosin ei kaikilta osin, mutta kuitenkin ja helppouden ja taloudellisen mukavuuden vuoksi en tätä tee. Aika säälittävää on luulla ja kuvitella sellaista. Kumpikaan kun ei roiku, ole koskaan roikkunutkaan ja muodollista tämä ei ole vaan tulisinta hottia, kuumempaa kuin seurustelun alkuaikoina.
Just. Tiedätkö miehesi suhteen oikeasti päättyneen? Mä huomasin mun miehestä, että mitä kiihkeämpää sillä oli kakkosen kanssa, sitä hotimpaa oli meidänkin parisuhteemme. Se vaan peitteli omaa huonoa omaatuntoaan rakkauden vakuutteluillaan ja paljolla seksillä.
Toivottavasti noin ei ole teillä. Ei ole säälittävää luulla ja kuvitella, että joku pari jatkaisi helppouden ja taloudellisen mukavuuden vuoksi pettämisen jälkeen. Niitä pareja on yllättävän paljon. Parisuhde saadaan uuteen nousuun, mutta vain hetkeksi. Se hetki voi kestää kuukauden, vuoden, jopa useammankin. Aivan varmasti se kuumuus ei kestä teidän loppuelämäänne.
Eikö sua yhtään okseta harrastaa hänen kanssaan seksiä? - Näin on
Surullista ja säälittävää on pettäjämiehenkin elämäntapa. Ei ole itsearvostus korkealla jos kotona roikkuu valheiden ja kaksinaiselämän keskellä. Alas on vajonnut omanarvontunto ja itsensä kunnioitus! Arvostus toista kohtaan lähtee aina siitä, että arvostaa ensin itseään! Onko pettäjämiehillä asennevamma, mitä enemmän naisia sitä kunnioitettavampaa? Mikä ruokkii tuota vikakäsitystä miesten mielessä? Naiset antaa suurimman arvon uskolliselle miehelle!
- hottisvaimo
ootahan vaan kirjoitti:
Just. Tiedätkö miehesi suhteen oikeasti päättyneen? Mä huomasin mun miehestä, että mitä kiihkeämpää sillä oli kakkosen kanssa, sitä hotimpaa oli meidänkin parisuhteemme. Se vaan peitteli omaa huonoa omaatuntoaan rakkauden vakuutteluillaan ja paljolla seksillä.
Toivottavasti noin ei ole teillä. Ei ole säälittävää luulla ja kuvitella, että joku pari jatkaisi helppouden ja taloudellisen mukavuuden vuoksi pettämisen jälkeen. Niitä pareja on yllättävän paljon. Parisuhde saadaan uuteen nousuun, mutta vain hetkeksi. Se hetki voi kestää kuukauden, vuoden, jopa useammankin. Aivan varmasti se kuumuus ei kestä teidän loppuelämäänne.
Eikö sua yhtään okseta harrastaa hänen kanssaan seksiä?Miksi oksettaisi, kun seksi ei hänen kanssaan edes koskaan loppunut? Kokeili markkina-arvoaan ja se riitti ikäiseensä yh-äitiin useammalla lapsella. Ei mennyt noin kyllä, sitä hotimpaa mitä kauemmas liukui markkinatestistään.
- 6ujyhgbmn
hottisvaimo kirjoitti:
Miksi oksettaisi, kun seksi ei hänen kanssaan edes koskaan loppunut? Kokeili markkina-arvoaan ja se riitti ikäiseensä yh-äitiin useammalla lapsella. Ei mennyt noin kyllä, sitä hotimpaa mitä kauemmas liukui markkinatestistään.
No mistäs tiedät, ettei hinku markkian-arvon testaamiseen toistu?
"Riitti ikäiseensä yh-äitiin useammalla lapsella" - ai nuo tekijätkö tekivät tästä naisesta jollain tavalla huonomman kuin sinä?
Ja eikös ne ns vaikeat aiheet pitäisi puhua auki ja kysyä jo ENNEN pettämistä, mitä toinen haluaa ja kertoa, mitä itse haluaA? - Veronica79
hottisvaimo kirjoitti:
Miksi oksettaisi, kun seksi ei hänen kanssaan edes koskaan loppunut? Kokeili markkina-arvoaan ja se riitti ikäiseensä yh-äitiin useammalla lapsella. Ei mennyt noin kyllä, sitä hotimpaa mitä kauemmas liukui markkinatestistään.
Vuosiako miehesikin markkina-arvoaan testasi? Seuraava hameen helma kun heilahtaa, veikkaan että miehesi on paikalla... Ikävä tosiasia. Omaatko oikeasti niin heikon itsetunnon että kuvittelet ettet pysty parempaa, et saa enää toista, parempaa suhdetta, rehellisen miehen kanssa? Mitä miehesi sinulle kertoo voi olla erittäin kaukana siitä oikeasta totuudesta mitä kakkosen kanssa tapahtui. Mistä tiedät ettei se ollut kakkonen joka vain kyllästyi mieheesi leikkikaluna? Tottakait kotona kaunistellaan asiat jotta roikkuvasta pikkuvaimosta ei tuntuisi niin pahalta. Säilyisi rauha maassa ja voisi keskittyä itsekkäästi taas omiin asioihin. Ja vielä, kukaan terveellä itsetunnolla varustettu nainen ei pönkitä omaa egoaan Suomi 24 keskustelupalstalla hottisvaimona, salli mun nauraa :D
- ???
ootahan vaan kirjoitti:
Eikö sua yhtään okseta harrastaa hänen kanssaan seksiä?Ei sitä kakkostakaan varmaan oksettanut naida miehen kanssa?
- halua ja tahtoa
6ujyhgbmn kirjoitti:
No mistäs tiedät, ettei hinku markkian-arvon testaamiseen toistu?
"Riitti ikäiseensä yh-äitiin useammalla lapsella" - ai nuo tekijätkö tekivät tästä naisesta jollain tavalla huonomman kuin sinä?
Ja eikös ne ns vaikeat aiheet pitäisi puhua auki ja kysyä jo ENNEN pettämistä, mitä toinen haluaa ja kertoa, mitä itse haluaA?Tulepa kysymään toi mun puolisolta, miksei puhunut auki ns. vaikeita asioita. Olisin itse puhunut, mutta mun puoliso päätti avautua salarakkaalleen....
- missäitsearvostus
On se jännä että toinen osapuoli puhuu työkavereille että ainoa yhteinen asia on yhteinen asuntolaina ja että se onkin ainoa mitä on jäljellä 15 vuoden jälkeen. Nainen paniikissa päivittelee parisuhdestatusta Fb:hen, Kuinka mies pistäisi asunnon heti myyntiin jos tietäisi sen menevän kaupaksi. Kuinka ei vaan jaksa ajatella parisuhdepaskaa ja eroja vaan nyt, enemmin menee aallon mukana. Mutta, ei pidä ottaa henkilökohtaisesti....tämähän oli vaan esimerkkitapaus jonka mainitsin... Ei kait pitäisi yleistää...
- sai mennä ....
Minulla lensi kertalaakista ulos. Ei siinä itkut eikä ulinat auttaneet.
- Hohhoijaa
Että mies laittaisi asunnon heti myyntiin? Jos niillä kerran on yhteinen asuntolaina, niin mies ei muuten laita yksinään myyntiin yhtään mitään. Korkeintaan kalsarinsa.
- Elviira791
Ei menisi itkut ja näyttelyt läpi täälläkään. En voisi katsoa itseäni peilistä enää!! Minuakin on petetty ja kyllä niitä selityksiä ja syitä tuli, krokotiilin kyyneleillä tehostettuna. Kakkosta syytettiin ahdistelusta ja hänhän oli ihan syytön ja yrittänyt päättää suhdetta moneen kertaan. Alkushokin ja parin tasanneviikon jälkeen, tiesin etten voisi koskaan enää luottaa ihmiseen --> reppuselkään.com. Ja niin tuo ajatui yhteen kakkosen kanssa, petti sitäkin ja jne.
- Rinsessaolevinaan
Hottisvaimo, mitä sinä täällä aikaasi kulutat? Eikös sinun pitäisi olla hepeneissä miestäsi miellyttämässä? Tai anna kun arvaan, se joko pelaa pleikkaa tai katsoo lätkää oluttölkin kanssa.
- Näin se menee
Oletan että "hiljaa hyväksyvät" ovat ääriharvinaisia. Näin se yleensä menee:
Tapapetttäjä on jo suhteen alussa ammattivalehtelija. Voi mennä vuosia ennenkuin vaimo saa tietää. Pettäjä valehtee kotona vaimolle silmiin katsoen, osoittaa vain mitä suurinta rakkautta. Oma puolisoni kaverin sanoin:"En ole koskaan nähnyt noin rakastavaa miestä." Kun eka käry käy, vaimon silmät avautuvat. Mies jatkaa valheita.
Puoliso yrittää antaa anteeksi, ja korjata suhteen, mutta vaistoaa että valheet jatkuvat. Petetty yrittää korjata suhdetta, mutta mikään ei tehoa joten menee nalkutuksen ja riidan puolelle. Tunnelma kotona kylmenee. Lopulta petetty tajuaa, että puoliso ei muutu, ja petetyn omat tunteet kuolevat pikkuhiljaa. Hän alkaa suunnittelemaan itse eroa, ehkä jopa etsii itsekin uuden suhteen itselleen ja tilaisuuden tullessa, lasten ollessa riittävän vanhoja tms, petetty eroaa. Pettäjä voi muuttaa sen kakkosen kotiin, joka silloin kierroksessa on, aloittaen "alusta" omalla tavallaan. kuten avioliittonsakin, siis valehtelemalla.
Ap, ystäväsi on vasta ensikäryn vaiheessa reaktioissaan. Kestää vain oman aikansa, että hän irrottautuu tunteella miehestään, mutta se päivä vielä tulee.- missäitsearvostus
Näin olen sen itsekkin päätellyt, olen yrittänyt olla hiljaa ja pitää mölyt mahassani. Olen sitä mieltä että ystäväni on vain itse oivallettava tilanne. Jos menen nyt tähän väliin sanomaan mitä olen asiasta mieltä ja mitä mies oikeasti hänestä ja parisuhteesta puhuu, tiedän törmääväni vain jyrkkään puolustusreaktioon. Ystäväni elää nyt vaihetta me, minun mies ja syyttää kakkosta kaikesta tapahtuneesta. Jaksan uskoa että ne silmät vielä aukeaa, parempi olla sekaantumatta tai saan pian itsekkin syyt niskoilleni. Onkohan tuo kieltovaihe kovin yleinenkin psykologinen selviytymiskeino petetyille naisille? Kakkosen kerrottua ystävällinen mitä on tapahtunut alkoi tuo raivoisa pesän puolustaminen lähes välittömästi. Rakkaus se on sokea, naiset uskoo mitä haluavat uskoa, ehkä se tekee pettämisen katkeran kalkin helpommaksi?
- Kieltovaiheesta
missäitsearvostus kirjoitti:
Näin olen sen itsekkin päätellyt, olen yrittänyt olla hiljaa ja pitää mölyt mahassani. Olen sitä mieltä että ystäväni on vain itse oivallettava tilanne. Jos menen nyt tähän väliin sanomaan mitä olen asiasta mieltä ja mitä mies oikeasti hänestä ja parisuhteesta puhuu, tiedän törmääväni vain jyrkkään puolustusreaktioon. Ystäväni elää nyt vaihetta me, minun mies ja syyttää kakkosta kaikesta tapahtuneesta. Jaksan uskoa että ne silmät vielä aukeaa, parempi olla sekaantumatta tai saan pian itsekkin syyt niskoilleni. Onkohan tuo kieltovaihe kovin yleinenkin psykologinen selviytymiskeino petetyille naisille? Kakkosen kerrottua ystävällinen mitä on tapahtunut alkoi tuo raivoisa pesän puolustaminen lähes välittömästi. Rakkaus se on sokea, naiset uskoo mitä haluavat uskoa, ehkä se tekee pettämisen katkeran kalkin helpommaksi?
Uskottomuuden paljastuminen käynnistää petetyssä usein psyykkisen trauman, se on erittäin yleistä petettyjen keskuudessa. Psyykkinen trauma on henkinen sairastila, jossa on paljon tietoa netissä, vaikkakin niiden ymmärtäminen vaatii usein psykologian ammattitietoja.
Trauman kieltovaihe tai shokkivaihe voi olla tosi lyhyt mutta voi kestää pitkäänkin,yhtäaikaisesti muiden trauman vaiheiden kanssa. Kuukausia, jopa vuosia sairastunut voi kieltää itseltään myös osittaisia tosiasioita. Kieltäminen on psyykeen puolustuskeino, sillä totuuden tunnustaminen itselleen voisi hajottaa mielen ja psyykeen täysin hajalle. Mutta traumatisoituneen ajatukset pyörivät tapahtuneessa jatkuvasti. Tulee joskus päivä, että hän kohtaa omissa ajatuksissaan oikean todellisuuden, se tapahtuu vasta sitten kun hänen psyykeensä on siihen valmis ja riittävän vahva totuuden kestämään.
Oma pesän puolustaminenkin on osa trauman ensivaiheita. Ihminen yrittää epätoivoisesti ylläpitää aiempaa maailmankuvaansa, silloin kun hänen elämänsä perusarvoja, turvallisuutta ja kaikkea uskomaansa , kun hänen elämänsä perustuksista, kaikesta mihin hän on uskonut, on pudonnut kerralla pohja pois. Menneen elämän puolustaminen kestää aikansa, mutta lopulta ihminen ymmärtää, että mennyt elämä ei palaa, vaan elämä, luottamus puolisoon, kaikki omassa elämässä, on järjestettävä uudella tavalla.
Jos epäilet että ystäväsi henkinen tila tarvitsee tukea, jos saat ystäväsi terapian tai muun ammattiavun piiriin, se voisi olla hänelle hyväksi. Terveyskeskuslääkärit tietävät miten edetä, jos heille kertoo avoimesti elämäntilanteestaan.
http://www.traumaterapiakeskus.com/18
- kooo2
Niin ja tämän palstan mukaan ei ole IKINÄ, MISSÄÄN NIMESSÄ MAHDOLLISTA että parisuhde voisi jatkua toisen pettämisen jälkeen?? En väitä sen olevan helppoa, mutta mahdollista se on....
- luotatko?
On mahdollista jatkua, jos molemmilla osapuolilla siihen löytyy oikeaa halua. Ei siihen riitä se, että petetty haluaa jatkaa ja antaa anteeksi. Myös pettäjän pitää olla valmis muuttamaan tapojaan. Voi olla hyvin vaikeaa omaa luonnettaan muuttaa. Sitä ei voi tehdä kenenkään toisen takia vaan halun pitää lähteä omasta itsestään. Eikä kenelläkään ole oikeutta vaatia toisen muuttumista hänen takiaan.
Hienoa, jos sun miehesi uskolliseksi muuttuu omasta tahdostaan.
Parisuhde ei kuitenkaan pettämisen jälkeen ole samanlainen kuin ennen. Siinä pitää myös petetyn aloittaa ns. puhtaalta pöydältä. Hyväksyä se, että mun puolisoni olikin tuollainen läpimätä. Hyväksyä se, ettei tuntenutkaan puolisoaan oikeasti. Hyväksyä myös se, että asia saattaa tulla jossain vaiheessa vastaan uudestaan.
Luotatko sä ihan aikuisten oikeasti, ettei puolisosi enää ikinä petä sua?
- ruohoseonvihreämpää
Mielestäni jos on petetty VUOSIA, EI VOI. Ei ne seeprat pääse raidoistaan, mulla on tästä omakohtaista kokemusta. Suurin osa pettäjistä ei edes kadu tekojaan OIKEASTI. Ne katuu sitä että jäivät kiinni ja ovat paniikissa hetken että turvallinen koti lähtee alta, ei juuri muuta. Voi jatkua mutta jos pistäisin mahikset 15% todennäköisyyksiin.
- .........,
Toisaalta kukapa tietää ,jos näillä" hiljaa hyväksyjillä" on itsellään ollut
salaista seuraa ?
Tiedän monta pariskuntaa ,jotka ovat jatkaneet yhdessä salasuhteen jälkeen
vanhuuden päiviin asti .
Ketään ei voi vaatia eroamaan uskottomuuden vuoksi .
Ystäväni mies jäi kiinni vuosia kestäneestä salasuhteesta, mitä tekee nainen. Tarrautuu mieheen yhä tiiviimmin, soittelee tarkistussoittoja koko ajan, viestittelee halipusviestejä ja jne. Siis mitä
Ystävänä näet suhteessa olevan kaksinaamaisuutta edelleen miehen taholta.
Ymmärrän kyllä sinua asian kismittävän .
Oletko itse parisuhteessa ?
Olisiko ystävän parisuhde sinulle jotenkin harmillinen "viestittelee halipusuja "
Mistä muuten tiedät mitä ystäväsi viestittelee ?Näyttääkö hän sinulle miehelleen
lähettänät viestit ?
Toisaalta sinua harmittaa mikä ?Heidän yhdessäolonsa .Ystäväsi sinisilmäisyydestä ei voi enää puhua .Hän kyllä tiedostaa miehen kykynevän
yhäkin pettämään häntä .Eikä mielestäsi hän saa roikkua miehessään kiinni
viestittämällä halipusuja .Tulisiko hänen olla sotatilassa miehensä kanssa ?
Halipusuja viestittämällä ystäväsi pitää miestä otteessaaan paremmin mitä
muistuttamalla ex-salasuhteestaan.
.. Herra tituleerasi olevansa nyt yksin ja asuminen ykkösen kanssa vain muodollista.
Miehet eivät useinkaan puhu työkavereilleen suhteensa oikeaa tilaa .
Työkaveritkin saattavat tietää hänen salasuhteestaan .
Mitä lie puhunut tästäkin suhteesta .
Aitoja tunteita tuskin työkaverit paljastavat parisuhteistaan.
Mies paljastaa ne kyllä ystävällesi .- missäitsearvostus
Kismittää ystäväni reaktio. Olen tuntenut pariskunnan pitkään ja sivusta seuranneena voin vain todeta ettei tuosta voi tulla mitään pidemmän päälle. Harmittaa että kummatkin hukkaa elämänsä.
Kyllä, olen nähnyt viestejä ja ohikuullut näitä puheluita, ihan tarpeeksi.
Kyllä, tämä työkaveri on myös miehen hyvä ystävä, tuntenut jo 10 vuotta. Työkaveri tiesi myös salasuhteesta, niin kuin muutkin miehen ystävät. Mies ei puhu omista tunteistaan kuin harvoille ja valituille ja kun puhuu, tarkoittaa sitä.
Jos kummankin osapuolen pitää pettää, miksei voi vain erota? Tämä ei istu mun moraalikäsitykseen ja en vain näe mitään järkeä moisessa. - ------------------,,
Kismittää ystäväni reaktio. Olen tuntenut pariskunnan pitkään ja sivusta seuranneena voin vain todeta ettei tuosta voi tulla mitään pidemmän päälle. Harmittaa että kummatkin hukkaa elämänsä.
Kyllä, tämä työkaveri on myös miehen hyvä ystävä, tuntenut jo 10 vuotta. Työkaveri tiesi myös salasuhteesta, niin kuin muutkin miehen ystävät. Mies ei puhu omista tunteistaan kuin harvoille ja valituille ja kun puhuu, tarkoittaa sitä.
Jos kummankin osapuolen pitää pettää, miksei voi vain erota? Tämä ei istu mun moraalikäsitykseen ja en vain näe mitään järkeä moisessa.missäitsearvostus
Tomisit siis avioerotuomarina ja Rva/Hra Moraalina ystävällesi
Saattamalla hänet nopeaan erotilaan ,ettei hänen elämänsä menisi
hukkaan tietäessäsi hänen miehestään asioita joita työkaverit
miehestä juttelevat.
Tämän jälkeen ystäväsi olisi pelastettu miesten tuottamista pettymyksistä
ja shudekolhuilta ?
Tavallaan takaisit hänelle kertomalla "totuuden"paremman miessuhteen ja tulevaisuuden. - Kukkoilusta
Kypsymättömät, typerät ja itsekkäät miehet kukkoilevat panoillaan äijäporukoissa. Kun todellista itsetuntoa ei ole, kukkoillaan että ollaan kovia naisten miehiä ja stondista on. Kun käry käy kotona, pitää vain jatkaa samaa typerää kukkoilua, että oma naama ei mene. Sillä muut typerät nauraa sille, joka on niin typerä panomies, että jää housut nilkoissa omalle vaimolleen kiinni.
- jtk,jtk,jtk,jtk
------------------,, kirjoitti:
missäitsearvostus
miehestä juttelevat.
ja shudekolhuilta ?
Tavallaan takaisit hänelle kertomalla "totuuden"paremman miessuhteen ja tulevaisuuden.Tämän jälkeen ystäväsi olisi pelastettu miesten tuottamista pettymyksistä
ja shudekolhuilta ?
Suhdekolhuilta .
Jos voit taata ystäväsi hyvinvoinnin kasvavan kertoessasi hänelle
oman moraalisen totuuden (kerro ihmeessä).
Voit myös vakuttaa ystävällesi hänen saavan paremman parisuhteen
eroamalla miehestään (kerro ihmeessä ) ja (myös todistaa asian näin olevan
hänen kohdallaan .) - missäitsearvostus
------------------,, kirjoitti:
missäitsearvostus
miehestä juttelevat.
ja shudekolhuilta ?
Tavallaan takaisit hänelle kertomalla "totuuden"paremman miessuhteen ja tulevaisuuden.-----------------------,, Omakohtaista kokemusta, osui ja upposi?
Minulta ei ole mitään pois jos ystäväni on onnellinen, aidosti. Oletko miettinyt onko siihen syy miksi näistä kirjoitan täällä, enkä suinkaan keskustele suoraan ystäväni kanssa? Et hahmota koko tilannetta, et tiedä mitä kaikkea mies on ystävilleen, työkavereilleen ja jopa minulle puhunut. Enkä aio niitä täällä sen tarkemmin alkaa ruotimaan. Nämä kaikki on miehen kertomaa, ei ulkopuolisten spekulaatiota.
Minusta, voit olla vapaasti erimieltä, on vain toisesta välittämistä kyseenalaistaa nämä selvästi epärehellisen, narsistimiehen teot. Sanoinhan jo aiemmin, ystäväni pitää ihan itse oivaltaa asioiden laita. - jtk,jtk,jatkuu
-----------------------,, Omakohtaista kokemusta, osui ja upposi?
Minulta ei ole mitään pois jos ystäväni on onnellinen, aidosti. Oletko miettinyt onko siihen syy miksi näistä kirjoitan täällä, enkä suinkaan keskustele suoraan ystäväni kanssa? Et hahmota koko tilannetta, et tiedä mitä kaikkea mies on ystävilleen, työkavereilleen ja jopa minulle puhunut. Enkä aio niitä täällä sen tarkemmin alkaa ruotimaan. Nämä kaikki on miehen kertomaa, ei ulkopuolisten spekulaatiota.
Minusta, voit olla vapaasti erimieltä, on vain toisesta välittämistä kyseenalaistaa nämä selvästi epärehellisen, narsistimiehen teot. Sanoinhan jo aiemmin, ystäväni pitää ihan itse oivaltaa asioiden laita.Mielestäsi tämä mies on selvästi epärehellinen ja narsisti ja ystäväsi on
jäänyt hänen ansaansa .
missäitsearvostus?
kirjoittaa kuitenkin näin :
En voi sanoa suoraakaan mutta tuo on säälittävää, jopa säälittävämpää kuin kakkosen roikkuminen
Ap on ystävä .Kerrot hänelle saman mitä olet mieltä epärehellisyydestä ystäväänsä(onko hän narsissi ))).
kohtaan (luulisin hänen kuitenkin tuntevan ystävänsä paremmin)
Asiat ja toisten parisuhteiden tonkimiset useinkaan uppoa kohdalleen
arvioidessa heidän yhteisiä vuosiaan ja yhteiselämänsä tilaa .
Jos olet sitä mieltä miehen olevan käytökseltää narsisti ok .
Itse en määrittelisi ap kertoman pohjalta häntä ,vaan miettisin työkavereiden
puheitakin .
Yleensä ottaen puheita jatketaan oman käsityskyvyn mukaan ,Ja muutetaan
niitä omaan moraalikäsitykseen sopiviksi .Lisäten niihin omia mielikuvia,
esim."ihan selvä narsisti ".. - ................
Jos kummankin osapuolen pitää pettää, miksei voi vain erota? Tämä ei istu mun moraalikäsitykseen ja en vain näe mitään järkeä moisessa.Molemmat pettää?? Mistä sen sitten tiedät?
Siinäpä sen miehen vika sitten pohjimmillaan onkin. Ei puhu omista tunteistaan kuin harvoille ja se vaimo ei sitten niihin harvoihin ilmeisemmin kuulu. Jos naiset puhuu liikaa joka suuntaan, niin harvaan puhuvat miehet pitäisi kurssittaa jotenkin, että älyävät edes puhua valitut puheensa oikeaan kohteeseen, jolloin olisi suhteissa vähemmin niitä solmukohtia. En ole koskaan ymmärtänyt miesten tapaa avautua suhteestaan kolmannelle naispuoliselle parisuhteen etsijälle, joka terapoi miehen ihastumaan itseensä ja sitten suosittelee eroa ratkaisuna ja ainoana vaihtoehtona. Suositeltavampaa olisi tukeutua vaitiolovelvolliseen ammattiauttajaan, mutta siihen ei uskallus riitä.
Eiköhän se tyhmempikin vaimo opi pettämiskurssituksen jälkeen elämästä niin paljon, että jäljelle jää vain näkyvä sinisilmäisyys. Veikkaan, että vaimolleen jos valehtelee, jää aina kiinni. Valehtelee sitten, mistä vaan, yhtä varmaa on kiinni jäänti. Eniten valheessa mielestäni elää se pettäjä kiinnijäämisen jälkeen ja joutuu elämään asian kanssa loppuun asti, erosi sitten tai jatkoi parisuhdettaan, pettäjä valehteli eniten itselleen sallimalla teon. Kaikki muut siinä valheverkossa ovat uhreja, osa tietämättään, osa tietoisesti. Kumman osa on helpompi kantaa, en voi tietää.
Millä tavalla voi hukata elämänsä? Elämällä sen jotenkin väärin? väärässä parisuhteessa? Kuka meistä lopulta tietää sen? Elämää taaksepäin tarkasteltuna voi parisuhteelle olla hyväkin, että erittäin vaikeasta kriisistä selvitään yhdessä jatkaen, vaikka se sillä hetkellä toisten silmissä näyttäisi tuhoon tuomitulta. Onko parempi kuitenkin, että ne risat palaset on kootusti yhdessä ruukussa kuin että ne on heitelty pitkin piennarta kaikkien tallottavaksi?
- missäitsearvostus
Tosiasia on kuitenkin myös se, joskus ne tunteet vaan kuolee, varsinkin pitkissä suhteissa. Mitä jää jäljelle on velvoitteet olla yhdessä, kuka mistäkin syystä. Se on ihan ok että eletään näin jos kummallekin osapuolelle käy. En minä ole mikään tuomitsemaan kenenkään ratkaisuja vaikka itse en käyttäisi elämää tunteettomassa ja kylmässä suhteessa. Kukin tavallaan. Se että faktoja ei tunnusteta edes itselle ja syyt siirretään muualle, on vaan vähän huolestuttavaa. Kun parisuhteessa petetään, on syvällä suhteessa jotain vikaa, kakkonen on vain pelkkä näkyvä oire siitä, ei syy ja aiheuttaja. Pari päivää mykkäkoulua ja unohdetaan koko juttu ja tämä on toistunut ko.suhteessa jo monta kertaa. Kuten joku psykologiaan vähän enemmän perehtynyt sanoi tuossa aiemmin, tulee hetki että kieltämisvaihe on ohi ja nähdään tapahtunut järjen sekä faktojen valossa. Mies on sanonnut minulle suoraan (ei siis kuulopuheita), täysin ulkopuoliselle, että paras ratkaisu hänen kannaltaan olisi päästä eroon kummastakin naisesta ja että on varautunut yksin jäämiseen, joka ei tunnu pahalta vaihtoehdolta ollenkaan. Hän odotti kiinnijäämistä että joku tekisi jotain päätöksiä hänen puolestaan ollessaan itse kykenemätön.
- 78530
Kovin tuntuu tutulta, odotti, että joku, vaimoko siis olisi potkaissut hänet kartanolle. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että kovin rakastaa vaimoaan, yhteistä kivaa kuuluu olevan. Tiedä sitten, mistä haluaisi luopua?
- -----------_________
Mikä ratkaisu sinun mielestäsi olisi paras kaikkien kannalta ?
- missäitsearvostus
Ei kait minulla tähän mitään patenttiratkaisuehdotusta ole, kahden kauppa tämä on, ei minun sotani. Voin esittää mielipiteeni asioista jos minua kuunneltaisi. Jos vaimoke elää laput silmissä ja tupot korvissa, on minun ihan turha huudella ja hakata päätäni seinään. Ehkä petetty joskus tajuaa, tai siis haluaa ymmärtää mitä on tapahtunut, voisi miettiä asiaa sen pohjalta objektiivisemmin. Nyt koko pettäminen oli kakkosen syytä ja aiheuttamaa. Jos kuitenkin mielipiteen saa sanoa, mielestäni miehen pitäisi elää yksin vähän aikaa, selvittää ajatuksensa ja miettiä mitä elämältä haluaa. Time out, puolin ja toisin. Ei epätoivonen takertuminen minusta ainakaan ratkaisu tähän ole.
- on karvoihin katsoa
Ei kait minulla tähän mitään patenttiratkaisuehdotusta ole, kahden kauppa tämä on, ei minun sotani. Voin esittää mielipiteeni asioista jos minua kuunneltaisi. Jos vaimoke elää laput silmissä ja tupot korvissa, on minun ihan turha huudella ja hakata päätäni seinään. Ehkä petetty joskus tajuaa, tai siis haluaa ymmärtää mitä on tapahtunut, voisi miettiä asiaa sen pohjalta objektiivisemmin. Nyt koko pettäminen oli kakkosen syytä ja aiheuttamaa. Jos kuitenkin mielipiteen saa sanoa, mielestäni miehen pitäisi elää yksin vähän aikaa, selvittää ajatuksensa ja miettiä mitä elämältä haluaa. Time out, puolin ja toisin. Ei epätoivonen takertuminen minusta ainakaan ratkaisu tähän ole.
"Mies on sanonnut minulle suoraan (ei siis kuulopuheita), täysin ulkopuoliselle,"
Siis sinä puhut miehen kanssa ystäväsi avio-ongelmista, niinkö?
En kyllä sinua ystäväkseni huolisi, selkäni takana käyttäydyt kuin paraskin terapeutti, hyi hitto.
Taidat olla itse ihastunut mieheen ja odotat kieli pitkällä jos vaikka eroaisivat ja saisit itse tuo kultakimpaleen. - missäitsearvostus
on karvoihin katsoa kirjoitti:
"Mies on sanonnut minulle suoraan (ei siis kuulopuheita), täysin ulkopuoliselle,"
Siis sinä puhut miehen kanssa ystäväsi avio-ongelmista, niinkö?
En kyllä sinua ystäväkseni huolisi, selkäni takana käyttäydyt kuin paraskin terapeutti, hyi hitto.
Taidat olla itse ihastunut mieheen ja odotat kieli pitkällä jos vaikka eroaisivat ja saisit itse tuo kultakimpaleen.Kyllä, suorastaan kuolaan tämän pettävän kultakimpaleen perään.... Huh, huh.nimim.parisuhdeasiat ihan kunnossa. Sanoin tuntevani parisukunnan, kummatkin osapuolet. Mitä mä tässä olen terapoinnut, en ole keskustellut, enkä omaa kantaani heille tuonut julki. Ehkä pitäisi...Oikea ystävä kun sanoo mielipiteensä vaikka se ei niin mukavaa kuultavaa olisikaan. Semmoisia ystäviä minä arvostan ja olen parhaimman tuen elämässäni saanut.
- on karvoihin katsoa
Kyllä, suorastaan kuolaan tämän pettävän kultakimpaleen perään.... Huh, huh.nimim.parisuhdeasiat ihan kunnossa. Sanoin tuntevani parisukunnan, kummatkin osapuolet. Mitä mä tässä olen terapoinnut, en ole keskustellut, enkä omaa kantaani heille tuonut julki. Ehkä pitäisi...Oikea ystävä kun sanoo mielipiteensä vaikka se ei niin mukavaa kuultavaa olisikaan. Semmoisia ystäviä minä arvostan ja olen parhaimman tuen elämässäni saanut.
"En voi sanoa suoraakaan mutta tuo on säälittävää,"
Oikea ystävä kun sanoo mielipiteensä vaikka se ei niin mukavaa kuultavaa olisikaan"
Taidat olla näitä palstan satutätejä kun kirjoittelet takinkääntöjä omissa kirjoituksissasi. - missäitsearvostus
on karvoihin katsoa kirjoitti:
"En voi sanoa suoraakaan mutta tuo on säälittävää,"
Oikea ystävä kun sanoo mielipiteensä vaikka se ei niin mukavaa kuultavaa olisikaan"
Taidat olla näitä palstan satutätejä kun kirjoittelet takinkääntöjä omissa kirjoituksissasi.Just. Ehkä ystävälle en esitä asioita verbaalisesti tässä sanamuodossa. Minusta hän on säälittävä mutta ehkä puen sen toiseen sanamuotoon kun sen aika tulee. Tuo inttämisesi on naivia jos sinulla ei ole tuoda uutta näkökantaa keskusteluun, mikä sinun antisi tässä ketjussa on?
- Vastuu on pettäjän
Miksi minusta tuntuu, että sinä taas olet sitä mieltä, että koko pettäminen olikin vaimon syy. Ei sen pettävän miehen eikä ainakaan sen kakkosen. Oletpa melkoisen mukava ystävä. Ja jos minä mielipiteen saan sanoa, mielestäni sen vaimon pitäisi elää yksin vähän aikaa, selvittää ajatuksensa ja mitä elämältä haluaa. Mies pitäköön huolen perheestä sen aikaa, kun on kerran perheensä elämän sotkenutkin.
- pe.......ty
Olen itseltäni monesti kysynyt et onko minulla ollenkaan ihmisarvoa kun annan tehdä itselleni näin. Monta lasta yhteinen Omaisuus ja huomattavat velat..... Ne pitää tiukasti kiinni. Haluaisin kovasti rimpuilla tästä paskasta irti.
- ReinoK
Kerrankin asiaa täällä kukkahattutäti palstalla!
Miehet pettää koska oma vaimo kyllästyttää, ehkä pari liikakiloakin on tullut, rupsahtanut, arki näivettänyt, meno makkarissa hyytynyt. Rakkaus on hiljalleen kuollut. thats it. Miten te jaksatte näitä spekuloida niin monimutkaisesti, eiköhän ne edellä mainitut ole syyt.- ------------------__
Reino K
Voiko nainen mielestäsi pettää samasta syystä ?
Mielestäni ihmiset pettävät omasta halustaan .Omasta vapaasta tahdostaan .
Tästä syystä pettäjälle jää myös itselleen asia selvitettäväksi .
Tämä on tärkeintä hakiessa syytä pettämiselleen .
Kun mies pettää syyllistäen asiasta vaimoaan .Hän siirtää oman tekonsa
toisen ihmisen vastuulle Tämä ei ole oikeudenmukaista vaimoa kohtaan.
Alkoholi on myös monelle miehille kuin naisille usean syrjähypyn
alullepanijana .Miehet ja naiset jättäessään alkoholin pois huomaavat kykenevänsä
hallitsemaan itseään paremmin halujensa suhteen.
Eivät kaikki .Ne joiden pettämisen syy löytyy oikeasti alkoholin käytöstä.
Saavat myös pettämistaipumuksensa kuriin lopettaessaan alkon käytön
kokonaan .Eivät tietenkään kaikki.
Lopettaessaan alkoholin käytön he palautuvat entiseen tilaansa ja kykenevät
kontrolloimaan halujaan .
Reino K Joskus kukkahatun sovittaminen omaan päähän voi saada muutosta
myös sinunkin ajatusmaailmasi suhteen.Miksi miehet pettävät. - heti5
Kunhan koet itse kiinnijäämisen raskaimman kautta, sinunkin mielipiteesi muuttuvat. Tässä pettämisessä kun on niin monta asiaa joita ei osata ajatella etukäteen. Esim. se miten eritavalla oma puoliso ajattelee ja toimii pettämisen jälkeen. Teillä on jotain parisuhdeongelmia joihin sinä olet korjaukseksi ottanut kolmannen pyörän. Olet siis jo yksin päättänyt siirtyä seuraavaan vaiheeseen elämässäsi. Mihin sinä enää vaimoasi tarvitset. Eroa ennenkuin on myöhäistä.
- Jäitä hattuun
Järkevä ja tasapainoinen ihminen jaksaa ajatella asioita syvemmin kuin hetken mielijohteesta tehdä pikaistuksissaan tekoja, joita katuu sitten lopun elämäänsä.
Jokaisen tällaisen asian kohtaavan pitäisi silloin ennenkaikkea pistää ns."jäitä hattuun", vaikka se on varmasti hyvin vaikeaa.
Ei oel mitään mieltä lähteä tekemään kostoa. pikaratkaisua, koska useimmiten sillä vain tuhoaa itseään. Eli jäitä hattuun ja asioita hoitamaan, niin että kaikki ei tuhoudu.- Kikkakolmonen75
Ja taas, keep on dreaming. Kyllä suhde on TUHOTTU siinä vaiheessa kun mies käy säännöllisesti vieraissa. Ja mies on sen tuhonnut ihan tietoisesti. Mitä ihmettä te näissä ukoissa näätte??!! Maailma on täynnä hyviä ja uskollisia miehiä.
- ööööööäääää
Kikkakolmonen75 kirjoitti:
Ja taas, keep on dreaming. Kyllä suhde on TUHOTTU siinä vaiheessa kun mies käy säännöllisesti vieraissa. Ja mies on sen tuhonnut ihan tietoisesti. Mitä ihmettä te näissä ukoissa näätte??!! Maailma on täynnä hyviä ja uskollisia miehiä.
samoja paskahousuja kaikki, mutta eri paketissa...
- kylläkyllästyttää,,,
Reijo K .
Oletko ajatellut ,ettei tänä päivänä miesten tarvitse sietää vastenmielisiä
vaimojaan?
He saavat halutessaan eron tuosta vaan, ilman mitään syytä tai selityksiä .
Eropaperit vain vireille ja se on siinä .
Jos, oma vaimo kyllästyttää miestä ?
Miksi hän jatkaa suhdettaan vaimon kanssa ????
Hän saa olla myös lastensa huoltaja erotessa Ex-aviomiehenä
Hän saa etsi uuden mielenkiintoisen vaimon itselleen.Sellaisen itselleen
sopivasti muokattavan koon ja mieltymystensä mukaan seksilelukseen
tai pysyväksi ihailukohteekseen.
Yksinketaisin selitys miehen /naisen seksuaaliseen pettämiseen Myös
muuhun pettämiseen ovat hänen omat tarpeensa .
Jos miehet /naiset kokevat ,etteivät heidän omat tarpeensa tyydyty
parisuhteessaan hän hakeutuu salaa muiden seuraan tyydyttääkseen
tarpeitaan .
Syy ei ole kumppanissa, vaan aina itsessä, hakiessaan tarpeilleen
tyydytystä parisuhteensa ulkopuolelta
.
Muuten pettämistä kaipaava jäisi selvittämään syitä vaimonsa /miehensä
kanssa yhdessä muuttaakseen tilannettaan.
Mikäli heidän välinen tilanne ajutuu keskutelun kautta umpikujaan .
Molemmat voivat päättää tämän jälkeen suhteensa alasajosta .
.
Eron hakeminen on helppoa, vaikeampaa on luopua puolisostaan
perheestään .
Miehet /Naiset eivät halua erota turvallisina ,perhettään arvostavasta kumppanista
tai muuten hyvistä perheoloista .Taloudellisen edun tai lastensa hoidon
vuoksi .Kaikki ikävätkin asiat siirtyisivät miehen7naisen matkaan .Kuten lasten
huoltamiset .itkut ja kitinät ..
Ja se oma vaimo kyllästyttää....niin kauheesti on aivan pakko jatkaa
vaimon kanssa sekstaamista ja perheen kanssa vehtaamista .
Olla perheessä kiinni kynsin hampain ))).- Normivaimo sillä on
Tuskin ReijoK:n vaimo on sen huonompi kuin kukaan muukaan tavallinen suomalainen nainen. Oikeasti, pettäjä itse ei halua erota hyvästä puolisosta, mutta joutuu itselleen ja uskottomuudesta tietäville selittelemään puolisonsa vastenmieliseksi, petttämisen syyksi, oman omantuntonsa paikkaamiseksi.
- Miesbiologi
Kun nainen on saanut itselleen todellisen Alfa-uroksen ei siitä millään tahdo luopua. Hänestä pidetään kynsin ja hampain kiinni, ollaan valmiita taistelemaan sillä hyviä miehiä on niin vähän tarjolla. Ei tässä ole mitään ihmeellistä.
- kylläkyllästytyttää
Kun nainen on saanut itselleen todellisen Alfa-uroksen ei siitä millään tahdo luopua. Hänestä pidetään kynsin ja hampain kiinni, ollaan valmiita taistelemaan sillä hyviä miehiä on niin vähän tarjolla. Ei tässä ole mitään ihmeellistä.
Naiset siis pitävät kiinni pettävistä miehistään kynsin hampain ???
Mistä ihmeen syystä he hakevat useimmin kuin miehet avioeroa
juuri miestensä pettämisen vuoksi ?- Miesbiologi
Jos bulkkimies pettää nainen hakee eroa, jos Alfa-uros pettää nainen taistelee hänestä kynsin ja hampain. Se nyt vaan on niin että parhaita miehiä ei riitä kuin ani harvalla naiselle, siksi heistä ykköset, kakkoset ja kolmosetkin taistelevat.
- Dirlandaax
Miesbiologi kirjoitti:
Jos bulkkimies pettää nainen hakee eroa, jos Alfa-uros pettää nainen taistelee hänestä kynsin ja hampain. Se nyt vaan on niin että parhaita miehiä ei riitä kuin ani harvalla naiselle, siksi heistä ykköset, kakkoset ja kolmosetkin taistelevat.
Totta kyllä, jos bulkkimies pettää, niin hän lentää ulos alta aikayksikön. Täällä siis ne ex-vaimoit, jotka kertovat heittäneensä pihalle pettäneen miehen, ovat heittäneet ulos bulkkimiehen, tavispertin. Jos pettävä mies taas on parempaa kaliberia, niin siinä roikkuvat niin vaimot kuin kakkosetkin vuositolkulla. Ja sama se on toisinkin päin, jos tavistiina pettää, niin kenkää tulee. Jos pettäjänainen taas on se upea princessa, niin niinpä vaan mieskin sen pettämisen nielee ja uikuttaa pettäjävaimon perään.
- kylläkyllästytyttää
Alfa uros pettää .
Eihän nainen tarvitse silloin Alfaansa kuin jälkeläistensä siittämiseen.
Kaikki Alfat eivät edes petä .
Hyviä miehikään ei ole niin tavattoman vähän Siis älykkäitä,naisiaan
huomioivia joilla on tämän lisäksi lahjoittaa naisensa kanssa ehtaa
geeniperimäänsä jälkeläisilleen )))
Vai ovatko ne loppumassa sukupuuttoon )) Hyvät miehet .
Miehet joilla riittää kapasiteettia jatkaa sukuaan .
Tämän jälkeen Alfa saa useimmiten lähteä uskottomuutensa vuoksi.
Alfa nöyrtyy pakon edessä .
Pettävä Alfa kykenee salaamaan taitavasti uskottomuutensa
ehtii tehdä temppunsa siittää jälkeläiset .
Nainen ei enää tarvitse Alfaansa .Eikä Alfa yhtä vaimoa- Miesbiologi
Jos nainen ei tarvitse Alfa-urosta kuin siittämiseen miksi pitävät näistä kynsin ja hampain kiinni? Lähes kaikki Alfat pettävät. Alfa-uroksia on vähän, siksi heistä naiset taistelevat. Todellisten Alfa-urosten ei tarvitse naisten edessä nöyrtyä, kyllä se on päinvastoin.
- kylläkyllästytyttää
Miesbiologi kirjoitti:
Jos nainen ei tarvitse Alfa-urosta kuin siittämiseen miksi pitävät näistä kynsin ja hampain kiinni? Lähes kaikki Alfat pettävät. Alfa-uroksia on vähän, siksi heistä naiset taistelevat. Todellisten Alfa-urosten ei tarvitse naisten edessä nöyrtyä, kyllä se on päinvastoin.
Vaikka lähes kaikki Alfat pettävät .Kovin on kehnoa miessukupolvi
Kuinka vähän näitä Alfoja sinun lisäksesi sitten on ))))
Alfanhan täytyy valehdella kiinnijäämisen jälkeenkin olevansa uskollinen
vaimolleen.
Mistä syystä Alfan pitää valehdella vaimolleen pettämistään.
Jos vaimot pitävät Alfastaan kiinni kuitenkin aina kynsin hampain.
Ja jäätyään kiinni pettämisestään .Vaimo antaa anteeksi ja yhä
vain Alfa joutuu salaamaan pettämisiään vaimoltaan .
Miksi ?
Luonnossa Alfat tekevät valloituksensa naaraidensa edessä.
Jos nainen joutuu tai haluaa pitää kynsin hampain kiinni Alfastaan
Hän pelkää jätetyksi tulemista, kuten Alfakin .
Kumpikin riippuu toisessaan kiinni tästä syystä .
Useimmiten nainen vahvistuu saatuaan itseluottamuksensa kuntoon
ja huomatessaan Alfansa aina vain jatkavan pettämistään jättää Alfan
lopulta huojentuneena muille naisille ihan vapaaehtoisesti .
Nainen tämän jälkeen ei enää tarvitse Alfan kaltaista siittäjää
lapsetkin on jo tehty .Hän valitsee uuden kumppanin hyvinvointinsa
vuoksi ja miehen hyvän kohtelun tähden .
Koska Alfa ei mielestäsi pelkää jätetyksi tulemista tai muutenkaan tarvitse
edes vaimoa .Mihin hän vaimoa tarvitsee ? Voimakas uros ?
Alfan ei tarvitse nöyrtyä kenenkään naisen edessä ?
Ja naaraiden pitää nöyrtyä Alfan edessä ?
Miksi alfa nöyrryttää naisiaan ? Hänhän saa kenet vain haluaa ))
Entäs sitten kun Alfa huomaa itsessään virheitä ja katuu pettämistään kun
vaimo jättää hänet jatkuvien pettämistensä vuoksi.
Kotistaama hajoaa ja uudet nuoret Alfat ja muut kilpailevat Alfat
vievät voiton Harvojen ja valittujen Alfojen joukossa on aina
loppupelissä on oltava häviäjä .Hävinnyt Alfa putoaa kilpailusta pois .
Kuinka käy Alfan ? Mihin katosivat naaraat ? Ne Alfasta kilpailevat ja
Alfan edessä nöyrtyvät . - Miesbiologi
kylläkyllästytyttää kirjoitti:
Vaikka lähes kaikki Alfat pettävät .Kovin on kehnoa miessukupolvi
Kuinka vähän näitä Alfoja sinun lisäksesi sitten on ))))
Alfanhan täytyy valehdella kiinnijäämisen jälkeenkin olevansa uskollinen
vaimolleen.
Mistä syystä Alfan pitää valehdella vaimolleen pettämistään.
Jos vaimot pitävät Alfastaan kiinni kuitenkin aina kynsin hampain.
Ja jäätyään kiinni pettämisestään .Vaimo antaa anteeksi ja yhä
vain Alfa joutuu salaamaan pettämisiään vaimoltaan .
Miksi ?
Luonnossa Alfat tekevät valloituksensa naaraidensa edessä.
Jos nainen joutuu tai haluaa pitää kynsin hampain kiinni Alfastaan
Hän pelkää jätetyksi tulemista, kuten Alfakin .
Kumpikin riippuu toisessaan kiinni tästä syystä .
Useimmiten nainen vahvistuu saatuaan itseluottamuksensa kuntoon
ja huomatessaan Alfansa aina vain jatkavan pettämistään jättää Alfan
lopulta huojentuneena muille naisille ihan vapaaehtoisesti .
Nainen tämän jälkeen ei enää tarvitse Alfan kaltaista siittäjää
lapsetkin on jo tehty .Hän valitsee uuden kumppanin hyvinvointinsa
vuoksi ja miehen hyvän kohtelun tähden .
Koska Alfa ei mielestäsi pelkää jätetyksi tulemista tai muutenkaan tarvitse
edes vaimoa .Mihin hän vaimoa tarvitsee ? Voimakas uros ?
Alfan ei tarvitse nöyrtyä kenenkään naisen edessä ?
Ja naaraiden pitää nöyrtyä Alfan edessä ?
Miksi alfa nöyrryttää naisiaan ? Hänhän saa kenet vain haluaa ))
Entäs sitten kun Alfa huomaa itsessään virheitä ja katuu pettämistään kun
vaimo jättää hänet jatkuvien pettämistensä vuoksi.
Kotistaama hajoaa ja uudet nuoret Alfat ja muut kilpailevat Alfat
vievät voiton Harvojen ja valittujen Alfojen joukossa on aina
loppupelissä on oltava häviäjä .Hävinnyt Alfa putoaa kilpailusta pois .
Kuinka käy Alfan ? Mihin katosivat naaraat ? Ne Alfasta kilpailevat ja
Alfan edessä nöyrtyvät .Pettaminen on lajillemme tyypillinen ominaisuus, se ei ole oikein eikä väärin vaan luonnon laki. Tämä koskee erityisesti Alfa-uroksia.
Alfa valehtelee naiselleen että on uskollinen koska se on kohteliasta. Kyllä fiksu nainen tietää totuuden mutta ei keikuta venettä.
Sehän on hyvä jos nainen ei tarvitse Alfaa ja tyytyy beta-mieheen. Alfalle naisia riittää aivan tarpeeksi, vanha vaimo joutaakin vaihtoon ja nuorempaa tilalle.
Alfatkin vanhenevat ja kuolevat pois mutta niin käy naisillekin, ei tänne kukaan ole jäänyt, kaikki joutuu madonruuaksi ennemmin tai myöhemmin. Sen aikaa kun täällä ollaan pitää elämästä nauttia täysin siemauksin. Sitten heitetään kuoppaan ja multaa päälle, se on sitten siinä. - kylläkyllästytyttää
Miesbiologi kirjoitti:
Pettaminen on lajillemme tyypillinen ominaisuus, se ei ole oikein eikä väärin vaan luonnon laki. Tämä koskee erityisesti Alfa-uroksia.
Alfa valehtelee naiselleen että on uskollinen koska se on kohteliasta. Kyllä fiksu nainen tietää totuuden mutta ei keikuta venettä.
Sehän on hyvä jos nainen ei tarvitse Alfaa ja tyytyy beta-mieheen. Alfalle naisia riittää aivan tarpeeksi, vanha vaimo joutaakin vaihtoon ja nuorempaa tilalle.
Alfatkin vanhenevat ja kuolevat pois mutta niin käy naisillekin, ei tänne kukaan ole jäänyt, kaikki joutuu madonruuaksi ennemmin tai myöhemmin. Sen aikaa kun täällä ollaan pitää elämästä nauttia täysin siemauksin. Sitten heitetään kuoppaan ja multaa päälle, se on sitten siinä.Sehän on hyvä jos nainen ei tarvitse Alfaa ja tyytyy beta-mieheen. Alfalle naisia riittää aivan tarpeeksi, vanha vaimo joutaakin vaihtoon ja nuorempaa tilalle.
Uskotko itsekkään noihin tarinoihisi )))).
Minkäs sille sitten voi, jos tosielämä tuottaakin Alfalle pettymyksen
häntäheikkinä heiluessaan.
Eivät kaikki tarvitse kumppanikseen yhteiskunnan huipulle nousseita
nousukkaita ,joiden päämäräänä on vaihtaa perheensä ja koko omaisuutensa
uuteen nuorempaan vaimoon .
Todistaakseen olevansa Alfa uros )) - Joutsenen lailla
Miesbiologi kirjoitti:
Pettaminen on lajillemme tyypillinen ominaisuus, se ei ole oikein eikä väärin vaan luonnon laki. Tämä koskee erityisesti Alfa-uroksia.
Alfatkin vanhenevat ja kuolevat pois mutta niin käy naisillekin, ei tänne kukaan ole jäänyt, kaikki joutuu madonruuaksi ennemmin tai myöhemmin. Sen aikaa kun täällä ollaan pitää elämästä nauttia täysin siemauksin. Sitten heitetään kuoppaan ja multaa päälle, se on sitten siinä.Olet miesbiologi siis eläin ja toteutat eläimen lainalaisuuksia? Et ihminen jolla on järkeä toimia uskollisesti ihmisen lailla? Ihminen on toki enemmän, järjellinen olento, ei mikään muu luontokappale jota luontaiset taipumukset vie.
Joutsenkin on viisaampi kuin pettäjä. Uskollinen koko elämänsä ajan yhdelle ja uljaampaa paria et löydä! - Miesbiologi
Joutsenen lailla kirjoitti:
Olet miesbiologi siis eläin ja toteutat eläimen lainalaisuuksia? Et ihminen jolla on järkeä toimia uskollisesti ihmisen lailla? Ihminen on toki enemmän, järjellinen olento, ei mikään muu luontokappale jota luontaiset taipumukset vie.
Joutsenkin on viisaampi kuin pettäjä. Uskollinen koko elämänsä ajan yhdelle ja uljaampaa paria et löydä!Ihminen on eläin, tosin supereläin joka on alistanut kaikki muuta lajit käyttöönsä. Voit moralisoida aamusta iltaan mutta luonnon lait ovat luonnon lakeja. Aivan yhtä hyvin voisit kiukutella painovoimaa vastaan, naurattavaa, lapsellista.
- kylläkyllästytyttää
Mikäli Alfa -uroksen tehtävänä on ainostaan geeniperimäsä
roiskiminen mahdollisimman monelle naaraalle .
Mistä syystä tämä mahtava Alfa siittää jälkeläisiään salaa ?
Jos mitään pelkoa jättämisestä ole .Naisethan kilpailevat hänestä
kynsin hampain ???
Vai tiedostaako Alfa kenties häviävänsä paikkansa nuoremmalle
Alfalle tai muille kilpaileville Alfoille.
Ja tästä syystä Alfan pitää varmistaa itselleen vaimo .
Merkiten vaimon omakseen ..
Tätä kotisatamaa Alfa sitten vartio kynsin hampain mustasukkaisesti,
etteivät muut kilpailevat Alfat valloita hänen kotirintamaansa , - ENTÄPÄ
Entäpä mies?? Heh,taitaa olla pallo hukassa herralla! Kuinka muka(vain asuu) yk
kösen kanssa? Mikä estää muuttamasta kakkosen kanssa asumaan? Taitaa haluta kakkoselta "vain" hupia.. - Heidi10815
Tai mies on ollut pelkkää hupia kakkoselle? Itse vedin pelin poikki taannoin ja kerroin ykköselle, tiedostaen että homma on sillä taputeltu. Ihan samanlainen kulissi sielläkin pyöri taustalla, eikä tuo juuri ykköstä hetkauttanut, tiedossa oli ja en ollut ensimmäinen. Tapauksessa mies oli saamaton ja päättämätön elämänsä suhteen, liian mukavuudenhaluinen lähteäkseen eroamaan avovaimostaan. Kertoi samalla tavalla minulle kuin ystävälleni että ei paljon kiinnosta ykkönenkään. Että asumisjärjestelynä olisi kiva kun olisi toinen kämppä kaupungilla, voisi vuoroviikoin asua milloin avokin luona, milloin yksin. Ettei paljon avokki hetkauta mutta näillä nyt mennään.
Toisaalta, en olisi tätä tapausta elämääni huolinut, sillä suurimmalla todennäköisyydellä kyllästynyt myös minuun ja aloittanut kaksoiselämän myös minun selkäni takana. Näitä tapauksia jotka tarvitsevat jännitystä ja hohtoa elämäänsä toisen naisen muodossa valitettavasti on, ei kaikki, mutta osa miehistä. Joissain tapauksissa nämä pariskunnat ovat totisesti toisensa ansainneet. On varmasti pettäjämiehelle ideaalinen suhde että vaimo hyväksyy miehen syrjähypyt, eihän silloin tarvitse eroa suunnitella. Voi olla että vaimo pelaa samaa peliä itsekkin, kuka tietää. Kukin tavallaan, en viitsi ääneen sanoa mitä mieltä olen moisesta "parisuhteesta", - neitä kesäheinä146
Aviomies on kuin paras ystävä. On yhteisiä juttuja ja yhteisiä projekteja. Välillä voidaan riidellä ja olla etäämmällä, sitten taas ollaan kuin paita ja peppu. Tosirakkaus kestää.
- 56565666566
Miten ykköset sietää miehen pettämisen? Varmaan aika lailla samoin kun sen sietää kakkonenkin. Sitäkin petetään. Hämmästyttävää on se miten pettäjä sietää itseään.
- Hyvin siedän
Miksi ei sietäisi, kaksi naista on parempi kuin yksi, vaihtelua. Ykkönen blondi, kakkonen brunetti ja voisi vielä olla punapääkin mutta varmaan seuraavaksi.
- Sietää, ei hyväksy
Ihminen voi sietää pettämistä, lyhyemmän tai pitkänkin ajan, mutta varmasti sitä ei voi hyväksyä. Kuka hyväksyisi sen, että sinulle valehdellaan alati ja sinua kusetetaan? Naisia ei voi enää alistaa, heillä on oma raha, joten he eivät ole riippuvaisia miehestään kuin korkeintaan henkisesti, mutta sekin menee ohi loukkaustsen ja valhdeiden jatkuessa.
Pettämisen jatkuminen tappaa petetyn tunteet, lopulta hänkin etsii omaa onneaan, joko eroaa tai pettää itsekin, etsii itselleen oman rakkaussuhteen avioliiton aikana.- Miesbiologi
"Naisia ei voi enää alistaa, heillä on oma raha, joten he eivät ole riippuvaisia miehestään kuin korkeintaan henkisesti, mutta sekin menee ohi loukkaustsen ja valhdeiden jatkuessa."
Tuohan hyvä uutinen, sitten eroaa, mitä täällä kitisevät ja itkevät miehen perään. Mies on luotu kulkemaan ja astumaan! Tämä kannattaisi kaikkien äitien opettaa tyttärilleen, ei Alfa-uros ole uskollinen.
John F Kennedy isä, Joseph "Joe" Kennedy antoi poikansa hääpäivänä hyvän neuvon: "Poikani, vaimomme eivät odotakaan että olisimme uskollisia mutta he odottavat sitä ettei heitä julkisesti nöyryytetä".
Siinä isä antoi pojalleen hyvän neuvon, juuri näin pitää toimia. Hommat hoidetaan pieteetillä eikä niistä turuilla ja toreilla huudella. Herrasmies on aina herrasmies. - Ja huono...
Miesbiologi kirjoitti:
"Naisia ei voi enää alistaa, heillä on oma raha, joten he eivät ole riippuvaisia miehestään kuin korkeintaan henkisesti, mutta sekin menee ohi loukkaustsen ja valhdeiden jatkuessa."
Tuohan hyvä uutinen, sitten eroaa, mitä täällä kitisevät ja itkevät miehen perään. Mies on luotu kulkemaan ja astumaan! Tämä kannattaisi kaikkien äitien opettaa tyttärilleen, ei Alfa-uros ole uskollinen.
John F Kennedy isä, Joseph "Joe" Kennedy antoi poikansa hääpäivänä hyvän neuvon: "Poikani, vaimomme eivät odotakaan että olisimme uskollisia mutta he odottavat sitä ettei heitä julkisesti nöyryytetä".
Siinä isä antoi pojalleen hyvän neuvon, juuri näin pitää toimia. Hommat hoidetaan pieteetillä eikä niistä turuilla ja toreilla huudella. Herrasmies on aina herrasmies.Hyvä uutinen, kyllä. Huono uutinen on se, että "alfaurokset " ovat itse riippuvaisia vaimoistaan henkisesti, eivätkä koskaan kykene itse eroamaan, joten "alfauroksen" ero jää aina alfavaimon tehtäväksi.
- Sairasta
Eiköhän anneta toisten avioliittojen olla rauhassa. Jokainen mies ja nainen päättäköön omasta liitostaan. Ei ole siinä muilla nokan koputtamista. Naivi ulkopuolinen ihminen antaa käskyjä, tee niin ja näin eroa heti.
- Kaggonen
Kyllä siinä kuules on nokan kopauttamista, jos huomaa toisen (varatun) vain pelaavan. Katsopas kun ihmisarvo on myös muilla kuin niillä parisuhteessa elävillä!
- no voi voi
Kaggonen kirjoitti:
Kyllä siinä kuules on nokan kopauttamista, jos huomaa toisen (varatun) vain pelaavan. Katsopas kun ihmisarvo on myös muilla kuin niillä parisuhteessa elävillä!
Ihan vaan tiedoksesi, ettei sillä kakkosella on nokan koputtamista toisen avioliiton jatkumiseen tai jatkumattomuuteen. Kakkonen on ihan itse alentanut itsensä toiseksi naiseksi tietäen osansa. Jos kakkonen on luullut itsestään liikoja, niin voi voi. Ihmisarvoa ei kakkosilla ei ole, typeryydestä sakotetaan. Kakkonen voi saada miehen vain siinä tapauksessa, että vaimo itse on jo kyllästynyt mieheensä ja heittää sen pihalle.
- komppaan
no voi voi kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksesi, ettei sillä kakkosella on nokan koputtamista toisen avioliiton jatkumiseen tai jatkumattomuuteen. Kakkonen on ihan itse alentanut itsensä toiseksi naiseksi tietäen osansa. Jos kakkonen on luullut itsestään liikoja, niin voi voi. Ihmisarvoa ei kakkosilla ei ole, typeryydestä sakotetaan. Kakkonen voi saada miehen vain siinä tapauksessa, että vaimo itse on jo kyllästynyt mieheensä ja heittää sen pihalle.
Just näin!!!!!!!
- Wilhelmiina131
Minäkin kerroin lopulta vaimolle, tilanteen kestettyä kaikkiaan kolme vuotta. Ainoa keino päästä miehestä eroon oli tehdä vaimolle käräytys, aina muuten tehtiin eroa ja huomaamattaan oltiin taas yhdessä.
Vaimo oli tyynen rauhallinen ja sanoi kyllä arvanneensa pelin hengen. Ainakin näin tuntui asian minulle päin esittävän. Mies kertoi myöhemmin että alkoi kotona aikamoinen kyttäys ja jopa vähän roikkuminen ja esimerkkinä juuri ap:n kuvaama tarkitussoittojen tekeminen yms.
Kyllä pitää vain sanoa säälittävämmäksi ei voi naisen käytös mennä. How low, can you go?- Aikuisen käytöstä
"alkoi kotona aikamoinen kyttäys ja jopa vähän roikkuminen ja esimerkkinä juuri ap:n kuvaama tarkitussoittojen tekeminen yms."
Tämä on luonnollinen seuraus, jos luotto toiseen ihmiseen pn mennyt. Samoin kuin duunissa, jos duunari ottaa saikkua terveenä, ja pomolle selviää, on turha odottaa ett' pomo edelleen luottaisi duunarin puheisiin "flunssistaan". Kyse on luottamuksesta, ja epärehelliseksi todistetun ihmisen sanaan ei voi luottaa. Jos haluaa jatkaa hänen kanssaan (parisuhdetta, työsuhdetta) ainoa tapa saada luottamus takaisin on seurata tarkasti, että uudet lupaukset ja uudet puheet ovat totta, Säälittävä on oikeasti sellainen aviomies tai duunari, joka jää itse duuniinsa tai avioliittoossa, jossa lupailee mitä lupailee, mutta yrittää samaan aikaan jatkaa epärehellisiä saikkulomiaan tai salasuhteitaan. Hän on pelkuri, roikkuja ja säälittävä, joka pelkää, että ei löydä parempaa duunia tai vaimoa, mutta ei myöskään ymmärrä että rikottu luottamus pitää palauttaa, jos haluaa jäädä ja haluaa, että kenkää ei tule. - hmmmmm....
Kerroit siis siinä vaiheessa, kun suhdetta oli kestänyt kolme vuotta. Ja siihenkö asti oli pysynyt aivan salassa? Ja missä vaiheessa tämä kyttääminen ja roikkuminen alkoi, vasta sen paljastuksesi jälkeen? Olitko itse aktiivinen ja ensin käräytit, vai johtuiko käräyttämisesi jostain muusta asiasta, ikäänkuin kostotoimenpiteenä??
- Wonder I
Jos nussit 3 vuotta ukkomiehen kanssa, niin voitko itse enää alemmaksi mennä?
- Katariiina++
Aika harva nainen varmaan "roikkuu" miehessään tietoisesti. Yleensä mies ei kerro uskottomuudestaan vaan jää kiinni tavalla tai toisella ja tietenkin kieltää kaiken. Vaimo ei aina tiedä missä mennään, jos kotona eletään ihan normaalia elämää, miehellä ei ole viikonloppupoissaoloja eikä käy kapakassakaan yksin. Kiinni jäätyään itkee ja pyytää anteeksi ja katuu tekoaan, ei voi tietää milloin toinen puhuu totta. Jos on jo pitkä liitto takana, yhteistä omaisuutta, lapsia ja ehkä jo lapsenlapsiakin, ei yhden hairahduksen takia kannata laittaa hanskoja naulaan. Ja kyllä kai mieskin voi lähteä liitosta, jos ihan oikeasti on rakastunut toiseen naiseen, ei kai kukaan oleta, että vain ja ainoastaan vaimo ykisn päättää miten suhteessa edetään. Oma mieheni jäi myös kiinni pettämisestä, ja täytyy sanoa, että aluksi olin niin shokissa, että en edes tajunnnut ajatella kaikkia vaihtoehtoja. Nyt olen suosta noussut ja ymmärtänyt olevani ihan normaali nainen, jolla on myös mahdollisuus uuteen ja parempaan suhteeseen. Asioita täytyy kypsytellä pidemmmän aikaa ennenkuin uskaltaa tehdä ratkaisuja.
- Ihmettelen joo
Ap hyvä, tämä on juuri näin!!! Hienosti kirjoitettu.
Itselläni oli ihastuksena ukkomies, ja hyvin nopeasti tajusin, että äijä vaan pelaa, kun kuulin hänellä olleen vastaavanlaisen tapauksen juuri ennen minua. Kerroin siitä vaimolle, jonka luulin olevan iloinen saadessaan kuulla asiasta. Vaimo suuttui minulle, koska mies oli kertonut minun tungettelevan hänen lähelleen :D Puolusti niin urheasti miestään minua vastaan, että tuli väistämättä mieleeni, mikä on ykkösten ikioma vastuu pettämiskuvion jatkumiseen!!!!!- Uskoi valheen?
Ihmettelen joo, kertomasi kertoo lähinnä miten härkejä valehtelijoita tapapettäjät ovat, ovat niin hyviä selityksissään vaimoilleen, että vaimot uskovat. Ennemmin näin ehkä siis kävi, vaimo uskoi taitavan vakuuttavasti valehtelevaa miestään ihan vilpittömästi.
- Häpeä huora
Mitä helvettiä menet vaimolle kertomaan, ei ole sinun asiasi, pidä huoli vain omista asioistasi! Vaimo teki aivan oikein, ei tuollaisen huoran sanaan kukaan usko!
- mistäteitäpettäjiäpu
Häpeä huora kirjoitti:
Mitä helvettiä menet vaimolle kertomaan, ei ole sinun asiasi, pidä huoli vain omista asioistasi! Vaimo teki aivan oikein, ei tuollaisen huoran sanaan kukaan usko!
Sunko mielestä se pettävä mies on sankari? Valehtelee silmät suut täyteen kakkoselleen ja sitten kun käry käy, niin valehtelee vaimolleenkin. Oletko säkin niitä vaimoja, jotka ei usko miehensä pettävän vaikka näkisivät hänet sängyssä toisen naisen kanssa?
Kyllä mä tajuan, että ensireaktio moiseen tietoon on viha toista naista kohtaan. Se on normaalia itsesuojelua. Mutta entä kun aikaa kuluu? Mitä sä petettynä vaimona mietit? Edelleenkö väität, ettei sun miehesi ole pettänyt vaan kakkonen keksi kaiken omasta päästään kun mies niin vakuutti olevan?
Mistä teitä pettäjiä puolustavia ihmisiä oikein sikiää? Mun mielestä "ihmettelen joo" kirjoittaja teki oikein ja on syytä olla onnellinen, ettei sitä petturia itselleen saanut. Tapapetturi lienee ollut mies. Vaimolla on varmasti syynsä jatkaa liittoaan, mutta väärin teki, kun kakkosen haukkui.
- mustaavalkoisella
Mitä helvettiä menet vaimolle kertomaan, ei ole sinun asiasi, pidä huoli vain omista asioistasi! Vaimo teki aivan oikein, ei tuollaisen ****** sanaan kukaan usko!
Jonkun lestadiolaisen purkausta .
Voi kamala kuin ne kehtaavat Erään lestadiolaisperheen äiti kuritti omaa tytärtään
hänen tulessa toisten nuorten matkassa autolla kotiin..
Eikun kettigillä läiskimään omaa tytärtään pitkin jalkavarsia "senkin saastainen huora"
Et edes kehtaa hävetä .Tytär tuotiin tansseista kotiin ihan säälliseen aikaan..
Kaikkea sitä äidin helmoissa pyörineet lapset joutuivat kestämään Jumalan nimeen.
Oli siinä häpeämistä huoralla ja koko suvulla ,kun paljastui perheen sisäinen
insesti .Tytär oli häväisty perheen toimesta .Äiti kuritti herran nuhteeseen .
Minut on raikattu 12v,muttei silti oman perheeni toimesta .
Ajattelin vain tuon nim, Häpeä huora merkityksen ja käytön tuoda oikeassa
valossa esiin .Ettei totuus unohtuisi ja palaisi huoran häpeämiseen. - linnea7
Minä lähetin valokuvat ja kuvakaappaukset keskusteluista. Ei vaimo uskonut, ei vain HALUNNUT uskoa. Ihan sama täällä, "jätä mies rauhaan". Mikä näitä sokeita naisia vaivaa? KAIKKI oli luettavissa viesteissä kuvatodistein.
- Miten niin?
Miten niin ei uskonut? Jos vaimo sanoi vain:"Jätä mies rauhaan", se ei tarkoita ettäkö hän ei uskoisi todisteitasi. Se tarkoittaa, että hän ei halua puhua asiasta kanssasi ja haluaisi, että et olisi mieheen enää yhteydessä. Todisteisiin uskominen ei välttämättä johda siihen, että vaimo ryhtyisi heti eroamaan tai keskusteluun viestintuojan kanssa. Moni haluaa pestä liikapyykkinsä kotona, siis käsitellä ongelma parisuhteen sisällä, ilman raportointia ulkopuolisille.
- 70243760235
Miten niin? kirjoitti:
Miten niin ei uskonut? Jos vaimo sanoi vain:"Jätä mies rauhaan", se ei tarkoita ettäkö hän ei uskoisi todisteitasi. Se tarkoittaa, että hän ei halua puhua asiasta kanssasi ja haluaisi, että et olisi mieheen enää yhteydessä. Todisteisiin uskominen ei välttämättä johda siihen, että vaimo ryhtyisi heti eroamaan tai keskusteluun viestintuojan kanssa. Moni haluaa pestä liikapyykkinsä kotona, siis käsitellä ongelma parisuhteen sisällä, ilman raportointia ulkopuolisille.
Tätä ei moni kakkonen ymmärrä koskaan, että petetty haluaa pestä likapyykin kotona!! Ja nimenomaan ja vain ainoastaan sen puolisonsa kanssa. Ei ole mitään tarvetta keskustella kakkosen kanssa, vaikka kakkonen sitä epätoivoissaan yrittääkin. Luuleeko kakkonen, että petetty alkaa häntä heti kehumaan, että hyvin teit ja ryhtyy kyselemään vielä meheviä yksityiskohtia siihen päälle. Eiköhän siinä paskaa rattaassa ole ihan jo tarpeeksi...
- Linnea7
Vähän pikaistuksissani kirjoitin.
Vaimo siis uskoi miestä joka hänelle kertoi että minä roikun miehessä. Mies teki itsestään uhria tilanteessa vaimolle. En tarkoittanut että näitä heidän ongelmia aletaan ruotia minun kanssani, ei kiinnosta. Näki kuvat yms. silti minä olin hänen miehensä vienyt. Miehessähän ei ollut mitään vikaa....- ´Hyi
Mikä kakkosia vaivaa? Missä itsekunnioitus? En ikinä rupeaisi pekäksi kakkoseksi!
Ettekä saa vapaita miehiä? Miehilläkin tietyt "vaatimukset",minkälaisen naisen
naimisiin mennään. Petollisuus ei kuulu niihin vaatimuksiin`,mitä kakkonen osoit
taa itsestään! (itse en moraalin takia rupeaisi "ikinä" kakkoseksi
- Tolkun nainen
Suorastaan idiootti ....a joka menee vaimolle kertomaan touhuistaan.Kuka sinua uskoisi. Mies kieltää kaiken: mitä minä ei minä mitään .Mies reissut ja matkat ovat pettämis reissuja suurella peellä.Vonkaavia naisressukoita on ollut kautta maailman sivu ja miehet käyttää hyväkseen tarjonnan.Humala tila räkättävät naiset ,ei siinä sen tasokkaampaa tartte.Yleensä tämä nais tyyppi on tuhonnut liittonsa ja nyt sotkee ja hajottaa toisten liittoja.Reissujen jälkeen haaveillaan ja viestitellään:Kuinka mukava olisi kuulla äänesi ym.um.Mies nauraa ja jatkaa elämäänsä.Mukavaa kesää kaipaaville ja runoratsuille.Elämässä on muutakin kuin ruskaretket.
- hinkujavinku
Vonkaavia naisressukoita on ollut kautta maailman sivu ja miehet käyttää hyväkseen tarjonnan.
Eihän asia nyt noin helpolla selity .
Kyetäkseen hyväksymään miehenä tarjonnan hänen täytyy myös tarjota
itseään vonkaajille .
Ja taasen mikä mies on tarjotessaan vonkaaville naisressuille itseään muuta
kuin....halpa ..mainen...
Uskolliset puolisot eivät koskaan edes hae seuraa muista kuin kumppanistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1191713- 1801296
- 225717
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako203573- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482