Hei,
olemme ihan normi suomalainen aviopari mutta minua kiinnostaisi mitä romano miehet ajattelisivat vaimostani? Vaimoni on brunette,155cm,54kg,D-rinnat,muistuttaa paljon Jennifer Love Hewittiä sekä 36 vuotias. Laittakaa vaan sähköpostiakin tarvittaessa. [email protected]
Vaimostani
14
405
Vastaukset
- laita vaihtoon
timo.meikalainen
Mies, 9
Kirjoita vieraskirjaan
Lähetä viesti
Satunnainen profiili
Uutta
timo.meikalainen
10:45, tänään
Aloitti keskustelun
Vaimostani: Hei, olemme ihan normi suomalainen aviopari mutta minua kiinnostaisi mitä romano miehet ajattelisivat vaimostani? Vaimoni on brunette,155cm,54kg,D-r...
timo.meikalainen
10:45, tänään
Aloitti keskustelun
mitä mieltä vaimostani?: Hei, olemme ihan normi suomalainen aviopari mutta minua kiinnostaisi mitä vanhemmat miehet ajattelisivat vaimostani? Vaimoni on brunette,155cm,54kg,...
timo.meikalainen
08:40, tänään
Kommentoi keskusteluun
Kiva käydä naisten urheilu-: Moi, oisko hauska hivellä vaimoni vaatteita? Hän on lyhyt,brune,hoikka,36w,d-rinnat. Voisi myös samalla katsella julkkisten kuvia. Esim Jennifer Love ...
timo.meikalainen
23:55, eilen
Kommentoi keskusteluun
Keno-Juontaja: Terve, olen 32vuotias mies ja vaimoni on brune,155cm,54kg,D-rinnat ja muistuttaa paljon Jennifer Love Hewitt:iä sekä 36 vuotias. Kiinnostaisko mahd ...
Perustiedot
Ikä: 9
Syntymäpäivä: 22.07.2003
Sukupuoli: Mies
Tilastot
Tila: Online
Kirjautunut viimeksi: 16.5.2013 9:39
Liittynyt jäseneksi: 1.6.2011
0 vierailijaa tänään
0 vierailijaa yhtee - yääääk
Vai on 9-vuotiaalla vaimo.
Sairasta.- PROFIILI.....
timo.meikalainen kirjoitti:
Täh? En tajua mitä tuo 9 tarkoittaa? Jotain hymiöö?
Sukupuoli: Mies PROFIILI..... kirjoitti:
Sukupuoli: MiesJoo nyt huomasin, siinä on sattunut moka. Pystynkö vaihtaan sitä jotenkin?
- pystyt
timo.meikalainen kirjoitti:
Joo nyt huomasin, siinä on sattunut moka. Pystynkö vaihtaan sitä jotenkin?
Mitenkä olet onnistunut tekemään tuon profiilin, kun olet noin kädetön?
- q3etqt
Mee akkas kans romano miesten luokse ja esittele niille parhaat puolet ja kysy sitten suoraan niiltä mitä ne on mieltä. se että kirjottaa nettiin että on akka ku rinsessa ja rinnat on suuret ei tarkota mitään.. todellisuudessa se kauneus on aina kattojan silmissä. et sun akkas voi olla vaikka kuin ruma anereetikko ja rinnat on suuret mutta roikkuu navan seuduilla.
mikä pointsi tässä koko viestis muutenkaan on? oletko itse sokea etkä voi nähdä naistasi? mikä into on saada muut miehet arvioimaan naisesi kauneutta? kuulostaa erittäin huonolta itsetunnolta ja vähän muultakin mielenterveydelliseltä ongelmalta?
häpeällistä käytöstä ei pelkästään avioliittoa kohtaan mutta myös naisia ja miehiä... - Raineri leif Taisto
Mie painoin siun akkaas. Oli aika laiska lahna mut voisin viäl siittää sen.
- R l T valehtelet
taisit vedellä tumppuus.
- frtyuikjmnhbgghjkl
Kyllä varmasti ajattelee hyvillä mielin joka suhteessa. Kuvä olis tietysti ihan muakava tänne saada.
- Kuva ja sassiin
Ja heti.
- kysymysmerkkinä
Toi alotushan on joko provo tai sitten joku yrittää paritusta, eikä kyse ole vaimosta vaan jostain itätytöstä. Paritus on rikos.
- Hyvä Timoooo!!
eiköhän sitä oo tehokkaampiakin paikkoja parittaa kun s24. Kyllä siellä varmaan on ihan tosissaan joku joka kaipaa naismaulleen vahvistusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701