Olen ollut mieheni kanssa 3v yhdessä, meillä on ihana 1,5vuotias poika mutta emme ole ikinä asuneet yhdessä. Pojallani ja minulla on muutto edessä ja pyysin miestäni auttamaan jotta voisimme muuttaa yhteen. Mutta mieheni ei innostunut eikä halua asua yhdessä. En halua kasvattaa poikaamme yksin koska mieheni pakoilee vastuuta. Päätin päättää suhteemme vaikka vielä rakastan miestäni. Olen aina ollut yksin suhteessamme. Nyt käteen jäi ihana poika mutta särkynyt sydän. Haluan miehen joka kunnioittaa suhdettamme, minua ja poikaani. Tuntuu ettei sellaista miestä ole olemassakaan. Tuntuu yksinäiseltä ja tyhmältä. Pelkään että kaiken takana oli vain mieheni suhde muihin naisiin.
mieheni muut naiset?
13
508
Vastaukset
- lifemocker
älä syytä miestä jos itse olet niin idiootti ollut, että hänen kanssaan olet lapsen välttämättä halunnut tehdä, vaikka hyvin olet tiennyt miten tämä mies elää ja asioihin suhtautuu!
- tämäkin333
lifemocker: Taas latasit viddumaisen OIKEIN kuten monesti muulloinkin.
- ei täydellinen
Taas joku räkänokka lässyttää. Ihmiset tekee virheitä. Itsekin teet ja sen olen nähny elämässä et niille käy huonoiten jotka tuomitsee toisia. Hah odotetaan vaan miten pilaat oman elämäs.
- blue fani
blue:
Tietenkin on..Muuten olisi tetenkin kanssasi!!!
Mitä osaa Siassa vielä "Rakastat" ninkuin sinua kohtelee??
Älä oloasi tunne toki "tyhmäksi"
Sinä elät kunnialla.. vaan EI sik.. Hän.- lue fani
piti olla TIETENKIN
- Lopeta heti
Kiellät totuuden itseltäsi. Kirjoitat "miehestäsi" vaikka ette ole koskaan edes asuneet yhdessä. Ei hän ole miehesi, eikä hän rakasta sinua. Ja ihan varmasti hänellä on toisia naisia. Älä anna loukata itseäsi enää yhtään enempää, lopeta epärehellinen ja löyhä suhde päättäväisesti ja lopullisesti.
- blue24
Olen aina rakastanut miestäni. Olen mielestäni fiksu ja kun saimme lapsen piti meidän muuttaa jo yhteen mutta perheessä sattui veljelle onnettomuus joka esti. Sattuu mielettömästi. Tuntuu vääryydeltä kun kärsii pahasta masennuksesta myös.
- Tekosyy on
"perheessä sattui veljelle onnettomuus joka esti."
Ilmiselvä tekosyy, ilmeisesti miehen puolelta, hän ei halua sanoa sinulle totuutta, että ei halua muuttaa kanssasi yhteen eikä halua tai kykene ottamaan ottaa vanhemman vastuuta omasta lapsestaan. Mitkään veljelle tapahtuneet eivät estä kahden ihmisen välistä vakavaa suhdetta, jos sellainen halutaan luoda, eikä todellakaan estä isän vastuunottoa omasta lapsestaan ja tämän jokapäiväiseen elämään osallistumisesta.- blue24
Totta
- bluefani
blue24 kirjoitti:
Totta
blue24
miten sinulla nyt menee?? - lcpfpd
bluefani kirjoitti:
blue24
miten sinulla nyt menee??Miksi hankit lapsen 9kk seurustelun jälkeen? Huhhuh!!! Oma vikasi, mieti
- että tällästä ...
No voi pyhä sylvi... miten sitten olet mennyt lapsen tekemään miehen kanssa jonka kanssa et ole edes asunut yhdessä???
"Pyysin miestäni auttamaan jotta voisimme muuttaa yhteen...." Ja siis ette ole edes asioista keskustelleet - kuka muuttaa minne ja kenen kanssa????
Ja taas jälleen kerran tässäkin on se lapsi joka saa kärsiä kahden "lapsen" tempauksista ja keskenkasvuisuudesta!! Hohhoijaa, mistä näitä järjenjättiläisiä sikiää - kysyn vaan. Tuntuu yksinäiseltä ja tyhmältä. Pelkään että kaiken takana oli vain mieheni suhde muihin naisiin. Niin minkä kaikaen takana? Onko samaisella miehellä ollut muita naisia kaiken aikaa kun olet antanut hänen panna itsesi paksuksi ja nyt sitten ruikutat kun et saanutkaan häntä nalkkiin? Anteeksi rumat sanat mutta olisiko aika jo herätä tähän nykypäivään ja nykytilanteeseesi? Oletatko että yhteisen lapsen voimalla saat koukutettua kyseisen luuseri-miehen valjaisiisi? Olisiko pitänyt jo vähän etukäteen miettiä miten ne asiat etenee... ihan vaikka ensin seurustelemalla ja tutustumalla kunnolla siihen mahdolliseen tulevaan isä-ehdokkaaseen ja asumalla ihan mielellään useampi vuosi yhdessä ennenkuin aletaan lapsia väsätä!????- ei täydellinen
On se niin hienoa että osaat neuvoa toisten elämää niin hienosti. Missä jamassa on oma elämäsi. Mitä jos lapsi on tytön ainoa "virhe"? Muuten elää elämänsä hyvin. Ehkä tämä oli viimeinen mahdollisuus saada lapsi. Toki kannattaa tuollainen mies unohtaa mutta turha menneisiin virheisiin keskittyä. Kaikki mokaa. Nyt eteenpäin ja nauttimaan elämästä. Naiset on yleensä onnellisempia ilman miestä mutta haluavat sen yhden lapsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591