joka puolella tursuavista jätöksistä vois päätellä ?
Koiran omistajatko roskasakkia , mitä
26
161
Vastaukset
- hyi
Ovat roskasakkia kaikki koirienomistajat. Hyi helv..
- kumpi sivistyneempi
isäntä vai koira ?
- hyi helv..
Koira on tietysti sivistyneempi. Isännän velvollisuus on huolehtia koiransa paskoista keräämällä ne pois tienpientareilta.
- Paskaläjistä
hyi helv.. kirjoitti:
Koira on tietysti sivistyneempi. Isännän velvollisuus on huolehtia koiransa paskoista keräämällä ne pois tienpientareilta.
päätelleen ovat p-a-s-k-a-a ja laiskaa sekä muista ihmisistä piittaamatonta porukkaa.
Kysymys kuuluukin: Millä oikeudella jättävät koiriensa jätökset tien varsille, josta nämä läjät tulevat esiin varsinkin nyt keväällä.
Koiravero takaisin! - hyi helv..
Paskaläjistä kirjoitti:
päätelleen ovat p-a-s-k-a-a ja laiskaa sekä muista ihmisistä piittaamatonta porukkaa.
Kysymys kuuluukin: Millä oikeudella jättävät koiriensa jätökset tien varsille, josta nämä läjät tulevat esiin varsinkin nyt keväällä.
Koiravero takaisin!Laiskkaa ja piittaamattomia ovat koirienomistajat. Heidän tehtävävänsä olisi siivota nuo lemmikkiensä sontaläjät. Ehdottomasti koiravero takaisin.
- hyi helv..
Haapaveden koiranomistat ! Kysyisin,miksi pitää hankkia koira perheeseen. Onkohan tuota asiaa ajateltu koiraa hankittaessa. Monet Haapavedellä asuvat hankkivat koiran aivan turhaan. Olette laiskaa porukkaa,sohvaperunoita,jotka eivät viitsi lenkkeilyttää koiraansa.
- mitä ongelmalle
voi sisäsiisti taavi tavallinen tehä ?
- rakasta , kärsi ja
unhoita.
Näin se mennee. - hyi helv..
Älä hanki koiraa. Voit siivota niitä pas.. läjiä, jos ne sinua ärsyttää.
- HÖYSTÖNÄ
Koiranpaskat ovat teittenvarsilla HYVÄÄ HÖYSTÖÄ NURMIKOLLE, mitä tuosta valitatte , olisitte ilosia, ettei tienvarsinurmikoita tarvitse keinotekoisesti HÖYSTÄÄ, VAAN SE TAPAHTUU LUONNOLLISELLA TAVALLA .
- hyi helv..
Vai että höystönä ? Ennemminkin haittana. Haisevat ja tarttuvat kenkien pohjiin. Siinä sitten sotkeutuvat matot ja lattiat.
- hyi häpeä.
hyi helv.. kirjoitti:
Vai että höystönä ? Ennemminkin haittana. Haisevat ja tarttuvat kenkien pohjiin. Siinä sitten sotkeutuvat matot ja lattiat.
Vai sinähän se sikanen sitten oletkin, kun kengät jalassa lontustelet sisällä .
Kävi muuten ilmi, kun sanoit , että lattiat ja matot sotkeutuvat kenkienpohjista =D - hyi helv..
hyi häpeä. kirjoitti:
Vai sinähän se sikanen sitten oletkin, kun kengät jalassa lontustelet sisällä .
Kävi muuten ilmi, kun sanoit , että lattiat ja matot sotkeutuvat kenkienpohjista =DEn ole sikananen. Lattiat pestään kerran viikossa. Ei ole koiraa. Eikä pihalla koiran sontaläjiä. Eikä sisällä koirankarvoja. Ainahan joku nokare sontaa, huomaamatta tarttuu kenkien pohjiin.
- pää
Valittaja joka vastailee omiin viesteihinsä kirjoitusasusta päätellen voisi alkaa parantamaan maailmaa sillä keinoin että alkaa siivota roskia ja voisi aloittaa itsestään!
- hyi helv..
Mehtään meni arvauksesi. En vastaile omiin viesteihini, vaan muiden viesteihin,jos minulla vastattavaa on. Maailmaa olen parantanut tänääkin,siivoamalla pihalta roskia ja romuja. Mitä saan palkaksi ? Mielenrauhan. Tekemättömät työt ahdistaa ja koirien sontaläjät,joita koirien omistajat eivät siivoa.
- ei liian vakava
hyi helv.. kirjoitti:
Mehtään meni arvauksesi. En vastaile omiin viesteihini, vaan muiden viesteihin,jos minulla vastattavaa on. Maailmaa olen parantanut tänääkin,siivoamalla pihalta roskia ja romuja. Mitä saan palkaksi ? Mielenrauhan. Tekemättömät työt ahdistaa ja koirien sontaläjät,joita koirien omistajat eivät siivoa.
Niin, sinun pihallasi tuntuu olevan, ....niitä ....roskia ja romuja
Ahdas on sinunkin Maailmasi, jos koiranpaskat haittaa, naura paskoille ja itsellesi , niin saat paremmin mielenrauhan, ja pysyt järjissäsi :O - hyi helv..
ei liian vakava kirjoitti:
Niin, sinun pihallasi tuntuu olevan, ....niitä ....roskia ja romuja
Ahdas on sinunkin Maailmasi, jos koiranpaskat haittaa, naura paskoille ja itsellesi , niin saat paremmin mielenrauhan, ja pysyt järjissäsi :OEn minä liian vakava ole, osaan nauraa itselleni, mutta en koirien jätöksille tai koirienomistajille. En vieläkään tajua, miksi koira pitää ottaa perheeseen, jos siitä ei kunnolla huolehdita. Koiraa pitää ulkoiluttaa riittävästi, eikä pitää pihalla viidenmetrin narunpätkässä. Ja paskat on siivottava. Sama pätee myös ihmispaskojen suhteen. Ihan luonnollinen asia, kunhan se vain ymmärrettäisiin.
- pää
No painu siivoomaan niitä siitä sitten äläkä täällä valita vastailemalla itselles! Hae vaikka töihin aikasi ratoksi tai hommaa itelles ammattiavun kautta elämä.
- Säännöt ovat olemass
Koirantaluttajien kuuluu siivota koiransa jätökset heti vahingon tapahduttua
taluttajalla sitä varten mukana olevaan pussiin, joka on vietävä kodin jätteisiin tai sitä varten kylällä oleviin koiran roskiksiin.
Näin sanovat järjestyssäännöt. Niitä on jokaisen koirantaluttajan syytä noudattaa. - hyi helv..
Säännöt ovat olemass kirjoitti:
Koirantaluttajien kuuluu siivota koiransa jätökset heti vahingon tapahduttua
taluttajalla sitä varten mukana olevaan pussiin, joka on vietävä kodin jätteisiin tai sitä varten kylällä oleviin koiran roskiksiin.
Näin sanovat järjestyssäännöt. Niitä on jokaisen koirantaluttajan syytä noudattaa.Näinhän se on kuten sanot. Koirantaluttajat ottakaapa muovipussi tupakan sijaan toiseen käteen ja toiseen käteen koiran talutusremmi !!! Miksi ottaa koiraa, jos ei koirantaluttaja tajua järjestyssääntöjä ?
- aadolf seitämäs
Ja sama sama koskee kaikkia akkoja jotka yleisillä teillä kulettaa mamumiehiään! Remmi ja kakkapussi on oltava mukana etteivät karkaile ja kaki joka paikkaan!
- hyi helv..
Mitä ne mamumiehet on ? Ja nyt oivalsin. Miehiä,jotka karkailevat vaimoiltaan omille teilleen, ja sitten selittelevät. Ei mene läpi. Justiina kaulimen kanssa.
- hyi hyi hyi ........
Jopas tämä keskustelia hyi helv... näyttää olevan tosi agressiivinen ............................
- hyi helv..
No,ehei! En ole agressiivinen. En tappaisi edes kärpästäkään. Mielipiteissäni voin olla agressiivinen, eli seison sanojeni takana. Muuten olen lauhkea kuin lammas,tai lehmä kesälaitumella. Mutta mielipiteissäni olen kuin susi, taistelija. Ja niin jokaisen pitää ollakkin keskusteluissa, omissa mielipiteissään. No,joo,joskus on annettava periksikin, kun muiden mielipiteitä lukee. Silloin tulee omiin mielipiteisiin uutta ajateltavaa ja alkuperäisistä, omista, on luovuttava, ainakin osaksi.
- KOIRUUS
KAHTOPPA PERSIJEESEEN HYI HEL..
- hyi helv..
No,minäpä kahtoin persijeeseeseeni. Suihkussa käyty. Paikat pesty. Siivottu. Puhtaat kalsarit. Ei haise pa...,eikä hiki. Kaikki siivottu ja pyykit pesty. Puhdasta on. Todellakin. Kunpa olisi tienreunat yhtä puhtaat koirien sontaläjistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463