Koiran omistajatko roskasakkia , mitä

muuta noista

joka puolella tursuavista jätöksistä vois päätellä ?

26

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi

      Ovat roskasakkia kaikki koirienomistajat. Hyi helv..

    • kumpi sivistyneempi

      isäntä vai koira ?

      • hyi helv..

        Koira on tietysti sivistyneempi. Isännän velvollisuus on huolehtia koiransa paskoista keräämällä ne pois tienpientareilta.


      • Paskaläjistä
        hyi helv.. kirjoitti:

        Koira on tietysti sivistyneempi. Isännän velvollisuus on huolehtia koiransa paskoista keräämällä ne pois tienpientareilta.

        päätelleen ovat p-a-s-k-a-a ja laiskaa sekä muista ihmisistä piittaamatonta porukkaa.

        Kysymys kuuluukin: Millä oikeudella jättävät koiriensa jätökset tien varsille, josta nämä läjät tulevat esiin varsinkin nyt keväällä.

        Koiravero takaisin!


      • hyi helv..
        Paskaläjistä kirjoitti:

        päätelleen ovat p-a-s-k-a-a ja laiskaa sekä muista ihmisistä piittaamatonta porukkaa.

        Kysymys kuuluukin: Millä oikeudella jättävät koiriensa jätökset tien varsille, josta nämä läjät tulevat esiin varsinkin nyt keväällä.

        Koiravero takaisin!

        Laiskkaa ja piittaamattomia ovat koirienomistajat. Heidän tehtävävänsä olisi siivota nuo lemmikkiensä sontaläjät. Ehdottomasti koiravero takaisin.


    • hyi helv..

      Haapaveden koiranomistat ! Kysyisin,miksi pitää hankkia koira perheeseen. Onkohan tuota asiaa ajateltu koiraa hankittaessa. Monet Haapavedellä asuvat hankkivat koiran aivan turhaan. Olette laiskaa porukkaa,sohvaperunoita,jotka eivät viitsi lenkkeilyttää koiraansa.

    • mitä ongelmalle

      voi sisäsiisti taavi tavallinen tehä ?

      • rakasta , kärsi ja

        unhoita.
        Näin se mennee.


      • hyi helv..

        Älä hanki koiraa. Voit siivota niitä pas.. läjiä, jos ne sinua ärsyttää.


    • HÖYSTÖNÄ

      Koiranpaskat ovat teittenvarsilla HYVÄÄ HÖYSTÖÄ NURMIKOLLE, mitä tuosta valitatte , olisitte ilosia, ettei tienvarsinurmikoita tarvitse keinotekoisesti HÖYSTÄÄ, VAAN SE TAPAHTUU LUONNOLLISELLA TAVALLA .

      • hyi helv..

        Vai että höystönä ? Ennemminkin haittana. Haisevat ja tarttuvat kenkien pohjiin. Siinä sitten sotkeutuvat matot ja lattiat.


      • hyi häpeä.
        hyi helv.. kirjoitti:

        Vai että höystönä ? Ennemminkin haittana. Haisevat ja tarttuvat kenkien pohjiin. Siinä sitten sotkeutuvat matot ja lattiat.

        Vai sinähän se sikanen sitten oletkin, kun kengät jalassa lontustelet sisällä .

        Kävi muuten ilmi, kun sanoit , että lattiat ja matot sotkeutuvat kenkienpohjista =D


      • hyi helv..
        hyi häpeä. kirjoitti:

        Vai sinähän se sikanen sitten oletkin, kun kengät jalassa lontustelet sisällä .

        Kävi muuten ilmi, kun sanoit , että lattiat ja matot sotkeutuvat kenkienpohjista =D

        En ole sikananen. Lattiat pestään kerran viikossa. Ei ole koiraa. Eikä pihalla koiran sontaläjiä. Eikä sisällä koirankarvoja. Ainahan joku nokare sontaa, huomaamatta tarttuu kenkien pohjiin.


    • pää

      Valittaja joka vastailee omiin viesteihinsä kirjoitusasusta päätellen voisi alkaa parantamaan maailmaa sillä keinoin että alkaa siivota roskia ja voisi aloittaa itsestään!

      • hyi helv..

        Mehtään meni arvauksesi. En vastaile omiin viesteihini, vaan muiden viesteihin,jos minulla vastattavaa on. Maailmaa olen parantanut tänääkin,siivoamalla pihalta roskia ja romuja. Mitä saan palkaksi ? Mielenrauhan. Tekemättömät työt ahdistaa ja koirien sontaläjät,joita koirien omistajat eivät siivoa.


      • ei liian vakava
        hyi helv.. kirjoitti:

        Mehtään meni arvauksesi. En vastaile omiin viesteihini, vaan muiden viesteihin,jos minulla vastattavaa on. Maailmaa olen parantanut tänääkin,siivoamalla pihalta roskia ja romuja. Mitä saan palkaksi ? Mielenrauhan. Tekemättömät työt ahdistaa ja koirien sontaläjät,joita koirien omistajat eivät siivoa.

        Niin, sinun pihallasi tuntuu olevan, ....niitä ....roskia ja romuja

        Ahdas on sinunkin Maailmasi, jos koiranpaskat haittaa, naura paskoille ja itsellesi , niin saat paremmin mielenrauhan, ja pysyt järjissäsi :O


      • hyi helv..
        ei liian vakava kirjoitti:

        Niin, sinun pihallasi tuntuu olevan, ....niitä ....roskia ja romuja

        Ahdas on sinunkin Maailmasi, jos koiranpaskat haittaa, naura paskoille ja itsellesi , niin saat paremmin mielenrauhan, ja pysyt järjissäsi :O

        En minä liian vakava ole, osaan nauraa itselleni, mutta en koirien jätöksille tai koirienomistajille. En vieläkään tajua, miksi koira pitää ottaa perheeseen, jos siitä ei kunnolla huolehdita. Koiraa pitää ulkoiluttaa riittävästi, eikä pitää pihalla viidenmetrin narunpätkässä. Ja paskat on siivottava. Sama pätee myös ihmispaskojen suhteen. Ihan luonnollinen asia, kunhan se vain ymmärrettäisiin.


    • pää

      No painu siivoomaan niitä siitä sitten äläkä täällä valita vastailemalla itselles! Hae vaikka töihin aikasi ratoksi tai hommaa itelles ammattiavun kautta elämä.

      • Säännöt ovat olemass

        Koirantaluttajien kuuluu siivota koiransa jätökset heti vahingon tapahduttua

        taluttajalla sitä varten mukana olevaan pussiin, joka on vietävä kodin jätteisiin tai sitä varten kylällä oleviin koiran roskiksiin.

        Näin sanovat järjestyssäännöt. Niitä on jokaisen koirantaluttajan syytä noudattaa.


      • hyi helv..
        Säännöt ovat olemass kirjoitti:

        Koirantaluttajien kuuluu siivota koiransa jätökset heti vahingon tapahduttua

        taluttajalla sitä varten mukana olevaan pussiin, joka on vietävä kodin jätteisiin tai sitä varten kylällä oleviin koiran roskiksiin.

        Näin sanovat järjestyssäännöt. Niitä on jokaisen koirantaluttajan syytä noudattaa.

        Näinhän se on kuten sanot. Koirantaluttajat ottakaapa muovipussi tupakan sijaan toiseen käteen ja toiseen käteen koiran talutusremmi !!! Miksi ottaa koiraa, jos ei koirantaluttaja tajua järjestyssääntöjä ?


    • aadolf seitämäs

      Ja sama sama koskee kaikkia akkoja jotka yleisillä teillä kulettaa mamumiehiään! Remmi ja kakkapussi on oltava mukana etteivät karkaile ja kaki joka paikkaan!

      • hyi helv..

        Mitä ne mamumiehet on ? Ja nyt oivalsin. Miehiä,jotka karkailevat vaimoiltaan omille teilleen, ja sitten selittelevät. Ei mene läpi. Justiina kaulimen kanssa.


    • hyi hyi hyi ........

      Jopas tämä keskustelia hyi helv... näyttää olevan tosi agressiivinen ............................

      • hyi helv..

        No,ehei! En ole agressiivinen. En tappaisi edes kärpästäkään. Mielipiteissäni voin olla agressiivinen, eli seison sanojeni takana. Muuten olen lauhkea kuin lammas,tai lehmä kesälaitumella. Mutta mielipiteissäni olen kuin susi, taistelija. Ja niin jokaisen pitää ollakkin keskusteluissa, omissa mielipiteissään. No,joo,joskus on annettava periksikin, kun muiden mielipiteitä lukee. Silloin tulee omiin mielipiteisiin uutta ajateltavaa ja alkuperäisistä, omista, on luovuttava, ainakin osaksi.


    • KOIRUUS

      KAHTOPPA PERSIJEESEEN HYI HEL..

      • hyi helv..

        No,minäpä kahtoin persijeeseeseeni. Suihkussa käyty. Paikat pesty. Siivottu. Puhtaat kalsarit. Ei haise pa...,eikä hiki. Kaikki siivottu ja pyykit pesty. Puhdasta on. Todellakin. Kunpa olisi tienreunat yhtä puhtaat koirien sontaläjistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe