miksi urpilainen ei vaihtanut itseään? toivottavasti sdp; n kannatus putoaa alle kymmeneen.
urpilainen
6
105
Vastaukset
- alamäkialamäkialamäk
Tällä viikolla joku demukkahan esittikin sitä tvssä oli niin kyllästynyt.
- historian tunkioon
Ennustaminen ei kuulu tapoihini, mutta tietoisena sanon, kyllä se lakkaa SDP kokonaan jo lähituelvaisuudessa, ja saman osan kokee vasurit, että soro noi.
- sdp tahrapaperilla
Kyllä kreikanvakuus farssi syö todella demujenkannatusta, mutta ei myöskään kokoomus tule pääsemään helpolla. Katainen ja Urpilainen vakuuksien pääarkkitehdit syöksevät puolueensa pohjamutiin, kaikki vakuuskuzetukset ei ole vielä tullut julkisuuteen.
Paljonpuhutut hyvätvakuudet olivatkin vain pazkatahrapaperilla, tuotto vieläkin suurempi tahrapaperilla.
Hyväksyykö suomenkansa, että se laitetaan osallistumaan rahanpesuun kyproksella..? - äijät lähteeeeeeee
siitä tuli akkainpuolue aletaan kynsiä viilaaman ja maalaamaan ennen raksalle menoa
- takuissa ei vikaa
Vakuudet on kyllä hyvät kun katsoo olosuhteita, jossa ne sorvattiin ja voi sanoa Urpilaisesta huolimatta.
Urpilainen ei mitään takuita neuvotellut, ei hänellä riittäisi talousopit siihen.
Virkamiehet hoiti asian niin hyvin kuin niissä oloissa oli mahdollista. - joku tökki
kuka uskoo hallitukseen? täytyy sanoa, että toivonmukaan perussuomalaiset sen heti kaatavat. niin tolkutonta on meno.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69949
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 89592
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473