Huvittavaa, kun tuollaiset 20-30 -vuotiaat lähes pikkutytöt kuvittelevat olevansa jotenkin haluttuja miesten keskuudessa. Itse sanoisin, että 30-50 -vuotias nainen on parhaassa iässä. Fiksuille miehille on tärkeää suhteessa naisen persoona, ajatusten syvyys, elämänkokemus ja muutenkin yhteinen ajatusmaailma. Seksuaalinen itsevarmuus on hyvin haluttu ominaisuus, se kehittyy huippuunsa vasta 30v. jälkeen. Nuoretkin miehet saattavat lähestyä. Jos löytyy tuo kaikki ja ulkonäkö vielä siihen päälle, niin on paremmat kortit kuin nuorella naisella ikinä voisi olla. Vielä nelikymppisenä voi tehdä lapsia. Usein myös tuollaset suhteet ja perhe-elämä kestää kauemmin kuin sellaset, että mennään parikymppisinä yhteen. Ne parit eroo viimeistään kymmenen vuoden päästä.
Nuoret naiset luulevat itsestään liikoja.
32
1141
Vastaukset
- M50v
Omituinen kirjoitus! Kyllä jos minätahansa ikäinen mies saa vapaasti valita, niin kyllä 9 miestä kymmenestä ottaisi ennemmin 20 vuotiaan kuin 30 vuotiaan ja nelikymppiset ovat jo hedelmättöminä kokonaan pelistä pois.
Nuoret tytöt ovat kivoja! He ovat oppivaisia ja osaavat vielä nauttia ja arvostaa uusia kokemuksia. Kohta 20 jälkeen tyttöjen vaatimustaso nousee. Aletaan haluta vakavaa suhdetta, kotia ja lapsia. Kun nainen on sitten lähestymässä neljääkymppiä, niin lapset on tehty ja aina ollaan väsyneitä, motkotetaan ja kotkotetaan, seksi ei kiinnosta – on kuin luontoemo tekisi naisista tahallaan redundantteja siinä vaiheessa, että miesten kiinnostus kääntyisi tuottavampaan ja hedellisempään runkoon.
16–20 vuotias nainen on kaikkein kivoin. Sen jälkeen moni nainen ylpistyy huomiosta ja menee pilalle vain huomatakseen pian, että pinnan kauneus kestää vain hetken.- Hrrr...
16-vuotias eli viisikymppisen miehen tyttären ikäinen. Miksi minua puistattaa...
- harkintaa peliin
Onneksi olen jo hedelmätön. Ei kakaroita enää. Seksikin on kivempaa. Väsymyksestä ei tietoakaan koska saan elää vain itselleni.
Harva mieskään haluaa viisikymppisenä uusia lapsia kasvatettavaksi. Se homma kun on kuitenkin tehtävä. Pelkkä siittäminen ei riitä.
Kaksikymppiset naiset on eri elämänvaiheessa koska paineet perheenperustamiselle on kovat. Viisikymppisillä miehilläkään ei normaalisti ole enää perheenperustamispaineita. Nuori nainen joka ottaa vanhan ukon on vaikeuksissa tulevaisuudessa. Jos lapsia on siunaantunut niin jää yksinhuoltajaksi miehen kuoltua kymmeniä vuosia ennen tai joutuu ehkä omaishoitajaksi miehen sairastuttua vanhuuden sairauksiin.
Hyvä esimerkki lähipiiristä: ex-appiukko otti omaa esikoistaan nuoremman vaimon. Vaimo on nyt parhaassa iässä mutta mies sairastaa alzheimerintautia. Asuu vielä kotona ja on täysin vahdittavissa oleva. Vaimo käy töissä ja hoitaja kotona. Vaimon kaikki vapaa-ajat menee sairaan hoitamiseen. Tuskin mieskään halusi alunperin tällaista. - Vaaleanpunainen p...
Hrrr... kirjoitti:
16-vuotias eli viisikymppisen miehen tyttären ikäinen. Miksi minua puistattaa...
Koska olet ahdasmielinen ja suvaitsematon ikärasisti. Miksi ihminen ei saisi itse valita ihastuksensa kohdetta? Pitäisikö laittaa pioneeripuvut kaikille päälle, samanalainen kampaus ja samanlaiset kengät. Tervehdyskin pitäisi aina suorittaa samalla tavalla, vai?
- uuujhgfrrtuiijggghuu
Joopajoo pedofiilit puhuvat omasta puolestaan, oikea mies pitää oikeista naisista.
- TÄMÄ ON TOSI
Ei kukaan täysjärkinen nuori nainen hakkisi lasta vanhan miehen kanssa. Ihmisetkin katsoisi, että tuossa menee kolmen sukupolven porukka. Oot säälittävä, mistälie oot katkeroitunut. Tais vaimmo lähteä komeen ja nuoren miehen matkaan.
- Tyttö vs. Nainen
Vaaleanpunainen p... kirjoitti:
Koska olet ahdasmielinen ja suvaitsematon ikärasisti. Miksi ihminen ei saisi itse valita ihastuksensa kohdetta? Pitäisikö laittaa pioneeripuvut kaikille päälle, samanalainen kampaus ja samanlaiset kengät. Tervehdyskin pitäisi aina suorittaa samalla tavalla, vai?
Ei vaan 16-vuotias on mieleltään täysin lapsi, peruskoulussa. Siksi.
- katkeraa, katkeraa
Ne 20-30 vuotiaat "pikkutytöt" eivät ainoastaan kuvittele olevansa haluttuja miesten keskuudessa - he tosiaankin ovat sitä.
Naurattaa näillä palstoilla kun vähän väliä vänistään että miten niin muka nuoret ja kauniit tytöt ovat haluttavia. No siten niin kun ovat. Ei se tarkoita etteikö vanhempikin ja vähemmän kaunis voisi olla haluttava, mutta totta kai nuoret ja kauniit ovat jokaisen miehen päiväuni. Vaikka olisi kuinka "fiksu" eikä ääneen sitä rouvalleen myöntäisi.
Miksi vanhemmille naisille on niin vaikeaa myöntää että nuoret ovat kauniita? Ei siis tietenkään se että nuori automaattisesti tarkoita että on kaunis, mutta jos mulle nyt annettaisiin eteen 30v nainen ja 50v nainen jotka olisivat ikää lukuunottamatta "saman tasoisia" niin totta ihmeessä ottaisin sen nuoremman. Useimmat miehet eivät saa moista valintaa tehdä joten pitäytyvät ikäisissään naisissa joihin meillä on saumoja, mutta tietysti nuoret naiset ovat haluttuja. Turha siitä on jeesustella. - kaunis 5
Tuskimpa kukaan täysjärkinen nuori nainen katsele noin vanhoja vaareja. Ei teistä ole enää mitään iloa ja sänkyhommat sujuu, niin ja näin. Ei sitten pitkällä tikullakaan . Kiitos ei ,namu-sedille.
- Hyvät miehet
Miehet ei huomaa itse vanhenevansa! Naisen arvo on nolla 30v jälkeen mutta sen oman markkina-arvon romahtamista ei huomatakaan. Parikymppisenä naurettiin nelikymppisille sedille, jotka yrittivät iskeä, aina varattuja setiä kaiken lisäksi.Yök mitä ukkoja!
Arvatkaa kumpi on kiinnostavampi 25-vuotiaalle naiselle, omanikäinen tai muutaman vuoden vanhempi, hyväkroppainen iloinen sälli vai viidenkympin villitystä elävä jämähtänyt kaljamaha? Ei ne 40 miehetkään yleisesti kovin elinvoimaisilta enää näytä.
Kiinnostavaa että joku vaihtaisi elämänkumpaninsa iän pohjalta koska vain nuorempaan 'jos olisi mahdollisuus'. Mihin teidän parisuhteet pohjautuu ylipäänsä? Oletteko ajatelleet että Naisenne saattavat ajatella samoin? Vaihtaisivat teidät heti timmimpään mieheen jos voisivat, mutta teihin on vain pakko tyytyä. Suhteen irvikuva!
Tästä huomaa, että hyviä, hyvätapaisia ja tyylillä eläviä suoraselkäisiä miehiä on oikeasti harvassa! Pidetään naiset niistä hyvistämme kiinni. - :,)
Hyvät miehet kirjoitti:
Miehet ei huomaa itse vanhenevansa! Naisen arvo on nolla 30v jälkeen mutta sen oman markkina-arvon romahtamista ei huomatakaan. Parikymppisenä naurettiin nelikymppisille sedille, jotka yrittivät iskeä, aina varattuja setiä kaiken lisäksi.Yök mitä ukkoja!
Arvatkaa kumpi on kiinnostavampi 25-vuotiaalle naiselle, omanikäinen tai muutaman vuoden vanhempi, hyväkroppainen iloinen sälli vai viidenkympin villitystä elävä jämähtänyt kaljamaha? Ei ne 40 miehetkään yleisesti kovin elinvoimaisilta enää näytä.
Kiinnostavaa että joku vaihtaisi elämänkumpaninsa iän pohjalta koska vain nuorempaan 'jos olisi mahdollisuus'. Mihin teidän parisuhteet pohjautuu ylipäänsä? Oletteko ajatelleet että Naisenne saattavat ajatella samoin? Vaihtaisivat teidät heti timmimpään mieheen jos voisivat, mutta teihin on vain pakko tyytyä. Suhteen irvikuva!
Tästä huomaa, että hyviä, hyvätapaisia ja tyylillä eläviä suoraselkäisiä miehiä on oikeasti harvassa! Pidetään naiset niistä hyvistämme kiinni.vissiin siinä tarkoitettiin, että, jos kyseinen henkilö olisi sinkku ja hänellä olisi mahdollisuus alkaa tapailla 30stä tai 50stä niin kyllä se 30nen enemmän kiinnostaisi.
"Huvittavaa, kun tuollaiset 20-30 -vuotiaat lähes pikkutytöt kuvittelevat olevansa jotenkin haluttuja miesten keskuudessa"
-Ylivoimaisesti suurimman enemmistön silmissä juuri tuon ikäinen nainen ON se kaikkein halutuin. Että se siitä "huvittavuudesta"..- aikansa kutakin
Se on median antama kuva. Todellisuus ja oikea elämä on muualla. Elämä on muutakin kuin seksiä johon nuoret naiset yhdistetään.
Asia on minulle ihan sama koska olen ollut nuori nainen joskus ja kokenut sen. Nyt en haluaisikaan olla enää siinä asemassa vaan todella tyytyväinen nykyiseen asemaani yhteiskunnassa. aikansa kutakin kirjoitti:
Se on median antama kuva. Todellisuus ja oikea elämä on muualla. Elämä on muutakin kuin seksiä johon nuoret naiset yhdistetään.
Asia on minulle ihan sama koska olen ollut nuori nainen joskus ja kokenut sen. Nyt en haluaisikaan olla enää siinä asemassa vaan todella tyytyväinen nykyiseen asemaani yhteiskunnassa."Elämä on muutakin kuin seksiä johon nuoret naiset yhdistetään."
-Toki elämä on muutakin kuin seksiä. Mutta nyt kyse oli nimenomaan haluttavuudesta. Ja oikeastaan kulttuurista riippumatta, ni kyllä ne nuoret naiset ovat ne joihin se seksuaalinen halu kohdistuu ja kulminoituu. Näin on ollut jo kauan ennen nykyisen median aikakautta. Ja varmasti näin tulee olemaan aina jatkossakin...- aikansa kutakin
TheOne kirjoitti:
"Elämä on muutakin kuin seksiä johon nuoret naiset yhdistetään."
-Toki elämä on muutakin kuin seksiä. Mutta nyt kyse oli nimenomaan haluttavuudesta. Ja oikeastaan kulttuurista riippumatta, ni kyllä ne nuoret naiset ovat ne joihin se seksuaalinen halu kohdistuu ja kulminoituu. Näin on ollut jo kauan ennen nykyisen median aikakautta. Ja varmasti näin tulee olemaan aina jatkossakin...Eli nuoret naiset on seksiobjekteja. Ei käy kateeksi. En haluaisi olla sellainen vaikka olisin nuorempi. Onneksi minun nuoruudessa näistä asioista ei luettu ja kerrottu joka paikassa. Eli en tiennyt olevani sellainen.
Sääli niitä nuoria naisia jotka haluaa olla muutakin. aikansa kutakin kirjoitti:
Eli nuoret naiset on seksiobjekteja. Ei käy kateeksi. En haluaisi olla sellainen vaikka olisin nuorempi. Onneksi minun nuoruudessa näistä asioista ei luettu ja kerrottu joka paikassa. Eli en tiennyt olevani sellainen.
Sääli niitä nuoria naisia jotka haluaa olla muutakin.En väittänytkään, että heidän tilansa olisi välttämättä kadehdittava. Mutta näin asiat kuitenkin ovat. Nuoruus ja kauneus yhdistetään automaattisesti/alitajuisesti seksuaalisuuteen ja viriiliyteen. Lienee pitkälti biologian ja evoluution sanelemaa...
- aikansa kutakin
TheOne kirjoitti:
En väittänytkään, että heidän tilansa olisi välttämättä kadehdittava. Mutta näin asiat kuitenkin ovat. Nuoruus ja kauneus yhdistetään automaattisesti/alitajuisesti seksuaalisuuteen ja viriiliyteen. Lienee pitkälti biologian ja evoluution sanelemaa...
Niinpä. Jostain syystä MIEHET kuvittelee että vanhenevat naiset kadehtii aina nuoria naisia juuri sen takia koska he ovat kaikkein haluttavimpia.
Nyt keski-iässä on aivan erilaista olla nainen kuin silloin nuorena. Nimenomaan positiivisesti erilaista. Seksi on parempaa ja kummasti sitä riittää.
Ps. kaikki nuoret ei ole kauniita eikä vanhat rumia.
- ei koskaan
Mitähän noidenkin vaarien mielessä liikkuu, luulevat olevansa nuorten naisten ihannoimia. Hyi VI... .Olen parikymppinen kaunis nainen ja seurustelen saman ikäisen komistuksen kanssa. Naurettavia ukkeleita, joilla on pissan polttama nahka. En ikinä vaihtaisi omaa rakasta namu-setään.
Taisit missata ap:n pointin. Hänhän nimenomaan EI halua parikymppisiä naisia eikä näe heitä haluttavina tms.. =P
- Ei teini
Tai sitten traagista, varsinkin jos itse sattuu olemaan ryppyvoideiässä. Siinähän selität.
t: ryppyvoiteen omistaja - Pidabum
Yli 30 vuotiaat ettii aina itelleen seuraa...ku kattoo niit seuran haku palstoja/paikkoi...mistäköhän se sittenpä johtunee? Yhtä lailla ne yli 30 - 60 vuotiaatki eroo pitkistä parisuhteistaan ja avioliitoistaan kuin nuoremmatki...mitä sitä yleistämään...
- Ihmettelen!
Miksi olet kopioinut minun ihan eri yhteydessä olevaa kirjoitusta omaksesi?? Sanasta sanaan, vain eka ja vika lause vaihdettu.
- 3 + 10
Monissa maissa/kulttuureissa naisen ''parasta ennen''-päiväys on ohi 25-ikävuoden jälkeen, toisinsanoen naisen mahdollisuudet hyviin naimisiin/parisuhteeseen miehen kanssa laskevat tämän jälkeen dramaattisesti.
Pitää kuitenkin pitää mielessä että tämä on ainoastaan pelkkä abstrakti ajattelumuoto/tottumus, nainen voi yhtä hyvin olla haluttava miesten silmissä vuosikymmeniä 25-ikävuoden jälkeen, ja toisaalta monet naiset menettävät hehkeytensä jo heti täysikäisyyden saavutettua (kuten Suomessa).- 21cm
On luonnollista, että hedelmällinen mies haluaa hedelmällistä naista. Luonnotontaja ehkä jopa pervoa on se, jos hedelmällinen mies haluaisi hedelmätöntä naista. Iäkkäämpi nainen voi toki olla arvokas ystävä, mutta seksuaalinen halu kohdistuu aina hedelmälliseen. Muun väittäminen on itsepetosta.
Mies ja nainen eivät ole samanlaisia. Ne eivät ole toistensa peilikuvia. Mies on erilainen kuin nainen. Toinen tulee Marsista ja toinen Venuksesta. Kumpikaan ei ymmärrä toistaan. Naisen hedelmällisyys rajoittuu käytännössä noin 25 vuoteen ja miehen on keskimäärinkin vähintään tuplasti pidempi.
Totuus tekee kipeää, mutta kipeys ei muuta sitä olemattomaksi. - M_;
21cm kirjoitti:
On luonnollista, että hedelmällinen mies haluaa hedelmällistä naista. Luonnotontaja ehkä jopa pervoa on se, jos hedelmällinen mies haluaisi hedelmätöntä naista. Iäkkäämpi nainen voi toki olla arvokas ystävä, mutta seksuaalinen halu kohdistuu aina hedelmälliseen. Muun väittäminen on itsepetosta.
Mies ja nainen eivät ole samanlaisia. Ne eivät ole toistensa peilikuvia. Mies on erilainen kuin nainen. Toinen tulee Marsista ja toinen Venuksesta. Kumpikaan ei ymmärrä toistaan. Naisen hedelmällisyys rajoittuu käytännössä noin 25 vuoteen ja miehen on keskimäärinkin vähintään tuplasti pidempi.
Totuus tekee kipeää, mutta kipeys ei muuta sitä olemattomaksi.Olipas niin surkea viesti että sen täytyy olla provo.
- Tällainen tarina
21cm kirjoitti:
Totuus tekee kipeää, mutta kipeys ei muuta sitä olemattomaksi.Kun muutama vuosi sitten erosin lasteni äidistä pitkähkön parisuhteen päätteeksi, aloin hetken "haavojen nuolemisen" jälkeen ajatella elämää eteenpäin... Peilistä katsoi takaisin suht ok näköinen neljävitonen mies, aika hyväkuntoinenkin kiitos säännöllisen liikuntaharrastuksen. Baarissa tuli käytyä silloin tällöin ja olin ällistynyt siitä, että olisin kelvannut itseäni huomattavasti nuoremmillekin naisille. Mutta... Vaikka olen edelleen hedelmällisessä iässä, niin ajatus uudesta vaippa- ja päiväkotirallista oli kauhistus!
Parin tällaisen nuoremman naisen juttusille koemielessä heittäydyin, mutta totesin varsin pian maailmojemme olevan kaukana toisistaan. Toki timmien pimujen huomio hiveli keski-ikäisen miehen egoa, mutta siihen se sitten jäikin.
Seurustelen nyt itseäni parisen vuotta vanhemman ihanan naisen kanssa. Hän on sinut itsensä kanssa ja seksi on aivan loistavaa. Meillä on saman ikäiset lapset, jotka ovat meille ykkösasia maailmassa - mutta kieltämättä tuntuu mukavalta ajatus, että saan tämän naiseni kanssa muutaman vuoden päästä alkaa viettämään enemmänkin aikaa yhdessä, kun lapset yksi toisensa jälkeen lähtevät kotoa maailmaa valloittamaan.
- 10+2
Mun mielestä ihmisellä joka on sujut oman ikänsä ja ulkonäkönsä kanssa ei ole tarvetta arvostella muita. Varsinkaan muita ikäryhmiä, joihin me kaikki ollaan kuluttu/kuulutaan.
Naurettavaa yleistämistä:/ niin kuin kaikki muukin tällä palstalla. Varmasti kaikissa elämän vaiheissa on parhaat puolensa. Kannattaa nauttia siitä missä on ja ottaa siitä kaikki irti.
Ja jees, onhan se imartelevaa kun vanhemmat miehet huomioi, mä vaan jostain syystä sytyin kundille joka on mua 1,5 v nuorempi. Oon 19 ja kohta se täyttää 18. Veikkaan että tulen aina hakemaan kumppania omasta ikäryhmästä niin saa siitä vaiheesta kaiken irti.- Iästä
Niin, ehkä miehelle on helpompi luokitella naisia kun myöntää, että ikä vaikuttaa myös omaan menekkiin. Omaa ikääntyminen jää taka-alalle nuoremmalla seuralla. Siinä ei mitään pahaa ole ja kai meitä biologia ohjaa, mutta arvostelu ja stereotypiat ei anna ainakaan kuvaa, että olisi sinut oman vanhenemisen kanssa.
Ihana ylempi 45v miehen kommentti, tuli kuva kivasta miehestä. Pitää paikkansa myös 10v nuoremman naisen kohdalla. En haluaisi enää palata vaippavuosiin tai olla parikymppinen. Oman ikäiset ns. miehet tuntuivat silloin lapsellisilta ja vanhat miehet ehdottelivat. Persoonan kehitys oli kesken ja maailmankuva mustavalkoinen. Puhumattakaan makkarielämästä...vanheneminen on myös hauskaa!
Ihminen voi olla vetävä minkä ikäisenä vain. Jostain syytä omalla ja monen muunkin naisen kohdalla 'kysyntä' on lähtenyt moninkertaiseen nousuun juuri 30v. jälkeen jolloin tämän ketjun mukaan nainen lakkaa olemasta nainen. Ja hitonko väliä, vanhoiksi tulevat kaikki ja maailmassa on muutakin kuin nuoruus.
- vahva ja itsenäinen
Voi kuule kun tässä massa jopa vanhat ämmät luulevat itsestään aivan liikoja.Luepa huvikses milf osio ni saat nauraa....
- Kiinnostaa tietää
Oletko kateellinen vanha ämmä vai äijä?
- vahva ja itsenäinen
Kiinnostaa tietää kirjoitti:
Oletko kateellinen vanha ämmä vai äijä?
Arvaas mitä.En kumpaakaan.Ikinä en ole ollut kateellinen enkä todellakaan ole vanha.Vaan itseäni arvostava ja itsesträni huoltapitävä aikuinen nainen.Vaikka mitäpä se sulle todellakaan kuuluu
- 16+16
Vaikka kuinka paljon hehkutettais nuoria naisia (= - 20v), niin itse pidän aivan huomattavan paljon paremman näköisempänä lähempänä 30v olevaa naista, kuin lähempänä 20v olevaa naista. Hyvin, hyvin usein 20v naiset ovat fyysisesti vielä lapsia, rinnat ovat hyvin pienet, peppu aivan säälittävän pieni ja sitä rataa. 30v naisilla vastaavasti on usein upeat muodot. Itse en ole kuin vähän päälle 20-vuotias, niin parisuhteessa naisen kuuluisi olla samaa ikäluokkaa, 30v nainen on kuitenkin hiukan eri elämänvaiheessa kuin minä. Mutta kutin mainitsin, niin ulkomuodoltaa 30v >>>>>>>>>>> 20v nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591