Kuinka monta kertaa viikossa?
Käytkö kuntosalilla
63
710
Vastaukset
- TheRuho
Nolla kertaa. Pitserioissa käyn joka päivä.
En käy, en oikein välitä. Jos joskus saadaan tehtyä kotiin semmonen (suunnitelmien mukaan) luulen, että kynnys rehkiä madaltuu ihan sen ansiosta, että ei tarvi lähteä kotoa pois kolistellakseen laitteilla ja parannella kroppaansa.
5-6 kertaa/viikko salilla omat treenit vetämässä ja sen päälle lähes päivittäin eri saleille asiakkaita ohjaamaan ja opastamaan..
- The0ne
Olen ammatiltani kuntosalien yösiivooja.
Käyn 3-4 kertaa viikossa.
- Haba
Joka päivä.
Niin mitä sitten? en, saan hien pintaan ja hyvän olon muullaki tavoin.
- Hullu ukko
Olin joskus innokas kävijä mutta nyt on loppu kun olkapää hajosi.
- Kyöstix
En todellakaan yhtään kertaa. Luontaista poweria löytyy riittävästi ilman kuntosalilla käyntejä.
Aika usein se on se 4 kertaa viikossa. Välillä 5 tai 6.
Yksi asia, joka treenaamista välttelevien pitäisi ymmärtää, on että kerta viikoon saa aika paljon aikaan ja riittää kehoa muokkaamaan aika paljon, jos sen kerran huolella hoitaa.
Ei sitä pidä kartella, peläten että siellä tarvitsee 7 tuntia viikossa viettää. 1,5 tuntia painotreeniä kertakäynnillä viikossa voi tehdä ihan helvetisti.modelli kirjoitti:
Missä vaiheessa ne tulokset alkavat näkymään?
Jos on vanha ukko, niin ne näkyy vain rapistumisen hidastuisena.
Mut jos pelkää ihmisiä eikä treenin määrää? Ja haluaa olla mahdollisimman paljon kotona? Nojoo itellä vaan kuntosalit ei ihmisten takia kiinnosta. Himassa taas tilanne ihan toinen, kun ei tääl ole silmää kun ketunpesässä.
himatuikku kirjoitti:
Mut jos pelkää ihmisiä eikä treenin määrää? Ja haluaa olla mahdollisimman paljon kotona? Nojoo itellä vaan kuntosalit ei ihmisten takia kiinnosta. Himassa taas tilanne ihan toinen, kun ei tääl ole silmää kun ketunpesässä.
No jos se liittyy siihen että pelkää toisten ihmisten ajattelevan jotain pahaa tai ivallista siitä mitä silmänsä näkevät, niin se on kovin harhainen pelko.
Jumppaa kotonas sit.- tärisyttää?
himatuikku kirjoitti:
Miks pelkäät ihmisiä? Onko sulla paniikkihäiriö?
- kuntosalilla kävijä
hahmotelma kirjoitti:
No jos se liittyy siihen että pelkää toisten ihmisten ajattelevan jotain pahaa tai ivallista siitä mitä silmänsä näkevät, niin se on kovin harhainen pelko.
Jumppaa kotonas sit.Totta. Ei ihmisiä kiinnosta toisten kropat kuntosalissa. Itseään ne peilistä tuijottaa.
- heh..
kuntosalilla kävijä kirjoitti:
Totta. Ei ihmisiä kiinnosta toisten kropat kuntosalissa. Itseään ne peilistä tuijottaa.
Himatuikulla on ennenkin ollut pelkoja muiden ihmisten suhteen. Häntä häiritsee jopa galleriansa "kyyläily" ja hänen itse postaamiensa kuvien "kyyläily". On varmaan tuskallista elää noin pelokasta elämää. Ehkä hän kokee itsensä tavoitelluksi julkkikseksi, josta kaikki haluavat palan ja kaiken tiedon.
kuntosalilla kävijä kirjoitti:
Totta. Ei ihmisiä kiinnosta toisten kropat kuntosalissa. Itseään ne peilistä tuijottaa.
Joskus tyhmänä pentuna kuvittelin, että nuo peilit on saleilla sitä varten kun itseään ihastelevat urpot tarvitsee niitä...
Vasta itse saleiltuaan ymmärtää kuinka tärkeitä ne on. On siinä pieni osa sitä motivoivaa osuutta, jota saa revittyä irti omasta kropastaan, mutta tärkeintä mulle niissä on se, että asentojaan voi tarkkailla näköaistilla, kun toi kehonhahmotus pettää välillä hieman ja voi toinen käsi jossain liikkeessä hassusti laahata jäljessä tai tehdä vajaata liikerataa. Helppo korjata sitten.
Ja usein tulee tosiaan tuijotettua itseään tiukasti silmiin repiessä, auttaa sulkemaan häiriötekijät pois mielestä ja keskittämään omaan suoritukseen, sillä muiden suorituksilla ei ole mitään väliä.- ................
heh.. kirjoitti:
Himatuikulla on ennenkin ollut pelkoja muiden ihmisten suhteen. Häntä häiritsee jopa galleriansa "kyyläily" ja hänen itse postaamiensa kuvien "kyyläily". On varmaan tuskallista elää noin pelokasta elämää. Ehkä hän kokee itsensä tavoitelluksi julkkikseksi, josta kaikki haluavat palan ja kaiken tiedon.
Hyvin ujoilla ihmisillä on joskus se harha, että kaikki tuijottavat heitä ja ovat äärimmäisen kiinnostuneita heidän jokaisesta liikkeestään. Vaikka he eivät voisi vähempää kiinnostaa ympäristöä.
hahmotelma kirjoitti:
Jos on vanha ukko, niin ne näkyy vain rapistumisen hidastuisena.
Mitä helvetin järkeä siellä punttisalilla on kävellä sen vesipullon kanssa sukkahousuissa, jos niitä tuloksia ei ala näkymään. Mieluumin mä potkin tyhjiä oluttölkkejä puistossa ja keräilen tyhjiä pulloja, kuin nyhjään jossain hikisessä bunkkerissa, missä pohkeet vaan kutistuu ja reidet surkastuu. Ellei sitten toimi jonain finninkasvualustana, mitä ravitaan kaiken maailman jauhoin tai piikein.
hahmotelma kirjoitti:
Jumppaa kotonas sit.Se varmasti vois liittyä siihinkin, mietin omalla kohdalla asiaa. Päädyin ajatukseen etten mä häpeä itseäni missään muuallakaan ja olen tietoinen omista ns. ulkonäköpuutteista niistä asioista joita joku vois arvostella. Mutta sehän on sen arvostelijan asia, jos harmittaa.
Mulla se on juuri sitä, etten kaipaa sosiaalisia paikkoja ja tilanteita. Tuolla voi olla vaara, että joutuu juttusille jonkun kanssa ja se treeni oli sitten siinä. Mielummin siis himassa missä saa rehkiä olematta tyly, puhumatta kenellekkään ja ajamatta kilsakaupalla päästäkseen salille. On sitten vielä oma suihku ja pääsee helposti asiasta toiseen. Muksukin voi nököttää vieressä seuraamassa. :)
Mä koitan karttaa tietoisesti paikkoja missä on enemmän porukkaa, koska mä olen sosiaalisesti helvetin laiska ja vaivaannun helposti jos joku alkaa kälättää, kun en kaipaa kälättäjiä lähelleni. Näin se vaan on...tärisyttää? kirjoitti:
Miks pelkäät ihmisiä? Onko sulla paniikkihäiriö?
Mä en jaksa sitä small talk tyyliä, mitä pitäs useimpien kanssa vetää. Tekohymy perseeseen ja joo joo kiinnostaa kauheesti sun juttus. Mä olen vaan niin tyly ihminen pohjimmiltani. :)
Kai mä sain tarpeekseni töissä siitä keep on smiling ja kuuntele vaikkei huvitakkaan. Nyt kun voin valita paikat missä haluan olla, ne on paikkoja missä mahd. vähän törmää ihmisiin, joiden kanssa pitäs alkaa lässyttää small talkia niin sanotusti. Kun ei jaksa ei jaksa. Ehkä taas joskus aktivoidun ja alan kaipaamaan enemmän sosiaalista verkkoa ympärilleni. Nyt vaan tuntuu olevan kiintiö täynnä ja oman pesän sisällä oleminen tuntuu mukavemmalle.himatuikku kirjoitti:
Se varmasti vois liittyä siihinkin, mietin omalla kohdalla asiaa. Päädyin ajatukseen etten mä häpeä itseäni missään muuallakaan ja olen tietoinen omista ns. ulkonäköpuutteista niistä asioista joita joku vois arvostella. Mutta sehän on sen arvostelijan asia, jos harmittaa.
Mulla se on juuri sitä, etten kaipaa sosiaalisia paikkoja ja tilanteita. Tuolla voi olla vaara, että joutuu juttusille jonkun kanssa ja se treeni oli sitten siinä. Mielummin siis himassa missä saa rehkiä olematta tyly, puhumatta kenellekkään ja ajamatta kilsakaupalla päästäkseen salille. On sitten vielä oma suihku ja pääsee helposti asiasta toiseen. Muksukin voi nököttää vieressä seuraamassa. :)
Mä koitan karttaa tietoisesti paikkoja missä on enemmän porukkaa, koska mä olen sosiaalisesti helvetin laiska ja vaivaannun helposti jos joku alkaa kälättää, kun en kaipaa kälättäjiä lähelleni. Näin se vaan on...Eniten inhottaa tyrmätä kälättäjät lemalla tylysti vaan jaaha. Ja olenpa hiljaa. Tavallaan ei tarvi olla pakko kohtelias, kun ei mene lähellekään ihmisiä joille ei halua puhua. kuulostaa vaikeelle, mut on paljon helpompaa kun kuunnella turhaa pulinaa ja yrittää hymyillä, kun ei hymyilytä.
heh.. kirjoitti:
Ei se sitä ole, etteikö mua saa tuijottaa. Saa niin paljon kun haluaa, siitä mä en kiusaannu. Kunhan pitää suunsa kii eikä tule mulle puhumaan, niin kaikki hyvin. :)
Mä pelkään että joku tuppautuu mun seuraan ja mä en saa olla rauhassa. Näin yleensä aina käy menen mä mihin vaan missä ihmisiä enemmän on. Se on rasittavaa................. kirjoitti:
Hyvin ujoilla ihmisillä on joskus se harha, että kaikki tuijottavat heitä ja ovat äärimmäisen kiinnostuneita heidän jokaisesta liikkeestään. Vaikka he eivät voisi vähempää kiinnostaa ympäristöä.
Mähän en olekaan ujo vaan estynyt sosiaalisista kontakteista, koska ne on rasittavia. En tiiä kestä puhut, muttet ainakaan minusta.
hahmotelma kirjoitti:
Joskus tyhmänä pentuna kuvittelin, että nuo peilit on saleilla sitä varten kun itseään ihastelevat urpot tarvitsee niitä...
Vasta itse saleiltuaan ymmärtää kuinka tärkeitä ne on. On siinä pieni osa sitä motivoivaa osuutta, jota saa revittyä irti omasta kropastaan, mutta tärkeintä mulle niissä on se, että asentojaan voi tarkkailla näköaistilla, kun toi kehonhahmotus pettää välillä hieman ja voi toinen käsi jossain liikkeessä hassusti laahata jäljessä tai tehdä vajaata liikerataa. Helppo korjata sitten.
Ja usein tulee tosiaan tuijotettua itseään tiukasti silmiin repiessä, auttaa sulkemaan häiriötekijät pois mielestä ja keskittämään omaan suoritukseen, sillä muiden suorituksilla ei ole mitään väliä.Onneksi itse olen symmetrinen ja kordinaation saanut äidinmaidosta, joten nyt pystyn keskittymään naisten perseiden tuijotteluun peilien kautta, ilman että saan heti suoraltakädeltä pervon maineen tai porttarin salille.
himatuikku kirjoitti:
Mä en jaksa sitä small talk tyyliä, mitä pitäs useimpien kanssa vetää. Tekohymy perseeseen ja joo joo kiinnostaa kauheesti sun juttus. Mä olen vaan niin tyly ihminen pohjimmiltani. :)
Kai mä sain tarpeekseni töissä siitä keep on smiling ja kuuntele vaikkei huvitakkaan. Nyt kun voin valita paikat missä haluan olla, ne on paikkoja missä mahd. vähän törmää ihmisiin, joiden kanssa pitäs alkaa lässyttää small talkia niin sanotusti. Kun ei jaksa ei jaksa. Ehkä taas joskus aktivoidun ja alan kaipaamaan enemmän sosiaalista verkkoa ympärilleni. Nyt vaan tuntuu olevan kiintiö täynnä ja oman pesän sisällä oleminen tuntuu mukavemmalle.Sitte siinä salilla käynnissä on paitsi enemmän vaivaa, kun treenata himassa myös se, että se on monen ns. trendipellen harrastuslistalla ekana. Mä käyn salilla ja bojot pitäs siitä kasvaa. Joku egobuustaus juttu harrastuksena joillekin. Siksikin vähän ärsyttää mennä mestaan missä näitä inhokkeja voi tavata.
Eri asia nää ns. tavalliset ihmiset jotka tekee hommia kunnon eteen ja tosissaan, kun hei me käydään täällä jotta me voidaan sanoa käyvämme. Mut kunnon treeniin kykenee kotonakin, kun on tietoa ja tarvittava määrä laitteita mikä ei oo paljon. :)
Ja mulla on oma personaltraineriki himassa, joka kykenee neuvomaan mulle kaiken oleellisen joka tuntee ihmisen anatomian ja millä treenillä mihinkin vaikutetaan. Joten ei mitään syytä hilautua kauemmas siksikään. Voidaan molemmat huhkia kotona. Ei tuu turhia ajeluja eikä treenikamppeiden pakkailuja, rahan kanssa tms pelailua. Eikä tarvi hoitaa muksullekkaan. Eikä vuorotella treenipäivillä tms. Hoida sä tänää, mä meen salille ja sä huomena sitten tms.himatuikku kirjoitti:
Sitte siinä salilla käynnissä on paitsi enemmän vaivaa, kun treenata himassa myös se, että se on monen ns. trendipellen harrastuslistalla ekana. Mä käyn salilla ja bojot pitäs siitä kasvaa. Joku egobuustaus juttu harrastuksena joillekin. Siksikin vähän ärsyttää mennä mestaan missä näitä inhokkeja voi tavata.
Eri asia nää ns. tavalliset ihmiset jotka tekee hommia kunnon eteen ja tosissaan, kun hei me käydään täällä jotta me voidaan sanoa käyvämme. Mut kunnon treeniin kykenee kotonakin, kun on tietoa ja tarvittava määrä laitteita mikä ei oo paljon. :)
Ja mulla on oma personaltraineriki himassa, joka kykenee neuvomaan mulle kaiken oleellisen joka tuntee ihmisen anatomian ja millä treenillä mihinkin vaikutetaan. Joten ei mitään syytä hilautua kauemmas siksikään. Voidaan molemmat huhkia kotona. Ei tuu turhia ajeluja eikä treenikamppeiden pakkailuja, rahan kanssa tms pelailua. Eikä tarvi hoitaa muksullekkaan. Eikä vuorotella treenipäivillä tms. Hoida sä tänää, mä meen salille ja sä huomena sitten tms.Ja treenihulluille voin sanoa, että mä odotan jo kovasti että pääsen treenamaan itsekin. Mutta himassa. Mun lihakset ja kroppaa suorastaan huutaa monipuolista rasitusta ja käyttöä. Kunnon rääkkiä. Mä olen valmis siihin, mutta omilla ehdoillani tietysti. :)
- suomineito3
himatuikku kirjoitti:
Ei se sitä ole, etteikö mua saa tuijottaa. Saa niin paljon kun haluaa, siitä mä en kiusaannu. Kunhan pitää suunsa kii eikä tule mulle puhumaan, niin kaikki hyvin. :)
Mä pelkään että joku tuppautuu mun seuraan ja mä en saa olla rauhassa. Näin yleensä aina käy menen mä mihin vaan missä ihmisiä enemmän on. Se on rasittavaa.Miksi suomalaiset on noin vetäytyviä ja ujoja? Lisätään vaan toisten ja omaa ahdistustamme. Lisää maahanmuuttajia tänne ja pian muuttamaan tapojamme!!!
Oikeasti mä olen samanlainen mutta joka kerran kun eksyn ihmisten seuraan ja juttelemaan on tosi hyvä fiilis sen jälkeen :-) - suomineito whatever
himatuikku kirjoitti:
Eniten inhottaa tyrmätä kälättäjät lemalla tylysti vaan jaaha. Ja olenpa hiljaa. Tavallaan ei tarvi olla pakko kohtelias, kun ei mene lähellekään ihmisiä joille ei halua puhua. kuulostaa vaikeelle, mut on paljon helpompaa kun kuunnella turhaa pulinaa ja yrittää hymyillä, kun ei hymyilytä.
Onko toi ihan tosi? Tunnetko olosi kotoisammasi yksin vaikka ympärillä olisi puheliaita ja ystävällisiä ihmisiä? Jotenkin kummastuttaa. Etkö voisi astua askeleen oman mukavauusalueesi ulkopuolelle ja kokeilla miltä tuntuu jutella ihmisten kanssa? Voisit yllätyä.
- Suomineito whatever
himatuikku kirjoitti:
Sitte siinä salilla käynnissä on paitsi enemmän vaivaa, kun treenata himassa myös se, että se on monen ns. trendipellen harrastuslistalla ekana. Mä käyn salilla ja bojot pitäs siitä kasvaa. Joku egobuustaus juttu harrastuksena joillekin. Siksikin vähän ärsyttää mennä mestaan missä näitä inhokkeja voi tavata.
Ja mulla on oma personaltraineriki himassa, joka kykenee neuvomaan mulle kaiken oleellisen joka tuntee ihmisen anatomian ja millä treenillä mihinkin vaikutetaan. Joten ei mitään syytä hilautua kauemmas siksikään. Voidaan molemmat huhkia kotona. Ei tuu turhia ajeluja eikä treenikamppeiden pakkailuja, rahan kanssa tms pelailua. Eikä tarvi hoitaa muksullekkaan. Eikä vuorotella treenipäivillä tms. Hoida sä tänää, mä meen salille ja sä huomena sitten tms.Miksi sä trenaat?
Mitä todistat ja kenelle? Asenne on vähän kummallinen. Kotona ja yksin sehän on melkein kuin alkoholismi. suomineito whatever kirjoitti:
Onko toi ihan tosi? Tunnetko olosi kotoisammasi yksin vaikka ympärillä olisi puheliaita ja ystävällisiä ihmisiä? Jotenkin kummastuttaa. Etkö voisi astua askeleen oman mukavauusalueesi ulkopuolelle ja kokeilla miltä tuntuu jutella ihmisten kanssa? Voisit yllätyä.
Kyllä se (ehkä valitettavasti) on tosi. Mä en siitä kärsi, yksinolosta. Paljon enemmän tunnen kärsiväni porukassa jossa mun kaikki aistit joutuu olemaan satasella pelissä ja useinmiten jopa seurassa jossa ei vois vähempää kiinnostaa olla. Puheliaat ja ystävälliset ihmiset on lyhyissä tapaamisissa ok, mutta jatkuvasti en jaksaisi edes heitä. ihmisten yltiö aktiivisuus mm. puhumisessa on jokseenkin rasittavaa.
Kuten mä sanoin, olen varmaan saanut tarpeekseni oltuani työssä ikään kuin pakotettuna enemmän tilanteissa joissa en olis jaksanut olla ja vieläpä saamatta olla omana itsenäni, koska hymy pyllyssä olemista vaaditaan ja kaikki pitää ymmärtää ja nyökytellä on myös syönyt mielenkiinnon ihmisiin.
Tää on astetta vakavampi ongelma, kun ujous ulkonäön kanssa mun mielestä. Että on ihmisiin väsynyt. Miksi mulle tulee ihan hyvä olo, kun juttelen vaunulenkillä jonkun kanssa, mutta samaan aikaan koen olevani tosi väsynyt? Kun olen itekseni mulla on jotenkin hyvä ja huojentuneempi olo, kun seurassa. Toki mä tunnen muutamia ihmisiä joiden kanssa jaksan olla kauankin väsymättä, ne vaan on hyvin hyvin harvassa.Suomineito whatever kirjoitti:
Miksi sä trenaat?
Mitä todistat ja kenelle? Asenne on vähän kummallinen. Kotona ja yksin sehän on melkein kuin alkoholismi.Krooninen selkäsärky ja lihaskivut (fibromyalgia) riittää aika hyviksi syiksi. Enkä mä mitään vielä edes treenaa ja siksi mulla just ongelmat vaan pahenee noiden fyysisten kipujen kanssa. Muksun nostelua yksipuolisesti, ikivanha väärin opittu selänkäyttö tekniikka, yliliikkuvat nikamat ja lihasten epätasapaino vaatis että jotain olis tehtävä ja helvetin äkkiä sittenkin.
Mun asenne saa olla kummallinen, pääasia että olen asenteeni kanssa itse iloinen.himatuikku kirjoitti:
Krooninen selkäsärky ja lihaskivut (fibromyalgia) riittää aika hyviksi syiksi. Enkä mä mitään vielä edes treenaa ja siksi mulla just ongelmat vaan pahenee noiden fyysisten kipujen kanssa. Muksun nostelua yksipuolisesti, ikivanha väärin opittu selänkäyttö tekniikka, yliliikkuvat nikamat ja lihasten epätasapaino vaatis että jotain olis tehtävä ja helvetin äkkiä sittenkin.
Mun asenne saa olla kummallinen, pääasia että olen asenteeni kanssa itse iloinen.Ja enhän mä yksin ole, onhan mulla mies. Joka sekin viihtyy enemmän yksin, kun seuroissa. Me omme samikset varsinkin tässä asiassa jos missä.
himatuikku kirjoitti:
Kyllä se (ehkä valitettavasti) on tosi. Mä en siitä kärsi, yksinolosta. Paljon enemmän tunnen kärsiväni porukassa jossa mun kaikki aistit joutuu olemaan satasella pelissä ja useinmiten jopa seurassa jossa ei vois vähempää kiinnostaa olla. Puheliaat ja ystävälliset ihmiset on lyhyissä tapaamisissa ok, mutta jatkuvasti en jaksaisi edes heitä. ihmisten yltiö aktiivisuus mm. puhumisessa on jokseenkin rasittavaa.
Kuten mä sanoin, olen varmaan saanut tarpeekseni oltuani työssä ikään kuin pakotettuna enemmän tilanteissa joissa en olis jaksanut olla ja vieläpä saamatta olla omana itsenäni, koska hymy pyllyssä olemista vaaditaan ja kaikki pitää ymmärtää ja nyökytellä on myös syönyt mielenkiinnon ihmisiin.
Tää on astetta vakavampi ongelma, kun ujous ulkonäön kanssa mun mielestä. Että on ihmisiin väsynyt. Miksi mulle tulee ihan hyvä olo, kun juttelen vaunulenkillä jonkun kanssa, mutta samaan aikaan koen olevani tosi väsynyt? Kun olen itekseni mulla on jotenkin hyvä ja huojentuneempi olo, kun seurassa. Toki mä tunnen muutamia ihmisiä joiden kanssa jaksan olla kauankin väsymättä, ne vaan on hyvin hyvin harvassa.Plus ihmiset harvoin haluaa kuulla todellisia mielipiteitä, teeskentely taas muiden mieliksi on kuluttavaa. Eikä kokoajan jaksa jotain perustellakaan.
Miksei ihmisiin saa olla väsnyt ilman että sitäkin pitää perustella ja jonkun sitten kritisoida? Jos oon väsynyt niin oon ja teen omat valintani miten asian kanssa pärjään ja haluan elää. Ja se ei ole pää kolmantena jalkana väkijoukkoon juoksemista. Pysyn mielummin siellä lauman takana. Siellä saa olla rauhassa kaikilta jotka imee vaan energiaa.himatuikku kirjoitti:
Krooninen selkäsärky ja lihaskivut (fibromyalgia) riittää aika hyviksi syiksi. Enkä mä mitään vielä edes treenaa ja siksi mulla just ongelmat vaan pahenee noiden fyysisten kipujen kanssa. Muksun nostelua yksipuolisesti, ikivanha väärin opittu selänkäyttö tekniikka, yliliikkuvat nikamat ja lihasten epätasapaino vaatis että jotain olis tehtävä ja helvetin äkkiä sittenkin.
Mun asenne saa olla kummallinen, pääasia että olen asenteeni kanssa itse iloinen.Niin ja kun ei toi hierominen tee muuta, kun lievittää vaikka ramppaa miljoona kertaa. Itse ongelmaahan se ei poista eli lihastasapainottomuutta joka on peräisin ties mistä alunperin, mutta johtaa aina vaan pahempiin kipuihin ja ongelmiin.
Joku yläselkä mulla on lihaksikas, jota käytän paljon. Mutta alaselän lihaksia mulla ei käytännössä ees ole olemassa. Mikä sitä rankaa tukee? varsinkin kun on yliliikkuvuutta pitäs olla maltillista ja oikein tehtyä kuormitusta lihaksille, mutta todellakin sen verran kuormitusta että lihas on kunnossa ja tukee rankaa.suomineito3 kirjoitti:
Miksi suomalaiset on noin vetäytyviä ja ujoja? Lisätään vaan toisten ja omaa ahdistustamme. Lisää maahanmuuttajia tänne ja pian muuttamaan tapojamme!!!
Oikeasti mä olen samanlainen mutta joka kerran kun eksyn ihmisten seuraan ja juttelemaan on tosi hyvä fiilis sen jälkeen :-)No ei musta kukaan varmaan ikinä uskoisi näitä asioita joita olen ketjussa kertonut, kun mut tapaa irl. Tuskin kovin moni ikinä arvaisi miten paljon rasitun todellisuudessa ihmisistä. Ulkoapäin ei millään voi tietää, koska olen avoinja helposti lähestyttävä ja oikeasti hyvinkin seurallinen tyyppi.
Mutta....vaikka joskus tapaan ihmisiä joiden kanssa oleminen on mukavaa ja jää hyvä mieli, useinmiten koen rasitteeksi kaikki tiiviit ihmiskontaktit. Pieninä annoksina menee ihan ok. Isoina en jaksa enää purra saati niellä. :I
Ois oikeasti ärsyttävää, jos joka päivä pitäs tavata ihmisiä ja kälkättää suu vaahdossa. Taino ne mun kaverit joista mä pidän osaa antaa mulle omaa tilaa, sitä mä kyllä todella paljon heissä arvostankin. Ihan todella todella paljon.himatuikku kirjoitti:
No ei musta kukaan varmaan ikinä uskoisi näitä asioita joita olen ketjussa kertonut, kun mut tapaa irl. Tuskin kovin moni ikinä arvaisi miten paljon rasitun todellisuudessa ihmisistä. Ulkoapäin ei millään voi tietää, koska olen avoinja helposti lähestyttävä ja oikeasti hyvinkin seurallinen tyyppi.
Mutta....vaikka joskus tapaan ihmisiä joiden kanssa oleminen on mukavaa ja jää hyvä mieli, useinmiten koen rasitteeksi kaikki tiiviit ihmiskontaktit. Pieninä annoksina menee ihan ok. Isoina en jaksa enää purra saati niellä. :I
Ois oikeasti ärsyttävää, jos joka päivä pitäs tavata ihmisiä ja kälkättää suu vaahdossa. Taino ne mun kaverit joista mä pidän osaa antaa mulle omaa tilaa, sitä mä kyllä todella paljon heissä arvostankin. Ihan todella todella paljon.Ja ujoksi mua ei ikinä usko kukaan, joka mut tapaa. Näin olen kuullut sanottavan, vaikka olen mä vähän ujokin joskus toisinaan. Tuskin sitä kyllä huomaa tosiaan. Kuitenkin puhun reippaasti ja takertelematta enkä katsele varpaisiini nieleskellen tms. En kyllä ees ikinä mieti mitä joku mun ulkonäöstä ajattelee, vaikka joku sitäkin jo epäili tuossa mm. syyksi olla salilta pois.
Ei mua kiinnosta oikeasti mitä joku siitä ajattelee. Realistina tajuan, että se on mikä on eikä siitä ikinä kaikki pidä vaikka tekisin ihan mitä tahansa sille. Joten en tee, kestäköön. Pitäähän munkin kestää ns. "rumia ihmisiä ja wannabe elviksiä ja kaikenmaailman kälkättäjiä". Mut niin, hyper yli iloiset ihmisetkin on aika rasittavia, jos ne ei osaa olla koskaan hiljaa. Kirjottaminen aktiivisesti on paljon mukavempaa, kun ei ole pakko lukea jos ei jaksa. Puhetta jos meet kädellä tukkimaan, tulee suututettua joku. Puhetta ei pysty hallitsemaan, niinkun luettua tekstiä.
Voin lopettaa koska vaan sen "tekstin tulvan" lukemisen, mutten puhetulvaa joka tunkee korviin.- sinäkin brutus
................ kirjoitti:
Eikös se kiinnostusta osoita jos katse on aina vilkaistessa päin. Muuten katselisivat seiniä.
- lifemocker
käyn
- Oasis
Käyn. Mahdollisuuksien mukaan n. 2-3 kertaa viikossa.
- sulla on mun luonto
juuri näin, ollaan samiksia
En käy.
- Kotigym
Hommasin laitteet kotiin: käytettyinä ja halvalla hyvät.
- Kyöstix
Sellaiset basic laitteet eivät maltaita maksa, jos ei tartte hifistellä.
Kyöstix kirjoitti:
Sellaiset basic laitteet eivät maltaita maksa, jos ei tartte hifistellä.
Ei ne ihan hirveesti maksa kuntosallta käytöstä poistetutkaan. Meillä on tarkotus satsata semmosiin. Ehjiin tiettykin. Mä oisin halunnut semmosen hobby hall kuntokeskuksen, mutta isäntä torjui sen sanomalla, mitään leluja meille ei kanneta. :I
Jotain se selitti pakoista ja ns. turhista hilavitkuttimista. Jalkakyykkyä se mulle aina sanoo ohjeeks, valitanpa mitä vaan löysää tai kipeetä selän tai jalan lihasta. ;)
Siit pitäs alkaa. Huhheijaa. :)- Kyöstix
himatuikku kirjoitti:
Ei ne ihan hirveesti maksa kuntosallta käytöstä poistetutkaan. Meillä on tarkotus satsata semmosiin. Ehjiin tiettykin. Mä oisin halunnut semmosen hobby hall kuntokeskuksen, mutta isäntä torjui sen sanomalla, mitään leluja meille ei kanneta. :I
Jotain se selitti pakoista ja ns. turhista hilavitkuttimista. Jalkakyykkyä se mulle aina sanoo ohjeeks, valitanpa mitä vaan löysää tai kipeetä selän tai jalan lihasta. ;)
Siit pitäs alkaa. Huhheijaa. :)Täytyy olla vaan lattiat tukevaa tekoo kun runsaasti rautaa tangoissa.
Tori.fi ja teet löytöjä. - himatuikku....
Kyöstix kirjoitti:
Täytyy olla vaan lattiat tukevaa tekoo kun runsaasti rautaa tangoissa.
Tori.fi ja teet löytöjä.Tiietään joo toi lattioiden vahvuus ja onhan meillä betonia, siihin vielä mattoa alle ettei tuu pintavaurioita. :)
Jostain syystä tää suomi24 takkuilee ja heittää mut ulos väkisin, kun kirjaudun. :( - Kyöstix
himatuikku.... kirjoitti:
Tiietään joo toi lattioiden vahvuus ja onhan meillä betonia, siihin vielä mattoa alle ettei tuu pintavaurioita. :)
Jostain syystä tää suomi24 takkuilee ja heittää mut ulos väkisin, kun kirjaudun. :(Niin ja halvemmaksi toi loppupelistä tulee kun laskee mitä noi kuntosalijäsenyydet maksaa ja siitä salista voi tehä omannäköisensä.
Kyöstix kirjoitti:
Niin ja halvemmaksi toi loppupelistä tulee kun laskee mitä noi kuntosalijäsenyydet maksaa ja siitä salista voi tehä omannäköisensä.
Ja mikä parasta ei tarvi tuijottaa kelooa tai pakata kamoja, etsiä hoitajaa muksulle eikä järjestellä aikaa, sen kun menee omaan treenihoneeseen a alkaa heilumaan. Ei vois olla enää helpmpaa ja mukavempaa. Mulle ainakin maailman paras vaihtoehto kaikista. :)
Pääasia että kuitenkin tekee jotain, kun kroppa sitä kerran janoaa. Mulla ainakin olis jo kiire tehdä jotain, eikä minkään ulkonäön takia. Sitä ei mikään sali tai treeni pelasta, mutta terveyden voi saada pikkasen paremmalle tolalle heti kun alkaa toimimaan sen eteen.- ............
himatuikku kirjoitti:
Ja mikä parasta ei tarvi tuijottaa kelooa tai pakata kamoja, etsiä hoitajaa muksulle eikä järjestellä aikaa, sen kun menee omaan treenihoneeseen a alkaa heilumaan. Ei vois olla enää helpmpaa ja mukavempaa. Mulle ainakin maailman paras vaihtoehto kaikista. :)
Pääasia että kuitenkin tekee jotain, kun kroppa sitä kerran janoaa. Mulla ainakin olis jo kiire tehdä jotain, eikä minkään ulkonäön takia. Sitä ei mikään sali tai treeni pelasta, mutta terveyden voi saada pikkasen paremmalle tolalle heti kun alkaa toimimaan sen eteen.Sitten kun lapsesi lähtee liikkeelle, ei se olekaan välttämättä helpompaa kotona. Helpompaa on mennä jonnekin, missä voi treenata rauhassa, ja pyytää puoliso tai joku muu lapsenvahdiksi.
............ kirjoitti:
Sitten kun lapsesi lähtee liikkeelle, ei se olekaan välttämättä helpompaa kotona. Helpompaa on mennä jonnekin, missä voi treenata rauhassa, ja pyytää puoliso tai joku muu lapsenvahdiksi.
Sen näkee sitten. Jostain syystä mä kuitenkin epäilen, että me saadaan kaikki asiat kotona pelaamaan, koti-ihmisiä kun ollaan. Tommonen treeni kun ei kestä kovin kauaa pakosti. Eikä se tila missä punttivermeet on, olekaan ihan asuintiloissa minne voisi vaan kontata. Sitten kun lapsi kävelee ja yltää availee ovia, se alkaa käydä vasta kotona haasteelliseksi.
Silloin tarvii enemmän vielä vahtia ettei karkaa sinne, varsinkaan itseään telomaan. Kotona se vuorottelukin sujuu nopeammin, kun autoilla kaahaten ympäri kyliä kodin ja salin väliä. :)himatuikku kirjoitti:
Sen näkee sitten. Jostain syystä mä kuitenkin epäilen, että me saadaan kaikki asiat kotona pelaamaan, koti-ihmisiä kun ollaan. Tommonen treeni kun ei kestä kovin kauaa pakosti. Eikä se tila missä punttivermeet on, olekaan ihan asuintiloissa minne voisi vaan kontata. Sitten kun lapsi kävelee ja yltää availee ovia, se alkaa käydä vasta kotona haasteelliseksi.
Silloin tarvii enemmän vielä vahtia ettei karkaa sinne, varsinkaan itseään telomaan. Kotona se vuorottelukin sujuu nopeammin, kun autoilla kaahaten ympäri kyliä kodin ja salin väliä. :)Silleehän se kotona on kans hyvä, kun ei tarvi olla jossain aikataulussa. Tila on 24/7 käytettävissä vain ja ainoastaan omiin tarpeisiin. Sieltä ei koskaan löydy naapuria tai kylän nuorisoa just kun sullakin olis ollut vasta treeniin aikaa. Sinne voi pujahtaa aina, kun itselle parhaiten sopii.
- Oasis
himatuikku kirjoitti:
Silloin tarvii enemmän vielä vahtia ettei karkaa sinne, varsinkaan itseään telomaan. Kotona se vuorottelukin sujuu nopeammin, kun autoilla kaahaten ympäri kyliä kodin ja salin väliä. :)Sulla ehkä voi toimia kotona treenailu, mulla ei oikein onnistu muksun ollessa kotona.
Jos jotain rupean jumppailemaan, siinä on heti äipän masu trampoliinina ja jalat liukumäkenä :) Siinähän sitä toki voi yhdessä tehdä kaikkea, ja tavallaan samalla treenata mutta ei sitä voi kunnon treenaamiseksi sanoa, peuhaamiseksi enemmänkin mutta mieluummin toki muksun kanssa touhuankin. Treenaan sitten kun lapsi nukkuu tai on isällään :)
Tsemppiä tuleviin treeneihin! Oasis kirjoitti:
Sulla ehkä voi toimia kotona treenailu, mulla ei oikein onnistu muksun ollessa kotona.
Jos jotain rupean jumppailemaan, siinä on heti äipän masu trampoliinina ja jalat liukumäkenä :) Siinähän sitä toki voi yhdessä tehdä kaikkea, ja tavallaan samalla treenata mutta ei sitä voi kunnon treenaamiseksi sanoa, peuhaamiseksi enemmänkin mutta mieluummin toki muksun kanssa touhuankin. Treenaan sitten kun lapsi nukkuu tai on isällään :)
Tsemppiä tuleviin treeneihin!Niin, sillain iteki olen ajatellut että kun lapsi nukkuu, on isänsä kanssa tässä silloin mä pääsen tekemään omia juttuja. Vaikka treenamaan.
On tässä nyt vähän muita ongelmia ennen treenejä työn alla työstettävänä. Vaan ei niistä enempää täällä. Eikä ne liity ihmissuhteisiin, niin ei mee otsikonkaan alle. :)- Oasis
himatuikku kirjoitti:
Niin, sillain iteki olen ajatellut että kun lapsi nukkuu, on isänsä kanssa tässä silloin mä pääsen tekemään omia juttuja. Vaikka treenamaan.
On tässä nyt vähän muita ongelmia ennen treenejä työn alla työstettävänä. Vaan ei niistä enempää täällä. Eikä ne liity ihmissuhteisiin, niin ei mee otsikonkaan alle. :)Asiat tärkeysjärjestykseen :)
Toivottavasti saat asiat järjestykseen, olivatpa ne mitä hyvänsä!
- määmy
E, meil o himas kuntsari. Itsepuolustuskurssil pyrin käymää pari kertaa viikos.
Kävin mä joskus 90-luvulla... Ei oikein ollut mun juttu, huhkia jossain sisällä..
Masai-tossuilla kävely ja ajoittainen pyöräily, kesällä melominen on mun punttis :)
Tosin nyt olen tehnyt kotona myös ajoittain vatsalihaksia, kun vanhemmiten alkaa toi kroppa pullistumaan keskeltä :P- ....................
Oletko lihonut? Etkö olekaan enää hoikka uumainen? Mikä sun painoindeksi?
.................... kirjoitti:
Oletko lihonut? Etkö olekaan enää hoikka uumainen? Mikä sun painoindeksi?
Kyl vyötärönympärys taitaa olla sama kuin ennenkin. Ja eikö vatsalihaksia tehden se pikemminkin vankistu tosta 65 cm:stä? Ryhtiä haluan enemmän, jämäkkyyttä keskikroppaan. En mä ole laihtumisen takia koskaan kuntoillut. Ja ei kai ole tarvekaan, se painoindeksi on ollut jo kauan 20-21.
- hikiallergia
En käy, koska olen allerginen hielle.
- Liikaa häirintää
En enää, ennen kävin, kyllästyin, aina ukot kimpussa, opettamassa miten joku liike tehdään oikein. Ja oudointa oli se, että vaikka ilmaisin etten tarvi apua, ei sitä uskottu vaan piti koko ajan kommentoida että nyt teet väärin ja koetapas suoristaa kätes, ym. ym.
Ärrrrrrsyttäväää!! Joten lopetin.
Maksaa myös liikaa. Aina liityttävä johonkin klubiin. Buuu! - baron90
En, mutta kotoa löytyy olympiatanko, leuanvetotanko sekä käsipainot. Lisäksi lenkkeilen ja käyn silloin tällöin uimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k583712On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712328Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281648Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761477
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561042Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681002Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40899