Oletko vuodesta 1985 alkaen jättänyt Isä Meidän rukouksesta omalla kohdallasi tarpeettomana pois kohdan: "Anna meille meidän syntimme anteeksi"?
asiastakyseelle kyse
6
51
Vastaukset
- onko täten?
Varmaan sinun olisi turha myös enää rukoilla: "Äläkä saata meitä kiusaukseen."
- asiastakyse
Jos Jumala saattaisi minut kiusaukseen, en voittaisi sitä kiusausta ILMAN Jeesusta. Toivon Jumalan varjelevan minut loppun saakka kiusaukselta.
Isä meidän rukous on kallein rukous ja sen rukoilevat he, jotka luottavat Jumalan voimaan ja viisauteen. Ahtaan portin sisäpuolella ei juuri muita rukouksia kuulu kuin vain yhteisörukous. Jumalaa en käy neuvomaan.
Ahtaan portin sisäpuolella on kiitosvirsi yleisin käyttössä oleva kunnian osoitus Jumalalle. Kiitos pursuaa ilmoille, sillä niin suuri vapaus on siellä, missä Herra on Kuninkaan kunniassa.
Jokainen Jumalan valtakunnan asukas muistaa, minkä armon on saanut kokea, kun on päässyt elämään. On päässyt Jumalan voimavaikutuksen piiriin ja saanut tulla vapaaksi orjuuttajasta. Kiitos on virta, joka virtaa Jumalan luona.
Entinen elämä ei kutsu, eikä sitä kukaan halua.
- asiastakyse
Rukoilen Isä meidän rukouksen aamuisin itseni ja perhekuntani puolesta ja iltaisin kaikkien esirukouslasteni puolesta. Isä meidän rukous on yhteisörukous ja siihen kuuluvat niin etsivät, kutsutut, parannuksentiellä kulkevat, kuin Jeesuksen avaamasta ahtaasta portista sisään päässeetkin.
Minä en ole synnitön.
Minun Herrani on synnitön.
Jeesus ei hylkää koskaan minua.
Minä en hylkää Jeesusta, sillä tiedän, että jos sen tekisin, joutuisin synninorjuuteen ja monenlaiset kiroukset tulisivat päälleni ja niitto olisi raskasta.
Olen elänyt synninorjana, enkä koskaan siihen palaa. Jeesus ei kadota minua, enkä minä tahdo Häneltä kadota. En heitä kättäni Jeesuksen kädestä, eikä Hän heitä kättänsä minun kädestäni.- lipsahtiko tuo?
"Minä en ole synnitön."
Käsittääksen olet ollut vuodesta 1985 saakka... - asiastakyse
lipsahtiko tuo? kirjoitti:
"Minä en ole synnitön."
Käsittääksen olet ollut vuodesta 1985 saakka...Et taida käsittää, vaikka kuinka kertoisin tästä asiasta.
Minä en ole synnitön. Jos eläisin ilman Jeesusta, niin olisin syntinen ja kuolemaan tuomittu. Siksi en elä ilman Jumalan Sanaa, Jeesusta, sillä vain pitämällä Jeesuksen Sanat, saan pysyä synnittömässä. Jumala antaa VOIMAN tulla Jumalan lapseksi, mutta sitä voimaa eivät ota vastaan herra, herra hokijat.
Käsititkö nyt?
Siis, minä en ole synnitön. Jeesus on synnitön. Minä elän synnittömässä ja se on suurta armoa. Vain Hänessä elämällä, Hänen verensä pitää siitä huolen, että puhdistus on joka hetkistä, eikä Hänessä eläjän tarvitse tehdä syntiä.
Jos et käsitä tätä, niin en voi auttaa. Huuda Jeesusta avuksi. - miten on?
asiastakyse kirjoitti:
Et taida käsittää, vaikka kuinka kertoisin tästä asiasta.
Minä en ole synnitön. Jos eläisin ilman Jeesusta, niin olisin syntinen ja kuolemaan tuomittu. Siksi en elä ilman Jumalan Sanaa, Jeesusta, sillä vain pitämällä Jeesuksen Sanat, saan pysyä synnittömässä. Jumala antaa VOIMAN tulla Jumalan lapseksi, mutta sitä voimaa eivät ota vastaan herra, herra hokijat.
Käsititkö nyt?
Siis, minä en ole synnitön. Jeesus on synnitön. Minä elän synnittömässä ja se on suurta armoa. Vain Hänessä elämällä, Hänen verensä pitää siitä huolen, että puhdistus on joka hetkistä, eikä Hänessä eläjän tarvitse tehdä syntiä.
Jos et käsitä tätä, niin en voi auttaa. Huuda Jeesusta avuksi.Tule uskoon, niin jutellaan sitten lisää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437