Kyllähän Eurosepi on aikamoinen Haapamäen patruuna, hänellä on Haapamen asema ,ravintola kerrostalo ja ynnä muuta.
Euro-Sepi
80
1679
Vastaukset
- Sepifani
Äläs muuta sano ; eiköhän järjestetä oikein kansanjuhla täällä Haapamäellä Sepille! Sepi ylläpitää kulttuuria ja jakaa sitä myös meidän muidenkin nähtäväksi täysin ilmaiseksi ! Mitä Haapamäki olisikaan ilman luvatonta kaatopaikka keskellä kylää; joka onneksi on nyt laajenemassa myös asemalle. Kiitos Sepi!
- bonnie & clyde
Eipä taida euro sepin suojaosastoineen kestää päivänvaloa.eikä vaalilpääliköineenkään.
- nurkatvaltaukseen
Onneksi siitä aseman ohi ei mene montakaan matkustajajunaa.Menee rata ihan tulevan "kaatopaikan"vierestä.Tuo Haapamäen ostaminen taas juontaa juurensa siitä,kun Sepi oli kovapoika pelaileeen Monopoli peliä pikkupoikana.Ei saanu pasilanasemaa niin osti kumminkin haapamäenaseman.
- Asemapääällikkö
Haapamäen asemaa on paljon käytetty Historiallisten elokuvien miljöö kuvauksissa.
Jatkossa hinta kohdilleen ja eutot Sepin tilille!
Hyvä bisnes. - € sepi
Sepi on sepi vaikka voissa paistais,
- Katti Massila
Nyt onkin hyvä kuvata sotaelokuva Haapamäellä. Historiallinen asemamiljöö höyryvetureineen ja lisäksi Raatteentie samalla tontilla.
- JohnDeereX
Todella hyvä idea! Alueellahan on myös taloja, jotka ovat kuin pommituksen jäljiltä!
- kuparikaapelia
Ainahan Sepi on tunnettu romuryssänä.
- Voitto Lahopää
Sepi on tuomittu talousrikollinen.
Ja erotettu ns." luottamustoimista".
(Keuruu ei tarvitse enää lisää kapuloita rattaisiin ja "konkurssiinsa") - Jamaailmapelastuu
Eikö Haapamäelle voisi perustaa valtakunnan laajuisen rakennus- ja metallijätteen kierrätyskeskuksen. On olemassa hyvät junayhteydet jokapuolelle valmiina. Asemarakennuksessa voisi olla vähittäismyyntiä paremmasta tavarasta.
Loput murskattaisiin tontilla ja eroteltaisiin puut, lasit ja metallit.
Uskoisin vihreiden ja luontoihmistenkin ajatukselle lämpiävän.
Sulkava voisi luontopuolella ajaa asiaa eteenpäin. - Tule apuun vanja
Haapamäen asemanseudun rakennukset tulevat sortumaan niille sijoilleen,ellei kaupunki käytä lunastusoikeuttaan.Tarvitaan nimittäin rahaa ennenkuin rakennukset on kunnossa.
- Mistä otetaan
Keuruun kaupungin homeisten päiväkotien korjausrahatko Haapamäen aseman kunnostukseen käytettäisiin?
- Brysselin rahoja
Mistä otetaan kirjoitti:
Keuruun kaupungin homeisten päiväkotien korjausrahatko Haapamäen aseman kunnostukseen käytettäisiin?
Eu kehitystukee Sepin asemalle!
- Risteysasema sentään
Mites,jos Parkanonrata otetaakin uudestaan käyttöön ja henkilöliikenteen/kin kasvaessa Sepi hallitsi ja edustaisi koko Haapamäen asemamiljöötä.
- Antero Vipunen
Kyllähän Sepi tykkäs junaradoista jo pikkupoikana.Sepin mottokin tulee olemaan,kyllä rautatieläinen on aina rautatieläinen.
- Kateudesta vihreä
Eipä ole jokapojalla asemaa...
http://www.vr.fi/CMS/henkiloliikenne/fi/index/palvelut/palvelutasemilla/asemantiedot/asema.html.stx?asemanTunnus=hpk
- Realisti 7
"Keuruun kaupungin homeisten päiväkotien korjausrahatko Haapamäen aseman kunnostukseen käytettäisiin? " Hyvä kysymys, koska välttämättömätkään rakennukset ei tule korjattua rahanpuutteeseen vedoten.
- leipäjono
Sepi järjestää hauskaa niin ettei kansa miusta nälkäänsä.
- fifty sixty
Sepillä sentäs oli rohkeutta ostaa Haapamäen asema!
Muut soittaa vain suutaan! Olisitte itte ostaneet kun se avoimesti oli kaupan!- Juoppo Lalli
Olisin ostanut, mut ei ole rahaa, kaikki rahat menee kurkusta alas....
- Sukeva A.
Suomessa on kuitenkin lait, jotka koskee kaikkia?
Liiketoiminnassa on pidettävä kirjanpitoa!- Kirjanpito.....
Ei koske Sepiä.....
- Poliittisessa
Kirjanpito..... kirjoitti:
Ei koske Sepiä.....
yhdistystoiminnassa myös ja ajallaan, vai mitä Keuruun Demarit?
- tuomari.
Sepillä varmaan joku huijaus mielessä mutta taitaa häkki heilahtaa...
- oikeus ja kohtuus
Sepi häkkiin....kannatetaan...... Louna.......
- Jussipaitanen
Kukaan ei ole ottanut huomioon,että kaupunki voi pakkolunastaa maat Lampiselta heti,kun parhaaksi katsoo,jos sattuisi maita sieltä tarvitsemaan.Siis tällä hetkellä ei ole mitään tarvetta lunastaa.Tietysti,jos rakennukset olisivat kunnossa olisi tilanne eri,mutta toisaalta ei niitä kyllä olisi Lampiselle myytykään; )jos olisivat edes jonkinlaisessa kuosissaan.Koska on kuitenkin ihan varmaa,että Lampisen rahat eivät riitä alueen kunnostamiseen,ei lunastuksella ole mitään kiirettä.
- semmonen huijaus
Pyrkan kunto.Osa pyrkan asunnoista ihan sököjä,miksei kaupunki ota kunnolla selvää,mihin rahansa työntää(sosiaalitoimi maksaa lähes kaikkien vuokrat),koska vuokrat ovat ihan normaalikuntoisten asuntojen tasolla.Luulisin,että pyrkka menisi asumiskieltoon,jos joku vaan viitsisi ottaa asiakseen.Kenestäkään asukkaasta siihen ei ole,koska eivät todennäköisesti saisi asuntoa kaupungilta ja siten ovat Sepin kanssa vuokravankeudessa.
- Pankkiiri
Oma koti kullankallis.....
- ilja klasunov
Kaikille kateellisille tiedoksi.Tuolla kauppasummalla ei saa edes täältä Keuruulta omakotitaloa!
- Gunnar pässi
Keuruun omakotitallolla on käyttöarvoa asemalla ja asemaravintolla ei.
- ring ring ring
Sepi herätti keuruulaiset talviunesta.
- Juuso.
Jäleen keran.......
- +++
Juuso. kirjoitti:
Jäleen keran.......
- wici lees
Kauppasumma oli naurettava n.25000e,niinpä pakkolunastus on paikallaan.
- joku vaan
On pyrkan asunnot tainnu olla asumiskiellossa jos -90 luvun lopulta. Sillonki se oli jo niin huonossa kunnossa, et ihme on että talo viellä on pystyssä.
- City24
Pyrka ja rivitalot on loistokunnossa ei muuta kuin asumaan jos tilaa on, kysykaa Sepilta.
- Olgatappi
Olenko aivan väärässä, että Euro-Sepi on vain yhtiöiden hallituksen jäsen, eikä puheenjohtaja. Ketkähän reppanat ovat osakeyhtiöissä mukana ja missä tehtävissä? Saikos se Sepi jonkun määräaikaisen liiketoimintakiellon? Mitähän siitä seuraa?
- rautainen hemmo
Sepi on rohkea ja nostaa asiat pöydälle!
- Opetele laskemaan
Paska jätkä.
- polliisit HEI
tutkiksaa talousrikollisen puuhat...???
- pelkkää plussaa
Sepi pisti heti hihat heilumaan: huutokauppa. Jee!
- Romut rahaksi
Huutokauppa ? millon ? missä ?
- sen pongasin
SK:ssa ilmoitus, että 10.6.2013 asemalla.
- HUUTOOO!
HUUTOKAUPPA 10.6.2013 HAAPAMÄEN ASEMALLA KLO 17.00 Sepon päivänä.
MEKLARINA TV:stä tuttu Hirvaskankaan huutokauppakeisari.
Rompetori samana päivänä alkaen klo11.00
näin oli präntätty suur-keuruun ilmoitukseen- hyvä startti
Yes! Heti toimintaa.
- Tule ja totea
hyvä startti kirjoitti:
Yes! Heti toimintaa.
Ja mikä on päivän vasarahinta?
- kesätapahtumaan
Tule ja totea kirjoitti:
Ja mikä on päivän vasarahinta?
Auton nokka kohti Haapamäen asemaa.
- nimpparionnea
kesätapahtumaan kirjoitti:
Auton nokka kohti Haapamäen asemaa.
Hyvää nimipäivää kaikille Sepoille!
- hapupiim
Nyt vain kapuloita rattaisiin ja valituksia Hämeenlinnaan. Saapi Seppo syyä omaa soppaansa. En tule ikinä käymään Haapamäen asemalla.
- Tunnen miehen
Sepissä on ihan oikeesti kaupunkinjohtajan ainesta.
- Onksjärkee?
SL on yksi v**un idiootti.
- idiootti.
Perustele
- Kruununvouti.
idiootti. kirjoitti:
Perustele
Kohta paukkuu konkurssivasara Haapamäen asemalla, siitä olen varma !
- Järki käteen
Kruununvouti. kirjoitti:
Kohta paukkuu konkurssivasara Haapamäen asemalla, siitä olen varma !
Niiiin minäkin, se on aseman tuho!
- yrittää pitää
Järki käteen kirjoitti:
Niiiin minäkin, se on aseman tuho!
Ihmeellisiä pessimistejä olette vai onko pessimistisyys "paikkakunnantauti".
Yrittäkää suhtatua positiivisesti ! - Vouti.
yrittää pitää kirjoitti:
Ihmeellisiä pessimistejä olette vai onko pessimistisyys "paikkakunnantauti".
Yrittäkää suhtatua positiivisesti !VASARAT PAUKKUU
- Sepi ostais
Vouti. kirjoitti:
VASARAT PAUKKUU
takasi ei 26 500,00 egellä vaan viidellä tonnilla, niin kuin aina ennenkin ja te kaikki pöllöt olisitte taas suu auki!
- AAA.
Sepi ostais kirjoitti:
takasi ei 26 500,00 egellä vaan viidellä tonnilla, niin kuin aina ennenkin ja te kaikki pöllöt olisitte taas suu auki!
Niin se vaan menee.................
- Onks järkee
Sepi ostais kirjoitti:
takasi ei 26 500,00 egellä vaan viidellä tonnilla, niin kuin aina ennenkin ja te kaikki pöllöt olisitte taas suu auki!
Kertokaas mitä jäkevää käyttöä asemarakenusella ja asemaravintolalla on.
Kiitos etukäteen vastauksista.
Jään innolla odottamaan.
- ma päivän ohjelmas
Huomenna Haapamäelle! Onkohan media paikalla?
- Saas nähä!
Ylittääkö uutiskynnyksen?
- heh heh heeeeeee
Saas nähä! kirjoitti:
Ylittääkö uutiskynnyksen?
Olikohan siellä ketään :DDDDDDD
- Yks-nolla.
heh heh heeeeeee kirjoitti:
Olikohan siellä ketään :DDDDDDD
Ei ollut, tuli vesiperä!
- 1.2. ja 3. kerta
Yks-nolla. kirjoitti:
Ei ollut, tuli vesiperä!
Tarkoitit varmaan medianedustajia?
- Tosi menestys
Kauppa kävi, bändi soitti hyvää musiikkia ja yleisö viihtyi. Eipä ole mies muistiin Haapamäen asemalla ollut niin paljon ihmisiä kuin tänään. Huutokauppa oli tosi mahtava menestys, keräsi kiinnostuneita laajalta alueelta. Hyvä Sepi ja kiitos, näitä lisää!
- Kassi-Mikko
Jokos pian pääsee asemaravitolaan ryypäämään oikein kunnon peskännin??
- juuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Sepin perintörahat ei riitä, alueen rakennusten kunnostamiseen.
- vaihtoehtot
Keuruun kaupungilla sitä rahaa ei ole senkään vertaa.
- Kylä lähtee
Omistaako Sepi tämänkin kiinteistön
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10455404- Niin se menee
Kyllä omistaa......Valitetavasti.....
- älä valehtele
Niin se menee kirjoitti:
Kyllä omistaa......Valitetavasti.....
Eikös noista kämpistä osan omista Keuruun kaupunki ja myös iso joukko paikallisia Demareita ym. naapurien kyttääjiä asuu niissä. Luultavasti Sepi ei ole siellä koskaan käynnytkään.
- gfggfg
En tiedä, mutta älköö nyt helvetti soikoon keuruun kalastuskunnat muikkua, siikaa ja kuhaa ainakaan keurussekään istuttako. Taimenta mielummin.
- Mauno Körtti
Sepistä elokuva ja Sepin päivät Haapamäelle eli kaiken kansan bileet...
- lets party
Kannatetaan ja volumet kaakkoon!
- Nysse..
Huraa Sepi.
- Huapamäki rokkii
lets party kirjoitti:
Kannatetaan ja volumet kaakkoon!
Mitähän tähän kommentoisi klapi :DD
Huapamäki rokkii kirjoitti:
Mitähän tähän kommentoisi klapi :DD
No comments...eipä ole minun stressi.
- hiki hAISEE
Opetele sepi lsskemaan ja lukemaan..ja käy pesullakin välillä
- ja opettele.
Valittamaan
- tsuk tsuk
Ei uskalla kuvitellakaan, miltä Keuruun asema ja sen ympäristö nyt näyttäisivät, jos Sepi olisi sen ostanut. Olisi junamatkustajilla paljon katseltavaa horisontaalisesti ja vertikaalisesti koko tontin matkalta. Junalle olisi voinut löytää käsikopelolla.
Siis hyvä uutinen Haapamäen kannalta tämä etuosto-oikeuden käyttö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483