Euro-Sepi

yxsnolla

Kyllähän Eurosepi on aikamoinen Haapamäen patruuna, hänellä on Haapamen asema ,ravintola kerrostalo ja ynnä muuta.

80

1679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepifani

      Äläs muuta sano ; eiköhän järjestetä oikein kansanjuhla täällä Haapamäellä Sepille! Sepi ylläpitää kulttuuria ja jakaa sitä myös meidän muidenkin nähtäväksi täysin ilmaiseksi ! Mitä Haapamäki olisikaan ilman luvatonta kaatopaikka keskellä kylää; joka onneksi on nyt laajenemassa myös asemalle. Kiitos Sepi!

    • bonnie & clyde

      Eipä taida euro sepin suojaosastoineen kestää päivänvaloa.eikä vaalilpääliköineenkään.

    • nurkatvaltaukseen

      Onneksi siitä aseman ohi ei mene montakaan matkustajajunaa.Menee rata ihan tulevan "kaatopaikan"vierestä.Tuo Haapamäen ostaminen taas juontaa juurensa siitä,kun Sepi oli kovapoika pelaileeen Monopoli peliä pikkupoikana.Ei saanu pasilanasemaa niin osti kumminkin haapamäenaseman.

    • Asemapääällikkö

      Haapamäen asemaa on paljon käytetty Historiallisten elokuvien miljöö kuvauksissa.
      Jatkossa hinta kohdilleen ja eutot Sepin tilille!
      Hyvä bisnes.

    • € sepi

      Sepi on sepi vaikka voissa paistais,

    • Katti Massila

      Nyt onkin hyvä kuvata sotaelokuva Haapamäellä. Historiallinen asemamiljöö höyryvetureineen ja lisäksi Raatteentie samalla tontilla.

    • JohnDeereX

      Todella hyvä idea! Alueellahan on myös taloja, jotka ovat kuin pommituksen jäljiltä!

    • kuparikaapelia

      Ainahan Sepi on tunnettu romuryssänä.

    • Voitto Lahopää

      Sepi on tuomittu talousrikollinen.
      Ja erotettu ns." luottamustoimista".
      (Keuruu ei tarvitse enää lisää kapuloita rattaisiin ja "konkurssiinsa")

    • Jamaailmapelastuu

      Eikö Haapamäelle voisi perustaa valtakunnan laajuisen rakennus- ja metallijätteen kierrätyskeskuksen. On olemassa hyvät junayhteydet jokapuolelle valmiina. Asemarakennuksessa voisi olla vähittäismyyntiä paremmasta tavarasta.
      Loput murskattaisiin tontilla ja eroteltaisiin puut, lasit ja metallit.
      Uskoisin vihreiden ja luontoihmistenkin ajatukselle lämpiävän.
      Sulkava voisi luontopuolella ajaa asiaa eteenpäin.

    • Tule apuun vanja

      Haapamäen asemanseudun rakennukset tulevat sortumaan niille sijoilleen,ellei kaupunki käytä lunastusoikeuttaan.Tarvitaan nimittäin rahaa ennenkuin rakennukset on kunnossa.

      • Mistä otetaan

        Keuruun kaupungin homeisten päiväkotien korjausrahatko Haapamäen aseman kunnostukseen käytettäisiin?


      • Brysselin rahoja
        Mistä otetaan kirjoitti:

        Keuruun kaupungin homeisten päiväkotien korjausrahatko Haapamäen aseman kunnostukseen käytettäisiin?

        Eu kehitystukee Sepin asemalle!


    • Risteysasema sentään

      Mites,jos Parkanonrata otetaakin uudestaan käyttöön ja henkilöliikenteen/kin kasvaessa Sepi hallitsi ja edustaisi koko Haapamäen asemamiljöötä.

    • Antero Vipunen

      Kyllähän Sepi tykkäs junaradoista jo pikkupoikana.Sepin mottokin tulee olemaan,kyllä rautatieläinen on aina rautatieläinen.

    • Realisti 7

      "Keuruun kaupungin homeisten päiväkotien korjausrahatko Haapamäen aseman kunnostukseen käytettäisiin? " Hyvä kysymys, koska välttämättömätkään rakennukset ei tule korjattua rahanpuutteeseen vedoten.

    • leipäjono

      Sepi järjestää hauskaa niin ettei kansa miusta nälkäänsä.

    • fifty sixty

      Sepillä sentäs oli rohkeutta ostaa Haapamäen asema!
      Muut soittaa vain suutaan! Olisitte itte ostaneet kun se avoimesti oli kaupan!

      • Juoppo Lalli

        Olisin ostanut, mut ei ole rahaa, kaikki rahat menee kurkusta alas....


    • Sukeva A.

      Suomessa on kuitenkin lait, jotka koskee kaikkia?

      Liiketoiminnassa on pidettävä kirjanpitoa!

      • Kirjanpito.....

        Ei koske Sepiä.....


      • Poliittisessa
        Kirjanpito..... kirjoitti:

        Ei koske Sepiä.....

        yhdistystoiminnassa myös ja ajallaan, vai mitä Keuruun Demarit?


    • tuomari.

      Sepillä varmaan joku huijaus mielessä mutta taitaa häkki heilahtaa...

      • oikeus ja kohtuus

        Sepi häkkiin....kannatetaan...... Louna.......


    • Jussipaitanen

      Kukaan ei ole ottanut huomioon,että kaupunki voi pakkolunastaa maat Lampiselta heti,kun parhaaksi katsoo,jos sattuisi maita sieltä tarvitsemaan.Siis tällä hetkellä ei ole mitään tarvetta lunastaa.Tietysti,jos rakennukset olisivat kunnossa olisi tilanne eri,mutta toisaalta ei niitä kyllä olisi Lampiselle myytykään; )jos olisivat edes jonkinlaisessa kuosissaan.Koska on kuitenkin ihan varmaa,että Lampisen rahat eivät riitä alueen kunnostamiseen,ei lunastuksella ole mitään kiirettä.

    • semmonen huijaus

      Pyrkan kunto.Osa pyrkan asunnoista ihan sököjä,miksei kaupunki ota kunnolla selvää,mihin rahansa työntää(sosiaalitoimi maksaa lähes kaikkien vuokrat),koska vuokrat ovat ihan normaalikuntoisten asuntojen tasolla.Luulisin,että pyrkka menisi asumiskieltoon,jos joku vaan viitsisi ottaa asiakseen.Kenestäkään asukkaasta siihen ei ole,koska eivät todennäköisesti saisi asuntoa kaupungilta ja siten ovat Sepin kanssa vuokravankeudessa.

      • Pankkiiri

        Oma koti kullankallis.....


    • ilja klasunov

      Kaikille kateellisille tiedoksi.Tuolla kauppasummalla ei saa edes täältä Keuruulta omakotitaloa!

      • Gunnar pässi

        Keuruun omakotitallolla on käyttöarvoa asemalla ja asemaravintolla ei.


    • ring ring ring

      Sepi herätti keuruulaiset talviunesta.

      • Juuso.

        Jäleen keran.......


      • +++
        Juuso. kirjoitti:

        Jäleen keran.......


    • wici lees

      Kauppasumma oli naurettava n.25000e,niinpä pakkolunastus on paikallaan.

    • joku vaan

      On pyrkan asunnot tainnu olla asumiskiellossa jos -90 luvun lopulta. Sillonki se oli jo niin huonossa kunnossa, et ihme on että talo viellä on pystyssä.

    • City24

      Pyrka ja rivitalot on loistokunnossa ei muuta kuin asumaan jos tilaa on, kysykaa Sepilta.

    • Olgatappi

      Olenko aivan väärässä, että Euro-Sepi on vain yhtiöiden hallituksen jäsen, eikä puheenjohtaja. Ketkähän reppanat ovat osakeyhtiöissä mukana ja missä tehtävissä? Saikos se Sepi jonkun määräaikaisen liiketoimintakiellon? Mitähän siitä seuraa?

    • rautainen hemmo

      Sepi on rohkea ja nostaa asiat pöydälle!

      • Opetele laskemaan

        Paska jätkä.


    • polliisit HEI

      tutkiksaa talousrikollisen puuhat...???

    • pelkkää plussaa

      Sepi pisti heti hihat heilumaan: huutokauppa. Jee!

    • Romut rahaksi

      Huutokauppa ? millon ? missä ?

      • sen pongasin

        SK:ssa ilmoitus, että 10.6.2013 asemalla.


    • HUUTOOO!

      HUUTOKAUPPA 10.6.2013 HAAPAMÄEN ASEMALLA KLO 17.00 Sepon päivänä.
      MEKLARINA TV:stä tuttu Hirvaskankaan huutokauppakeisari.
      Rompetori samana päivänä alkaen klo11.00
      näin oli präntätty suur-keuruun ilmoitukseen

      • hyvä startti

        Yes! Heti toimintaa.


      • Tule ja totea
        hyvä startti kirjoitti:

        Yes! Heti toimintaa.

        Ja mikä on päivän vasarahinta?


      • kesätapahtumaan
        Tule ja totea kirjoitti:

        Ja mikä on päivän vasarahinta?

        Auton nokka kohti Haapamäen asemaa.


      • nimpparionnea
        kesätapahtumaan kirjoitti:

        Auton nokka kohti Haapamäen asemaa.

        Hyvää nimipäivää kaikille Sepoille!


    • hapupiim

      Nyt vain kapuloita rattaisiin ja valituksia Hämeenlinnaan. Saapi Seppo syyä omaa soppaansa. En tule ikinä käymään Haapamäen asemalla.

      • Tunnen miehen

        Sepissä on ihan oikeesti kaupunkinjohtajan ainesta.


    • Onksjärkee?

      SL on yksi v**un idiootti.

      • idiootti.

        Perustele


      • Kruununvouti.
        idiootti. kirjoitti:

        Perustele

        Kohta paukkuu konkurssivasara Haapamäen asemalla, siitä olen varma !


      • Järki käteen
        Kruununvouti. kirjoitti:

        Kohta paukkuu konkurssivasara Haapamäen asemalla, siitä olen varma !

        Niiiin minäkin, se on aseman tuho!


      • yrittää pitää
        Järki käteen kirjoitti:

        Niiiin minäkin, se on aseman tuho!

        Ihmeellisiä pessimistejä olette vai onko pessimistisyys "paikkakunnantauti".
        Yrittäkää suhtatua positiivisesti !


      • Vouti.
        yrittää pitää kirjoitti:

        Ihmeellisiä pessimistejä olette vai onko pessimistisyys "paikkakunnantauti".
        Yrittäkää suhtatua positiivisesti !

        VASARAT PAUKKUU


      • Sepi ostais
        Vouti. kirjoitti:

        VASARAT PAUKKUU

        takasi ei 26 500,00 egellä vaan viidellä tonnilla, niin kuin aina ennenkin ja te kaikki pöllöt olisitte taas suu auki!


      • AAA.
        Sepi ostais kirjoitti:

        takasi ei 26 500,00 egellä vaan viidellä tonnilla, niin kuin aina ennenkin ja te kaikki pöllöt olisitte taas suu auki!

        Niin se vaan menee.................


      • Onks järkee
        Sepi ostais kirjoitti:

        takasi ei 26 500,00 egellä vaan viidellä tonnilla, niin kuin aina ennenkin ja te kaikki pöllöt olisitte taas suu auki!

        Kertokaas mitä jäkevää käyttöä asemarakenusella ja asemaravintolalla on.
        Kiitos etukäteen vastauksista.
        Jään innolla odottamaan.


    • ma päivän ohjelmas

      Huomenna Haapamäelle! Onkohan media paikalla?

      • Saas nähä!

        Ylittääkö uutiskynnyksen?


      • heh heh heeeeeee
        Saas nähä! kirjoitti:

        Ylittääkö uutiskynnyksen?

        Olikohan siellä ketään :DDDDDDD


      • Yks-nolla.
        heh heh heeeeeee kirjoitti:

        Olikohan siellä ketään :DDDDDDD

        Ei ollut, tuli vesiperä!


      • 1.2. ja 3. kerta
        Yks-nolla. kirjoitti:

        Ei ollut, tuli vesiperä!

        Tarkoitit varmaan medianedustajia?


    • Tosi menestys

      Kauppa kävi, bändi soitti hyvää musiikkia ja yleisö viihtyi. Eipä ole mies muistiin Haapamäen asemalla ollut niin paljon ihmisiä kuin tänään. Huutokauppa oli tosi mahtava menestys, keräsi kiinnostuneita laajalta alueelta. Hyvä Sepi ja kiitos, näitä lisää!

      • Kassi-Mikko

        Jokos pian pääsee asemaravitolaan ryypäämään oikein kunnon peskännin??


    • juuuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Sepin perintörahat ei riitä, alueen rakennusten kunnostamiseen.

      • vaihtoehtot

        Keuruun kaupungilla sitä rahaa ei ole senkään vertaa.


    • Kylä lähtee
      • Niin se menee

        Kyllä omistaa......Valitetavasti.....


      • älä valehtele
        Niin se menee kirjoitti:

        Kyllä omistaa......Valitetavasti.....

        Eikös noista kämpistä osan omista Keuruun kaupunki ja myös iso joukko paikallisia Demareita ym. naapurien kyttääjiä asuu niissä. Luultavasti Sepi ei ole siellä koskaan käynnytkään.


    • gfggfg

      En tiedä, mutta älköö nyt helvetti soikoon keuruun kalastuskunnat muikkua, siikaa ja kuhaa ainakaan keurussekään istuttako. Taimenta mielummin.

    • Mauno Körtti

      Sepistä elokuva ja Sepin päivät Haapamäelle eli kaiken kansan bileet...

      • lets party

        Kannatetaan ja volumet kaakkoon!


      • Nysse..

        Huraa Sepi.


      • Huapamäki rokkii
        lets party kirjoitti:

        Kannatetaan ja volumet kaakkoon!

        Mitähän tähän kommentoisi klapi :DD


      • Huapamäki rokkii kirjoitti:

        Mitähän tähän kommentoisi klapi :DD

        No comments...eipä ole minun stressi.


    • hiki hAISEE

      Opetele sepi lsskemaan ja lukemaan..ja käy pesullakin välillä

      • ja opettele.

        Valittamaan


    • tsuk tsuk

      Ei uskalla kuvitellakaan, miltä Keuruun asema ja sen ympäristö nyt näyttäisivät, jos Sepi olisi sen ostanut. Olisi junamatkustajilla paljon katseltavaa horisontaalisesti ja vertikaalisesti koko tontin matkalta. Junalle olisi voinut löytää käsikopelolla.
      Siis hyvä uutinen Haapamäen kannalta tämä etuosto-oikeuden käyttö!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe