lääkkeet. Onko kellään kokemusta 30 vuoden käytöstä?? Itse olen joutunut turvautumaan noihin näin kauan . Paniikki häiriö ja ahdistuneisuus häiriöihin. Nyt menee rivatril 0,5 mg *4-5 päivässä ja olen huomannut, et vaikuttaa leposykkeeseen ja verenpaineeseen alentavasti. On vaikuttanut verenpaineeseeen alentavasti koko ajan. Nyt tuo lepo syke aika matala 47 -56 välillä. Terapeutti sano et pitää välttää lääkettä, jos epäilee sen alentavan elintoimintoja. Miten ihmeessä sen tekee, kun on niin ahdistunut ja panikoi jo tuosta asiasta. Olen yrittänyt olla 2 tabletilla päivässä, se on tuskaa koko ajan.......
mitä pitäisi tehdä???
Rivatril jne...rauhoittavat
5
429
Vastaukset
- ph-vuod.-87
Mikä pohjalääkitys sinula on? Bentzo kun ei ole mikään pohjalääkitys esim. paniikkihäiriöön.
Terapeutti, ellei ole lääkäri koulutukseltaan, ei ole oikea ihminen neuvomaan lääkitysasioissa, eli lääkärin juttusille! - RIVATRIL123
Pohja lääkitys on Sepram 40 mg illalla, ettei se väsytä päivällä, nk. teki , kun otin aamulla. Olen 50 vuotias nainen ja vaihde vuodet päällä. Sain myös marraskuussa lääkityksen kilpirauhasen vajaa toimintaan. Voisiko sillä olla vaikutusta asiaan?? Sepram meni 60 mg.lla vielä toissa kesänä. Mutta aiheutti pahoja rytmi häiriöitä, eikä sitä saa enää ottaa kuin tuon 40 mg.... joo lekuriin on tosiaan asiaa....Vielä asiaa, mua palelee ihan sikana, vaikka on kesä, kertoo huonosta verenkierrosta ja siten siitä pulssista myös jotain . Ihan jo näin maalais järjellä kertoo kaiken....
kertokaa pliis kokemuksianne- ph+vajis
Millaiset ne kilpirauhasarvot ovat olleet viime mittauksessa? Oireilu voi johtua siitäkin ettei lääkitys ole kohdillaan, siis kilpirauhaslääkitys. Mm. palelu on yksi oire....
Jos citalopram aiheutti rytmihäiriöitä niin miksi ei kokeiltu/kokeilla jotain muuta kuin citalopramia?
- rilluttelja
Varmaan ihan mukavat vieroitusoireet jos meinaat joskus vielä rivatrilin lopettaa. Itsellä 6 kk käytöstä 2- 4 mg päivässä tuli esim kouristuksia ja hirvittävä olo oli noin 3 viikkoa
- RIVATRIL123
Kaikki mahdollinen kokeiltu psyyken tukija pohja lääkitykset, eivät sopineet. Citalopraami ainut, joka koskaan käynyt minulle. Tiedän vieroitus oireista jo jonkun verran, kun olen ollut 0 tabua pvässä, ihan sairaat olot, suu meni vinoon jne..... sairaan kauheet vieroitus oireet, mutta pakkohan se on kokeilla vaan. Kilpirauhas arvot ei ole kohdillaan , mutta en saa enempää lääkettä ottaa sanoi lekuri, kuin joka toinen päivä kokonainen ja toisena päivänä 1,5 thyroxinia. 0,25 mg lääkkeen vahvuus on. Sain ajan 4.6 lekurille, mutta arvaus keskukseen , jossa on mitä on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462