Voiko?
Olen jutellut ja sekin on tullut juttelee, ihan kasvokkain ja facebookin välityksellä.
Periaatteessa uskaltaisin pyytää kahville, mietin vaan sitä että miten paskasti siinä voisi käydä...
Voiko miestä pyytää kahville? Aloite on jo tehty
6
309
Vastaukset
- 10+20
Tottakai voi ja olisi kiva jos näin tapahtuisi useammin (muidenkin kuin lihavien naisten osalta)
- lifemocker
joko hommasta tulee jotain tai sitten ei... tekemättä mitään et saa koskaan tietää
- Rakkausapu
Heyy,
Jos aloite on jo tehty nii nou hätä.
Otat vaan rennosti ja ole oma ittes. Jos tulee tarve niin sano sille että tykkäät siitä. Sun täytyy vain ottaa iisisti.
Enen kun meet kahville rentouta itses. Jos meet autolle miksi et vaikka kuuntelisi radiosta/cd stä vähän musaa.
Onnea matkaan, Rakkausapu - LoveForever23
Mut siis mä oon tehny aloitetta vaan juttlelemalla ja flirttaillu.
Tuskin se miehiä haittaa?
En nyt tiedä mitä jumitan mutta tavallaan ootan että sekin tekis jotain. Ja ehkä ne entiset pettymykset.
Mä oon nätti, hauska ja mukava. En sit tiedä mitä se aattelee! oon saanut sen nauramaan etc. Mutta mistä minä tiedän mitä se aattelee musta?
Oon nyt tässä pari viikkoa jutellut, onko miesten toiminta niin salaman nopeaa että ne rupeis heti pyytää kahville? Mä en vaan jaksa jossitella, haluan toimintaa!- 18+9
Meitä miehiäkin on erilaisia. Toiset pyytää tuntemattomiakin kahville ja toiset ei uskalla pitkänkään tuntemisen jälkeen.
En kuitenkaan usko, että kysymällä kukaan kiinnostunut mies juoksee karkuun. Huonoimmassa tapauksessa kysymällä saat ainakin tietää ettei ollut kiinnostunut.
- tasa-arvokunnniaa
Totta helvetissä voi. Luulen, että valtaosa suomalaisista miehistä on kyllästynyt vallitsevaan suomalaiseen perinteeseen, jossa miehen pitäisi tehdä aina aloite. Jos hän on sinusta kiinnostunut, saat aivan takuuvarmasti vastakaikua. Tuollahan se selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942304Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1761892- 1791446
- 246900
- 71837
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611