Apua suhteen seksuaaliseen jännitteeseen

mies_hädässä

Terve.

Olen ollut nyt viitisen kuukautta tyttöystäväni kanssa, ja kaikki on vaikuttanut menevän loistavasti. Molemmat ovat kertoneet rakastavansa toisiaan etc etc, mutta nyt olen täysin ymmälläni, mitä voisin tehdä, ja tarvitsen apua.

Hän on vaikuttanut etäiseltä viimeisen viikon ja rapiat, ja eilen sanoi, että tuli johtopäätökseen, että suhteestamme puuttuu seksuaalinen jännite, jonka kautta tulee se fyysinen haluttavuus.
Kysyin, että oliko se jännite suhteen missään vaiheessa ollut vahva, ja hän sanoi ettei tiennyt, muttei ainakaan yhtä paljoa kuin aikaisemmissa suhteissa (oli ollut lyhyitä suhteita aika itsekeskeisten ja kusipäisten ihmisten kanssa)

Olen ollut suhteen aikana todella paljon epävarma ja alistuvakin jopa välillä, koska pelkäsin juuri sitä, etten olisi tarpeeksi haluttava. Itsehän siis osoitin tunteitani aika paljon suutelemalla satunnaisesti ja kaikkea, you know, mutta hän ei niin paljoa, sanoi vain, että on vähän vain sellainen henkilö.

Mutta pointtina, että jos suhteessa on jännite matalalla, miten pystyn nostamaan sitä? Jos rupean vähemmän epävarmaksi, auttaako se?
Olen ollut suhteen aikana... no, jopa tarjoutuva, että ehkä sen jännitteen syntyminen on ollut senkin kautta haittaantunut, koska oli vain niin "helppoa" tehdä asioita? Eli voiko itsevarmuus ja pieni "kiusoittelu" auttaa? En halua menettää häntä, ja tarvitsen neuvoja.

Tämä on itselleni ensimmäinen fyysinen suhde, sillä tätä ennen olin pitkänmatkansuhteessa internetin yli. Itselleni periaatteessa riittää pelkkä rakastava suhde, mutta olen kyllä huomannut sen jännitteen puutteen; onko olemassa "liian avointa" seksuaalisuutta?

En osaa sanoittaa ongelmaani paremmin, mutta olen hieman pinteessä nyt; mitä teen?

18

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~c~

Älä nyt yritä enää mitään hänen suhteensa, viettelyä tai keskustelua tai muutakaan, se saa hänet vaan ahdistumaan ja varmistumaan siitä, että suhteestanne ei tule mitään. Hakeudu jonkun toisen/toisten tyttöjen seuraan ja opettele ottamaan ohjat käsiin naisten kanssa.

Tiedetään, luulet siten pilaavasi kaiken lopullisesti. Miksi sitten kusipäillä aina riittää naisia?

• lifemocker

tyttö on ottanut sut kun ei ole ollut ns "parempaakaan saatavilla", miksi haluat olla jonkun varavaihtoehto?

• sama_op

onpa pessimististä.
        ei, tyttö pyysi minua alunperin ulos, koska sanoi että olen kiinnostava.
        sanoi rakastavansa minua myös tuolla, ja odotin, että olisin varma itsekin.

en ole "varavaihtoehto", hän vain huomasi nyt, että se jännite on matala.
        ja jos tietäisit itse subjektiivisesta asiasta mitään, tietäisit, että on ollut minun kanssa, koska olen saanut hänet onnelliseksi. nyt on vain ongelma, jota haluaisin yrittää korjata, että kaikki pysyisi hyvin menevänä.

varsinkin, jos tämä on ainoita ongelmia, joita oikeasti on, niin tietenkin haluan korjata sen.

ja ei, vaikka kuinka olisit pessimistinen ja et uskoisi aitouteen... lue ylempi osa.

• kehari mikä kehari..
        sama_op kirjoitti:

onpa pessimististä.

ja jos tietäisit itse subjektiivisesta asiasta mitään, tietäisit, että on ollut minun kanssa, koska olen saanut hänet onnelliseksi. nyt on vain ongelma, jota haluaisin yrittää korjata, että kaikki pysyisi hyvin menevänä.

varsinkin, jos tämä on ainoita ongelmia, joita oikeasti on, niin tietenkin haluan korjata sen.

ja ei, vaikka kuinka olisit pessimistinen ja et uskoisi aitouteen... lue ylempi osa.

älä välitä lifemockerin sanomisista. Tahallaan trollaa täällä suomi24-palstoilla kun on niin yksinäinen =D

• vieläkin_sama_op_D:
        kehari mikä kehari.. kirjoitti:

älä välitä lifemockerin sanomisista. Tahallaan trollaa täällä suomi24-palstoilla kun on niin yksinäinen =D

juu, taisin huomata.

noh, tässähän on jo vahva henkinen side luotu suhteeseen, että ainakin, jos ei kukaan mitään erityisemmän mullistavaa ohjeistusta kerro, niin annetaan sille aikaa ja olen hieman.. no, itsevarmempi ja vähän "vaikeammin saatavilla" ihan vain pieneksi kiusoitteluksi.

hmm.. itselle korkea fyysinen veto ei ole ELINTÄRKEÄÄ, mutta hyvä asia olla kuitenkin; hän sanoo, että itselleen on kyllä tärkeä asia kuitenkin.

noh, voin vain toivoa, ja olla mitä olen D:

• lifemocker
        sama_op kirjoitti:

onpa pessimististä.

"ei, tyttö pyysi minua alunperin ulos, koska sanoi että olen kiinnostava."

ensivaikutelmat voivat pettää. jos oikeasti olisit tytön "elämän mies" ja hän olisi sinusta kiinnostunut, ei hän kohtelisi sinua tuollalailla!

"varsinkin, jos tämä on ainoita ongelmia, joita oikeasti on, niin tietenkin haluan korjata sen."

newsflash: naiset haluavat MIEHEN, eikä mitään kynnysmattoa jonka yli kävellä! jos sä alat matelaan toisen edessä niin sinua tällöin kukaan kunnioita! sun pitää tehdä naiselle selväksi mitkä ovat pelisäännöt suhteessa SUN kanssa eikä antaa naisen prinsessadraamailla miten tätä sattuukaan huvittamaan!

• lifemocker
        kehari mikä kehari.. kirjoitti:

taasko siellä joku jonne 13v itkee?!

mä puhun vain asiaa. jos et tätä typeryydessäsi huomaa niin sun oma ongelma

• lifemocker
        vieläkin_sama_op_D: kirjoitti:

juu, taisin huomata.

noh, tässähän on jo vahva henkinen side luotu suhteeseen, että ainakin, jos ei kukaan mitään erityisemmän mullistavaa ohjeistusta kerro, niin annetaan sille aikaa ja olen hieman.. no, itsevarmempi ja vähän "vaikeammin saatavilla" ihan vain pieneksi kiusoitteluksi.

hmm.. itselle korkea fyysinen veto ei ole ELINTÄRKEÄÄ, mutta hyvä asia olla kuitenkin; hän sanoo, että itselleen on kyllä tärkeä asia kuitenkin.

noh, voin vain toivoa, ja olla mitä olen D:

tuommoiset teini-leikkimiset eivät kuulu aikuiseen parisuhteeseen

• mikäs tässä
        lifemocker kirjoitti:

"ei, tyttö pyysi minua alunperin ulos, koska sanoi että olen kiinnostava."

ensivaikutelmat voivat pettää. jos oikeasti olisit tytön "elämän mies" ja hän olisi sinusta kiinnostunut, ei hän kohtelisi sinua tuollalailla!

"varsinkin, jos tämä on ainoita ongelmia, joita oikeasti on, niin tietenkin haluan korjata sen."

newsflash: naiset haluavat MIEHEN, eikä mitään kynnysmattoa jonka yli kävellä! jos sä alat matelaan toisen edessä niin sinua tällöin kukaan kunnioita! sun pitää tehdä naiselle selväksi mitkä ovat pelisäännöt suhteessa SUN kanssa eikä antaa naisen prinsessadraamailla miten tätä sattuukaan huvittamaan!

okei, tarkennetaan sitten.

ensinnäkin, vaikutelma ei ole vieläkään MUUTTUNUT, vain huomannut jännitteen puutteen; henkisellä tasolla kiintymys on kunnossa.

toiseksi, et ehkä tiedä sitä, mutta on myös suhteita, ja ihmisiä, joissa henkilöt haluavat olla tasa-arvoisia. ei mitään "uaargh, olen miehinen mies, pese pyykkini"-paskaa.
        en ole kynnysmatto; epävarmuus ei tarkoita sitä. kunnioitus? ei, olen REHELLINEN. jos rehellisesti kerron toiselle, kuinka jokin häiritsee minua, se on hyvä asia.

taaskaan, ei tässä mitään prinsessadraamaa olekaan, vain toisen huoli suhteesta, joka on aivan oikeutettua. hyvähän se on tietää, että jokin on vialla.

pelisääntöjä? olen suhteessa sen takia, että rakastan itse henkilöä. okei? juu, siinä. olen onnellinen hänen kanssaan.

jos ikäni sinua nyt erityisemmin häiritsee, tai pidät ongelmiani "lapsellisina", olen 19. nuori, mutta mitä siitä? on niitä tunteita nuoremmillakin.
        yrgh.

mutta juu, machopaska on turhaa, jos en ole sellainen henkilö. myöskin, hyvä että ilmaiset mielipiteitäsi, mutta olisi myös kiva tietää, mitä TÄSSÄ tilanteessa voisin tehdä.

• mitäs täällä
        lifemocker kirjoitti:

tuommoiset teini-leikkimiset eivät kuulu aikuiseen parisuhteeseen

oikeastaan, toivon, että olet oikeassa.

en halua pelata mitään "pelejä" suhteessa; haluan vain olla itseni.
        itsevarmuuttani tosin pitää vähän korjailla, mutta silti, toivottavasti olet oikeassa.
        ihan yleisellä tasolla.

• lifemocker
        mikäs tässä kirjoitti:

okei, tarkennetaan sitten.

ensinnäkin, vaikutelma ei ole vieläkään MUUTTUNUT, vain huomannut jännitteen puutteen; henkisellä tasolla kiintymys on kunnossa.

toiseksi, et ehkä tiedä sitä, mutta on myös suhteita, ja ihmisiä, joissa henkilöt haluavat olla tasa-arvoisia. ei mitään "uaargh, olen miehinen mies, pese pyykkini"-paskaa.
        en ole kynnysmatto; epävarmuus ei tarkoita sitä. kunnioitus? ei, olen REHELLINEN. jos rehellisesti kerron toiselle, kuinka jokin häiritsee minua, se on hyvä asia.

taaskaan, ei tässä mitään prinsessadraamaa olekaan, vain toisen huoli suhteesta, joka on aivan oikeutettua. hyvähän se on tietää, että jokin on vialla.

pelisääntöjä? olen suhteessa sen takia, että rakastan itse henkilöä. okei? juu, siinä. olen onnellinen hänen kanssaan.

jos ikäni sinua nyt erityisemmin häiritsee, tai pidät ongelmiani "lapsellisina", olen 19. nuori, mutta mitä siitä? on niitä tunteita nuoremmillakin.
        yrgh.

mutta juu, machopaska on turhaa, jos en ole sellainen henkilö. myöskin, hyvä että ilmaiset mielipiteitäsi, mutta olisi myös kiva tietää, mitä TÄSSÄ tilanteessa voisin tehdä.

"ensinnäkin, vaikutelma ei ole vieläkään MUUTTUNUT, vain huomannut jännitteen puutteen; henkisellä tasolla kiintymys on kunnossa."

jep mutta kyllä sä tiedät jos toinen on sellainen tyyppi jonka kanssa haluat olla. jos tätä pitää alkaa miettimään niin kyseessä on väärä tyyppi sinulle ja olet tämän kanssa väärin perustein, koska pohjimmiltasi tiedät, ettei teidän juttu tule pitkässä juoksussa onnistumaan!

"toiseksi, et ehkä tiedä sitä, mutta on myös suhteita, ja ihmisiä, joissa henkilöt haluavat olla tasa-arvoisia. ei mitään "uaargh, olen miehinen mies, pese pyykkini"-paskaa."

minä puhun nimenomaan tasa-arvoisista suhteista. jos sä alat miellyttämään toista niin seuhde EI OLE tasa-arvoinen!

"Olen ollut suhteen aikana todella paljon epävarma ja alistuvakin jopa välillä, koska pelkäsin juuri sitä, etten olisi tarpeeksi haluttava"

"en ole kynnysmatto"

alistuvuus on juurikin kynnysmattona olemista ;)

jos sä myötäilet naisen oikkuja, etkä vedä rajaa miten sua kohdellaan suhteessa ja miten ei niin taas - nainen kävelee ylitsesi, ei kunnioita sinua eikä täten myöskään näe sinua kiinnostavana miehenä, kumppanina

nämä on näitä perusjuttuja teinien seurustelun opettelussa kun kaikki on vielä kokematta parisuhderintamalla. siksi yleensä nuorten suhteet eivät toimikkaan, eikä niistä kehkeydy pitkiä parisuhteita kun niissä ensimmäisissä suhteissa vielä harjotellaan sitä seurustelua ja kaikki virheet on vielä tekemättä ;)

ei olla vielä nähty elämää niin paljon, että kunnolla edes tiedettäisiin mitä halutaan

• mitäpä tässä
        lifemocker kirjoitti:

"ensinnäkin, vaikutelma ei ole vieläkään MUUTTUNUT, vain huomannut jännitteen puutteen; henkisellä tasolla kiintymys on kunnossa."

jep mutta kyllä sä tiedät jos toinen on sellainen tyyppi jonka kanssa haluat olla. jos tätä pitää alkaa miettimään niin kyseessä on väärä tyyppi sinulle ja olet tämän kanssa väärin perustein, koska pohjimmiltasi tiedät, ettei teidän juttu tule pitkässä juoksussa onnistumaan!

"toiseksi, et ehkä tiedä sitä, mutta on myös suhteita, ja ihmisiä, joissa henkilöt haluavat olla tasa-arvoisia. ei mitään "uaargh, olen miehinen mies, pese pyykkini"-paskaa."

minä puhun nimenomaan tasa-arvoisista suhteista. jos sä alat miellyttämään toista niin seuhde EI OLE tasa-arvoinen!

"Olen ollut suhteen aikana todella paljon epävarma ja alistuvakin jopa välillä, koska pelkäsin juuri sitä, etten olisi tarpeeksi haluttava"

"en ole kynnysmatto"

alistuvuus on juurikin kynnysmattona olemista ;)

jos sä myötäilet naisen oikkuja, etkä vedä rajaa miten sua kohdellaan suhteessa ja miten ei niin taas - nainen kävelee ylitsesi, ei kunnioita sinua eikä täten myöskään näe sinua kiinnostavana miehenä, kumppanina

nämä on näitä perusjuttuja teinien seurustelun opettelussa kun kaikki on vielä kokematta parisuhderintamalla. siksi yleensä nuorten suhteet eivät toimikkaan, eikä niistä kehkeydy pitkiä parisuhteita kun niissä ensimmäisissä suhteissa vielä harjotellaan sitä seurustelua ja kaikki virheet on vielä tekemättä ;)

ei olla vielä nähty elämää niin paljon, että kunnolla edes tiedettäisiin mitä halutaan

hmm...

yksi asia jäi mietityttämään tosin.
        okei, olen ollut hieman myötäilevä tms, mutta niin on nainenkin; jos kerron jostain, hän on kuunnellut ja myös yrittänyt keksiä jotain, miten tulisi parempi olo. ehkä molemmat ovat olleet hieman "kynnysmattoja"?

olet kyllä oikeassa; jos toinen on fyysisempi, ei se kyllä erityisemmän tasa-arvoista ole.
        MUTTA tätä ihmettelen; jos naisen "oikut" ovat oikeutettuja, miksi en myötäilisi niitä? jos toinen kertoo oikeista ongelmista, mitä muuta voin tehdä, kuin yrittää ymmärtää ja saada niitä paremmiksi?
        ja oikeasti, minua on kohdeltu hyvin itse suhteessa, mutta hmm...

noh, asiat menee miten menee..

• lifemocker
        mitäpä tässä kirjoitti:

hmm...

yksi asia jäi mietityttämään tosin.
        okei, olen ollut hieman myötäilevä tms, mutta niin on nainenkin; jos kerron jostain, hän on kuunnellut ja myös yrittänyt keksiä jotain, miten tulisi parempi olo. ehkä molemmat ovat olleet hieman "kynnysmattoja"?

olet kyllä oikeassa; jos toinen on fyysisempi, ei se kyllä erityisemmän tasa-arvoista ole.
        MUTTA tätä ihmettelen; jos naisen "oikut" ovat oikeutettuja, miksi en myötäilisi niitä? jos toinen kertoo oikeista ongelmista, mitä muuta voin tehdä, kuin yrittää ymmärtää ja saada niitä paremmiksi?
        ja oikeasti, minua on kohdeltu hyvin itse suhteessa, mutta hmm...

noh, asiat menee miten menee..

kummankaan "oikut" eivät ole oikeutettuja. teidän pitää löytää se, miten TE teette asiat, eikä niin, että mikä satuttaa toista vähiten.

ihannesuhteessahan molemmat ajattelevat niin samoin asioista, että mitään suuria ristiriitoja ei edes ole, tai että jos itse ei voi joustaa joissain asiassa niin juuri tämä asia on toiselle täysin se ja sama eli mitään konfliktia ei tule

eikä kaikkea tarvitse koittaa ymmärtää. ainut on vaan, että pitää voida pystyä puhumaan toiselle suoraan ja rehellisesti!

• Nainen +30 v

Sorry, tämä voi kuulostaa vähän kovalta, mutta: jos seksuaalinen jännite suhteessa on alhaalla jo 5:n kuukauden jälkeen, niin suhteella ei ole ihan hirveästi tulevaisuutta. Tietysti, jos kumpikaan ei pidä sitä mitenkään tärkeänä, niin homma voi ehkä toimia.

Itse muutamia vakavia ja muutamia vähemmän vakavia parisuhteita kokeneena sanoisin, että tuo jännite on niitä asioita, jotka ovat perusedellytyksiä toimivalle suhteelle. Toki olen itse aika fyysinen tyyppi, joten sekin vaikuttaa omiin painotuksiin.

• samaa_vieläkin

kiitos rehellisyydestä.

voit olla oikeassa, mutta yritän vielä parantaa asioita niin kauan, kunnes tiedän, etteivät ne voi enää mennä oikein.
        pahinta on se tieto, että oikeasti tuntee toisen, ja tietää, kuinka harvassa samantyyppiset ihmiset ovat; kuinka on elämässään tavannut vain yksi tai kaksi muuta samankaltaisen ajatusmaailman omaavaa henkilöä.

tuosta tulee jo hieman epätoivoinen olo siihen itse ahdistuksen päälle; mitä jos en koskaan löydä toista ihmistä?
        tämä on tietenkin epärealistinen pelko, mutta onpa inhottavaa.

eniten pelkään vain, että entä jos se on suoraan vika minussa? entä jos ongelmana ei ole yhteensopimattomuus kemian etc kanssa, vaan oikeasti, ettei kukaan tuntisi sellaista jännitettä kanssani?
        olen todella rehellinen henkilö, ja yleensä kerron aina, mitä mielessäni on, jos sillä painoarvoa on, ja pelkään, jos tulevaisuudessa olisi vain sama tilanne uudelleen ja uudelleen.

yh, onpa hankalaa.

• Nainen +30 v.
        samaa_vieläkin kirjoitti:

kiitos rehellisyydestä.

voit olla oikeassa, mutta yritän vielä parantaa asioita niin kauan, kunnes tiedän, etteivät ne voi enää mennä oikein.
        pahinta on se tieto, että oikeasti tuntee toisen, ja tietää, kuinka harvassa samantyyppiset ihmiset ovat; kuinka on elämässään tavannut vain yksi tai kaksi muuta samankaltaisen ajatusmaailman omaavaa henkilöä.

tuosta tulee jo hieman epätoivoinen olo siihen itse ahdistuksen päälle; mitä jos en koskaan löydä toista ihmistä?
        tämä on tietenkin epärealistinen pelko, mutta onpa inhottavaa.

eniten pelkään vain, että entä jos se on suoraan vika minussa? entä jos ongelmana ei ole yhteensopimattomuus kemian etc kanssa, vaan oikeasti, ettei kukaan tuntisi sellaista jännitettä kanssani?
        olen todella rehellinen henkilö, ja yleensä kerron aina, mitä mielessäni on, jos sillä painoarvoa on, ja pelkään, jos tulevaisuudessa olisi vain sama tilanne uudelleen ja uudelleen.

yh, onpa hankalaa.

En usko, että Sinussa on vikaa. Tuo epävarmuus saattaa olla seksuaalisesti turn off -tekijä, mutta siitä pääset parantamalla itseluottamusta. Hanki jokin mielellään fyysinen harrastus, josta pidät, ja joka saa Sinut tuntemaan itsesi hyväksi kehossasi. Harrastus voi olla mitä vaan kalastuksesta puntinnostoon tai puutyöstä yleisurheiluun ym. Pääasia on, että se tuo Sinulle fyysistä varmuutta kunnon ja/tai taidon kasvamisen myötä. Olet vielä nuori, ja ehdit korjata itsevarmuutesi kuntoon. Tsemppiä!

• lifemocker
        Nainen +30 v. kirjoitti:

En usko, että Sinussa on vikaa. Tuo epävarmuus saattaa olla seksuaalisesti turn off -tekijä, mutta siitä pääset parantamalla itseluottamusta. Hanki jokin mielellään fyysinen harrastus, josta pidät, ja joka saa Sinut tuntemaan itsesi hyväksi kehossasi. Harrastus voi olla mitä vaan kalastuksesta puntinnostoon tai puutyöstä yleisurheiluun ym. Pääasia on, että se tuo Sinulle fyysistä varmuutta kunnon ja/tai taidon kasvamisen myötä. Olet vielä nuori, ja ehdit korjata itsevarmuutesi kuntoon. Tsemppiä!

juu ei kaikki sovi yhteen, eikä toista voi pakottaa olemaan sun kanssa, koska tällöinhän toinen ei loppuunsa edes pidä sinusta niin paljon että seurustelu onnistuisi. ainakaan pitkään.

• nou hätä

Jos on liian kova fyysinen vetovoima, voi jäädä huomaamatta ettei henkistä ole tai henkinen voi jäädä kehittymättä. Fyysinen kipinä kyllä syntyy pienestäkin kun sille antaa luvan luo vähän sopivia olosuhteita ja ottaa toisen lähelleen. Henkistä kipinää ei saa tekemälläkään, jos sitä ei ole. Luonto ajaa tikanpojan kyllä puuhun. Kannattaa nauttia siitä henkisestä puolesta, eikä alkaa pelleilemään typeryyksiä ja teeskentelemään muuta mitä tuntee. Aitous ja avoimuus on valttia, sotkemalla asiat - asiat sotkeutuvat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe