Naiset..?

vikkuliman

Miksi naiset käytätte meitä miehiä hyväksi rahallisesti ja sitten jätätte ja etsitte sitten seuraavan, keneltä voitte viedä rahat ? T: vittuuntunut naisiin.

15

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

miksi sä itse olet niin typerä, että naisille rahaa/tavaraa annat!? :D

eihän se nyt tyhmä ole joka pyytää vaan se joka antaa! ;)

• nainen4

No enpä oo koskaan ketään miestä käyttänyt rahallisesti hyväksi, joten äläpä viitti yleistää. T: vittuuntunut yleistyksiin

• nainen rahakas

En ole koskaan hyötynyt rahallisesti miehestä, mutta minä olenkin itse erittäin varakas. Päinvastoin olen lapsesta asti tullut kasvatettua epäluuloon, että miehet saattaisivat haluta hyötyä minusta rahallisesti. Siksi en aio koskaan mennä naimisiin, ja peittelen varallisuuttani elämällä tarkoituksellisesti köyhästi. En usko että nykynen miehenikään tietää oikeaa rahatilannettani.

• Omavikasku

Kannattaako niitä köyhiä pokailla, hä?

• köyhimysnainen

logiikkasi ontuu. itse olen vähissä varoissa, ja aivan tyytyväinen elämääni, itse olen tämän downshiftaamisen valinnut. en myöskään haluaisi kumppanikseni rahoilla röystäilijää, sellainen maailma on minulle täysin vieras.
        rahaan orientoituneita ihmisiä on kummassakin sukupuolessa. jokin omissa mieltymyksissäsi ja tai valinnoisssi ja tekemisissäsi vetää tietynlaista ihmistyyppiä puoleensa.

• P+N

Jaa? Tässä jo kuudetta vuotta saman miehen kanssa ja yhteiset laskut maksetaan puoliksi (omat laskut/ostokset maksan tietenkin itse). Että älähän sinä vittuuntunut yleistä.

• 1+2=1

Sitä saa just sitä mitä tilaa, kaikessa, ihan vaan tiedoksi.

• siipeilijä.

Mun muija elättää mut, mä oon työtön nyt ja makoilen kotona.

• Kannattaa nousta ylö

.

Voi muuten tulla niitä makuuhaavoja

.

• .......

Luulisi aika pian sen näkyvän jos toinen pyrkii vain käyttämään hyväkseen.
      Parasta jättää yhteiskunnan kontolle.
      Eri asia jos mielellään auttaa jotakuta ystävänä, suhteessa se ei ole hyvä, koska ihmiset loukkaantuvat, sekä hyväksikäyttäjät ja -käytetyt.
      Jos aina on mentävä rahapussin kanssa naisiin, silläkin on ikävä nimi.
      Kaveri piti tällaisia puheita ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa, ehkä oletti kun hän tarpeeksi hiostaa, tosiaan voi siipeillä.
      Sanotaan ennemmin, viisas osaa pyytääkin niin että joku antaa.

• Ettei nyt vain olisi käynyt niin, että olet yrittänyt sitouttaa naisen itseesi rahalla? Minun ymmärtääkseni kun naista kannattaa sponsoroida juuri sen verran kun rahalle saa vastinetta. Että jos suhde loppuisi tänään, niin ei tuntisi itseään hyväksikäytetyksi.

Ja sama tietysti pätee elämässä kaikkeen muuhunkin kuin rahaan. Moni on valmis suhteessa luopumaan vapaudestaan, harrastuksistaan, ystävistään jne. saamatta vastinetta uhrauksilleen.

• Rahalla maailma pyörii

Mitä muuta miehillä on edes antaa kuin rahaa? Luuletko, että säkenöivä hymysi maksaa leivän pöytään? Tai mahtava persoonallisuutesi katon pään päällä? Ei aivan.

• kummallista

Olen tottunut maksamaan omat kuluni, mutta uusi miestuttavuuteni on tottunut maksamaan naisenkin puolesta. Kuuluu kuulemma asiaan?

• bob zombie

Se riippuu täysin yksilöstä. Jos tienaisin enemmän, maksaisin ilomielin lähes kaiken mitä nainen tarvii ja haluaa, vain vähän jättäisin vajaaksi jotta hänellä säilyisi tarve toteuttaa itseään ja pyrkiä kohti omia ambitioitaan. Nykyisessä tilanteessa pystyn tukemaan just ja just vain pakollisissa. Menee se näinkin tietysti, ei joka hetki voi elää niin kuin haluaisi.

Näkemykseni on kuitenkin aina ollut, että hyvä nainen on tärkeämpi kuin numero pankkitilillä. Jokin numero siellä nimittäin aina on, mutta onko kumppania?

Tosin, yhdessä suhteessa olin ihan pirun saita koko ajan. Jälkikäteen pohtiessa se johtui siitä etten luottanut siihen naiseen ollenkaan ja luottamuksen puute tietysti näkyi muillakin tavoilla.

• .:::::

On nähty tällainenkin esimerkki lähipiirissä, kun nainen on holtiton rahankäytössä, miehen kunnioitus vähenee siinä määrin että välit rakoilevat.
      Toisinkin päin jollei miehellä ole yhtään tarkkuutta rahankäytössä, en voisi aloittaa mitään yhteistä projektia hänen kanssaan.
      Jos hän kaveruuden nimessä vippaa muille viimeiset rahansa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe