No, miten mies isketään?

Hearts_Up

Tai miten niistä saa selkoa?

Mä en voi tehdä enää mitään, oikeastaan. Aloitin juttelemaan ,tutustumaan kaverina, juttelemalla kasvokkain ja facebookissa. Sit jossain vaiheessa se alkoi tulee vastaan, aloitti juttelee ja tykkäilee mun kuvista.

Nyt olen kolme viikko odottanut enemmän ja vähemmän, alkaa iskeä epätoivo.
Pyysin siis kahville, ja laittoi vain, että ''tottakai :) mutta olen tällä hetkellä kiireinen, ilmotan kun on aikaa''

Mä tein kaikkeni. Tämänkin jälkeen ollaan juteltu, se tykkäilee mun kuvista
ja näin. Miksi se ei tee mitään? Kai sitä jotenkin kiinnostaa?

Voinko mä enää tehdä mitään? Periaatteessa jos tietäisin että se olis kiinnostunut niin voisin jutella mutta periaatteessa... Pitäishän miehen tulla vastaan? Nyt oon tavallaan vetäytynyt pois, kun kerran kysyin en ole ''roikkunut'' perässä, vaan katellut tilannetta. Harmittaa kyllä :(

10

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

jos sä "alat tutustumaan toiseen kaverina" niin sehän menee jo väärin tässä kohtaa.

sun pitää tehdä toiselle selväksi mitä tästä haluat

• Hearts_Up

No jooo, mut oon pyytänyt kahville, ja flirttaillut. Ja jutellut, en mä viitti päin naamaa mennä läsäyttää että oon kiinnostunut ihan tuntemattomalle. Niinkin on käynyt ja en halua enää että niin käy, ku sain rikottua sydämen ja pahasti. Tässä ei oo kyllä ensinkään sama tilanne ku sillon mutta silti...

Ja kahville pyytäminen, tutustuminen. Itseasiassa kysyin siltä uudestaan, siitä on jo kaksi viikkoa. Ei mitään, tosin ollaan me juteltu jotain.

Niin siis miehen pitäis tulla vastaan? Mä oon tehny sille selväks.
      Tää kyllä vaikuttaa ujolta mutta niin silti.

Voi jumalauta ku alkaa tulla epätoivoinen olo, ollaan sitten varmaan ikisinkkuja.
      Tässä nyt varmaan sekin masentaa että en näe sitä kesällä, että unohtaakohan se minut.

Mitäs toi kuvien tykkäily?

Tai miten ihastuksesta voi päästä yli?

• lifemocker

mies ei siis ole kiinnostunut sinusta.

move on

" Tai miten ihastuksesta voi päästä yli? "

out of sight - out of mind

älä ole missään yhteyksissä/tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa

• Hearts_Up

Niinkai ei ole... Rupesin just miettimään että onkohan se sellainen ''player''
      voi jumalauta.. :(

Mä en jaksa enää..

• czxx

minkä ikäinen olet ja missä päin asut?

ainakin ehkä tavallista räväkämpi suustasi?

• sssna

Tarjoa sille sitä haisevaa vittuasi!!!! Niin eiköhän kiinnostu ainakin puoleksi tunniksi!

• ettäs tiiät

Toisin kuin teitä miehiä, naisia yleensä kiinnostaa miehessä muukin kuin munat ja seksi on jopa vähäpätöistä suhteen luomisessa.

• Hyvä muttei voittoa

Luota siihen, mitä mies sanoo: sillä on nyt muita kiireitä. Sinun aikasi tulee myöhemmin, ehkä. Parasta olisi nyt jättää juttu sikseen. Mies palaa asiaan, kun on kahviseuran tarpeessa, jos on. Älä loukkaannu, äläkä jää odottelemaan, mutta säilytä Facessa ystävänä kaiken varalta. Aina ei voi onnistaa, hyvin toimittu kuitenkin!

• Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta :)

• näinpä näin

Minulla oli vähän samantyyppinen tilanne erään tytön kanssa noin vuosi sitten. Tavattiin festareilla ja tyttö teki aloitteen. Halailtiin ja pidettiin toisiamme kädestä kiinni koko illan ajan. Tyttö vaikutti mukavalta ja pistikin minulle viestejä kännykkään ja fb:iin, että kuinka ihana olen ja kyseli, että mitä teen vkonloppuisin yms. Oli selvästi ihastunut minuun useamman kuukauden ajan.
      Vastailin tytön viesteihin vähän samantyyppisesti, kuin sinulle kuvailemasi mies. Annoin tytön ymmärtää, että olisin mahdollisesti halukas tapaamaan häntä, mutta sanoin myös olevani tosi kiireinen (tosin niin oikeasti olinkin).

En tavannut tätä tyttöä kumminkaan koskaan tuon festari-illan jälkeen, vaikka oltiinkin muuten paljon yhteyksissä. Itse en ollut täysin varma haluanko alkaa tapailemaan häntä. Muita vaikuttavia tekijöitä olivat esim. välimatka ja ikäero. Asuin toisella paikkakunnalla, enkä rehellisesti sanottuna jaksanut alkaa ajamaan jatkuvasti tuollaisia n.300km matkoja. Meillä oli myös 4-vuotta ikäeroa. Tyttö oli 15 ja minä 19. Itse olin juuri kotiutunut armeijasta ja tyttö oli juuri aloittanut yläasteella 9 luokan. En vain silloin oikeen uskaltanut alkaa tapailemaan niin nuoria tyttöjä. Nykyään itseasiassa vastaava ikäero ei tuota minkäänlaista ongelmaa :)

Syyt ovat tosin aina yksilöllisiä, joten vaikea arvioida miksi mies käyttäytyy sinua kohtaan noin... helpoimmalla tietenkin pääset, jos kysyt suoraan, että haluaako hän tavata sinua. Hänkin voi olla mahdollisesti epävarma niinkuin minäkin silloin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe