salimimmit

nelöa

Mitäs mieltä ootte salilla käyvistä naisista:)? Ite käyn viis kertaa viikossa salillA,jumpis ja lenkit päälle. Lihakset jonnin verran näkyy,sopivasti:D Muodokas peppu ja rintavarustus kunnossa. Kumpi parempi laiha vai treenimimmi?

58

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgjgjddjdgj

Kuka tahansa on parempi kuin laiha, jos nyt ihan sairalloisen ylipainoiset unohdetaan, ja salimimmit on parasta a-ryhmää, erityisesti, jos lihaksia on paljon :)

• ManseGainer

Laihuus ei ole sama asia kuin lihaksettomuus. Luisevat naiset lähinnä puistattavat.

Hyvä lihaskunto ja suuri lihasmassa on terve merkki, sillä se toimii suojana vanhuudelle.

• lifemocker

timmi saa olla, lihaksikas ei

• hyi timmi nainen yäk

Nää on taas näitä väsyttäviä "kehukaa mua" alotuksia. Tykkääkö miehet timmeistä naisista... No kuule, ei, kuten palstoiltakin voit lukea kaikki miehet himoaa sohvalla makaavia, sipsiä mussuttavia valaita. Jos ei painoindeksi kohoa reippaan ylipainon puolelle niin ei, muruseni, kukaan mies ei koskaan kiinnostu susta. Hohhoijaa.

"Hihi oon 160/50 d-kupeilla ja täydellisellä pyllyllä ja timmillä masulla varustettu 20v tytteli, mut ei kukaan mies varmaan tämmöstä haluu... Eihän? Buustatkaa mun itsetuntoa, isi ignooras mua pienenä joten tarviin miehiltä hyväksyntää, ja haen sitä tekemällä kysymyksiä joiden vastaukset ovat ilmiselviä jotta saisin niitä kehuja!"

• mut mut

mun isi ignooras mua pienenä

• mies420

Kyllä lihaksikas nainen on paras

• ikineitsyt

Ei vitussa, neitsyt.

• uuuh!!!

https://static.ylilauta.org/files/1p/orig/13705625535459.jpg/mitavithua.jpg

Tällainen paras, huh huh mikä muija!

• MillaKunnas

No hän ei ole ainakaan salimimmi.

• lifemocker

eikä tolla oo tissejä

• wifelocker
        lifemocker kirjoitti:

eikä tolla oo tissejä

On sillä, mutta sillä on nuo bikinin yläosat peittona. Siksi et niitä nähnyt.

• Laiha on yhtä huono ja epäterve vaihtoehto kuin ylipainoinen. Treenattu ja tervevartaloinen ihminen on ihanne.

PS. Se vaikka siellä salilla asuisi 24/7 ei vielä tarkoita, että kyseinen hlö myös treenaisi kovaa. ;)
      Ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä treenaa täysin olemattomalla intensiteetillä ja usein suorastaan väärin. Ja vuodesta toiseen ihmetellään kun ei tule tuloksia...

• Järkikin sanoo

Joo, tota treenaamista mä olen ihmetellyt, että kun kuitenkin tietoa on saatavilla ihan ilman personal-traneriakin... Ja toisaalta, kaikenmaailman pumppi ja spinning-tunneilta saa infoa, pohjaa, neuvoja, ja pääsee alkuun, jos sitten siirtyykin yksin treenaamaan. Ei tartte hankkia siis edes omavalmentajaa, kuunnella, katsella, hankkia pohjatietoa, muutaman kerran käydä ohjatuilla ryhmätunneilla vaikka täydennykseksi, katsella mitä kokeneemmat tekee, ja siis kun nettikin on täynnä ohjeita ja siis ihan asiallisiakin semmoisia.
        Ni ei, heilutaan ku heinämiehet kilon painojen kanssa, lämmittelyt unohdetaan tai tehdään minuutti, hiki ei tule missään vaiheessa. Dietiksi valitaan mikä karppidietti kukkakaalikeitolla milloinkin ja ties mitä muotivouhotusta uskotaan, missä luvataan kaikki ilmaiseksi: hyvään kuntoon tulet tekemättä mitään ja syömällä vaan pekonia, juuh.

Että miksi.

• Punttipera

Suurin osa treenaa ilman hormoneja.

• Punttipera kirjoitti:

Suurin osa treenaa ilman hormoneja.

On ihan sama vaikka olisi hormoneja tippumassa iv:nä 24/7, mutta ilman OIKEASTI kovatehoista treeniä, ei siltikään tule tuloksia. Ei ne hormoonit ja steroidit mitään taika-aineita ole. ;)

• Järkikin sanoo kirjoitti:

Joo, tota treenaamista mä olen ihmetellyt, että kun kuitenkin tietoa on saatavilla ihan ilman personal-traneriakin... Ja toisaalta, kaikenmaailman pumppi ja spinning-tunneilta saa infoa, pohjaa, neuvoja, ja pääsee alkuun, jos sitten siirtyykin yksin treenaamaan. Ei tartte hankkia siis edes omavalmentajaa, kuunnella, katsella, hankkia pohjatietoa, muutaman kerran käydä ohjatuilla ryhmätunneilla vaikka täydennykseksi, katsella mitä kokeneemmat tekee, ja siis kun nettikin on täynnä ohjeita ja siis ihan asiallisiakin semmoisia.
        Ni ei, heilutaan ku heinämiehet kilon painojen kanssa, lämmittelyt unohdetaan tai tehdään minuutti, hiki ei tule missään vaiheessa. Dietiksi valitaan mikä karppidietti kukkakaalikeitolla milloinkin ja ties mitä muotivouhotusta uskotaan, missä luvataan kaikki ilmaiseksi: hyvään kuntoon tulet tekemättä mitään ja syömällä vaan pekonia, juuh.

Että miksi.

Ongelma on siinä, että se oikeasti kovalla intensiteetillä verenmaku suussa treenaaminen ja omien suoritusrajojen jatkuva tavoittelu on ihan prklen raskasta ja epämukavaa!! Puhumattakaan siitä kuinka ikävää sekin on jos, luoja paratkoon, treenissä tulee hiki ja jopa hengästyy!! ;D

Nyky-ihminen on varsin mukavuuden haluinen. Sellainen ei oikein istu yhteen kovan treenin kanssa.

Itse käytännössä koko ikäni treenanneena ihmettelen aina näitä henkilöitä, jotka kuvailee treeniä mukavaksi ja kivaksi ajankuluksi...siis WTF..?!
        Et eipä tarvitse ihmetellä niitä olemattomia tuloksia. ;)

• FitnesN
        TheOne kirjoitti:

On ihan sama vaikka olisi hormoneja tippumassa iv:nä 24/7, mutta ilman OIKEASTI kovatehoista treeniä, ei siltikään tule tuloksia. Ei ne hormoonit ja steroidit mitään taika-aineita ole. ;)

Toimiihan ne sullakin,tosin varmasti treenaatkin tosi kovaa.

• ....,,,...
        TheOne kirjoitti:

Ongelma on siinä, että se oikeasti kovalla intensiteetillä verenmaku suussa treenaaminen ja omien suoritusrajojen jatkuva tavoittelu on ihan prklen raskasta ja epämukavaa!! Puhumattakaan siitä kuinka ikävää sekin on jos, luoja paratkoon, treenissä tulee hiki ja jopa hengästyy!! ;D

Nyky-ihminen on varsin mukavuuden haluinen. Sellainen ei oikein istu yhteen kovan treenin kanssa.

Itse käytännössä koko ikäni treenanneena ihmettelen aina näitä henkilöitä, jotka kuvailee treeniä mukavaksi ja kivaksi ajankuluksi...siis WTF..?!
        Et eipä tarvitse ihmetellä niitä olemattomia tuloksia. ;)

Monienkin mielestä se itsensä rääkkääminen ja rajojen koettelu on mukavaa ja kivaa ajankulua;) Siitäkin voi nauttia. Ihmiset ilmaisevat asioita vähän eri tavalla, vaikket sinä sanoisi noin tai kokisi noin, voi joku toinen tehdä niin. :)

• ....,,,... kirjoitti:

Monienkin mielestä se itsensä rääkkääminen ja rajojen koettelu on mukavaa ja kivaa ajankulua;) Siitäkin voi nauttia. Ihmiset ilmaisevat asioita vähän eri tavalla, vaikket sinä sanoisi noin tai kokisi noin, voi joku toinen tehdä niin. :)

"Monienkin mielestä se itsensä rääkkääminen ja rajojen koettelu on mukavaa ja kivaa ajankulua;) "

-Sitten he treenaavat väärin/eivät tarpeeksi kovaa.

" Ihmiset ilmaisevat asioita vähän eri tavalla"

-Lienee todennäköisempi vaihtoehto kuin tämä edellinen lause...

• FitnesN kirjoitti:

Toimiihan ne sullakin,tosin varmasti treenaatkin tosi kovaa.

Ei tarvi mitään "hormooneja" tai "stereoita" kun tietää mitä tekee ja tehny sitä jo parikyt vuotta. ;D

Suurin osa ei pääsisi edes roinaamalla lähellekkään meikäläisen suoritustasoa. Tämäkin on ihan käytännössä todettu. ;)

• FitnesN
        TheOne kirjoitti:

Ei tarvi mitään "hormooneja" tai "stereoita" kun tietää mitä tekee ja tehny sitä jo parikyt vuotta. ;D

Suurin osa ei pääsisi edes roinaamalla lähellekkään meikäläisen suoritustasoa. Tämäkin on ihan käytännössä todettu. ;)

Höpö höpö.... Tiedät sen itsekin.

• FitnesN kirjoitti:

Höpö höpö.... Tiedät sen itsekin.

Enköhän mä tiedä "hieman" sua paremmin mitä mä käytän tai en käytä. ;)

Vai oletko käynyt salaa mun tietämättäni mua piikittämässä..?!?! XD

Mut ei voi kuin ottaa sen kohteliaisuutena, että näytän jonkun mielestä niin isolta/lihaksikkaalta, että kyseinen hlö (vaikka ei tiedäkkään ko aiheesta enempää kuin sika sateliitista) uskoo henkeen ja vereen että näin kovaa kuntoa ei voi saavuttaa "luonnollisesti". Kiitos. =)

• FitnesN
        TheOne kirjoitti:

Enköhän mä tiedä "hieman" sua paremmin mitä mä käytän tai en käytä. ;)

Vai oletko käynyt salaa mun tietämättäni mua piikittämässä..?!?! XD

Mut ei voi kuin ottaa sen kohteliaisuutena, että näytän jonkun mielestä niin isolta/lihaksikkaalta, että kyseinen hlö (vaikka ei tiedäkkään ko aiheesta enempää kuin sika sateliitista) uskoo henkeen ja vereen että näin kovaa kuntoa ei voi saavuttaa "luonnollisesti". Kiitos. =)

Tiedät sen itsekin,että käytät hormoneja. Tai olet pelkkä feikki. Profiilisi kuva on otettu henkilöstä joka käyttää.

• FitnesN kirjoitti:

Tiedät sen itsekin,että käytät hormoneja. Tai olet pelkkä feikki. Profiilisi kuva on otettu henkilöstä joka käyttää.

Tervetuloa "FitnesN" milloin tahansa seuraamaan treenejäni Turkkuseen osotteeseen:

Vähäheikkiläntie 56 C, 3krs, M-clubi..ni ei tarvitse enää sunkaan pikkupäätäsi vaivata sillä, että olenko feikki. ;)

Mutta sinä sen sijaan olet ehta pelle, joka ei selvästikkään tiedä voimailulajeista edes perusteita jos pelkän kuvan perusteella uskot voivasi aukottomasti kertoa kuka roinaa ja kuka ei. XD
        ..ehkä sun pitäis harkita uraa anti-doping toiminnassa kun kerta ihan ilman testejäkin pystyt kertomaan 100% varmuudella, että kuka roinaa ja kuka ei..!! Säästyis kalliilta testeiltä. X)
        Tajuatko edes kuinka naurettavalta perustelematon väitteesi kuulostaa..?! *reps* ;D

PS. Maksa mun testit, ni menen testattavaksi ihan milloin tahansa. ;)

• FitnesN
        TheOne kirjoitti:

Tervetuloa "FitnesN" milloin tahansa seuraamaan treenejäni Turkkuseen osotteeseen:

Vähäheikkiläntie 56 C, 3krs, M-clubi..ni ei tarvitse enää sunkaan pikkupäätäsi vaivata sillä, että olenko feikki. ;)

Mutta sinä sen sijaan olet ehta pelle, joka ei selvästikkään tiedä voimailulajeista edes perusteita jos pelkän kuvan perusteella uskot voivasi aukottomasti kertoa kuka roinaa ja kuka ei. XD
        ..ehkä sun pitäis harkita uraa anti-doping toiminnassa kun kerta ihan ilman testejäkin pystyt kertomaan 100% varmuudella, että kuka roinaa ja kuka ei..!! Säästyis kalliilta testeiltä. X)
        Tajuatko edes kuinka naurettavalta perustelematon väitteesi kuulostaa..?! *reps* ;D

PS. Maksa mun testit, ni menen testattavaksi ihan milloin tahansa. ;)

Oletpa hauska. Ehkä tulenkin sua moikkaamaan kun tulen Turkuun treenireissulle heinäkuun viimeinen viikonloppu. Meillä onkin varmasti paljon yhteisiä tuttuja harrastusten kautta,vaikka en omaa lajiani voi varsinaisesti voimailuksi kutsuakaan.
        Kovia treenejä.

• FitnesN kirjoitti:

Oletpa hauska. Ehkä tulenkin sua moikkaamaan kun tulen Turkuun treenireissulle heinäkuun viimeinen viikonloppu. Meillä onkin varmasti paljon yhteisiä tuttuja harrastusten kautta,vaikka en omaa lajiani voi varsinaisesti voimailuksi kutsuakaan.
        Kovia treenejä.

Hieno homma. ;)

Pistä viestiä tonne tonne meikäläisen profiilin, että koska liikut täälläpäin, ni sovitaan tarkempi aika, ni ei mennä toistemme ohi.

Ei muuta kuin hyvää kesää ja kovia treenejä. =)

• aito mies

Ilman muuta treenimimmi :) En tiedä olenko väärässä, mutta ehkä liikunnallisella on muutenkin todennäköisemmin muitakin elämän arvoja kohdallaan: hyvä ruokavalio, riittävästi lepoa, asiallinen ammatti jne.

Jos, ap, itse pääset valitsemaan niin kummat sitten ottaisit laihan kundin vain treenikundin :)

• siinä sulle mimmiä

Höpöhöpö että liikunnallisella olis sen kummempi ammatti kuin sellasella joka ei kauheasti liiku. Ei se liikunnallisuus vaikuta siihen ammatin saamiseen tai siihen että oletko töissä vai työtön. Kyllä nykyään liikunnallisiakin, hyvin koulutettuja naisia on työttömänä ja liikunnallisia, vähemmän koulutettuja naisia töissä esim. hoitajina, siivoojina, vartiointitehtävissä, kaupan kassana. Voipi liikunnallisissa naisissakin olla rikostaustaisia henkilöitä. Eikö muutama vuosi takaperin joku salimimmi, joka oli televisiossakin yhdessä ohjelmassakin,( joissain gladiaattoreissa), tehnyt jonkun kanssa raa'an paloittelumurhan, jos en väärin muista.

• jäi mieleen
        siinä sulle mimmiä kirjoitti:

Höpöhöpö että liikunnallisella olis sen kummempi ammatti kuin sellasella joka ei kauheasti liiku. Ei se liikunnallisuus vaikuta siihen ammatin saamiseen tai siihen että oletko töissä vai työtön. Kyllä nykyään liikunnallisiakin, hyvin koulutettuja naisia on työttömänä ja liikunnallisia, vähemmän koulutettuja naisia töissä esim. hoitajina, siivoojina, vartiointitehtävissä, kaupan kassana. Voipi liikunnallisissa naisissakin olla rikostaustaisia henkilöitä. Eikö muutama vuosi takaperin joku salimimmi, joka oli televisiossakin yhdessä ohjelmassakin,( joissain gladiaattoreissa), tehnyt jonkun kanssa raa'an paloittelumurhan, jos en väärin muista.

Virpi Butthan se veti äijänsä palasiksi hormonihöyryissääb, aika extremetapaus.

• Aito mies
        siinä sulle mimmiä kirjoitti:

Todennäköisemmin, todennäköisemmin, eihän liikunnallisuus yksin määrittele yhtään mitään, todennäköisyyksiä se mielestäni muuttaa.

Totta kai työtönkin tai kouluttamaton voi harrastaa liikuntaa, mutta on kuitenkin todennäköisempää, että hyvin koulutettu ja hyvässä ammatissa on myös liikunnallinen. Ja todennäköisempää, että kouluttamaton harrastaa vähemmän liikuntaa.

Vai olenko väärässä?

• poika vaan
        Aito mies kirjoitti:

Todennäköisemmin, todennäköisemmin, eihän liikunnallisuus yksin määrittele yhtään mitään, todennäköisyyksiä se mielestäni muuttaa.

Totta kai työtönkin tai kouluttamaton voi harrastaa liikuntaa, mutta on kuitenkin todennäköisempää, että hyvin koulutettu ja hyvässä ammatissa on myös liikunnallinen. Ja todennäköisempää, että kouluttamaton harrastaa vähemmän liikuntaa.

Vai olenko väärässä?

Jos esität jonkin mielipiteen siitä, millaisia tietynlaiset ihmiset keskimäärin ovat, niin varaudu siihen että joudut aina vääntämään sen jollekin asian henkilökohtaisesti ottaneelle naiselle rautalangasta.

• afsdsdsdsdsd
        Aito mies kirjoitti:

Vai olenko väärässä?

Miksi kouluttamaton harrastaa todennäköisesti vähemmän liikuntaa kuin korkeasti koulutettu? Osaatko perustella tätä jollakin tapaa? Ja mikä on hyvä ammatti?

Miten olet nämä päätelmäsi tehnyt? Tuttujesi perusteella? Haastattelemalla treenaavia ihmisiä? Mutu-tuntumalla?

• Aito mies
        afsdsdsdsdsd kirjoitti:

Miksi kouluttamaton harrastaa todennäköisesti vähemmän liikuntaa kuin korkeasti koulutettu? Osaatko perustella tätä jollakin tapaa? Ja mikä on hyvä ammatti?

Miten olet nämä päätelmäsi tehnyt? Tuttujesi perusteella? Haastattelemalla treenaavia ihmisiä? Mutu-tuntumalla?

Onhan tuosta tainut olla lehdissäkin juttua, että paremmin tienaavat ihmiset on keskimäärin paremmassa kunnossa ja elävät pidempään. Ja omakohtaiset havainnot tukevat tätä jossain määrin.

• missä viihtyy

Sellanen on paras, joka miellyttää itseään, ja jota ei ***ttujakaan kiinnosta muiden mielipide omasta kehostaan.

• fdsvcxfdsfsd

Liikunnallinen nainen on paras, mutta jos ainoa urheilullinen harrastus on kuntosali niin ei mielestäni paras mahdollinen vaihtoehto. Myöskään liikaa lihasta ei saa olla tai alkaa näyttämään jo miesmäiseltä. Vaikea sanoa mitään tiettyä määrää, vaan jokainen yksilö luonnollisesti arvioidaan erikseen.

Sanoisin, että esimerkiksi maastaveto kovilla painoilla kyllä tuhoaa naisellisuutta aika tehokkaasti kunhan treeniä alkaa olla takana. Käsivarret harvemmin tulevat naisilla liian suuriksi jos ei käytetä hormoneja. Toki myös liian suuret jalat voivat näyttää epänaisellisilta etenkin hameessa.

• " liikaa lihasta ei saa olla tai alkaa näyttämään jo miesmäiseltä. "

-Naisen on käytännössä täysin mahdotonta saada "liikaa lihasta" ilman kiellettyjä aineita. Johtuu naisten olemattomasta testosteronin tuotannosta. Tämä on fakta, ei mielipideasia.

Vaikka tekisi mavea kuinka "isoilla" painoilla tahansa.. X)

• ................
        TheOne kirjoitti:

" liikaa lihasta ei saa olla tai alkaa näyttämään jo miesmäiseltä. "

-Naisen on käytännössä täysin mahdotonta saada "liikaa lihasta" ilman kiellettyjä aineita. Johtuu naisten olemattomasta testosteronin tuotannosta. Tämä on fakta, ei mielipideasia.

Vaikka tekisi mavea kuinka "isoilla" painoilla tahansa.. X)

Ainakin näillä omistautuneilla Crossfit-naisilla on liikaa lihasta minun makuuni: http://victoriatremlin.files.wordpress.com/2013/02/crossfit_for_women_4.jpg

En sitten tiedä roinaavatko.

• MarkkuMuurinen
        TheOne kirjoitti:

Vai oli tossa sun mielestä liikaa lihasta..?! *REPS* XD

No todellakin on! Ihan liikaa, ihan liian miehekkään näköisiä. Makuja on monia, mutta en itse tunne ketään miestä, joka tuollaisista lihaskimpuista tykkäisi.

• MarkkuMuurinen kirjoitti:

No todellakin on! Ihan liikaa, ihan liian miehekkään näköisiä. Makuja on monia, mutta en itse tunne ketään miestä, joka tuollaisista lihaskimpuista tykkäisi.

" ihan liian miehekkään näköisiä"

-Tai ehkä sinä et itse vaan ole tarpeeksi miehekäs ja siksi koet kuvan naiset "liian lihaksikkaiksi ja miehekkäiksi". ;)

• salihousu

Missä vaiheessa "salimimmeistä" on tullut mitään yleisesti miesten ihannenaisia? Joskus 20 vuottakin sitten ei kyllä näin ollut, vaan naisellinen pehmeämuotoinen (ei, ei runsaasti ylipainoinen) oli silloin ja sitäkin ennen miesten ihanne. Uskoisin että oikeasti niin on nytkin. Jos nyt muodin vuoksi jonkin verran on lisääntynyt bodaajien ihannointi. Ennen vanhaan sitä pidettiin aika vastenmielisenä piirteenä naisessa.

Ja kyllä, käytännössä on mahdollista saada "liikaa lihasta". TheOne varmasti tarkoittaa tuolla niitä oikein superhypererottuvia lihaksia, mutta normimies tarkoittaa vähänkin erottuvia. Esim. yhtään erottuvat vatsalihakset naisella on jo liikaa. Ja vielä: liikkua saa, mutta liikuntaakin on monenlaista. Kuntosalillakin saa käydä (tuskin tässä aloittaja on tarkoittanut salimimmillä ihan ketä tahansa naista, joka joskus käy salilla ;) käyhän siellä mummojakin ja hyvinkin lihavia ihmisiä), mutta sen verran voi rajoittaa (eikä se ihan vaikeaakaan ole) ettei tule ruman näköiseksi.

• "Ja kyllä, käytännössä on mahdollista saada "liikaa lihasta".

-Ei ole. Fysiologinen mahdottomuus natuna.

"tarkoittaa tuolla niitä oikein superhypererottuvia lihaksia,"

-Tähän sitten taas vaikuttaa se rasva%, ei lihasmassan määrä. Pienetkin lihakset saa kyllä erottumaan jos ajaa rasvat ja nesteet vähiin.

• Onko salihousun tosiaan noin vaikea uskoa, että aika iso osa miehistä on eri mieltä kanssasi? Ja ihan omasta kokemuksesta puhun, kun väitän, että kyllä aika iso osa miehistä tykkää urheilullisesta kropasta. Lihaksilla saa nimittäin aika kivasti muotoa kroppaan.

• ................
        punttimimmi_ kirjoitti:

Onko salihousun tosiaan noin vaikea uskoa, että aika iso osa miehistä on eri mieltä kanssasi? Ja ihan omasta kokemuksesta puhun, kun väitän, että kyllä aika iso osa miehistä tykkää urheilullisesta kropasta. Lihaksilla saa nimittäin aika kivasti muotoa kroppaan.

Aiemmin linkkaamillani crossfit-naisilla ei ole mitään muotoja. Litteitä ja leveitä joka puolelta. Olematon vyötärö, olemattomat tissit vähien rasvojen takia, leveät hartiat, paksu kaula yms. Onpa kovin naisellista ja seksikästä. :D Etenkin mustan naisen hartia-lantiosuhde aivan järkyttävä, paljon miehekkäämpi kuin 99 prosentilla miehistä.

• ................
        ................ kirjoitti:

Aiemmin linkkaamillani crossfit-naisilla ei ole mitään muotoja. Litteitä ja leveitä joka puolelta. Olematon vyötärö, olemattomat tissit vähien rasvojen takia, leveät hartiat, paksu kaula yms. Onpa kovin naisellista ja seksikästä. :D Etenkin mustan naisen hartia-lantiosuhde aivan järkyttävä, paljon miehekkäämpi kuin 99 prosentilla miehistä.

Niin ja kaikki kunnia kuitenkin kovaa treenaaville naisille, mutta kyllähän sellainen ihan normikuntoilu luo useimpien mielestä esteettisesti miellyttävämmän vartalon, kuten esim.: http://images5.fanpop.com/image/photos/31700000/New-Bikini-Swimsuit-Pictures-9-August-2012-candice-swanepoel-31765394-760-1024.jpg

• salihousu
        TheOne kirjoitti:

"Ja kyllä, käytännössä on mahdollista saada "liikaa lihasta".

-Ei ole. Fysiologinen mahdottomuus natuna.

"tarkoittaa tuolla niitä oikein superhypererottuvia lihaksia,"

-Tähän sitten taas vaikuttaa se rasva%, ei lihasmassan määrä. Pienetkin lihakset saa kyllä erottumaan jos ajaa rasvat ja nesteet vähiin.

Puhuit juuri itsesi pussiin.

• salihousu
        punttimimmi_ kirjoitti:

Onko salihousun tosiaan noin vaikea uskoa, että aika iso osa miehistä on eri mieltä kanssasi? Ja ihan omasta kokemuksesta puhun, kun väitän, että kyllä aika iso osa miehistä tykkää urheilullisesta kropasta. Lihaksilla saa nimittäin aika kivasti muotoa kroppaan.

Minähän kysyin, missä vaiheessa asia on muuttunut. Ei voi olla kovin monta vuotta. Ja tokihan täällä on melkoisen pieni ja kummallinen otanta miehistä.

Lihaksilla saa muotoa joo, mutta rumia pahkuroita. Niistä ei yleensä puhuta kun puhutaan naisen muodoista. Vyötärö häviää, rinnat samoin, reidet leviävät ja käsivarret, hartiat... no thanx.

• 7+5
        ................ kirjoitti:

eiköhän noiden mimmien muotojen puute johdu alhaisesta rasvaprosentista, ei muka isoista lihaksista:D

• salihousu kirjoitti:

Puhuit juuri itsesi pussiin.

En puhunut..sinä et vaan ymmärrä lukemaasi, etkä käsiteltävänä olevan aiheen eri osa-alueita. ;)

• takit

äiti, alko, aurinko, baari, beatles, black sabbath, cd, cmx, danny, doping, festarit, gallup, helvetti, hevi, hevonen, hiihto, HIM, homo, huumeet, ihmissyöjä, internet, isä, iso pää, jääkiekko, järjestysmies, johanna tukiainen, joulu, juhannus, jumala, kalja, kauko röyhkä, kauppa, kesä, kevät, kkk, kotiteollisuus, koulu, kuukautiset, kymppitonni, lapset, laskiainen, lehmä, lemmikki, levy-yhtiö, levykauppa, loma, maailmanloppu, maila, mikko alatalo, mikko kuustonen, muna, nightwish, norsu, olut, opettaja, ozzy osbourne, pääsiäinen, pappi, penis, peräreikä, perse, pesäpallo, piru, pissa, pohjanmaa, pomo, porno, riitta väisänen, ruoka, seksi, spice girls, suomi, syksy, talvi, tammikuu, tatuointi, terassi, tissit, tulli, tv, uiminen, urheilu, uskonto, uusivuosi, vaalit, vanhukset, vanki, vappu, värttinä, viina, ville valo, vittu, ylioppilas

• hohoh111

Ei taida theone jaksaa muuta tehdä kuin käydä puntilla ja jääkapilla käydä. Tollasia mätisäkkejä tulee snäkärillä tusinalla kokeilemaan onneaan ja aina on tippunut polvilleen.

liekkö edes oma kuva tuossa avatarina :O teorioita voi pyöritellä paperilla ja kaloreita laskea laskimella mutta oikea työ tehdään ihan jossain muualla kuin netissä!!

• Meikäläinen ei millään kuppasilla "snäkäreillä" tms roskaruokapaikoissa käy.
        Mutta kamppailulajeja takana 28 vuotta..opetan niitä nykyään yhtenä osana työtäni.
        Että mitä luulet kumpi meistä "tippuisi polvilleen" jos niikseen tulisi..?!
        Tarvitsen aina uusia sparripartnereita, et ihan rohkeasti tule kehään vaan jos siltä tuntuu. ;)

• salipimatsut

Tottakai treenattu lihaksikas nainen on paras!

Hakkaa mennen tullen, nämä "naisellisen muodokkaat" ja "terveysliikkujat" ja luonnostaan hoikat eli "laihaläskit".

http://2.bp.blogspot.com/-5z5kJ1r-fPg/UB1JD2Ir2kI/AAAAAAAASLQ/07_UuE4sCPA/s1600/910914937.jpg

mutta kauneus on aina katsojat silmissä ja mielipiteet ja mieltymykset kertoo useimmiten myös ihmisestä itsestään ;)

Se kysyy jo luonnetta ja asennetta jos tuollaseen kroppaan kykenee, kukaan ei tee sitä sulle sun puolesta!

• kyykkäämään

Aivan täydellinen fysiikka. Vau. Ken hän lienee?

T: Treenaava nainen

• viirilimies suutaril

treenimiimmi. jolla herkkuperse vielä tallella ja rinnoissakin rasvaa. aivan vee hyvä lantio usein niillä, otan salikortin kesäl sen takia että saan katsella naisii salilla. näkee yölläki unia.

• " Kumpi parempi laiha vai treenimimmi? "

-Totta kai treenimimmi on parempi.

Miellän laihuuden, kuten lihavuudenkin, negatiiviseksi asiaksi.

• Mä oon upee

Sinä oot trolli. Tokko nainenkaan. Kukaan noin pöljiä itsekehuviestejä laita miehisellä tyylillä...Ellei sitten vähän liikaa tullut testosteronia pakaraan?

• 15+18

http://yle.fi/uutiset/bikini_fitness_vei_nelikymppisena_minulle_ei_ole_tullut_retkahduksia/7480921

Ei voi kyllä muuta sanoa kuin hattua nostaa. 41-vuotiaana aivan mielettömässä kunnossa. Ei toki haittaa, että kasvotkin ovat kauniit ja hiukset pitkät, mutta seksikkäintä tuossa on se paneutuminen treenaamiseen ja elämäntapaan. Salimimmeissä kiinnostaakin se itsekuri. Tietysti treenattu vartalo itsessään on seksikäs, mutta jos olisi kaksi naista joilla olisi tismalleen yhtä hyvät kropat, mutta toinen ei treenaisi, niin se salimimmi olisi silti kiinnostavampi just sen elämäntavan takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe