Juuri kukaan ei huomaa että jääkausi on jo melkein päällänsä.
Jääkausiherkkyys vähentynyt
5
86
Vastaukset
Naapuri pyysi tekemään parin anturin lämpömittarin. Arvelin että sen täytyy olla pieni ja söpö eikä osa isompaa laitteistoa niin kuin minun omat lämpömittarini. Löysinkin anturin jossa on ADC sisäänrakennettuna ja kalibrointi tehty jo valmistusvaiheessa. Tarkkuus ei ole kovin kummoinen mutta riittävä, 0,5 astetta välillä -10… 85. Se on siitäkin mukava että antureita voi lisätä samaan kahden piuhan linjaan niin paljon kuin sielu sietää. Anturityyppi on DS18B20.
Siinä muuten olikin vanhalle dementikolle melkoinen aivovoimistelu ennen kuin pääsin jyvälle miten se toimii ja ohjelmointiesimerkitkin löysin vasta kun olin jo ohjelman tehnyt. Kele.
Elä viitsi opettaa mutta kokeile saatko itse selvää tuon ötökän dokuista. Minä välillä epäilin että ne on tehnyt tuotekehityksen siivooja. Tosin se, että ne ovat ulkomaan kielisiä saattaa myös vaikuttaa asiaan.Sähköteurastaja
4.6.2013 10:24
Mitä sun lämpöittarillesi kuuluu, vai opetanko lissää?
http://www.youtube.com/watch?v=UpA99ZZ8OW8Sähköteurastaja
4.6.2013 10:24
Mitä sun lämpöittarillesi kuuluu, vai opetanko lissää?
http://www.youtube.com/watch?v=UpA99ZZ8OW8- jääpalikka
jääkausi alkaa vuonna 2014!
Pistäkää pipot, tumput ja lämpimät lapikkaat jalkoihinne. Kohta meillä kaikilla on viluista olla.....
ALARRMMMM, ALARRRRMMMM, ALARRRMMMMM......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644