En osaa flirttailla ollenkaan..! :(

nainen9

olen parikymppinen nainen, ehkä osaa alkuunkaan flirttailla..
Voiko tuon taidon harjoittelemalla oppia vai onko se ikään kuin joko osaa tai sitten ei? Mitä vinkkejä teillä olisi?

22

1509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

älä flirttaile. mene rehdisti juttelemaan ja tutustumaan mieheen!

• Huono neuvo

lifemocker ei tiedä mistään mitään. Pitäisi kysyä: miksi flirttailla? Jos haluat seksiä, sinun ei tarvi kuin kysyä ensimmäiseltä vastaantulijalta. Jos etsit sitä oikeaa, flirtti ei auta, pitää olla oma itsensä.

• lifemocker
        Huono neuvo kirjoitti:

lifemocker ei tiedä mistään mitään. Pitäisi kysyä: miksi flirttailla? Jos haluat seksiä, sinun ei tarvi kuin kysyä ensimmäiseltä vastaantulijalta. Jos etsit sitä oikeaa, flirtti ei auta, pitää olla oma itsensä.

tottakai mä tiedän ;)

• jyrkinen0

Sellanen viaton parin sekunnin vilkaisu vetoaa minuun, jos on kiinnostava ulkonäkö.

Taas liika flirtti voi aiheuttaa sen, että nuori kokematon mies alkaa jännittää keskustelun aloitusta liikaa. Nuorelle ujolle miehelle helpoitan keskustelee ensin ja myöhemmin herää vasta kiinnostus. Silloin voisi toimia paremmin just tollanen vahingossa aloitettu suun avaus (esim. kuntosalilla kysyy voiko tehdä välillä siinä laitteessa).

• lifemocker

ei miehet noita naisten katseita välttämättä huomaa, joten ainut tapa kertoa kiinnostuksesi on mennä juttelemaan

• Muut tajuaa, sinä et
        lifemocker kirjoitti:

ei miehet noita naisten katseita välttämättä huomaa, joten ainut tapa kertoa kiinnostuksesi on mennä juttelemaan

jotkut kyllä huomaa ja osaa tulkita niitä. Se ettet sinä osaa etkä huomaa, ei tarkoita että kaikki olisivat yhtä tumpeloita kuin sinä.

• lifemocker
        Muut tajuaa, sinä et kirjoitti:

jotkut kyllä huomaa ja osaa tulkita niitä. Se ettet sinä osaa etkä huomaa, ei tarkoita että kaikki olisivat yhtä tumpeloita kuin sinä.

siinä vaan tarvitsisi olla tekemisissä toisen ihmisen kanssa, ei kukaan meedio ole, että tietää jos jossain suuressa väkijoukossa sinua joku jossain katselee!

• neitiååååååå
        lifemocker kirjoitti:

siinä vaan tarvitsisi olla tekemisissä toisen ihmisen kanssa, ei kukaan meedio ole, että tietää jos jossain suuressa väkijoukossa sinua joku jossain katselee!

Minua taas ärsyttää se että niin monet miehet tulkitsevat ihan tavallisen katseen kiinnostukseksi.

• Kokeneen neuvo

Näytä tissit ja reikäsi.

• einoinaionakaan..

miten te ihmiset flirttaamisen oikein ymmärrätte? näitä vastauksia lukiessa tuntuu siltä että teillä on täysin eri näkemys flirttaamisesta kuin minulla...:P

• eipelleilyä

Suoraa puhetta miehet arvostaa.

• jaad

parasta flirttiä on sellanen tietynlainen huolettomuus ja hymyily juteltaessa... se on helppo opetella vaan ajautumalla keskusteluihin eri ihmisten kanssa, kaikkien tuntemattomien ja semi-tuttujen kanssa voi flirttailla. ja se taito jää kun siitä ottaa tavan olla pilke silmäkulmassa! sellasta huoneen toisesta laidasta yritettyä katsetta harvoin saa flirtiksi onnistumaan.... eli opettelemaan vaan, ei miehet tarvii kun mielikuvituksen varaa siihen että kuka sä oot ja ne sekoo :D

• näytä tyhmältä

Miehet tykkää tyhmistä naisista, jotka on helppoja nakkeja.

• siis täh

Katsot vain silmiin ja hymyilet, etkä käännä katsetta heti pois.. Pitäisi toimia aika hyvin jo

• falleninyoureyes

"Katsot vain silmiin ja hymyilet, etkä käännä katsetta heti pois.. Pitäisi toimia aika hyvin jo"

Toimii. Vieno katse kulmien alta on seksikästä!

• .....

Minä en osaa puhua flirttaillen! Tämä on oikeasti ongelma..Siis en osaa sellaista leikittelevää, kevyttä puhetta niistä näistä, en kyllä muutenkaan pidä "small talkista" ja olen todella introvertti...

Hemmetti. No silmillä ja eleillä flirttailu kyllä onnistuu, jos ei muuten ole ahdistunut olo. Ja osaan kyllä keskustella jos mies tulee juttelemaan, vien vain keskustelun helposti turhan vakaviin aiheisiin/syville vesille. Pitäisi olla sellainen vähän höpsö ja naisellinen, haastaa toista jne..En myöskään jaksa nauraa typerille jutuille, se on oikeasti rasittavaa.

Ei kai tähän mitään neuvojakaan ole, vaikea luonnettaan on muuttaa.

• .....

Minä en osaa puhua flirttaillen! Tämä on oikeasti ongelma..Siis en osaa sellaista leikittelevää, kevyttä puhetta niistä näistä, en kyllä muutenkaan pidä "small talkista" ja olen todella introvertti...

Hemmetti. No silmillä ja eleillä flirttailu kyllä onnistuu, jos ei muuten ole ahdistunut olo. Ja osaan kyllä keskustella jos mies tulee juttelemaan, vien vain keskustelun helposti turhan vakaviin aiheisiin/syville vesille. Pitäisi olla sellainen vähän höpsö ja naisellinen, haastaa toista jne..En myöskään jaksa nauraa typerille jutuille, se on oikeasti rasittavaa.

Ei kai tähän mitään neuvojakaan ole, vaikea luonnettaan on muuttaa.

• 567ektt

Kaikki henkilökohtainen huomiointi on plussaa.

Katse ei ole mitenkään ihmeellistä, vai ettekö tosiaan katsele kaikkia ihmisiä?
      Moikkaaminen on yksi hyvä ja helppo tapa näyttää että huomaa toisen.

Tuo kuntosalijuttu että kysyy voiko välillä tehdä laitteessa on vain peruskanssakäymistä kyseisessä paikassa, ellei tosiaan seuraa sitä toista ja kysele koko ajan voiko tehdä välillä :D

• ujo tyttö

Mutta se on ärsyttävää että jos kuntosalilla oikeesti tarvii apua jonkun laitteen kanssa ja sitten mies luulee että flirttailen. Olen naimisissa mutta punttiksella en pidä sormusta. Onneksi tervitsen apua harvoin mutta en uskalla kysyä vaikka tarvisi koska se on ymmärretty joskus väärin.

• Helppiiää!

Mä en ees uskalla puhua mun ihastukselle! (Oon 13.)

• Caroline G.

Olen yli 40 ja voin kertoa, että en ole koskaan osannut flirttailla. Tämä ei ole poissulkenut pitkiä parisuhteita, joita on kertynyt muutama kappale taipaleen varrelle.
      Sinkkuaikoina ja baarissa odotan miehen ilmaisevan kiinnostuksensa ensin, koska en ole ulkonäöltäni ihan jokaisen miehen mieleen. Jutellessa sitten kuuntelen kiinnostuneena ja keskustelen asiallisesti. Koskaan en eleilläni tai puheillani kosketa seksiaihetta. Kaikki tämä tulee luonnostaan ja on ollut hyvä juttu siinäkin mielessä, etten parisuhdeaikoina ole antanut vääriä signaaleja firman pikkujouluissa tahi muissa riennoissa.

• Treenaten roiskuu

Itse treenasin peilin edessä feikkihymyjä ja silmäniskuja sun muuta,
      Niistä tuli kovalla treenillä osa luontaista käytöstä =D

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe