Miten puhua tytölle josta pitää

spdjf

Kesätyöpaikassani on eräs todella nätti tyttö jonka kanssa haluaisin tutustua.
Mutta en oikein tiedä mitä hänelle sanoisin ja ainoa paikka jossa päivän aikana hänet nään on kahvi ja ruokatauolla ja siellä on myös muuta porukkaa joten puhuminen olisi hankalaa.
Kaiken lisäksi en tunne itseäni tarpeeksi hyvän näköiseksi että ylipäätään yksikään tyttö voisi minusta kiinnostua.
En oikein tiedä kannataako edes yrittää puhua hänelle.

24

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spdjif

      Voisiko joku viisaampi neuvoa mitä tehdä.

    • 3+3

      Voisit ihan ensin rohkeasti mennä hänen viereen vaikka istumaan siellä kahvi-ja ruokatauolla.Helppo keskusteluavaus on vaikka että miten hän on viihtynyt työpaikassa,jos hän olisi sattumoisin itsekin kesätyöntekijä/työharjoittelija/työkokeilija. Ja onko hän esim.koko kesän eli kesä-ja heinäkuun siellä. Itsekin oon sattumoisin ns.kesätöissä työkokeilijana ja kahvihuoneessa käy varsin komean ja mukavan olonen nuorimies :) Ja jos haluat nähdä häntä muuallakin talossa jossa oot töissä kun vaan kahvihuoneessa nii keksit vaikka syitä että saisit nähdä häntä ja sanoa moi taas jos oot hänet aikaisemmin nähnyt :)

      • spdjf

        Kuten itsekkin mainitsit ``komea nuorimies´´
        En oikein tiedä olenko itse niin komea että hän minusta kiinnostuisi.
        Puuttuvat vatsalihakset ja lievä ylipaino voi haitata asiaa.


      • 3+3
        spdjf kirjoitti:

        Kuten itsekkin mainitsit ``komea nuorimies´´
        En oikein tiedä olenko itse niin komea että hän minusta kiinnostuisi.
        Puuttuvat vatsalihakset ja lievä ylipaino voi haitata asiaa.

        No älä nyt,minkäväriset hiukset tytöllä mahtaa olla ja minkäväriset hiukset sulla on?
        Näitkö häntä tänään tai juttelitko hänelle mitään?


      • spdjf
        3+3 kirjoitti:

        No älä nyt,minkäväriset hiukset tytöllä mahtaa olla ja minkäväriset hiukset sulla on?
        Näitkö häntä tänään tai juttelitko hänelle mitään?

        Tytöllä on aika pitkät vaaleat hiuket ja mulla on mustan ja ruskean väliltä.
        Lisäksi tytöllä on todella kauniit silmät (aika yleistä kehua silmiä mutta minkäs
        teet) ja vähän pisamia jotka tekevät kivasti söpöyttä kasvoihin, kerta kaikkiaan nätimmäksi ei voi enää tulla.
        Kyllä näin hänet tänään mutta en jutellut mitään koska ei sattunut mitään sopivaa tilaisuutta.


      • 3+3
        spdjf kirjoitti:

        Tytöllä on aika pitkät vaaleat hiuket ja mulla on mustan ja ruskean väliltä.
        Lisäksi tytöllä on todella kauniit silmät (aika yleistä kehua silmiä mutta minkäs
        teet) ja vähän pisamia jotka tekevät kivasti söpöyttä kasvoihin, kerta kaikkiaan nätimmäksi ei voi enää tulla.
        Kyllä näin hänet tänään mutta en jutellut mitään koska ei sattunut mitään sopivaa tilaisuutta.

        Näitkö häntä kahvihuoneessa vai jossai muuallaki? Uteliaisuuttani haluan kysyä että missä olet kesätöissä?


      • spdjf
        3+3 kirjoitti:

        Näitkö häntä kahvihuoneessa vai jossai muuallaki? Uteliaisuuttani haluan kysyä että missä olet kesätöissä?

        Olen töissä Noormarkussa A.Ahlströmillä ja muutaman kerran hän ajoi pyörällä ohitseni


    • spdjf

      Kysyisin sulta samaa että missä olet töissä

    • spdjf

      3 3 odottelen vastausta ja neuvoja

    • 3+3

      Olen itse töissä päiväkodissa. Ja sori vastauksen viipymisestä,ku se ei suostunu sitten millään näyttää tota yhteenlasku kohtaa. Mutta sitten neuvo sulle,jos et muuta keksi nii kysy vaikka se lempimusasta. Ja jos se pitää samasta musasta nii te voisitte vaikka mennä yhdessä kattoo yhtyettä jonneki keikalle :)

      • 2+10

        Missäpäin suomea? Oletko jutellut miehen kanssa? Tuntomerkkejä miehestä?


      • 3+3
        2+10 kirjoitti:

        Missäpäin suomea? Oletko jutellut miehen kanssa? Tuntomerkkejä miehestä?

        nimimerkki 2 10,mulleko suuntaat noi kysymykset? Ja jos ne on mulle tarkoitetut nii olen itä-suomesta ja oon jutellu miehen kanssa. Hänellä on tummat hiukset,välillä sellanen baskeri mallinen hattu ja sillä on molemmissa käsivarsissa tatuointeja. Tänään en häntä voinut nähä koska oon kotona flunssan kourissa.

        Nimimerkki spdjf, kysyin muuten vaan tosta hiustenväristä.


      • spdjf
        3+3 kirjoitti:

        nimimerkki 2 10,mulleko suuntaat noi kysymykset? Ja jos ne on mulle tarkoitetut nii olen itä-suomesta ja oon jutellu miehen kanssa. Hänellä on tummat hiukset,välillä sellanen baskeri mallinen hattu ja sillä on molemmissa käsivarsissa tatuointeja. Tänään en häntä voinut nähä koska oon kotona flunssan kourissa.

        Nimimerkki spdjf, kysyin muuten vaan tosta hiustenväristä.

        Ok mutta voiko kysyä suoraan että onko hän varattu ja jos ei ole niin kysynkö heti treffeille?


      • 3+3
        spdjf kirjoitti:

        Ok mutta voiko kysyä suoraan että onko hän varattu ja jos ei ole niin kysynkö heti treffeille?

        Ei kannata kysyä ihan suoraan,kautta rantain on hyvä. esim.vaikka otetaan nyt toi musiikki. Jos teillä olisi sama yhtye mistä pidätte nii voisit ohimennen sanoa että ois kiva mennä sen ja sen yhtyeen keikalle ja sit sä sanoisit tälle tytölle että sä varmaan menet poikaystäväs kanssa sinne keikalle. Toi oli vaan noin ohimennen heitetty. Ja sit jos tää tyttö sanoo että ei hänellä oo poikaystävää nii sit on sun vuoro pistää ittes likoon :D :D


    • spdjf

      Voiko siltä kysuä suoraan että onko se varattu?

    • spdjf

      Ja miten muuten tuo hiusten väri liittyi asiaan?

    • otatkotämäntodesta

      Tytölle josta pitää pitää puhua kuin aku ankka.

      Joko hän pitää siitä tai ei mutta ainakin siitä tulee hauskaa. Hänelle sinulle muille tai molemmille tai kaikille.

      • Yks tyttö vaan

        Tiedän just mitä tarkoitat:D


    • spdjf

      On ehkä parempi luovuttaa, tyttöjä kuitenkin kiinnostaa se ulkonäkö eniten.

    • spdjf

      Vai mitä ootte mieltä?

      • nope

        Ei kiinnosta ulkonäkö eniten!
        Ei ainakaan pitäs olla näin, ja monissa tapauksissa ensin ei oo ihastuttu ulkonäköön vaan luonteeseen, ja myöhemmin alettu pitää toista hyvännäköisenä.


      • spdjf
        nope kirjoitti:

        Ei kiinnosta ulkonäkö eniten!
        Ei ainakaan pitäs olla näin, ja monissa tapauksissa ensin ei oo ihastuttu ulkonäköön vaan luonteeseen, ja myöhemmin alettu pitää toista hyvännäköisenä.

        Oletko tyttö vai poika?


    • ainoa paikka

      jossa hänet päivän aikana nään on kahvi


      nesteessä...

      No joo mut rohkeesti juttelemaan!

      • spdjf

        Myöhästä jo! Häneltä loppui työt tänään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe