Hei!
Tutustuin eilen bussipysäkillä mustaan mieheen. Hän osaa englantia ja suomea vähän mutta kyllä hän jotain ymmärsi mitä sanoin suomeksi. Juttelimme niitä ja näitä ja sovimme tapaamisen viikonlopuksi. Nyt minua vähän mietyttää, että uskallanko ees tutustua tämmöseen. Minulla on kyllä muutama ulkomaalainen ystävä, jotka tunnen kaverini kautta. Näin ei oo ulkomaalaiseen tutustuminen pelottanut. En siis mikään rasisti ole mutta mä oon ajatellut että mitä jos tapahtuu jotain vakavaa seuraavalla tapaamisella. Ja tämä kyseinen mies ei somalitaustaiselta vaikuta kun nimi on englannin kielinen.
Onko kellään käynyt tämmösiä tapauksia, että ootte tutustuneet johonkin tuntemattomaan afrikkalaiseen ja keskustelette ja sovitte tapaamisen?
Mustan miehen tapaaminen pelottaa
35
718
Vastaukset
- Chom chom
Miten olisi terve varovaisuus? Kaipa kaikki suhteet alkavat sillä, että tutustuu tuntemattomaan, juttelee, sopii tapaamisia jne., mutta kannattaa tavata aluksi julkisilla paikoilla. Älä anna puhelinnumeroasi tai osoitettasi.
Ei tartte olla rasisti ajatellakseen, että miehellä saattaa olla muitakin vaikuttimia kuin vilpitön halu tutustua uusiin ihmisiin. Tai että käsitykset tapailusta ja seurustelusta saattavat erota hyvinkin radikaalisti. - WhiteRice
Kysy onko Naimisissa ? saattaa olla petturimies kyseessä...Nämä veijarit tiedetään :o)))
- kale12
Tämä palsta on täynnä suomalaisnaisia joilla on runsaasti kokemuksia mustista miehistä, joten kyllä avuliaita neuvonantajia luulisi riittävän.
- doris18
Sinä tuossa mainitsit toisella keskustelulla, että joku nainen on joka palstalla. Niinpä tunnut olevan itsekin joka paikassa ja kaikki kirjoituksesi ovat negatiivissävyisiä. Kenties olet vaille naisten seuraa jäänyt ja kuulut samaan kerhoon keski-ikäisen suomalaismiehen kanssa, joka itkee, että ulkomaalaiset vie kaikki naiset. Mietiikää siis miehet miksi. On fiksuja miehiä suomalaisissakin, mutta itse olen ollut naimisissa suomalaisen miehen kanssa ja homma ei toiminut. Ja yrityksen puutteesta minua ei voi siinä liitossa syyttää, mutta kunnioitusta ei tullut vaikka mitä olisi tehnyt. Nykyinen mieheni on tummaihoinen ja erilaisen kulttuuritaustan omaava. Kunnioitus ja vaimon arvostus on hänen kunnia-asiansa. Homma toimii. Kyse ei ole papereiden saamisesta, koska ne hänellä olivat kunnossa jo ennen kuin tapasimme. Samoin myöskään raha ei ole motiivi, koska olemme molemmat työssä käyviä. Joskus me toiset löydämme onnemme mennessämme merta edemmäs kalaan.
- Rothfl
Oliko bussi myöhässä? Johan sanoit tutustuneesi kyseiseen misteriin bussipysälillä ja mikä mahtaa olla tämä vakava asia jonka pelkäät tapahtuvan?
Ehdottaisin että tapaat tyypin ja jos kiinnostaa jatkaa, uskottelet sille haluavasi kovasti naimisiin ja lapsia, mutta jos ei niin kerro olevasi ihan persaukinen ja asuvasi lesbokommuunissa, niksu ei haaskaa aikaansa turhanpäiten vaan on kyllä tositarkoituksella asialla; osoite ja oleskelupa kiireesti. - stadinsuomalainen
Varovaisuus on hyväksi, erityisesti ulkomaalaisten kohdalla. Eikö mistään löydy mukavaa suomalaista? Siitä voit olla varma, että liikkumisesi mustan miehen kainalossa kyllä huomataan. Erityisesti ikäisesi pojat/miehet laittavat asian muistiin pitkäksi aikaa.
- doris18
Millä vuosisadalla elät, jos todella noin ajattelet mitä täällä julkaiset?
- Aloittajaa kertoo
Joo niin mikä mua tässä pelottaa siis. Mä ajattelen välillä että entä jos joudun raiskatuksi tai ryöstetyksi tai vaikkapa tapetuksi. Näitä kun oon kuullut uutisissa. Joo tiiän, ei kaikki mustat oo pahoja. Sitä ei pitänyt tällä tarkoittaa. Samassa bussissa istuttiin eilen ja juteltiin ja sitten keskustassa vähän aikaa juteltiin enenn kuin lähdettiin omille matkoilleen.
- pensselitäti
Miksi ihmeessä menet tapaamaan muukalaista, jos sinua pelottaa?
- TrueStorya100
Usko huviksesi, Aviossa on ja haluaa vain vaihtelua arkeen . Sitten jaat varatun Ukon jatkossa .
ja menet yksi tuhansista akoista jälleen Kusetetuksi Sf-
Forget ... - 23123112
"Mä ajattelen välillä että entä jos joudun raiskatuksi tai ryöstetyksi tai vaikkapa tapetuksi."
Aika kummallista, että olet halukas deittailemaan ihmistä, joka herättää sinussa tällaisia tunteita. Miksi näin? Etkö uskaltanut / osannut sanoa hepulle "ei"? Vai oletko jonkilainen extreme-kokemusten hakija? Eikö olisi luontevampaa seurustella sellaisten ihmisten kanssa, joita et pelkää? Ihan totta: ryöstetyksi, raiskatuksi tai tapetuksi tulemisen pelko ei ole niitä tunteita, joita ennen ensitreffejä kuuluisi tuntea. - niin..
Samalla tavallavarmasti pelkäät, että suomalainen mies tappaa sinut? Vähintään hakkaa jos et heti anna känniselle miehelle? Ehkä kannattaisi lähteä nunnaksi? Ei tarvii hermoilla miesten takia.
- gfhfgdfg
Nämä on näitä "en ole rasisti, mutta..." juttuja. Siis samat riskit on kun jonkun muunkin tuntemattoman kanssa. Koskaan ei voi tietää, mutta ei elämää voi elää pelonsekaisesti aina luottamatta kehenkään. Miten ois tavata jossain julkisella paikalla kuten raflassa tai baarissa eka ja voit tutustua menemättä heti hänen kämpillensä.
- kale12
Unohda koko juttu tyttö. Jos et halua olla avoimen ja peittelettömän halveksunnan kohteena. Joka ei ilmene niinkään sanoin, kuin katsein ja ilmein.
- näin meillä
Itsellä länsiafrikkalainen aviomies!Puhuu eglantia ja vähän suomea.Meidän suhde alkoi puhelinsoitoilla ja tapailtiin jonkin aikaa ja muutettiin pian yhteen. Avioiduimme nopeasti ja elämä sujuu hyvin! Olemme molemmat muslimeja
- joopajoo
Sanoiko nimekseen F-kirjaimella alkavan nimen? Ja asuuko itä-vantaalla. Sellainen liikkuu täällä päin, tykkää yritellä juuri pysäkeillä ja bussissa.
- Mieti ny
Miks ihmeessä sun pitäis mennä tapaamaan sitä? En ole eläissäni solminu suhteita bussipysäkillä...
- kokemusta...
Bussipysäkki on ihan hyvä paikka solmia suhteita. Itekin löysin sellaselta aviomiehen itelleni! :)
- ?!?
Miksipä ei bussipysäkillä?? Millä tavoin esim joku baari on parempi paikka tavata ihmisiä?! itse deittailin aikoinaan miestä, jonka kanssa aloin juttelee kassajonossa. Hyvä tyyppi, mutta elämä vei minut eri suuntaan.
- mietinyt
Ei tarvitse olla rasisti, vaan voi olla rotutietoinen.
- ........
Älä nyt herranjestas ainakaan kieltäydy tapaamasta erästä suomalaisten naisten unelmamiehistä.
- nenah
"tämä mies ei somalitaustaiselta vaikuta kun nimikin on englannin kielinen", mitähän se merkkaa? niin monet mustat miehet valehtelevat nimensä, jopa maan mistä ovat kotoisin, on Michael, Frank, Richard, Samuel, Peter ym. jotka ovat sitten ihan muuta oikeasti. ota selvää, mistä maasta on kotoisi, saattaa myös olla turvapaikan hakijana ja etsivänsä pikaisesti naista mennäkseen naimisiin, että saa jäädä Suomeen.
- kale12
Tämän näytelmän käsikirjoitus on kirjoitettu jo valmiiksi ensimmäisellä tapaamisella ja se on täsmälleen samanlainen, kuin tuhannet muutkin.
Joten ei tarvita paljon mielikuvitusta tietääkseen miten näytelmä jatkuu. - Tuleva yksinhuoltaja
Karpe diem vaan. Seuraavalla kerralla et varmaan joudu menemään kotiin bussilla vaan pääset punaisen eskort pakun kyytiin.
- TätiMonika ;o)
Se on hyvä paikka myös nukkua, kun on ul... !
- ihqu_ihqu
Reilusti vaan, ota mittanauha mukaan.
- kale12
Tässävaiheessa "kangaspuut" lienevät olleet pystyssä jo moneen kertaan.
- 731 vai 505
Nimittely on sivistymätöntä! Englanninkielinen nimi on vain ns. kastenimi. Ja ikäkin vähän kyseenalainen, isoja pentuja, kun syntyvät kirjoihin ja kansiin parivuotiaina.
- KUKAPELKAAMUSTAA...
MINA LUI EKA; MUSTAN MIEHEN TAPPAMINEN PELOTTAA!!1 AH AH HAH HAH HAA :D
- Klukkari
Musta huumori tällä palstalla on ehdottomasti kielletty!! Vain mustamaalaaminen on suotavaa.
- MUSTA MAALAAJA
Klukkari kirjoitti:
Musta huumori tällä palstalla on ehdottomasti kielletty!! Vain mustamaalaaminen on suotavaa.
MUSTA HUUMORI KIELLETTU? SINA ON RASSISTI?
- kuklukkari
MUSTA MAALAAJA kirjoitti:
MUSTA HUUMORI KIELLETTU? SINA ON RASSISTI?
Turha yrittää sutia enempää väriä elämään!
- adsadasasd
En suosittele, mustat miehet on yleensä vähän eh "arvaamattomia"
- turhaa tuskaa EI!!
Mulla on kokemusta mustista vonkaajista kuten myös ählyistä ja olin naimisissa ulkomaaliasen kanssa joka on siis ihan valkoihoinen.No nyt on hällä,nuorella miehellä jo toinen perhe kierroksessa,ei maksa elareita ja yrittää suurinpiirtein kieltää koko lapsen.Sen lisäksi saanut tuomioita,mm mun ja lapsemme pah.pitelystä!Ja parin muunkin.Nykyinen muija,tai siis lähinnä tyttö,suojelee tätä ja puollustaa ja naimisiin ovat menossa :DD voin kertoa että naimisiin mentyä alkaa paljastumaan kaikkea kivaa kuten kotimaan linnatuomioita ja tulihan se syykin selville,hän halusi Suomeen kokeilemaan onneaan,kun tänne ei rekisterit kotimaan näy!!
Velkaa on mun suvulle useita tonneja joita mun selän takana itkien lainaili,on niin kallista kuulema perhettä elättää!!!Olimme molemmat töissä ja vain yksi lapsikin,joten voitte uskoa sitä häpeän määrää mitä olen kokenut ja ihan oma vikani kuin luotin!!!
Olisi pitänyt tyytyä suomalaiseen mieheen jonka koen olevan luotettavampi enkä yhtään Suomen poikaa ole ikänä pelännyt.Suomen miehillä ihan turhaan huono itseluottamus,ovat komeita,suorapuheisia,hyviä sängyssä ja ainakin minulle olleet uskollisia toisin kuin tää etelän hetelmä!!!!
Nuoria tyttösiä paneskeli ilman ehkäisyjä ja olen niin onnellinen että tajusin mikä tämä oli miehiään ja nyt olkoot muiden eukkosien riesana!!!
Jos eksotiikkaa tahdotte niin viekää Suomi mies vaikka seksi kaupaan ja ostakaa leikkivälineitä!
Ette tajua mihin ittenne laitatte kiimoissanne,uskokaa minua,ette kärsi vain te vaan lapsenne jotka häpeilevät retku isiään.Monikulttuuriset suhteet päättyvät lähes 90 prossasesti eroon sillä niitä ei ole vain tarkoitettu tapahtuviksi!!!
Yhteiskunta on maksanut pitkät pennoset ex-mieheni vuoksi,lukuisat oikeudenkäynnit,oikeusavut,työttömyyskorvaukset,tulkit,ja kielikurssit,vaikkei Suomea suostu ees puhumaan,lastensuojelun kustannukset,ulosottoon menneet talot,motskat,autot,vakuutukset ja kaikki mahdolliset sakot,sähkölaskut jne jne jatkanko??Entäs ns.aineeton kärsimys??Rikoksien uhreiksi joutuneiden kärsimykset ja ne jotka eivät edes uskaltaneet tälle narsistille laittaa hanttiin ja kärsivät hiljaa!!
Karkottaa eivät voi kun on pysyväislupa,uus kersa ja kohta uus vaimokin.
Kukkahattutätit suojelee.Ulkomaalaispoliisilta irtosi sympatiaa mutta pahoitteli kun lait on sellaiset ettei pysty auttamaan vaikka haluaisi
Mulla on ollut hengenlähtö lähellä tän miehen takia joten yritän levittää sanomaa,jättäkää ulkomaalainen mies väliin tai ota vaikka norjalainen jos iskee ulkomaalaisen himo!! - Utelias!
No, kerrohan meille uskaltauduitko tapaamiseen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462