mikä helvetti siinä on että pitää ajaa ees taas rinkiä ja väärällä puolen tietäkin mennään ja meinataan törmätä oikeella puolella ajajaan...menkää oikeisiin töihin !!...vai töixkö tota sanotaan..??..osaa ne savossakin ei aina eteläsuomalaiset!!...
kiuruvetiset pillurallin ajajat...
15
768
Vastaukset
- Myyntihyrrä
Epäilen vanhvasti että paikallisessa ajo-opetuksessa on täytynyt olla jotakin ongelmaa vuosikymmenten ajan. Missään päin muualla Suomea ei näe niin paljoa liikennesäännöistä piittaamattomia/tuntemattomia autoilijoita kuin Kiuruvedellä. Noin joka kolmas autoilija ei näytä vilkkua juuri koskaan. Vilkun näyttämättä jättäminen on yhtä yleistä nuorten ja vanhojen keskuudessa. Koskee yhtä hyvin takseja, yksityisautoilijoita, rekkakuskeja, pakettiautoja. Työikäisistä suurin osa näyttää vilkkua, mutta iso osa liian myöhään, eli vasta kun rattia jo käännetään.
Toinen Kiuruvedellä yleinen ongelma on että risteyksestä ei uskalleta lähteä liikkeelle, ennen kuin mistään suunnassa ei näy autoja. Vilkun näyttäjän kääntymysaikomukseen ei selvästikään luoteta. Ja kun paikallinen alkuasukas sitten lähtee risteyksestä, niin lähteminen on kaikkea muuta kuin reipas.
Kiuruvedellä on hyvin yleistä myös ajosuuntaa vasten pysäköiminen ja väärää kaistaa ajaminen. - eräsnaisautoilija
Olen nyt kanssasi samaa mieltä, minä olen ajanut autokoulun ruuhka suomessa,täytyy sanoa että pelkäsin alussa Kiuruvedellä ajamista toisen auton perässä, kun se saattoi ykskaks kääntyä niin siinä piti olla valppaana.Vilkku on varmaan täällä kiuruvedellä jostakin kumman syystä jäännyt opettamata autokoulussa,samoin pimeellä ajo pitkät kohti tullaan ei laiteta lyhyviä päälle.Eikä tarvitse syyttää vanhoja kääkkiä, ne ajajat ovat 18-30 väliltä sitten kun on perhe niin ajatellaan toisin.En tiedä vielläkö harrastetaan autokoulussa kiuruvedellä risteily reissua oppilaille.Laitettas sekin raha tunneihin ja ohjaamiseen että liikenne ei ole leikki kenttä.
- jokukuskivaan
vituuuuut kiuruveellä on paras ajo-opetus ja jos minä en ripeesti lähe liikkeelle nii ei kukkaa lähe perkele tulkaa seuraavan kerran valittaa nii vetäsen taajamassa 130kmh suoraan teijän persiiseen
- nimimerkkik-vesi
mitäs jos poliisisetä onkin kattomassa hurjasteluasi?
- alkuasukas4
nimimerkkik-vesi kirjoitti:
mitäs jos poliisisetä onkin kattomassa hurjasteluasi?
1) Ei varmuudella ole katsomassa 2) ei näe vaikka katsoisi hurjastelijan suuntaan
- tosiasiaakirjoitetaa
Justiisa sinunlaisia siellä liikenteessä on paljon.Kiuruvedeltä saisi hyvän ohjelman kiuruveden hirveet kuskit.Ei minun takapuolta pakota aja vaan mutta jos poliisi huomaa tai minä niin kiinni jäät ja kortti kuivuu.Olen siitä varma.Todistamaan lähden ilomielin teidänlaiset täytyy saada pois liikenteestä.
- asko uhonen
Oes pitännä sen sukevallahi raktorinsa kansa törttöelleen ajella sittee pillurallija vähä enämpi,jottei sillee oes töpeksiny... vae lieneekö se homppeleeta joka ee ymmärrä pilluralleista mittää?
- uustulokas
Hiljaista ja siistiä on liikenne Kiuruveellä, tietä annetaan ja maltetaan oottoo vihreetä, niissä muutamissa valoissa mitä kylällä on.
Tykkeen asua, vuos jo kokemusta, mut syrjäkylällä.
Tuskin takasin Kuopioon muutan, tiällä on aitoo savolaisuutta. - xxxxiii
kaukana siististä !..etelässäkään näe samoja autoja kiertävän toria ja popitettavan yöt ja pvät..enemmän pönttöjä kiuruvedelle niin loppuu hurjastelukin ..torin kupeeseen pari johan rupeis pollarit saamaan donitseja..
- Numero tiedossa
Jynkytys loppuu , kun soitat rekkarin poliisille tai yöllä hätäkeskukseen . Järjestyssäännöt kieltävät metelöimisen yleisellä paikalla . Ajaahan nuoret saavat kuten muutkin ja tavata siten toisiaan , mutta jumputus ei käy , eikä muukaan metelöinti .
- Semmonen öyhäke
Minä kysyin yhdeltä joka lähti oikein hitaasti liikennevaloista liikkeelle ja pysähtyi torille, että miksi sinä noin hitaasti lähdit.
Vastaus:
"Kyllähän minä siitä hyvin ehdin kun olin ensimmäisenä"
Että silleen.
Viisaat ovat todellakin muuttaneet pois. - bemukiitää
Minust on kiva rälläillä pikkupimuja kyydis,tiedä sormi olis piseros siin ajelles
- oujees123
uuh kyyditsen bemulla ihkuja ritsoja kontissa 15" jytkii. Samoin lahkeessa 10" omnom herkkua
- ärsyttää-
Se on muuten tosi ärsyttävää kun puolen yön jälkeen kyliltä kuuluu jumalaton jumputus ja pellit rämisee kun ite yrittää nukkua..parina kertana on muksutkin siihen jumputukseen heränny kun tuntuu että ikkunat helisee..
- Humppp
tämä soimaan jannut!
http://www.youtube.com/watch?v=T6CMDFOUUmI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463