Tutustuimme mieheni kanssa netissä n. Vuosi sitten ja aloimme heti ensitapaamisen jälkeen seurustella. Mies vaikutti melkein liian hyvältä ollakseen totta, hyvä työ, fiksu, romanttinen, ihana.. Hän hurmasi heti kaikki ystäväni ja perheeni. Elimme kaukosuhteessa, välimatkaa oli n. 150km ja vietimme kaikki viikonloput ja lomat yhdessä. Todella nopeasti hän alkoi haaveilla että muuttaisin lapseni kanssa hänen luokseen. Ensin olin pitkään ajatusta vastaan koska kaikki läheiseni asuvat kotipaikkakunnallani, mutta lopulta hän sai vakuutettua minulle kuinka hyvä juttu se olisi kun hän saisi minut lähelleen.. Lupaili vaikka mitä. Nyt olemme pari viikkoa asuneet yhdessä, sain hyvän työpaikan ja lapseni tykkää olla täällä. Mutta mies on ihan muuttunut. Hän on todella etäinen, tuntuu melkein että asuisin vieraalla paikkakunnalla lapseni kanssa kahdestaan. Mies on töiden jälkeen todella väsynyt ja joko nukkuu vaan tai on muuten omissa oloissaan. Hän on sanonut minulle että tämä oli isompi muutos hänelle mitä osasi odottaa.. Harmittaa tosi paljon että olin niin typerä että näin nopeasti lähdin lapsen kanssa uuteen kaupunkiin ja nyt jo tekisi melkein mieli palata takaisin. Ahdistaa kun en saa miestä edes kunnolla keskustelemaan kanssani. Onko kenelläkään samantapaisia kokemuksia?
yhteenmuutto oli virhe
39
3961
Vastaukset
Anna miehelle aikaa, tämä voi olla hänelle olla iso muutos jos hän on ollut kauan yksin tai ei ole koskaan asunut naisen kanssa. Viettäkää jos mahdollista myös keskenänne aikaa ja yhteistä tekemistä. Uskoisin että tilanne siitä selkeytyy ja vakiutuu.
- 6uyjhjmn54trg
No hei, hän on sentään sanonut tuon, että on isompi muutos kuin osasi odottaa...
Olette tähän asti olleet yhdessä vknloput ja lomat - eli about sen ajan, jona ihminen on "parhaimmillaan". Mistäpä sen tiedät, miten mies on käyttäytynyt aiemmin töiden jälkeen yksin kotiin tullessaan? Monellakin on tapana mennä "päikkäreille" ja vaan olla tekemättä mitään erityistä keskellä viikkoa.
Pari viikkoa saman katon ei ole pitkä aika, joten lopetapas nyt pirujen maalaaminen seinille! Anna teille kaikille aikaa tottua uuteen tilanteeseen. Teillä on asiat hyvin, sinulla duuni ja lapsesikin vaikuttaa sopeutuvan hyvin.- ninnukka900
Hän on aijemmin asunut monta vuotta exänsä kanssa yhdessä, ja sanoo nyt pelkäävänsä että meille tulee samoja ongelmia kun hänellä oli exän kanssa ja pelkää että ahdistuu.. Olen ihan hämilläni miksi hän tässä maalaa piruja seinille kun kaikki voisi olla hyvin. :/
- lifemocker
ninnukka900 kirjoitti:
Hän on aijemmin asunut monta vuotta exänsä kanssa yhdessä, ja sanoo nyt pelkäävänsä että meille tulee samoja ongelmia kun hänellä oli exän kanssa ja pelkää että ahdistuu.. Olen ihan hämilläni miksi hän tässä maalaa piruja seinille kun kaikki voisi olla hyvin. :/
eipä ole kyllä mitään järkeä alkaa tuntemattoman ihmisen kanssa edes seurustelemaan, saatikka muuttaa yhteen
- ...
lifemocker kirjoitti:
eipä ole kyllä mitään järkeä alkaa tuntemattoman ihmisen kanssa edes seurustelemaan, saatikka muuttaa yhteen
Toisaalta jos välimatkaa on 150 kilometriä ja siitä ryhdytään tapailemaan, kyllä se aika äkkiä seurusteluksi menee. Ja miksei saisi mennä, jos se tuntuu molemmista oikealta. Siinäpähän sitä sitten tutustuu, ja kyllä se tutustuminen jatkuu läpi elämän, koska ihmiset muuttuvat.
Lisäksi jos miehellä on aloittajan edellä kuvaamia pelkoja yhteen muuttamisen takia, eivät ne asiaa lykkäämällä parane - tai kuten tässä, eivät edes tule esille ennen kuin on muutettu yhteen. - lifemocker
... kirjoitti:
Toisaalta jos välimatkaa on 150 kilometriä ja siitä ryhdytään tapailemaan, kyllä se aika äkkiä seurusteluksi menee. Ja miksei saisi mennä, jos se tuntuu molemmista oikealta. Siinäpähän sitä sitten tutustuu, ja kyllä se tutustuminen jatkuu läpi elämän, koska ihmiset muuttuvat.
Lisäksi jos miehellä on aloittajan edellä kuvaamia pelkoja yhteen muuttamisen takia, eivät ne asiaa lykkäämällä parane - tai kuten tässä, eivät edes tule esille ennen kuin on muutettu yhteen.eihän silloin pidä yhteen muuttaa jos molemmat eivät sitä 100% halua!
- ...
lifemocker kirjoitti:
eihän silloin pidä yhteen muuttaa jos molemmat eivät sitä 100% halua!
Ainoa takuuvarmasti 100% asia elämässä on kuolema. Ennen sitä kannattaa uskaltaa tehdä asioita. Tai tietty voihan sitä jäädä kotiinkin, kuluu se aika sielläkin ihan kivasti.
- lifemocker
... kirjoitti:
Ainoa takuuvarmasti 100% asia elämässä on kuolema. Ennen sitä kannattaa uskaltaa tehdä asioita. Tai tietty voihan sitä jäädä kotiinkin, kuluu se aika sielläkin ihan kivasti.
järkeä olisi aina syytä käyttää ja huomioida riskit ;)
- 12bjkl36nöf
Vaatii varmaan oikeasti teiltä kaikilta aikaa sopeutua uuteen tilanteeseen. Eikä alkuhankaluuksien takia kannata kenenkään tehdä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Sanoisin, että ottakaa se asenne, että epäilyksetkin ovat ihan normaaleja ja kyllä se tästä.
Jos olisin teidän tilanteessa, niin istuisin joku ilta pöydän ääreen pitämään yhden selkeän kokouksen. Kumpikin teistä selvittäisi, mitä toivoo yhteiselolta, mitkä ovat sellaiset asiat mistä ei halua tinkiä (huom. isot ja oikeasti tärkeät asiat, ei kaikkia toiveita!) ja mikä huolestuttaa. Kirjatkaa ylös ja sopikaa, että sitten annatte itsellenne esim. kuukauden aikaa niin ettette puhu näistä jutuista yhtään mitään. Ettei mene jatkuvaksi märehtimiseksi. Sitten olette jo ehtineet vähän tottua ja luultavasti ainakin huomata, että mitkään pahoista peloista eivät toteutuneetkaan :)- ninnukka900
Kiitos vastauksesta, täytyy tota yrittää.. :)
- selvä peli.
Sitä ahdistaa kun vapaus meni. Sulla on lapsi ja kaikkee. Ei tosiaan pitäis muuttaa heti yhteen. Et edes tunne sitä miestä vielä kunnolla ja se näkyy heti kun etäntyy sinusta. Taitaa olla sitoutumis vaikeuksia.
Anteeksi suorasanaisuuteni, mutta lapsesi tarvitsisi nyt kyllä huomiosi eikä mies. Muutto uuteen kaupunkiin on lapselle valtavan iso asia. Kaksi ensimmäistä viikkoa voivat olla hänellekin vielä "kuhertelukuukautta", sehän on melkein kuin olisi kesälomalla, mutta entä kun arki tulee? Onko hän nyt kesälomalla koulusta vai työpäiviesi aikana päiväkodissa? Onko hän jo saanut ystäviä päiväkodista? Pihapiiristä? Jäikö entiseen asuinpaikkaan ihmisiä, joita hän kaipaa? Miten tapaamiset on järjestetty?
Lapsen elämän mullistaminen noin hataran tuntemisen perusteella ei, anteeksi vielä kerran, ollut kovinkaan viisasta. Mutta mitään ei vielä ole "menetetty", kun muistat että lapsesi tarvitsee sinua nyt. Jos hän siirtyy syksyllä uuteen kouluun niin se on kriittinen hetki; jos hän ei ala löytää uusia ystäviä niin se on kriittinen hetki.. Muutto hänelle täysin vieraan ihmisen luo uuteen ympäristöön ei ole mikään piece of cake, vaikka ensimmäiset viikot olisivatkin uutuuden viehätystä.- ninnukka900
Lapsihan tässä tietenkin tärkein on ja olen antanut hänelle kaiken aikani ja ollut läsnä joka päivä kun päiväkodista olen hänet hakenut ja hän on saanut jo ystävänkin päiväkodista. En ole lapselle missään nimessä näyttänyt ahdistustani, olen miettinyt minun ja mieheni välisiä asioita vasta kun lapsi on mennyt nukkumaan.
- lifemocker
niin järkeäänkin olisi aina suotava käyttää ja TUTUSTUA TOISEEN IHMISEEN ENSIN
et voi syyttää kuin itseäsi- Ihmettelevä mies.
Jos työ vie kaikki mehut miehestäsi, onko se työnteko sen arvosta?
- lifemocker
Ihmettelevä mies. kirjoitti:
Jos työ vie kaikki mehut miehestäsi, onko se työnteko sen arvosta?
ei todellakaan!
- iiics
Hmm...Kuulostaa ihan entisen työkaverini caselta, kun ihastui suin päin maalla asuvaan mieheen.
Mies itse halusi tämän naisen lapsineen luokseen, mutta ei mennyt kauaa kun alkoi huomautella kuinka rasittavia molemmat olivat. Lattiakin kului huomattavasti lapsen juoksemisesta. Parin vuoden tuntemisen jälkeen miehestä tuli yhtäkkiä myös järjettömän pihi. Omilla rahoillaan hän ei ostanut ruokaa ollenkaan, ne piti naisen maksaa koska sai asua ilmaiseksi hänen "ranchillaan", josta ei edes omalla autolla päässyt töihin kun japsi juuttui mutaan jo pihassa.
No, en tiedä mitä heille tapahtui kun itse vaihdoin työpaikkaa, mutta jos olisin kyseisen supersankarin silmätysten nähnyt oltaisiin vähän käyty läpi asioita. Pidä sinä nyt edes puolesi siellä missä nyt oletkin ;)- iiics
Siis siltä osin kuulostaa samalta, että miehen pitää välttämättä saada nainen luokseen ja käyttäytyy sitten torjuvasti kun toisen on enää vaikea poiskaan lähteä.
- Rooli karissut
Yhteenmuutto EI ole virhe, vaan normaali jatkumo toisiaan rakastaville!!!
Kaukosuhteessa miehesi on ylläpitänyt roolia ja Yhteenmuutossa esiin tuli todellisuus.- NäinMeillä
Joo, yhteenmuutto on tosiaa ihan luonnollista jos molemmat sitä haluavat. Luonnollista olisi myös että aluksi yhdessä asuminenkin olisi molemmista ihana jos se on yhdessä suunniteltua. Ne yhteentörmäykset ja ahdistukset tulevat yleensä sitten myöhemmin kun elämä tasaantuu ja alkuhuuma on ohi. Nyt kuitenkin mies muuttuu heti kun on ensin houkutellut toisen luokseen. Ja se on hiukan huolestuttavaa. En nyt maalaile mutään piruja seinille mistään narsisteista tai vastaavista mutta tulee mieleen, onkohan miehellä taustaa esim. masennuksesta? Joku vähän erikoinen reaktio nyt kuitenkin on tullut ja olisi hyvä avoimesti puhua kaikki asiaan liittyvät seikat läpi. Toivottavasti kaikki kuitenkin kääntyy vielä hyväksi.
- ninnukka900
NäinMeillä kirjoitti:
Joo, yhteenmuutto on tosiaa ihan luonnollista jos molemmat sitä haluavat. Luonnollista olisi myös että aluksi yhdessä asuminenkin olisi molemmista ihana jos se on yhdessä suunniteltua. Ne yhteentörmäykset ja ahdistukset tulevat yleensä sitten myöhemmin kun elämä tasaantuu ja alkuhuuma on ohi. Nyt kuitenkin mies muuttuu heti kun on ensin houkutellut toisen luokseen. Ja se on hiukan huolestuttavaa. En nyt maalaile mutään piruja seinille mistään narsisteista tai vastaavista mutta tulee mieleen, onkohan miehellä taustaa esim. masennuksesta? Joku vähän erikoinen reaktio nyt kuitenkin on tullut ja olisi hyvä avoimesti puhua kaikki asiaan liittyvät seikat läpi. Toivottavasti kaikki kuitenkin kääntyy vielä hyväksi.
Hänellä on takana pitkä ja vaikea suhde. Masennuksesta en tiedä mutta hän on ollut hieman ailahtelevainen välillä.. Selittänyt aina sen johtuvan väsymyksestä tai stressistä. Hän on todella hyvä puhumaan ja sillä sai minutkin vakuuttuneeksi siitä että yhteenmuutto olisi oikeasti tosi hyvä juttu monella tavalla.. Ja onhan tässä kaikki muu sujunutkin hienosti paitsi juuri tämä meidän suhde :/ mies tuntuu muuttuneen melkein eri ihmiseksi nyt kun meidät tänne sai..
- kokemus-k
ninnukka900 kirjoitti:
Hänellä on takana pitkä ja vaikea suhde. Masennuksesta en tiedä mutta hän on ollut hieman ailahtelevainen välillä.. Selittänyt aina sen johtuvan väsymyksestä tai stressistä. Hän on todella hyvä puhumaan ja sillä sai minutkin vakuuttuneeksi siitä että yhteenmuutto olisi oikeasti tosi hyvä juttu monella tavalla.. Ja onhan tässä kaikki muu sujunutkin hienosti paitsi juuri tämä meidän suhde :/ mies tuntuu muuttuneen melkein eri ihmiseksi nyt kun meidät tänne sai..
"mies tuntuu muuttuneen melkein eri ihmiseksi nyt kun meidät tänne sai.."
Se ei nyt vain ole normaalia. Tavalliset ihmiset eivät muutu kuin taikaiskusta ihan eri ihmisiksi. Miehelläsi on jotain ongelmia itsensä kanssa ja sinä joudut nyt valitettavasti sijaiskärsijäksi
Olisikohan mahdollista että etsisit väliaikaisesti pienen vuokra-asunnon tältä uudelta paikkakunnalta jotta voitte ottaa vähän etäisyyttä? Et sitten ole niin riippuvainen siitä mitä mies tekee. Ja jos mies palautuu ennalleen heti kun muutat pois (tai edes vihjaat asiasta), tiedät että yhdessä asuminen ei vain sovi tälle miehelle vaan hän vain käyttää sitä sinun manipuloimiseksi.
- sisko.
Jätä se miehes ja ota lifemocker tilalle. Se tietää kaikesta kaiken ja on täydellinen mies.
- kiltti mies.
Sun pitää oikeesti nopeesti puhua sille miehelles tosta tilanteesta. Muuten hukkaat vaan aikaasi. Jos sille työ on kaikki niin ei kannata edes seurustella. Minusta tyttöystävän kanssa pitää viettää paljon aikaa ja tehdä kaikkee juttuja,
Miehen pitää järkätä romanttisia yllätyksiä, viedä vaikka rannalle picnikille ja hemmotella että et tuntisi itseäsi yksinäiseksi ja tuntisit itsesi että se rakastaa.
Varsinkin kun olet vieraassa kaupunkissa niin miehen rooli suhteessa korostuu koska se on sut pyytänyt muuttamaan luokseen. Miehen pitää antaa kaikkensa jotta viihdyt. Häpeäisin jos olisin miehesi enkä viettäisi sun kanss aikaa.
Työ on tärkeetä mut se ei saa mennä suhteen edelle jos kerran toinen on sut pyytänyt muuttamaan luokseen ja siitä sun pitää puhua sille. - ninnukka900
kiltti mies. kirjoitti:
Sun pitää oikeesti nopeesti puhua sille miehelles tosta tilanteesta. Muuten hukkaat vaan aikaasi. Jos sille työ on kaikki niin ei kannata edes seurustella. Minusta tyttöystävän kanssa pitää viettää paljon aikaa ja tehdä kaikkee juttuja,
Miehen pitää järkätä romanttisia yllätyksiä, viedä vaikka rannalle picnikille ja hemmotella että et tuntisi itseäsi yksinäiseksi ja tuntisit itsesi että se rakastaa.
Varsinkin kun olet vieraassa kaupunkissa niin miehen rooli suhteessa korostuu koska se on sut pyytänyt muuttamaan luokseen. Miehen pitää antaa kaikkensa jotta viihdyt. Häpeäisin jos olisin miehesi enkä viettäisi sun kanss aikaa.
Työ on tärkeetä mut se ei saa mennä suhteen edelle jos kerran toinen on sut pyytänyt muuttamaan luokseen ja siitä sun pitää puhua sille.Nimenomaan, niin mäkin odotin ja mies anto ymmärtää, että on mun tukena uudessa tilanteessa ja tehdään yhdessä kaikkee, kun vielä epäröin että muutanko kun pelkäsin että tunnen itteni täällä yksinäiseks kun kaikki kaverit jäi kotikaupunkiin.. Mutta mies sai vakuutettua että turhia murehdin ja tässä sitä nyt ollaan.. :/
- miesvm1967
Hih hyvä heitto :D
- kokemus-k
ninnukka900 kirjoitti:
Nimenomaan, niin mäkin odotin ja mies anto ymmärtää, että on mun tukena uudessa tilanteessa ja tehdään yhdessä kaikkee, kun vielä epäröin että muutanko kun pelkäsin että tunnen itteni täällä yksinäiseks kun kaikki kaverit jäi kotikaupunkiin.. Mutta mies sai vakuutettua että turhia murehdin ja tässä sitä nyt ollaan.. :/
"Nimenomaan, niin mäkin odotin ja mies anto ymmärtää, että on mun tukena uudessa tilanteessa ja tehdään yhdessä kaikkee, kun vielä epäröin että muutanko kun pelkäsin että tunnen itteni täällä yksinäiseks kun kaikki kaverit jäi kotikaupunkiin.. Mutta mies sai vakuutettua että turhia murehdin ja tässä sitä nyt ollaan.. :/"
No oletko kysynyt mieheltä, miksi hän ei ole tukenasi nyt? - jullllle1
sisko:
ansaitset 100... ei kun kaikki maailman pisteet!!! - summerladybird
Lifemocker on kiva mies. Hänellä on täällä harvinaisen hyviä mielipiteitä.
- 357 mag
Siskon kanssa samaa mieltä ja jos ei tiedä kuka on lifemokkeri on vajukki.
- sori jos loukkaan
ninnukka900 kirjoitti:
Nimenomaan, niin mäkin odotin ja mies anto ymmärtää, että on mun tukena uudessa tilanteessa ja tehdään yhdessä kaikkee, kun vielä epäröin että muutanko kun pelkäsin että tunnen itteni täällä yksinäiseks kun kaikki kaverit jäi kotikaupunkiin.. Mutta mies sai vakuutettua että turhia murehdin ja tässä sitä nyt ollaan.. :/
Sori, mutta pakko sanoa sulle että erittäin tyhmästi teit. Mikä kiire sulla oli muuttaa miehen kanssa yhteen? Mikä oli se oikea syy noin nopeaan elämänmuutokseen? Kysyitkö koskaan mieheltä, olisiko hän valmis muuttamaan sun luo, kun hänellä ei lapsia ole?
Onkohan sulla muutenkin hieman liian ruusuiset kuvitelmat siitä millaista arki ja parisuhde on? Minkä ikäinen olet? Vain nuoruus ja kokemattomuus selittää sun ajattelemattomuutesi. - niin muuten on!
summerladybird kirjoitti:
Lifemocker on kiva mies. Hänellä on täällä harvinaisen hyviä mielipiteitä.
Juu, uskaltaa sanoa suoraan asiat niinkuin ne on, vaikka tietää, että suurin osa loukkaantuu. Mutta ehkä suorat mielipiteet saa kuitenkin jonkun ajattelemaan, että voisiko asia ollakin noin. Mä olen samaa mieltä hänen kanssaan, että järkeä olisi suotavaa jokaisen käyttää. Ap on ollut mun mielestä hätäinen, umpi-ihastunut mieheen, jota ei tunne kuin pintapuolisesti. Miten voi ylipäätään edes luottaa toiseen noin äkkiä ja olla valmis muuttamaan kokonaan oman elämänsä?
- kiltti mies.
Muuta mun luokse. Mulla on aikaa koska olen työtön joten voidaan keksiä paljon kivaa tekemistä.
- naura paljon
Olet nyt vain siellä ja laitat aikarajan: Kuukaus, tai kaksikuukautta: Sen ajan et ota miehen kanssa puheeksi mitään mikä ei tunnu luontevalta, etsit vaan kavereita ja töitä netistä, pidät yhteyttä sukulaisiin ja tutustut lapsen kanssa uuteen kaupunkiin,
näet sieltä nyt heti kaikki nähtävyydet ja kauniit luonnonpaikat jos ei muuta ole.
Sitten tämmöistä touhuttuasi pari kuukautta, alat vasta miettiä oliko virhe.
Anna sen miehen sopeutua kans rauhassa, äläkä aiheuta hänessä pelkoja pelkäämällä itse, vaan vakuuta hänellekin että kyllä se tästä.
Jos molempiin tarttuu paniikki ja hysteria, niin mies on varmasti huono käsittelemään sitä ja jos hän nyt on jo väsynyt ja välttelevä niin tiedä että hän muuttuu varmaan kiukkuiseksi vielä jatkossa jos nyt lietsot tuota paniikkia ja olet tosi surullisen näköinen. Hänkin alkaa ajatella että tuo nainen ei osaa olla onnellinen ja olipa tyhmä virhe hankkia nainen kotiin, joka itkee ja joka pelkää ja tärisee, eikä sitä millään ruokinnalla saa iloiseksi ja lihavaksi. naura! - laneksl
En kyllä itse muuttaisi koskaan lasteni kanssa toiselle paikkakunnalle vain miehen takia. Ihan siksi, että se olisi lapsille liian rankkaa ja joutuisin itse jättämään kivan työpaikkani sekä kaikki sukulaiseni. Ehkä joskus myöhemmin voisin muuttaa, kun lapset ovat jo muuttaneet pois kotoa.
Miksi aina pitäisi muuttaa yhteen, jos suhde muuten voi hyvin? Minusta etäsuhde on ihan hyvä vaihtoehto. Ylipäätään ei kannata muuttaa yhteen liian nopeasti, koska ihastus ja intohimo laantuu ennemmin tai myöhemmin. Nykyään halutaan täydellisyyttä eikä jakseta yhtään panostaa suhteeseen. Siksi moni hyppii 1-3 vuoden suhteista toiseen uudestaan ja uudestaan, kun ei tajua, että suhde ei ole koskaan pelkkää räjähtävää intohimoa ja rakastumisen ensihuumaa. - mietteliäs..
Yhteenmuutto oli mullakin virhe. Olen tehnyt sen saman miehen luo kahdesti. Mikä täydellinen typerys olenkaan ja nössö. Ensin muutettiin miehen työn perässä uuteen kaupunkiin. 2v asuttiin yhdessä, sitten otin oman kämpän, kun en jaksanut. Mies on peräkammarin poika, jolla 5-kymppisenäkään ole mitään arjesta selviytymisen taitoja, eikä halua edes opetella kotitöitä. Nyt sitten työttömyytensä uhan alla vuosi sitten painosti muuttamaan takaisin, kun ei selviäisi vuokrasta, kun asunto on liian kallis. Lupasi vaikka mitä, kuinka osallistuu ja vähentää ryyppäämistä ja alkuun meni suht ok. No työttömyys realisoitui helmikuussa ja mun elämä on muuttunut helvetiksi. Ei ole kavereita, ei sukulaisia, ei keksi tekemistä (kotityöt tai liikunta ei kelpaa) paitsi juomisen. Ei ole erityisen pahapäinen, mutta v-maista se silti on. Mulla ei enää ole rauhaa tehdä mulle rakkaita asioita; käsitöitä ym kun mies on niin levoton ja vaatii huomiota ja apua joka h*lvetin asiaan. Kerrostalo, niin sitä ei voi laittaa autotalliin tai muualle touhuamaan. Tuli perseen alla koko ajan, jääkaapin ja parvekkeen ovi käy koko ajan ja koirastakin on tullut aika rauhaton. Puhuminen ei auta. Jos sanon, että haluan kuunnella jonkun radio-ohjelman rauhassa, niin eikö 5min kuluttua ole jo jotain asiaa. Haluaisin nimenomaan kotona olla välillä yksin, olen vähän erakko ja mulle on erittäin raskasta tää seura 24/7. Kärsin myös sotkusta, kun joka paikassa mihin menen, on joku paskakasa oottamassa ja en pysty vaan antaa olla.. Kun toinen on niin perussotkija. Esim silliliemi läikytetään pöydälle, se hangataan kohta kahvimukin pohjaan ja sitten siirretään hellan levylle kahvia hakiessa.. Ja ihan sama kaikessa.
Meidän suhde toimi suht ok, kun mies oli töissä ja oli omat kämpät. Mulla oli n3 omaa päivää viikossa ja siisti asunto. Hoidin kyllä kotityöt miehenkin kämpässä, kun olin pois töistä ja hän teki pitkää päivää. Ja se oli oikein ja olin sen valmis tekemään. riitoja ei paljon ollut. Nyt jurppii, että maksan ylihintaisen vuokran, teen kotityöt lähes kaikki ja mitään rauhaa ei enää ole. Ja mies tirisee toimettomuuttaan ja on kuitenkin heittäytynyt elämään vapaa-matkustajana kuin täyden palvelun hotellissa.
Että kannattaa näiden valmiille oppineiden kanssa todella miettiä, kannattaako muuttaa yhteen. Lupauksia on niin helppo tiputella ja sitten halua muutokseen ei usein ole. Ois munkin pitänyt ennen takaisin muuttoa vaatia "näytöt", eli että pystyy olemaan juomatta edes 5pvä/vko ja kattoa alkaako ne kotityöt kiinnostaa. Suhde on kuitenkin kestänyt 9v ja se tarmo olis jo näkynyt, jos sitä olis.
Nyt tässä mietin, mitä teen, kun perisyntini on naisille tyypillinen sääli. Ja mun pitäs sitten kaikki hoitaa ja hommata meille kummallekin pienemmät ja halvemmat kämpät. Sitten tää vois taas jotenkin toimia.- Niin on..
Sääli on naisten perisynti. Pitäisi ottaa miehistä oppia, ei-alkoholisoitunut miespuolinen ei kattelisi vastaavaa toimintaa naiselta päivääkään, eikä armoa tuntisi kun alkaisi kyyti pihalle loisimasta. jotkut naiset sekoittaa oman edun aina toisten etuun, eikä osaa erottaa mikä on aitoa välittämistä ja mikä on itsensä alistamista vain.
- olit kyllä typerä
Tyhmyydestä sakotetaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472