Miksi ? Kyllä MB myydään ihan joka paikassa jos sellainen kerran haluaa! Itse ostin ensin Fiat 2,8 automaatti ajelin sillä 4 vuotta sitten aattelin että nyt ostetaan " laatua " ja ostin MB 3,0 automaatti. Siihen loppui ajot kun MB oli verstaalla jatkuvasti. 2 vuotta sillä ajettiin ja vaihtoon . Nyt Fiat 3,0 automaatti alla jo 4 vuotta eikä ongelmia ole ollut.
Kaikki autot ostettiin uutena ja ainakin meille Fiat on auto mutta MB ei.
Jos MB olisi niin hyvä kun joku uskoo niin niitä olisi vähintäin joka toisessa asuntoautossa mutta ei ole ja miksi?
Kaikki haluavat MB mutta
23
135
Vastaukset
- Kysy sitä
pöpireinolta, reinolta saa faktatietoa matkailuautoista.
- On se Tahvo
Tahvo ,joko olet aamurunkut vetässyt ? Muista Tahvo vedellä rauhallisesti nahkaa edestakaisin , voit nauttia pisempään.
Tahvo kirjoitti itse MB autosta ,hänellä reppanalla ei Reinon kanssa ole koskaan varaa ostaa MB . mieli tekee kovasti,kunnon autoa.
Kaikki rahat menevät niveleihin . Mutta kulee se aika Niuvassa niveleitä vaihdellessä.
Mene Tollukka vielä takaisin nukkumaan ja haaveile sinäkin kunnon autosta ja Reinosta . Naisesta kun sinä , et ymmärrä mitään.
- olisiko laadussa syy
Olisiko raha syyllinen ? Miksei Fiatteja ole esim. ambulansseissa ,muualla kuin Italiassa ?
- Laatu
ei ratkaise, vaan se ettei ambulansseissa ole tilaa Fiateille, eikä muillekkaan autoille, koska siellä on ne paarit ja muut potilaiden kannalta tarpeellisemmat laitteet.
- ( huokaus)
Laatu kirjoitti:
ei ratkaise, vaan se ettei ambulansseissa ole tilaa Fiateille, eikä muillekkaan autoille, koska siellä on ne paarit ja muut potilaiden kannalta tarpeellisemmat laitteet.
Näinhän se on.
Noille tyhmille asiat vaan joutuu selittämään juurta jaksain. - Ford Renaut Citicca
Niin mutta ? Eihän raha ratkaisee jos ostaa LAATUA silti ei MB ostetaan! Jos kaikki haluavat MB;n niin ostakaa!
Miksi joku Stockmann on pystyssä kun meillä on kerran Lidl suomessa? Kyllä asia on niin että MB ei ole niin hyvä kun moni luulee. Se on yhtä hyvä kun muut mutta maksaa enemmän joten siinämielessä raha ratkaisee.
- Köyhänä ei ole kivaa
Minullekaan ei ollut MB hyvä ,silloin kuin rahaa puuttui
- Tiedetään
jo että rahaa ja älyä sinulta puuttui, ja puuttuu edelleenkin, pöpi.
- Etuveto takaveto?
Tiedetään kirjoitti:
jo että rahaa ja älyä sinulta puuttui, ja puuttuu edelleenkin, pöpi.
Olisin ottanut takavedon parempien talvimäkinousukykyjen vuoksi, mutta takavetoja (Mersuja) ei ollut kohtuukokoluokassa (6 - 6,5 m). Niinpä oli tyytyminen muuhun etuvetomerkkiin.
- etuvedolla takaperin
Etuveto takaveto? kirjoitti:
Olisin ottanut takavedon parempien talvimäkinousukykyjen vuoksi, mutta takavetoja (Mersuja) ei ollut kohtuukokoluokassa (6 - 6,5 m). Niinpä oli tyytyminen muuhun etuvetomerkkiin.
Voi etuvedolla ajaa takaperin talvella mäet ylös. Tahvo ja Reinokin ajaa niin. Peruutuskamera on kätevä silloin peruuttaessa
- Just joo!
etuvedolla takaperin kirjoitti:
Voi etuvedolla ajaa takaperin talvella mäet ylös. Tahvo ja Reinokin ajaa niin. Peruutuskamera on kätevä silloin peruuttaessa
Ilmankos sinun pöpireinon Viateista meni niveleitä kun jokaisen mäen alla jouduit vekslaamaan auton ympäri.
- On se Tahvo
Just joo! kirjoitti:
Ilmankos sinun pöpireinon Viateista meni niveleitä kun jokaisen mäen alla jouduit vekslaamaan auton ympäri.
Tollo Tahvo se siinä purkaa sydäntään Reinonsa kanssa niveleihin. Nivel remontit ajoivat Tollon Niuvaan jo hoitoon . Vai oliko öljyvuoto koneessa ?
Rahanpuute teettää kaikenlaista , jopa sen että menee ja ostaa Fiatinreuhun itselleen.Toiset jopa tappaa itsensä Fiatin johdosta.
Köyhänä on aika v .mäinen olo varmaan olla.
Mutta onhan edes peruutuskamera mitä näyttelee naapureille. - Peruutuskamera
On se Tahvo kirjoitti:
Tollo Tahvo se siinä purkaa sydäntään Reinonsa kanssa niveleihin. Nivel remontit ajoivat Tollon Niuvaan jo hoitoon . Vai oliko öljyvuoto koneessa ?
Rahanpuute teettää kaikenlaista , jopa sen että menee ja ostaa Fiatinreuhun itselleen.Toiset jopa tappaa itsensä Fiatin johdosta.
Köyhänä on aika v .mäinen olo varmaan olla.
Mutta onhan edes peruutuskamera mitä näyttelee naapureille.Muistithan purkaa pois peruutuskameran siitä T.E.C :stä silloin kun vaihdoit autoa., pöpireino?
- Pöpi Reino
Peruutuskamera kirjoitti:
Muistithan purkaa pois peruutuskameran siitä T.E.C :stä silloin kun vaihdoit autoa., pöpireino?
Muistin,mutta Rumatikin jätin paikoilleen.
- Rumatikin?
Pöpi Reino kirjoitti:
Muistin,mutta Rumatikin jätin paikoilleen.
Eihän siinä Rumatikki ollut, vaan Druma. http://urly.fi/8o3
- On se Tahvo
Rumatikin? kirjoitti:
Eihän siinä Rumatikki ollut, vaan Druma. http://urly.fi/8o3
Tollo Tahvo älä vaan lähde sinun ja Reinon hääautollanne ruisailemaan. Ulkona sataa . Roppitvaihteet kun eivät sateella toimi.
Miten se aamun hansaaminen sinulta onnistui. Ethän vaan vetänyt liian nopiaan ?
Tarvitko muuten jo uusia näppylähanskoja ? Voin lähtetää sinulle Niuvaan .
Illlalla tuleekin sitten Reino antamaan sinulle poskeesi, jota aina tokkurassa kaipaatkin kovasti Tahvo - On se Tahvo
Peruutuskamera kirjoitti:
Muistithan purkaa pois peruutuskameran siitä T.E.C :stä silloin kun vaihdoit autoa., pöpireino?
Tahvo se teki itse peruutuskameran Mälikkälän kurkkupurkista , Reino asenti paikalleen .
Kyllä tuli hyvä, Naapurit Niuvassa kadehtivat nyt Tolloa .
Samanlailla Tahvo kadehtii könttihinnoittelua alueilla - Tutkittavaa
On se Tahvo kirjoitti:
Tahvo se teki itse peruutuskameran Mälikkälän kurkkupurkista , Reino asenti paikalleen .
Kyllä tuli hyvä, Naapurit Niuvassa kadehtivat nyt Tolloa .
Samanlailla Tahvo kadehtii könttihinnoittelua alueillaKönttähinta saattaisi olla EU sääntöjen vastainen.
- Yhdistelmä
Mitä vikaa on Fiiatissa ja Rumatikissä muka? Ei mitään
- HYVÄ EU
EUn pitäisi kieltää Fiatilla ajamisen
- Hanki elämä!!!!
HYVÄ EU kirjoitti:
EUn pitäisi kieltää Fiatilla ajamisen
Kuka ostaa sitten ne 588 bussia joka tarvitaan tilalle jotta kaikki Fiatkuljettajat pääsevät eteenpäin?
Taas joku Fiatvihaaja joka on omistanut Fiat 600 vuonna 1970 tai sitten joku työtön joka haaveilee Mersusta mutta ei sitä koskaan tule saamaan! - Ei toki
Hanki elämä!!!! kirjoitti:
Kuka ostaa sitten ne 588 bussia joka tarvitaan tilalle jotta kaikki Fiatkuljettajat pääsevät eteenpäin?
Taas joku Fiatvihaaja joka on omistanut Fiat 600 vuonna 1970 tai sitten joku työtön joka haaveilee Mersusta mutta ei sitä koskaan tule saamaan!mikään vihaaja, kyseessä on nössö pöpireino joka on oppinut jostakin uuden sanan, "EU".
- On se Tahvo
Ei toki kirjoitti:
mikään vihaaja, kyseessä on nössö pöpireino joka on oppinut jostakin uuden sanan, "EU".
Tahvo ei vieläkään tiedä mikä on EU . Niuvan terapiatunnilla kun sitä ei opeteta.
Reinokaan ei ole vielä hänelle sitä opettanut.
Reino antaa Tahvollensa vai poskeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701