pilaantunutta ruokaa kaupasta.

kaapittaja

Kerronpa tarinani.
Ostin eräänä perjantaina kaupasta paketillisen nakkeja.
valmistaja haastanee oikeuteen jos kerron nimen joten käytän tässä kohtaa vai anonyymia nimitystä "iso A"

Noh siitä viis, ostin paketin nakkeja, hinta jotain, kenties muutaman euron.
Perjantaina kuskasin paketin kotiin laitoin jääkaappiin.

Lauantai-iltana perheen kanssa saunottuani, lapset odottivat iltapalaksi patonkia ja nakkeja. Niinhän oli lasten kanssa sovittu.
Siis grilli päälle ja lapset kyselee "joko saadaan nakkeja" "joko saadaan nakkeja"
Noh, grilli lämmin..... nakkipaketti auki.... ja nälkäinen isi tietysti hotkaisee suuhunsa ensimmäisen nakin!
Mutta sen jälkeen!!!!
Nakki pakeeti pöydälle.... jouksujalkaa vessaan!!
....Ja pöntölle tyhjentämään vatsalaukun sisältö.... mainittakoon vielä että alkoholilla EI ollut osuutta asiaan.
Tilanteen jälkeen todetaan pilaantunutta tavaraa nakkipakeeti täynnä.
....parasta ennen päiväykseen tosin vielä viikko aikaa.....

Noh mikäs siinä. Rakkaat lapset ilman nakkeja itkien nukkumaan....

Seuraavana päivänä harmituksesta selvinneenä, reklamaatiota tekemään.
Ison A:n asiakaspalveluhan ei tietenkään toimi kuin silloin kun normaali asiakas itse töissä.... eli arkipäivisin..... ...virka aikaan...
siispä palaute netin välityksellä.
Hyvä iso A tuotteenne oli pilaantunutta plaa plaa.... toivon vastausta PUHELIMITSE plaa plaa....
2 viikon kuluttua postilaatikossa komeilee kirje.
"Olemme pahoillamme. plaaaplaa... lipsum lorem... plaaplaa....
korvaukseksi vaivastasi tässä teille 8 euron lahjakortti jolla voitte ostaa korttiin merkitystä paikasta yhtiömme iso A tuotteita."

Siinä vaiheessa hirtti kiinni!!
Ei S...............na
Kuka edes KEHTAA!!!!!!!
kun ostan pilaantuneen nakki paketin hinta 3-4€.
Ja se paketti pilaa minun ja lasteni lauantai illan. Joudun sunnuntaina reklamoida.......
lopputulema saat mennä kauppaan HAKEMAAN itsellesi uuden paketin tuotetta jonka jo luulit saaneesi!!!!! Paikasta josta luulit ne jo saaneesi.... ja lisäksi vieläpä saman yhtiön tuotteita n.5€ arvosta lisää......

Ei per...........le.....

Yhtiön mukaan minun aikani siis on n. 5 euron arvoista.......
millaisella tuntipalkalla luulevat minun lauantai-iltana lepyttelevän itkeviä lapsia ja sunnuntaina täyttävän asiakaspalautetta kasvottomasti netin välityksellä. AJAVAN KAUPPAAN HAKEMAAN UUDEN PAKETIN!!!!!!!

normaali palkkatyössä sitä ei 5:ttä euroa kovin montaa minuuttia kuluteta.

Mistä muusta asiasta kukaan yrittäjä KEHTAA tarjota 5 euron hyvitystä.....
Olettaen vielä että moisen jälkeen haluan ostaa yhtiön iso A tuotteita......

NOH yksi asia varmaa! Kyseisen yhtiön tuotteisiin en kajoa.....
Parempi ilmeisesti pysytellä käsittelemättömässä ruuassa!!!!

Itse pidän moista "Hyvitystä" lahinnä Vi.......luna
Olisin tyytyväisempi jos en olisi saanut mitään palautetta..... olin jo unohtanut asian kunnes ..... tässä teille komea 8 EURON LAHJAKORTTI....

"TULE KÖYHÄ.... TÄÄLTÄ SAAT LEIPÄÄ.... JA (PILAANTUNEITA) NAKKEJA LEIPÄSI PÄÄLLE"

OTTAA PÄÄHÄN!!!! ja varmasti pysyy mielessä ikuisesti!!

näin se toimii kun on riittävän isoa ja kaunista tuo liiketoiminta.....

7

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äit-sy

      Herra varjele, miten sinulle käykään jos elämässä kohtaat ihan oikeita ongelmia.

    • Kylmää kuin Ryssässä

      http://www.oireet.fi/ruokamyrkytys.html
      Eli aiemmin tarjoamasi pöperöt tarjosivat sen oksennuksen.
      Ja sen tietää myös nakkien valmistajakin ja säälistä antoivat sulle ruokarahaa. Toivottasasti peset kätesi paremmin kun alat tekemään perheelesi ruokaa.

    • hohohohoooo

      Tämä on ihan normaali käytäntö muillakin firmoilla.

      Nakkien pilaantumisen on voinut aiheuttaa sata ja yksi syytä. Tuotteen valmistajan kanssa asialla ei välttämättä ole mitään tekemistä. On ihan riittävä hyvitys kun saa pilaantuneen tuotteen arvosta tuplasti hyvitystä.

    • fhgytuijkop

      Paljonkohan herra isoherra olisi sitten tarvinnut hyvitystä että olisi hänen kallisarvoinen aikansa ja paha mielensä tullut hyvitetyksi ? Vai oisko ne uudet nakit pitäny lähettää sulle kirjekuoressa ?

    • Limaliha

      Sellaisia kuorettomia ja noita mainisemiasi tuotteita ei kannata ostaa ja kevytmakkaroita/nakkeja, sillä niihin käytetään yleensä ns, puristelihoja jotka on merkattu (koneellisesti irroitettua lihaa) ja joissakin tapauksissa ns. limalihaa, limaliha on lingottu irti ja rasvasta ja käsitelty kemikaaleilla ja puristeliha irroitettu luista ja kalvoista prässissä ja sen laatu on vähän kyseen alainen.
      Osta vain A:luokkaa ja lihan suhteen ei marinoituja tai valmiiksi suolattuja lihoja sillä ne maseerataan (pyöritetään) myllyssä ja niihin imeytetään siinävaiheessa kaikkea laissa sallitttuja aineita, myös vettä.

    • Rouva kai luulee

      aina ,että vika on tuotteen tuottajassa sehän voi olla aivan hyvin kauppanvika, että kylmäketju on katkennut kaupassa.Varmaan nyt rouvaa helpotti kun sai purkaa syrämmensä kyllydestä katkeruutensa.

    • hyvä sivusto!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe