Toistan itseäni, mutta en ole koskaan tuntenut näin ketään toista kohtaan.....
Tämä on niin vahva tunne, että en ihmettele, että pelkäät....en yhtään...pelottaa minuakin, mutta olen sen verran hullu, että haluan tietää mihin tämä kaikki voisi johtaa..en ole tätä ennen kokenut........sinua en halua satuttaa
Sinä se olet, tiedän sen....
35
1302
Vastaukset
- jumissa pahasti
Voi kuule et ole ainoa noiden tunteiden kanssa.
Ihan valtavat tunteet erästä naista kohtaan mutta mua ei pelota, lähestyminen pelottaa ja paljon. Nainen on peloissaan, tilanne ihan jumissa, välillä tuntuu että kaikki on mennyt jo pilalle.
En ikinä ole näin vahvaa tunnetta kokenut ketään toista naista kohtaan.- Ole sinä rohkea
Älä anna tunteiden valua hukkaan. Ole sinä rohkea teidän molempien puolesta. Suuret tunteet saavat toiset pelokkaaksi. Mitä, jos tämä nainenkin tuntee vahvasti sinua kohtaan ja pelkää sen takia.
- eimennykuielokuvissa
Miksi, miksi voi miksi. Tää ei oo siltä "mun" mieheltä.
- Ilku vaan, ole hyvä
eimennykuielokuvissa kirjoitti:
Miksi, miksi voi miksi. Tää ei oo siltä "mun" mieheltä.
Toivon, että joskus vielä sinäkin saat tietää miltä oikeasti tuntuu "tuntea" toinen ihminen. Ja toivon myös, että sinun kohdallasi se tunteiden näyttäminen ei ole sitten yhtä vaikeaa.
- jumissa pahasti
Ole sinä rohkea kirjoitti:
Älä anna tunteiden valua hukkaan. Ole sinä rohkea teidän molempien puolesta. Suuret tunteet saavat toiset pelokkaaksi. Mitä, jos tämä nainenkin tuntee vahvasti sinua kohtaan ja pelkää sen takia.
Pelkään juuri sitä että nainen pelkää. Tunteitaan. Pelkää etten tunnekaan sitä mitä hän luulee. Mutta minä tunnen niin paljon häntä kohtaan. Hän vaan on niin arka, herkkätunteinen ja niin... miten sen nyt sanoisi, luonnonläheinen nainen. Kaunis, sekä sisäisesti että ulkoisesti.
Ja tää ei oo mulla mitään hetken huumaa... - minuaeitäälläkaivata
Ilku vaan, ole hyvä kirjoitti:
Toivon, että joskus vielä sinäkin saat tietää miltä oikeasti tuntuu "tuntea" toinen ihminen. Ja toivon myös, että sinun kohdallasi se tunteiden näyttäminen ei ole sitten yhtä vaikeaa.
Anteeksi, en todellakaan ilku. Olen kade. :(
- nainen vastaa
jumissa pahasti kirjoitti:
Pelkään juuri sitä että nainen pelkää. Tunteitaan. Pelkää etten tunnekaan sitä mitä hän luulee. Mutta minä tunnen niin paljon häntä kohtaan. Hän vaan on niin arka, herkkätunteinen ja niin... miten sen nyt sanoisi, luonnonläheinen nainen. Kaunis, sekä sisäisesti että ulkoisesti.
Ja tää ei oo mulla mitään hetken huumaa...Ei välttämättä kukaan pelkää omia tunteitaan vaan toisen tunteita tai niiden puuttumista.
- vastausta
Ja tää ei oo mulla mitään hetken huumaa...Minua eivät pelota tunteeni, vaan se että jos hän ei tuntisikaan minua kohtaan niinkuin luulen ja jos hän torjuisikin minut, jos uskaltaisin tehdä aloitetta. Itse olen ollut aktiivinen (välillä pelottanut että liiankin aktiivinen) lähestymään häntä niin että saadaan aina joskus vähän jutella ja tutustua, mutta hän on ollut passiivisempi tuossa asiassa ja sekin laittaa epäilemään hänen tunteitaan, vaikka hänen tunteistaan aika varma olenkin.
- It is Me..
Ja tää ei oo mulla mitään hetken huumaa...Kuulostaa niin omalta tilanteeltani parhaillaan. Minnepäin Suomea menee? :)
- jumissa pahasti
It is Me.. kirjoitti:
Kuulostaa niin omalta tilanteeltani parhaillaan. Minnepäin Suomea menee? :)
Pohjanmaan lakeuksille menee.
Homma on tosi jumissa ollut pitkään, aluksi tuntui että hänellä olisi ollut minua kohtaan tunteita, sitten taas päinvastoin. Aika vaikea on naisesta selkoa ottaa, tähän nyt joku fiksu sanoisi "no soita sille" ja se ei todellakaan ole niin yksinkertaista.
Tunnen häntä kohtaan paljon, en ole sitä hänelle varsinaisesti näyttänyt kun ei ole paljoa tilaisuuttakaan ollut. Ja olen kokenut sen niinkin että säikkyy mua sen takia kun ehkä tietää mun tunteet. - minne päin
Pohjanmaan lakeuksille menee.
Homma on tosi jumissa ollut pitkään, aluksi tuntui että hänellä olisi ollut minua kohtaan tunteita, sitten taas päinvastoin. Aika vaikea on naisesta selkoa ottaa, tähän nyt joku fiksu sanoisi "no soita sille" ja se ei todellakaan ole niin yksinkertaista.
Tunnen häntä kohtaan paljon, en ole sitä hänelle varsinaisesti näyttänyt kun ei ole paljoa tilaisuuttakaan ollut. Ja olen kokenut sen niinkin että säikkyy mua sen takia kun ehkä tietää mun tunteet.pohojanmaata?
- jumissa pahasti
minne päin kirjoitti:
pohojanmaata?
No en nyt tarkenna sen enempää kun tuskin täällä ketään kohtaa.
Voit toki itsestäsi ja tilanteestasi kertoa, oletko esim Etelä-Pohjanmaalta...? - en ole
Voit toki itsestäsi ja tilanteestasi kertoa, oletko esim Etelä-Pohjanmaalta...?-
- meri lähellä<3
Voit toki itsestäsi ja tilanteestasi kertoa, oletko esim Etelä-Pohjanmaalta...?Oletko sä esim. p-pohjanmaalta?
- en ole,mutta
meri lähellä<3 kirjoitti:
Oletko sä esim. p-pohjanmaalta?
joku muu saattaisi olla
- Kysymystä
Ja tää ei oo mulla mitään hetken huumaa...Hei nimimerkki "jumissa pahasti". Oletko sinä kutsunut joskus kaipaamaasi naista täällä "haltijaksi"? Tulee mieleen eräs aikaisempi viesti täältä palstalta, jotain samaa siinä oli. Tai saatan sotkea toiseenkin kirjoittajaan.
- jumissa pahasti
Kysymystä kirjoitti:
Hei nimimerkki "jumissa pahasti". Oletko sinä kutsunut joskus kaipaamaasi naista täällä "haltijaksi"? Tulee mieleen eräs aikaisempi viesti täältä palstalta, jotain samaa siinä oli. Tai saatan sotkea toiseenkin kirjoittajaan.
En ole haltijaksi häntä kutsunut. Enkä ole tänne paljoa kirjoitellut.
- Huhtikuu 55 plus
It is Me.. kirjoitti:
Kuulostaa niin omalta tilanteeltani parhaillaan. Minnepäin Suomea menee? :)
Helsinkiin!
Ikävin yhä!
Odottelen...
- minä tiedän
rakkaus on hullua
- M__39
Miksi ei voi tulla kunnon tunnisteita esim: mitä sinä ja minä tiedämme kerro.
- miksi et
itse kerro, kaipaan itse 39-vuotiasta miestä pääkaupinki seudulta hän minua vähän nuorempi, jokos laitat lisää tunnisteita, vastaan kyllä,,
- Siveysvyö
Keksin sen vasta vähän aikaa sitten. Yksi tärkeimpiä syitä, miksi kaipaan sinua on, että Sinä osasit jotain. Sinä puhuit Minun Kieltäni. Ja osaisit puhua vieläkin. Tavataan, jatketaan siitä mihin jäätiin. Avaimia on hyllyllä, mutta ne vaativat että raumalaisen seuran sijainti tiedetään. Ja että siellä olemme me kaksin, tänä kesänä.
- Liigaässä....
Rauman Lukko rules.......
- jo ennen palstoja
minulla on ollut aavistus siitä, että jos sinun kanssasi tulisi joskus tilaisuus, voisi siinä käydä minulle huonosti. olet niin maailman ihanin olento, mutta se siinä pelottaakin, koska edustat minulle sitä "veitsenterällä" eloa, jossa pelataan upporikasta ja rutiköyhää... no mutta sinun kanssasi ainakin tuntisi elävänsä, kun joutuisi olemaan aina varpaillaan. ja kyllä minä tätä haluan ja joka hetki mietin, millaista SE olisi sinun kanssasi ja se kaikki muukin, mutta onko samat visiot sinulla, ei ehkä ikinä selviä täällä... kyllä tahtoisin silti koittaa, olisiko minusta sinulle siihen. vaatii rohkeutta olla myös heikko ja minä olen heikkona sinusta, joten se on jo kai ihan ok lähtökohta... pelkään kyllä jännitän kyllä ja minun täytyy koota itseni...............
- Siveysvyö
Mikäli me kaksi sovimme tärkeistä jutuista, niin ainakaan minun kanssani sinun ei tarvitsisi sitä pelätä että jonnekin katoaisin - tarpeeksi hyvää naista ei tee mieli vaihtaa, enkä muutenkaan ole helposti vaihtavaa tyyppiä - spekulaatioita on itse kullakin, mutta käytännön tasolla. Joskus mietin että oletko liian hyvä, mutta onhan Daim-tuuttikin hintansa väärti. Rikkauksia sen sijaan en pysty tarjoamaan, koska en ole kuningas. Asiani kyllä hoidan ja harvoin jätän mitään kesken, ellei tule hankalia (tai jopa pakottavia) tilanteita. Ikävä on täälläkin tuntuva. Jospa vaan tulisit syliin, pörröhäntä, vai onko parempi että minä tulen sinun syliisi? Olen minäkin miettinyt Sitä ja monia harrastusmahdollisuuksia, jotka toisivat myös uusia näkökulmia elämään.
- realistisesti näe
En haluaisi että kukaan nostaisi minua minnekään täydellisyyden korokkeelle, koska sitä suuremmalla ryminällä tulisin sieltä korokkeelta alas hänen mielessään, kun yhteiselon aikana paljastuisi että olen ihan yhtä inhimillinen ja epätäydellinen kuin kuka tahansa muukin. en ketään muuta parempi. Siksi haluaisin, että pitäisit minua vertaisenasi.
- totta, sillä yleensä
realistisesti näe kirjoitti:
En haluaisi että kukaan nostaisi minua minnekään täydellisyyden korokkeelle, koska sitä suuremmalla ryminällä tulisin sieltä korokkeelta alas hänen mielessään, kun yhteiselon aikana paljastuisi että olen ihan yhtä inhimillinen ja epätäydellinen kuin kuka tahansa muukin. en ketään muuta parempi. Siksi haluaisin, että pitäisit minua vertaisenasi.
kun ihminen pelkää, käy noin, että haluaa nähdä toisen jotenkin erikoisena, jotta itse pääsisi helpommalla...
- 7 oikein
Kuka kaipailee raumalaista? Meitä täällä 38 000 =) jos etsit naista -meitäkin varmaan se -19 000, ehkä lapset pois...ehkä rapiat 10 000.
Aika liki jo osuu ... lähempänä kun lottovoitto :D- Merkityksellisin
Jotkut asiat ovat selviä, kun tunnustelee sisintään. Ihminen, joka valtaa ajatukseni, on juuri tietty ja tunne on varma. Epäilykseni aika on ohi.
Lämpimät ajatukseni suuntaan rakkauteni kohteen suuntaan - vaikka silmäni eivät näe häntä, niin sydän tuntee. . .
Leijan lennätän - tipahtakoon pihallesi. - Merkitys2 ;)
Merkityksellisin kirjoitti:
Jotkut asiat ovat selviä, kun tunnustelee sisintään. Ihminen, joka valtaa ajatukseni, on juuri tietty ja tunne on varma. Epäilykseni aika on ohi.
Lämpimät ajatukseni suuntaan rakkauteni kohteen suuntaan - vaikka silmäni eivät näe häntä, niin sydän tuntee. . .
Leijan lennätän - tipahtakoon pihallesi.Ihana...paitsi loppukaneetti leijasta, heh :)
- kotkanruusu<3
Merkitys2 ;) kirjoitti:
Ihana...paitsi loppukaneetti leijasta, heh :)
Minusts myös ihana ja loppu oli paras. Se leija voi pudota vaikka minun pihamaalleni. Ihmeitä tapahtuu kaiken aikaa. Voi sen ajatella myös rumasti jos haluaa.
- kolahtii
kylläpä oisi ihanata jos tämä olis osoitettu kainuuseen..
- jumissa ja pahasti
olen ollut rakastunut yhteen miehen jo 9 kuukautta, ei hän tunteistani tiedä mitään, mutta tiedän sen että hänkin minusta välittää, muta kumpikaan emme uskalla asialle mitään tehdä, koska molemmat naimisissa tahoillaan, minulta kyllä lapset pois kotoa, hänellä yksi alaikäinenhän minua nuorempikin, silti häntä kaipaan, luulen että hänelläkin tunteita minua kohtaan,,,
- lottamari<3
Oletpa näppärä. Kuule, olet netissä tavannut jonkun toisen yhtä näppärän petturin, niin luuletko olevasi ainut hänelle. Ja jos pettää toisen selän takana uskaltamatta tehdä mitään ja erota, niin eipä kannata kaivata mokomaa epäluotettavaa häntäheikkiä. Netissä on niin helppo romantisoida ja luoda päässään niitä illusioita ja romanttisia kuvia toisesta, mutta kylmä totuus on se, että nämä ovat vaan näitä nettirakastajia ja pellejä kaikki, jotka varattuna hakevat huomiota muilta naisilta ja hakevat seksiseuraa ajaen satojen kilometrien päähän pillun persässä. ugh.
- jumissa ja pahasti
missä puhuttiin netti rakkaudesta, kyllä tämä asia on ihan arjessa työ elämässä tapahtunutta, en itse vain hänelle uskalla tunteitani kertoa, hän on kuitenkin sen tehnyt, et sinä lottamari voi noin vain vetää asiosta päätelmiä, kun et tiedä asioista mitään, lue ja ymmärrä seuraava teksti mitä kirjoitetaan, äläkä päättele omiasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462