Nykyisin kun otan kuppia, olen ihan kuollut jonkun 3 - 4 päivää känni-illan jälkeen. En saa aikaiseksi mitään, pää on kipeä, vtuttaa kaikki ja salille en jaksa edes mennä. Ei siis kannattaisi ottaa - tiedän. Mutta miten tällainen vaikuttaa treenin kannattavuuteen? Varmaa sama lopettaa treeni tai ryypääminen?
Krapula ja kehitys?
7
151
Vastaukset
- jonnepee
Sama homma mulla. Nykyään tulee nin kauhee kankkunen ja huono olo ryyppäämisestä. Kestää jist sen 3-4päivää.. lopetin juomisen kokonaan että jaksaa käyä salilla.. EI siitä reenaamisesta mitään tuu jos juo joka vkl. Ainakaan mulla. Kivaa ku kaverit soittelee aina vkl juomaan.. ja ite yrittää vaa vysvää himas.
- treenierakko
Valinta on yksinkertainen: joko omistaudut treenille ja olet yksin, tai unohdat treenit ja säilytät kaverisi. Täytyy muistaa, että Suomessa ei ole trendikästä olla raitis, jos haluaa omata edes minimaalisen sosiaalisen elämän.
- Lopeta läträäminen.
"Nykyisin kun otan kuppia, olen ihan kuollut jonkun 3 - 4 päivää känni-illan jälkeen. En saa aikaiseksi mitään, pää on kipeä, vtuttaa kaikki ja salille en jaksa edes mennä. Ei siis kannattaisi ottaa - tiedän. Mutta miten tällainen vaikuttaa treenin kannattavuuteen? Varmaa sama lopettaa treeni tai ryypääminen?"
"Joutui taas ottaan"
Et sinä joutunut ottamaan mitään. Sinä teit sen valinnan.
"Nykyisin kun otan kuppia, olen ihan kuollut jonkun 3 - 4 päivää känni-illan jälkeen. En saa aikaiseksi mitään, pää on kipeä, vtuttaa kaikki ja salille en jaksa edes mennä."
Eiköhän jo pelkästään tuossa ole tarpeeksi perusteluja, että pistä se juominen pantaan. Muistatko edes illastasi hirveästi? Et varmaan.
Pelkästään se juominen laittaa aina kehon sellaiseen tilaan, että aineenvaihdunnasta lähtien mistään ei tule mitään ja kaikki on sekaisin. Kehitys voisi olla paljon parempaa.
Todellinen mies pitää sen korkin kiinni jos siltä tuntuu, ja haistattaa vitut muille jotka juomaan kyselee saatika jos sitä ihmettelee.
Ne jotka juovat vielä muiden painostuksesta, ovat säälittäviä vässyköitä. Lopeta juominen, älä reenaamista.
Kaikki jotka vielä puollustelevat ja oikeuttavat juomistaan, ovat heikkoja ja katkeria rimpuloita (esimerkiksi palstalta tuttu Fostersmän..). Kyllähän he sitä aina itse hoilaavat kuinka olisi parempi olla juomatta tai pitää tauko ym. Mutta kun siihen ei monet pysty.- Joutui taas ottaan
Olet oikeassa. Voisihan sitä vähemmänkin ottaa. Kiva vain otiskella kun vieraita käy grillaamisen ja saunan merkeissä.
- Natu Adolfsson
Missä mättää? Jos ja kun mä kupitan kunnolla niin darra kestää max seuraavan päivän ei sen enempää siis miten sä saat tuhottua 3-4 päivää tankaauksen jälkeen?
- Kiintiö täynnä
Aika monella kestää darrat viikonkin. Nykyisin juodaan hirveitä määriä ja viina on epäpuhtaampaa- kenties? Jos tulee pahat kanuunat, se on paree lopettaa kunnon dogaus. Pari olutta toisinaan tai vaikka joka ilta ok.
- Aatos Kerkko
Sekoita 1-2 kauhallista Crazea pullolliseen Russian Standard Platinumiin (vodka) ja nauti 30-45min ennen baariin menoa. Vaikutukset: ei romahdusta (crash effectia) baarissa tai jälkeen ei hyperventilointia eikä kouristuksia krapulassa vonkaamisessa auttava putkinäkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473