http://www.youtube.com/watch?v=Am2sgoKGAT4
Hymyn karvakamut linkkasivat videoon, jossa uusi vastarakastunut pari on yhdessä Kallion upealla, glamourisella (tai sitten ei..) terassilla.
Harmi vain minun näätäsilmiini tämä komea, tanskalainen (?) uros näyttää lähinnä narkkarilta, joita näkee Piritorilla pyörivän.
Lisää matskua jampan kanavalta:
http://www.youtube.com/watch?v=qbO_aEbcLk0 kateellset näätävirkailijat työkkärissä ei anna eläkettä!
Tuksu on tainnut saavuttaa pohjamudat, kun jo narkkaritkin kelpaa kadulta...
Tuksun rakastettu videolla?!
79
2591
Vastaukset
- mene pooois
Painuis takas sinne viroon helvetinpummi,anoo eläkettä ja kieltäytyy duuneista ja koulutuspaikoista.Samaa paskasakkia kuin tukiaiset.
- KukkAkauppias
Tuoko on Jossun uusi "tanskalainen miesystävä"? Oikeastiko ???
- glamournäätä
Tuksu on löytänyt kaltaisensa. Hohhoijaa...kyllä teiltä jotka ette asu hesassa, jää paljon asioita tietämättä. Porukat on nauraneet näille tanssijoille" jo kauan, mikä ei tietysti kovin fiksua, mut silti. Nyt ollaan Glamourin Ytimessä. RTätä on glamour-elämä, senkin näädät :DDD
- -sama glamnäät
Sorry; kirjoitusvirheitä...nakkisormet ja pienet näppäimet, kelevetin iiiphoone.
- Vieroitus paikallaan?
Glamornäätä sinulle kommenttia. Helsingissä asuvana tiedän varmaan paljon vähemmän Johannan elämästä kuin muualla asuvat. Syystä, että en ehdi seuraamaan heidän touhujaan. On niin paljon muuta virikettä, josta nauttia ja käyttää aikaa. Tokihan on teitä muutamia sitten, jotka omistavat elämänsä ja aikansa Tuksujen seuraamiseen. Se on todella harmillista ja ehkä jopa osalla pakkomielteistä.
- KukkAkauppias
Glamornäätä hei oikeasti et voi olla stadista, koska Helsinkiläiset eivät koskaan sano asuvansa hesassa. Paljastit itsesi ihan ulkopaikkakuntalaiseksi.
- tuppukylä.......
KukkAkauppias kirjoitti:
Glamornäätä hei oikeasti et voi olla stadista, koska Helsinkiläiset eivät koskaan sano asuvansa hesassa. Paljastit itsesi ihan ulkopaikkakuntalaiseksi.
En oo glamournäätä, enkä näätä muutenkaan, mutta mä asun hesassa ja oon syntynytki täällä.
En ikinä sano hesaa stadiksi, koska mun mielestä helsinki ei oo mikään stadi, tää on aivan liian pieni ollakseen jonkun maan pääkaupunki. Raflat menee liian aikasin kiinni (vertaa vaikka lontooseen) metrokin lopettaa toimintansa jo ennen keskiyötä ym.
Lisäks tääl on tosi vähän ihmisiä verrattuna johonkin suurkaupunkiin.
Pieni kylä mun mielestä. - KukkAkauppiaa
tuppukylä....... kirjoitti:
En oo glamournäätä, enkä näätä muutenkaan, mutta mä asun hesassa ja oon syntynytki täällä.
En ikinä sano hesaa stadiksi, koska mun mielestä helsinki ei oo mikään stadi, tää on aivan liian pieni ollakseen jonkun maan pääkaupunki. Raflat menee liian aikasin kiinni (vertaa vaikka lontooseen) metrokin lopettaa toimintansa jo ennen keskiyötä ym.
Pieni kylä mun mielestä.Lontoo ei ole stadi vaan city. Jos joskus käyt siellä niin huomaat eron. Se on ihan liian iso kutsuttavaksi vain stadiksi. Sohosaa on kyllä jotkut yökerhot, klubit auki pitkään, mutta yleisesti Lontoossa sulkeutuu pubit Suomen aukioloaikoja huomattavasti aiemmin. Suosittelen käyntiä Lontoossa ja kommentoidaan sitten, eikös.
- ---Londoner---
tuppukylä....... kirjoitti:
Pieni kylä mun mielestä.Jep - meillä Lontoossa menee pubit kiinni puolilta öin...
- on tää tuppukylä
---Londoner--- kirjoitti:
Jep - meillä Lontoossa menee pubit kiinni puolilta öin...
Siis mä en tarkottanu pubeja, vaan rafloja, niinku diskoja. Ja en asu lontoossa, en oo ees käyny siellä, mutta kaverit on, ja ne kerto.
Googlettamalla löysin ainakin Fabric-klubin, joka on auki 08.00 asti, ja club aquariumin joka on auki 06.00 asti, ja sit sellanen klubi, joka on auki AINA. Siis kellon ympäri. Sen nimi oli joku club quatre. Onko se saanut jonkun erikoisluvan?
Kyllä hellsinki on tuppukylä, en tuu ikinä sanoo tätä stadiksi. - jullit poistukoon
on tää tuppukylä kirjoitti:
Siis mä en tarkottanu pubeja, vaan rafloja, niinku diskoja. Ja en asu lontoossa, en oo ees käyny siellä, mutta kaverit on, ja ne kerto.
Googlettamalla löysin ainakin Fabric-klubin, joka on auki 08.00 asti, ja club aquariumin joka on auki 06.00 asti, ja sit sellanen klubi, joka on auki AINA. Siis kellon ympäri. Sen nimi oli joku club quatre. Onko se saanut jonkun erikoisluvan?
Kyllä hellsinki on tuppukylä, en tuu ikinä sanoo tätä stadiksi.Etkä voikkaan, koska olet julli.
- no joh!
No huhhuh, olipas tuo työvoimatoimistosta otettu video kyllä aika valaiseva. Onnea vaan nuorelleparille taitaa olla aikalailla yhteiset harrastuksetkin? Onko hälläkin seiskan ipodi? No tuotttosampi videon tekijä taitaa olla kuiteskin?
- Onnea, Johanna!
Upea nallekarhumainen tanskalainen kukkamiljardööri!
- ttu mikä idi
Niin toi oli tunkiokielellä!!Totuus on
virolainen herppestä levittävä pikkurikollinen!
Komea???Mistä kohtaa??Otsatukka pakenee.........
Kyllä se "kukka-alan yrittäjä saattaa olla, mutta niitä "kukkia" ei vaasissa katella, vaan palavat ilosesti piipussa.
Kauankohan menee, et tunkiohylky on tuomiolla Viron tuonnit kassissa.
- aserw
Lukekaapa tyypin blogia. Ei oo kyllä mikään ihan tyhmä. :)
- KukkAkauppias
Luettu jo se blogi ja maitse yksikin asia, joka sieltä ilmentää viisautta???!!!
- Roisto äijä
kaveri on ihme seko, ja hänen habituksestaankin näkee, etteivät asiat hällä ole kunnossa. Kiertäkää kaukaa!
- tiihahhaa
joo varmaan on kans kuuden ällän ylioppilas? Kyllä sen heti huomaa. Lukenu on, ainakin tiilenpäitä jos ei muuta. :)
- juokse johanna juoks
Roisto äijä kirjoitti:
kaveri on ihme seko, ja hänen habituksestaankin näkee, etteivät asiat hällä ole kunnossa. Kiertäkää kaukaa!
Horrorversio Paluu tulevaisuuteen elokuvan proffasta?
samaa näköä hieman http://www.telkku.com/program/show/2012090116505
- no joh!
Siis tämä on ilmeisesti se nk."kukkaislapsi" rock, rauha ja rakkaus?
- badikhaard
Ja jos nuo saisivat vauvan........ei arvaa edes arvailla, jotain kamalaa sieltä syntyis.
- metallimuija
On klamuurinen kavaljeeri! Huh huh! Tuollaiset loispummit saisi käännyttää jo rajalla takaisin Viroon! Tuksukin on ilmiselvä rasisti, mutta monet maahanmuuttajat tekevät töitä ja ovat yrittäjinä, mutta uusimmasta löydöstä näkee kaikki vempulan tunnusmerkit: Sosiaaliturvaa ollaan lypsämässä ja vaatimassa eläkettä, huikka näkyy deejoosepille maistuvan ja ulkonäkö kielii päihteidentäyttämästä elämästä.
- Sika se on
http://www.youtube.com/watch?v=z9wtmFsQ7Qk
Sama pelle kusee keittiön tiskialtaaseen! Tunkki on saanut arvoisensa klamyyrimiehen.- tiihahhaa
hihhiihii... täähän on mahtava tyyppi!! Onkohan glamyyririnsessa itse nähnyt näitä videoita?
- harasoo?
Puhdasta hardcore-horroria! Hyi himputti kun säikähti oikein pitkäksi aikaa sanattomaksi. >nyt tällä palstalla on nähty kaikki. Ei mikään voi tätä tokkopa ylittää kamaluudessaan? Varma painajaisten aihe.
- Viekää se pois!
Kuvottava luuseri!!!
- metallimuija
harasoo? kirjoitti:
Puhdasta hardcore-horroria! Hyi himputti kun säikähti oikein pitkäksi aikaa sanattomaksi. >nyt tällä palstalla on nähty kaikki. Ei mikään voi tätä tokkopa ylittää kamaluudessaan? Varma painajaisten aihe.
Tällä palstalla on nyt nähty kaikki paitsi onkohan nyt kaikkea vielä nähty? Limboamista alimman riman ali ja kun ajattlen ettei alemmaksi voi enää mennä niin Tuksupa kaivaa hihastaan vielä jonkun ässän.Mutta deejooseppi aikamoinen sekopää on.
- Oikeesti siis?.
Tajusinko oikein että tyyppi on ollut vankilassakin?
- ihan oikeesti
Kyllä on lusinut ja ylpeilee asialla.
- yhteiskun painolasti
ihan oikeesti kirjoitti:
Kyllä on lusinut ja ylpeilee asialla.
Pakkohan sillä on ylpeillä, kun ei mitään muuta ole saanut aikaan.
- Hih2
Ai miten ihanaa ja glamourista! Vihdoinkin Punkero on löytänyt tasoisensa miähen! Uskon että tämä rakkaus kestää ja pian saamme lukea sevenistä ja katsella upeita kuvia ja videota näiden kahden glamourhäistä ja häämatkasta. Kohde varmaan pidetään salaisuutena, niinhän on tapana prinsessapiireissä. Upeaa! Tuskin maltan odottaa.
- ei hyvä
Luonnonvalinta miksi et toimi?
- Darwin framille!
Elämme oleskeluyhteiskunnassa. Darwinismilla olisi kuitenkin puolensa.
- show must go!
ahhahhaa!!! Aina kun luulen että nyt täältä jutut loppuu, niin eikös jostain löydy joku stavaroi joka kusee tiskialtaaseen ja homma jatkuu yhtä päättömänä kuin on alkanutkin.
- tavarits tavaroi
Älä muuta virka! Tämä palsta se jaksaa aina yllättää -- lyömätöntä showviihdettä tulvillaan!!!
- Ai Arto homo
http://www.youtube.com/watch?v=a1zliNGqOS8
Tässä Tuksun uuden BF'n entinen BF.
Tunnistatteko tanssityylin?- Tom of Villmanstrand
Luulin jo hetken, että Pissa-Petri on palannut kuvioihin.
- fdeertr
Mitkäs ne olikaan kriteerit Tunkeloisen miähelle? Komea, luotettava karismaattinen mustan amexin nallekarhu. Töissä pitää käydä ja asunto hankkia ja pystyä elättään Tunkelo. On tainnu vaatimustaso laskea, jopa Artsista.
- *ei *****na
Mä niin haluaisin nähdä helinäkeijun ja mammamuratin ilmeet, kun Tuksu tuo tuon Joosehvin solletuunaaseen kylään ja esittelee: täs on mun uus miäs.
- Kaikkea kanssa
Anoppi- ja appiukkokokeleet saisivat sydärin, kun kaveri tulisi aamusella keittöön kalsareissa sätkä suussa, paljastaisi heppinsä ja tyhjentäisi pisut keittiön tiskialtaaseen.
- da vai --uraa??
Kaikkea kanssa kirjoitti:
Anoppi- ja appiukkokokeleet saisivat sydärin, kun kaveri tulisi aamusella keittöön kalsareissa sätkä suussa, paljastaisi heppinsä ja tyhjentäisi pisut keittiön tiskialtaaseen.
Joo ja sitte tuo Kammotus hokisi : Disko-disko-disko-disko! Niin kuin tuossa videon alussa. Mahtava sisääntulo olisi anoppilaan - varma sydäri vanhuksille?
- jessus sentään
Ihmisraunioiden kohtaaminen. Tukiainen olisi ilman vanhempiensa taloudellista apua jo puistokemistinä. Ja juoruista päätellen on jo alkanut viihtymäänkin puistoissa. Veri vetää omalle reviirille puliukkojen ja akkojen sekaan.
Tämä jamppa on oiva katalyytti luontevaan siirtymiseen päivittäisten sekakäyttäjien maailmaan
Onnea romanssille. Muista ehkäisy- ----?----
Näin siinä tulee käymään...alas alas sinne vaan, Tuksu ja deekujoosehvi. Ensi kesänä muisto vain?
- lujaa menee
Tämän herran virttsailukäyttäytyminen on varmaan kotoista Tuksun mielestä. Paskoohan ne koiratkin lattialle.
- PalleJooseppi300
Jooseppi taitaakin olla Johannan vanha tuttu. Kyseessä ei siis mikään tämän kevään ihastus.
Tällä Jollaksen bilevideollakin mies siemailee janojuomaa kuninkaallisella otteella...
http://www.youtube.com/watch?v=k-iyVK7CIZo - Vihaks pistää
Voi helvetin perkele ! Kyllä taas sai motivaatiota maksaa veroja että tollaset luuserit voi nostaa sossusta rahaa viinaan.
- KukkAkauppias
Voi hittiläinen, miten surkeannäköiset bileet. Muutama fiksunoloinen seisoskelee pitkästyneenoloisena ja muutama ei niin fiksunoloinen joraa pienessä tilassa huojuen ja joku liikaa nauttinut jorisee viskinpolttamalla äänellä kännisiä kliseelauseita. Se glamour on jossain toisella planeetalla kuin nuo. TätäKÄÄN ei olisi ehkä halunnut nähdä. Tuleehan totuudet kunnolla esiin.
- Jollaksen kolhoosi
KukkAkauppias kirjoitti:
Voi hittiläinen, miten surkeannäköiset bileet. Muutama fiksunoloinen seisoskelee pitkästyneenoloisena ja muutama ei niin fiksunoloinen joraa pienessä tilassa huojuen ja joku liikaa nauttinut jorisee viskinpolttamalla äänellä kännisiä kliseelauseita. Se glamour on jossain toisella planeetalla kuin nuo. TätäKÄÄN ei olisi ehkä halunnut nähdä. Tuleehan totuudet kunnolla esiin.
Eipä ihme, että omaisuutta katoaa, kun haalitaan tuollaista porukkaa ympärilleen.
- Huhhelihei
Vuoden ansiotekomitali tälle R-kioskin myyjälle, joka poistaa Joosepin tehokkaasti kioskistaan! Vastenmielisen oloinen tyyppi taitaa tämä virolainen olla... Sopii siis hyvin Tuksun porukoihin.
http://www.youtube.com/watch?v=h_NNmgxDxWY- Vielä ehtii toiv.
Tästä miekkosesta pyörii YouTubessa yksi sun toinen videopätkä. Miksi laittaa tuollaista nettiin? Yhdessä puhuu myös näistä kukkakauppa touhuista. Mikä intressi on puhua tuollaisistakaan asioista? Toivon heille molemmille parempaa tulevaisuutta, jos se suinkin on vielä mahdollista.
Pitää vain toivoa, että koskaan ei ole liian myöhäistä ja varsinkin kun puhutaan alle 40-v ihmisistä. - Chanel4
Vielä ehtii toiv. kirjoitti:
Tästä miekkosesta pyörii YouTubessa yksi sun toinen videopätkä. Miksi laittaa tuollaista nettiin? Yhdessä puhuu myös näistä kukkakauppa touhuista. Mikä intressi on puhua tuollaisistakaan asioista? Toivon heille molemmille parempaa tulevaisuutta, jos se suinkin on vielä mahdollista.
Pitää vain toivoa, että koskaan ei ole liian myöhäistä ja varsinkin kun puhutaan alle 40-v ihmisistä.Rakkaus on sokea :(
- RESPEKTIÄ!
Vuoden tyylikkäin MIES tuo r-kioskin myyjä.
Tuumaa edelliselle asiakkaalle coolisti "Just a moment" ja ääntään korottamatta ohjaa päättäväisesti kännikalan ulos.
Rankkaa varmaan nykyään olla asiakaspalveluhommissa kun tuonkaltaiset retkut ovat lisääntyneet ja silti yleensä just nuo r-kioskin myyjät jaksaa olla viimesen päälle mukavia ja asiallisia.
Kuinkahan kauan tuokin ilmiselvästi sekava asiakas oli määkinyt tuossa kioskin tiloissa ennen kuin myyjän oli yksinkertaisesti pakko poistaa hänet, mitä jos olisi ollut naismyyjä? - Minä olen laki
RESPEKTIÄ! kirjoitti:
Vuoden tyylikkäin MIES tuo r-kioskin myyjä.
Tuumaa edelliselle asiakkaalle coolisti "Just a moment" ja ääntään korottamatta ohjaa päättäväisesti kännikalan ulos.
Rankkaa varmaan nykyään olla asiakaspalveluhommissa kun tuonkaltaiset retkut ovat lisääntyneet ja silti yleensä just nuo r-kioskin myyjät jaksaa olla viimesen päälle mukavia ja asiallisia.
Kuinkahan kauan tuokin ilmiselvästi sekava asiakas oli määkinyt tuossa kioskin tiloissa ennen kuin myyjän oli yksinkertaisesti pakko poistaa hänet, mitä jos olisi ollut naismyyjä?Olisin mieluusti tarjonnut auttavan käteni ulosheittämisessä.
- okkigaam
Tuo uuvatti sopii hyvin Johannalle, molemmat rakastaa kameraa.
Kävin youtubissa Heprealaisten orjien kuoroa kuuntelemassa. Niin törmäsin niin moniin monitusiin kuviin virolaisesta.
OMG Todella siinä on vakka kantensa valinut. Miten tuollainen häirikkö voi olla vapaana.
Entä sitten kun yhdessä lähtevät kallion baariin tekee bisnestä...Ja maakansa jatkaa.
maagikko- Chanel4
Totta maagikko ! Enpä ajatelutkaan, tuokin vielä lisänä Dolls keikoilla... Loppu jää vain nähtäväksi, minulla ei riitä edes milikuvitus siihen showhun.
- Chanel4
Chanel4 kirjoitti:
Totta maagikko ! Enpä ajatelutkaan, tuokin vielä lisänä Dolls keikoilla... Loppu jää vain nähtäväksi, minulla ei riitä edes milikuvitus siihen showhun.
Piti hieman päivittää itseään taas tapahtumiin ,kiitos hyvä kesäloman. Mutta i alla fall niin onpa taas tapahtumaa.
En olisi oikeastaan toivonut tällaista edes näkeväni ja vielä hieman kyseenalaistan tätä totuutta. Mistä tästä virolaisesta on todiste, että ovat seurusteleva pariskunta? En löytänyt sellaista, mutta en ole kyllä siihen paljoakaan aikaa käyttänyt. Erikoinen suhde olisi ja otsikkoja tästä suhteesta en ihan vakavastipuhuttaen haluaisi edes lukea.
- suomi24 treffit
Deekujoosepin trehvi-ilmoitus:
deejoosep
Mies, 38 vuotta, Eronnut
Helsinki, Uusimaa, Suomi
Heteroseksuaali
Jousimies
Kuvaus ei unelmavävystä
Edelleen en kuulu mielialalääkkeitä syövään populaan. En myöskään ole valitettavasti suorittanut elämäni aikana vankilatuomiota.
Johtuen siitä että olen alikouluttautunut tai sitten ylikouluttautunut,, anyway työnteko ei maistu. Tottakai syvimmissäni unelmissani haluan hajoitta itseni niin psyykkkisesti kuin fyysisesti muutaman hassun euron takia. Ei...
http://treffit.suomi24.fi/profile/219483- ahhh niin
Komea poika on!
- Kukkaistuoksua
Hyvä jumala, miten voi ihminen luisua alas. Millainen lapsuus siskoksilla onnollut?
Missä vanhemmat ovat vai ovatko jo kuolleet häpeään ja suruun?
Katselin tuon vävyehdokkaan videoita ja luin blogia. Tyypillinen kriminaali:ei ollenkaan tyhmä, varmaan joku ADHD -diagnoosi osuu aika oikeaan.
Rukoilen pelastusta heille. - piripeikko
Menin aivan sanattomaksi. Mieleeni tulee vain yksi adjektiivi jolla voin kuvailla tätä henkilöä: PELOTTAVA.
Joku kirjoitti että luonnonvalinta ei toimisi. Minusta tämä esimerkki näyttää, että se toimii. Johanna on todellakin löytänyt veroistansa seuraa. Taitaa olla loppu lähellä joka tapauksessa. Tämä mies ei todellakaan vaikuta miltään hellältä, huomaavaiselta rakastajalta...- Chanel4
Minulla tuli aivan sama tunne heti, että todella pelottava tapaus. En haluaisi olla kahden kesken missään tämän tapauksen kanssa ja pelontunnehan ei koskaan ole turha tunne. Se pitää muistaa, eikä se tule turhaan.
- mamas darling?
Chanel4 kirjoitti:
Minulla tuli aivan sama tunne heti, että todella pelottava tapaus. En haluaisi olla kahden kesken missään tämän tapauksen kanssa ja pelontunnehan ei koskaan ole turha tunne. Se pitää muistaa, eikä se tule turhaan.
Tuli videoiden tunnelmista mieleen jotenkin lapsuudesta kaverini äiskän uusi poikaystävä. Pikkasen pelotti kaveria aina mennä koulusta kotiin varsinkin perjantaisin kun "sulho" tuli viikonlopunviettoon viettämään "laatuaikaa".
- Sapsojärvi
Googlatkaahan deejoosep haulla. Jätkähän on monessa mukana, perijäkin vielä. Nehän vois Tuksun kanss muuttaa Sotkamoon järvenrannalle, siellä olis kuulkaa menekkiä.
Sillä on suomalainen isä ja vironvenäläinen äiti.- Tattista!
Kiitos tiedoista!
- *666*
Tossa jätkässä on jotain todella pahasti vialla.
- pitkät lait
Mutta Tuksu kuiteskiin klamourisesti pitkistä laseista shampanjaa siemailee, jonka karismaattinen herrasmies on tarjonnut kullalleen.
- Pathetic.
Täältä Suomi24 foorumilta löytää tämän maan säälittävimmät ihmiset. Ei vaan voi ymmärtää että te jaksatte keskustella Johanna Tukiaisesta!??
UUTTA ! Johanna Tukiaisen ulosotot kesäkuu 2013,Paljastuskirja Tukiaisesta kertoo myös prostituutiosta. Te jotka täällä Suomi24 sivuilla päivittäin räyhäätte ja haukutte Johanna Tukiaista, olette vähintään yhtä oksettavia kuin rouva tuxu itse. Elämäni pahin virhe oli tehdä sposti tili tänne jumalan selän taakse. HYI- prkl ...............
Sanos muuta. Itse juuri avasin uuden keskustelun tuksujen kanssa Rikollisista. Poistui sekunnin sadasosassa?
Ihmettelin miksi kukaan tuksulandiassa paikalla olleista puuttunut koirien kohteluun. Palsta on PYHITETTY tuksujen haukkumiselle. Kaikki muut pyhiä ihmisiä.
- snifi
Artohan oli ihan harmiton pikkuäijä tähän verrattuna...
- Sympaattiset <3
Johanna
- Los Angeli
Arto on iskunkestävä sissi Los Angelista!
- Toinen Tanskassa?
Dolls-päiväkirja 20.6.2013:
"JUHANNUKSENVIETTO KÖÖPENHAMINASSA TANSKASSA UUDEN MIEHENI KANSSA!
Tanskassa ei kuulemma vietetä juhannusta ollenkaan, mikä tuli minulle yllätyksenä. Uusi mieheni kuitenkin haluaa, että lennän hänen luokseen Kööpenhaminaan. Hän on oikeasti tosi komea, pitkä viikinki. Minua pari vuotta nuorempi itseasiassa, mutta yritysjohtaja, kukka-alalla, kuten yksi existäni juutalainen Udi oli...
... Hih, hauskaa juhannusta kaikille!!!!!
Mulla on nyt onneksi oma juhannusheila!..."- AleksiJoonas
Täyttä roskaa. Ei persaukinen Tunkero mihinkään Tanskaan ole lähdössä eikä mitään tanskalaista miestä ole olemassakaan. Juoppo hourii vain p*skaa. Hihna luistaa ja mopo on karannut jo aikapäiviä sitten, ja yhdellä kädellähän sitä oli aina ohjastettukin...
- Kirjaa luettu :(
AleksiJoonas kirjoitti:
Täyttä roskaa. Ei persaukinen Tunkero mihinkään Tanskaan ole lähdössä eikä mitään tanskalaista miestä ole olemassakaan. Juoppo hourii vain p*skaa. Hihna luistaa ja mopo on karannut jo aikapäiviä sitten, ja yhdellä kädellähän sitä oli aina ohjastettukin...
Tuksun tulevaisuus: päihteiden käyttö asunnottomien sijoittelupaikassa 24/7 veronmaksajien laskuun. Pääseeköhän koko glamour-porukka samaan paikkaan?
Näillä sankareilla ei ole enää toivoa. - Stadin paparazzi
AleksiJoonas kirjoitti:
Todennäköisesti ei lähde Tanskaan, mutta jos lähtisi, se olisi työ, maksullinen escort service -keikka.
- Juhannushomo
Stadin paparazzi kirjoitti:
Todennäköisesti ei lähde Tanskaan, mutta jos lähtisi, se olisi työ, maksullinen escort service -keikka.
Tuksulla oli rauhallinen juhannuksenvietto Jollaksessa vain jääteetä nauttien uuden ns. Huojuvan homon kanssa ( = rahaton juhannus, mutta hirveät lärvit lääkkeiden kera Herttoniemen pusikoissa ja rannoilla homoseksuaalin kanssa pörräten):
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Rauhallista-juhannuksen-viettoa-Jollaksessa/1007353
- voihan nyt
no ei tosta nyt KUKAAN maksa, eikä edes ota ilmaiseksi!
- naurut pääsi
auts..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1016142Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3335775Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie585016Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3253796Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42295Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1372227Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1081312- 101063
- 175947
- 56783