Tilanteeni on hieman outo. Minulla on useita miespuolisia kavereita, jotka tunnen ex-mieheni kautta jo vuosien takaa. Törmään näihin miehiin sattumalta kaupoissa, baarissa, lounaspaikassa (pienellä paikkakunnalla). Osa miehistä on varattuja osa vapaita.
Olen viime aikoina (eromme jälkeen) huomannut, että monet miehistä ovat kiinnostuneet minusta ihan uudella tavalla: heittävät läppää, flirttailevat, tulevat juttelemaan... mutta en ole (esim. baarissa) uskaltanut edetä asiassa eivätkä hekään.
Olen (kai aina ollut) perushyvän näköinen nainen, hieman lady-like. Olen "epätyypillinen" nainen, (käyttäytymis/juttelu)tyyliltäni sovin hyvin kaikenlaiseen porukkaan, myös miesporukkoihin. Ehdoton etuni (omasta mielestäni) on ollut hyvät juttelutaidot, osaan vitsit, puheenaiheet, myös flirttailla, mutta en ole tyrkky tai mene överiksi. Miehelleni olin aina uskollinen, en edes halaillu muiden kanssa, vaikka hän hyväksyikin läpänheiton muiden miesten kanssa.
Ex-mieheni sain usein kehuja minusta, että on onnekas kun on tollainen nainen yms. eli ilmeisesti olen ihan kiva tyyppi.
Nyt kun olemme eronneet olisi tietenkin kiva tutustua noihin kivoihin miehiin vähän eri kannalta eli vakavissaan. Porukassa on pari tyyppiä, joista olen aina tykännyt ja oletan heidänkin pitävän minua kiinnostavana monessa mielessä.
Miten on miehet, onko teillä jokin sanaton sopimus, että toisten exiin ei kajota? Miten lähetyä entistä "perhetuttua" romanttisessa mielessä?
Miten lähestyä "superkunnollista" miestä, joka on selvästi varuillaan, koska meillä on tämä yhteinen ystävä eli exäni.
Sanottakoon vielä, että suhteet exääni on täysin kunnossa. Olemme eronneet riidassa, mutta asiat on nyt sovittu ja molemmilla menee hyvin.
- Mieskaverit & eteneminen suhteeseen
3
182
Vastaukset
- nyksä
Eksän kaverit ovat no-no. Vaikka kuinka olisi erottu "sovussa" ja välit olisivat "kunnossa" (lainausmerkit koska väitteet ovat valhetta), kavereitten iskeminen ja niiden kanssa seurustelu on ihan yksinkertaisesti v***uilua.
- lifemocker
juurikin näin
myös jonkun toisen exän pokailu on vittuilua, joten sitä ei harrasteta ainakaan HYVIEN kavereiden kesken. hyvän päivän tutut ovat sitten jo toinen asia, kun eivät ole kavereita.
- hohhoijaa...
Tykkäisitkö itse jos samainen exä deittailisi sun kavereita?
Niin, aivan.
Kuten ylempänä mainittu, tutut on toki eri asia kuin kaverit ja ystävät. Mutta mieti itse omalle kohdalle kuinka kaukainen frendi deittaamassa sun exää v*tuttaisi vähiten ja laskeskele siitä exän-loukkaamis-kertoimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472