oon 13vuotias tyttö ja viiltelen. en tiiä mikä mulla on ku en voi lopettaa sitä.. aina ku mulle sanotaa jotai mikä saa mut surulliseks meen tekee sen pahimman asian, viiltelyn..voiko joku kertoo mulle mistä mun kannattaa hakee apuu ku en haluu kertoo äitille siitä asiasta, ja oon muutenki tosi arka puhumaa näitten asioitten suhteen ! help me !
viiltely..
help me.
5
309
Vastaukset
- ehkä kumminkin
Ehkä kumminkin kannattaisi puhua äidille.
- apua puhelimesta
http://www.mll.fi/nuorille/lnpn/
Tuonne voi soittaa. - tuoltakin apua
Tuolta myös apua.
http://www.e-mielenterveys.fi/nuoret/viiltely/apua-viiltelevalle-nuorelle/ - TarviinApuu
Mun kaveri viiltelee se on 14 pihallaki keksii tekosyyn mennä pois ja alkaa viiltelee mulki tulee kyyneleit ainaku nään et se on viiltäny lisää sil on pari kertaa laitettu tikit jalkaa ku nii pahat jäljet
- eugeniikka
Äitiltäs periny toivottavasti et hanki kakaroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798