Aijjai 20 000 euron luottoraja kortissa

Menestyjä!

Nordea myönsi minulle henkilökohtaisen special credit cardin, jollaisia myönnetään vain varakkaammille asiakkaille. Mites muut, ette saa Visaa pienimmälläkään rajalla ja turvaudutte pikavippeihin? :D

Se on moro ja tsadaa, meikä poistuu kortissani olevan priority passin avulla Helsinki-Vantaan premium loungeen, jossa parit cocktailit ja sitten etelän aurinkoon. Hajotkaa oravanpyörään! :)

23

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omaa eikä velkaa

      Minulla on tällä hetkellä tuo 20000 pankkitilillä ja tietenkin muuta varallisuutta reilusti enemmän muissa kohteissa. Luottokorttikin on, mutta ei sillä ole käyttöä kun on omasta takaa rahaa.

    • Hyvää matkaa

      Priority Passilla ei pääse Helsinki-Vantaalla kuin kahteen loungeen eli Aspireen ja Almost@Homeen. Tiedän koska itsellänikin kyseinen kortti on (tuli American Express Platinumin kylkiäisenä).

      Itse asiassa koko kentällä ei ole yhtään Premium-nimistä loungea. Ja jos odotat cocktaileja loungessa saavasi niin tulet pettymään pahasti. Ei ainakaan Helsinki-Vantaalla!

      Omassa kortissani ei ole mitään sovittua luottorajaa.

    • Suomalaista kateutta

      Voi eikä!

      Kateelliset tulivat heti valehtelemaan tänne!

      Aloittaja on rikas, miksi muut ovat kateellisia??????????

      • Hyvää matkaa

        Ole hyvä ja kerro mikä viestissäni ole valetta?


      • 14+15
        Hyvää matkaa kirjoitti:

        Ole hyvä ja kerro mikä viestissäni ole valetta?

        ole hyvä ja kerro mikä viestissäni EI ole valhetta :D


      • Hyvää matkaa
        14+15 kirjoitti:

        ole hyvä ja kerro mikä viestissäni EI ole valhetta :D

        Todellakin, "ole" = "oli". Pieni virhe nopeasti kirjoittaessa.

        Tärkeintä kuitenkin on:

        - Helsinki-Vantaalla ei ole kuin kaksi loungea joihin pääsee Priority Passilla
        - Helsinki-Vantaalla ei ole yhtään Premium Lounge -nimistä loungea
        - Helsinki-Vantaa loungeissa ei saa cocktaileja (vaikka sellaisesta joka ei ole koskaan yhdessäkään niissä käynyt tietysti tuntuu että niissä on varmaan vaikka mitä luksusta)


      • Köyhät
        Hyvää matkaa kirjoitti:

        Todellakin, "ole" = "oli". Pieni virhe nopeasti kirjoittaessa.

        Tärkeintä kuitenkin on:

        - Helsinki-Vantaalla ei ole kuin kaksi loungea joihin pääsee Priority Passilla
        - Helsinki-Vantaalla ei ole yhtään Premium Lounge -nimistä loungea
        - Helsinki-Vantaa loungeissa ei saa cocktaileja (vaikka sellaisesta joka ei ole koskaan yhdessäkään niissä käynyt tietysti tuntuu että niissä on varmaan vaikka mitä luksusta)

        Köyhä valehtelija, mee töihin!!!!!


    • 0dpdfin

      En ole koskaan ollut Nordean asiakas, kävin siellä vain hoitamassa sukulaiseni asioita kun olin hänen edunvalvojansa. Sukulaisen kuoltua en meinannut millään saada lopputilitystä varten tiliotteita, työ ja tuska siinä oli ja ajattelin että saa paljon virrta vettä Vantassa ennen kuin Nordean ovenkahvaan tartun uudestaan.

      Stokkan kanta-asiakaskortti muuttui Nordean Master-Cardiksi ja semmonen mulla on vaikkemmä paloa Stokmannilta ostele. Tonnin luottoraja siinä on. Olen sitä joskus käyttänyt.

      Omasta pankista mulla on Visa debit-credit -kortti ja siinä on kans luottoraja 1000 euroa. Olen mä sitäkin käyttänyt.

      En juurikaan matkustele, pelkään lentämistä enkä mitään coctaileja tartte.

      • Wat?

        Miten hikinen tarinas liitty mihinkään???


    • ei keksi nyt oikee

      Mitähän kukaan tekee 20 000€ luottorajalla luottokortissa?

      Siis sinä päivänä kun tuo luottokortti on tapissa, niin kortin haltija huutaa hoosiannaa!

    • köyhis

      Käytössäni oli mk-aikaan koemielessä Diners ilman luottorajaa.
      Kortin kykiäisenä oli kaikki ajateltavissa olevat tilanteet ja kustannukset kattava matkavakuutus.

      Kortin käytettävyys oli minulle rajallinen joten palautin sen 4kk:n jälkeen.
      M-C on paljon käyttökelpoisempi. 5000€:n raja on minulle riittävä. Varsinaista luottopuolta en käytä lainkaan mutta maksan kaiken mahdollisen kortin maksuaikaominaisuudella. Periaatteesta!

      Olemme etelässä keväät ja syksyt, nyt lähdemme 24.08..
      En harrasta coctaileja mutta täytän jääkaappini haluamillani juomilla.
      Pitemmän oleilun aikana siinä täytyy olla tolkku mukana.

      Mutta toivotan sinulle menestymistä siellä etelän auringossa!

    • sdfddsfdbggfbs

      Kertoo siis siitä, että pankki tietää sinun jatkuvasti käyttävän paljon luottoa ja makselevan korkoja heille. Eli ilmeisesti tuloja on kohtuullisesti, joilla pystyy noita luottokorttilaskuja maksamaan, mutta omaisuutta ei ole senttiäkään, kun täytyy koko ajan luotolla elää.

      Voi raukkaa. Opettele säästämään.

    • luus

      Älä unta nää! Jos olisit sanojesi takana, et kyllä varmaankaan olisi täällä krjoittelemassa. Vai meinaatko, että olet rikastunut, kun täällä kyttäilet sopivia kynittäviä.

    • Vain Luottoa

      Voi sääli se on vain luottoa ei omaa rahaa. Korkeat korot ja palvelumaksut päälle.

      Minulla on aina se summa tilillä ja €uroina.

    • velkaa velkaa vaan

      Hieno homma, onnittelut aloittajalle! ei muuta kuin heti 20 000 vaan ihan tappiin saakka velan puolelle. Hyvät korkotulot kortinmyöntäjälle! Etenkin kun korkotaso nousee tulevina vuosina.

    • Luotto1

      Kyllä tuohon 20000e tulee se 4000-5000e pelkkää korkoa.

    • KortillaYli 4000€/kk

      Mikä kortin luottorajassa on niin ihmeellistä, kunhan luottoa on tarpeeksi.

      Itselläni rahapussissa on 5 korttia.

      Oma visa
      Oma toinen luottokortti.
      Debit visa
      Sitten kaksi eriväristä duuniluottokorttia.

      Ikinä en ole käyttänyt omien korttejen korollista maksuaikaa, maksan aina seuraavassa kuussa 100% laskusta, suoraan E-laskulla.

      Mitä tässä on vaikeata, kortteja pitää olla riittävästi ja useammalta firmalta, yhdistelmäni ei ole koskaan pettänyt. Paitsi pimeimmässä kiinassa missä ei mikään kortti kelvannut.

    • Kr. Pennonen

      Proletaarilla on vain yksi luottokortti, M-C 5000€:n rajalla.
      Vaimolla on sen rinnakkaiskappale ja käytämme sitä vain maksuaikakorttina.

      Jotain etuja kortin väriin kuulemma liittyy.

      Roletaari lopetteli työn tekoa alkaen 53v ja vetäytyi täyteen laiskuuteen 57v jolloin myös roletaarin vaimo lopetti rahan edestä puhastelun.

      Palasimme Espanjasta muutama viikko sitten. Ensi perjantaina lähdemme viikon kaupunkilomalle.
      Syksyn Espanjan lennot on varattu.
      Prahan joulumarkkinat ovat valmistellut.
      Samoin jouluviikko urheiluopiston täysihoidossa.

      Vaikutat niin rikkaalle, että melkein käy katteeks mutta eihän sinun vaurautesi ole minulta pois.
      Ole onnellinen!

      Me köyhät yritämme kipristellä vaikka oravanpyörä on kaukana, 17v, menneisyydessä.

      Mutta nyt grillaamaan -30%:n alemakkaroita.

    • se on kortti pahvi

      Nauran sulle.
      Vilkuttelet kassalla mr. Bean tyyliin korttias, eikä kukaan noteeraa mitenkään :D:D

    • Kun rahhoo on

      Mihin varakas tarvitsisi koko luottokorttia? Minulla on Mastercard Gold ja käytän sitä hyvin harvoin ulkomaan matkoilla. Luottorajaa kortissa on vaikka lampaat söis. Ne muutamat kerrat kun olen korttia käyttänyt olen maksanut siitä tulleen laskun kerralla pois. Olipa summa miten iso tahansa.

      • Notgold

        Tapiolan Mastercard Goldiin pamahtaa vuoden vaihteessa 100€ vuosimaksu lisäksi.Tarttis olla käyttöä jatkuvasti joka kuukaudelle ennenkuin kannattaa Gold versio.


      • Kekkonen2
        Notgold kirjoitti:

        Tapiolan Mastercard Goldiin pamahtaa vuoden vaihteessa 100€ vuosimaksu lisäksi.Tarttis olla käyttöä jatkuvasti joka kuukaudelle ennenkuin kannattaa Gold versio.

        miten ihmeessä tuo 100eur / v tulee takaisin jatkuvammallakaan kaytolla?


      • Vaikka rahhoo onki

        Niinpä. Mutta on se hyvä olla suurehko (tai rajaton) luottoraja. Ihan perheellisenä, jos sattuu useamman matkan vaikkapa vain omalle perheelleen (saati suuremmallekin porukalle) lyhyessä ajassa varaamaan ja samaan aika väliin muitakin ulkomaan reissuja mahtuu, tulee sellaisesta normaalista 4000-5000 euron luottorajasta äkkiä ongelma (toki luottokortin tilille voi siirtää rahaa vaikka etukäteen, mutta joka tapauksessa monimutkaistaa asioita).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe