samsung galaxy s4 active näytön korjaus

samsung

Missä kannattaa korjuuttaa samsung galaxy s4 activen näyttö? Putosi auton penkiltä asfaltille ja hajos. Aika heikot näytöt näissä.

24

3808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • lukija.

        Eikö ton Activen pitäny olla kestävä..
        No tosin Xcover kakkonenki hävisi kestävyystestissä Lumia 920:lle.


      • lukekaa tuoteselosteet
        lukija. kirjoitti:

        Eikö ton Activen pitäny olla kestävä..
        No tosin Xcover kakkonenki hävisi kestävyystestissä Lumia 920:lle.

        Samsung galaxy s4 active on pöly ja vesitiivis. Ei iskun kestävä


    • s4 active

      Sama ongelma täällä. Olen soittanut lähes kaikki huollot läpi, ja aina vastauksena ettei kyseiseen malliin näyttöä/näytön lasia voida vaihtaa koska veden kestävyys menetetään. Ainoa vaihtoehto siis maksaa uusi laite 380€. Tämä siis ainoa vaihtoehto mihin puhelimen takuu riittää.

      • näyttö rikki täälläkin

        Eikä ole edes pudonnut, niin halki on näyttö keskeltä... Varsinainen active malli kun ei kestä edes normaalia käyttöä.


    • mullakin hajonnut
    • Pettymys

      Täällä kans hajonnu lasi. Huvittavaa että ostin activen sen takia kun mulla hajoo puhelimista lasi aina jossain vaiheessa. Noh, tästä "iskunkestävästä" activesta hajos lasi melkeen heti. Tiputin pari kertaa ja se oli siinä.

      • rubinho

        S4 Active EI ole iskunkestävä.
        S5 Active ilmeisesti on iskunkestävä, mutta milloin tulee sitten Suomeen.


      • sakara
        rubinho kirjoitti:

        S4 Active EI ole iskunkestävä.
        S5 Active ilmeisesti on iskunkestävä, mutta milloin tulee sitten Suomeen.

        Ei ole S5 activekaan iskunkestävä. Kuukauden ikäinen puhelimeni putosi kirjoituspöydältä lattialle ja lasi meni rikki. Nyt etsin huoltoa


      • Purkuapina
        rubinho kirjoitti:

        S4 Active EI ole iskunkestävä.
        S5 Active ilmeisesti on iskunkestävä, mutta milloin tulee sitten Suomeen.

        Voisin sanoo että monella on sitten todellakin hurjassa käytössä active 4, Itte teen purkutöitä ja puhelin on tippunu noin 30 kertaa erikorkeuksista jos jonkin näköiseen romukasaan eikä perkele ole halkeillu lasi. Eilen hain yhtä perävaunua ja rupesin kumarteleen ja katteleen että onko alla kaikki ok ja siinä samassa luuri maastoon ja kas reunaan halkeema :D Sanoisin että paras isonäyttöisistä puhelimista on ollu tämä. Pillaria mietin mutta taitavat olla aika vikaisia luureja. ZTE 79.rapeet hintaan saa kovan luurin :D


    • suosittelen

      Täältä kannattaa kysyä : http://puhelinklinikka.fi/
      Itse sain aikanaan loistavaa palvelua ja todella hyvän korjauksen, kun lapsen luurin lasissa oli reikä. Toki hinnat varmaan muuttuneet. Itse maksoin muistaakseni alle satasen. Luuri oli matkoineen ja korjauksineen vkon liikenteessä.

    • Jäbäleisson

      Mulle sanottiin screenfixillä, ettei activeen toimiteta varaosia, näin ollen lasia ei voi vaihtaa..

    • pirun tunarit!

      Toivottavasti ette saa lapsia ikinä. Jos kännykkää on noin vaikea pitää kädessä niin en halua edes kuvitella mitä sylivauvoille tapahtuu!!

      • näin on

        Nykynörteillä kun ei voimat riitä kännykän kannatteluun.


      • tunari täälläkin
        näin on kirjoitti:

        Nykynörteillä kun ei voimat riitä kännykän kannatteluun.

        nörtti tai ei mutta luvattoman huono kestävyys näytön lasilla.
        Luulisi laadun olevan parempaa,edellinen nokia kesti 8 vuotta,vaihdoin kun oli niin kuluneen näköinen.Uudesta s-4 activesta särkyi lasi alle 2 viikon kuluttua.En kyllä suosittele kellekkään.Itse ostin sen takia että voi moottoripyöräillä rauhassa pelkäämättä puhelimen kastumista. mutta nythän se ominaisuus on mennyttä.


    • Kannattaa katsoa sellaisia malleja jotka on suunniteltu kestämään pudotuksia. S4 Active suunniteltiin kestämään vettä, pölyä mutta ei paljon iskuja. Siltä ei siis voi odottaa tällaista kestävyyttä.

    • rubinho

      Moniin malleihin löytyy iskuilta suojaavia kuoria, niitä kannattaa harkita jos arvelee puhelimen joutuvan kovaan käsittelyyn.

    • Niin tai näin

      S4 activeen kun ostaa näytönsuojakalvon, joka on suunniteltu ehkäisemään näytön hajoamista, niin bueno ratkaisu. Turhahan se on itkeä, ettei puhelin ole iskunkestävä, jossei iskunkestävää ole ostanut...

    • badalambadad

      Normaalissa s4 (gorilla glass 3) on kestävempi näyttö kuin s4 activessa (gorilla glass 2)...

    • jebouuiiaks

      Tota itseltäni hajosi activesta näyttö kun laitoin taskuun ja taskussa ei ollut mitään. Näyttö on ihan pirstaleina kokonaan.

    • ewgewg

      Se on jännä homma että ostetaan vaikka 500€ hintainen älypuhelin mutta ei viitsitä sijoittaa kunnolliseen näytön suojaan ja sitten itketään kun näyttö on halki ja korjaus maksaa 300€.
      Ite ostan aina erillisen suojalasin näytönsuojaksi, eikä ole ikinä tarvinnut lähteä näyttöä korjaamaan vaikka mihin on puhelin tippunut.
      Tuollainen iso näyttö on niin herkkä hajoamaan pelkästä tärähdyksestä vaikka olis miten muka iskun kestävä.

    • Eipä ne suojatkaan anna 100% suojaa. Kaikki riippuu käyttäjästä että osaako hän käyttää puhelinta huolellisesti.

    • tappi2001

      0405545750
      Tässä on houoltaja/korjaaja
      Tilaa saksasta osat ja noin 3 päivää on on osa saapunu korjas mun activee mikin suosittelen!!!!!.

    • bele1

      Itse kun ostin sctiben niin ei siihen sillon löytyny mitää suojoa ku on kaike kestävä...

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe