UUTINEN: Lääkärin narsismi estää avun!

Evaluator

"Masentunut nuorukainen ei saanut apua

Itsetuhoinen espoolaisnuorukainen kotiutettiin sairaalasta viikon jälkeen"

http://www.hs.fi/kaupunki/Masentunut nuorukainen ei saanut apua/a1378614182706?ref=hs-art-top-1

"Kolumni: Miksi hädässä oleva ei saa Suomessa apua?"

http://www.hs.fi/kaupunki/Kolumni Miksi hädässä oleva ei saa Suomessa apua/a1378691091121?ref=hs-art-top-2

Artikkelissa ja kolumnissa mainittu nuorukainen teki itsemurhan, koska hänet passitettiin kotiin, huolimatta valtavasta avuntarpeesta.

Itse ajattelen, että lääkärin persoonallisuushäiriö esti nuorukaisen avun saamisen. Persoonallisuushäiriö lääkärillä on äärimmäisen vakava juttu, eikä aiheesta käydä juuri ollenkaan keskustelua suomalaisessa mediassa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Persoonallisuushäiriöt

http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriö

Mitä lukijat ajattelevat?

10

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evaluator

      Mielestäni olisi jo korkea aika perustaa vuotosivusto kriminaaleista / moraalisesti hulluista lääkäreistä. Ovat liian kauan saaneet hyppiä kansalaisten silmille "auttamisen" nimissä, eikä siitä syystä ko. lääkäreiden väärinkäytöksiä tuoda riittävällä volyymilla julki. Oikeasti Sosiaali- ja terveysministeriöllä sekä Valviralla on PALJON SUUREMPI velvollisuus tiedottaa kansalaisia törkylekureista eli ns. kohulääkäreistä, jotka pilaavat potilaidensa elämiä.

      On täysin järjetöntä hyväksyä lääkäreiden "salaseura" (kollegio), jonka suojissa piilottelevat persoonallisuushäiriöineen, mielenterveys- ja päihdeongelmineen sekä peiteltyine hoitovirheineen.

      • opp. ja kasvu

        On helppo yhtyä mainitsemaasi. Kiitos muistakin samantapaista kirjoituksistasi useilla palstoilla.

        Tosiaan moraalisesti hullut lääkärit ovat narsisteja (NPH). Sosiaali- ja terveysministeriö sekä Valvira eivät tee kortta ristiin lääkäreiden valvonnan osalta. Samoin potilasasiamiehet ovat hoitohenkilökunnan puolella, eivät asiakkaan puolella.

        "Auttaminen" on heille käytännössä väärää lääkitsemistä. Esim. kliinisiä tutkimuksia ei tehdä, vaan lyödään lennosta mikä tahansa diagnoosi, päätavoitteena lääketehtaiden bonukset ja provisiot, osinkoja unohtamatta. Veikkaanpa, että he antavat asiakkailleen omien sairauksiensa koodit, esim. mainitsemasi persoonallisuuhäiriöt, päihteet, mielenterveysongelmat jne.

        He pakenevat ammattivastuuta, mikä näkyy lisääntyvinä hoitovirheinä, koska ensimmäisestäkään virheestä ei opita. Näin ollen oppiminen ja ammatillinen kasvu ovat heille tuntemattomia käsitteitä käytännössä.

        Lääkäriliitto on jäsentensä puolella, joten pitäisi perustaa "salaseura" potilas- ja ihmisoikeuksien puolesta.


      • Evaluator
        opp. ja kasvu kirjoitti:

        On helppo yhtyä mainitsemaasi. Kiitos muistakin samantapaista kirjoituksistasi useilla palstoilla.

        Tosiaan moraalisesti hullut lääkärit ovat narsisteja (NPH). Sosiaali- ja terveysministeriö sekä Valvira eivät tee kortta ristiin lääkäreiden valvonnan osalta. Samoin potilasasiamiehet ovat hoitohenkilökunnan puolella, eivät asiakkaan puolella.

        "Auttaminen" on heille käytännössä väärää lääkitsemistä. Esim. kliinisiä tutkimuksia ei tehdä, vaan lyödään lennosta mikä tahansa diagnoosi, päätavoitteena lääketehtaiden bonukset ja provisiot, osinkoja unohtamatta. Veikkaanpa, että he antavat asiakkailleen omien sairauksiensa koodit, esim. mainitsemasi persoonallisuuhäiriöt, päihteet, mielenterveysongelmat jne.

        He pakenevat ammattivastuuta, mikä näkyy lisääntyvinä hoitovirheinä, koska ensimmäisestäkään virheestä ei opita. Näin ollen oppiminen ja ammatillinen kasvu ovat heille tuntemattomia käsitteitä käytännössä.

        Lääkäriliitto on jäsentensä puolella, joten pitäisi perustaa "salaseura" potilas- ja ihmisoikeuksien puolesta.

        Kiitos palautteesta! Aion palata tähän asiaan vielä tarmokkaammin, ehkä valtamedian kautta. Näistä asioista pitää debatoida julkisesti, vaikka sitten joidenkin henkilöiden omilla nimillä ja kasvoilla. Väärin toimivat lääkärit ovat pelkureita, jotka ansaitsevat rohkeiden kansalaisten todellisen julkisen kollektiivisen mielipiteen heistä. Annetaan lääkäreille julkinen arvosana!


      • *****
        opp. ja kasvu kirjoitti:

        On helppo yhtyä mainitsemaasi. Kiitos muistakin samantapaista kirjoituksistasi useilla palstoilla.

        Tosiaan moraalisesti hullut lääkärit ovat narsisteja (NPH). Sosiaali- ja terveysministeriö sekä Valvira eivät tee kortta ristiin lääkäreiden valvonnan osalta. Samoin potilasasiamiehet ovat hoitohenkilökunnan puolella, eivät asiakkaan puolella.

        "Auttaminen" on heille käytännössä väärää lääkitsemistä. Esim. kliinisiä tutkimuksia ei tehdä, vaan lyödään lennosta mikä tahansa diagnoosi, päätavoitteena lääketehtaiden bonukset ja provisiot, osinkoja unohtamatta. Veikkaanpa, että he antavat asiakkailleen omien sairauksiensa koodit, esim. mainitsemasi persoonallisuuhäiriöt, päihteet, mielenterveysongelmat jne.

        He pakenevat ammattivastuuta, mikä näkyy lisääntyvinä hoitovirheinä, koska ensimmäisestäkään virheestä ei opita. Näin ollen oppiminen ja ammatillinen kasvu ovat heille tuntemattomia käsitteitä käytännössä.

        Lääkäriliitto on jäsentensä puolella, joten pitäisi perustaa "salaseura" potilas- ja ihmisoikeuksien puolesta.

        >>He pakenevat ammattivastuuta, mikä näkyy lisääntyvinä hoitovirheinä, koska ensimmäisestäkään virheestä ei opita. Näin ollen oppiminen ja ammatillinen kasvu ovat heille tuntemattomia käsitteitä käytännössä>>

        Tuossa on kyllä usein perää:vastuuta pakoillaan, tosiasioita ei tunnusteta ja syy siihen aika on pitkäklti siinä, että Suomesta on tullut liian järjestelmäkeskeinen maa. Pahimmillaan järjestelmäkeskeisyyden liiallinen korostuminen voi johtaa fasismiin. eli virkamiesten ja valtion etu asetetaan aina etusijallalle suhteessa yksilön(ns.tavallisen kansalaisen) oikeuksiin ja etuihin.

        .


    • nero vauhdissa

      Mainiota, kun vaikeat ongelmat saadaan ratkottua tällä keskustelupalstalla diagnooseja myöten.

      • Evaluator

        Kernaasti voit ehdottaa, että missä nämä probleemat ratkotaan, jos ei täällä. Ratkeaako ongelmat sitten Eduskuntatalon portailla megafoni kädessä? Ehdotuksia kiitos!


    • auttoiko kukaan

      Ihmetyttää miksi hänelle ei järjestetty asuntoa ja omaa kotia. Sekä raha-asiat kuntoon eli tuet.

    • aerhe r

      Lääkärit ovat MULKKUJA. Ei siitä yli pääse. Nyky-yhteiskunnassa lääkäreillä on listat keitä ihmisiä saa auttaa ja keitä ei. Ne jotka ovat listalla eivät saa apua tai heille tehdään vääriä diagnooseja ja johdatellaan väärään suuntaan avun piirissä. Tämä estää potilaan parantumisen ja pitää potilaan ikuisuuden sairaaloisena. Sivulliset yritykset kuten lääketeollisuus, mielenterveyspiiri, fysioterapeutit ja muut erikoisalan tuntijat tienaavat sivusta kun listalla oleva potilas kärsii.

    • Lekurit narsisteja

      Hei!

      Viittaan kirjoitukseen "Tappavatko" sairaalat kuolevia?:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12347847

      Katso ikävät totuudet persoonallisuushäiriöisistä lääkäreistä:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11722563

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11709146

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11709598

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11965549

      Iltalehden juttu vakavista hoitovirheistä ja tahallisesta hoidotta jättämisestä:

      Hitaan hoidon seuraukset järkyttävät - blogi vaatii muutosta: http://www.iltalehti.fi/terveys/2014070218456664_tr.shtml

      Blogi narsistilääkärien ja rikkinäisen systeemin uhreista: http://ala-sairastu-vakavasti.blogspot.fi

      Tahallisia potilaskuolemia tapahtuu liian usein persoonallisuushäiriöisten lääkärien ja sairaanhoitajien tahoilta, mutta Valvira ei puutu tilanteeseen millään tavalla. Miksi? Miksi Valvira suojelee heitä?

      Lue, että mitä kauheuksia sairaalan henkilökunta voi tarkoituksella tehdä:

      Sairaalateknikko saastutti ruiskut verellään - lähes 50 potilasta sairastui hepatiittiin: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288589784956.html

    • Useat poliisit.....

      tuomarit,lakimiehet, piispat, arkkipiispat, yrittjät, supojohto, papit, yrittäjät, maanvilkelijät, sairaahoitajat, jne... kokoomusjäseniä!

      Kaskummaa.....lääkärit kokoomus jäseniä, katsokaa vapaamuurarien jäsenlistan ammatteja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe