Olen 19 vee ja syönyt venlafaxin nimistä lääkettä pari kuukautta, muute hyvä lääke mut lopetin ku iski totaalinen impotenssi (ennen lääkettä kovat halut), mutta nyt täysin haluton ja vituttaa ku kattoo naisii ni ei herää mitää kiinnostusta ja sit hävettää vitustu just toi vittu tekis mieli ampuu se psykiatri elämä pilalla. Olen muuten hyväkuntoinen treenaan ja liikun mut tää kyl kyrsii mitä tehdä? Viimeks psykiatrille mainitsin täst ja kysyin et oisko mitää lääkeapuu ongelmaa tokas vaa et ei oo, tiedän et tää just on monel ongelmana mut joo äläkää vittu ikinä koskeko noihi masennusvitunlääkepaskoihi harrastakaa liikuntaa syökää vihanneksia kanaa vitamiineja älkää tupakoiko juoko. Oonko loppuelämän impotentti?
Vitun venlat vei halut!
23
853
Vastaukset
- Joku kahjo
No et oo loppuelämääsi impotentti. Ei se välttämättä ole venlafaxin vika vaan voi se johtua jostain muustakin syystä esim aina ei vaan tee mieli, vaikka kuinka haluaisi tai jotain. Ja kaikki päivät ei oo samanlaisia. Ite oon syöny venlaa kohta puoli vuotta ainakin ja ei oo vieny mitään haluja pois. Päinvastoin enempi tekee vaa mieli.. Ei se ole aina masislääkkeen vika jos menee halut. Voi johtua itse masennuksesta, vaikka kuinka eläisi terveellisesti ei ne asiat oo aina yks yhteen, mutta jos on oikeesta ongelmasta kyse ettei ota eteen millään niin sitten on oikeasti keskusteltava lääkärin kanssa asia puhki, että mistä voisi johtua.
- Vtuuntunut
Njaa no kattoo jos se sit ajankanssa, masennustahan mulla ei enää ole ja lopettelin tossa 4 pv sitte lääkkeen.
- 134
Vtuuntunut kirjoitti:
Njaa no kattoo jos se sit ajankanssa, masennustahan mulla ei enää ole ja lopettelin tossa 4 pv sitte lääkkeen.
psykiatrisi on aiheuttanut suurta vahinkoa sinulle, niin ne tekee melkein aina, pitää vaan taistella, siihen menee luultavasti monta vuotta ennen kuin pysyt korjaamaan psykiatrin tekemät vahingot terveydellesi, suosittelen että treenaat vielä vähän kovemmin, varsinkin kestävyysharjoittelua, se lisää hormonintuotantoa, ja ala syömään ainakin pari kuukautta pelkkää luomua, siinä ei ole haitallisia lisäaineita joten nopeuttaa vähän palautumista, yksi hyvä lisäravinto on raakakaakao, sitä saa terveyskaupoista, tavallinen kaakao ei auta
- 18+14
134 kirjoitti:
psykiatrisi on aiheuttanut suurta vahinkoa sinulle, niin ne tekee melkein aina, pitää vaan taistella, siihen menee luultavasti monta vuotta ennen kuin pysyt korjaamaan psykiatrin tekemät vahingot terveydellesi, suosittelen että treenaat vielä vähän kovemmin, varsinkin kestävyysharjoittelua, se lisää hormonintuotantoa, ja ala syömään ainakin pari kuukautta pelkkää luomua, siinä ei ole haitallisia lisäaineita joten nopeuttaa vähän palautumista, yksi hyvä lisäravinto on raakakaakao, sitä saa terveyskaupoista, tavallinen kaakao ei auta
raakakaakao..siis RAAKAKAAKAO :)))))))))))))))
mistä näitä idiootteja oikein sikiää?!?
Lääkkeen vaikutus kyllä loppuu muutaman viikon/enintään kuukauden kuluttua sen lopettamisesta! - faktat suoraan
18+14 kirjoitti:
raakakaakao..siis RAAKAKAAKAO :)))))))))))))))
mistä näitä idiootteja oikein sikiää?!?
Lääkkeen vaikutus kyllä loppuu muutaman viikon/enintään kuukauden kuluttua sen lopettamisesta!Vaikutus lakkaa, mutta jäljet jää ja voivat kestää useita vuosia.
- 5+14
Kyllä se on juurikin toi lääke joka aiheuttaa impotenssia ja vie seksihalut. Impotenssi on myös mainittu yhtenä mahdollisena venlafaksiinin sivuoireena ja siksi en ole kyseistä lääkettä edes aloittanut.
Olen paljon lukenut juttuja että tuo lääke on aiheuttanut samanlaista monille muillekkin. Lääkärit taas pääasiassa kiistävät että ssri/snri lääkkeillä olisi tällaisia haittavaikutuksia vaikka on päivänselvää että ne ovat hyvinkin yleisiä haittavaikutuksia.
Myös kaikki ssri-lääkkeet saattaa aiheuttaa impotenssia ja haluttomuutta. Kaikki lääkärit jotka tuollaista määrää pitäis kyllä saattaa vastuuseen aiheuttamistaan vahingoista. - kokemusta on
Mikäli lopetit lääkkeen vasta 4 päivää sitten niin halut kyllä tulevat takaisin. Siihen voi mennä jopa 2 kuukautta... itselläni ei vienyt haluja venlafaxin tai muut lääkkeet, mutta orgasmin saaminen oli todella vaikeaa.
- -.-,-.-
Aloittajalla juuri päinvastainen ongelma kuin itsellä. Haluaisin, ettei tekisi mieli seksiä. En syö lääkkeitä, mutta pitää varmaan pyytää jotain. Elämä helpottusi, kun ei tarvitsi kokea pahaa oloa läheisyyden puutteen vuoksi.
En osaa sanoa mitään aloittajan tilanteesta, kun en tosiaan itse lääkettä ole syönyt.- 8+5
no mutta kiva että kirjoittelit vitun donkey kong!
- "Cure" => Impotence
Et ole ainoa, joka on kastroitu mielialalääkkeillä (tsekkaa esim. oheiset linkit). Myös kyseinen aine, venlafaksiini, on erittäin haitallinen ja voi aiheuttaa muiden vakavien haittojen lisäksi jopa elämän pituisen impotenssin ja seksuaalisen haluttomuuden. Onneksi suurimmalla osalla seksuaalitoiminnot palautuvat kuukausien tai vuosien kuluessa lopettamisesta. Kuitenkin, mitä pidempään käyttö jatkuu, sitä suurempi on todennäköisyys pysyviin seksuaalitoimintovauroihin. Googlaa "Post-SSRI sexual dysfunction", jos haluut tietää tarkemmin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11618124#comment-62704435
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11724907#comment-63552514
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11684974#comment-63244124
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11717529#comment-63496324
http://www.youtube.com/watch?v=hCJ_zeC1YEU- Joku random
Taitaa juttu olla vaan niin että on psykiatrit ynm lääkärit itte täysimpotentteja/seksuaalisesti haluttomia ja niit se sit vituttaa ja haluu et muistaki tulee.
- Ejöölee
Joku random kirjoitti:
Taitaa juttu olla vaan niin että on psykiatrit ynm lääkärit itte täysimpotentteja/seksuaalisesti haluttomia ja niit se sit vituttaa ja haluu et muistaki tulee.
Lol jotai ouboita vaa naamarii ni kyl se siitä :DDD
- näin kävi
Meillä emäntä söi venloja ja muuttui lahnaksi ei palautunnut edes lääkkeen lopettamisen jälkeen halut normaaleiksi. Lääkärin kommentti oli että voi voi joskus näin käy... Perk.... No avioero tuli kun seksitön liitto alkoi rakoilla mutta nyt uuden emännän kanssa ei ole näitä ongelmia. Harkitkaa tarkoin haluatteko kemiallisen seksihaluttomuuden
- tuttu juttu
Joo, näin se valitettavasti on. SSRI:t ja muut psykiatrian "lääkkeet" tuhoavat kuvaamallasi tavalla lukuisia ihmissuhteita. Traagisinta se on kuitenkin kastroidulle itselleen, joka menettää pahimmassa tapauksessa halunsa elää kokonaan. Psykiatrinen pahoinpitely tulisi kieltää lailla, katupahoinpitelyt onkin jo kielletty.
- rsgrgreg
Venlaa olen syönyt kolme vuotta ,halut eivät ole kadonneet tai tullut impotenssia, ikää on 48 vuotta.
- hittoon snri/ssri
IOlen 32-vuotias mies.Itse söin ensin 8 vuotta Cipramilia ja sitten 2 vuotta Venlafaxinia. Ensin menivät seksihalut ja sitten tuli tuo osittainen impotenssi kuvaan. Laukemisvaikeudet olivat myös mukana koko ajan. Lopetin Venlan 1,5 vuotta sitten ja vasta tänä keväänä potenssi alkoi parantua, huomasi selkeästi miten erektio oli jälleen täysi kova verrattuna viimeiseen puolikovaan 10 vuoteen. Halut ovat myös osittain palanneet.
Avoliitto kariutui juurikin seksin puutteen takia 3 vuotta sitten, kiitos siitä vain lääkäreilleni. Uutta suhdetta jännittää vieläkin aloittaa kun ei ole varman miten seksi tulee sujumaan ja pitää edelleen testailla tomivuutta yhden illan juttujen kanssa.
Tämä erittäin vakava haittavaikutus pitäisi lääkäreiden ehdottomasti potilaalle kertoa lääkettä määrätessä. Ei paljon masentuneen elämää piristä kun parisuhde kariutuu haluttomuuden ja kyvyttömyyden vuoksi.- "Cure" => Impotence?
Todella upea kuulla, että olet saanut seksuaalitoimintojasi takaisin! Muista nostaa malja onnellesi, kaikki eivät ole yhtä onnekkaita, varsinkaan noin pitkän käytön jäljiltä. Ei ole mitenkään ennen kuulumatonta, että PSSD:stä toipuminen vie kirjaimellisesti vuosia ja kertomasi on taas uusi todiste asiasta. Monen muunkin parisuhde on murskattu SSRI/SNRI-käytöllä. Moni psykiatri ei tajua aiheuttavansa valtavaa tuhoa määrätessään näitä aineita pahaa aavistamattomille potilailleen.
- 5+14
Minä väittelin tästä asiasta erään lääkärin kanssa ja tämä lääkäri vain intti vastaan ettei näillä lääkkeillä ole negatiivisia vaikutuksia seksuaalitoimintoihin tai jos onkin niin ne ovat muka hyvin harvinaisia. Tämä lääkäri melkeinpä suuttui kun en uskonut häntä.
Olisi kyllä tehnyt mieli lyödä nyrkkiä pöytään ja huutaa takaisin oikein kunnolla. Kuitenkaan en ole suostunut käyttämään venloja vaikka lääkäri yritti oikein parhaansa mukaan manipuloida minua niiden käyttämiseen.- "Cure" => Impotence!
Seksuaalitoimintojen häiriöitä SSRI/SNRI-aineista saa arviolta ~70% käyttäjistä. Osalle vaivat jäävät pysyviksi lopettamisen jälkeen. Kysyppä lääkäriltäsi missä hän on saanut matematiikan opetuksensa. Hieno kuulla, että sinun itsesuojeluvaistosi on toiminut noin hyvin. Voit varmasti onnitella itseäsi oikeasta päätöksestä.
- keek1
Itsellä myös vaihdettiin venlohin mutta eipä ole onneksi nekään lääkkeet vaikuttanu haluihin tai kykyihin. Kannattaa vaihtaa lääkettä jos noin rajuja sivuoireita tulee.
- ...
mun mies (29v) syönyt efexoria/venlafaxinea yli 5vuotta ja ton halut ei kyllä huvenneet alun laattaamisen jälkee mihinkään!... välillä tuntuu et lisäänty vaan ku sai nupin kuntoon :) toivotaan et saat itses kuntoon...
- 7+3
En usko että sinusta impotentti tulee, ja eiköhän ne halut sieltä palaudu ajan kanssa. Vaikea uskoa, että muutaman kuukauden käytötä tulee vielä noin rankkoja pysyviä muutoksia. Toisaalta vaikutuksen olisi pitänyt luultavasti jo loppua. Koetko vieroitusoireita? Itselläni oli nimittäin helvetilliset reflat kun viimeksi yritin lopettaa lääkitystä. Ehkä kyseessä on nyt enemmänkin psykologinen asia, eikä lääkkeiden haittavaikutus joka lienee jo mennyt pääosin ohitse?
Olen vaihtanut kerran lääkitystä samasta syystä kun sinä lopetit lääkkeiden syömisen, itselläni taisi mennä muutama viikko ennenkuin tilanne palautui ennalleen.
Nykyinen lääkitys aiheuttaakin sitten lihomista, ennen olin lievästi alipainoinen, kun vaihdoin niin lihoin n. 20 kiloa reilussa vuodessa, ja nyt olen jo hieman ylipainoinen.
Että onhan näissä monissa aika vittumaiset sivuvaikutukset.- "Cure" => Impotence
Muutaman kuukauden SSRI/SNRI-käyttö riittää aiheuttamaan pitkäaikaiset, jos ei pysyvät seksuaalitoimintojen vauriot. Tästä löytyy ihan ammattilaisten analysoimia käytännön esimerkkejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144360
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.252507Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062225Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341859- 1841646
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291562Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211246- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1371198