Poliisi alkaa tutkimaan

Töölön lääkäreiden

touhuja. Sain tänään paperin jossa lukee tutkinnanjohtajan sekä kolmen tutkijan nimet. Poliisi alkaa nyt tutkimaan törkeää ihmisoikeusrikosta.

174

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N. Palmu

      Ikinä ei ole muuten tuntunut siltä, että ts:nä oleminen olisi jotenkin hävettävää, mutta tämän yhden käräjäpukarin touhuista tulee itsellekin nolo olo.

    • nou sot

      Ja olet ilmeisen varma, että tuomio myös tulee? Tutkinnan rikosnimike voi olla vaikka eläimiin sekaantuminen, ainoa millä on vähänkään merkitystä on tuomiolauselema viimeisestä oineusasteesta jossa asiaa käsitellään.

      • Mitä hävettävä siinä

        on jos ihminen haluaa oikeutta itselleen? Töölön lääkärit tämän aloittivat joten kantakoon myös seuraukset.

        Todisteet asiassa ovat sellaiset, että tuomio tulee aivan varmasti. Viimeinen oikeusaste on hovioikeus.


      • Mitä muut veikkaa
        Mitä hävettävä siinä kirjoitti:

        on jos ihminen haluaa oikeutta itselleen? Töölön lääkärit tämän aloittivat joten kantakoon myös seuraukset.

        Todisteet asiassa ovat sellaiset, että tuomio tulee aivan varmasti. Viimeinen oikeusaste on hovioikeus.

        Veikkaan lopputulokseksi pienet sakot tai ehkäpä virallinen varoitus (jos jotain löytyy).

        Eniten kärsii tulevat potilaat kun lääkärit tiukentavat hoitokriteereitä. Tulos on nähty jo tutkimusyksikön osalta kun AI on käynyt siellä rähinöimässä.


      • Tässä ei veikkaamine
        Mitä muut veikkaa kirjoitti:

        Veikkaan lopputulokseksi pienet sakot tai ehkäpä virallinen varoitus (jos jotain löytyy).

        Eniten kärsii tulevat potilaat kun lääkärit tiukentavat hoitokriteereitä. Tulos on nähty jo tutkimusyksikön osalta kun AI on käynyt siellä rähinöimässä.

        auta. Tässä asiassa on niin selvät todisteet, että siitä ei lääkärit luikertele irti. Hoitovirheestä lääkärit yleensä selviävät, mutta selvä rikos on täysin eri asia.

        Saattaa olla, että hoitosysteemi menee uusiksi. Kuinkahan kauan menee, että uudet lääkärit koulutetaan tekemään sukuelinkirurgiaa?


      • Ei ainakaan
        Tässä ei veikkaamine kirjoitti:

        auta. Tässä asiassa on niin selvät todisteet, että siitä ei lääkärit luikertele irti. Hoitovirheestä lääkärit yleensä selviävät, mutta selvä rikos on täysin eri asia.

        Saattaa olla, että hoitosysteemi menee uusiksi. Kuinkahan kauan menee, että uudet lääkärit koulutetaan tekemään sukuelinkirurgiaa?

        sinun elinaikanasi tule uusia tekijöitä. Mukavaa loppuelämää lerpun kanssa.


      • Sitten ei ketään
        Ei ainakaan kirjoitti:

        sinun elinaikanasi tule uusia tekijöitä. Mukavaa loppuelämää lerpun kanssa.

        muutakaan leikata


      • kui käy
        Sitten ei ketään kirjoitti:

        muutakaan leikata

        Ettei vaan kävisi niin, että muut leikataan muttei sinua. Ja uskallatko enää edes menmä leikkaukseen, viilto valtimoon väärällä hetkellä ja ...

        Tohtori toteaa, että valitettavasti lipsahti ja saa parin sadan sakot.


      • AlienIndie

        Kuuluuko eläimiin sekaantumisen olla mielestäsi sivistyneessä yhteiskunnassa rikos?


      • AlienIndie
        Mitä muut veikkaa kirjoitti:

        Veikkaan lopputulokseksi pienet sakot tai ehkäpä virallinen varoitus (jos jotain löytyy).

        Eniten kärsii tulevat potilaat kun lääkärit tiukentavat hoitokriteereitä. Tulos on nähty jo tutkimusyksikön osalta kun AI on käynyt siellä rähinöimässä.

        Toivon että tarkoitit viesisi luettavaksi nimenomaan niin päin, että minä olen itseäni suurempien sekopäiden aiheuttaman hoitokriteerien tiukentamisen uhri, eikä niin päin, että olen itse se suurin sekopää ja minun vastuullani on se jos joku "terve" ei saa hoitoa. Toivon sitä lähinnä itsesi kannalta, sillä karman laki pätee tässä maailmassa, ja se joka lausuu väärän todistuksen lähimmäisestään, tulee joskus jollakin tavalla joutumaan vastuuseen.

        Mutta jos nyt tarkoitit tuota jälkimmäistä niin saisiko nyt kuulla jonkun esimerkkitapauksen missä Sinun mielestäsi 100% terve (siis sellainen, jollainen minä Sinun mielestäsi en ole) on viimeisen 10 kuukauden aikana saanut tutkimusyksikössä asiatonta kohtelua, joka on osoitettavissa minusta johtuvaksi?


      • valitse itse
        AlienIndie kirjoitti:

        Kuuluuko eläimiin sekaantumisen olla mielestäsi sivistyneessä yhteiskunnassa rikos?

        Nai minun puolestani vaikka kanaa, tai hiirtä jos se on sopivamman kokoinen sinulle.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Toivon että tarkoitit viesisi luettavaksi nimenomaan niin päin, että minä olen itseäni suurempien sekopäiden aiheuttaman hoitokriteerien tiukentamisen uhri, eikä niin päin, että olen itse se suurin sekopää ja minun vastuullani on se jos joku "terve" ei saa hoitoa. Toivon sitä lähinnä itsesi kannalta, sillä karman laki pätee tässä maailmassa, ja se joka lausuu väärän todistuksen lähimmäisestään, tulee joskus jollakin tavalla joutumaan vastuuseen.

        Mutta jos nyt tarkoitit tuota jälkimmäistä niin saisiko nyt kuulla jonkun esimerkkitapauksen missä Sinun mielestäsi 100% terve (siis sellainen, jollainen minä Sinun mielestäsi en ole) on viimeisen 10 kuukauden aikana saanut tutkimusyksikössä asiatonta kohtelua, joka on osoitettavissa minusta johtuvaksi?

        Sitä paitsi jos misakin, maissitan, valerien, saanan, nemmyn ja danzan kaltaiset avoihoitotapaukset ovat päässeet taannoin tutkimukset läpi liehuvin lipuin, on hoitokriteerien tiukentaminen varmasti paikallaankin.


      • AlienIndie
        valitse itse kirjoitti:

        Nai minun puolestani vaikka kanaa, tai hiirtä jos se on sopivamman kokoinen sinulle.

        Ei kun haluaisin vain kuulla perustelut miksi eläimiin sekaantumisen on hyväksyttävää olla valtion toimesta kielletty, mutta bdsm:n, prostituution, aviorikoksen ja esiaviollisen seksin ei ole.


      • mix ei
        AlienIndie kirjoitti:

        Ei kun haluaisin vain kuulla perustelut miksi eläimiin sekaantumisen on hyväksyttävää olla valtion toimesta kielletty, mutta bdsm:n, prostituution, aviorikoksen ja esiaviollisen seksin ei ole.

        Miksi edellä mainitsemasi asiat pitäisi olla kielletty?


      • toiveita vaan
        Tässä ei veikkaamine kirjoitti:

        auta. Tässä asiassa on niin selvät todisteet, että siitä ei lääkärit luikertele irti. Hoitovirheestä lääkärit yleensä selviävät, mutta selvä rikos on täysin eri asia.

        Saattaa olla, että hoitosysteemi menee uusiksi. Kuinkahan kauan menee, että uudet lääkärit koulutetaan tekemään sukuelinkirurgiaa?

        Valitettavasti oikeus ei voi kieltää lääkäreitä jatkamasta työssään. Sen sijaan lääkärit voivat hyvinkin todeta, etteivät henkilökohtaisista syistä halua operoida jotain tiettyä potilasta. Kukahan se potilas olisi?


      • AlienIndie
        mix ei kirjoitti:

        Miksi edellä mainitsemasi asiat pitäisi olla kielletty?

        Ei voida yksiselitteisesti sanoa, että lähtökohta on aina vapaus, ja jos valtio haluaa puuttua johonkin asiaan se pitää erikseen perustella. Aivan yhtä validia on sanoa, että lähtökohta on täydellinen kontrolli ja ryhmäkuri, ja jos yksilöille halutaan antaa täysi vapaus jossain asiassa se pitää erikseen perustella. Muu kuin lasten tekoon tähtäävä seksi on ollut yhteiskunnan säätelemää suurimman osan ihmiskunnan historiasta. Jos jokin ei ole rikki, sitä ei kai ole tarveta korjata?


      • Oikeus voi ottaa
        toiveita vaan kirjoitti:

        Valitettavasti oikeus ei voi kieltää lääkäreitä jatkamasta työssään. Sen sijaan lääkärit voivat hyvinkin todeta, etteivät henkilökohtaisista syistä halua operoida jotain tiettyä potilasta. Kukahan se potilas olisi?

        lääkärinoikeudet pois. Lääkäri ilman oikeuksia ei leikkaa ketään. Myöskään rikoksesta linnassa oleva lääkäri tuskin leikkaa.

        Lääkärit voidaan myös määrätä tuntuviin korvauksiin, sillä ihmisoikeusrikos on yksi vakavammista rikoksista. Totuuden nimessä täytyy sanoa, että enää en edes menisi noiden sadistien leikattavaksi.


      • Pitääkö sinun Allu
        AlienIndie kirjoitti:

        Ei voida yksiselitteisesti sanoa, että lähtökohta on aina vapaus, ja jos valtio haluaa puuttua johonkin asiaan se pitää erikseen perustella. Aivan yhtä validia on sanoa, että lähtökohta on täydellinen kontrolli ja ryhmäkuri, ja jos yksilöille halutaan antaa täysi vapaus jossain asiassa se pitää erikseen perustella. Muu kuin lasten tekoon tähtäävä seksi on ollut yhteiskunnan säätelemää suurimman osan ihmiskunnan historiasta. Jos jokin ei ole rikki, sitä ei kai ole tarveta korjata?

        sotkeentua joka ainoaan kestjuun noiden typerien juttujesi kanssa?


      • ???
        Oikeus voi ottaa kirjoitti:

        lääkärinoikeudet pois. Lääkäri ilman oikeuksia ei leikkaa ketään. Myöskään rikoksesta linnassa oleva lääkäri tuskin leikkaa.

        Lääkärit voidaan myös määrätä tuntuviin korvauksiin, sillä ihmisoikeusrikos on yksi vakavammista rikoksista. Totuuden nimessä täytyy sanoa, että enää en edes menisi noiden sadistien leikattavaksi.

        Kenelle ne korvaukset maksetaan ellei ole asianosaista joka on haastanut lääkärit oikeuteen.


      • Oletko tyytyväinen
        AlienIndie kirjoitti:

        Toivon että tarkoitit viesisi luettavaksi nimenomaan niin päin, että minä olen itseäni suurempien sekopäiden aiheuttaman hoitokriteerien tiukentamisen uhri, eikä niin päin, että olen itse se suurin sekopää ja minun vastuullani on se jos joku "terve" ei saa hoitoa. Toivon sitä lähinnä itsesi kannalta, sillä karman laki pätee tässä maailmassa, ja se joka lausuu väärän todistuksen lähimmäisestään, tulee joskus jollakin tavalla joutumaan vastuuseen.

        Mutta jos nyt tarkoitit tuota jälkimmäistä niin saisiko nyt kuulla jonkun esimerkkitapauksen missä Sinun mielestäsi 100% terve (siis sellainen, jollainen minä Sinun mielestäsi en ole) on viimeisen 10 kuukauden aikana saanut tutkimusyksikössä asiatonta kohtelua, joka on osoitettavissa minusta johtuvaksi?

        Jälkimmäinen pätee. Lääkärit ovat tulleet tarkemmiksi ja voi olla että jonkun hoidot viivästyy sen vuoksi.


      • Koska kyseessä on
        ??? kirjoitti:

        Kenelle ne korvaukset maksetaan ellei ole asianosaista joka on haastanut lääkärit oikeuteen.

        rikosasia niin syyttäjä haastaa lääkärit oikeuteen. Siellä voi samalla esittää korvausvaatimuksen.


      • AlienIndie
        Oletko tyytyväinen kirjoitti:

        Jälkimmäinen pätee. Lääkärit ovat tulleet tarkemmiksi ja voi olla että jonkun hoidot viivästyy sen vuoksi.

        No minä olen joka tapauksessa epäinhimillisen järjestelmän suurimpia uhreja. Pitäisikö minun sinun mielestäsi syyttää jotakuta skitsoa joka on hakenut transhoitoja? Miksi lääkärit eivät mielestäsi ole vastuussa teoistaan, vaan toimivat kuin tahdottomat koneet, aktivoiden hoitokriteerien kristysohjelman heidän aistintensa havaitessa yhden skitsofreenikon heidän vastaanotollaan? Sama kuin syyttäisi juutalaisia siitä jos oma sukulainen kuoli II maailmansodassa ja oliis sitä mieltä etteivät natsit voineet toiminnoilleen mitään.


      • ???
        Koska kyseessä on kirjoitti:

        rikosasia niin syyttäjä haastaa lääkärit oikeuteen. Siellä voi samalla esittää korvausvaatimuksen.

        Haastaako syyttäjä sinutkin oikeuteen? Todistajanahan saa vain korvauksen kuluista jotka on syntynyt todistamaan tullessa.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        No minä olen joka tapauksessa epäinhimillisen järjestelmän suurimpia uhreja. Pitäisikö minun sinun mielestäsi syyttää jotakuta skitsoa joka on hakenut transhoitoja? Miksi lääkärit eivät mielestäsi ole vastuussa teoistaan, vaan toimivat kuin tahdottomat koneet, aktivoiden hoitokriteerien kristysohjelman heidän aistintensa havaitessa yhden skitsofreenikon heidän vastaanotollaan? Sama kuin syyttäisi juutalaisia siitä jos oma sukulainen kuoli II maailmansodassa ja oliis sitä mieltä etteivät natsit voineet toiminnoilleen mitään.

        Perustelut miinukselle? Aivanko tosissanne syytätte juutalaisia koko WWII:sta? Tahdottomat sätkynuket natsit saivat juutalaisten olemassaolosta kimmokkeen aloittaa sota ympäröiviä maita vastaan, juutalaisten aiheuttamaa kaikki tyynni?


      • AlienIndie
        Pitääkö sinun Allu kirjoitti:

        sotkeentua joka ainoaan kestjuun noiden typerien juttujesi kanssa?

        Puhuin puhtaita faktoja.

        Jos olet eri mieltä, osoittaisitko missä tein virheen?


      • Entä sitten vaikka
        ??? kirjoitti:

        Haastaako syyttäjä sinutkin oikeuteen? Todistajanahan saa vain korvauksen kuluista jotka on syntynyt todistamaan tullessa.

        syyttäjä haastaakin. Todistajalle maksetaan päivärahaa sekä matkakulut. Jos olet työtön, niin saat päivärahan ja jos olet työssä käyvä, niin saa menetetyn ansion mukaan.


      • Onko todella vaikeaa
        Oletko tyytyväinen kirjoitti:

        Jälkimmäinen pätee. Lääkärit ovat tulleet tarkemmiksi ja voi olla että jonkun hoidot viivästyy sen vuoksi.

        ymmärtää sitä tosiasiaa, että lääkärit aivan itse aiheuttivat sen, että nyt heistä tehdään rikostutkinta. Jos lääkärit olisivat tehneet työnsä asiallisesti, niin mitään sotkua ei olisi.


      • Sinä Allu lässytät
        AlienIndie kirjoitti:

        Puhuin puhtaita faktoja.

        Jos olet eri mieltä, osoittaisitko missä tein virheen?

        kaikkea muuta, mutta et transhoitoihin liittyvää asiaa. Omasta mielestäsi sinä olet syytön kaikkiin maailman asioihin ja kaikissa muis on joku vika. Kukaan ei ole kiinnostunut sinun faktoistasi, mutta jostain syystä sinä et sitä tajua.


      • idvsiozo
        Oikeus voi ottaa kirjoitti:

        lääkärinoikeudet pois. Lääkäri ilman oikeuksia ei leikkaa ketään. Myöskään rikoksesta linnassa oleva lääkäri tuskin leikkaa.

        Lääkärit voidaan myös määrätä tuntuviin korvauksiin, sillä ihmisoikeusrikos on yksi vakavammista rikoksista. Totuuden nimessä täytyy sanoa, että enää en edes menisi noiden sadistien leikattavaksi.

        Kun menen ensi viikolla Töölöön leikattavaksi niin voinkin kertoa sulta terveiset ettet leikkausta edes halua.


      • AlienIndie
        Onko todella vaikeaa kirjoitti:

        ymmärtää sitä tosiasiaa, että lääkärit aivan itse aiheuttivat sen, että nyt heistä tehdään rikostutkinta. Jos lääkärit olisivat tehneet työnsä asiallisesti, niin mitään sotkua ei olisi.

        Niinpä. Aion itsekin tehdä mengelettärestä tutkintapyynnön heti, kun olen saanut kanteluun vastauksen. 2-3 viikkoa vielä menee.


      • Oletko varma, että
        idvsiozo kirjoitti:

        Kun menen ensi viikolla Töölöön leikattavaksi niin voinkin kertoa sulta terveiset ettet leikkausta edes halua.

        siellä on joku sinua leikkaamassa?


      • Mietippä vielä
        idvsiozo kirjoitti:

        Kun menen ensi viikolla Töölöön leikattavaksi niin voinkin kertoa sulta terveiset ettet leikkausta edes halua.

        En kyllä itse ainakaan myöntäisi että edes lueskelen tätä palstaa jos siitä kysyttäisiin saati alkaisin jotain terveisiä viemään.


      • igthdh
        Oletko varma, että kirjoitti:

        siellä on joku sinua leikkaamassa?

        Kyllä vain. Ja sinuakos se harmittaa.


      • .........
        igthdh kirjoitti:

        Kyllä vain. Ja sinuakos se harmittaa.

        Leikkaa varmaan vuosia ennen kuin tutkimukset on tehty ja oikeutta istuttu ja valituskierrokset käyty.


      • Justiinsa Juu
        kui käy kirjoitti:

        Ettei vaan kävisi niin, että muut leikataan muttei sinua. Ja uskallatko enää edes menmä leikkaukseen, viilto valtimoon väärällä hetkellä ja ...

        Tohtori toteaa, että valitettavasti lipsahti ja saa parin sadan sakot.

        Riittäähän noita harjoituskappaleita lääkäreille operoitavaksi. Oikeasti jos leikkauksiin ryhdytään yli 18-vuotiaana niin kyllä jälki on kauhean näköistä niin kuin on nähtävissä vaikka viimeisimmässä HS kuukausiliitteessä.


      • ............
        Justiinsa Juu kirjoitti:

        Riittäähän noita harjoituskappaleita lääkäreille operoitavaksi. Oikeasti jos leikkauksiin ryhdytään yli 18-vuotiaana niin kyllä jälki on kauhean näköistä niin kuin on nähtävissä vaikka viimeisimmässä HS kuukausiliitteessä.

        Vaikka kuinka tarkkaan yritin katsoa niitä kuvia niin molemmilla oli kaikissa kuvissa vaatteet päällä. Ei oikein pysty arvioimaan Töölön lääkäreiden kädenjälkeä kun en omaa Teräsmiehen röntgenkatsetta joka näkee valokuvastakin vaatteiden alle.

        Alle 18 vuotiasta transsukupuolista ei saa leikata, mutta intersukupuolisten muutaman päivän ikäisten vauvojen alapäätä leikellään surutta.


      • AlienIndie
        ............ kirjoitti:

        Vaikka kuinka tarkkaan yritin katsoa niitä kuvia niin molemmilla oli kaikissa kuvissa vaatteet päällä. Ei oikein pysty arvioimaan Töölön lääkäreiden kädenjälkeä kun en omaa Teräsmiehen röntgenkatsetta joka näkee valokuvastakin vaatteiden alle.

        Alle 18 vuotiasta transsukupuolista ei saa leikata, mutta intersukupuolisten muutaman päivän ikäisten vauvojen alapäätä leikellään surutta.

        "Alle 18 vuotiasta transsukupuolista ei saa leikata, mutta intersukupuolisten muutaman päivän ikäisten vauvojen alapäätä leikellään surutta. "

        Mitä sitten? Tässähän on hyvinkin paljon logiikkaa. Älä minulta kysy että mitä, mutta jos kerran niissä perusteluissa joiden perusteella minun hoitoni on lopetettu on, niin aivan varmasti sitten tässäkin. Tehän niitä zeniläisiä älypäitä olitte, jotka näette syvää viisautta siellä missä tyhmä länsimaiseen logiikkaan sitoutunut assburgeri näkee vain kaaosta ja ristiriitoja.


      • *_*
        AlienIndie kirjoitti:

        "Alle 18 vuotiasta transsukupuolista ei saa leikata, mutta intersukupuolisten muutaman päivän ikäisten vauvojen alapäätä leikellään surutta. "

        Mitä sitten? Tässähän on hyvinkin paljon logiikkaa. Älä minulta kysy että mitä, mutta jos kerran niissä perusteluissa joiden perusteella minun hoitoni on lopetettu on, niin aivan varmasti sitten tässäkin. Tehän niitä zeniläisiä älypäitä olitte, jotka näette syvää viisautta siellä missä tyhmä länsimaiseen logiikkaan sitoutunut assburgeri näkee vain kaaosta ja ristiriitoja.

        Juu sä ja sun logiikkas, vauvoja on varmaan ihan kiva leikellä kun ne ei tiedä oikeuksiaan! Ai niin, eihän vauvat tarvitse oikeuksia, ainakaan sun mielestä.


      • Mistä näitä
        AlienIndie kirjoitti:

        Niinpä. Aion itsekin tehdä mengelettärestä tutkintapyynnön heti, kun olen saanut kanteluun vastauksen. 2-3 viikkoa vielä menee.

        hulluja oikein tulee?


      • AlienIndie
        *_* kirjoitti:

        Juu sä ja sun logiikkas, vauvoja on varmaan ihan kiva leikellä kun ne ei tiedä oikeuksiaan! Ai niin, eihän vauvat tarvitse oikeuksia, ainakaan sun mielestä.

        Vauvat tarvitsevat oikeuksia, siksi vastustan aborttia. Luulisi sinun tämän tietävän. Tehän niitä vauvojen oikeuksia vastustatte kun aborttia kannatatte.

        Mutta minulle vittuillaan siitä, että olisi itse pitänyt 18-vuotiaana tietää joku lakijuttu, että olisi voinut tehdä valituksen siitä että ensimmäinen lähetteeni transtutkimuksiin hylättiin. Miksi vitussa samaa ei voisi vaatia vauvoilta? Ihan oikeasti, jos sille linjalle lähdetään, että on jokaisen yksilön tehtävä itse olla perillä kaikista tällaisista, niin vaatimuksen ulottaminen vauvoihinkin on vain ja ainoastaan johdonmukaista.

        Tietenkin se on lakiuskovaisen mielestä loogista, että 18 vuotta ja 1 päivän ikäiseltä voidaan vaatia täysin perillä Suomen Laista olemista, mutta 17 vuotta ja 364 päivää vanhalla ei voida olettaa olevan kykyä päättää itse omista asioistaan. Vähän kuin opiskelijoilta on kohtuullista ja inhimillistä vaatia elämään korollisella lainalla, mutta lasten kohdalla vastaava ehdotus olisi kohtuuton ja järjetön..

        Voisitko osoittaa ne virheet jotka tein analysoidessani saamaani potilaskertomusta, jos "logiikkani on perseestä".


      • AlienIndie
        Mistä näitä kirjoitti:

        hulluja oikein tulee?

        Kun öljy-yhtiöiltä tiskinali maksuja vastaanottava venäläinen syyttäjä asettaa ympäristöaktivisteja syytteeseen merirosvouksesta, hän on älykäs ja normaali ihminen. Kun tavallinen ihminen vaatii oikeuksiaan, hän on hullu.


      • ............
        AlienIndie kirjoitti:

        Vauvat tarvitsevat oikeuksia, siksi vastustan aborttia. Luulisi sinun tämän tietävän. Tehän niitä vauvojen oikeuksia vastustatte kun aborttia kannatatte.

        Mutta minulle vittuillaan siitä, että olisi itse pitänyt 18-vuotiaana tietää joku lakijuttu, että olisi voinut tehdä valituksen siitä että ensimmäinen lähetteeni transtutkimuksiin hylättiin. Miksi vitussa samaa ei voisi vaatia vauvoilta? Ihan oikeasti, jos sille linjalle lähdetään, että on jokaisen yksilön tehtävä itse olla perillä kaikista tällaisista, niin vaatimuksen ulottaminen vauvoihinkin on vain ja ainoastaan johdonmukaista.

        Tietenkin se on lakiuskovaisen mielestä loogista, että 18 vuotta ja 1 päivän ikäiseltä voidaan vaatia täysin perillä Suomen Laista olemista, mutta 17 vuotta ja 364 päivää vanhalla ei voida olettaa olevan kykyä päättää itse omista asioistaan. Vähän kuin opiskelijoilta on kohtuullista ja inhimillistä vaatia elämään korollisella lainalla, mutta lasten kohdalla vastaava ehdotus olisi kohtuuton ja järjetön..

        Voisitko osoittaa ne virheet jotka tein analysoidessani saamaani potilaskertomusta, jos "logiikkani on perseestä".

        Tässä ei ollut kyse abortista. Jos et ymmärtänyt mistä oli kyse, älä kommentoi.


      • kaivoslakimiesSusan.
        AlienIndie kirjoitti:

        No minä olen joka tapauksessa epäinhimillisen järjestelmän suurimpia uhreja. Pitäisikö minun sinun mielestäsi syyttää jotakuta skitsoa joka on hakenut transhoitoja? Miksi lääkärit eivät mielestäsi ole vastuussa teoistaan, vaan toimivat kuin tahdottomat koneet, aktivoiden hoitokriteerien kristysohjelman heidän aistintensa havaitessa yhden skitsofreenikon heidän vastaanotollaan? Sama kuin syyttäisi juutalaisia siitä jos oma sukulainen kuoli II maailmansodassa ja oliis sitä mieltä etteivät natsit voineet toiminnoilleen mitään.

        Lakimiehenä, olen tosin aina ollut tyttönen, ymmärrän lääkäreiden kannan asiaan. Eu- tasolla ei tunneta potilaan vastuuvapauskäsitettä, vastuussa on väistämättä hoidon toteuttaja, ei potilas. Teltasta kännykkäkirjoittelen joten lyhyeksi jää ja asiaansa hoitavat varmasti tietävät jutunjuuren mutta noin periaatteessa rikoslain mukaan lääkäri todella on vastuussa tekemisistään ja koska kyseessä on kokeellinen hoito- näin on- on lääkärillä oltava vakaa usko hoidon hyödystä potilaalle, potilaan oma vakaa usko ei saa vaikuttaa hoitopäätökseen. De Jure, nukkuisin nyt jos saisin unilääkkeen, tiedän ja uskon näin- jos lääkäri De Facto toteaa että uinuin eilen ja uinun huomenna on hänen päätettävä tämänyön unilääkkeen haitta ja hyöty ja tehtävä itsenäinen päätös; jos unilääke ei hänen mielestään hoida sairautta tai oiretta ja hän määrää sen kuitenkin potilaan senhetkisen tilan vuoksi tekee hän oikein De facto mutta väärin De jure. Omantunnonkydymys, ihmisen psyykettä ei osata mitata, tehdessään hoitopäätöksen lääkäri joutuu mielestäni kohtuuttoman vaikean kysymyksen eteen; hoitaako hän tilaa vai oiretta. Antakaa heille aikaa ja olkaa aitoja, kertokaa juuri mitä tunnette, myös pelkonne ja epäilyksenne. Antakaa aivan kaikki informaatio. Jos annatte tunnelukkojenne vaikuttaa keskusteluissa ettekä siksi myönnä operaation peruuttamattomuutta ja sitä, mitä Se lopulta muuttaa tai on muuttamatta psyykkeessänne, asetatte itsenne mielenvikaisen asemaan, täydellinen avoimuus on näin suuressa asiassa ainoa mahdollisuus hoidettavalle ja hoitajalle.
        Transihmisiä on ollut aina, vasta nyt tekniikka mahdollistaa hoidon. Tulevaisuudessa, jos Luoja suo, asia tullaan ymmärtämään tieteen tasolla, huomataan jokin pikku yhteys ja asia on selvä, ehkä kantasoluhoidolla. Asia on todella vaikea mutta toivoa on, turha lause miettijälle mutta ymmärtäkää myös lääkäreitä; he todella haluavat parantaa, antakaa heidän tutkia ne salaisimmatkin oireenne ja mietteenne, ongelma on kuitenkin minäkuvassa jota ei voida mittailla muuten kuin viestimällä.
        Itse uskon vakaasti omasta kokemuksestanikin että mieli voi olla naisen ja keho miehen, tietoisuuden saloja ei vielä tunneta mutta ihminen kykenee kommunikoimaan ja ilmaisemaan itsensä joten pyrkikää ilmaisemaan itsenne ja kuunnelkaa myös toisen itseilmaisu, kukaan ei voi toimia syvintä itseään vastaan, jos lääkäri empii antakaa hänenkin toimia vaistonsa mukaan, sisaret. Elämä on outo juttu.


      • gjlzbbs
        kaivoslakimiesSusan. kirjoitti:

        Lakimiehenä, olen tosin aina ollut tyttönen, ymmärrän lääkäreiden kannan asiaan. Eu- tasolla ei tunneta potilaan vastuuvapauskäsitettä, vastuussa on väistämättä hoidon toteuttaja, ei potilas. Teltasta kännykkäkirjoittelen joten lyhyeksi jää ja asiaansa hoitavat varmasti tietävät jutunjuuren mutta noin periaatteessa rikoslain mukaan lääkäri todella on vastuussa tekemisistään ja koska kyseessä on kokeellinen hoito- näin on- on lääkärillä oltava vakaa usko hoidon hyödystä potilaalle, potilaan oma vakaa usko ei saa vaikuttaa hoitopäätökseen. De Jure, nukkuisin nyt jos saisin unilääkkeen, tiedän ja uskon näin- jos lääkäri De Facto toteaa että uinuin eilen ja uinun huomenna on hänen päätettävä tämänyön unilääkkeen haitta ja hyöty ja tehtävä itsenäinen päätös; jos unilääke ei hänen mielestään hoida sairautta tai oiretta ja hän määrää sen kuitenkin potilaan senhetkisen tilan vuoksi tekee hän oikein De facto mutta väärin De jure. Omantunnonkydymys, ihmisen psyykettä ei osata mitata, tehdessään hoitopäätöksen lääkäri joutuu mielestäni kohtuuttoman vaikean kysymyksen eteen; hoitaako hän tilaa vai oiretta. Antakaa heille aikaa ja olkaa aitoja, kertokaa juuri mitä tunnette, myös pelkonne ja epäilyksenne. Antakaa aivan kaikki informaatio. Jos annatte tunnelukkojenne vaikuttaa keskusteluissa ettekä siksi myönnä operaation peruuttamattomuutta ja sitä, mitä Se lopulta muuttaa tai on muuttamatta psyykkeessänne, asetatte itsenne mielenvikaisen asemaan, täydellinen avoimuus on näin suuressa asiassa ainoa mahdollisuus hoidettavalle ja hoitajalle.
        Transihmisiä on ollut aina, vasta nyt tekniikka mahdollistaa hoidon. Tulevaisuudessa, jos Luoja suo, asia tullaan ymmärtämään tieteen tasolla, huomataan jokin pikku yhteys ja asia on selvä, ehkä kantasoluhoidolla. Asia on todella vaikea mutta toivoa on, turha lause miettijälle mutta ymmärtäkää myös lääkäreitä; he todella haluavat parantaa, antakaa heidän tutkia ne salaisimmatkin oireenne ja mietteenne, ongelma on kuitenkin minäkuvassa jota ei voida mittailla muuten kuin viestimällä.
        Itse uskon vakaasti omasta kokemuksestanikin että mieli voi olla naisen ja keho miehen, tietoisuuden saloja ei vielä tunneta mutta ihminen kykenee kommunikoimaan ja ilmaisemaan itsensä joten pyrkikää ilmaisemaan itsenne ja kuunnelkaa myös toisen itseilmaisu, kukaan ei voi toimia syvintä itseään vastaan, jos lääkäri empii antakaa hänenkin toimia vaistonsa mukaan, sisaret. Elämä on outo juttu.

        Hyvä kirjoitus. Miksi antaa hoitoja henkilölle joiden elämänlaatua hoito ei tule kohentamaan? Esim AI:n tapauksessa ei edes hormonihoito ole kohentanut hänen elämänlaatuaan tai itsetuntoaan. Tarkoitushan on että henkilöstä tulee yhteiskunnalle jatkossa hyödyllinen kalliiden hoitojen avulla ja he ovat onnellisempia. Ei syöpäsairaitakaan hoideta jos paranemisen mahdollisuutta ei ole. Saattohoito on silloin lääkärien ainoa mahdollisuus helpottaa potilaan oloa. Ei näissä transasioissa lääkäri voi henkilöä parantaa vaan tarjoaa hoitojen avulla henkilölle itselleen mahdollisuuden elämiseen onnellisena ja tuottavana henkilönä. Jos henkilöllä ongelmana on jotain muutakin kuin transsukupuolisuus ei ts-hoidot niitä ongelmia poista ja muut ongelmat olisi hoidettava pois että ts-hoidoista voi henkilö hyötyä. Tuntuu vaan että näiden mielestä joiden hoidot on evätty kaikki heidän ongelmansa johtuisivat vain transsukupuolisuudesta ja hoitoja saatuaan he olisivat maailman onnellisimpia ihmisiä. No nähty on että näin ei ole. Mikä hyöty kalliista leikkauksesta omisi RA:lle, jonka elinajan odote ei ole enää pitkä. Miten ne korjatut genitaalit edesauttavat hänen eläkeläispäiviään kun takuuvarmasti niitä ei käytetä muuhun kuin pissimiseen? Siis jos henkilö voi elää 60 vuotta originaaleillaan, niin itse en edes transsukupuolisena pysty ymmärtämään miksi korjaus pitäisi saada eläkeiässä. Jokaisessa leikkauksessa on riskinsä saatikka kuinka suuret riskit on vielä vanhemmalla ihmisellä jolla kuitenkin on niitä terveysongelmia. Kyse kun ei kuitenkaan ole mistään pienestä operaatiosta.


      • .........
        gjlzbbs kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Miksi antaa hoitoja henkilölle joiden elämänlaatua hoito ei tule kohentamaan? Esim AI:n tapauksessa ei edes hormonihoito ole kohentanut hänen elämänlaatuaan tai itsetuntoaan. Tarkoitushan on että henkilöstä tulee yhteiskunnalle jatkossa hyödyllinen kalliiden hoitojen avulla ja he ovat onnellisempia. Ei syöpäsairaitakaan hoideta jos paranemisen mahdollisuutta ei ole. Saattohoito on silloin lääkärien ainoa mahdollisuus helpottaa potilaan oloa. Ei näissä transasioissa lääkäri voi henkilöä parantaa vaan tarjoaa hoitojen avulla henkilölle itselleen mahdollisuuden elämiseen onnellisena ja tuottavana henkilönä. Jos henkilöllä ongelmana on jotain muutakin kuin transsukupuolisuus ei ts-hoidot niitä ongelmia poista ja muut ongelmat olisi hoidettava pois että ts-hoidoista voi henkilö hyötyä. Tuntuu vaan että näiden mielestä joiden hoidot on evätty kaikki heidän ongelmansa johtuisivat vain transsukupuolisuudesta ja hoitoja saatuaan he olisivat maailman onnellisimpia ihmisiä. No nähty on että näin ei ole. Mikä hyöty kalliista leikkauksesta omisi RA:lle, jonka elinajan odote ei ole enää pitkä. Miten ne korjatut genitaalit edesauttavat hänen eläkeläispäiviään kun takuuvarmasti niitä ei käytetä muuhun kuin pissimiseen? Siis jos henkilö voi elää 60 vuotta originaaleillaan, niin itse en edes transsukupuolisena pysty ymmärtämään miksi korjaus pitäisi saada eläkeiässä. Jokaisessa leikkauksessa on riskinsä saatikka kuinka suuret riskit on vielä vanhemmalla ihmisellä jolla kuitenkin on niitä terveysongelmia. Kyse kun ei kuitenkaan ole mistään pienestä operaatiosta.

        AI:n tapauksessa elinaikaodote on pitkä mikäli hän pystyy parantumaan psyykkisistä ongelmistaan. Ilmeisesti lääkärit ovat pelänneet että elämänolosuhteet vain pahenisi jos prosessi hoidettaisiin loppuun ja voisi johtaa itsetuhoon.
        RA:n tapausta ei voi torpata lyhyen elinikäodotuksen vuoksi, elämää voisi olla jäljellä todennäköisesti 20-25 vuotta (jopa enemmänkin) ja hoitoja annetaan muissa sairauksissa lyhyemmäksikin elinaikaodotteeseen. Tuo genitaalien "hyödyllisyys" on hyvin epärelevantti aihe vaikkakin RA:n tapauksessa esimerkki päteekin, mutta mistäpä sitä tietää vaikka hän joskus hylkäisikin vaimonsa ja rakastuisi mieheen.


      • klevz
        ......... kirjoitti:

        AI:n tapauksessa elinaikaodote on pitkä mikäli hän pystyy parantumaan psyykkisistä ongelmistaan. Ilmeisesti lääkärit ovat pelänneet että elämänolosuhteet vain pahenisi jos prosessi hoidettaisiin loppuun ja voisi johtaa itsetuhoon.
        RA:n tapausta ei voi torpata lyhyen elinikäodotuksen vuoksi, elämää voisi olla jäljellä todennäköisesti 20-25 vuotta (jopa enemmänkin) ja hoitoja annetaan muissa sairauksissa lyhyemmäksikin elinaikaodotteeseen. Tuo genitaalien "hyödyllisyys" on hyvin epärelevantti aihe vaikkakin RA:n tapauksessa esimerkki päteekin, mutta mistäpä sitä tietää vaikka hän joskus hylkäisikin vaimonsa ja rakastuisi mieheen.

        AI on kuin säikky jänis auton valokiilassa. Diagnoosin saaminen ja hormonihoito eivät ole olleet hänelle avuksi että voisi nauttia elämästä ja kyetä sosiaaliseen kanssakäymiseen muualla kuin netissä joten prosessi on pysähtynyt siihen. Ei kaikkia muita voi syyllistää oman elämänsä surkeudesta jos itse ei tee asioiden parantamiseksi mitään vaikka apua on tarjottu.

        RA:n tapauksessa taas myöhäinen hoitoihin hakeutuminen, terveysasiat ja varsinkn liian suuri suu eivät ole olleet hänelle eduksi.


      • Mitään en myönnä
        Mietippä vielä kirjoitti:

        En kyllä itse ainakaan myöntäisi että edes lueskelen tätä palstaa jos siitä kysyttäisiin saati alkaisin jotain terveisiä viemään.

        mutta juttuja täällä luen ja vielä niihin vastailenkin saati että ketään ts:ää en tunne enkä itse varsinkaan ole.


      • Miksi koko ajan
        klevz kirjoitti:

        AI on kuin säikky jänis auton valokiilassa. Diagnoosin saaminen ja hormonihoito eivät ole olleet hänelle avuksi että voisi nauttia elämästä ja kyetä sosiaaliseen kanssakäymiseen muualla kuin netissä joten prosessi on pysähtynyt siihen. Ei kaikkia muita voi syyllistää oman elämänsä surkeudesta jos itse ei tee asioiden parantamiseksi mitään vaikka apua on tarjottu.

        RA:n tapauksessa taas myöhäinen hoitoihin hakeutuminen, terveysasiat ja varsinkn liian suuri suu eivät ole olleet hänelle eduksi.

        puhutaan Reijan terveydestä, kun mitään hänellä ei mitään terveyteen liittyviä ongelmia ole? Reija haluaa asiallista kohtelua, niin hän äkkipikaisena ihmisenä kertoo suoraan mielipiteensä. Äkkipikaisuus ei ole mikään psyykkinen ongelma vaan pelkästään luonteenpiirre.


      • Niinpä niin
        Miksi koko ajan kirjoitti:

        puhutaan Reijan terveydestä, kun mitään hänellä ei mitään terveyteen liittyviä ongelmia ole? Reija haluaa asiallista kohtelua, niin hän äkkipikaisena ihmisenä kertoo suoraan mielipiteensä. Äkkipikaisuus ei ole mikään psyykkinen ongelma vaan pelkästään luonteenpiirre.

        Äkkipikaistuksissaan sitä on uhkailtu ja jopa tapettu. Jos tia-kohtaus ja korkea verenpaine ei ole terveysongemia niin mitäs ne sitten on? Ominaisuuksia ilmeisesti, lol.


      • AlienIndie
        ............ kirjoitti:

        Tässä ei ollut kyse abortista. Jos et ymmärtänyt mistä oli kyse, älä kommentoi.

        Jos puhutaan "vauvojen oikeuksista" niin kai siihen sisältyy muutakin kuin oikeus siihen ettei silvota??


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Jos puhutaan "vauvojen oikeuksista" niin kai siihen sisältyy muutakin kuin oikeus siihen ettei silvota??

        "Juu sä ja sun logiikkas, vauvoja on varmaan ihan kiva leikellä kun ne ei tiedä oikeuksiaan!" Tuo kohtahan minua viestissäsi lähinnä närästi. Tehän olette itse ilmaisseet aikaisemmin, että 18-vuotiasta minua oli ihan ok kyykyttää kun en tiennyt oikeuksiani.


      • AlienIndie
        gjlzbbs kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Miksi antaa hoitoja henkilölle joiden elämänlaatua hoito ei tule kohentamaan? Esim AI:n tapauksessa ei edes hormonihoito ole kohentanut hänen elämänlaatuaan tai itsetuntoaan. Tarkoitushan on että henkilöstä tulee yhteiskunnalle jatkossa hyödyllinen kalliiden hoitojen avulla ja he ovat onnellisempia. Ei syöpäsairaitakaan hoideta jos paranemisen mahdollisuutta ei ole. Saattohoito on silloin lääkärien ainoa mahdollisuus helpottaa potilaan oloa. Ei näissä transasioissa lääkäri voi henkilöä parantaa vaan tarjoaa hoitojen avulla henkilölle itselleen mahdollisuuden elämiseen onnellisena ja tuottavana henkilönä. Jos henkilöllä ongelmana on jotain muutakin kuin transsukupuolisuus ei ts-hoidot niitä ongelmia poista ja muut ongelmat olisi hoidettava pois että ts-hoidoista voi henkilö hyötyä. Tuntuu vaan että näiden mielestä joiden hoidot on evätty kaikki heidän ongelmansa johtuisivat vain transsukupuolisuudesta ja hoitoja saatuaan he olisivat maailman onnellisimpia ihmisiä. No nähty on että näin ei ole. Mikä hyöty kalliista leikkauksesta omisi RA:lle, jonka elinajan odote ei ole enää pitkä. Miten ne korjatut genitaalit edesauttavat hänen eläkeläispäiviään kun takuuvarmasti niitä ei käytetä muuhun kuin pissimiseen? Siis jos henkilö voi elää 60 vuotta originaaleillaan, niin itse en edes transsukupuolisena pysty ymmärtämään miksi korjaus pitäisi saada eläkeiässä. Jokaisessa leikkauksessa on riskinsä saatikka kuinka suuret riskit on vielä vanhemmalla ihmisellä jolla kuitenkin on niitä terveysongelmia. Kyse kun ei kuitenkaan ole mistään pienestä operaatiosta.

        " Esim AI:n tapauksessa ei edes hormonihoito ole kohentanut hänen elämänlaatuaan tai itsetuntoaan. "

        Onko tämä jotenkin ihmeellistä, kun huomioidaan se, että samoihin aikoihin hormonien aloituksen kanssa ajoittui joukkoraiskaukseen verrattavat traumat jättävä tapahtumasarja?

        "Tarkoitushan on että henkilöstä tulee yhteiskunnalle jatkossa hyödyllinen kalliiden hoitojen avulla ja he ovat onnellisempia."

        Aivan niin. Siksi minä vaadinkin että Suomen valtio toteuttaa sen velvollisuutensa, joka on ainoa valtioiden olemassaolon oikeutus ylipäänsä, eli suojelee viattomia yksilöitä häiriintyneiden yksilöiden mielivallalta. Paranen sitten, kun yhteiskunta ilmaisee selväsanaisesti olevansa minun puolellani sortajiani vastaan, ja laittaa sortajat vastuuseen aiheuttamastaan vahingosta.


      • AlienIndie
        kaivoslakimiesSusan. kirjoitti:

        Lakimiehenä, olen tosin aina ollut tyttönen, ymmärrän lääkäreiden kannan asiaan. Eu- tasolla ei tunneta potilaan vastuuvapauskäsitettä, vastuussa on väistämättä hoidon toteuttaja, ei potilas. Teltasta kännykkäkirjoittelen joten lyhyeksi jää ja asiaansa hoitavat varmasti tietävät jutunjuuren mutta noin periaatteessa rikoslain mukaan lääkäri todella on vastuussa tekemisistään ja koska kyseessä on kokeellinen hoito- näin on- on lääkärillä oltava vakaa usko hoidon hyödystä potilaalle, potilaan oma vakaa usko ei saa vaikuttaa hoitopäätökseen. De Jure, nukkuisin nyt jos saisin unilääkkeen, tiedän ja uskon näin- jos lääkäri De Facto toteaa että uinuin eilen ja uinun huomenna on hänen päätettävä tämänyön unilääkkeen haitta ja hyöty ja tehtävä itsenäinen päätös; jos unilääke ei hänen mielestään hoida sairautta tai oiretta ja hän määrää sen kuitenkin potilaan senhetkisen tilan vuoksi tekee hän oikein De facto mutta väärin De jure. Omantunnonkydymys, ihmisen psyykettä ei osata mitata, tehdessään hoitopäätöksen lääkäri joutuu mielestäni kohtuuttoman vaikean kysymyksen eteen; hoitaako hän tilaa vai oiretta. Antakaa heille aikaa ja olkaa aitoja, kertokaa juuri mitä tunnette, myös pelkonne ja epäilyksenne. Antakaa aivan kaikki informaatio. Jos annatte tunnelukkojenne vaikuttaa keskusteluissa ettekä siksi myönnä operaation peruuttamattomuutta ja sitä, mitä Se lopulta muuttaa tai on muuttamatta psyykkeessänne, asetatte itsenne mielenvikaisen asemaan, täydellinen avoimuus on näin suuressa asiassa ainoa mahdollisuus hoidettavalle ja hoitajalle.
        Transihmisiä on ollut aina, vasta nyt tekniikka mahdollistaa hoidon. Tulevaisuudessa, jos Luoja suo, asia tullaan ymmärtämään tieteen tasolla, huomataan jokin pikku yhteys ja asia on selvä, ehkä kantasoluhoidolla. Asia on todella vaikea mutta toivoa on, turha lause miettijälle mutta ymmärtäkää myös lääkäreitä; he todella haluavat parantaa, antakaa heidän tutkia ne salaisimmatkin oireenne ja mietteenne, ongelma on kuitenkin minäkuvassa jota ei voida mittailla muuten kuin viestimällä.
        Itse uskon vakaasti omasta kokemuksestanikin että mieli voi olla naisen ja keho miehen, tietoisuuden saloja ei vielä tunneta mutta ihminen kykenee kommunikoimaan ja ilmaisemaan itsensä joten pyrkikää ilmaisemaan itsenne ja kuunnelkaa myös toisen itseilmaisu, kukaan ei voi toimia syvintä itseään vastaan, jos lääkäri empii antakaa hänenkin toimia vaistonsa mukaan, sisaret. Elämä on outo juttu.

        Mikäköhän kivikautinen pykälä tuokin on olevinaan? Pitääkö jumalauta kaikki mitoittaa aina sen huonoimman aineksen mukaan? Koulussa jankataan samoja asioita kymmenen kertaa että varmasti hitaammatkin kestävät mukana, nvm miltä se niistä lahjakkaammista tuntuu. Kaikki lääkkeet on reseptien takana "kun eihän nyt siihen voida luottaa että tavallinen ihminen ymmärtäis lukea pakkausselostetta ja osaisi harkita itse tarvettaan lääkkeelle". Ruokaviinistä pitää maksaa iso vero ettei jotkut vammaiset vedä sillä övereitä. Kaikkeen pitää hakea joku lupa ja toimittaa selvitys jokaisesta yksityisasiasta sitä varten. Nyt sitten paljastui vielä tällainenkin. VITTU EIKÖ NIIDEN VITTU VOI VAAN ANTAA KUOLLA JOTKA ON LIIAN TYHMIÄ ELÄMÄÄN!!? MIKÄ VITTU SIINÄ ON NIIN VITUN VAIKEAA!? SAATANAN PERKELEEN VITTU!!!


      • AlienIndie
        gjlzbbs kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Miksi antaa hoitoja henkilölle joiden elämänlaatua hoito ei tule kohentamaan? Esim AI:n tapauksessa ei edes hormonihoito ole kohentanut hänen elämänlaatuaan tai itsetuntoaan. Tarkoitushan on että henkilöstä tulee yhteiskunnalle jatkossa hyödyllinen kalliiden hoitojen avulla ja he ovat onnellisempia. Ei syöpäsairaitakaan hoideta jos paranemisen mahdollisuutta ei ole. Saattohoito on silloin lääkärien ainoa mahdollisuus helpottaa potilaan oloa. Ei näissä transasioissa lääkäri voi henkilöä parantaa vaan tarjoaa hoitojen avulla henkilölle itselleen mahdollisuuden elämiseen onnellisena ja tuottavana henkilönä. Jos henkilöllä ongelmana on jotain muutakin kuin transsukupuolisuus ei ts-hoidot niitä ongelmia poista ja muut ongelmat olisi hoidettava pois että ts-hoidoista voi henkilö hyötyä. Tuntuu vaan että näiden mielestä joiden hoidot on evätty kaikki heidän ongelmansa johtuisivat vain transsukupuolisuudesta ja hoitoja saatuaan he olisivat maailman onnellisimpia ihmisiä. No nähty on että näin ei ole. Mikä hyöty kalliista leikkauksesta omisi RA:lle, jonka elinajan odote ei ole enää pitkä. Miten ne korjatut genitaalit edesauttavat hänen eläkeläispäiviään kun takuuvarmasti niitä ei käytetä muuhun kuin pissimiseen? Siis jos henkilö voi elää 60 vuotta originaaleillaan, niin itse en edes transsukupuolisena pysty ymmärtämään miksi korjaus pitäisi saada eläkeiässä. Jokaisessa leikkauksessa on riskinsä saatikka kuinka suuret riskit on vielä vanhemmalla ihmisellä jolla kuitenkin on niitä terveysongelmia. Kyse kun ei kuitenkaan ole mistään pienestä operaatiosta.

        "Tuntuu vaan että näiden mielestä joiden hoidot on evätty kaikki heidän ongelmansa johtuisivat vain transsukupuolisuudesta ja hoitoja saatuaan he olisivat maailman onnellisimpia ihmisiä. "

        En ole väittänyt (vuosia sitten kyllä, ennen kuin silloiset "ystäväni" päättivät puukottaa minua selkään). Sen sijaan on selviö että ongelmani johtuvat muista ihmisistä, heidän itsekkyydestään, ahneudestaan, piittaamattomuudestaan ja pahantahtoisuudestaan, eivätkä minusta itsestäni. Ongelmani eivät selviä ikinä, ellei totuutta niiden luonteesta olla valmiita kohtaamaan. Miksi siis te ette ole valmiita myöntämään tätä, vaan yritätte harhauttaa minua uskomaan, että olen jotenkin "syntyjäni häiriintynyt" ja olisin tullut tällaiseksi ihan missä olosuhteissa hyvänsä.

        Käykääpä aikamatkalla vuodessa 2006 katsomassa minua. Löydätte pirteän saparopäisen teinin joka katselee Salattuja Elämiä ja Narutoa ja pelaa Megamaneja eikä huoli sellaisista asioista joiden ajatteleminen ei tunnu kivalta. Ihmisen jota mietityttää enemmän millaiset verhot hän haluaa omaan asuntoonsa parin vuoden päästä kuin kykeneekö ihmiskunta ikinä saavuttamaan utopiaa (oma mikrokosmoksenihan OLI utopia minulle!) tai onko natsi-Saksan tapahtumien perusteltua olettaa voivan tapahtua uudestaan.

        Sitten todellisuuteen. Ei kuluttamani viihteen "pahisjoukko aikoo valloittaa maailman ja meidän hyvisten tehtävä on pysäyttää heidät!" -todellisuuteen (jonka kanssa minulla ei olisi ollut valittamista!) vaan ihmisluonnon todellisuuteen. Todellisuuteen jossa ei ole sankareita, ja jos joku kuvittelee sellainen olevansa, hänet ammutaan alas aivan tavallisten ihmisten toimesta.


      • AlienIndie
        klevz kirjoitti:

        AI on kuin säikky jänis auton valokiilassa. Diagnoosin saaminen ja hormonihoito eivät ole olleet hänelle avuksi että voisi nauttia elämästä ja kyetä sosiaaliseen kanssakäymiseen muualla kuin netissä joten prosessi on pysähtynyt siihen. Ei kaikkia muita voi syyllistää oman elämänsä surkeudesta jos itse ei tee asioiden parantamiseksi mitään vaikka apua on tarjottu.

        RA:n tapauksessa taas myöhäinen hoitoihin hakeutuminen, terveysasiat ja varsinkn liian suuri suu eivät ole olleet hänelle eduksi.

        " Ei kaikkia muita voi syyllistää oman elämänsä surkeudesta jos itse ei tee asioiden parantamiseksi mitään vaikka apua on tarjottu."

        Miksi pitäisi kuluttaa kalliita ja pitkällisiä terapiapalveluita kun paljon tehokkaampi hoito olisi että valtio toteuttaisi jokaisen valtion ensisijaisen velvollisuuden kansalaisiaan kohtaan ja suojelisi heitä ja jakaisi oikeutta väärintekijöille? Onko tässä sinunkaan mielestäsi ihan oikeasti mitään järkeä? Ne terapiaistunnot EIVÄT OLE HALPOJA, on todella kummallista inistä miten eläikeikäiselle ihmiselle ei saisi antaa transhoitoja kun ne on niin kalliita ja sitten toisesta suupielestä suolletaan tällaista kommenttia, että ihmisen pitää mennä terapiaan häivyttämään itsestään halu saada oikeutta sen sijaan että sitä oikeutta annettaisiin. Ja halu saada väärintekijät vastuuseen, kärsimään kuten he uhreilleen kärsimystä aiheuttivat, ei liene sairaus.

        Jos kysyt keneltä tahansa raiskauksen tai muun vakavan henkilökohtaisen rikoksen uhrilta että miltä tuntuu kun rikollinen selvisi ehdonalaisella (tai pikalomalla neljän tähden hotellissa...), saat kuulla aivan saman kuin minulta tässä: tuomio ei edistänyt kuntoutumistani, päinvastoin.

        Jos transhoitojen antaminen eläkäikäiselle on mielestäsi hurja kansantaloudellinen taakka, kannattaisi kiinnittää huomiota tähänkin. Linnasssa viidettä-kuudetta-seitsemättä kertaa olevaakin kestitään kuin hotellissa. Oikeusvaltiossa häiriintyneet yksilöt menisivät giljotiiniin viimeistään toisesta rikkeestä. Häiriintyneisyys mitataan luonnollisesti asenteessa, ei teoissa.


      • AlienIndie
        Niinpä niin kirjoitti:

        Äkkipikaistuksissaan sitä on uhkailtu ja jopa tapettu. Jos tia-kohtaus ja korkea verenpaine ei ole terveysongemia niin mitäs ne sitten on? Ominaisuuksia ilmeisesti, lol.

        Paljon tehokkaampia tappokoneita ovat aina olleet apaattiset ja kylmänrauhalliset "mä tottelen vain käskyjä" -tyypit.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        "Tuntuu vaan että näiden mielestä joiden hoidot on evätty kaikki heidän ongelmansa johtuisivat vain transsukupuolisuudesta ja hoitoja saatuaan he olisivat maailman onnellisimpia ihmisiä. "

        En ole väittänyt (vuosia sitten kyllä, ennen kuin silloiset "ystäväni" päättivät puukottaa minua selkään). Sen sijaan on selviö että ongelmani johtuvat muista ihmisistä, heidän itsekkyydestään, ahneudestaan, piittaamattomuudestaan ja pahantahtoisuudestaan, eivätkä minusta itsestäni. Ongelmani eivät selviä ikinä, ellei totuutta niiden luonteesta olla valmiita kohtaamaan. Miksi siis te ette ole valmiita myöntämään tätä, vaan yritätte harhauttaa minua uskomaan, että olen jotenkin "syntyjäni häiriintynyt" ja olisin tullut tällaiseksi ihan missä olosuhteissa hyvänsä.

        Käykääpä aikamatkalla vuodessa 2006 katsomassa minua. Löydätte pirteän saparopäisen teinin joka katselee Salattuja Elämiä ja Narutoa ja pelaa Megamaneja eikä huoli sellaisista asioista joiden ajatteleminen ei tunnu kivalta. Ihmisen jota mietityttää enemmän millaiset verhot hän haluaa omaan asuntoonsa parin vuoden päästä kuin kykeneekö ihmiskunta ikinä saavuttamaan utopiaa (oma mikrokosmoksenihan OLI utopia minulle!) tai onko natsi-Saksan tapahtumien perusteltua olettaa voivan tapahtua uudestaan.

        Sitten todellisuuteen. Ei kuluttamani viihteen "pahisjoukko aikoo valloittaa maailman ja meidän hyvisten tehtävä on pysäyttää heidät!" -todellisuuteen (jonka kanssa minulla ei olisi ollut valittamista!) vaan ihmisluonnon todellisuuteen. Todellisuuteen jossa ei ole sankareita, ja jos joku kuvittelee sellainen olevansa, hänet ammutaan alas aivan tavallisten ihmisten toimesta.

        Tälläkin hetkellä minä voisin piirtää jotain upeaa kuvaa (suosikki harrastuksia aina lukion loppuun saakka) mutta mitä teen: istun suomi24:ssa painelemassa f5:ttä jankuttaen samoja asioita joita olen jankuttanut jo sata kertaa, kyvyttömänä elämään minua ahdistavassa maailmassa ilman että huomautan siinä pielessä olevista asioista säännöllisin väliajoin. Mitä kaikkea olisin voinut saada aikaan näiden vuosien aikana, jos ihmisluonto ei olisi sellainen kuin on, vaan sellainen kuin teininä kuvittelin sen olevan. Väitättekö että olen itse valinnut, millaiseen maailmaan minut paiskataan?

        Ja justkin viime yönä luin jonkun scifitarinan jossa "ihmisluonnolle juuri sellaisena kuin se on" suunniteltu yhteiskunta oli sellainen, jossa oli älytöntä laillistettua väkivaltaa, sukupuolten epätasa-arvo 1800-luvulta ja muuta älytöntä. Oli todella mieltäylentävää.


      • TIA kohtauksesta
        Niinpä niin kirjoitti:

        Äkkipikaistuksissaan sitä on uhkailtu ja jopa tapettu. Jos tia-kohtaus ja korkea verenpaine ei ole terveysongemia niin mitäs ne sitten on? Ominaisuuksia ilmeisesti, lol.

        on kolme vuotta aikaa ja silloinkin se kesti 15min. On varmasti kauhea sairaus kun 64 vuoden aikana on saanut 15min kohtauksen. Verenpaineeni on tällä hetkellä täysin normaali joten varmasti sekin on kamala sairaus.

        Olet oikeassa, paras työkaverini oli pikaistuksissaan tappanut miehen.


      • ..........
        AlienIndie kirjoitti:

        " Esim AI:n tapauksessa ei edes hormonihoito ole kohentanut hänen elämänlaatuaan tai itsetuntoaan. "

        Onko tämä jotenkin ihmeellistä, kun huomioidaan se, että samoihin aikoihin hormonien aloituksen kanssa ajoittui joukkoraiskaukseen verrattavat traumat jättävä tapahtumasarja?

        "Tarkoitushan on että henkilöstä tulee yhteiskunnalle jatkossa hyödyllinen kalliiden hoitojen avulla ja he ovat onnellisempia."

        Aivan niin. Siksi minä vaadinkin että Suomen valtio toteuttaa sen velvollisuutensa, joka on ainoa valtioiden olemassaolon oikeutus ylipäänsä, eli suojelee viattomia yksilöitä häiriintyneiden yksilöiden mielivallalta. Paranen sitten, kun yhteiskunta ilmaisee selväsanaisesti olevansa minun puolellani sortajiani vastaan, ja laittaa sortajat vastuuseen aiheuttamastaan vahingosta.

        Todella kovia reunaehtoja jotta olet vahvoilla että voit lusmuilla elämäsi loppuun saakka. Transhoidoissa on tavoitteena saada ihminen elämään normaalia ja onnellista elämää. Kun sitten kohdallasi on havaittu ettei se tule onnistumaan, hoidot on keskeytetty (kuten kenellä tahansa) ja ohjattu muualle terapiaan. Kun sieltä olisi saatu positiivinen tulos, hoitojasi olisi jatkettu (näin tehdään muillakin). Mutta sinä et halua integroitua yhteiskuntaan sen jäsenenä vaan haluat roikkua sen ulkopuolella, syytä siis itseäsi.


      • ...........
        AlienIndie kirjoitti:

        Tälläkin hetkellä minä voisin piirtää jotain upeaa kuvaa (suosikki harrastuksia aina lukion loppuun saakka) mutta mitä teen: istun suomi24:ssa painelemassa f5:ttä jankuttaen samoja asioita joita olen jankuttanut jo sata kertaa, kyvyttömänä elämään minua ahdistavassa maailmassa ilman että huomautan siinä pielessä olevista asioista säännöllisin väliajoin. Mitä kaikkea olisin voinut saada aikaan näiden vuosien aikana, jos ihmisluonto ei olisi sellainen kuin on, vaan sellainen kuin teininä kuvittelin sen olevan. Väitättekö että olen itse valinnut, millaiseen maailmaan minut paiskataan?

        Ja justkin viime yönä luin jonkun scifitarinan jossa "ihmisluonnolle juuri sellaisena kuin se on" suunniteltu yhteiskunta oli sellainen, jossa oli älytöntä laillistettua väkivaltaa, sukupuolten epätasa-arvo 1800-luvulta ja muuta älytöntä. Oli todella mieltäylentävää.

        Miksi luet tuollaista kirjallisuutta ja piiskaat itseäsi aina vain enemmän yhteiskuntavastaiseksi. Pääsisit helpommalla kun mukautuisit.


      • AlienIndie
        .......... kirjoitti:

        Todella kovia reunaehtoja jotta olet vahvoilla että voit lusmuilla elämäsi loppuun saakka. Transhoidoissa on tavoitteena saada ihminen elämään normaalia ja onnellista elämää. Kun sitten kohdallasi on havaittu ettei se tule onnistumaan, hoidot on keskeytetty (kuten kenellä tahansa) ja ohjattu muualle terapiaan. Kun sieltä olisi saatu positiivinen tulos, hoitojasi olisi jatkettu (näin tehdään muillakin). Mutta sinä et halua integroitua yhteiskuntaan sen jäsenenä vaan haluat roikkua sen ulkopuolella, syytä siis itseäsi.

        Juu, en halua integroitua sellaiseen yhteiskuntaan, josssa minulle on ennalta määrätty orjan ja nyrkkeilysäkin asema.


      • AlienIndie
        ........... kirjoitti:

        Miksi luet tuollaista kirjallisuutta ja piiskaat itseäsi aina vain enemmän yhteiskuntavastaiseksi. Pääsisit helpommalla kun mukautuisit.

        Koska se on (ainakin osan ajasta) totuudenmukaista? Koska haluan tietää totuuden? Koska olen karvaasti saanut kokea, että todellisuuden torjuminen ja illuusioissa eläminen tuottaa takuuvarmasti kipua?

        Jos sekä illuusioissa eläminen että totuuksien selvittäminen tuottavat molemmat sadan prosentin vamuudella kipua, millä perusteilla pitäisi valita ensimmäinen. Totuus on sentään aina totuus. Illuusioista on hyötyä vain jos se suojelee sinua. Totuudesta on hyötyä aina ainakin se että se on totuus.


      • voi voi
        AlienIndie kirjoitti:

        Juu, en halua integroitua sellaiseen yhteiskuntaan, josssa minulle on ennalta määrätty orjan ja nyrkkeilysäkin asema.

        älä sitten valita jatkuvasti kuinka surkeaa on elämä.


      • huono yritys
        Miksi koko ajan kirjoitti:

        puhutaan Reijan terveydestä, kun mitään hänellä ei mitään terveyteen liittyviä ongelmia ole? Reija haluaa asiallista kohtelua, niin hän äkkipikaisena ihmisenä kertoo suoraan mielipiteensä. Äkkipikaisuus ei ole mikään psyykkinen ongelma vaan pelkästään luonteenpiirre.

        Reijan sivupersoona se siellä kirjoittaa.


      • AlienIndie
        voi voi kirjoitti:

        älä sitten valita jatkuvasti kuinka surkeaa on elämä.

        Miksi?


      • leikkaus ehdotus
        klevz kirjoitti:

        AI on kuin säikky jänis auton valokiilassa. Diagnoosin saaminen ja hormonihoito eivät ole olleet hänelle avuksi että voisi nauttia elämästä ja kyetä sosiaaliseen kanssakäymiseen muualla kuin netissä joten prosessi on pysähtynyt siihen. Ei kaikkia muita voi syyllistää oman elämänsä surkeudesta jos itse ei tee asioiden parantamiseksi mitään vaikka apua on tarjottu.

        RA:n tapauksessa taas myöhäinen hoitoihin hakeutuminen, terveysasiat ja varsinkn liian suuri suu eivät ole olleet hänelle eduksi.

        RA voisi ehdottaa lääkäreille rauhan solmimista ja aluksi ehdottaa leikkausta jossa häneltä pienennetään suuta


      • Hoitajatar
        ............ kirjoitti:

        Vaikka kuinka tarkkaan yritin katsoa niitä kuvia niin molemmilla oli kaikissa kuvissa vaatteet päällä. Ei oikein pysty arvioimaan Töölön lääkäreiden kädenjälkeä kun en omaa Teräsmiehen röntgenkatsetta joka näkee valokuvastakin vaatteiden alle.

        Alle 18 vuotiasta transsukupuolista ei saa leikata, mutta intersukupuolisten muutaman päivän ikäisten vauvojen alapäätä leikellään surutta.

        Kyllä vauvoja on pakko leikata, jos sukupuoli ei ole selvä. Syntymätodistuksessa on kohta poika/tyttö/epäselvä. Ruksi oikeaan paikkaan. Jos on epäselvä, niin lääkärit tutkivat onko kohtu, munasarjat ym. eli kumpaa sukupuolta lapsi lähinnä on ja sen mukaan leikataan.

        Tämän kysyin synnytysosastolla ollessani. Itsekin olen nyt hoitaja ja tiedän yhden tapauksen, jossa oli epäselvä lapsen sukupuoli. Jatkoa en tiedä eli kumpi tästä lapsesta tuli lopulta.


      • lkkjlk
        Hoitajatar kirjoitti:

        Kyllä vauvoja on pakko leikata, jos sukupuoli ei ole selvä. Syntymätodistuksessa on kohta poika/tyttö/epäselvä. Ruksi oikeaan paikkaan. Jos on epäselvä, niin lääkärit tutkivat onko kohtu, munasarjat ym. eli kumpaa sukupuolta lapsi lähinnä on ja sen mukaan leikataan.

        Tämän kysyin synnytysosastolla ollessani. Itsekin olen nyt hoitaja ja tiedän yhden tapauksen, jossa oli epäselvä lapsen sukupuoli. Jatkoa en tiedä eli kumpi tästä lapsesta tuli lopulta.

        Suomessa näitä intersukupuolisia lapsia hoidetaan kahdessa paikassa, (Helsingissä HYKS ja Oulussa OYS). Oulussa noudatetaan liberaalimpaa, seurantaan johtavaa menetelmää. Helsingissä halutaan nopeampaa kirurgista puuttumista. Aina ei pystytä varmentamaan oikeaa sukupuolta edes sisäisiä sukuelimiä tai kromosomeja tutkimalla. Leikkaukset eivät ole mitenkään "pakollisia", ne ovat lähes aina kosmeettisia leikkauksia ja verrattavissa pahimmillaan eräissä kulttuureissa harrastettavaan tyttöjen ympätileikkaukseen (lähes yhtä huonoin tuloksin). Vain eräät intersukupuolisuuden versiot vaativat pikaista somaattista väliintuloa vauvan hengen pelastamiseksi, muut versiot eivät edellytä pikaisia toimenpiteitä.


      • valitselääkäri
        Tässä ei veikkaamine kirjoitti:

        auta. Tässä asiassa on niin selvät todisteet, että siitä ei lääkärit luikertele irti. Hoitovirheestä lääkärit yleensä selviävät, mutta selvä rikos on täysin eri asia.

        Saattaa olla, että hoitosysteemi menee uusiksi. Kuinkahan kauan menee, että uudet lääkärit koulutetaan tekemään sukuelinkirurgiaa?

        Minä olisin taas korkkiruuvilla korvienvälistä nykäissyt ylimääräiset hömötiaiset pois. Olisit nyt onnellinen ja laulaisit kun lintu!


    • Jos saa kysyä

      Hei aloittaja, mistä tässä on kyse (en ole seurannut tätä keskustelualuetta).

      Mistä syystä ihmisoikeusrikosta aletaan tutkia ja miten Töölön lääkärit (ja ketkä) liittyvät asiaan?

      • Lue kaikki

        Tämän palstan keskustelut ja se selviää sinulle.

        Jos satut olemaan lukutaitoinen.


      • Koska Töölö lääkärit

        syyllistyivät ihmisoikeusrikokseen.


      • Ennenaikaista
        Koska Töölö lääkärit kirjoitti:

        syyllistyivät ihmisoikeusrikokseen.

        Asiasta ei ole tehty vielä tutkimustakaan saati annettu tuomiota.


      • Rikostutkinta on
        Ennenaikaista kirjoitti:

        Asiasta ei ole tehty vielä tutkimustakaan saati annettu tuomiota.

        aloitettu


      • 2+10
        Rikostutkinta on kirjoitti:

        aloitettu

        VASTA aloitettu mutta ei tehty.


      • Huomisesta

        iltasanomasta saat lukea aika paljon asiaan liittyvää. Olen siinä luultavasti kuvan kanssa. Ainakin kuvia otettiin tosi paljon.


      • Hei oikeesti...
        Lue kaikki kirjoitti:

        Tämän palstan keskustelut ja se selviää sinulle.

        Jos satut olemaan lukutaitoinen.

        Onko liian vaikea kertoa, mistä on kyse?


      • Ei onnistu
        Hei oikeesti... kirjoitti:

        Onko liian vaikea kertoa, mistä on kyse?

        Pyydetty ennenkin ja vastaus on ollut tuo sama.


      • Osta tänään Iltasano
        Hei oikeesti... kirjoitti:

        Onko liian vaikea kertoa, mistä on kyse?

        Iltasanomat niin löydät sen sieltä.


      • Julkisuuteen vaan
        Huomisesta kirjoitti:

        iltasanomasta saat lukea aika paljon asiaan liittyvää. Olen siinä luultavasti kuvan kanssa. Ainakin kuvia otettiin tosi paljon.

        Sitten olet samassa sarjassa kun Tukiainen. Aina julkisuudessa milloin mistäkin.

        Muista varmistaa, että nimi on oikein ja kuvat imartelevia.


      • Parta oli
        Huomisesta kirjoitti:

        iltasanomasta saat lukea aika paljon asiaan liittyvää. Olen siinä luultavasti kuvan kanssa. Ainakin kuvia otettiin tosi paljon.

        ainakin huonosti ajettu.


      • Surut näkyy?
        Julkisuuteen vaan kirjoitti:

        Sitten olet samassa sarjassa kun Tukiainen. Aina julkisuudessa milloin mistäkin.

        Muista varmistaa, että nimi on oikein ja kuvat imartelevia.

        Olipas RA vanhentunut ja roimasti ikäistään vanhemman näköinen. Yleensä transnaiset näyttää ikäistään nuoremmilta estrogeenien ansiosta.


      • Huh mikä
        Huomisesta kirjoitti:

        iltasanomasta saat lukea aika paljon asiaan liittyvää. Olen siinä luultavasti kuvan kanssa. Ainakin kuvia otettiin tosi paljon.

        näky. Ei se peruukki naista tee.


      • Valehteli tapansa mu
        Osta tänään Iltasano kirjoitti:

        Iltasanomat niin löydät sen sieltä.

        Paskaa puhuit taas, kuten on nähty monesti aiemminkin. Ei ollut päivän lehdessä riviäkään!

        Netistä kyllä löytyi.


      • Osuvia kommentteja
        Surut näkyy? kirjoitti:

        Olipas RA vanhentunut ja roimasti ikäistään vanhemman näköinen. Yleensä transnaiset näyttää ikäistään nuoremmilta estrogeenien ansiosta.

        iltasanomien artikkelin kommenteissa oli oikein osuva mielipide naamasta ja pimpsasta. Kannattaa lukea...


      • eikös jokainen
        Surut näkyy? kirjoitti:

        Olipas RA vanhentunut ja roimasti ikäistään vanhemman näköinen. Yleensä transnaiset näyttää ikäistään nuoremmilta estrogeenien ansiosta.

        64 vuotias näytä ikäiseltään. Kun ei itse uskalla laittaa omaa kuvaansa millään tavalla esille, niin ei pitäisi muitakaan arvostella.

        Siinä näkyy lukuisat valvotut yöt rekan ratissa ja vähiin jääneet yöunet. Ei estrogeeni sentään mikään ihmeaine ole joka nuorentaa hetkessä. Katsokaa omia naamojanne kun olette 64.


      • Toisten arvostelu
        Osuvia kommentteja kirjoitti:

        iltasanomien artikkelin kommenteissa oli oikein osuva mielipide naamasta ja pimpsasta. Kannattaa lukea...

        on yksi maailman helpoimmista asioista Siihen pystyy jokainen vaikka itse ei uskalla kuvaansa esiin laittaa. Eivät kaikki luomu naisetkaan, niin suuria kaunottaria ole.


      • jnhkljh
        eikös jokainen kirjoitti:

        64 vuotias näytä ikäiseltään. Kun ei itse uskalla laittaa omaa kuvaansa millään tavalla esille, niin ei pitäisi muitakaan arvostella.

        Siinä näkyy lukuisat valvotut yöt rekan ratissa ja vähiin jääneet yöunet. Ei estrogeeni sentään mikään ihmeaine ole joka nuorentaa hetkessä. Katsokaa omia naamojanne kun olette 64.

        On laitettu ja on katsottu. Paremmalta näyttää.


      • *_*
        Huh mikä kirjoitti:

        näky. Ei se peruukki naista tee.

        Ei peruukki naista teekkään, mutta se auttaa huomattavasti jos muuta mahdollisuutta ei ole tai ei ole tarjolla.

        En ota kantaa siihen, onko Reija läpimenevä vai ei, mutta mitä vanhemmaksi tuut, sitä vähemmän hormonit muuttavat.


      • yllättikö vai ei
        Osta tänään Iltasano kirjoitti:

        Iltasanomat niin löydät sen sieltä.

        Ei ollut perjantain, eikä viikonlopunkaan lehdessä mitän asiasta. RA valehteli, mutta kenet se yllätti?


      • yllättikö vai ei
        Osta tänään Iltasano kirjoitti:

        Iltasanomat niin löydät sen sieltä.

        Ei ollut perjantain, eikä viikonlopunkaan lehdessä mitän asiasta. RA valehteli, mutta kenet se yllätti?


      • pelottiko ra
        Koska Töölö lääkärit kirjoitti:

        syyllistyivät ihmisoikeusrikokseen.

        Lehden tietojen mukaan olet pyytänyt selvittämään ovatko läänärit syyllistyneet ihmisoikeusrikokseen. Täällä kuitenkin väität heidän jo syyllistyneen rikokseen. Ei kestänyt kantti mediassa sanoa samaa?


      • Jos vähänkin tuntee
        pelottiko ra kirjoitti:

        Lehden tietojen mukaan olet pyytänyt selvittämään ovatko läänärit syyllistyneet ihmisoikeusrikokseen. Täällä kuitenkin väität heidän jo syyllistyneen rikokseen. Ei kestänyt kantti mediassa sanoa samaa?

        lakia, niin siitä tietää jos lakia on rikottu.


      • ....
        Jos vähänkin tuntee kirjoitti:

        lakia, niin siitä tietää jos lakia on rikottu.

        Siis mistä tietää? Vaikka poliisi avaisikin tutkimuksen kun tutkimuspyyntö on tehty, poliisi voi päätyä siihen tulokseen ettei rikosta ole tapahtunut tai se on niin vähäinen että tutkimus keskeytetään.


      • viisas teko
        Jos vähänkin tuntee kirjoitti:

        lakia, niin siitä tietää jos lakia on rikottu.

        Siksi teitkin hyvin viisaasti kun et päästänyt mediassa suustasi syytteitä, vaan ainoastaan pyysit selvitystä.

        Et olekaan niin tyhmä kun mitä puhutaan.


      • 5+8
        viisas teko kirjoitti:

        Siksi teitkin hyvin viisaasti kun et päästänyt mediassa suustasi syytteitä, vaan ainoastaan pyysit selvitystä.

        Et olekaan niin tyhmä kun mitä puhutaan.

        Saanut edes jotain oppia näistä kommenteista.


      • kikuja
        .... kirjoitti:

        Siis mistä tietää? Vaikka poliisi avaisikin tutkimuksen kun tutkimuspyyntö on tehty, poliisi voi päätyä siihen tulokseen ettei rikosta ole tapahtunut tai se on niin vähäinen että tutkimus keskeytetään.

        Lait eivät ole tulkinnanvaraisia. Jos olisivat, ne kääntyisivät helposti tarkoitustaan vastaan.


      • Jos on tehty
        .... kirjoitti:

        Siis mistä tietää? Vaikka poliisi avaisikin tutkimuksen kun tutkimuspyyntö on tehty, poliisi voi päätyä siihen tulokseen ettei rikosta ole tapahtunut tai se on niin vähäinen että tutkimus keskeytetään.

        henkirikos, niin eikö silloin tiedetä, että rikos on tapahtunut? Vaikka tiedetäänkin, että rikos on tapahtunut, niin oikeusturvan takia se pitää tutkia.

        Jos on tehty pankkiryöstö, niin se kyllä tiedetään että ryöstö on tehty. Tutkinta tehdäänkin sen selvittämiseksi jotta selvitetään kuka on tehnyt ja mitä.


      • Jos et satu tietämää
        viisas teko kirjoitti:

        Siksi teitkin hyvin viisaasti kun et päästänyt mediassa suustasi syytteitä, vaan ainoastaan pyysit selvitystä.

        Et olekaan niin tyhmä kun mitä puhutaan.

        niin henkilö on aina siihen asti epäilty, kunnes tuomioistuin on tuomionsa antanut.

        Vaikka syyllisyys tiedetään, niin vasta oikeudessa se päätetään.

        Tyhmiä kommentteja täällä saa kuulla suurimmalta osalta kirjoittajista.


      • Tavallinen Reisk
        Jos et satu tietämää kirjoitti:

        niin henkilö on aina siihen asti epäilty, kunnes tuomioistuin on tuomionsa antanut.

        Vaikka syyllisyys tiedetään, niin vasta oikeudessa se päätetään.

        Tyhmiä kommentteja täällä saa kuulla suurimmalta osalta kirjoittajista.

        Tuota sinulle on täällä sanottu kymmenet kerrat, hyvä että vihdoin on mennyt perille!

        Jos teet sen mitä olet kymmenet kerrat täällä sanonut, eli luet omat kirjoituksesi läpi, niin huomast kymmenet kerrat todenneesi lääkärien tai töölön sairalan syyllistyneen ihmisoikeusrikokseen. Et siis epäilyä, vaan olet julistanut heidät syyllisiksi.


      • melkein oikein
        Jos on tehty kirjoitti:

        henkirikos, niin eikö silloin tiedetä, että rikos on tapahtunut? Vaikka tiedetäänkin, että rikos on tapahtunut, niin oikeusturvan takia se pitää tutkia.

        Jos on tehty pankkiryöstö, niin se kyllä tiedetään että ryöstö on tehty. Tutkinta tehdäänkin sen selvittämiseksi jotta selvitetään kuka on tehnyt ja mitä.

        Oikein. Mutta syyllisyys pitää myös pystyä näyttämään toteen ennen kun voidaan tuomita. Oikeus voi hyvinkin todeta ettei näyttö riitä, vaikka sinä olisitkin itse varma siitä että pankin ryösti töölön sairaalan ylilääkäri.


      • Syyllisiähän lääkäri
        Tavallinen Reisk kirjoitti:

        Tuota sinulle on täällä sanottu kymmenet kerrat, hyvä että vihdoin on mennyt perille!

        Jos teet sen mitä olet kymmenet kerrat täällä sanonut, eli luet omat kirjoituksesi läpi, niin huomast kymmenet kerrat todenneesi lääkärien tai töölön sairalan syyllistyneen ihmisoikeusrikokseen. Et siis epäilyä, vaan olet julistanut heidät syyllisiksi.

        ovatkin. Ei tosiasia muuksi muutu.


      • AlienIndie
        melkein oikein kirjoitti:

        Oikein. Mutta syyllisyys pitää myös pystyä näyttämään toteen ennen kun voidaan tuomita. Oikeus voi hyvinkin todeta ettei näyttö riitä, vaikka sinä olisitkin itse varma siitä että pankin ryösti töölön sairaalan ylilääkäri.

        Puuterin oikeus kyllä katsoi olevansa oikeutettu päättämään että minun ja misakin esittäessä ristiriitaiset kertomukset siitä mitä välillämme oli tapahtunut minä valehtelin ja misaki puhui totta, vaikka sillä ei ollut näyttöä asiasta, ja sen perusteella julistamaan minut ainoaksi syylliseksi kaikkeen asian ympärille rakentuneeseen, riippumatta kuka teki mitä. Pelkkä näytösoikeudenkäyntihän se oli, kuten diktatuureissa yleensäkin.


      • 1+1
        Syyllisiähän lääkäri kirjoitti:

        ovatkin. Ei tosiasia muuksi muutu.

        Ei ennen kun on tuomittu oikeudessa syyllisiksi.


      • *_*
        Jos et satu tietämää kirjoitti:

        niin henkilö on aina siihen asti epäilty, kunnes tuomioistuin on tuomionsa antanut.

        Vaikka syyllisyys tiedetään, niin vasta oikeudessa se päätetään.

        Tyhmiä kommentteja täällä saa kuulla suurimmalta osalta kirjoittajista.

        Syytetty on syytön, kunnes toisin todistetaan!


      • AlienIndie
        *_* kirjoitti:

        Syytetty on syytön, kunnes toisin todistetaan!

        Riippuu asiasta.


      • Voi itku teidän
        1+1 kirjoitti:

        Ei ennen kun on tuomittu oikeudessa syyllisiksi.

        jankutustanne. Henkilö seisoo savuava ase kädessään ruumiin vieressä ja 10 henkilöä on lähietäisyydellä näkemässä kun hän ampui ihmisen. Hän on teidän mielestänne syyllinen vasta, kun oikeus on todennut hänet syylliseksi. Te jaksatte jankuttaa loputtomasti.


      • Kerrankin oikein
        Voi itku teidän kirjoitti:

        jankutustanne. Henkilö seisoo savuava ase kädessään ruumiin vieressä ja 10 henkilöä on lähietäisyydellä näkemässä kun hän ampui ihmisen. Hän on teidän mielestänne syyllinen vasta, kun oikeus on todennut hänet syylliseksi. Te jaksatte jankuttaa loputtomasti.

        Juuri niin. Hän on epäilty siihen asti, että oikeus asiassa langettavan tuomion antaa.


      • väärin ja väärin
        AlienIndie kirjoitti:

        Riippuu asiasta.

        Ei riipu mitenkään asiasta. Vain oikeuslaitos tuomitsee syylliseksi.


      • Ei ollenkaan selvää
        Voi itku teidän kirjoitti:

        jankutustanne. Henkilö seisoo savuava ase kädessään ruumiin vieressä ja 10 henkilöä on lähietäisyydellä näkemässä kun hän ampui ihmisen. Hän on teidän mielestänne syyllinen vasta, kun oikeus on todennut hänet syylliseksi. Te jaksatte jankuttaa loputtomasti.

        Pari vuotta sitten sattui tapaus jossa mielisairaalasta lomalle päässyt poltti talon. Asia meni oikeuteen ja vaikka tapaus oli kiistattoman selvä, oli tunnustus, silminnäkijät ja poliisilta tekniset todisteet niin silti tekijä todettiin syyttömäksi, koska hän oli syyntakeeton. Vastuussa teosta hän kyllä oli, mutta oikeuden mukaan syytön.


      • Oletko sitä mieltä,
        Ei ollenkaan selvää kirjoitti:

        Pari vuotta sitten sattui tapaus jossa mielisairaalasta lomalle päässyt poltti talon. Asia meni oikeuteen ja vaikka tapaus oli kiistattoman selvä, oli tunnustus, silminnäkijät ja poliisilta tekniset todisteet niin silti tekijä todettiin syyttömäksi, koska hän oli syyntakeeton. Vastuussa teosta hän kyllä oli, mutta oikeuden mukaan syytön.

        että Töölön lääkärit voisivat olla syyntakeettomia?? Koska tuo henkilö ei ollut syyntakeinen, niin hän ei ollut vastuussa teostaan ja oikeus passitti hänet takaisin mielisairaalaan.


      • järjissään ovat
        Oletko sitä mieltä, kirjoitti:

        että Töölön lääkärit voisivat olla syyntakeettomia?? Koska tuo henkilö ei ollut syyntakeinen, niin hän ei ollut vastuussa teostaan ja oikeus passitti hänet takaisin mielisairaalaan.

        Oikeus voi todeta heidän toimineen juuri kuten siinä tiöanteessa pitääkin. Ei ole tällä hetkellä mitään todistetta siitä, että hoitojesi keskeytys olisi mitenkään laitonta.

        Jos sellaisia on, niin esitä ne täällä. Olethan muutenkin tuonut elämäsi tänne reposteltavaksi.


      • vain oikeus päättää
        Voi itku teidän kirjoitti:

        jankutustanne. Henkilö seisoo savuava ase kädessään ruumiin vieressä ja 10 henkilöä on lähietäisyydellä näkemässä kun hän ampui ihmisen. Hän on teidän mielestänne syyllinen vasta, kun oikeus on todennut hänet syylliseksi. Te jaksatte jankuttaa loputtomasti.

        Tässäkin esimerkkitapauksessa tekijä voidaan syyntakeettomana todeta syyttömäksi. Joutuu hän laitokseen pakkohoitoon, mutta lain silmissä hän on syytön.


      • AlienIndie
        Ei ollenkaan selvää kirjoitti:

        Pari vuotta sitten sattui tapaus jossa mielisairaalasta lomalle päässyt poltti talon. Asia meni oikeuteen ja vaikka tapaus oli kiistattoman selvä, oli tunnustus, silminnäkijät ja poliisilta tekniset todisteet niin silti tekijä todettiin syyttömäksi, koska hän oli syyntakeeton. Vastuussa teosta hän kyllä oli, mutta oikeuden mukaan syytön.

        Todella absurdia vedota johonkin syyntakeettomuustapaukseen heiveröisen argumenttisi tueksi. Etkö itse tajua miten naurettavaa se on? Olet ihan kuin tuo venäläinen merirosvosyyttäjä. Alatko myös nillittää jos joku sanoo maata pyöreäksi, "koska ei se nyt ihan täydellinen pallo oo".


      • jatketaan nyt
        vain oikeus päättää kirjoitti:

        Tässäkin esimerkkitapauksessa tekijä voidaan syyntakeettomana todeta syyttömäksi. Joutuu hän laitokseen pakkohoitoon, mutta lain silmissä hän on syytön.

        Ja jos vielä jatketaan tästä samasta kuvitteellisesta esimerkistä.

        Oikeus ottaa huomioon myös teon motiivit ja jos kyseessä on esimerkiksi itsepuolustus tilanne, niin edelleen ampuja syytön on. Vaikka toisaalta hänen toimintansa uhrin kuoleman onkin aiheuttanut ja siksi joku voi häntä syylliseksi luulla.

        Ne todistajat ovat saattaneet olla sellaisessa kulmassa etteivät ole nähneet kaikkea, vaan ainoastaan ampumisen eivätkä siksi tiedä kaikkea mitä on tapahtunut.


      • syytön mikä syytön
        Voi itku teidän kirjoitti:

        jankutustanne. Henkilö seisoo savuava ase kädessään ruumiin vieressä ja 10 henkilöä on lähietäisyydellä näkemässä kun hän ampui ihmisen. Hän on teidän mielestänne syyllinen vasta, kun oikeus on todennut hänet syylliseksi. Te jaksatte jankuttaa loputtomasti.

        Vaarini ampui silminnäkiöiden edessä kylmäverisesti puolenkymmentä miestä ja sai siitä tempusta vapaudenristin.

        Olosuhteetkin siis ratkaisee.


      • Esittäkää joku
        järjissään ovat kirjoitti:

        Oikeus voi todeta heidän toimineen juuri kuten siinä tiöanteessa pitääkin. Ei ole tällä hetkellä mitään todistetta siitä, että hoitojesi keskeytys olisi mitenkään laitonta.

        Jos sellaisia on, niin esitä ne täällä. Olethan muutenkin tuonut elämäsi tänne reposteltavaksi.

        peruste miksi täysin terveen ihmisen hoito keskeytetään ilman syytä.


      • Oikeus tutki asian
        jatketaan nyt kirjoitti:

        Ja jos vielä jatketaan tästä samasta kuvitteellisesta esimerkistä.

        Oikeus ottaa huomioon myös teon motiivit ja jos kyseessä on esimerkiksi itsepuolustus tilanne, niin edelleen ampuja syytön on. Vaikka toisaalta hänen toimintansa uhrin kuoleman onkin aiheuttanut ja siksi joku voi häntä syylliseksi luulla.

        Ne todistajat ovat saattaneet olla sellaisessa kulmassa etteivät ole nähneet kaikkea, vaan ainoastaan ampumisen eivätkä siksi tiedä kaikkea mitä on tapahtunut.

        myös siltä kantilta, että oliko kyseessä liioiteltu itsensä puolustaminen. Kyseessä on silloin hätävarjelun liioittele. Oikeus saattaa olla sitä mieltä, että ampuja olisi itse päässyt pakoon tilanteesta ja käytti turhaan voimaa.


      • 2+3
        Esittäkää joku kirjoitti:

        peruste miksi täysin terveen ihmisen hoito keskeytetään ilman syytä.

        Ellei löydy somaattista syytä niin ehkäpä vaihtoehtona on psyykkiset syyt.


      • Psykiatri Aino
        2+3 kirjoitti:

        Ellei löydy somaattista syytä niin ehkäpä vaihtoehtona on psyykkiset syyt.

        Mattila on todennut henkilön terveeksi. Mitään uutta tutkimusta joka osoittaisi potilaan psyykkisesti sairaaksi ei ole tehty.


      • AlienIndie
        jatketaan nyt kirjoitti:

        Ja jos vielä jatketaan tästä samasta kuvitteellisesta esimerkistä.

        Oikeus ottaa huomioon myös teon motiivit ja jos kyseessä on esimerkiksi itsepuolustus tilanne, niin edelleen ampuja syytön on. Vaikka toisaalta hänen toimintansa uhrin kuoleman onkin aiheuttanut ja siksi joku voi häntä syylliseksi luulla.

        Ne todistajat ovat saattaneet olla sellaisessa kulmassa etteivät ole nähneet kaikkea, vaan ainoastaan ampumisen eivätkä siksi tiedä kaikkea mitä on tapahtunut.

        Ja paskan vitut. Suomessa saa itsepuolustuksesta kyllä tuomion. Samaten jos menee väliin uhkaavaan tilanteeseen. Ja tuomio on kovempi jos uhkaavasti käyttäytyvä on ulkomaalainen, koska olet silloin väkivaltaisen hullun lisäksi myös rasisti.


      • AlienIndie
        väärin ja väärin kirjoitti:

        Ei riipu mitenkään asiasta. Vain oikeuslaitos tuomitsee syylliseksi.

        Kun minä en suorittanut yliopistossa ollessani tarpeeksi opintopisteitä masennuksen vuoksi, kela vaati minua todistamaan, etten ole huvin vuoksi ollut pummina nyhtämässä siltä rahaa. Siis olin syyllinen kunnes toisin todistin.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Kun minä en suorittanut yliopistossa ollessani tarpeeksi opintopisteitä masennuksen vuoksi, kela vaati minua todistamaan, etten ole huvin vuoksi ollut pummina nyhtämässä siltä rahaa. Siis olin syyllinen kunnes toisin todistin.

        Myös mengelettärelle olin itse syyllinen psyykkisiin ongelmiini, koska en kyennyt todistamaan henkistä väkivaltaa ja selkäänpuukotuksia tapahtuneen.

        Puuterilla olin syyllinen kaikkiin minä vs. misaki -asiasta nousseisiin riitoihin, koska en kyennyt todistamaan muun kuin keskustelulogien avulla että väitteeni misakin hyväksikäytöstä ja solvauksista pitivät paikkansa.

        Lentokenttien turvatarkastukset perustuvat logiikkaan, jonka mukaan jokainen on terroristi kunnes toisin todistetaan.

        Kapitalismi perustuu logiikkaan jonka mukaan ihmisluonto on sellainen, että ihminen makaa ja mässää tekemättä mitään ellei joku pakota.

        Poliisin puhelinkuuntelu- ym. oikeudet perustuvat logiikkaan, jonka mukaan ihmisen täytyy niissä jollain tavalla todistaa itsensä syyttömäksi, muuten toimintaa voidaan jatkaa loputtomiin.

        Kuinka pitkälle tätä listaa pitää jatkaa? Et voi olla noin hidas. Uskotko kenties myös "puolueettomaan oikeuslaitokseen" ja "kulttuurivapaaseen psykiatriaan"?


      • MiksiHoitoonTerve
        Esittäkää joku kirjoitti:

        peruste miksi täysin terveen ihmisen hoito keskeytetään ilman syytä.

        Miksi täysin terve ihminen ylipäätään tarvitsee mitän hoitoa?

        Joku vika pitää olla jos hoitoa tarvitsee, ei silloin voi olla täysin terve.


    • ygdki

      Eikö aiemmin kertomasi mukaan pitänyt oikeusasiamiehen viedä asia syyttälle? Nythän olet itse tehnyt ilmoituksen poliisille siitä että olet OMASTA mielestäsi joutunut ihmisoikeusrikoksen kohteeksi.

    • Itsekin voi tehdä

      ilmoituksen jos joutuu rikoksen uhriksi. Katsotaan ihan rauhassa mitä tapahtuu.

      • Hyvä idea

        "Katsotaan ihan rauhassa... "

        Hyvä neuvo, näytä esimerkkiä ja noudata itse omaa neuvoasi. Huomioi erityisesti se sana RAUHASSA...


    • Mun mielipiteeni on Reija, et sua ei leikattu sen takia loppuun kun sä et ole korvienvälistä tasapainossa. Terve järkinen ei juokse suomi24:n keskustelupalstalla huutelemassa asioitaan hoitavasta lääkäristään ja erityisesti ei mainitse nimiä. Sun takoituksen hakuisuus on vain julkisuuden hakuisuutta, sitä sä olet onnistunut tekemään loistavasti. Se että kirjoitan loistavasti, ei tarkoita positiivisesti. Jos sä nyt olisit ollut tasapainossa, niin sä et olis lähtenyt tähän valituksees vaan hoitanut asiat eteenpäin kaikessa hiljaisuudessa.

      Ehkä sitten sen jälkeen kun asiat on selvillä, voi ottaa yhtettä lehtiin jos niin haluaa, mutta tää paikka ei ole sellainen!

      • PS. Jos leikkauksia ei pystytä tekemään Suomessa niin niitä voi pian teettää EU maissa.


      • Minun mielipiteeni

        sinusta on se, että sinä et ole tasapainossa. Oletko niin tyhmä, että et pysty ymmärtämään kirjoitettua tekstiä? Hoitoni lopetettiin sen takia koska joku oli tehnyt minusta perättömän ja valheellisen ilmiannon Töölön sairaalaan.

        Minä ensin aikani yritin hoitaa asiaa eteenpäin kaikessa hiljaisuudessa. Töölön lääkäreillä ei vaan jostain syystä ollut halua hoitaa asiaa asiallisesti

        Koskapa lääkärit ei halunneet asioiden asiallista hoitamista, niin tehdään siitä sitten lehtijuttu. Itsepä kerjäsivät sitä, että tein niistä rikosilmoituksen. Nauttikoon nyt omasta keitoksestaan.

        Omituista tässä on se, että minua syyllistetään lääkäreiden sekoilusta.

        Sinä et myöskään määräile kuka tänne kirjoittaa ja mitä.


      • 2+3
        Minun mielipiteeni kirjoitti:

        sinusta on se, että sinä et ole tasapainossa. Oletko niin tyhmä, että et pysty ymmärtämään kirjoitettua tekstiä? Hoitoni lopetettiin sen takia koska joku oli tehnyt minusta perättömän ja valheellisen ilmiannon Töölön sairaalaan.

        Minä ensin aikani yritin hoitaa asiaa eteenpäin kaikessa hiljaisuudessa. Töölön lääkäreillä ei vaan jostain syystä ollut halua hoitaa asiaa asiallisesti

        Koskapa lääkärit ei halunneet asioiden asiallista hoitamista, niin tehdään siitä sitten lehtijuttu. Itsepä kerjäsivät sitä, että tein niistä rikosilmoituksen. Nauttikoon nyt omasta keitoksestaan.

        Omituista tässä on se, että minua syyllistetään lääkäreiden sekoilusta.

        Sinä et myöskään määräile kuka tänne kirjoittaa ja mitä.

        Huononnat edelleet tilannettasi näillä kommenteillasi. Tieto kulkee eteenpäin.


      • Mikä tässä huononta
        2+3 kirjoitti:

        Huononnat edelleet tilannettasi näillä kommenteillasi. Tieto kulkee eteenpäin.

        tilannetta? Tulee ainakin lääkärien sekoilu ihmisten tietoon. Kyllä tieto kulkee eteenpäin poliisien toimesta.


      • Minun mielipiteeni kirjoitti:

        sinusta on se, että sinä et ole tasapainossa. Oletko niin tyhmä, että et pysty ymmärtämään kirjoitettua tekstiä? Hoitoni lopetettiin sen takia koska joku oli tehnyt minusta perättömän ja valheellisen ilmiannon Töölön sairaalaan.

        Minä ensin aikani yritin hoitaa asiaa eteenpäin kaikessa hiljaisuudessa. Töölön lääkäreillä ei vaan jostain syystä ollut halua hoitaa asiaa asiallisesti

        Koskapa lääkärit ei halunneet asioiden asiallista hoitamista, niin tehdään siitä sitten lehtijuttu. Itsepä kerjäsivät sitä, että tein niistä rikosilmoituksen. Nauttikoon nyt omasta keitoksestaan.

        Omituista tässä on se, että minua syyllistetään lääkäreiden sekoilusta.

        Sinä et myöskään määräile kuka tänne kirjoittaa ja mitä.

        Ei vaan syyllistän sua tarkoituksellisesta julkisuuden hakuisuudesta ja asioiden (jotka olisit voinut hoitaa fiksummin) jatkuvasta muistuttamisesta!!!

        Tämän jälkeen en vastaa, enää kirjoituksiisi. Ei aio lähteä hiekkalaatikko leikkeihin kanssasi.

        PS. Agressiivisuutesi tulee ja on jo nyt suurin ongelmasi, sen huomaa vastineestasi.


      • Kerrohan älypää
        azeriel kirjoitti:

        Ei vaan syyllistän sua tarkoituksellisesta julkisuuden hakuisuudesta ja asioiden (jotka olisit voinut hoitaa fiksummin) jatkuvasta muistuttamisesta!!!

        Tämän jälkeen en vastaa, enää kirjoituksiisi. Ei aio lähteä hiekkalaatikko leikkeihin kanssasi.

        PS. Agressiivisuutesi tulee ja on jo nyt suurin ongelmasi, sen huomaa vastineestasi.

        miten asiat olisi voitu hoitaa fiksummin? Minä yritin hoitaa asian ensin fiksusti, mutta lääkäreillä ei ollut siihen halua.

        Ole huoleti, minua ei vähääkään kiinnosta sinun mielipiteesi. Enkä tälläkään kertaa kysynyt sinun typerää mielipidettäsi.


      • Ei mitään hyötyä
        Kerrohan älypää kirjoitti:

        miten asiat olisi voitu hoitaa fiksummin? Minä yritin hoitaa asian ensin fiksusti, mutta lääkäreillä ei ollut siihen halua.

        Ole huoleti, minua ei vähääkään kiinnosta sinun mielipiteesi. Enkä tälläkään kertaa kysynyt sinun typerää mielipidettäsi.

        Minäkään en yhtään ihmettele sinun ja AI:n saamaa kohtelua tuollaisen pahan agressiivisuuden vuoksi.


      • AlienIndie
        Ei mitään hyötyä kirjoitti:

        Minäkään en yhtään ihmettele sinun ja AI:n saamaa kohtelua tuollaisen pahan agressiivisuuden vuoksi.

        Ironista että tuossa viestissäsi käytännössä sanot, että "AI:llä on periaatteessa oikeus tappaa minut, koska olen käyttäytynyt aggressiivisesti häntä kohtaan. Ei tappaminen sellaisen jälkeen ole mitenkään ihmeteltävää."


      • taitolaji sekin
        Kerrohan älypää kirjoitti:

        miten asiat olisi voitu hoitaa fiksummin? Minä yritin hoitaa asian ensin fiksusti, mutta lääkäreillä ei ollut siihen halua.

        Ole huoleti, minua ei vähääkään kiinnosta sinun mielipiteesi. Enkä tälläkään kertaa kysynyt sinun typerää mielipidettäsi.

        En usko että sinä edes osaisit hoitaa asioita kovin fiksusti. Pitikö aloittaa räyhääminen lääkärille?
        Minä aina myönnän lääkärin olevan oikeassa ja asiat sujuvat. Useasti kun lopuksi vihjaisee että on ollut hieman sitkeää köhää johon ei tropit auta, huomaa saaneensa vielä pirtureseptin.


      • vika tikki
        Mikä tässä huononta kirjoitti:

        tilannetta? Tulee ainakin lääkärien sekoilu ihmisten tietoon. Kyllä tieto kulkee eteenpäin poliisien toimesta.

        Taisi vaan käydä niin, että tuli koko kansan tietoon sinun omat sekoilut


    • Hyvä uutinen

      Ja jos oikein hyvin käy, niin kaikki suomen sukupuolenvaihdosleikkaukset keskeytetään vuosien ajaksi, ennen kun joskus saadaan viimeinen sana EIT:stä.

      Siitä suuri kiitos RA:lle jos näin käy.

      Jää hän itsekin leikkaamatta, mutta on se esimerkillistä uhrautuvaisuutta hyvän asian puolesta.

      • Taas minua

        syyllistetään lääkäreiden sekoilusta. Minut jätettiin leikkaamatta ilman mitään syytä, sillä kaikki perustuu valheelliseen ilmiantoon.

        Jos leikkaukset keskeytetään niin syy siitä kuuluu sadistisille lääkäreille. Minä vain pidän puoleni ja niin varmasti jokainen vääryyttä kokenut ihminen tekisi.

        Todennäköisesti tämä kaikki juontuu yhden lääkärin valehteluun ja hän on saanut muutkin lääkäriit tähän mukaan.

        Enhän minä uhraudu kenenkään puolesta sillä minullehan on ilmoitettu, että minua ei leikata. Kaikki vain siitä syystä, että joku valehteli minusta.


      • Reijo tahtoo
        Taas minua kirjoitti:

        syyllistetään lääkäreiden sekoilusta. Minut jätettiin leikkaamatta ilman mitään syytä, sillä kaikki perustuu valheelliseen ilmiantoon.

        Jos leikkaukset keskeytetään niin syy siitä kuuluu sadistisille lääkäreille. Minä vain pidän puoleni ja niin varmasti jokainen vääryyttä kokenut ihminen tekisi.

        Todennäköisesti tämä kaikki juontuu yhden lääkärin valehteluun ja hän on saanut muutkin lääkäriit tähän mukaan.

        Enhän minä uhraudu kenenkään puolesta sillä minullehan on ilmoitettu, että minua ei leikata. Kaikki vain siitä syystä, että joku valehteli minusta.

        pimpan 64 vuotiaana.


      • AlienIndie

        No olisi ainakin tasa-arvoista kohtelua. Parempi kai se että kaikki kärsivät kuin että muutama kärsii ilman että ovat millään lailla itse aiheuttaneet tilannettaan ja muut eivät tee mitään, nauttivat vain omasta elämästään ja menestyksessä paistattelusta.


      • AlienIndie
        Reijo tahtoo kirjoitti:

        pimpan 64 vuotiaana.

        Ja jotkut tahtoo tissit jotta voivat laittaa itsestään alusvaatekuvia nettiin. So?

        Enemmän jälkimmäinen on peruste jättää hoitamatta, koska siinä on omaksuttu pornoteollisuuden markkinoimat käsitykset seksuaalisuudesta, jotka ovat harhaisia. Naisen seksuaalisuuteen ei kuulu itsensäpaljastelu ja viettely, vaan se on miehisten halujen projisointia itseen. On syytä selvittää, ovatko nämä miehiset halut kenties lähtöisin itsestä. Eilen tuli hyvä dokumentti YLE Teemalta aiheesta, nimeltään Seksismi ja lapset.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Ja jotkut tahtoo tissit jotta voivat laittaa itsestään alusvaatekuvia nettiin. So?

        Enemmän jälkimmäinen on peruste jättää hoitamatta, koska siinä on omaksuttu pornoteollisuuden markkinoimat käsitykset seksuaalisuudesta, jotka ovat harhaisia. Naisen seksuaalisuuteen ei kuulu itsensäpaljastelu ja viettely, vaan se on miehisten halujen projisointia itseen. On syytä selvittää, ovatko nämä miehiset halut kenties lähtöisin itsestä. Eilen tuli hyvä dokumentti YLE Teemalta aiheesta, nimeltään Seksismi ja lapset.

        Ihan oikeasti, jos teini-ikäinen poika ilmaisee että haluaa olla tyttö, ja pukeutua minihameeseen jossa liikkuessa vilkkuu alushousut ja toppiin jossa näkyy napa ja tissivako, niin teidänkö mielestänne ei ole syytä selvittää erityisen perusteellisesti, onko tällainen cistyttöjen tavoin vain "suoraviivaisesti median uhri", vai onko pornon ja tosielämän väliset ristiriidat, sosiaalisen ympäristön vaatimusten ahdistavuus ja sekavuus jne. sekoittanut hänen mielensä ja minäkuvansa aivan täydellisesti niin, että koko transsukupuolisuuden tuntemukset ovat lähtöisin seksuaalisuutta palvovasta sairaasta kulttuuristamme? Kuka oikeasti väittää että jälkimmäistä EI voisi tapahtua? Siihen päälle konservatiivien ja feministien levittämä aivosukupuoliuskonto ja sen implikaatiot että mies on lähinnä tunteeton raiskaaja, niin johan alkaa olla vaikea erottaa aitoja ja epäaitoja transsukupuolisia nuoria. Tietysti voidaan kysyä onko meillä siihen edes oikeutta. Mikä oikeus meillä on pakottaa joku elämään maailmassa, joka näyttäytyy hänelle ahdistavana, ja jonka välittämä sanoma on että sinä olet syntymäominaisuuksiesi puolesta b-luokan kansalainen?


      • Normaalia tuossa iäs
        Reijo tahtoo kirjoitti:

        pimpan 64 vuotiaana.

        Moni muukin samanikäinen mies tahtoo pimpsaa. Eivätkä aina saa hekään. Eli ei erotu porukasta, samanlainen on kun muutkin ikäisensä.


      • Kiitos kiitos
        Taas minua kirjoitti:

        syyllistetään lääkäreiden sekoilusta. Minut jätettiin leikkaamatta ilman mitään syytä, sillä kaikki perustuu valheelliseen ilmiantoon.

        Jos leikkaukset keskeytetään niin syy siitä kuuluu sadistisille lääkäreille. Minä vain pidän puoleni ja niin varmasti jokainen vääryyttä kokenut ihminen tekisi.

        Todennäköisesti tämä kaikki juontuu yhden lääkärin valehteluun ja hän on saanut muutkin lääkäriit tähän mukaan.

        Enhän minä uhraudu kenenkään puolesta sillä minullehan on ilmoitettu, että minua ei leikata. Kaikki vain siitä syystä, että joku valehteli minusta.

        Ei sinua syyllistetä, vaan kiitetään siitä mitä mahdollisesti esimerkistäsi seuraaa. Moni tavallinen ihminen on tyytyväinen verovarojen ja sairaalapaikkojen säästymisestä jos sukupuolenvaihtoleikkausten määrä vähenee.

        Siitä sinulle iso kiitos.


      • Turhaan kiittelet
        Kiitos kiitos kirjoitti:

        Ei sinua syyllistetä, vaan kiitetään siitä mitä mahdollisesti esimerkistäsi seuraaa. Moni tavallinen ihminen on tyytyväinen verovarojen ja sairaalapaikkojen säästymisestä jos sukupuolenvaihtoleikkausten määrä vähenee.

        Siitä sinulle iso kiitos.

        Vaikka kaikki TS:n leikkaukset lopetettaisiin, se ei näkyisi yhtään missään. Kulut on mitättömän pienet muuhun toimintaan nähden eikä yksi sairaalapaikka osan vuodesta näy missään.


      • AlienIndie
        Turhaan kiittelet kirjoitti:

        Vaikka kaikki TS:n leikkaukset lopetettaisiin, se ei näkyisi yhtään missään. Kulut on mitättömän pienet muuhun toimintaan nähden eikä yksi sairaalapaikka osan vuodesta näy missään.

        No johan nyt. Äsken sanottin että se on niin merkittävä kuluerä että niitä on sen takia perusteltua olla antamatta eläkeikäisille ja työkyvyttömille. Mitäpä jos koittaisitte päättää mitä mieltä olette?


    • elämoitys

      painu jo vit*uun allu, ketään ei kiinnosta, oman elämäs oot pilannu. yksikertaisesti naurettavan surullinen ihmiskohtalo

    • Montako viikkoa?

      Kertoivatko milloin esitutkinta valmistuu?

      • ValmistaTuli

        Valmistui jo vuosia sitten, eikä antanut aihetta jatkotoimenpiteisiin.


      • MikäEsitutkintaOn
        ValmistaTuli kirjoitti:

        Valmistui jo vuosia sitten, eikä antanut aihetta jatkotoimenpiteisiin.

        valmistunut vuosi sitten?


      • LukutaidonPuutetta
        MikäEsitutkintaOn kirjoitti:

        valmistunut vuosi sitten?

        Olisit osannut lukea ja olisit huomannut että siinä luki vuosia sitten, ei vuosi.


      • TyhmäKunOletNiin
        LukutaidonPuutetta kirjoitti:

        Olisit osannut lukea ja olisit huomannut että siinä luki vuosia sitten, ei vuosi.

        et huomannut niin et tajunnut, että siihenkin olisi voinut hyvin vastata pelkästään koska se valmistui.


      • VikaanTaasKerran
        TyhmäKunOletNiin kirjoitti:

        et huomannut niin et tajunnut, että siihenkin olisi voinut hyvin vastata pelkästään koska se valmistui.

        Sinä esitit kysymyksen mikä esitutkinalmistui vuosi sitten (tarkoitit tietysti vuosia sitten), ja siihen olisi pitänyt vastata koska se valmistui.

        Näin sinä itse täällä kirjoittelit, menikö joku taas teksteissäsi vikaan?


      • OletLuotuNaurettavaan
        VikaanTaasKerran kirjoitti:

        Sinä esitit kysymyksen mikä esitutkinalmistui vuosi sitten (tarkoitit tietysti vuosia sitten), ja siihen olisi pitänyt vastata koska se valmistui.

        Näin sinä itse täällä kirjoittelit, menikö joku taas teksteissäsi vikaan?

        jankutukseen, jossa älyä ei tarvita. Koska naurettava on sinusta mukavampaa, kuin asiaan vastaaminen, niin kysytään sitten, että mikä tutkinta päättyi vuosia sitten.


      • TyhmäKysymys
        OletLuotuNaurettavaan kirjoitti:

        jankutukseen, jossa älyä ei tarvita. Koska naurettava on sinusta mukavampaa, kuin asiaan vastaaminen, niin kysytään sitten, että mikä tutkinta päättyi vuosia sitten.

        Kyllä sinä sen tiedät, kun itse siitä tutkintapyynnön teit. Mutta jos olet sen lahost päästäsi jo unohtanut, niin vihje löytyy tämän ketjun aloituksesta.


      • KunEnTiedäMinkään
        TyhmäKysymys kirjoitti:

        Kyllä sinä sen tiedät, kun itse siitä tutkintapyynnön teit. Mutta jos olet sen lahost päästäsi jo unohtanut, niin vihje löytyy tämän ketjun aloituksesta.

        tutkinnan päättyneen.


      • PääsiköUnohtumaan
        KunEnTiedäMinkään kirjoitti:

        tutkinnan päättyneen.

        Jo et tiedä, niin se on vain osoitus omasta tyhmyydestäsi. Pyydä paperit poliisilta, niin totuus selviää sinullekin. Se asiakirja on julkista tietoa sen osalta onko aihetta toimenpiteisiin vai ei.


      • TarkistaTietosi
        PääsiköUnohtumaan kirjoitti:

        Jo et tiedä, niin se on vain osoitus omasta tyhmyydestäsi. Pyydä paperit poliisilta, niin totuus selviää sinullekin. Se asiakirja on julkista tietoa sen osalta onko aihetta toimenpiteisiin vai ei.

        Suosittelen, että tarkistat tietosi. Voit yllättyä todella pahasti. Huomaat, että sinähän se tyhmä oletkin.


      • SääliRepaa
        TarkistaTietosi kirjoitti:

        Suosittelen, että tarkistat tietosi. Voit yllättyä todella pahasti. Huomaat, että sinähän se tyhmä oletkin.

        Suosittelen, että itse tarkastat tietosi. Ei sinun pakko ole täällä totuutta myöntää, ei edes sitä että kyseessä ei ole ihmisoikeusrikos.


      • MikäTotuusMinun
        SääliRepaa kirjoitti:

        Suosittelen, että itse tarkastat tietosi. Ei sinun pakko ole täällä totuutta myöntää, ei edes sitä että kyseessä ei ole ihmisoikeusrikos.

        pitäisi myöntää?


      • RikosVaiEi
        MikäTotuusMinun kirjoitti:

        pitäisi myöntää?

        Kerro aluksi se miten kävi tutkintapyynnölle ihmisoikeusrikosesta?


      • MiksiOnRepaHiljaa
        SääliRepaa kirjoitti:

        Suosittelen, että itse tarkastat tietosi. Ei sinun pakko ole täällä totuutta myöntää, ei edes sitä että kyseessä ei ole ihmisoikeusrikos.

        Repalla ollut monta päivää täydellinen hiljaisuus. Ei ole ilmeisesti keksinyt mitään selitystä asiaan miksi ihmisoikeusrikos syyte ei mennyt läpi.


      • SamaaJankutusta
        MiksiOnRepaHiljaa kirjoitti:

        Repalla ollut monta päivää täydellinen hiljaisuus. Ei ole ilmeisesti keksinyt mitään selitystä asiaan miksi ihmisoikeusrikos syyte ei mennyt läpi.

        se on totta, että ihmisoikeusrikosta tässä ei ole tapahtunut. Sen sijaan tässä on tapahtunut henkinen kidutus joka on yhtä vakava asia.


      • RepaLöytyiSittenkin
        SamaaJankutusta kirjoitti:

        se on totta, että ihmisoikeusrikosta tässä ei ole tapahtunut. Sen sijaan tässä on tapahtunut henkinen kidutus joka on yhtä vakava asia.

        Ai nyt sinä sitten tunnetkin kuka on Repa?


      • KukaOnSanonut
        RepaLöytyiSittenkin kirjoitti:

        Ai nyt sinä sitten tunnetkin kuka on Repa?

        tuntevansa jonkun repan? Tässsähän oli vain yleistä toetoa asiasta.


      • TyhjääPuhetta
        SamaaJankutusta kirjoitti:

        se on totta, että ihmisoikeusrikosta tässä ei ole tapahtunut. Sen sijaan tässä on tapahtunut henkinen kidutus joka on yhtä vakava asia.

        Sinä et ole muuta kun vuosia uhonnut ja puhunut paskaa. Mitään aikaansaannosta saati minkäänlaisia tuloksia ei ole tullut, etkä mitään aikaan saakaan.

        Pelkkä paskanpuhuja koko jätkä.


    • MissäMennään

      Tuliko tuomio ihmisoikeusrikoksesta?

      • MääkiKysy

        Tuliko Suomiselle ja kumppaneille edes syytettä ihmisoikeusrikoksesta?


      • jhhgjhgkvkh

        Ei tullut mitään syytteitä.


    • nostettu.ketju

      Hittolainen, AlienIndiellähän on ollut ihan mielenkiintoisia pointteja.

    • IhankoVatmasti

      Sinulla on sitten varmaan näyttää oikeuden lainvoimainen tuomio henkisestä kidutuksesta. Kuka siinä tuomittiin ja paljonko hän sai vankeutta?

    • MixEiKerro

      Miksi tämän kirjoittaja ei ole kertonut miten asiassa kävi?

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe