roolipeli 2

korppi™

tämän on siis tarkoitus olla jatkoa alkuperäiselle roolipeli langalle
1.hekekee aloita kertomalla ne säännöt
2.voidaan keksiä tarina uudet hahmot
3.nefarion voit aloittaa sen kolmatta sotaa seikkailusi
4.minä laitan viestin alkuperäiseen roolipeli keskusteluun tulevaisuuden lukijaa varten
5.ALOITETAAN!

495

316

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokutyyppi19--

      Kopioin tähän viestit, jotka ehdin jo kirjoittaa siihen toiseen "rolipeli 2- keskusteluun". Tarina jatkunee siitä, mihin edeinen roolipeli jäi...

      Olen edelleen sama hahmo.

      Nimi: William Alexander Lutch
      Rotu: ihminen
      Puolue: ei mikään
      Status: Kaaoksen ylipappi (seurakunta vain puuttuu, koska muut jumalat ovat suositumpia, kuin Kaaos)
      Muuta: asuu yksin aavikolla, hylätyssä kirkossa. Ei erityisiä kykyjä. Omistaa radion ja levyjä, jotka on löytänyt kirkon kellarista.

      Tässä vielä uusille tulokkaille linkki vanhaan RoPeen.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11641734

      "Mitä etsit?" kysyn korpilta. "Jos tulit tappamaan kurpizzaa, älä vaivaudu. Hän ei ole enää vihollisesi, eikä vahingoittuneita saa tappaa... Miten muuten sodassa menee?"

      • korppi™

        kurpizzaa en toki sanoi korppi etsin erästä alice dolly nimistä niin alicea


      • jokutyyppi19--
        korppi™ kirjoitti:

        kurpizzaa en toki sanoi korppi etsin erästä alice dolly nimistä niin alicea

        "Hän ei ole täällä. Hän tuli talolleni sota-alueella ja sanoi, että häntä jahdataan. Hän ei kuitenkaan uskaltanut jäädä, vaan juoksi pois... Mihinkäs suuntaan hän menikään...? Taisi olla länteen tai etelään," valehtelen korpille naama peruslukemilla.
        "Jos sinulla ei ollut muuta asiaa, voinet poistua."


      • korppi™
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        "Hän ei ole täällä. Hän tuli talolleni sota-alueella ja sanoi, että häntä jahdataan. Hän ei kuitenkaan uskaltanut jäädä, vaan juoksi pois... Mihinkäs suuntaan hän menikään...? Taisi olla länteen tai etelään," valehtelen korpille naama peruslukemilla.
        "Jos sinulla ei ollut muuta asiaa, voinet poistua."

        tarvitsisin kaaoksen apua hänen löytämiseensä voisiko kaaos auttaa minun pitää nimittäin tavata alice


      • jokutyyppi19--
        korppi™ kirjoitti:

        tarvitsisin kaaoksen apua hänen löytämiseensä voisiko kaaos auttaa minun pitää nimittäin tavata alice

        "Miksi sinä hänet haluat tavata? Kaaoksen voi olla hankalaa auttaa sinua, mutta hän voi kyllä aiheuttaa sille alueelle rankan lumimyrskyn, jolloin kaikkien sikäläisten olisi tultava alueellesi. Hänen löytämisensä on silloin ainakin helpompaa... Et muuten vastannut kysymykseeni: miten sota edistyy?"


      • korppi™
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        "Miksi sinä hänet haluat tavata? Kaaoksen voi olla hankalaa auttaa sinua, mutta hän voi kyllä aiheuttaa sille alueelle rankan lumimyrskyn, jolloin kaikkien sikäläisten olisi tultava alueellesi. Hänen löytämisensä on silloin ainakin helpompaa... Et muuten vastannut kysymykseeni: miten sota edistyy?"

        sota on jo loppunut ja pyydän kaaoksen apua tee lumimyrsky että kaikkien täkäläisten on pakko tulla alueelleni


      • jokutyyppi19--
        korppi™ kirjoitti:

        sota on jo loppunut ja pyydän kaaoksen apua tee lumimyrsky että kaikkien täkäläisten on pakko tulla alueelleni

        "Vai on sota loppunut... Kuka voitti? Miten kävi HeKeKeelle, Nelothille ja Siiliölle?"


      • korppi™
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        "Vai on sota loppunut... Kuka voitti? Miten kävi HeKeKeelle, Nelothille ja Siiliölle?"

        hekekee ylennettiin ylikenraaliksi ja sodan jälkeen neloth luovutti
        siiliöstä en tiedä


      • Neloth
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        "Vai on sota loppunut... Kuka voitti? Miten kävi HeKeKeelle, Nelothille ja Siiliölle?"

        Minä valaistuin ja olen nykyään hyvä ja elän valtavassa sienessä johon on kaiverrettu huoneita keski-maan itäreunassa. Jos joku haluaa apuani voi tulla sinne kysymään jos aikeet ovat hyvät.


      • jokutyyppi19--
        korppi™ kirjoitti:

        hekekee ylennettiin ylikenraaliksi ja sodan jälkeen neloth luovutti
        siiliöstä en tiedä

        "Pyydän siis Kaaokselta lumimyrskyä. Voitko nyt poistua?" sanon korpille, samalla, kun pyydän mielessäni Kaaosta lähettämään kauheita lumimyrskyjä kaikkialle Minas tirithin raunioiden lounaispuolelle.
        Sitten menen Kurpizzan luokse ja sanon: "Sota on loppunut ja Neloth luovuttanut. Voit siis lähteä heti, kun haluat, sillä et ole enää vaarassa." Sen sanottuani menen keittämään itselleni lisää kaakaota.

        Lumimyrsky alkaa...


    • kurpizza

      Kuuntelen silmät pyöreinä. Sota loppunut?

      • korppi™

        korppi kiittää ylipappi williamia ja kaaosta hän seisoo kaaos kirkon edessä ja tekee valokentän hän odottaa kunnes kaikki tulee siihen valokenttään


      • jokutyyppi19--
        korppi™ kirjoitti:

        korppi kiittää ylipappi williamia ja kaaosta hän seisoo kaaos kirkon edessä ja tekee valokentän hän odottaa kunnes kaikki tulee siihen valokenttään

        Mikä valokenttä? Voitko selittää tarkemmin...?


      • korppi™
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        Mikä valokenttä? Voitko selittää tarkemmin...?

        lämmittävä valokenttä


      • jokutyyppi19--
        korppi™ kirjoitti:

        lämmittävä valokenttä

        Et tarvse valokenttää, koska lumi on lounaassa ja me olemme idässä.


      • hei korppi
        korppi™ kirjoitti:

        lämmittävä valokenttä

        Mutta jos on talossa sisällä ja talossa on takka?


      • jokutyyppi19--
        hei korppi kirjoitti:

        Mutta jos on talossa sisällä ja talossa on takka?

        Puita ei riitä loputtomiin ja lopulta alueella on vain kuollutta jäätikköä.


      • Oikea Hei Korppi
        hei korppi kirjoitti:

        Mutta jos on talossa sisällä ja talossa on takka?

        Hei korppi äläs varasta mun nimimerkkiä! Tai se ei itse asiassa ole edes hyvä nimimerkki.


    • Varmistaakseni asian jos joku ei tiedä: Vanhassa RoPessa olin Siiliö niminen Ihmissiili, joka johti omaa klaaniaan. Hän kuitenkin vetäytyi kouluttamaan uusia sotureita autettuaan palkkiota vastaan Nelothin kukistamisessa. Nyt olen luonut uuden hahmon.
      Nimi:Magunt Spallycuro
      Rotu:Ihminen
      Puolue:Oma puolue
      Luonne:Kiero. Kärsii jakautuneesta persoonasta. Pelkuri.
      Status:Pahojen henkien valtaama. Päättänyt vallata Keskimaan itse luomiensa lumottujen olioiden avulla.
      Muuta:Magunt oli normaali kauppias ja trupaduuri kunnes pahat henget huijasivat hänet sopimukseen, jonka seurauksena Magunt on menetetty lopullisesti pahaksi.
      Kyvyt:Osaa lumota ja manata itselleen sotureita, mutta se vie aikaa ja hänen voimiaan. Itse hyvin heikko ja fyysisesti hyvä lähinnä pakenemaan vaivihkaa paikalta kun tilanne karkaa käsistä.

      Magunt siis oltiin juuri potkittu ulos tyrmästä ja hän lähti etsimään majapaikkaa, jossa toteuttaan suurta suunnitelmaansa.

      • korppi™

        ok korppi tokaisee ja sammuttaa valokentän saisinko tavata kurpizzan menen kohta etsimään alicea kerron koko jutun kirkossa


      • jokutyyppi19--
        korppi™ kirjoitti:

        ok korppi tokaisee ja sammuttaa valokentän saisinko tavata kurpizzan menen kohta etsimään alicea kerron koko jutun kirkossa

        "Toki saat tavata hänet. Hän on tuossa huoneessa," sanon ja osoitan makuuhuonetta.


      • korppi™
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        "Toki saat tavata hänet. Hän on tuossa huoneessa," sanon ja osoitan makuuhuonetta.

        hyvä kurpizza on elossa hei ylipappi olisiko millään mahdollista että saisit alicen tänne korppi sanoo ja kävelee makuuhuonetta jossa kurpizza on kohti


    • kurpizza

      "Kiitos," sanon Williamille. Mitenköhän Alice pärjää? "Tiedätkö, onko täällä mitään paikkaa, jossa voisi siistiytyä? Minusta tuntuu, että jos menen näin ihmis- ööh, kansalaisten ilmoille, minua luullaan zombieksi." kysyn Williamilta ja mietin kuinka kaukana olemme Minas Trithistä.

    • Magunt keskustelee juuri eräälle miehelle. Mies sanoo omistavansa talon Kalmansoilta. Magunt tietää että sse on kauhea paikka mutta hintakaan ei ole iso eikä Maguntin kukkaro ole erityisen iso. Magunt siis tekee diilin ja lähtee uudelle talolleen.

    • kurpizza

      Sori, kone ei näyttänyt noita yksiä viestejä. Skipataan mun edellinen kommentti.

    • jokutyyppi19--

      "En saa Alicea tänne. Hän saapuu todennäköisesti alueillesi, mistä voit etsiä hänet. Miksi sinun täytyy tavata hänet?"

      • korppi™

        olet pappi joten voitko pitää salaisuuden?


      • jokutyyppi19--
        korppi™ kirjoitti:

        olet pappi joten voitko pitää salaisuuden?

        "Voin"


      • korppi™
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        "Voin"

        jos tässä kirkossa on kellari mennään sinne kerron jutun siellä


      • jokutyyppi19--
        korppi™ kirjoitti:

        jos tässä kirkossa on kellari mennään sinne kerron jutun siellä

        "Kyllähän täällä kellari on. En tosin ymmärrä, miksi asiasi pitää kertoa siellä, mutta mennään vaan sinne," sanon korpille. Avaan lattialuukun ja alan laskeutua portaita. Mietin, onko korppi tehnyt sopimuksen Krockeyn kanssa.


      • korppi™
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        "Kyllähän täällä kellari on. En tosin ymmärrä, miksi asiasi pitää kertoa siellä, mutta mennään vaan sinne," sanon korpille. Avaan lattialuukun ja alan laskeutua portaita. Mietin, onko korppi tehnyt sopimuksen Krockeyn kanssa.

        william ja korppi laskeutuu kellariin korppi kiinnittää mennessään kellarin luukun
        korppi kertoo:olen tehnyt sopimuksen krockeyn kanssa hän on luvannut minulle palkkioksi viisi tarkka ampujaa ja ison summan rahaa


      • jokutyyppi19--
        korppi™ kirjoitti:

        william ja korppi laskeutuu kellariin korppi kiinnittää mennessään kellarin luukun
        korppi kertoo:olen tehnyt sopimuksen krockeyn kanssa hän on luvannut minulle palkkioksi viisi tarkka ampujaa ja ison summan rahaa

        "Tällaisen asian takiako meidän piti tulla kellariin? Nyt, kun olet kertonut, voit mennä tapaamaan Kurpizzaa ja sitten poistua."


      • korppi™
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        "Tällaisen asian takiako meidän piti tulla kellariin? Nyt, kun olet kertonut, voit mennä tapaamaan Kurpizzaa ja sitten poistua."

        kerroin tämän kellarissa jottei kurpizza sala kuuntelisi meitä menen tapaamaan kurpizzaa


    • alice dolly

      [Alice Dolly]

      (on siis toisessa huoneessa, jos kukaan siis ei ole tehny jotain, mut tässä menee ihan sekaisin niin en muista, mutta olkoot nyt vaikka siellä jossain toisessa huoneessa)

      Tutkailen huoneen tavaroita. Täällä on aika tylsää, mutta onneksi olen turvassa. Olen kuullut jokutyypin ja jonkun toisen tyypin, (jota en tuntenut) keskustelun. Mikähän mahtaa olla salainen tehtävä, joka on niin salainen, että sen voi kertoa vain kellarissa.....? Samassa mieleeni välähtää Krockey.

      Täytyy tavata Alice Dolly.....salainen tehtävä....

      Voi ei!




      en jaksanu kirjautuu sisään

      • alice dolly

        Ja sori jos jätin ottamatta huomioon jonkun tärkeän jutun.


      • korppi™
        alice dolly kirjoitti:

        Ja sori jos jätin ottamatta huomioon jonkun tärkeän jutun.

        korppi menee epähuomiossa huoneesen jossa alice dolly on ja kun hän näkee alicen hän huudahtaa alice olen etsinyt sinua kaikkialta


      • jokutyyppi19--

        Menen keittämään kaakaota keittiöön, missä Alicekin ilmeisesti on, koska se on ainoa huone salin, makuuhuoneen ja kellarin lisäksi. "Korppi on tehnyt sopimuksen Krockeyn kanssa, joten sinun kannattaa pysytellä täällä, kunnes hän on häipynyt," sanon hänelle.


      • korppi™
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        Menen keittämään kaakaota keittiöön, missä Alicekin ilmeisesti on, koska se on ainoa huone salin, makuuhuoneen ja kellarin lisäksi. "Korppi on tehnyt sopimuksen Krockeyn kanssa, joten sinun kannattaa pysytellä täällä, kunnes hän on häipynyt," sanon hänelle.

        satun kuulemaan keskustelun ja huudan WILLIAM! petit lupauksen korppi vetää miekkansa esiin ja katsoo alicea ja williamia vihaisena


      • alice dolly
        korppi™ kirjoitti:

        korppi menee epähuomiossa huoneesen jossa alice dolly on ja kun hän näkee alicen hän huudahtaa alice olen etsinyt sinua kaikkialta

        [Alice Dolly]

        Kiljaisen, ja tiputan tutkimani lautasen.

        Syöksyn maahan (suoraan lasinsirujen päälle, auts), sitten kompuroinkin ylös ja jään tuijottamaan korppia.


      • 11:-X
        korppi™ kirjoitti:

        satun kuulemaan keskustelun ja huudan WILLIAM! petit lupauksen korppi vetää miekkansa esiin ja katsoo alicea ja williamia vihaisena

        Olen matti nykänen ja elämä o elämää ja jeesusu elää


    • kurpizza

      Istun sängyllä ja tutkin jalkaani. Palovamma on maagisesti kadonnut, kiitos kuuluu varmasti Williamille. Mietin, mitä asiaa sillä tyypillä voisi olla minulle? En minä tietääkseni ole tehnyt hänelle mitään...
      Toivottavasti Alicella on kaikki hyvin.

    • jokutyyppi19--

      Nappaan keittiöveitsen ja menen korpin ja Alicen väliin. Samalla huudan Kurpizzan apuun. Hänhän se soturi on ja lääkkeen pitäisi jo olla parantanut hänet.

      • alice dolly

        Tuijotan korppia ja peräännyn.....


      • korppi™

        vihellän leijonakotkani ja huitaisen miekallani williamia ja otan alicen mukaani kuiskaan alicelle anteeksi


      • alice dolly
        korppi™ kirjoitti:

        vihellän leijonakotkani ja huitaisen miekallani williamia ja otan alicen mukaani kuiskaan alicelle anteeksi

        Riuhtaisen itseni irti ja juoksen pöydän alle (wtf?). Huudan "WILLIAM!"


    • kurpizza

      Williamin huuto havahduttaa minut. Voi ****'**! Nappaan nurkasta harjan mukaani ja ryntään ääntä kohti. Jähmetyn paikoilleni. Miksi poika, jota William uhkailee keittiöveitsellä näyttää niin tutulta?
      En jää odottamaan jälkeen jääneitä aivojani, vaan heivautan kiljaisten harjaa poikaa kohti....

      • korppi™

        katkaisen harjan valoa sädehtivällä kahdenkädenmiekallani komennan leijonakotkan nappaamaan alicen leijonakotka nappaa alicen kynsiinsä hyppään leijonakotkan kyytiin ja lennän pakoon


    • jokutyyppi19--

      Väistän miekaniskun ja heitän korppia veitsellä.

      • korppi™

        minulla on panssari koska olen huom temppeluritari


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        minulla on panssari koska olen huom temppeluritari

        leijonakotka puristaa alicen kynsiinsä sanon huudan MATKAAN! leijonakotka lähtee lentoon sanon anteeksi william on pakko


      • alice dolly
        korppi™ kirjoitti:

        minulla on panssari koska olen huom temppeluritari

        Loikkaan alas leijonakotkan selästä (korkeus on vasta pari metriä) ja tipun maahan. Kuulen iljettävän rusahduksen jalastani.

        "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!" huudan tuskissani jalka murtuneena.


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        leijonakotka puristaa alicen kynsiinsä sanon huudan MATKAAN! leijonakotka lähtee lentoon sanon anteeksi william on pakko

        rukoilen esiisiä suojamaan minua matkan ajan lennän leijonakotkallani krockeyn luokse


      • alice dolly
        alice dolly kirjoitti:

        Loikkaan alas leijonakotkan selästä (korkeus on vasta pari metriä) ja tipun maahan. Kuulen iljettävän rusahduksen jalastani.

        "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!" huudan tuskissani jalka murtuneena.

        ei selästä, vaan siis rimpuilee kynsistä XD


    • kurpizza

      Sekunnin tuijotan harjan pätkää hölmistyneenä. Sen jälkeen katson lentävän otuksen jälkeen.
      "Kuka hän oli? Mihin hän vie Alicen ja miksi?" kysyn Williamilta. Päätäni huippaa. Vieläkö tuollaisia sieppaajia on olemassa?

      • korppi™

        alice dolly oli leijona kotkan kynsissä joten hän ei voi hypätä pois


      • alice dolly
        korppi™ kirjoitti:

        alice dolly oli leijona kotkan kynsissä joten hän ei voi hypätä pois

        No okeiokei....

        [Krockey]

        "Kuka olet? Onko Alice Dolly mukanasi?"


      • jokutyyppi19--

        "Hän oli korppi. Yksi sodassa Nelothia vastaan taistelleista johtajista. Hänellä oli sopimus Alicea jahdanneen hyypiön kanssa," sanon. "Taisin muuten pakastaa hänen takiaan aika paljon maa-alueita..."


      • HeKeKee

        HeKeKee istuu metsäaukiolla, suuren kiven päällä soittamassa huiluaan. Iloinen, hyppelehtivä sävel kiinnittää eläinten huomion, ja ne hiipivät metsän reunaan kuuntelemaan. Kun HeKeKee lopettaa soittamisen, eläimet pinkovat metsään. "Alan olla jo hyvä tässä..." hän mutisee.


      • kurpizza
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        "Hän oli korppi. Yksi sodassa Nelothia vastaan taistelleista johtajista. Hänellä oli sopimus Alicea jahdanneen hyypiön kanssa," sanon. "Taisin muuten pakastaa hänen takiaan aika paljon maa-alueita..."

        "Muutamasta pakastuneesta maa-alueesta viis." hymähdän. Pakastiko hän muutaman maa-alueen? Korpilla on varmaan hauskaa lentää kylmissään yläilmoissa. "Meidän pitää hakea Alice takaisin ja siihen taidamme tarvita naisten ampujan apua"


    • Tajuakko nää suomea? "Rimpuilee kynsistä" Ja jos sä voit vaan päättää että sun ratsus nappas hänet niin hän voi päättää että hän rimpuili kynsistä.

      • alice dolly

        Aivan sama, olkoot nyt siellä Krockeyn luona.


    • Magunt katselee ympärilleen. Mokoma läävä. Toisaalta hänen voimillaan sen saa muutettua muutamassa päivässä mahtavaksi torniksi. Nimi tukikohdalle... Sen täytyy olla Turua wos. Mahtava torni Turua wos. Siis heti kun hän saisi sen kuntoon.

      • korppi™

        krockey tässä on alice dolly
        missä palkkioni


      • korppi™ kirjoitti:

        krockey tässä on alice dolly
        missä palkkioni

        [Krockey]

        "Oi, tämäpä yllätys...." sanon happamasti.
        En olis arvannut, että joku löytää hänet ennen minua.....no, lupaus on lupaus, ajattelen.
        "Niin se palkkio...hmm.....hhhhhhhhyvä on..."
        *yrittää tuupata tyrmään*


    • jokutyyppi19--

      "Ja kukakohan se "naisten ampuja" on? Joku nekrofiiliraiskaajako? Vai sattuiko hän vain olemaan sodassa eri puolella, kuin sinä?" kysyn Kurpizzalta. Ajattelen myös kysyä, että jos naisia ei saa ampua, saako miehiä sitten, mutta en halua haastaa riitaa.
      "Lähdetään pyytämään apua vaikka heti, jos vaan tiedät, missä hän on."

      • korppi™

        krockey anna se palkkiosi korppi sanoo uupuneena


      • HeKeKee

        HeKeKee ratsastaa pitkin Anduinin Itäpuolta pitkin kohti Gondoria. Vuosi sitten hän oli ratsastanut raskaasti aseistautuneena, armeijan kanssa samaa tietä. Nyt hänellä on päällään vain hupullinen, vihreä haltiaviitta, nahkapaita -, ja käsineet, jousi ja kapea haltiamiekka. HeKeKee katsoo saappaitansa. Ne olivat hienot saappaat. Ne oli tehty parkitusta nahasta, ja HeKeKee oli laittanut pohjalle mintunlehtiä, että ne tuoksuisivat hyvälle. HeKeKee heiluttelee varpaitaan. "Onpas mukavat saappaat. Erittäi mukavat." Hän tuumii. Ne olivat hyvät saappaat. Niistä ei lähtenyt ääntä, vaikka miten tömistelisi. Ne olivat tosi hyvät saappaat. Kun hän herkesi ihailemasta saappaitaan, hän katsahti vasemmalle. Siellä levittäytyivät ruskeat maat, jotka olivat nyt ihmissiilien omistuksessa. Sinne oli istutettu paljon puita, ja sinne tänne oli rakennettu puuaidoin vahvistettuja leirejä. Hän kuuli kun siellä laulettiin. Laulu oli riehakasta, kovaäänistä ja rytmikästä. HeKeKee ei kuitenkaan vaivautunut lähtemään katsomaan, vaan ratsasti eteenpäin. Lopulta, myöhään illalla hän leiriytyi metsän reunaan. Ammuttuaan pari kania, syltyään ne ja muistelleensa menneitä tulensa äärellä, hän sammutti nuotion ja kiipesi puuhun. Hän levitti sinne fletiksi kutsutun haltialaverin ja kävi nukkumaan, tietämättä mitä jännittävää seuraavana päivänä tapahtuisi.


    • kurpizza

      "Etkö sinä tunne Hekekeetä?" hölmistyn. "Nekrofiliraiskaaja? En usko hänen olevan kuolleisiin sekaantuja, minä olen nähnyt heikäläisiä tarpeeksi, Ja kyllä, silloin kun hän yritti ampua minut olimme erillä puolilla sodassa... Mutta hei, onko sinulla aavistustakaan missä kyseinen haltia voisi olla?"
      Nekrofiliraiskaaja? naurekelen hiljaa mielessäni. Kyllä Hekekee nyt riemastuu...

      • korppi™

        krockey en jaksa odottaa enää missä palkkioni on


    • No niin. Torni on jo kunnon torni. Se on mahtavan näköinen ja vahva. Magunt on kuin kuollut. Hänen voimansa olivat raastaneet häntä näin suurissa muutoksissa, mutta nyt hän voisi levähtää ennen kuin loisi ensimmäiset soturinsa.

    • jokutyyppi19--

      "Kyllähän minä HeKeKeen tiedän, mutta en tiennyt, että kutsut häntä naistenampujaksi... Ja minulla ei ikävä kyllä ole aavistustakaan hänen sijainnistaan."

      • korppi™

        korppi odottaa krockeyn luona palkkiotaan


    • jokutyyppi19--

      HeKeKee: aiemmista tapahtumista ei ole voinut kulua noin paljon aikaa, sillä nämä tapahtumat jatkuivat suoraan aiemmista.

      • HeKeKee

        :D Hups! Joka tapauksessa mä oon nyt täällä. Lol.


    • [Krockey]

      "No hyvä on..." mutristan huuliani ojentaen rahat.
      "Miehet tänne!" huudan. Pieni armeijani saapuu. Valitsen joukoistani viisi huonointa, ja tokaisen heille:
      "Nyt olette tämän pellen palveluksessa." Käännyn korppia päin.
      "Ja sinä, HÄIVY nyt silmistäni!" tiuskaisen. Minua ottaa päähän merkittävän summan menettäminen ja armeijani pienentyminen. Tartun Alice Dollyyn ja sidon hänet pikaisesti kiinni.
      "No niin! Meillä onkin vähän asioita selvitettävänä. Minä tapoin vanhempasi, nyt on sinun vuorosi. PAITSI jos lupaat, ettet enää IKINÄ astu jalallasikaan Adclocleyyn, et yritä tulla anomaan johtopaikkaa joka oikeasti sinulle kuuluisi. Kumman valitset?

      [Alice Dolly]

      Katson peloissani isoa miestä, häneen verrattuna olen vain pieni kirppu. Tiedän jo vastaukseni.
      "Päästä minut menemään! Kiskaisen narun poikki raivoissani. Ihminen näköjään pystyy vihan ja pelon vallassa tekemään ihmeellisiä tekoja, ajattelen hölmistyneenä. Krockeykin katsoo hämmästyneenä, ja hetkeäkään enempää tuhlaamatta ryntään ulos ja juoksen kauas metsään, kauas pois....

    • kurpizza

      "Eivätkös haltiat oleile metsässä" tuumailen. "Täällä tosin pöheikköä riittää... Pitäisi vain... " saan hölmön idean ja astun ulos. Aurinko on alkanut laskea. "Joitain haltioita voi tietääkseni kutsua huutamalla... tai niin ainakin olen kuullut."selitän, jottei pappi pitäisi minua aivan hulluna. Vaikkakin se taitaa jo olla myöhäistä. Katson pimenevään metsään päin ja huudan: HEKEKEE!
      Tuloksena lintuparvi pölähti rääkäisten lentoon.
      "Ideoita?" kysyn Williamilta naama tulipunaisena.

    • jokutyyppi19--

      "Pitänee pelastaa Alice ilman HeKeKeen apua... Emme tosin tiedä, missä korppi, Krockey ja Alice ovat... Tehtävämme lienee siis lähes mahdoton," sanon ja juon kaakaota. Aion juuri tarjota Kurpizzallekin, kun tajuan ratkaisun: "Nyt keksin! Alice mennään tietysti teloittamaan Adlocleyhyn. Jos ehdimme sinne ajoissa, voimme pelastaa hänet."

      • korppi™

        kun alice ryntää ulos pysäytän hänet ja vien hänet takaisin krockeylle


      • HeKeKee

        Näen outoa unta. Pitkä, tummanpuhuva mies ravistelee tyttöä. Tyttö näyttää pelokkaalta, mutta hyvin tutulta. Yhtä äkkiä tyttö riuhtaisee itsensä irti ja pinkoo metsään. Yht'äkkiä näen miehen ja nuoren naisen. Miehellä on päällään outo kaapu, ja nainen.... hän näyttää tutulta. Kovin tutulta. Mitä... nainen nostaa kädet suunsa ympärille. Hän huutaa...
        "HeKeKee!" Huudan ja hyppään hevoseni selkään. Alan ratsastaa kohti etelää, vaikka en unenpöpperössä oikein tiedä miksi.


    • 1000 sotilasta. Mahtavaa. Saas nähdä mihin näistä on. Niitä oli helppo luoda, mutta ulkomuoto ei kyllä vakuuta. Magunt katselee tuhatta soturiaan, jotka näyttävät siltä että voisivat ehkä juuri ja juuri voittaa kunnon ihmissoturin. "Täytynee opetella luomaan vahvempia sotureita", Magunt miettii. "Sinä! Vie tämä kirje jollekkin niistä, jotka puolustivat Minas tirithiä viime sodassa!" Magunt karjuu yhdelle soturilleen. Ja sinä pysyt erossa tästä jutusta hän lisää mielessään sille toiselle.

      • korppi™

        korppi tulee krockeyn luokse uudestaan ja sanoo tämä näyttää karanneen sinulta ja näyttää alicea krockeylle


      • Hei Korppi!
        korppi™ kirjoitti:

        korppi tulee krockeyn luokse uudestaan ja sanoo tämä näyttää karanneen sinulta ja näyttää alicea krockeylle

        Onko sillä enää väliä, että saatko Alicea kiinni? Sait jo palkkiosi ja sen luulisi riittävän. En usko Krockeyn antavan yhtään lisää rahaa tai sotilaita.


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        korppi tulee krockeyn luokse uudestaan ja sanoo tämä näyttää karanneen sinulta ja näyttää alicea krockeylle

        Minä jätän sienen ja lähden etsimään hekekeä koska minulla on asiaa hänelle.


    • Ehdin jo rynnätä metsään ohitsesi. >:D

      • korppi™

        hyppään leijonakotkani kyytiin ja menen perääsi koska luulen että krockey haluaa sinut takaisin leijonakotka ottaa sinusta otteen kynsillänsä

        korppi vie alicen krockeylle


      • Hei Korppi!
        korppi™ kirjoitti:

        hyppään leijonakotkani kyytiin ja menen perääsi koska luulen että krockey haluaa sinut takaisin leijonakotka ottaa sinusta otteen kynsillänsä

        korppi vie alicen krockeylle

        Hän karkasi jo enkä edes usko että edes tiedät sitä hänen paettua metsään.


    • kurpizza

      "Hyvä idea"mumisen. Hienoa, että edes jompikumpi meistä osaa käyttää aivojaan. "Olisi vain ollut helpompaa, jos mukanamme olisi joku joka oikeasti osaa taistella. Minusta ei ole vastusta korpille vaikka tällä olisi toinen jalka haudassaan" jatkan. Mutta se ei tarkoittaisi sitä, että jätän korpin ihan rauhaan. . .

      • jokutyyppi19--

        Menen purjeskeittilautani kyytiin, otan Kurpizzan kyytiin ja lähden kohti Adlocleytä.


      • Neloth
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        Menen purjeskeittilautani kyytiin, otan Kurpizzan kyytiin ja lähden kohti Adlocleytä.

        Näen hekeken ratsastavan "Hekeke pysähdy" huudan hänelle


      • HeKeKee
        Neloth kirjoitti:

        Näen hekeken ratsastavan "Hekeke pysähdy" huudan hänelle

        Pysäytän hevoseni. "Neloth! Mitä asiaa?"


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Pysäytän hevoseni. "Neloth! Mitä asiaa?"

        päästän alicen koska sain tietää ettei krockey tarvitse häntä enempää ratsastan leijonakotkallani ja huomaan hekekeen laskeudun tervehtimään hekekeä


      • HeKeKee
        HeKeKee kirjoitti:

        Pysäytän hevoseni. "Neloth! Mitä asiaa?"

        Katselen Nelothia. Hänen ennen niin musta ihonsa on muuttuunut harmaaksi, ja musta kaapu on vaihtunut varjon väriseen harmaaseen viittaan.


      • Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        Katselen Nelothia. Hänen ennen niin musta ihonsa on muuttuunut harmaaksi, ja musta kaapu on vaihtunut varjon väriseen harmaaseen viittaan.

        "Hekeke! Anteeksi kaikesta. Mutta minun täytyy puhua sinulle korpista. Olen kuullut että hän metsästää viatonta tyttöä jotta saisi palkkion. Onko hän jo peräti saanut hänet kiinni. Olen sitä mieltä että hänet on pysäytettävä." sanon hekekelle.


      • HeKeKee
        Neloth kirjoitti:

        "Hekeke! Anteeksi kaikesta. Mutta minun täytyy puhua sinulle korpista. Olen kuullut että hän metsästää viatonta tyttöä jotta saisi palkkion. Onko hän jo peräti saanut hänet kiinni. Olen sitä mieltä että hänet on pysäytettävä." sanon hekekelle.

        "Vai niin on asian laita... kiitos avustasi, pidän häntä silmällä."


    • jokutyyppi19--

      Matkalla ohitamme oudon tornin. Jos ei olisi kiire, menisin tutkimaan ja saattaisin estää sodan, mutta nyt jatkan vain matkaa.

    • EI KORPPI,

      vaan Alice Dolly ehtii paeta metsään, ETKÄ vie häntä Krockeylle.

      • korppi™

        en viekään koska korppi sai tietää ettei krockey tarvitse häntä enää korppi huomasi hekekeen ja meni tervehtimään häntä


    • Tornissa Magunt punookin jo ketkuja metkujaan. Hän on kasvattanut armeijansa valtavaksi, mutta ikäväkseen hän on huomannut etteivät soturit tosiaan ole kovin kehittyneitä. Hyvin hoidettu isku murentaisi ne palasiksi ja taisteluharjoitukset olivat melko koomista katsottavaa. Eräskin heilautti isoa nuijaa iskuvalmiuteen ja menetti kätensä. Ainoat aseet joiden kanssa ne pärjäsivät luonnollisesti olivat pitkät veitset ja keihäät.

      • korppi™

        korppi näke3 hekekeen ja tervehtii häntä korppi sanoo hekekee viimetapaamisesta in aikaa


    • Korppia ja HeKeKeetä llähestyy outo olio, joka näyttäisi koostuvan luista ja teräskappaleista ja muutamasta lihaksesta. Sillä on kädessään kirje.

    • kurpizza

      Kun sormeni alkavat jo sinertää, alan tosissani miettiä missä asti Alice oikein asuu. Miten ihmeessä hän on jaksanut paeta Krockeyta tänne asti?
      Toivon hartaasti ettei William ole pakastanut Adlocleytä.

      • korppi™

        korppi sanoo hekekeelle katso! mikä tuo on


    • Olio saapuu heidän luokseen, ojentaa kirjeen, kumartaa ja pudottaa samalla vahingossa nenänsä. Sitten se lähtee. (En ehdi tänään enää kirjoittaa.)

      • HeKeKee

        HeKeKee pomii kirjeen ja avaa sen. (Siiliö saa kertoa sitten mitä siinä lukee...)


    • jokutyyppi19--

      Laskeudun Adlocleyn lähelle, miettien suunnilleen samaa, kuin Kurpizzakin. Ehkäpä Alice harrastaa pitkänmatkanjuoksua... "Mitäs nyt tehdään?" kysyn.





      Ja jälleen kerran joudun poistumaan keskuudestanne loppupäiväksi...

      • korppi™

        korppi sanoo hekekeelle katsotaan mitä kirjeessä lukee?


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        korppi sanoo hekekeelle katsotaan mitä kirjeessä lukee?

        HeKeKee suhtautuu korppiin hieman varaumuksella, sillä hän muistaa mitä Neloth kertoi. "En arvosta viattomien tyttöjen jahtaamista, en vaikka mitä maksettaisiin." HeKeKee ajattelee


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee suhtautuu korppiin hieman varaumuksella, sillä hän muistaa mitä Neloth kertoi. "En arvosta viattomien tyttöjen jahtaamista, en vaikka mitä maksettaisiin." HeKeKee ajattelee

        hei hekekee katso uusia sotilaitani korppi kutsuu 5 tarkkaampujaa esiin ja tätä raha summaa korppi ottaa rahat esiin
        nyt minulla on varaa korjata ritarikunnalle tulleet tappiot
        arvaa mistä sain soturit ja rahat korppi sanoo riemastuneena(:


      • Hei Korppi!
        korppi™ kirjoitti:

        hei hekekee katso uusia sotilaitani korppi kutsuu 5 tarkkaampujaa esiin ja tätä raha summaa korppi ottaa rahat esiin
        nyt minulla on varaa korjata ritarikunnalle tulleet tappiot
        arvaa mistä sain soturit ja rahat korppi sanoo riemastuneena(:

        En usko että tuo riittä korvaamaan suuret tappiot ja eikö Temppelinritarit ole rikkaita niin kuin he oikeasti olivat?


      • korppi™
        Hei Korppi! kirjoitti:

        En usko että tuo riittä korvaamaan suuret tappiot ja eikö Temppelinritarit ole rikkaita niin kuin he oikeasti olivat?

        mehän olemme muutenkin rikkaita mutta tämä olikin vaivan arvoista


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        mehän olemme muutenkin rikkaita mutta tämä olikin vaivan arvoista

        "Noh, mistä sait ne? Minulla on kiire." HeKeKee kysyy vaikka tietää mistä on kyse.


    • Nefarion

      Varjojen laaksossa Nefarion punoo pahoja juoniaan. ''Hrmm, pitäisi varmaan kostaa korpille ja hekekeelle.'' *Nefarion taikoo itsensä transsiin jotta hän näkisi mitä jossain tapahtuisi* *Näkee Maguntin tornissaan tekemässä jotain(?). ''Voisin vaikka ottaa yhteyttää tuohon velhoon. Ties vaikka saisin manipuloitua hänet'' Muhaha

    • kurpizza

      Puhaltelen jäätyneisiin sormiini. Selkäpiitäni karmii, eikä se johdu kylmästä.
      "Käyn vähän katselemassa paikkoja" sanon Williamille ja kävelen n. 10 metrin päähän. Ilta on jo hämärtynyt ja kaukana lounaassa näkyy myrsky pilviä.
      "Toivottavasti ne eivät ole tulossa täännepäin" mutisen hiljaa taivaalle. Säikähdän kuullessani selkäni takaa natinaa.
      Käännyn.
      Takanani huojuu kaapuun verhoutunut vanhus. Hän kerää maasta risuja, ja lähtee minuun vilkaisematta jatkamaan matkaa oudosti keinuen. Kuin kirsikkana kakun päällä, hän hymisee oudosti ja jatkaa tietä pitkin kaupunkiin päin.
      Hillitsen haluni kirkua ja juoksen täristen takaisin Williamin luo.

      • korppi™

        tein vähän hommia saadakseni sotilaita ja rahaa


      • korppi™

        tosi kuollutta kommatkaa alice_dolly ois kiva jos sinä olisit täällä krockeyna


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        tosi kuollutta kommatkaa alice_dolly ois kiva jos sinä olisit täällä krockeyna

        Väsyttää meen nukkumaan.


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        Väsyttää meen nukkumaan.

        ei oo ketään):


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        Väsyttää meen nukkumaan.

        Hyvää yötä korppi™. :) Johtajamme on nyt väsynyt ja hänen täytyy levätä. Kukaan ei saa herättää häntä, paitsi jos korppi toisin määrää.
        -korpin orja
        -VeH


    • Kirjeessä lukee:

      Keskimaan puolustajat! Olen Magunt Spallycuro. Olen vahva taikuri ja kykenen nostamaan sotureita tyhjästä. Vaadin saada hallintaani kahdeksasosan Keskimaasta. Mikäli ette suostu vaatimuksiini, olette vaarassa joutua jälleen sotatilaan. Suosittelen suostumaan, ettei kehenkään satu.

      • korppi™

        etsin rautaisen muutamasta luusta ja lihaksesta muodostuvan hirviön ja annan sille kirjeen
        kirjeessä lukee

        arvoisa magunt spallycuro saat ihmissiilien asuinalueen

        t:korppi™ temppeliritarien komentaja


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        etsin rautaisen muutamasta luusta ja lihaksesta muodostuvan hirviön ja annan sille kirjeen
        kirjeessä lukee

        arvoisa magunt spallycuro saat ihmissiilien asuinalueen

        t:korppi™ temppeliritarien komentaja

        arvoisa magunt spallycuro saat ihmissiilien asuinalueen haltuusi mene ja tapa kaikki ihmissiilit jos et mene valtaamaan sitä minä valtaan sen ja tapan joka ikisen ihmissiilin ja otan pyhän maan takaisin ota sen minkä saat tai et saa mitään



        t:korppi temppeliritarien komentaja


      • Hei Korppi!
        korppi™ kirjoitti:

        arvoisa magunt spallycuro saat ihmissiilien asuinalueen haltuusi mene ja tapa kaikki ihmissiilit jos et mene valtaamaan sitä minä valtaan sen ja tapan joka ikisen ihmissiilin ja otan pyhän maan takaisin ota sen minkä saat tai et saa mitään



        t:korppi temppeliritarien komentaja

        En usko, että asia on sinun päätettävissä. Sinulla ei ole oikeutta päättää Ihmissiilien tai muidenkaan maista.


      • korppi™
        Hei Korppi! kirjoitti:

        En usko, että asia on sinun päätettävissä. Sinulla ei ole oikeutta päättää Ihmissiilien tai muidenkaan maista.

        nimimerkki Hei Korppi lakkaa häiritsemästä roolipeliä


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        nimimerkki Hei Korppi lakkaa häiritsemästä roolipeliä

        Korppi jos hyökkäät ihmissiilien maille aloitan sodan sinua vastaan.


      • Hei Korppi
        korppi™ kirjoitti:

        nimimerkki Hei Korppi lakkaa häiritsemästä roolipeliä

        OK Mä tuun sitten mukaan!


      • korppi™
        Hei Korppi kirjoitti:

        OK Mä tuun sitten mukaan!

        tuo oli luultavasti vain uhkaus maguntille


    • Pian tulee uusi viesti, jossa lukee näin:


      Sinä et voi luovuttaa toisten alueita. Voin hyökätä jossain vaiheessa Ihmissiilienkin kimppuun, mutta nyt häiritsen teitä. Mikä on vastauksenne?

    • alice dolly

      [Krockey]

      "Perhana..." hymisen itsekseni. Alice Dolly juoksi jo kauas metsään, en enää ehdi hänen peräänsä. Toisaalta, ihan sama. Olisi vain ollut helpompaa jos hän olisi suostunut sopimukseen. En siltikään enää viitsi jahdata häntä. Mutta jos hän saapuu enää Adlocleyyn, hän saa maistaa miekkaa (krhm?), ajattelen tuohtuneena.



      Krockey ei siis ainakaan toistaiseksi ole kuvioissa. Liikutan siis tällä hetkellä vain Alice Dollya.


      [Alice Dolly]

      Juoksen, juoksen ja juoksen. Kompastelen välillä hameeni riekaleisiin helmoihin. Alkaa sataa lunta. Paikka vaikuttaa muutenkin aika pakastetulta. Samassa tunnen maan katoavan jalkojeni alta, ja kamalan kivun, kamalan tömähdyksen. Pimeys....






      en taaskaan kirjautunut sisään...

      • korppi™

        korppi sanoo hekekeelle näkemiin ja lähtee leijonakotkallaan lentoon hän menee metsään huomaa alice dollyn ja syöksähtää hänen eteensä korppi huudahtaa en tee sinulle pahaa


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        korppi sanoo hekekeelle näkemiin ja lähtee leijonakotkallaan lentoon hän menee metsään huomaa alice dollyn ja syöksähtää hänen eteensä korppi huudahtaa en tee sinulle pahaa

        korppi näki kun alice tippui rotkoon hän menee leijonakotkallaan rotkon pohjalle ja taikoo sädehtivän valopallon alicen eteen korppi kävelee alicea kohti lievästi hymyillen


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        korppi näki kun alice tippui rotkoon hän menee leijonakotkallaan rotkon pohjalle ja taikoo sädehtivän valopallon alicen eteen korppi kävelee alicea kohti lievästi hymyillen

        HeKeKee miettii että mihin helvettiin korppi meni. Sitten hän näkee aarnikotkan lentävän ilmassa, ja alkaa seurata sitä. Hän kerkeää paikalle kun korppi lähestyy alicea. "Korppi! Mitä sinä teet?"


      • Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee miettii että mihin helvettiin korppi meni. Sitten hän näkee aarnikotkan lentävän ilmassa, ja alkaa seurata sitä. Hän kerkeää paikalle kun korppi lähestyy alicea. "Korppi! Mitä sinä teet?"

        Minä tarkkailen korppia puun oksalta kuopan yläpuolella.


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        Minä tarkkailen korppia puun oksalta kuopan yläpuolella.

        korppi ojentaa käden alicelle hän on nostamassa alicen pystyyn


    • Alice Dolly

      "Ouuh...kiitos..." sanon pökerryksissäni.

      • HeKeKee

        HeKeKee vetää viittansa tiukemmin ylleen, ja jää tarkkailemaan tilannetta.


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee vetää viittansa tiukemmin ylleen, ja jää tarkkailemaan tilannetta.

        Alice hyppää leijonakotkani kyytiin mennään temppeliritarien tukikohtaan korppi ehdottaa


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        Alice hyppää leijonakotkani kyytiin mennään temppeliritarien tukikohtaan korppi ehdottaa

        Temppeliritarien tukikohta... missäköhän sekin on....


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Temppeliritarien tukikohta... missäköhän sekin on....

        et tiedä sitä....ainakaan vielä


      • Hei Korppi!
        korppi™ kirjoitti:

        Alice hyppää leijonakotkani kyytiin mennään temppeliritarien tukikohtaan korppi ehdottaa

        MUISTA! Autohittaus on kielletty. Et voi päätää, että nouseeko Alice kyytiin.


      • korppi™
        Hei Korppi! kirjoitti:

        MUISTA! Autohittaus on kielletty. Et voi päätää, että nouseeko Alice kyytiin.

        sanoin ''KORPPI EHDOTTI'' lue tarkemmin ennen ku tuut pätemään ja vielä yksi juttu älä vie tilaa roolipelistäni noilla turhilla viesteilläsi


    • Voi teitä neropatteja XD *sarkastista naurua*

      • korppi™

        Alice voisitko tulla leijonakotkani kyytiin korppi sanoi


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        Alice voisitko tulla leijonakotkani kyytiin korppi sanoi

        Korppi kirjoita oikein niin me ymmärretään esim. Korppi kysyi:-Alice voisitko tulla leijonakotkan kyytiin? Tai "Alice voisitko tulla leijonakotkan kyytiin?" korppi kysyi.


    • alice dolly_

      "Hyvä on...." mumisen yhäkin melko pökerryksissä, ja kömmin leijonakotkan kyytiin.

    • Matkalla, jota korppi ja Alice kulkevat sattuu olemaan kylä, jota näyttäisivät terrorisoivan Maguntin oudot soturit veitsin ja keihäin. (Tekevätkö he asialle jotain?)

      • korppi™

        sneevilus


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        sneevilus

        korppi jatkaa matkaansa alice kyydissänsä kohti temppeliritarien tukikohtaa korppi laskeutuu tukikohtaan ohjastaa alicen yhteen huoneeseen ja sano yövy täällä(:


    • kurpizza

      Miten tämä on mahdollista? Joko William on vaihtanut paikkaa tai sitten minä tosissani olen eksynyt. Lähdin juoksemaan tietä pitkin sinne mistä olin tullutkin ja yhtäkkiä olenkin keskellä pimeää metsää.
      Neloth varmasti nauraisi minulle. Osaan suunnistaa Minas Trithissä, mutta täällä en selviä kymmenen metrin matkaa eksymättä.
      Silmäni osuvat kavion jälkiin. Hienoa, olen metsässä ratsailla liikkuvan sotilaan kanssa! Ajatus natisevasta vanhuksesta kuitenkin saa minut seuraamaan kavion jälkiä.

    • Minneköhän Kurpizza katosi... Olisi pitänyt mennä hänen mukaansa. Nyt olemme yksin, eikä kumpikaan meistä ole kovin hyvä taistelija.
      Mitä edes teemme täällä? Adlocley on kuitenkin kokonainen valtakunta, emmekä tiedä, missä täällä Alice teloitetaan. Pääkaupungin pitäisi olla aika lähellä, mutta en voi mennä sinne, siltä varalta, että Kurpizza palaakin.
      Alan meditoida aikani kuluksi...

      • HeKeKee

        HeKeKee ratsastaa ympäri metsikköä. Hänellä on kummallinen tunne siitä, että joku kovin tuttu henkilö olisi lähellä.


    • Kaadun ja sormiini osuu jotakin kummallisen muotoista ja pehmeää. Nousen ylös ja tutkin sitä kuun valossa.
      Nenä.
      Päästän nenän putoamaan maahan ja mietin miten se on tänne päätynyt. Osuinko hautausmaalle? Mutta ei kai ruumiita jätetä noin lähelle maanpintaa. Zombeiltakaan ei nyt ruumiinosia noin vain tipu...

    • Alice Dolly_

      Kaadun sängylle ja nukahdan uuvuksissani samantien.

      • HeKeKee

        HeKeKee huomaa oudon olion sormeilemassa jotain kuunvalossa. Se on... nenä? Zombi? HeKeKee ottaa jousensa ja ampuu outoa oliota kohti.


    • Milloinkohan viimeksi nukuin? Kyllä siitä taitaa olla yli vuorokausi... Uni ja meditaatio sekoittuvat.
      Leijun tyhjyydessä. Kuulen, kuinka Kaaos kertoo minulle, että uusi vaara uhkaa keskimaata. Sitten on enää pimeys, enkä herää useaan tuntiin, vaikka tapahtuisi mitä.

    • Nuoli sujahtaa tyhjyydestä. Hyppään vinkaisten sivuun.
      "Kehtaatkin ampua tyttöjä!" huudan pimeyteen ja lisään perään litanian kirosanoja. Sota on ohi eikä ihmi- siis kansalaisia saisi enään ampua.

      • korppi™

        korppi kävelee leijonakotkansa luokse ja lähtee lentämään sillä leijonakotka huutaa ympäri metsiä moni luultavasti adlockeyssa kuulevat sen luultavasti myös kurpizza


      • HeKeKee

        HeKeKee on jo asettamassa uutta nuolta jänteelle, kun kuulee olion sadattelut. Eivät zombit osaa kiroilla. Ohhoh. Sehän on se outo nainen jota yritin ampua. Kurpizzako se nyt oli. "Hups, anteeksi häiriöstä." HeKeKee sanoo nolostuneena virnistellen kun ratsastaa pusikosta. "Luulin sinua zombiksi tai joksikin" HeKeKee sanoo osoittaen maassa olevaa nenää.


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee on jo asettamassa uutta nuolta jänteelle, kun kuulee olion sadattelut. Eivät zombit osaa kiroilla. Ohhoh. Sehän on se outo nainen jota yritin ampua. Kurpizzako se nyt oli. "Hups, anteeksi häiriöstä." HeKeKee sanoo nolostuneena virnistellen kun ratsastaa pusikosta. "Luulin sinua zombiksi tai joksikin" HeKeKee sanoo osoittaen maassa olevaa nenää.

        korppi laskeutuu hekekeen eteen


    • Hyppään iloisena pystyyn.
      "Ai se olitkin sinä! Minä luulin että nenän omistaja hyökkää kimppuuni. Mutta voisit joskus tervehtiä, ei tarvitse ampua. " Hekekee näyttää väsyneeltä, enkä ole edes varma muistaako hän minua.
      "Olen Kurpizza, kättelit minua vähän ennenkuin Neloth ampui meitä tulipallolla. Mitä sinä täällä muuten teet? Täällähän on se karmea natiseva vanhuskin." Olen pelästynyt ja höpötän kaikenlaista sekavaa. Toivon, että Hekekee käsittäisi edes murto-osan.

      • korppi™

        korppi laskeutuu leijona kotkallansa ja kysyy mitä te täällä adclockeyssa luulette tekevänne?


      • HeKeKee

        "Ehhhhh....." HeKeKee katsoo Kurpizzaa. "Jospa nyt vähän rauhottuisit ja kertoisit mitä täällä tapahtuu."


      • HeKeKee kirjoitti:

        "Ehhhhh....." HeKeKee katsoo Kurpizzaa. "Jospa nyt vähän rauhottuisit ja kertoisit mitä täällä tapahtuu."

        "No niin. Kaikki alkoi siitä, kun korppi sieppasi Alicen. Sen jälkeen keksin, että sinä voisit auttaa meitä pelastamaan Alicen, mutta emme tienneet miten saisimme sinuun yhteyden. Ja William luuli sinua ensiksi joksikin Nekrofiliraiskaajaksi, mutta sitten minä sanoin ettet vaikuta kuolleisiin sekaantujalta. Minä koitin huutaa sinua, muttei se tietenkään toiminut ja jouduimme tulemaan tänne ilman sinua. Täällä lähdin kymmenen metrin päähän Williamista ja sitten tuli se karmea natiseva vanhus. Lähdin juoksemaan kohti Williamia, mutta päädyinkin tänne metsään. Lopun sinä tiedätkin." En ole varma, tajusiko hän vieläkään selitystäni.


    • kurpizza

      "Minä ja William tulimme pelastamaan Alicea." vastaan kylmästi. "Jonka sinä sieppasit. Muistatko?"

    • Puhuin siis korpille

      • Kodlak

        En jaksa pelata vähään aikaan nelothilla. Aloitan uuden hahmon:
        rotu:ihminen
        nimi:Kodlak
        ikä:26 vuotta
        aseet ja varusteet:varsijousi, kirves, kilpi ja haarniska.
        asuu mökissä tuhoutuneen minas tirithin lähellä ja hän on palkkionmetsästäjä.


      • korppi™
        Kodlak kirjoitti:

        En jaksa pelata vähään aikaan nelothilla. Aloitan uuden hahmon:
        rotu:ihminen
        nimi:Kodlak
        ikä:26 vuotta
        aseet ja varusteet:varsijousi, kirves, kilpi ja haarniska.
        asuu mökissä tuhoutuneen minas tirithin lähellä ja hän on palkkionmetsästäjä.

        ai alicea korppi katsoo kurpizzaa hieman ilkeällä ilmeellä ja sanoo matalalla äänellä homma on jo hoidossa


      • korppi™
        Kodlak kirjoitti:

        En jaksa pelata vähään aikaan nelothilla. Aloitan uuden hahmon:
        rotu:ihminen
        nimi:Kodlak
        ikä:26 vuotta
        aseet ja varusteet:varsijousi, kirves, kilpi ja haarniska.
        asuu mökissä tuhoutuneen minas tirithin lähellä ja hän on palkkionmetsästäjä.

        missä kaikki roolipelaajat on


      • korppi™ kirjoitti:

        ai alicea korppi katsoo kurpizzaa hieman ilkeällä ilmeellä ja sanoo matalalla äänellä homma on jo hoidossa

        Nappaan nenän maasta ja heitän sen korpin naamaa kohti.
        "Jos olet tehnyt jotain Alicelle, minä pidän huolen, että kadut sitä katkerasti." sanon murhaavalla äänellä. "Ja käske tuon leijonakotkan lopettaa tuo nälkäinen tuijotus. Muussa tapauksessa haastan sinut oikeuteen eläinrääkkäyksestä. En nimittäin usko hetkeäkään, että tuo olisi luonnossa syntynyt."


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Nappaan nenän maasta ja heitän sen korpin naamaa kohti.
        "Jos olet tehnyt jotain Alicelle, minä pidän huolen, että kadut sitä katkerasti." sanon murhaavalla äänellä. "Ja käske tuon leijonakotkan lopettaa tuo nälkäinen tuijotus. Muussa tapauksessa haastan sinut oikeuteen eläinrääkkäyksestä. En nimittäin usko hetkeäkään, että tuo olisi luonnossa syntynyt."

        arvasit oikein olen tehnyt jotain alicelle korppi sanoo ilkeästi


      • korppi™ kirjoitti:

        arvasit oikein olen tehnyt jotain alicelle korppi sanoo ilkeästi

        Hän kiusaa sinua, järki sanoo ja päätän kerrankin kuunnella sitä.
        "Mitä sinä teit hänelle?" Mulkoilen leijonkotkaa rumasti.


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Hän kiusaa sinua, järki sanoo ja päätän kerrankin kuunnella sitä.
        "Mitä sinä teit hänelle?" Mulkoilen leijonkotkaa rumasti.

        ratsulleni tuli pikkuisen nälkä ja se söi a*****
        korppi virnuilee


      • korppi™ kirjoitti:

        ratsulleni tuli pikkuisen nälkä ja se söi a*****
        korppi virnuilee

        "Toivottavasti sillä on vieläkin nälkä, jotta se jaksaa syödä sinutkin. Tosin sinunlaisesi sontaläjä voi aiheuttaa sille mahanpuruja" sanon kylmästi. Korppi sanoi tehneensä jotain Alicelle, mutta ilmoittaa sitten yhtäkkiä ratsunsa syöneen hänet. En usko.


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        "Toivottavasti sillä on vieläkin nälkä, jotta se jaksaa syödä sinutkin. Tosin sinunlaisesi sontaläjä voi aiheuttaa sille mahanpuruja" sanon kylmästi. Korppi sanoi tehneensä jotain Alicelle, mutta ilmoittaa sitten yhtäkkiä ratsunsa syöneen hänet. En usko.

        korppi repeää nauruun hahahahahahahohohohohohehehehehe


      • korppi™ kirjoitti:

        korppi repeää nauruun hahahahahahahohohohohohehehehehe

        Se on kiva, että edes jollakin on hauskaa. Viiden minuutin kuluttua, korpin nauraminen alkaa kuitenkin kyllästyttää.
        Kerään viereisestä ojasta liejua, ja nakkaan kaiken löytämäni korpin naamalle.
        Nauru loppuu.
        Alan laskea sekunteja, jotka minulla on vielä jäljellä.


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Se on kiva, että edes jollakin on hauskaa. Viiden minuutin kuluttua, korpin nauraminen alkaa kuitenkin kyllästyttää.
        Kerään viereisestä ojasta liejua, ja nakkaan kaiken löytämäni korpin naamalle.
        Nauru loppuu.
        Alan laskea sekunteja, jotka minulla on vielä jäljellä.

        ai haluatko leikkiä täältä pesee sanoo korppi ja heittää liekkejä ja polttavaa aurinkotaikaa kurpizzaa päin


    • Kirkaisen ja kiskaisen hupun päähäni. Lopulta liekit hälvenevät. Onneksi en palanut kovin pahasti. Kädet vain näyttävät ikäviltä. Tuijotan korppia murhaavasti.
      "Ei yhtään yli-ampuvaa. Minun pitäisi kai olla imarreltu, kun katsot tarpeelliseksi heitellä minua tulipalloilla." sihisen. Päätän olla viskelemättä korppia millään, sillä seuraavasta voi mennä henki. Haa, maastapa löytyi jotain mielenkiintoista! Kävelen ihan korpin lähelle, näytän kieltä ja lättäisen löytämäni jäniksen jätöksen tämän naamaan.

      • korppi™

        käsken leijonakotkaa ottamaan kurpizzan kynsiinsä HETI!


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        käsken leijonakotkaa ottamaan kurpizzan kynsiinsä HETI!

        kurpizza on leijonakotkani kynsissä


    • Alan kirkua ja potkia.
      "Kyllä sinä olet rohkea!" huudan sarkastisesti. "Tarvitset leijonakotkan, jotta pärjäät yhdelle ihmiselle!"
      Jatkan kirkumista ihan vaan piruuttani. Toivon, että leijonakotkilla on hyvä kuulo. Jos ei, ainakin ärsytän korppia.

      • HeKeKee

        HeKeKee on ollut hetken hiljaa, mutta syöksyy sitten leijonakotkan kimppuun ja sivaltaa sitä jalkaan.


    • Kun kotkalla on muuta ajateltavaa, minä rimpuilen irti.
      Konttaan/juoksen kauemmaksi kotkasta, ja alan kerätä maasta kiviä. Ne ovat aika pieniä, mutta kyllä ne heittelyyn kelpaavat.

      • Kodlak

        Minä tulen katselemaan taistelua(kahakkaa) ja viritän varsijouseni siltä varalta että joku tekee tarjouksen minulle.


      • HeKeKee
        Kodlak kirjoitti:

        Minä tulen katselemaan taistelua(kahakkaa) ja viritän varsijouseni siltä varalta että joku tekee tarjouksen minulle.

        "Hei, sinä muukalainen siellä! Älä seisoskele vaan auta meitä!"


      • Kodlak
        HeKeKee kirjoitti:

        "Hei, sinä muukalainen siellä! Älä seisoskele vaan auta meitä!"

        "Olen puolueeton. Mutta luulen saavani palkkion jos autan sinua" sanon, ja ammun korppia varsijousella(?)


    • Tähyän pöllästyneenä ympärilleni. Kelle Hekekee huusi?
      Nakkaan nyrkillisen kiviä leijonakotkan naamalle.
      Muukalainen? Ettei se vain olisi se nenän omistaja?

    • Alice Dolly_

      Herään huoneessa, ja mietin hetken, missä h****ssä olen. Pikkuhiljaa muistoja alkaa palautua mieleeni. Samassa kaikki rysähtää kertheitolla alitajuntaani. Mutta kenen kyytiin nousin, sitä en muista. Jostain syystä muistan, että se olisi ollut Korppi, mutta en todellakaan tiedä miksi olisin noussut hänen kyytiinsä. Ketään ei kuitenkaan näy, kun nousen istumaan sängylle. Kiskaisen nahkasaappaani jalkaan ja kävelen ovelle. Vilkaisen vielä taakseni ennen kuin annan kirkkaan ulkoilman pistää silmiäni. Lähden kävelemään metsään päin, koska kuulen kaukaata sieltä mekkalaa. Meinaan jo taas kaatua, mutta onnistun pitämään tasapainoni yllä. Sieppaan kepin maasta ja huidon sillä hetken ilmaa kokeilevasti. En osaa taistella, mutta jos edesssä päin on sota, niin ainakin voin puolustautua jotenkin. Kävelen eteenpäin, ja näen Kurpizzan, Korpin ja joitain muita taistelemassa. Jään katselemaan, en ehdi piiloon ennen kuin minut huomataan.

      • korppi™

        korppi huudahtaa alice! mitä teet täällä korppi huitaisee hekekeen pois leijonakotkan kimpusta mutta sitten korppi tuntee kuinka nuoli lävistää korpin korppi huitaisee kodlakkiakin sitten korppi hyppää leijonakotkan kyytiin ja heittää kurpizzaa 3 kertaa tulipallolla kiskaisee alicen leijonakotkan kyytiin ja sitten menoksi


    • Alice Dolly_

      Rimpuilen pois Korpin otteesta ja syöksyn Kurpizzan taakse.

      • korppi™

        korppi laskeutuu leijonakotkallansa ja heittää lisää tulta ja polttavaa aurinkoa kurpizzaa päin ja huutaa Alice! tule tänne


    • Alice Dolly_

      Ryssin pensasaidan läpi jo syöksyn juurakoiden taakse piiloon.

    • Tönäisen Alicen edelläni ojaan.
      Viittani ilmeisesti kestää tulta, joten hengissä selviäminen saattaa olla mahdollista.
      "Kiva, että olet hengissä!" kiljun Alicelle.

      • HeKeKee

        HeKeKee hyppää leijonakotkan selkään ja yrittää kiinnittää korpin huomion


      • korppi™

        hyppään kurpizzan päälle ja alan hakata häntä haarniskan rauta hanskoilla ja huudan tätä sinä et kestä ja taion hänen kroppaansa lisää tulta


    • Yritän tapella vastaan, mutta se ei oikein onnistu.
      "Alice, varo!" kiljun Alicelle.
      Runttaan korppia isolla kivellä polveen. Sen jälkeen jokin kolahtaa päähäni ja silmissäni pimenee.

      • korppi™

        käsken leijonakotkaa ottaamaan kurpizzan kynsiinsä leijonakotka ottaa kurpizzan kynsiinsä leijonakotkan kynnet painautuvat kurpizzan ihoon pahasti korppi lähtee kurpizza mukanaan ratsastamaan temppeliritarien tukikohtaan


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        käsken leijonakotkaa ottaamaan kurpizzan kynsiinsä leijonakotka ottaa kurpizzan kynsiinsä leijonakotkan kynnet painautuvat kurpizzan ihoon pahasti korppi lähtee kurpizza mukanaan ratsastamaan temppeliritarien tukikohtaan

        korppi laittoi puuhun viestin
        viestissä lukee

        ALICE JÄÄ ODOTTAMAAN MINUA TÄHÄN HAEN SINUT KOHTA EN TEE SINULLE PAHAA!


        T:KORPPI


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        korppi laittoi puuhun viestin
        viestissä lukee

        ALICE JÄÄ ODOTTAMAAN MINUA TÄHÄN HAEN SINUT KOHTA EN TEE SINULLE PAHAA!


        T:KORPPI

        korppi laskeutuu kurpizza kyydissään temppelirirarien tukikohtaan korppi lähtee kävelemään kurpizza sylissään kohti tukikohdan tyrmiä korpilla on aikeena vangita kurpizza


      • Kodlak
        korppi™ kirjoitti:

        korppi laskeutuu kurpizza kyydissään temppelirirarien tukikohtaan korppi lähtee kävelemään kurpizza sylissään kohti tukikohdan tyrmiä korpilla on aikeena vangita kurpizza

        "hei sinä haltia! Kuka sinä olet ja keitä he olivat? Jos sinulla on jotain millä voit maksaa minulle voin mennä listimään sen hullun." sanon hekekelle.


    • siilio

      Magunt istuu valtaistuimellaan ja katselee heijastuksia, joissa näkyy tärkeitä tapahtumia. Omien joukkojen vointi sotaretkillä, joku kahakka metsässä ja jotain polittista vääntöä jossain päin jotain paikkaa. Ja kiintoisin oli... Taistelu! Kaikki VS. Korppi. Outoa. Eivätkö Korppi ja HeKeKee olleet samalla puolella sodassa? Ehkäpä toinen heistä olisi valmis liittoutumaan Maguntin kanssa. Yksinäiset etsivät yleensä seuraa, joten voisi koittaa ensin Korpin kanssa yhteistyötä. Varasuunnitelmana HeKeKee. Magunt siirtää äänensä puhumaan Korpille. "Korppi! Minä olen Magunt Spallycuro. Näyttäisi siltä, ettet ole järin suosiossa. Voisit liittoutua minun kanssani. Mahtavista sotureista joukkoineen on aina hyötyä. Lisäksi minä en ala nipottaa moraalista! Ehdotan siis liittoa", Magunt viestitti Korpin mieleen.

      • korppi™

        sanon äänelle ristiinnaulitsen kurpizzan ensin ennen mitään sopimusta korppi heittää kurpizzan tyrmään


    • "Ei mitään kiirettä arvon soturi", Maguntin ääni sanoo imartelevaan sävyyn.

      • korppi™

        kurpizza on kahlittuna tyrmässä


    • Näen sekoa unta.
      Istun kimmeltävän puron laidalla ja koitan ampua ritsalla mustia lintuja alas puista.
      "Tiedätkö mitä." sanon Williamille, joka istuu vieressäni juoden teetä. "Minä inhoan korppeja!"
      "Tarkoitatko jotain Nekrofiliraiskaajaa vai oliko hän vain sodassa erillä puolella kuin sinä?" hän kysyy.

      Päähäni sattuu ja räpytän silmiäni. Joku kantaa minua vankilan tyyppistä rakennusta kohti. Siellä saan varmaankin nukkua jonkin aikaa. . .

    • Herään uudestaan kahlittuna selliin. Onneksi Neloth neuvoi minulle, miten katkaista kahleet.
      Pyöritän kättäni ja ketju menee kierteille, jolloinka se on helppo vääntää poikki. (Onneksi korppi ei vaivautunut kahlitsemaan minua kunnon kahleisiin)
      Klink.
      Seuraavaksi toinen käsi. Se on palanut sen verran pahasti, että jouduin pyöritellessäni pidättelemään itkua.
      Klink.
      Saatuani jalat vapaiksi, mietin miten pääsisin sellistä ulos ja kuinka saan tässä kunnossa paettua korpilta.

      • korppi™

        kävelen sellin viereen ja näen että kurpizza ei ole kahlittuna ja kutsun 5 temppeliritaria paikalle ja sanon heille tuo on tapettava astuu selliin ja heittää kurpizzaan tulta kurpizza syttyy tuleen korppi sulkee sellin oven ja katselee


      • Kodlak
        korppi™ kirjoitti:

        kävelen sellin viereen ja näen että kurpizza ei ole kahlittuna ja kutsun 5 temppeliritaria paikalle ja sanon heille tuo on tapettava astuu selliin ja heittää kurpizzaan tulta kurpizza syttyy tuleen korppi sulkee sellin oven ja katselee

        Korppi muista säännöt. Et voi päättää osuuko kurpizzaan vai väistääkö ja pakeneeko hän.


      • korppi™
        Kodlak kirjoitti:

        Korppi muista säännöt. Et voi päättää osuuko kurpizzaan vai väistääkö ja pakeneeko hän.

        kurpizza ei voinut väistää eikä paeta hänellä ei ollut enää tulen kestävää viittaakaan koska korppi otti sen itselleen joten hänelle tuli pahoja jälkiä


    • Kierin maassa, jotta liekit sammuisivat. Sen jälkeen konttaan nurkkaan.
      "Alan kummittelemaan. Vainoan sinua kunnes tulet hulluksi" sanon hiljaa. Kerron Williamille. Hän ei varmasti riemastu kuullessaan olleensa liitossa tuollaisen paskan kanssa.
      "Etkö sinä yhtään häpeä?" kysyn korpilta, vaikka tiedän ettei hän tietenkään häpeä. Haluan silti kuulla sen hänen suustaan.

      • korppi™

        katson kurpizzaa hieman surullisena
        ja kysyn miksi olit liittoutuneena nelothin kanssa


      • Kodlak

        Koska hekeke ei ole paikalla päätn lähteä tappamaan "temppeliritareita" ilman palkkiota koska tyttöjen sieppailu on säälittävää. Olen tukikohdan ovella. Sisältä kuuluu puhetta. Viritän varsijouseni.


    • Yllätyn kysymyksestä.
      "En ole kovinkaan kummoinen sotilas... ja vuosia sitten veljeni meni humalassa haastamaan riitaa teikäläisten kanssa ja... Suoraan sanoen, hän ei selvinnyt siitä hengissä. Sitten minä vain päädyin Nelothin puolelle. En tuntenut muitakaan ja Nelothkin on pohjimmiltaan hyvä haltia..." Toisin sanoen, Neloth oli ainoa, jota kiinnosti vaivaisen ihmisen asiat. Tunnen jonkin painauman paitani selkäpuolella.

      • korppi™

        korppi liikuttuu tarinasta ja riisuu valkoisen kultareunuksisen pyhän viittansa ja nostaa kurpizzan seisomaan ja käärii hänet viittaansa vie hänet parantamis huoneeseen korppi on valmiina parantamaan


    • Hei Korppi

      Hei Korppi! Voisitko käyttää välimerkkejä? Se helpottaisi erittäin vaikealukuisen tekstisi lukemista.

    • "Mitä nyt?" kysyn. Korppi näyttää oudolta. Pelko kohoaa kurkkuuni, mutta hillitsen itseni. Hän tuskin vaivautuisi sotkemaan viittaansa, jos aikoisi tappaa minut.
      "Enhän minä siitä temppeliritareita syytä.... ainakaan paljoa." sanon "Veljeni oli vielä pahempi suustaan kuin minä... " Jarraan kantapäilläni lattiaa. "Mihin sinä viet minua?" Jospa korppi aikoo syöttää minut otukselleen? Se selittäisi kärventämisen, mikäli leijonakotka tykkää loimutetuista vihollisista...

      • korppi™

        korppi nousee kurpizza mukanaan kellarista menee yhteen huoneeseen asettaa kurpizzan sängylle ja sanoo en vahingoittanut alicea leijona kotka söi apinan ei alicea kohta varmaan aladdin tulee kostamaan
        mutta kuitenkin minulla oli aikeena polttaa sinut roviolla tai ristiinnaulita sinut mutta olet onnekas nimittäin olen tappanut monia noitia pimeähaltijoita ja pahoja tyyppejä mutta et ollut paha joten jäisitkö tänne pidän nimittäin sinusta korppi sanoo ja aloittaa pyhän parantamisen


    • Odotappas.
      Korppi tulee ja sieppaa Alicen, ja yrittää siinä sivussa kärventää minut.
      Metsässä hän jostain syystä hyökkää uudestaan ja koittaa kärventää minut kaksi kertaa.
      Korppi lukitsee minut selliin ja kärventää minut.
      Sitten hän parantaa minut ja sanoo, koska en olekaan paha pimeydennoita (ihan tosi, en osaa edes taikoa), hän ei aiokaan polttaa minua roviolla.
      Ja naisia sanotaan monimutkaisiksi!

      Menetän jälleen tajuntani.

      • korppi™

        korppi odottaa kurpizzan vieressä


    • "Miksi sitten sieppasit Alicen?" kysyn unenpöpperössä.

      • korppi™

        pelastin alicen korppi sanoo


    • Nyökkään, vaikken tajuakaan koko kuviota.
      "Kiitos, että... tuota... et tappanut minua ja paransit.." sanon. "Mutta pelkäänpä, etten voi jäädä tänne. Alice on ystäväni ja hän tarvitsee apuani, sillä minun mielestäni hänen kuuluisi olla hallitsemassa... Ja Williamkin on jossain hukassa ja pelkään, että se vanhus on pistänyt hänet poskeensa."
      Noin pitkä lause, eikä yhtään päänaukomista. En tiennyt pystyväni siihen.

      • korppi™

        kurpizza voinko tulla mukaasi ratsastettaisiinko leijonakotkalla
        tule kurpizza korppi ottaa kurpizzan kädestä kiinni ja sanoo mennään jo ei hidastelua


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        kurpizza voinko tulla mukaasi ratsastettaisiinko leijonakotkalla
        tule kurpizza korppi ottaa kurpizzan kädestä kiinni ja sanoo mennään jo ei hidastelua

        HeKeKee hyppii puiden latvoissa kohti metsän keskeltä kohoavaa kivikkoa. Mitään muuta hän ei siitä tiedä, kuin että se on louhittu täyteen luolia. Se saattaisi olla temppeliritareiden tukikohta.


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee hyppii puiden latvoissa kohti metsän keskeltä kohoavaa kivikkoa. Mitään muuta hän ei siitä tiedä, kuin että se on louhittu täyteen luolia. Se saattaisi olla temppeliritareiden tukikohta.

        HeKeKee huomaa luolassa lipun jossa on punainen risti ja pari RITARIA


      • Voice of justice
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee hyppii puiden latvoissa kohti metsän keskeltä kohoavaa kivikkoa. Mitään muuta hän ei siitä tiedä, kuin että se on louhittu täyteen luolia. Se saattaisi olla temppeliritareiden tukikohta.

        Saako tänne tulla mukaan noin vain? Jos saa ni mä alotan jonkun hahmon.


      • Voice of justice kirjoitti:

        Saako tänne tulla mukaan noin vain? Jos saa ni mä alotan jonkun hahmon.

        Kyllä tänne saa liittyä.


    • jokutyyppi19

      Herään omassa kirkossani. En tiedä, miten sinne päädyin, mutta epäilen, että Kaaos liittyy asiaan jotenkin.

    • "Olisitko jo valmis vastaamaan kysymykseeni?" Magunt sanoo hieman ärtyneenä odottamiseen.

    • Voice of Justice// Tervetuloa mukaan.


      Annan korpin kiskoa minuta mukaansa. Hänellä ei ole huumorintajua, enkä halua taas joutua tulipallojen liekittämäksi. Sen verran järkeä minullakin on.

      • korppi™

        Voice of Justice tervetuloa roolipeliini katso! myös alkuperäinen lankani nimeltä roolipeli


        korppi riemastuu ja asettaa kurpizzan leijona kotkan kyytiin temppeliritarit avaavat portin ja leijonakotka lähtee tallustamaan tukikohdan portista ulos portin ovi kiinniytyy



        kodlakilla on nyt mahdollisuus tappaa kohteensa


      • Voice of justice

        Okei mä tuun mukaan oon lohikäärme ja korppu älä alota mitään dragonlord perseilyä
        Nimi:Akatosh
        ikä:2500 vuotta
        luonne: ei hyvä, ei paha. Siltä väliltä.
        ulkonäkö: punainen. Kaksi jalkaa ja siivet
        lukuisia muita lohikäärmeitä hallittavanaan. Asuu lohikäärmevuorten korkeimman vuoren huipulla.


    • Kun Korppi vilkuilee metsikköä, minä tarkistan että esine on vielä tallella. Voiko tämä oikeasti olla mahdollista?
      Ehkä Korppi ei välittänyt siitä, koska sillä ei voi tappaa tai vahingoittaa?
      Korppi tuijottaa metsää, ihan kuin odottaisi jotain. Pahis-puluja? Vai kenties sitä natisevaa vanhusta?

    • "Korppi. Et ole vieläkään vastannut kysymykseeni. Liittoutuvatko temppelinritarit joukkojeni kanssa?" Mahunt kivahtaa. Hän oli kyllästynyt odottelemaan.

      • korppi™

        en aio liityä joukkoihisi korppi vastaa äänelle
        hän lentää leijonakotkallaan keskelle metsää samalle paikalle jossa on viesti ALICELLE! korpille tulee mieleen ALICE!! korppi huutaa alicea! metsässä ALICE! ALICE! ALICE! toivotonta korppi mutisee


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        en aio liityä joukkoihisi korppi vastaa äänelle
        hän lentää leijonakotkallaan keskelle metsää samalle paikalle jossa on viesti ALICELLE! korpille tulee mieleen ALICE!! korppi huutaa alicea! metsässä ALICE! ALICE! ALICE! toivotonta korppi mutisee

        HeKeKee makoilee pusikossa ja tarkkailee tilannetta.


      • korppi™ kirjoitti:

        en aio liityä joukkoihisi korppi vastaa äänelle
        hän lentää leijonakotkallaan keskelle metsää samalle paikalle jossa on viesti ALICELLE! korpille tulee mieleen ALICE!! korppi huutaa alicea! metsässä ALICE! ALICE! ALICE! toivotonta korppi mutisee

        "Alice näki sinun nakkelevan tulipalloja ympäriinsä. Minusta on ihan ymmärrettävää, että hän teki katoamistempun." sanon varovaisesti. Ja hänen juoksuvauhdista päätellen, Alice on jossain valtakunnan toisella laidalla.


      • kurpizza kirjoitti:

        "Alice näki sinun nakkelevan tulipalloja ympäriinsä. Minusta on ihan ymmärrettävää, että hän teki katoamistempun." sanon varovaisesti. Ja hänen juoksuvauhdista päätellen, Alice on jossain valtakunnan toisella laidalla.

        "Käyn alhaalla" sanon Korpille ja loikkaan vastausta odottamatta maahan. Kyyristelen maassa (selin korppiin) etsimässä nenää, kun sattumalta katseeni osuu siniseen silmäpariin jotka näkyvät pusikosta.
        Haltioilla on yleensä siniset silmät.
        Otan katsekontaktin, ja sanon äänettömästi:
        "Jos sinä vielä kerrankin ammut minua sillä saamarin jousellasi, minä katkon sen ja ......"


      • HeKeKee
        kurpizza kirjoitti:

        "Käyn alhaalla" sanon Korpille ja loikkaan vastausta odottamatta maahan. Kyyristelen maassa (selin korppiin) etsimässä nenää, kun sattumalta katseeni osuu siniseen silmäpariin jotka näkyvät pusikosta.
        Haltioilla on yleensä siniset silmät.
        Otan katsekontaktin, ja sanon äänettömästi:
        "Jos sinä vielä kerrankin ammut minua sillä saamarin jousellasi, minä katkon sen ja ......"

        HeKeKee iskee silmää ja katoaa äänettömästi metsikköön.


    • simo kurki

      simo kurki

      • korppi™

        korppi sytyttää nuotiota alicelle jätetyn viestin edessä[jos haluat tietää mitä viestissä lukee kurkkaa vähän ylemmäs]


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        korppi sytyttää nuotiota alicelle jätetyn viestin edessä[jos haluat tietää mitä viestissä lukee kurkkaa vähän ylemmäs]

        korppi kysyy kurpizzalta kaipaatko veljeäsi


      • Voice of justice
        korppi™ kirjoitti:

        korppi kysyy kurpizzalta kaipaatko veljeäsi

        Akatosh laskeutuu maahan korpun ja kurpizzan viereen ja sanoo "tervehdys pikku ystäväni. Tosin te ette tunne minua mutta minä katsoin yläilmoista taistelun Minas Tirithistä. Asiat ovat kuitenkin niin että tarvitsen liittolaisia eikä teillekkään varmasti olisi pahitteeksi lohikäärmeiden apu. Mitä sanotte?"


      • Voice of justice
        korppi™ kirjoitti:

        korppi kysyy kurpizzalta kaipaatko veljeäsi

        Akatosh laskeutuu maahan korpun ja kurpizzan viereen ja sanoo "tervehdys pikku ystäväni. Tosin te ette tunne minua mutta minä katsoin yläilmoista taistelun Minas Tirithistä. Asiat ovat kuitenkin niin että tarvitsen liittolaisia eikä teillekkään varmasti olisi pahitteeksi lohikäärmeiden apu. Mitä sanotte?"


      • Voice of justice kirjoitti:

        Akatosh laskeutuu maahan korpun ja kurpizzan viereen ja sanoo "tervehdys pikku ystäväni. Tosin te ette tunne minua mutta minä katsoin yläilmoista taistelun Minas Tirithistä. Asiat ovat kuitenkin niin että tarvitsen liittolaisia eikä teillekkään varmasti olisi pahitteeksi lohikäärmeiden apu. Mitä sanotte?"

        "Morro." vastaan silmät suurina.
        Sitten käännyn Korpin puoleen."Kaipaan veljeäni joskus.... Hänen kuolemastaan on kuitenkin aika pitkä aika... En minä temppeliritareita syytä, hän osasi oikeasti olla tosi ärsyttävä. Ei sinun sitä tarvitse murehtia." Veljestä puhuminen surettaa minua, ja koitan siksi välttää sitä.


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        "Morro." vastaan silmät suurina.
        Sitten käännyn Korpin puoleen."Kaipaan veljeäni joskus.... Hänen kuolemastaan on kuitenkin aika pitkä aika... En minä temppeliritareita syytä, hän osasi oikeasti olla tosi ärsyttävä. Ei sinun sitä tarvitse murehtia." Veljestä puhuminen surettaa minua, ja koitan siksi välttää sitä.

        mikä tuo punainen lohikäärme on otan sen haltuuni korppi hymyilee ja vetää punaisen lohikäärmeamuletin esiin korppi kysyy lohikäärmeeltä mihin tarvitset liittolaisia


    • Mulkaisen Korppia häijysti tajutessani, mitä hän suunnittelee.
      Mietin, onko Hekekee vielä pusikossa. Jos se siis oli Hekekee, eikä joku viaton hippi, jonka saäikäytin henkihieveriin.....

      • korppi™

        korppi laskee lohikäärmeen hallitsemis amulettinsa ja kääntyy
        kurpizzan puoleen korppi kysyy häneltä mistä tiesit että temppeliritarit tappoivat veljesi


      • korppi™ kirjoitti:

        korppi laskee lohikäärmeen hallitsemis amulettinsa ja kääntyy
        kurpizzan puoleen korppi kysyy häneltä mistä tiesit että temppeliritarit tappoivat veljesi

        Eli vieläkin sama aihe jatkuu.
        "Muutama oli nähnyt. Plus, veljeni rinnasta törröttävässä veitsessä oli temppeliherrojen tunnus... Ja teikäläiset tuskin luovuttavat aseitaan toisille."
        Ja sitten vielä se typerä eukko, joka juotti minulle sitä kamalaa litkua... Taikuus aiheutti minulle silloin kovan kuumeen, ja kun joka yö näin veljeni kuoleman uudestaan.... Mutta sitä en todellakaan aio korpille kertoa.


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Eli vieläkin sama aihe jatkuu.
        "Muutama oli nähnyt. Plus, veljeni rinnasta törröttävässä veitsessä oli temppeliherrojen tunnus... Ja teikäläiset tuskin luovuttavat aseitaan toisille."
        Ja sitten vielä se typerä eukko, joka juotti minulle sitä kamalaa litkua... Taikuus aiheutti minulle silloin kovan kuumeen, ja kun joka yö näin veljeni kuoleman uudestaan.... Mutta sitä en todellakaan aio korpille kertoa.

        korppi vetää temppeliritarien tunnuksella varustetun veitsen esille ja kysyy oliko se veitsi tälläinen


      • korppi™ kirjoitti:

        korppi vetää temppeliritarien tunnuksella varustetun veitsen esille ja kysyy oliko se veitsi tälläinen

        Vatsassani muljahtaa oudosti.
        "Juu."


      • Voice of justice
        korppi™ kirjoitti:

        korppi vetää temppeliritarien tunnuksella varustetun veitsen esille ja kysyy oliko se veitsi tälläinen

        Korppu älä alota tota dragonlord paskaa et voi hallita Akatoshia saati muutakaan minun hallitsemaa lohikäärmettä.


      • korppi™
        Voice of justice kirjoitti:

        Korppu älä alota tota dragonlord paskaa et voi hallita Akatoshia saati muutakaan minun hallitsemaa lohikäärmettä.

        korppi kysyy palataanko tukikohtaan?


      • korppi™ kirjoitti:

        korppi kysyy palataanko tukikohtaan?

        "Entä Alice ja lohikäärme?" muistutan. Minua jostain syystä häiritsee palata tukikohtaan. Ja haluaisin vaihteeksi kävellä. Jalat kun kerrankin toimivat.


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        "Entä Alice ja lohikäärme?" muistutan. Minua jostain syystä häiritsee palata tukikohtaan. Ja haluaisin vaihteeksi kävellä. Jalat kun kerrankin toimivat.

        minä hoidan alicen takaisin tukikohtaan ja siitä lohikäärmeestä ei pidä välittää


      • korppi™ kirjoitti:

        minä hoidan alicen takaisin tukikohtaan ja siitä lohikäärmeestä ei pidä välittää

        "Pyydän, ettet kärventäisi Alicea. Ja varo puskissa olevia jousiampujia." sanon tuijottaessani metsää.
        "Olenko vanki?" kysyn hiljaa.


    • Dragonlordxxx
      • korppi™

        et ole vanki korppi sanoo


      • pekko sanoo pöö
        korppi™ kirjoitti:

        et ole vanki korppi sanoo

        pöö


      • korppi™
        pekko sanoo pöö kirjoitti:

        pöö

        korppi huuta kurpizzalle kädet ylös ja kumarru! tai muuten käristän sinut nimittäin olet vanki korppi sanoo virnuillen tulipallo valmiina viskattavaksi


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        korppi huuta kurpizzalle kädet ylös ja kumarru! tai muuten käristän sinut nimittäin olet vanki korppi sanoo virnuillen tulipallo valmiina viskattavaksi

        HeKeKee hyppää salamannopeasti puusta Korpin kimppuun ja tähtää iskunsa kohti tämän kasvoja


    • Korppi heitteleeks sun mielialas tosiaan noin äkkiä vai mitä häh?

      • HeKeKee

        Vaikeaselkonen tyyppi... oiskohan ADHD...


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Vaikeaselkonen tyyppi... oiskohan ADHD...

        korppi purskahtaa nauruun ja huutaa KURPIZZALLE SE OLI VITSI! OSAAN OLLA YHTÄ INHOTTAVA KUIN VELJESI hehahahahaha olisipa hekekee nähnyt ilmeesi korppi sanoo nauraen


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        korppi purskahtaa nauruun ja huutaa KURPIZZALLE SE OLI VITSI! OSAAN OLLA YHTÄ INHOTTAVA KUIN VELJESI hehahahahaha olisipa hekekee nähnyt ilmeesi korppi sanoo nauraen

        samalla kun hekekeen nuoli lentää korpin kosvojen yli korppi huutaa nauraen ne tarkkaampujatkin olivat totta!


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        samalla kun hekekeen nuoli lentää korpin kosvojen yli korppi huutaa nauraen ne tarkkaampujatkin olivat totta!

        Päätä nyt jo.....


      • korppi™ kirjoitti:

        samalla kun hekekeen nuoli lentää korpin kosvojen yli korppi huutaa nauraen ne tarkkaampujatkin olivat totta!

        Nousen ja tuijotan korppia vedet silmissä.
        "Sinä taisit tappaa veljeni, et muuten voisi tietää kuinka raivostuttava hän on. Ihan sinun tapaistasi tappaa viattomia."
        Nappaan amuletin korpin kädestä ja nakkaan sen nuotioon. Hänelle tulee varmasti kiire ottaa se pois sieltä.
        Pakenen tiheään metsään. Korpin leijonakotka ei pääse tunkeutumaan tiheiden oksien lomitse.


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Nousen ja tuijotan korppia vedet silmissä.
        "Sinä taisit tappaa veljeni, et muuten voisi tietää kuinka raivostuttava hän on. Ihan sinun tapaistasi tappaa viattomia."
        Nappaan amuletin korpin kädestä ja nakkaan sen nuotioon. Hänelle tulee varmasti kiire ottaa se pois sieltä.
        Pakenen tiheään metsään. Korpin leijonakotka ei pääse tunkeutumaan tiheiden oksien lomitse.

        vangitsen kurpizzan tulirenkaaseen yritän saada amulettia lopulta saan amuletin ja pistän sen talteen menen tuliringin sisälle


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        vangitsen kurpizzan tulirenkaaseen yritän saada amulettia lopulta saan amuletin ja pistän sen talteen menen tuliringin sisälle

        leijonakotka syöksyy ja nappaa kurpizzan kynsiinsä korppi hyppää leijonakotkaan korppi menee vuorille päin tulirengas sammuu


    • Voit vangita minut tuliringin sisälle, mutta et voit päättää jäänkö sinne.

      Kiroan ja ryntään ringin lävitse metsään. Taputtelen liekkejä pois vaatteistani.
      "En enää ikinä syö mitään paistettua" mutisen.
      Päästyäni tarpeeksi kauas, kaivan varaviitan jemmastani ja maastoudun kivien välissä olevaan koloon.

      • korppi™

        samalla kun juoksit pakoon heitin sinua tulipalloilla ja meteoreilla ja tietenkin polttavalla auringon säteellä joten RIP korppi kävelee meteoreiden kaataman kurpizzan viereen


      • Hei Korppi!
        korppi™ kirjoitti:

        samalla kun juoksit pakoon heitin sinua tulipalloilla ja meteoreilla ja tietenkin polttavalla auringon säteellä joten RIP korppi kävelee meteoreiden kaataman kurpizzan viereen

        Et kuitenkaan voi päättää, että osuitko Kurpizzaan. Ehkä hän onistui väistämään kaikki meteoriitit ja auringonsäteet.

        Ja muista yhdyssanat ja välimerkit! Tekstisi on ERITTÄIN vaikeaa luettavaa!


    • Meteorit eivät ole pikkukiviä. Ei niitä noin vain heitellä. Ja alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään että aina kun on muutaman tunnin pois, korppi käy haalamassa hahmoni ties minne.

      Kurpizza pääsi nyt hetkellisesti karkuun. Luuletko, että hän vain istui katsomassa, kun korppi kaivelee koruaan nuotiosta?

      Kittoos. Jatketaan. Korppi nuotiolla, Hekekee missälie ja kurpizza kauempana maastoutuneena.

      • HeKeKee

        HeKeKee sulautuu takaisin maastoon ja lähtee jäljittämään Kurpizzaa.


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee sulautuu takaisin maastoon ja lähtee jäljittämään Kurpizzaa.

        korppi yrittää kaivaa amuletin nuotiosta käteen tulee pieni palohaava korppi nappaa korun nopeasti ja saa sen mutta ritatihanska on kuuma hän repäisee hanskan pikaisesti irti korppi riisuu haarniskan ja pukee kevyemmän mustan puvun hän aikoo maastoutua metsään korppi hiipii maastoutuneena metsässä





        mustapuku on hupullinen ja suun peittävä


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        korppi yrittää kaivaa amuletin nuotiosta käteen tulee pieni palohaava korppi nappaa korun nopeasti ja saa sen mutta ritatihanska on kuuma hän repäisee hanskan pikaisesti irti korppi riisuu haarniskan ja pukee kevyemmän mustan puvun hän aikoo maastoutua metsään korppi hiipii maastoutuneena metsässä





        mustapuku on hupullinen ja suun peittävä

        http//beagamecharacter.com/we-content/uploads/2013/04/connorkenwayworkout,.png




        siis puku ei ole musta eikä suunpeittävä


      • korppi™

    • Magunt miettii. Miten luoda vahvempia sotureita? Pitkään mietittyään hän lopulta oivaltaa... Ei! Ei oivalla. Se toinen kertoo sen... Tarvitaan jotain vahvistamaan. Miten hän muka voisikaan luoda tyhjästä jotain kestävää? Magunt alkaa työskennellä kiivaasti.

    • Orava tuijottaa minua silmät pyöreinä.
      Ei sitä kyllä siitä voi syyttääkään. Näytän varmaankin aika mielenkiintoiselta pureskellassani itkuisena havunneulasia. Piilopaikkani on kätevästi puiden ja kivien reunustama; sitä on vaikea löytää, ellei satu olemaan ykkösluokan kompastelija kuten minä.

      Ehtisinkö ottaa tirsat?

      • HeKeKee

        HeKeKee huomaa kivikkoisessa puskassa nuokkuvan Kurpizzan. HeKeKee kiipeää puuhun ketterästi kuin apina ja makaa puussa tuijottamassa Kurpizzaa.


      • korppi™

        olen kolunnut kauan metsää kunnes vihdoin leijonakotka löytää kurpizzan piilopaikan sillä hetkellä puusta hyppää huppu pukuinen(assassin.s creed pukuinen)tyyppi suoraan kurpizzan päälle


      • HeKeKed
        korppi™ kirjoitti:

        olen kolunnut kauan metsää kunnes vihdoin leijonakotka löytää kurpizzan piilopaikan sillä hetkellä puusta hyppää huppu pukuinen(assassin.s creed pukuinen)tyyppi suoraan kurpizzan päälle

        On aika raaittavaa että korppi löytää kaiken heti... Ei saa hetkeäkään rauhaa....


      • korppi™
        HeKeKed kirjoitti:

        On aika raaittavaa että korppi löytää kaiken heti... Ei saa hetkeäkään rauhaa....

        näytin leijonakotkalle kurpizzan viittaa siten leijonakotka löysi hänet......haistamalla


    • (Eikö AC ole K18 peli?)

      Korppi oli ystävällisesti jättänyt nilkoihini ja ranteisiini kahleiden pätkät. Niillä sai aikaan hyvin kivulaita osumia. Jalalla potkaisin jonnekkin nivusten lähellä ja käsillä huidon minne yletyn.
      "Kivat vaatteet." sanon ivallisesti. "Vaikken uskokaan, että cosplay tapahtumia järjestetään näin syrjässä."

      • korppi™

        korppi lentää metrin päähän kurpizzasta sitten korppi hyppää pystyyn ja huudataa MITEN TUNNISTIN MINUT! samalla kun heittää veitsiä kurpizzaa kohti


    • "Tuosta lärvistä ei voi erehtyä" huomautan kumartuessani. Veitset lentävät iloisesti pääni yli. "Aiotko tappaa minut? Vai vain hakata?"

      • korppi™

        (AC on K18peli)


        korppi ottaa esiin 2 tomahawkia(intiaanikirvestä) ja hyökkää kurpizzan kimppuun


      • korppi™ kirjoitti:

        (AC on K18peli)


        korppi ottaa esiin 2 tomahawkia(intiaanikirvestä) ja hyökkää kurpizzan kimppuun

        (Jep. Jotakin siis on jäänyt kaverin peli-selostuksista mieleen...)

        Mistä hemmetistä korppi kirveet vetäisi? Toljotan häntä silmät suurina.
        "Ahaa. Aseet taisivat loppua. Käytät siis nyt työkaluja?" sanon. "Tapa minut sitten." kohautan olkapäitäni. En todellakaan aio tapella kirveitä heiluttelevan intiaanin irvikuvan kanssa. Käännyn korppiin selin ja kohotan tyhjät kädet sivuilleni. Korppi saa tappaa minut pelkurimaisesti takkapäin. Kuten hänen luonteelleen sopii.

        Sitten kun olen kuollut, käyn ensitöikseni pyytämässä Williamilta anteeksi . . .


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        (Jep. Jotakin siis on jäänyt kaverin peli-selostuksista mieleen...)

        Mistä hemmetistä korppi kirveet vetäisi? Toljotan häntä silmät suurina.
        "Ahaa. Aseet taisivat loppua. Käytät siis nyt työkaluja?" sanon. "Tapa minut sitten." kohautan olkapäitäni. En todellakaan aio tapella kirveitä heiluttelevan intiaanin irvikuvan kanssa. Käännyn korppiin selin ja kohotan tyhjät kädet sivuilleni. Korppi saa tappaa minut pelkurimaisesti takkapäin. Kuten hänen luonteelleen sopii.

        Sitten kun olen kuollut, käyn ensitöikseni pyytämässä Williamilta anteeksi . . .

        pidätkö minua pilkkana? korppi huudahtaa minun piti nähdä vaivaa tappamisessasi korppi tainnuttaa kurpizzan ja suuntaa kurpizza sylissään kohti kivistä polkua joka johtaa korpin citadelliin




        ps.katso assasin.s creed pukua tarkemmin siinä on myös kirveet ja jousipyssy ja muita välineitä


      • korppi™ kirjoitti:

        pidätkö minua pilkkana? korppi huudahtaa minun piti nähdä vaivaa tappamisessasi korppi tainnuttaa kurpizzan ja suuntaa kurpizza sylissään kohti kivistä polkua joka johtaa korpin citadelliin




        ps.katso assasin.s creed pukua tarkemmin siinä on myös kirveet ja jousipyssy ja muita välineitä

        (Jep. Sattuuko korpilla myös olemaan Harry Potter ja James Bond varusteet mukana? )

        Herään, ja tajuan hämärästi korpin kantavan minua jonnekin.
        "Korppi." sanon hymyillen. "Amuletti, jonka laitoit taskuusi, ei ole enään siellä."


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        (Jep. Sattuuko korpilla myös olemaan Harry Potter ja James Bond varusteet mukana? )

        Herään, ja tajuan hämärästi korpin kantavan minua jonnekin.
        "Korppi." sanon hymyillen. "Amuletti, jonka laitoit taskuusi, ei ole enään siellä."

        kurpizza herää kädet ja jalat köytettynä citadellista kurpizzan edessä istuu korppi aurinko teemaisella valta istuimella paavin hattu ja puku päällä korppi huutaa senkin pirulainen minne laitoit dragonamulettini!


      • korppi™ kirjoitti:

        kurpizza herää kädet ja jalat köytettynä citadellista kurpizzan edessä istuu korppi aurinko teemaisella valta istuimella paavin hattu ja puku päällä korppi huutaa senkin pirulainen minne laitoit dragonamulettini!

        "Ihan oikeasti? Kuinka monet vaatteet sulla oikein on?" kysyn silmiäni räpytellen. Paavi tuijottaa minua murhahimoisesti.
        "En itsekään ole aivan varma missä se on" sanon tirskahdellen. "Varastin se sinulta tappelun tuoksinnassa ja heitin sen siihen puuhun, missä Hekekee oli aiemmin vakoillut. En sitten tiedä oliko hän siellä enään, jos ei, amuletti on todennäköisesti puussa tai jonkun harakan pesässä...."


      • Neloth
        kurpizza kirjoitti:

        "Ihan oikeasti? Kuinka monet vaatteet sulla oikein on?" kysyn silmiäni räpytellen. Paavi tuijottaa minua murhahimoisesti.
        "En itsekään ole aivan varma missä se on" sanon tirskahdellen. "Varastin se sinulta tappelun tuoksinnassa ja heitin sen siihen puuhun, missä Hekekee oli aiemmin vakoillut. En sitten tiedä oliko hän siellä enään, jos ei, amuletti on todennäköisesti puussa tai jonkun harakan pesässä...."

        No voi jumalauta olin vähän aikaa poissa ja korppi on ruvennu ysmiriks. Ja korppi eikö sulla oo mielikuvitusta kun pitää ac:stä lainata vaatteita:D mä pelaan Nelothilla. Menen korpin citadeliin ja teen näkymättömyystaian.


      • Neloth kirjoitti:

        No voi jumalauta olin vähän aikaa poissa ja korppi on ruvennu ysmiriks. Ja korppi eikö sulla oo mielikuvitusta kun pitää ac:stä lainata vaatteita:D mä pelaan Nelothilla. Menen korpin citadeliin ja teen näkymättömyystaian.

        Riippuu, mutta voi olla etten pääse tänne viikonloppuna...


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Riippuu, mutta voi olla etten pääse tänne viikonloppuna...

        NYT SE AMULETTI ON JONKUN HARAKAN PESÄSSÄ JA KOHTA ON METSÄT TÄYNNÄ LOHIKÄÄRMEITÄ! korppi huitaisee pyhällä kepillä kurpizzaa


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        NYT SE AMULETTI ON JONKUN HARAKAN PESÄSSÄ JA KOHTA ON METSÄT TÄYNNÄ LOHIKÄÄRMEITÄ! korppi huitaisee pyhällä kepillä kurpizzaa

        korppi sanoo kurpizzalle että ole kiitollinen kun en polta sinua koska en halua polttaa pyhää mattoani


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        korppi sanoo kurpizzalle että ole kiitollinen kun en polta sinua koska en halua polttaa pyhää mattoani

        en rupea ysmiriksi kurpizza

        ja muuten neloth et voi tietää että kurpizza on täällä


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        en rupea ysmiriksi kurpizza

        ja muuten neloth et voi tietää että kurpizza on täällä

        Mistä tiedät mitä mahtavat velhot voivat tietää?


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        Mistä tiedät mitä mahtavat velhot voivat tietää?

        korppi huitaisee kurpizzaa paavinkepillä ja ottaa esille kirveet




        Neloth olet matkinut hahmosi nimeltä kodlak skyrimista niin ei kai se paljoa ole jos kopsaa assassin.s creed puvun ja sanoo vihaisena MISSÄ AMULETTINI ON!


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        korppi huitaisee kurpizzaa paavinkepillä ja ottaa esille kirveet




        Neloth olet matkinut hahmosi nimeltä kodlak skyrimista niin ei kai se paljoa ole jos kopsaa assassin.s creed puvun ja sanoo vihaisena MISSÄ AMULETTINI ON!

        HeKeKee hypistelee pientä punakultaista amulettia. Tällähän voisi tehdä jotain hubaa. Ja sitä pyhää keppiä kutsutaan valtikaksi...


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee hypistelee pientä punakultaista amulettia. Tällähän voisi tehdä jotain hubaa. Ja sitä pyhää keppiä kutsutaan valtikaksi...

        korppi sanoo kurpizzalle kohta ristiinnaulitsen SINUT korppi osoittaa kurpizzaa valtikalla


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        korppi sanoo kurpizzalle kohta ristiinnaulitsen SINUT korppi osoittaa kurpizzaa valtikalla

        tulkaa nyt joku tähän


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        tulkaa nyt joku tähän

        Ei jaksa kun sä autohittailet ja vedät kaiken ysmiriksi


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        tulkaa nyt joku tähän

        Ei jaksa kun sä autohittailet ja vedät kaiken ysmiriksi


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Ei jaksa kun sä autohittailet ja vedät kaiken ysmiriksi

        usko jo en vedä ysmiriksi kurpizzan kanssa taistelu ei vain ole titaanien taistelua


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        usko jo en vedä ysmiriksi kurpizzan kanssa taistelu ei vain ole titaanien taistelua

        No esimerkiksi muchaat(hahmollasi ei ole yhtään heikkouksia ja on voittamaton). Sinulla on kahden käden miekka jota käytät hyvin. Se menisi vielä mutta osaat myös taikoa(valokehä, aurinkotaika, tulipallot, meteorit ja tulirinki) sen lisäksi olet assasin ja heität tomahawkeja.


      • Neloth
        Neloth kirjoitti:

        No esimerkiksi muchaat(hahmollasi ei ole yhtään heikkouksia ja on voittamaton). Sinulla on kahden käden miekka jota käytät hyvin. Se menisi vielä mutta osaat myös taikoa(valokehä, aurinkotaika, tulipallot, meteorit ja tulirinki) sen lisäksi olet assasin ja heität tomahawkeja.

        Niin ja unohtui se Dragonlord juttu. Ja se että kaikki eivät ehdi\jaksa käydä täällä 24\7 ei tarkoita että voit heidän poissaolonsa aikana kolkata ja raahata heidät jonnekin tyrmään.


      • korppi™ kirjoitti:

        usko jo en vedä ysmiriksi kurpizzan kanssa taistelu ei vain ole titaanien taistelua

        Korppi// Mikä taistelu? Nakkelen sinua välillä kivillä ja sinä pukeudut paaviksi ja heittelet milloin kirveitä, milloin tulipalloja tai meteoriittejä...


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Korppi// Mikä taistelu? Nakkelen sinua välillä kivillä ja sinä pukeudut paaviksi ja heittelet milloin kirveitä, milloin tulipalloja tai meteoriittejä...

        -huom olen temppeliritarien SUURMESTARI joten tietenkin osaan monia temppuja ja taitoja
        -mutta meteorit on vähän liioittelua tarkoitin hieman pienempiä palavia kiviä
        -assassin on vain minulle pieni ja salainen vapaa ajan harrastus
        -paavi puku on koska olen korkea inkvisiittori
        -citadelli on taloni tukikohta on erikseen
        -isoisäni kahdenkäden miekkan sädehtivyys on lahja esiisiltä miekan päätarkoitus on tappaa NELOTH
        -jatkettaisiinko roolipeliä


      • korppi™ kirjoitti:

        -huom olen temppeliritarien SUURMESTARI joten tietenkin osaan monia temppuja ja taitoja
        -mutta meteorit on vähän liioittelua tarkoitin hieman pienempiä palavia kiviä
        -assassin on vain minulle pieni ja salainen vapaa ajan harrastus
        -paavi puku on koska olen korkea inkvisiittori
        -citadelli on taloni tukikohta on erikseen
        -isoisäni kahdenkäden miekkan sädehtivyys on lahja esiisiltä miekan päätarkoitus on tappaa NELOTH
        -jatkettaisiinko roolipeliä

        Ok. Jatketaan.
        "Polttaa roviolla? Ristiinnaulita?" pihisen. Lattia keikkuu edelleen. "Oletko keksinyt mitään itse? Ja amuletti saattaa yhtä hyvin olla Hekekeellä, joten lopeta tuo riehuminen. Etkö voisi hakea sitä taioilla-" ja jättää minut rauhaan. "-vai etkö sinä osaa? Neloth ainakin osasi. Jos pyydät kauniisti, hän varmasti suostuu auttamaan." Purskahdan nauruun kuvitellessani korpin pyytämässä apua Nelothilta paaviksi pukeutuneena heilutellen samalla kirveitä.


      • Neloth
        kurpizza kirjoitti:

        Ok. Jatketaan.
        "Polttaa roviolla? Ristiinnaulita?" pihisen. Lattia keikkuu edelleen. "Oletko keksinyt mitään itse? Ja amuletti saattaa yhtä hyvin olla Hekekeellä, joten lopeta tuo riehuminen. Etkö voisi hakea sitä taioilla-" ja jättää minut rauhaan. "-vai etkö sinä osaa? Neloth ainakin osasi. Jos pyydät kauniisti, hän varmasti suostuu auttamaan." Purskahdan nauruun kuvitellessani korpin pyytämässä apua Nelothilta paaviksi pukeutuneena heilutellen samalla kirveitä.

        Minä raivostuin totaalisesti korppuun. Minä hylkään rauhan vähäksi aikaa koska pitää listiä nilkki. Etsin HeKeKeen ja sanon hänelle nöyrästi "Meidän on tapettava Korppu. Voimme kiristää häntä dragonlord amuletilla. Ehdotan että lähdemme välittömästi Korpun citadeliin."


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        Minä raivostuin totaalisesti korppuun. Minä hylkään rauhan vähäksi aikaa koska pitää listiä nilkki. Etsin HeKeKeen ja sanon hänelle nöyrästi "Meidän on tapettava Korppu. Voimme kiristää häntä dragonlord amuletilla. Ehdotan että lähdemme välittömästi Korpun citadeliin."

        huudan ritarit paikalle annan heille käskyn tuoda puinen risti sisälle he tuovat ristin kurpizza sidotaan ristiin kiinni korppi katsoo ovelasti hymyillen kurpizzaa
        ritarit tuovat vasaran ja nauloja(koko rahalla)


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        Minä raivostuin totaalisesti korppuun. Minä hylkään rauhan vähäksi aikaa koska pitää listiä nilkki. Etsin HeKeKeen ja sanon hänelle nöyrästi "Meidän on tapettava Korppu. Voimme kiristää häntä dragonlord amuletilla. Ehdotan että lähdemme välittömästi Korpun citadeliin."

        huudan ritarit paikalle annan heille käskyn tuoda puinen risti sisälle he tuovat ristin kurpizza sidotaan ristiin kiinni korppi katsoo ovelasti hymyillen kurpizzaa
        ritarit tuovat vasaran ja nauloja(koko rahalla)


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        huudan ritarit paikalle annan heille käskyn tuoda puinen risti sisälle he tuovat ristin kurpizza sidotaan ristiin kiinni korppi katsoo ovelasti hymyillen kurpizzaa
        ritarit tuovat vasaran ja nauloja(koko rahalla)

        korppi naulaa kurpizzan ristiin veri valuu kurpizzan käsistä leijonakotka lähestyy kurpizzaa tietäen että on ruoka aika


    • Pääni tuntuu sumealta. Olen ollut juomatta pari päivää ja minua naulataan ristiin kiinni. Kaipa se on suvaittavaa.
      "Taisi veli-pojalla mennä jauhot suuhun." sammallan. Räpytän silmiäni. "Et siis osaa naulata ihmisiä ristille. Siihenkin hommaan pitää käskeä joku muu. Ja toivottavasti otuksesi saa vatsavaivoja." mulkoilen väsyneenä leijonakotkaa. Oikea ranteeni on ihan turta, vasenta naulataan. "Tuo mekko sopii sinulle aika hyvin. En vain tiennyt, että ne on tarkoitettu miehille.." sanon iroonisesti. Kättäni pitelevä sotilas lehahtaa punaiseksi pidätellessään naurua. Hän onnistuu siinä kiitettävästi, ottaen huomioon, millainen pelle häntä komentelee.

      • korppi™

        kohta joudut NAKKIVENEEN mastoksi


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        kohta joudut NAKKIVENEEN mastoksi

        vatsanpuruista puheenolleen kärvennän sinut auringolla tai tulella ratsuni nimittäin tykkää kärvennetystä lihasta


    • Korpin huomautus menee korvieni ohi. Valahdan kalpeaksi ja tuijotan nurkassa näkyvää peiliä. Tarkemmin sanottuna, peilissä näkyvää kuvaa.
      "Aave!" kirkaisen kovaa. "Aave!!!!" Tärisen, ja hengittäminen tuntuu vaikealta.

      • korppi™

        mahtaako olla veljesi aave


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        mahtaako olla veljesi aave

        minä taisin olla se temppelinherra joka tappoi veljesi korppi sanoo nauraen


    • Tuijotan korppia järkyttyneenä.
      "Sinä näytät olevan sinut asian kanssa." pihisen. "Älä luulekkaan, että pääset kiduttamaan minua." päätän. Viedään sadistilta satuttamisen ilo. Tosin, tässä voi henki mennä...
      Hymyilen korpille ja isken pääni täysiä ristiin.

      • korppi™

        korppi heittää tulilieskat kurpizzaa päin


    • Käsiäni polttaa. Koitan viilentää niitä purossa.
      "Pitääkö sinun aina tehdä kaikki nuorempana kuin minä? Jopa kuoleminen?" veli kuulostaa äkäiseltä.
      "Eipä minulle jätetty paljoa vaihtoehtoja."
      Veli tuhahtaa. Hän ampuu ritsalla linnun alas puusta.
      "Minä olin täällä aikaisemmin." mutisen. "Olenko kuollut?"
      "Kohta" hän murahtaa kiukkuisena. Pyöräytän silmiäni ja keskityn kipeisiin käsiini.
      "Onneksi korppi ei pelkää kummituksia..."

    • Magunt on ylpeä uusista luomuksistaan. Hän käytti liejua ja mystisiä artefakteja luodessaan uusia sotureitaan ja nyt hänellä on oikea armeija eikä mitään pellelaumaa. Uudet soturit olivat vihreitä humanoideja. Ne osasivat käsitellä monia aseita ja osa niistä oppi jopa loitsuja! Ne olivat vähäisessä määrin myös älyllisiä. Maguntia väsytti. Hän oli käyttänyt lähes kaikki voimansa.

      Missä muuten Nefarion on? Häntä ei ole näkynyt täällä aikoihin kommentoimassa.

      • korppi™

        korppi huitaisee miekallansa kurpizzan rististä irti kurpizzan käteen jäi kaksi puunpalaa


    • "Kauanko vielä?" kysyn.
      "Sinut on naulattu ranteista ristiin kiinni. Plus vielä aivotärähdykset." veli vastaa nuivasti.
      "Eli ei kauaa." tuijotan puroa. Näen kummallisia vihreitä otuksia. "Mitä nuo ovat?"
      "Sotilaita." veljeni vastaa lievästi kiinnostuneena. "Älä kysy kenen. Mutta näyttäisi siltä, että siellä ollaan tosissaan."
      "Uusi sota," totean turtuneena.

      • korppi™

        sisään tuodaan toinen risti johon korppi naulaa random pimeän noidan


      • korppi™ kirjoitti:

        sisään tuodaan toinen risti johon korppi naulaa random pimeän noidan

        Kurpizzanko? Revit rististä irti ja naulaat toiseen?

        siilio// Laitahan ne sotilaat hyökkäämään. Korpilla on selvästi tekemisen puutetta....


      • korppi
        korppi™ kirjoitti:

        sisään tuodaan toinen risti johon korppi naulaa random pimeän noidan

        korppi heittää liekkejä noitaan noita tippuu lattialle leijonakotka alkaa syömään noitaa korppi sanoo kurpizzalle ''sinulle käy noin''


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Kurpizzanko? Revit rististä irti ja naulaat toiseen?

        siilio// Laitahan ne sotilaat hyökkäämään. Korpilla on selvästi tekemisen puutetta....

        en naulannut kurpizzaa toiseen ristiin NYT korppi antaa leijonakotkalle luvan syödä kurpizza leijonakotka hyökkää kurpizzan kimppuun


      • korppi™
        korppi kirjoitti:

        korppi heittää liekkejä noitaan noita tippuu lattialle leijonakotka alkaa syömään noitaa korppi sanoo kurpizzalle ''sinulle käy noin''

        leijonakotka on kurpizzan kimpussa


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        leijonakotka on kurpizzan kimpussa

        Korppi voisitko alkaa kirjoittamaan oikein? Minä sniikkailen korpin sotilaiden ohi näkymättömyystaikani avulla ja sanon korpille "Minäkin olin ritarillisempi kun itse olin julma sadisti, ja sinä vielä kehtaat kutsua itseäsi temppeliritariksi"(hän ei siis tiedä missä olen mutta hän kuulee äänen)


    • Lasken läpikuultavan käteni korpin olalle ja kuiskaan hänen korvaansa.
      "Jos syötät minut griipillesi, minä en anna sinun enään koskaan nukkua öitäsi rauhassa." Suutani kuivaa, kun tuijotan elottoman näköistä kehoani lattialla. En minä vielä ole kuollut.
      "Seuraan sinua joka paikkaan puhuen taukoamatta..." sanon.

      • korppi™

        korppi tekee valokehän neloth muuttuu NÄKYVÄKSI korppi ottaa miekkansa esiin ja tuijottaa nelothia vihaisena ps.leijonakotka syö kurpizzan ruumista


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        korppi tekee valokehän neloth muuttuu NÄKYVÄKSI korppi ottaa miekkansa esiin ja tuijottaa nelothia vihaisena ps.leijonakotka syö kurpizzan ruumista

        (tuon minun ylemmän viestin juttua ei käynytkään vaan kävi näin)korppi ei siedä enää hän juoksee ulos citadelista levittää kätensä ja hyppää alas kalliolta


    • Okei okei! Katotaan nyt mitä tästäkin tulee.

      Magunt miettii hetken ja päättää lopulta lähettää soturinsa temppelinritarien kimppuun. Korppi kuitenkin torjui hänet aiemmin annettuaan hänen odotella ensin. Uudet sekä vanhat soturit lähtevät hyökkäykseen. Osa lähtee temppelinritarien tukikohtaan ja osa citadeliin.

      PS: Kurpizzan... ruumista? Kuoliko hän?

    • Yhtäkkiä citadeliin saapuu joukko vihreitä raskaasti aseistettuja humanoideja ja luulihateräsotuksia. (Paska nimi mutta minkäs teet!)

      • korppi™

        korppi makaa kallion kielekkeellä paavi puku hieman multaisena kuiskaten loppuiko se jo


    • Muutama heikompi soturi laskeutuu Korpin luo. Ne tarttuvat häneen ja alkavat roudata häntä muualle.

      • korppi™

        korppi tuntee kuinka joku vetää häntä hän menee tajuttomaksi temppeliritarit ryntää vihreiden otusten kimppuun


    • Maailman karmein herätys: Griippi aikoo pistääsinut poskeensa. Kirkaisen ja potkaisen voimattomasti griippiä.
      Yhtäkkiä lauma vihreitä otuksia rynnii sisään. Tähyilen korppia, mutta hän on nähtävästi kadonnut. Sen sijaan... onko tuo Neloth?

    • Soturit alkavat piirittää Nelothia ja Kurpizzaa.

      • korppi™

        leijonakotka raapaisee kurpizzaa ja puraisee häntä kaulaa


      • korppi™ kirjoitti:

        leijonakotka raapaisee kurpizzaa ja puraisee häntä kaulaa

        (Neloth ja Kurpizza on piiritetty. Joten, mistä se griippi siihen yhtäkkiä ilmestyi? Eikö sen pitäisi auttaa temppeliritareita eikä yrittää syödä melkein kuollutta ihmistä? Ja yleensäkin, eikö sen kannattaisi auttaa sinua?)

        "Hienoa. Annakko arvaan? Te aiotte siepata minut, haalata jonnekkin ja listiä?" tuhahdan väsyneesti. "Nämä turtlesit eivät siis ole sinun sotilaitasi?" kysyn Nelothilta.
        Ilmeestä päätellen eivät.


    • Vihreät otukset ja temppelinritarit ovat melko tasavertaisia taistelussa. Maguntin soturit kuitenkin raahaavat korppia koko ajan pois ja osa niistä pidättelee temppelinritareita.

      • korppi™

        yksi temppeliritari huomaa korpin kaukoputkella ja huutaa suurmestari on kaapattu


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        yksi temppeliritari huomaa korpin kaukoputkella ja huutaa suurmestari on kaapattu

        Griippi repii kurpizzalta käden ja katsoo kurpizzan silmiin


    • Maguntin soturit lähtevät kulkemaan niin lujaa kuin pääsevät kanniskellessaan korppia.
      Magunt katselee tilannetta astraalitasossa. Hän on hyvin tyytyväinen tilanteeseen. Jos hän saisi vangittua korpin, hän voisi yrittää kiristää temppelinritareita. Hän voisi vielä varmuudeksi kaapata Nelothin ja Kurpizzan. He nimittäin olivat HeKeKeen ystäviä ja HeKeKeelläkin oli paljon valtaa. Magunt voisi saada maa-alueet, joita oli vaatinut.

      • korppi™

        Griippi iskee kyntensä kurpizzan mahaan


    • Muutama Maguntin soturi erottaa hevoskotkan Kurpizzasta ja loput menevät Nelothin ja Kurpizzan luo ja tarttuvat heihin aikeinaan raahata heidät samaan paikkaan, jonne korppia kuljetetaan.

      PS:Turtlesit XD

      • korppi™

        Griippi lentää citadelin katolle tähyilläkseen


    • Päänsärky... Tiedän paikan, mutta en aikaa... Kaaos käski etsiä kellarista, mutta sieltä löytyi vain kamera ja revolveri ja vain kuusi luotia... Eihän se riitä mihinkään...
      Minun myös käskettiin mennä jonnekin, mutta minne... Tornille! Lähden heti matkaan.

    • Korppia viedään jo melko kaukana. Hänet olisi muuten helppo pelastaa, mutta hänellä on saattue.
      Magunt aistii, kuinka joku lähestyy Turua Wosia. Hän siirtyy tarkkailemaan kyseistä henkilöä.

    • Kiljuin hysteerisenä kun griippi kävi kimppuuni. Jatkoin kirkumista, kun turtlesit sieppaisvat minut. Nyt ääneni on niin lopussa etten jaksa tehdä enään mitään.
      Turtlesit tuskin ehtivät tehdä minulle mitään. Yksi niistä tekee jotain tunnottamalle kädelleni.

      • Neloth

        Minä päätän olla tekemättä mitään ja menen sivuun taistelusta ja katsoa mihin kuseen joudun.


    • "Turtlesit" lähtevät raahaamaan siis kaikkia kolmea kohti Kalman soita ja siellä olevaa tukikohtaansa.
      Magunt palaa katselemaan taas joukkojaan. Korppi on tainnoksissa ja muut kaksi lähtevät vapaaehtoisesti mukaan. Temppelinritareista ei taida olla liikaa vaivaa. Ainoa huolestuttava juttu onkin mies, joka lähestyy Turua wosia.

    • Korppi, Kurpizza ja Neloth vietiin Turua wosin tyrmiin. Heidät heitettiin samaan selliin ja kahlittiin eri puolille, jotta he eivät kävisi toistensa kimppuun. Pian Magunt tuli tyrmiin. "Tervehdys vieraani!" hän sanoi.

      • korppi™

        paavipukuinen korppi sanoo maguntille keskusteltaisiinko




        ps.siilio et voi löytää nelothia


      • Neloth

        Sanon Maguntille "luuletko että maalliset lukot pidättelevät minua"


      • Neloth kirjoitti:

        Sanon Maguntille "luuletko että maalliset lukot pidättelevät minua"

        "Voit päästä kahleistasi, mutta olet tornini syvimmässä kolkassa ja täällä on kaikkialla sotureitani", Magunt sanoo Nelothille.


    • jokutyyppi19--

      Laskeudun Turua Wosin ovelle ja koputan. Pitelen toisessa kädessä revolveria, vaikka en olekaan ampunut sen jälkeen, kun minut karkoitettiin tänne keskimaahan. Toisessa kädessäni taas on lappunen...

      • Yksi Maguntin humanoidisotureista tulee ja raottaa ovea nähdäkseen kuka siellä on ja mitä asiaa tällä on.


    • Kuin en? Sehän tuli näkyväksi.

      "Osa teistä saattaa ihmetellä kuka olen. Olen Magunt Spallycuro. Näytätte olevan kaikki pahassa kunnossa. Minä voin parantaa teidät ainakin suurimmaksi osaksi, koska voimani ovat äärimmäisen mahtavat", Magunt sanoo ja alkaa loitsia vankiensa tai kuten hän itse heitä nimittää vieraidensa haavoja. Hän saa jopa Kurpizzan käden kiinni ja melkein toimivaksi.

    • jokutyyppi19--

      "Voisinko päästä sisään?"

    • Soturi avaa Williamille oven. "Isäntä tyrmässä", se murahtaa.

    • jokutyyppi19--

      Missäköhän tyrmät ovat... Varmaan kellarissa. Koputan tyrmän oveen.

    • "Sisään vaan! Koska koputat, et voi olla mikään sotureistani!" Magunt huutaa.

    • jokutyyppi19--

      Avaan oven ja sanon: "Huomenta Magunt. Älä kysy, miten tiedän nimesi, sillä en tiedä itsekään. Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, mitä sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen? Pyhä Pietarihan päättää normaalisti sielujen kohtalosta, mutta hän on kuulemma hieman... seonnut..., koska näkee kaiken. Siksipä kaupittelen sinulle uskontoa." Ojennan samalla lehteä, jossa lukee ylhäällä: "Herätkää" ja alhaalla pienemmällä: "KAAOS: kahden tien uskonto".
      Sitten katsahdan tyrmiin. "Päivää teillekin, korppi ja Kurpizza! Mukava nähdä teitäkin! Kukas tuo kolmas on?"

      En ehdi enää tänään kommentoida...

    • "Ööh... kiitos." änkytän heilutellessani kättäni. En ole varma edes kuuliko Magunt minua. Vilkaisen pelokkaasti sellitovereitani. Neloth on kuuleman mukaan parantanut tapansa, mutta korppi.... toivottavasti hänet on lukittu kunnolla.

      • HeKeKee

        HeKeKee näkee kun William astelee sisään outoon torniin. Juuri kun ovi on painumassa kiinni, hän livahtaa sisään.


      • Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee näkee kun William astelee sisään outoon torniin. Juuri kun ovi on painumassa kiinni, hän livahtaa sisään.

        Tajuan että magunt on oikeassa ja sanon hänelle "jos tapat minut osa taioista katoaa koska on taikoja jotka vain minä osaan. Voin opettaa sinulle niitä jos vapautat minut. No, mitä sanot?"


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        Tajuan että magunt on oikeassa ja sanon hänelle "jos tapat minut osa taioista katoaa koska on taikoja jotka vain minä osaan. Voin opettaa sinulle niitä jos vapautat minut. No, mitä sanot?"

        keskusteltaisiinko korppi kysyy maguntilta


    • "Älä missään nimessä päästä tuota hamepukuista hullua irti, ennen minä olen kreivikunnan toisessa päässä!" parkaisen kauhusta. "Hän nakellut minua tulipalloilla, sitten hän pukeutui ninjaksi ja heitteli minua kirveillä ja lopuksi hän pukeutui tuohon mekkoon, naulitsi minut ristiin ja yritti syöttää minut griipilleen. Pyydän herra Magunt..."

      • Neloth

        "Hei Magunt, olemme molemmat viisaita velhoja. Katso tuota paskiaista silmiin. Näetkö siellä ollenkaan älykkyyden merkkejä? Vapauta minut niin lupaan että saat minusta voimakkaan liittolaisen." sanon Maguntille


      • Neloth kirjoitti:

        "Hei Magunt, olemme molemmat viisaita velhoja. Katso tuota paskiaista silmiin. Näetkö siellä ollenkaan älykkyyden merkkejä? Vapauta minut niin lupaan että saat minusta voimakkaan liittolaisen." sanon Maguntille

        "Myönnän olevani idiootti, mutta tuo oli kyllä aika ilkeästi sanottu." huomautan Nelothille. "Ja pyydän anteeksi sitä viime sodan episodia, en tiennyt että se vielä vaivaa sinua..."


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        "Myönnän olevani idiootti, mutta tuo oli kyllä aika ilkeästi sanottu." huomautan Nelothille. "Ja pyydän anteeksi sitä viime sodan episodia, en tiennyt että se vielä vaivaa sinua..."

        korppi katsoo maguntia silmiin ja lähettää telepaattisesti viestin hänen päähänsä(kerron mitä viestissä sanotaan vasta kun olet täällä siilio)


      • Neloth
        kurpizza kirjoitti:

        "Myönnän olevani idiootti, mutta tuo oli kyllä aika ilkeästi sanottu." huomautan Nelothille. "Ja pyydän anteeksi sitä viime sodan episodia, en tiennyt että se vielä vaivaa sinua..."

        "Tarkoitin siis paskiaisella korppia en ole vihainen sinulle" sanon kurpizzalle. Sori kurpizza jos luulit että sanoin sen sulle.


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        "Tarkoitin siis paskiaisella korppia en ole vihainen sinulle" sanon kurpizzalle. Sori kurpizza jos luulit että sanoin sen sulle.

        korppi kertoo kurpizzalle''otin jotain veljestäsi kun tapoin hänet''arvaapa mitä korppi sanoo virnuillen


      • Nefarion
        korppi™ kirjoitti:

        korppi kertoo kurpizzalle''otin jotain veljestäsi kun tapoin hänet''arvaapa mitä korppi sanoo virnuillen

        Täällä taas

        mulle tuli semmonen paska halvaus ku ei vähään aikaan jaksanu tulla tänne ja sit näkee nää Ysmir ilmiöt. Eli olen back ja koitan nyt keksiä jtn samalla ku luen nää loppuun


      • korppi™ kirjoitti:

        korppi kertoo kurpizzalle''otin jotain veljestäsi kun tapoin hänet''arvaapa mitä korppi sanoo virnuillen

        (Neloth//Eipä mitään. ;) Niin mäkin vähän aattelin...)

        Hymyilen kylmästi korpille.
        "Ai veitsen vai? No, senhän saattoikin arvata. Mutta oletko sinä kertonut Nelothille, mitä minä vein sinulta tappelun tuoksinnassa?"


        P.S. Korppi// Kiitän vuorosana merkeistä....


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        (Neloth//Eipä mitään. ;) Niin mäkin vähän aattelin...)

        Hymyilen kylmästi korpille.
        "Ai veitsen vai? No, senhän saattoikin arvata. Mutta oletko sinä kertonut Nelothille, mitä minä vein sinulta tappelun tuoksinnassa?"


        P.S. Korppi// Kiitän vuorosana merkeistä....

        vein häneltä pikkuisen veitsen vyön huivin hupullisen viitan ja jotain muuta jota en nyt muista
        on kyllä ihan mukavia saaliita
        korppi sanoo silmiänsä räpytellen


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        vein häneltä pikkuisen veitsen vyön huivin hupullisen viitan ja jotain muuta jota en nyt muista
        on kyllä ihan mukavia saaliita
        korppi sanoo silmiänsä räpytellen

        taisinpa melkein hävittää temppeliritari puukkoni mutta löysin sen sitten pellolta poistuessani baarista jonka terassilla tapoin veljesi


      • korppi™ kirjoitti:

        vein häneltä pikkuisen veitsen vyön huivin hupullisen viitan ja jotain muuta jota en nyt muista
        on kyllä ihan mukavia saaliita
        korppi sanoo silmiänsä räpytellen

        Jotain muuta? Muistelen veljeni tavaroita. "Pieni veitsi" oli ollut hänellä, muistaakseni, lapsesta asti. Ja kaikki (paitsi korppi) käyttävät hupullisia viittoja...
        "Mitä jotain muuta? Rahat? Muita vaatteita sinä tuskin veit, kun pukeudut vieläkin tuohon mekkoon." sanon mulkoillen korppia. Tiedän, että hän muistaa mitä se "jotain muuta" oikein oli.


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Jotain muuta? Muistelen veljeni tavaroita. "Pieni veitsi" oli ollut hänellä, muistaakseni, lapsesta asti. Ja kaikki (paitsi korppi) käyttävät hupullisia viittoja...
        "Mitä jotain muuta? Rahat? Muita vaatteita sinä tuskin veit, kun pukeudut vieläkin tuohon mekkoon." sanon mulkoillen korppia. Tiedän, että hän muistaa mitä se "jotain muuta" oikein oli.

        eikö veitsessä ollut veljesi nimikirjaimet en vain nyt muista mitkä ne olivat mutta voi olla että varastin veljeltäsi jonkun muistikirjan


      • korppi™ kirjoitti:

        eikö veitsessä ollut veljesi nimikirjaimet en vain nyt muista mitkä ne olivat mutta voi olla että varastin veljeltäsi jonkun muistikirjan

        "Voi olla?" Koitan muistella veljeäni. Olisiko hänellä ollut jokin muistikirja? Ei minun tietääkseni.


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        "Voi olla?" Koitan muistella veljeäni. Olisiko hänellä ollut jokin muistikirja? Ei minun tietääkseni.

        luetaan sitä muistikirjaa kun ollaan päästy ulos tästä sellistä korpin hattu putoaa pois hänen päästään hatun sisällä on jotain


      • korppi™ kirjoitti:

        luetaan sitä muistikirjaa kun ollaan päästy ulos tästä sellistä korpin hattu putoaa pois hänen päästään hatun sisällä on jotain

        "Ollaan päästy?" pihsen. Silkkaa kiristystä. Suunnitelmissani oli, että kun pääsen pois täältä, painun niin kauas korpista kuin ikinä pääsen. "Sinä siis luulet minun uskovan tuota? Kas kun et maininnut aiemmin..."


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        "Ollaan päästy?" pihsen. Silkkaa kiristystä. Suunnitelmissani oli, että kun pääsen pois täältä, painun niin kauas korpista kuin ikinä pääsen. "Sinä siis luulet minun uskovan tuota? Kas kun et maininnut aiemmin..."

        ''kurpizza oli kaivaa tappaa veljesi olisi kivaa tappaa hänet aina vain uudestaan ja uudestaan ja lopuksi naulata ristiin syöttää ratsulleni polttaa roviolla laittaa nakkiveneen mastoksi''korppi sanoo nauraen


      • korppi™ kirjoitti:

        ''kurpizza oli kaivaa tappaa veljesi olisi kivaa tappaa hänet aina vain uudestaan ja uudestaan ja lopuksi naulata ristiin syöttää ratsulleni polttaa roviolla laittaa nakkiveneen mastoksi''korppi sanoo nauraen

        "Mitä muutakaan voimme odottaa idiootilta, joka kulkee mekko päällä pitkin maita ja mantuja, ja on katkeroitunut koska on hukannut rakkaan Dragon lord-amulettinsa." kysyn Nelothilta kovaan ääneen. Mulkaisen korppia murhaavasti ja sanon hänelle. "Joten ole sinä Suur-temppelineiti hiljaa siellä nurkassa ja häpiä!"


      • Neloth
        kurpizza kirjoitti:

        "Mitä muutakaan voimme odottaa idiootilta, joka kulkee mekko päällä pitkin maita ja mantuja, ja on katkeroitunut koska on hukannut rakkaan Dragon lord-amulettinsa." kysyn Nelothilta kovaan ääneen. Mulkaisen korppia murhaavasti ja sanon hänelle. "Joten ole sinä Suur-temppelineiti hiljaa siellä nurkassa ja häpiä!"

        Minä nauran ja sanon korpille "miltä tuntuu olla lukittuna tyrmässä mekko päällä? Toivottavasti Magunt alkaa kiduttamaan sinua niin saat maistaa omaa lääkettäsi." ps. Olis kiva jos Siilio, Jokutyyppi19 ja HeKeKee kävis täällä.


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        Minä nauran ja sanon korpille "miltä tuntuu olla lukittuna tyrmässä mekko päällä? Toivottavasti Magunt alkaa kiduttamaan sinua niin saat maistaa omaa lääkettäsi." ps. Olis kiva jos Siilio, Jokutyyppi19 ja HeKeKee kävis täällä.

        korppi nappaa sellin lattialta jalkojaan apua käyttäen hattunsa hän heittää sen päähänsä ja pyörtyy


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        korppi nappaa sellin lattialta jalkojaan apua käyttäen hattunsa hän heittää sen päähänsä ja pyörtyy

        Sanon kurpizzalle "korppi ei taida olla nyt niin kova kun hän on vankilassa. Hän ei enää kestänyt vaan pyörtyi."


      • HeKeKee
        Neloth kirjoitti:

        Sanon kurpizzalle "korppi ei taida olla nyt niin kova kun hän on vankilassa. Hän ei enää kestänyt vaan pyörtyi."

        "Shh, täällä!" HeKeKee kuiskaa Nelothille ja Kurpizzalle. Hän vetäisee haltiaveitsensä esiin ja alkaa sahata kaltereita. "Mitäs tuo hinttari oikein hommaa?" HeKeKee sanoo ja nyökkää Korppia kohti.


      • Neloth kirjoitti:

        Sanon kurpizzalle "korppi ei taida olla nyt niin kova kun hän on vankilassa. Hän ei enää kestänyt vaan pyörtyi."

        "Jep. Hänellä taisi olla jotain rojua hatussaan. En usko, että taisteluissa ollut ritari pyörtyilee noin vain... Tai no, kuka tietää." vilkaisen Nelothia."Mitä sinä tei citadellissä?"

        Toivottavasti muutkit ropettajat ehtivät käydä täällä tällä viikolla :)


      • HeKeKee
        kurpizza kirjoitti:

        "Jep. Hänellä taisi olla jotain rojua hatussaan. En usko, että taisteluissa ollut ritari pyörtyilee noin vain... Tai no, kuka tietää." vilkaisen Nelothia."Mitä sinä tei citadellissä?"

        Toivottavasti muutkit ropettajat ehtivät käydä täällä tällä viikolla :)

        "Tuskinpa tuo taistella osaa. Heiluttelee vain miekkaansa ja karjuu mahtipontisesti niin sotilaat vauhkoontuvat." HeKeKee sahaa Kurpizzan sellin kalteria. Enää pari jäljellä...


      • Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        "Tuskinpa tuo taistella osaa. Heiluttelee vain miekkaansa ja karjuu mahtipontisesti niin sotilaat vauhkoontuvat." HeKeKee sahaa Kurpizzan sellin kalteria. Enää pari jäljellä...

        "Kiitos HeKeKee mutta mtä mieltä olet? Pitäisikö meidän tappaa nilkki? Hän voi liittoutua Maguntin kanssa tai Magunt voi lumota hänet. Joka tapauksessa hänestä tulee olemaan harmia mutta onko oikein tappaa puolustuskyvytön? Vaikka hän kiduttikin Kurpizzaa ja aikoi tappaa hänet? Minun ehdotus: antaa Kurpizzan päättää." Sanon.


      • Neloth kirjoitti:

        "Kiitos HeKeKee mutta mtä mieltä olet? Pitäisikö meidän tappaa nilkki? Hän voi liittoutua Maguntin kanssa tai Magunt voi lumota hänet. Joka tapauksessa hänestä tulee olemaan harmia mutta onko oikein tappaa puolustuskyvytön? Vaikka hän kiduttikin Kurpizzaa ja aikoi tappaa hänet? Minun ehdotus: antaa Kurpizzan päättää." Sanon.

        "Ääh!" protestoin. "Mikä minä olen päättämään toisen ihmisen hengestä? Ja kiitos Hekekee, en vain tunnistanut sinua aluksi, koska et ampunut jousipyssyllä..."


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        "Ääh!" protestoin. "Mikä minä olen päättämään toisen ihmisen hengestä? Ja kiitos Hekekee, en vain tunnistanut sinua aluksi, koska et ampunut jousipyssyllä..."

        korppi esittää pyörtynyttä mutta taikoo dragonamuletin käteensä(mainitsin jo aiemmin että amuletti on minuun yhteydessä oleva)sitten hän aloittaa pyhän valosahaamisen kaltereille kalterit on sahattu korppi ryntää kirveillä ja veitsillä kurpizzan kimppuun hakkaa nopeasti ja ketterästi kurpizzan kurkun auki sitten???


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        korppi esittää pyörtynyttä mutta taikoo dragonamuletin käteensä(mainitsin jo aiemmin että amuletti on minuun yhteydessä oleva)sitten hän aloittaa pyhän valosahaamisen kaltereille kalterit on sahattu korppi ryntää kirveillä ja veitsillä kurpizzan kimppuun hakkaa nopeasti ja ketterästi kurpizzan kurkun auki sitten???

        korppi heitti kurpizzan päähän 2 kirvestä ja 5 veistä eripuolille hänen kroppaansa ja hänen kurkkunsa on tietenkin auki


      • korppi™ kirjoitti:

        korppi esittää pyörtynyttä mutta taikoo dragonamuletin käteensä(mainitsin jo aiemmin että amuletti on minuun yhteydessä oleva)sitten hän aloittaa pyhän valosahaamisen kaltereille kalterit on sahattu korppi ryntää kirveillä ja veitsillä kurpizzan kimppuun hakkaa nopeasti ja ketterästi kurpizzan kurkun auki sitten???

        Minä olin puolituntia poissa ja korppi käy listimässsä minut??
        Muista säännöt


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Minä olin puolituntia poissa ja korppi käy listimässsä minut??
        Muista säännöt

        no kerropas sääntö mikä estää tuon


      • korppi™ kirjoitti:

        no kerropas sääntö mikä estää tuon

        Minä niitä sääntöjä muista... Mutta en ala riitelemään pikkusiskoani vuotta vanhemman kakaran kanssa... Älä kuitenkaan luule, että pääset minusta eroon.

        Yhtäkkiä korppi ilmestyy ei mistään ja viiltää kurkkuni auki.

        Veli ei näytä iloiselta, mutta en usko hänen olevan minulle vihainen.
        "Se paskiainen." hän mutisee.
        "Sori, minun olisi pitänyt olla varovaisempi." typerää selvitä ristiinnaulitsemisesta hengissä ja kuolla näinkin yksinkertaisella tavalla.
        Veli tunkee jonkin paperin käteeni. Luettuani tekstin, virnistän häijysti.
        "Korpin homma kusi sen omaan nilkkaan." veli sanoo pirullisesti hymyillen. "Hoida homma kotiin, sisko."


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Minä niitä sääntöjä muista... Mutta en ala riitelemään pikkusiskoani vuotta vanhemman kakaran kanssa... Älä kuitenkaan luule, että pääset minusta eroon.

        Yhtäkkiä korppi ilmestyy ei mistään ja viiltää kurkkuni auki.

        Veli ei näytä iloiselta, mutta en usko hänen olevan minulle vihainen.
        "Se paskiainen." hän mutisee.
        "Sori, minun olisi pitänyt olla varovaisempi." typerää selvitä ristiinnaulitsemisesta hengissä ja kuolla näinkin yksinkertaisella tavalla.
        Veli tunkee jonkin paperin käteeni. Luettuani tekstin, virnistän häijysti.
        "Korpin homma kusi sen omaan nilkkaan." veli sanoo pirullisesti hymyillen. "Hoida homma kotiin, sisko."

        kertokaa oliks tää mun isku mahdoton tehdä kaikki valoleikkaus ja muu huomaamatta


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        kertokaa oliks tää mun isku mahdoton tehdä kaikki valoleikkaus ja muu huomaamatta

        Kyllä HeKeKee olisi huomannut dragonamuletin lähtevän taskustaan ja kahleiden sahaamisesta kuuluu kova ääni ja siinä kestää kauan. Lisäksi et voi taikoa koska kätesi oli kahlittu. Lisäksi muchaat.


      • korppi™ kirjoitti:

        kertokaa oliks tää mun isku mahdoton tehdä kaikki valoleikkaus ja muu huomaamatta

        Maguntilla voi olla muitakin vieraita, joten ääntä ei ehkä kuule, ja amuletista en tiedä...
        Sanoisin, että kurkun viiltämiseen asti... Loppu oli muutenkin ylitappamista, ja enkä oikein usko, että Neloth ja Hekekee vain istuisivat vieressä kaivamassa nenäänsä....


      • HeKeKee
        kurpizza kirjoitti:

        Maguntilla voi olla muitakin vieraita, joten ääntä ei ehkä kuule, ja amuletista en tiedä...
        Sanoisin, että kurkun viiltämiseen asti... Loppu oli muutenkin ylitappamista, ja enkä oikein usko, että Neloth ja Hekekee vain istuisivat vieressä kaivamassa nenäänsä....

        HeKeKee tarttuu Nelothin kahleisiin ja huudahtaa "Jierda!" Kahleet napsahtavat äänekkäästi poikki. Sitten hän säntää korpin kimppuun ja lyö kohti Korpin kaulaa.


      • Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee tarttuu Nelothin kahleisiin ja huudahtaa "Jierda!" Kahleet napsahtavat äänekkäästi poikki. Sitten hän säntää korpin kimppuun ja lyö kohti Korpin kaulaa.

        Minä alan ampua salamoita korppia kohti.


      • HeKeKee
        kurpizza kirjoitti:

        Maguntilla voi olla muitakin vieraita, joten ääntä ei ehkä kuule, ja amuletista en tiedä...
        Sanoisin, että kurkun viiltämiseen asti... Loppu oli muutenkin ylitappamista, ja enkä oikein usko, että Neloth ja Hekekee vain istuisivat vieressä kaivamassa nenäänsä....

        HeKeKee tarttuu Nelothin kahleisiin ja huudahtaa "Jierda!" Kahleet napsahtavat äänekkäästi poikki. Sitten hän säntää korpin kimppuun ja lyö kohti Korpin kaulaa.


    • Siiliöeijaksakirjaut

      Yhtäkkiä tyrmän ovi pamahtaa kiinni ja katoaa. Kahleet hyökkäävät kaikkia päin. "En antanut teille lupaa poistua tai tappaa toisianne! Lopettakaa tuo lapsellinen vastaan pullikoiminen ja rsuhoittukaa!!!" Magunt karjaisee.

      PS:Vastaa-nappi ei toiminut.

      • korppi™

        ok kurpizzan kurkku meni vain auki korppi sai shokkeja muutamasta salamasta hän hyppäsi suoraan maguntin viereen ja hymyilee ninja tyylisessä valmiusasennossa


        eikä hekekee aavista mitään amuletin katoamisesta


      • Neloth

        Minä teen näkymättömyystaian ja pakenen sivuun ps. Siilio sä tai turlesit ei voi löytää mua


    • Ja nyt kun kirjauduin niin kyllä. Tuo olin oikeastikkin minä.

      • korppi™

        korppi lähetti viestin magunt spallycuton päähän viestissä lukee
        ''nyt olen totaalisen yksin nyt kelpaa liittoutuminen minulla on suunnitelma''


    • Magunt ei vastaa korpille. Yleisesti hän sanoo: "Kuulkaa! Te ette pääse pois tästä huoneesta ellen minä teitä päästä! Ulospääsytie on poissa ja vain minä voin taian poistaa! Lopettakaa nyt se taistelu niin voidaan neuvotella kaikki!"

      PS:Kyllä minä tiedän sanomattakin ettei näkymätöntä voi nähdä.

      • korppi™

        korppi kysyy telepaattisesti
        ''hankitaanko maa alueita''


      • Neloth

        Muutun näkyväksi ja sanon Maguntille "hyvä on"


      • korppi™ kirjoitti:

        korppi kysyy telepaattisesti
        ''hankitaanko maa alueita''

        "Eiköhän sinulla ole riittävästi tekemistä oman pääsi hallinnassa." sanon korpille. "Ja sinuna keskittyisin hengissä pysymiseen. Tuonpuoleisessa on muutamia, joilla on sananen vaihdettavana kanssasi."


    • Telepaattinen viesti Maguntilta korpille: "Vaaditaan hallintaamme puolia Keskimaasta. Vastineeksi nuo pääsevät ulos. Jakaisimme maat." Yleisesti puhuen: "Oletteko rauhoittuneet?"

    • jokutyyppi19--

      "Mitä siellä tapahtuu? Olisit edes jättänyt seinään pienen raon, jotta voisin katsella tapahtumia," sanon Maguntille.
      Mietin, miten voin uhkailla ketään revolverilla, kun täkäläiset tuskin tietävät, mikä se on.
      Asetan lehden pöydälle.

      • jokutyyppi19--

        Toivon, että Magunt kuulee minut, vaikka onkin tyrmässä ja minä täällä seinän takana. Sanon: "Saanko Kurpizzan ruumiin, jotta voin haudata hänet?"


      • korppi™
        jokutyyppi19-- kirjoitti:

        Toivon, että Magunt kuulee minut, vaikka onkin tyrmässä ja minä täällä seinän takana. Sanon: "Saanko Kurpizzan ruumiin, jotta voin haudata hänet?"

        puolia? mitä sinä sillä tarkoitat korppi kysyy maguntilta(telepaattisesti)


    • "Täällä on hieman agressiivinen ilmapiiri enkä ole varma siitä onko Kurpizza vielä kuollut! Joku oikeastaan voisi kertoa sen", Magunt huutaa.

    • Jännä juttu. En itsekään tiedä, olenko kuollut vai elossa... Minulta kuitenkin viillettiin kurkku auki. Mutta kummittelu onnistuu mainiosti.
      "Varmaan kiva omistaa noin kaunis hame." tuumailen korpin korvan juuressa. "Jos onnistutte valtaamaan Keskimaan, sinusta ja Krockeystä tulisi suloinen pari! Mutta viimeistään ennen hääyötä sinun pitää ajaa nuo tummemmat karvat pois leuastasi. En tarkoita viiksiä, sillä eihän niitä tytöille kasva."

      • korppi™

        korppi viestii maguntille
        ''tapetaan neloth ja lähdetään ei tapeta williamia tapa HeKeKee jos huvittaa''


    • "Ei! Tarvitsemme heitä, jotta voimme vallata maat ilman konflikteja!" Magunt viestii telepaattisesti.

      • korppi™

        ''sinähän osaat lumota''korppi viestii telepaattisesti


    • "Mitä apua siitä on? Meidän täytyy säästää heidät ja vaatia lunnaiksi maita, jotka haluamme", Magunt viestii korpille.

      • korppi™

        ''miksemme vain hyökkää niihin maihin aloitettaisiin ihmissiileistä'' korppi vastaa maguntille telepaattisesti


    • "Oletko hullu vai tyhmä? Kun teen sotureita, minulta kuluu energiaa. En voisi luoda niin suurta armeijaa, että saisimme vallattua puolet Keskimaasta", Magunt sanoo telepaattisesti.

      • korppi™

        voisin ottaa lohikäärmeitä avuksi korppi sanoo telepaattisesti


    • "Oletko hullu vai tyhmä? Kun teen sotureita, minulta kuluu energiaa. En voisi luoda niin suurta armeijaa, että saisimme vallattua puolet Keskimaasta", Magunt sanoo telepaattisesti.

    • Ei kun toi tuli näököjään kaksi kertaa.

    • "Ei voi riittää. Anna minun hoitaa ajattelu. Minä sentään osaan tehdä jotain muutakin kuin käskeä soturit hyökkäämään summamutikassa", Magunt lähettää jo hieman ärtyneenä.

      • korppi™

        ''hyvä on'' korppi vastaa telepaattisesti


    • "Kuulkaas! Minne se Neloth jo katosi? Tule nyt perhana esiin! En jaksa tätä enää pitkään! Kurpizza on kuollut vai? Rauha hänen sielulleen... Ai sinäkin tulit tänne HeKeKee. Nyt kun minulla on haltioiden mahtava johtaja, saan haluamani maa-alueet leikiten ilman konfliktia. Te voitte päästä ulos elossa. Siis jos soturinne antavat minulle sen, mitä haluan. Älkää huolestuko. Minä lähden hetkeksi. Odottakaa kaikki neljä täällä", Magunt sanoo. Sitten hän onkin sellin ulkopuolella.

      • korppi™

        korppi kysyy maguntilta''missä valtikkani on vai jäikö se vuorille''


    • "Ai valtikkasi... No... Se taitaa olla siellä jossain sellissä", Magunt sanoo epävarmana. Katsoo lehtistä, jonka William on jättänyt pöydälle. "Herätkää? Kahden tien uskonto? Mitä tämä on? En ole tähän mennessä ollut kiinnostunut uskonnoista, joten miksi olisin nytkään? Toisaalta voin silti lukea tämän", Magunt höpisee itsekseen.

      • korppi™

        kaaoksen avulla pystytään tehdä luonnonkatastrofeja korppi kertoo maguntille ja hakee valtikkansa sellistä


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        kaaoksen avulla pystytään tehdä luonnonkatastrofeja korppi kertoo maguntille ja hakee valtikkansa sellistä

        HeKeKee ryntää Kurpizan luo. Hän riuhtaisee viitastaan palasen ja painaa sen Kurpizzan kaulan ympärille. Hän raapustaa haltiakielellä luunpalaseen viestin ja potkaisee sen suuntaan missä hän olettaa Nelothin olevan. "Ota Kurpizza mukaasi ja pakene. Yritän järjestää täällä kunnon hässäkän."


      • Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee ryntää Kurpizan luo. Hän riuhtaisee viitastaan palasen ja painaa sen Kurpizzan kaulan ympärille. Hän raapustaa haltiakielellä luunpalaseen viestin ja potkaisee sen suuntaan missä hän olettaa Nelothin olevan. "Ota Kurpizza mukaasi ja pakene. Yritän järjestää täällä kunnon hässäkän."

        "otan kaavustani kankaanpalan ja kirjoitan "olen opetellut taian jossa kirjaimellisesti helvetti pääsee irti. Valtava räjähdys jossa todennäköisesti kuolee jokainen ympärilläni. Jopa minä vahingoitun. Luulen että Se on isompi hässäkkä jota sinä pystyt aiheuttaamaan. Pyydän, pakene ja odota ovella minua." ja heitän sen HeKeKeelle


      • HeKeKee
        Neloth kirjoitti:

        "otan kaavustani kankaanpalan ja kirjoitan "olen opetellut taian jossa kirjaimellisesti helvetti pääsee irti. Valtava räjähdys jossa todennäköisesti kuolee jokainen ympärilläni. Jopa minä vahingoitun. Luulen että Se on isompi hässäkkä jota sinä pystyt aiheuttaamaan. Pyydän, pakene ja odota ovella minua." ja heitän sen HeKeKeelle

        HeKeKee nakkaa Kurpizzan olalleen. Tämä on yllättävän hentorakenteinen entiseksi sotapäälliköksi. HeKeKee pinkaisee ulos tyrmästä. Hän juoksee portaat ylös, paiskaa ovet ammolleen kun pinkaisee saliin, juoksee kohti ulko-ovea. "Enää vähän matkaa... enään hiukan...." HeKeKee ajattelee kun lähestyy puuskuttaen kohti ulkoporttia savihirviöiden hämmästellessä...... HeKeKee loikkaa ovesta ulos, ja vaihtaa juoksunsa hölkäksi lähestyessään metsän laitaa. Samassa hän kuulee takaansa pahaenteistä jyrinää, ja hän kääntää päänsä kohti tornia.


    • entaaskaanehikirjaut

      Sellin ovi on poissa...

      • korppi™

        korppi partioi käytävillä hupullinen assassin.s creed puku päällään


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        korppi partioi käytävillä hupullinen assassin.s creed puku päällään

        HeKeKeen taakse hyppää assassin.s creed pukuinen korppi ja koskettaa hänen olkapäätään hän sanoo hekekeelle''HeKeKee et olekaan kuollut muistatko minut ja muuten tuo kapea haltiamiekka on hieno''


    • Luen Maguntin hylkäämää lehtistä.
      "Jos voisin, minä kyllä liittyisin tuohon uskontoon." mutisen sortuvalle vankisellille.
      Mikäli Neloth on tämänkin kaaoksen takana, hänkin voisi mielestäni harkita liittymistä.
      Tajuan, että minut on viety pois lattialta. Toivottavasti se ei ollut korppi. Hän uhkasi laittaa minut nakkiveneen mastoksi. Tai ehkä hän kutistaa pääni ja syöttää loput griipilleen? Korpin hylkäämä mekko on lattialla. Tuijotan sitä tajuamatta oikein itsekään mitä katson.

      • HeKeKee

        Jumalauta enkö mä saa tolta lintufriikiltä ikinä rauhaa.....

        HeKeKee kiepsahtaa ympäri ja lyö korppia


      • Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        Jumalauta enkö mä saa tolta lintufriikiltä ikinä rauhaa.....

        HeKeKee kiepsahtaa ympäri ja lyö korppia

        Minä teen räjähdyksen ja turtlesit lentävät seinille. Minun kädet paloivat mutta lähden juoksemaan ja nään korpin ja potkaisen häntä selkään. Sitten juoksen ulos ovesta.


      • Neloth
        Neloth kirjoitti:

        Minä teen räjähdyksen ja turtlesit lentävät seinille. Minun kädet paloivat mutta lähden juoksemaan ja nään korpin ja potkaisen häntä selkään. Sitten juoksen ulos ovesta.

        Siis juoksen ensin ulos ovesta sitten juoksen, nään korpin ja potkaisen häntä(sitä) selkään.


      • HeKeKee
        Neloth kirjoitti:

        Siis juoksen ensin ulos ovesta sitten juoksen, nään korpin ja potkaisen häntä(sitä) selkään.

        "Taisit tulla juuri oikeaan aikaan. Nyt häivytään täältä!" HeKeKee nakkaa Kurpizzan paremmin olalleen ja jatkaa hölkkäystään kohti metsää


      • Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        "Taisit tulla juuri oikeaan aikaan. Nyt häivytään täältä!" HeKeKee nakkaa Kurpizzan paremmin olalleen ja jatkaa hölkkäystään kohti metsää

        Minä lähden pinkomaan HeKeKeen perään ja huudan korpille "Haltiaa et saa kiinni, IKINÄ!


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        Minä lähden pinkomaan HeKeKeen perään ja huudan korpille "Haltiaa et saa kiinni, IKINÄ!

        korppi menee hekekeen perään mutta tuntuu hieman siltä että haltija on askeleen edellä


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        korppi menee hekekeen perään mutta tuntuu hieman siltä että haltija on askeleen edellä

        korppi ampuu pienellä varsijousella HeKeKeetä mutta nuoli osuu vaan kurpizzan ruumiin kantapäähän korppi sanoo perhana ton ois pitäny olla akillee


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        korppi ampuu pienellä varsijousella HeKeKeetä mutta nuoli osuu vaan kurpizzan ruumiin kantapäähän korppi sanoo perhana ton ois pitäny olla akillee

        Korppi katoaa näkyvistämme ja kysyn HeKeKeeltä ja kurpizzalta "minne menemme, minun sieneen vai HeKeKeen tukikohtaan?"


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        Korppi katoaa näkyvistämme ja kysyn HeKeKeeltä ja kurpizzalta "minne menemme, minun sieneen vai HeKeKeen tukikohtaan?"

        korppi vakoilee lehmuksen oksalla


        ps.neloth pelaa joskus sillä sun kodlakilla joka oli palkkion metsästäjä


    • Maguntin joukot alkavat virrata karkulaisia kohti. Magunt on huomannut tilanteen karanneen käsistä ja paennut tornin huipulle piiloon. Hän viestittää korpille telepaattisesti: "Nappaa ne! Älä päästä niitä pakenemaan! Kutsu temppelinritarisi paikalle! Tee jotain!"

      • korppi™

        karkulaiset huomaavat kun ''tutlesit'' hyökkää korppi käy hakemassa temppeliritarien luolasta ritareita


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        karkulaiset huomaavat kun ''tutlesit'' hyökkää korppi käy hakemassa temppeliritarien luolasta ritareita

        ritarit ryntäävät karkulaisten kimppuun ja korppi ampuu jousipyssyllä karkulaisia




        aina ritareita tarvitaan ratsuinensa auttamaahan


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        ritarit ryntäävät karkulaisten kimppuun ja korppi ampuu jousipyssyllä karkulaisia




        aina ritareita tarvitaan ratsuinensa auttamaahan

        Minun sieni on edessämme ja lähdemme juoksemaan sitä kohti. Kiipeämme tikkaat ja vedämme ne ylös jotta kukaan ei pääse sisään ja sen jälkeen käyn hakemassa pommeja joita alan tarvittaessa tiputtamaan.


    • Mitäköhän nyt pitäisi tehdä? Räjähdys poltti lehden ja kaikki hyypiöt katosivat jonnekin. Taidanpa tästä lähteä...

      • korppi™

        otukset ja ritarit nuijivat sieneen reikiä turtlesit tulevat karkulaisten kimppuun korppi pyytää telepaattisesti maguntilta taika apua


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        otukset ja ritarit nuijivat sieneen reikiä turtlesit tulevat karkulaisten kimppuun korppi pyytää telepaattisesti maguntilta taika apua

        Se sieni on kivenkovaa siihen ei noin vain hakata reikiä. Alan tiputtelemaan pommeja ritarien ja turtlesien päälle.


    • Magunt ajattelee. Korppi pyytää apua. Sääli etteivät voimani ole niin vahvat muualla kuin tornissa. Koitetaan kuitenkin. Maa alkaa kasautua portaiksi, jotka johtavat sienen sisäänkäynnille. Se tosin tapahtuu hyvin hitaasti. Portaat jatkavat hidasta kasautumistaan, kun samaan aikaan torninsa huipulla Magunt vaipuu uneen silkasta rasituksesta.

      • HeKeKee

        HeKeKee katsoo Kurpizzan haavaa joka on tyrehtynyt. Hän poistaa nuolen varovasti tämän kantapäästä. Silloin hän huomaa Nelothin pöydällä oudon esineen. Se on pitkä puinen piippu, jossa on metallinen sisus ja josta törröttää tulilanka. Sen vieressä on pussi, joka on täynnä lyijykuulia.
        "Neloth, mikä ihme tämä on?" HeKeKee kysyy ja pitelee outoa esinettään olkapäätään vasten.


    • Magunt nousee maasta. Ei... Ei Magunt. Se on se toinen. Se toinen eli Maguntin toinen persoonallisuus. Täysin kieroutunut ja sekaisin. Aina kun on vapaalla, on pahan teossa. Maguntin toinen persoona on päässyt vapaaksi, kun Magunt rasitti itseään liikaa. Se voi viipyä pitkäänkin. Toisen persoonan nimi on Mocri. Mocri kävelee tornin reunan huipulle ja hyppää alas. Koska Mocri on äärimmäisen kestävä, hän ei vaurioidu. Hän pinkaisee juoksuun. Hän aikoo terrorisoida lähintä paikkaa, jonka löytää.

    • Miten helvetissä Magunt selvisi tuosta pudotuksesta? Ja minne hän nyt juoksee? Lähden seuraamaan.

    • Magunt... Tai oikeastaan Mocri näkee Williamin, mutta ei kiinnitä tähän huomiota, koska näkee kylän, jossa ei näy edes lainvalvojia! Magunt, joka on katselee jossain mielensä sopukoissa sen sijaan kiinnittää Williamiin huomiota ja kuin pelastusrenkaaseen tarttuen, hän lähettää telepaattisen viestin, jossa sanotaan: "Auta! Se toinen otti kehoni hallintaansa!"

    • Toinen? Onko Maguntilla jakautunut persoonallisuus? Eipä minulla siitä ole kovin paljoa kokemusta... Kirkossani tosin palvottiin erästä jakomielistä jumalaa, ennen kuin... Se ei liity tähän...
      Kaaos ei voi poistaa jakomielisyyttä, koska molemmat persoonat ovat olemassa olevia henkilöitä. Sen sijaan, hän voi erottaa persoonat toisistaan. Rukoilen siis häntä tekemään sen.

    • Yhtäkkiä Magunt ja Mocri ovat kaksi eri kehoa. Kaksi eri kokonaisuutta. Magunt on pieni ja hintelä ihminen, joka näyttää pelokkaalta ja häijyltä. Hän ei kykene luomaan enää muita sotureita, kuin outoja eläviä nukkeja. Hänen vanhat soturinsa ja hänen torninsa tuhoutuvat. Mocri taas on muuttunut huimasti. Hän on kaksi ja puolimetrinen olio, joka muistuttaa hieman jonkinlaista demonia. Hän ei enää kykene luomaan sotureita, mutta hän on yli-inhimillisen kestävä, nopea ja voimakas ja kykenee räjäyttelemään ja sytyttämään tulipaloja. Mocri katsoo hämmästyneenä uutta kehoaan ja pian hänen kasvoilleen leviää kiero virnistys, joka paljastaa hänen terävät hampaansa. Hän painuu heti tuhoamaan kylää ja rikkomaan jokaista lakia. Magunt huomaa tilanteen olevan vaikea ja säntää suinpäin jonnekin. Hänestäkin kuullaan vielä.

    • Päivän hyvä (tai paha?) työ tehty. Palaan kirkolle. Tekee mieli suklaata, mutta eihän täälläpäin sitä osata valmistaa. Juon siis kaakaota. Paljon kaakaota.

      • korppi™

        3 temmpeliritaria huomaa kylässä mellastuksen ja tulee rauhoittamaan tilannetta


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        3 temmpeliritaria huomaa kylässä mellastuksen ja tulee rauhoittamaan tilannetta

        korppi sekä ritarit ja otukset kiipeävät sieneen ja lopulta pääsevät sienen sisälle korpilla on kädessään tomahawkit


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        korppi sekä ritarit ja otukset kiipeävät sieneen ja lopulta pääsevät sienen sisälle korpilla on kädessään tomahawkit

        Neloth, Kurpizza ja HeKeKee juoksee tunnelissa.


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        Neloth, Kurpizza ja HeKeKee juoksee tunnelissa.

        korppi ja olennot sekä ritarit juoksevat aivan heidän perässä ps. kurpizza on kuollut joten hän ei voi juosta


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        korppi ja olennot sekä ritarit juoksevat aivan heidän perässä ps. kurpizza on kuollut joten hän ei voi juosta

        Kurpizza ei ole kuollut ja häntä kannetaan toiseksi et voi löytää salakäytävää sienestäni noin nopeasti.


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        korppi ja olennot sekä ritarit juoksevat aivan heidän perässä ps. kurpizza on kuollut joten hän ei voi juosta

        Eipäs ole. Mä tyrehdytin verenvuodon.

        HeKeKee juoksee puuskuttaen käytävällä. Vaikka hän kantaa Kurpizzaa, hän pysyy kuitenkin pysyy temppeliritareiden edellä. Hän näkee Nelothin jo kaukana, luolan suuaukolla. Silloin HeKeKee muistaa sen oudon piipun. Hän on luolan suulla. Hän laskee Kurpizzan varovasti maahan Nelothille. "Mitenköhän tätä käytetään..." Silloin hän oivaltaa. Hän laittaa kuulan piippuun, ja sytyttää tulilangan haltiasytyttimellä. Hän tähtää kohti Korppia ja laukaisee....
        Putum. HeKeKeen korvat menevät lukkoon. Korppi on vahingoittumaton, mutta yksi hänen sotureistaan makaa maassa pidellen vatsaansa, jä lyyhistyy maahan. "Whoa. Tämähän on hieno keksintö. Taidan kutsua tällaisia tuliaseiksi."


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Eipäs ole. Mä tyrehdytin verenvuodon.

        HeKeKee juoksee puuskuttaen käytävällä. Vaikka hän kantaa Kurpizzaa, hän pysyy kuitenkin pysyy temppeliritareiden edellä. Hän näkee Nelothin jo kaukana, luolan suuaukolla. Silloin HeKeKee muistaa sen oudon piipun. Hän on luolan suulla. Hän laskee Kurpizzan varovasti maahan Nelothille. "Mitenköhän tätä käytetään..." Silloin hän oivaltaa. Hän laittaa kuulan piippuun, ja sytyttää tulilangan haltiasytyttimellä. Hän tähtää kohti Korppia ja laukaisee....
        Putum. HeKeKeen korvat menevät lukkoon. Korppi on vahingoittumaton, mutta yksi hänen sotureistaan makaa maassa pidellen vatsaansa, jä lyyhistyy maahan. "Whoa. Tämähän on hieno keksintö. Taidan kutsua tällaisia tuliaseiksi."

        korppi vetää assassin.s creed puvun vyöltään pistoolin ja huutaa ''tämä on vasta jotain meininkiä jiihaa! tulitaisteluuuu!''


      • korppi™ kirjoitti:

        korppi vetää assassin.s creed puvun vyöltään pistoolin ja huutaa ''tämä on vasta jotain meininkiä jiihaa! tulitaisteluuuu!''

        Herään hirveään pauhkahdukseen.
        Pääni tuntuu tonnin painoiselta, ja mietin, olenko jossain vaiheessa juonut itseni humalaan. Kaivan rasian takataskustani ja avaan kannen. Kannessa lukee: "Hyppysellinen hätätapauksissa."
        Pyöräytän silmiäni ja tungen yrttejä kourallisen suuhuni. Pääni alkaa seljetä. Kaulaani ja kantapäätäni kirvelee jostain syystä.
        Sitten vilkaisen jonkun seläntakaa käytävälle.
        Korppi vetää esiin jonkin aseen ja huutaa jostain tulitaistelusta.
        Kiva, lisää tulipalloja. Tungen toisen nyrkillisen yrttejä suuhuni ja kampean itseni huterasti ylös.
        "Missä olemme?" sammallan Nelothille.


      • korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Herään hirveään pauhkahdukseen.
        Pääni tuntuu tonnin painoiselta, ja mietin, olenko jossain vaiheessa juonut itseni humalaan. Kaivan rasian takataskustani ja avaan kannen. Kannessa lukee: "Hyppysellinen hätätapauksissa."
        Pyöräytän silmiäni ja tungen yrttejä kourallisen suuhuni. Pääni alkaa seljetä. Kaulaani ja kantapäätäni kirvelee jostain syystä.
        Sitten vilkaisen jonkun seläntakaa käytävälle.
        Korppi vetää esiin jonkin aseen ja huutaa jostain tulitaistelusta.
        Kiva, lisää tulipalloja. Tungen toisen nyrkillisen yrttejä suuhuni ja kampean itseni huterasti ylös.
        "Missä olemme?" sammallan Nelothille.

        korppi huutaa ''rynnäkköön!'' ritarit ryntää nelothin ja HeKeKeen kimppuun korppi sieppaa kurpizzan ja ampuu peräänsä


    • Jystän korppia nyrkeilläni. Olen pitkästä aikaa ihmismäisessä kunnossa.
      "Miksi et voisi jättää minua rauhaan?" sihisen korpille. "Etsi joku muu piestävä!"
      Isken korppia nyrkillä nenään. "Minusta ei ole sinulle mitään hyötyä, harmia oikeastaan..."

      • korppi™

        en edes muista miksi jahtaan sinua joten klank korppi tainnutti kurpizzan ja kutsuu maguntia telepaattisesti hakemaan vanki(kurpizza) lentäen


      • korppi™ kirjoitti:

        en edes muista miksi jahtaan sinua joten klank korppi tainnutti kurpizzan ja kutsuu maguntia telepaattisesti hakemaan vanki(kurpizza) lentäen

        Koska söin yrttejä, minua ei voi lyödä tajuttomaksi. Mutta korpin mieliksi päästän kehoni veltoksi ja esitän tajutonta.
        Yhdessä taskussani on pieni veitsi, jonka varastin sekunti ennen korpin hyökkäystä Nelothin vyöltä.
        Neloth pystyy paikantamaan veitsensä, tai ainakin pystyi sodan aikana.
        Minulla ei nimittäin ole pienintäkään aikomusta jäädä taas korpin jalkoihin.


      • Neloth
        kurpizza kirjoitti:

        Koska söin yrttejä, minua ei voi lyödä tajuttomaksi. Mutta korpin mieliksi päästän kehoni veltoksi ja esitän tajutonta.
        Yhdessä taskussani on pieni veitsi, jonka varastin sekunti ennen korpin hyökkäystä Nelothin vyöltä.
        Neloth pystyy paikantamaan veitsensä, tai ainakin pystyi sodan aikana.
        Minulla ei nimittäin ole pienintäkään aikomusta jäädä taas korpin jalkoihin.

        Lyön korppia takaapäin täysiä metrisellä halolla.


      • Neloth kirjoitti:

        Lyön korppia takaapäin täysiä metrisellä halolla.

        Riistäydyn irti ja syöksähdän Nelothin selän taakse. Mieluummin kymmenen temppeliritaria kuin korppi.
        "Kiitos" sanon Nelothille. Nappaan lattialta keihään ja huiskin sillä lähelle tullutta ritaria.


      • Neloth
        kurpizza kirjoitti:

        Riistäydyn irti ja syöksähdän Nelothin selän taakse. Mieluummin kymmenen temppeliritaria kuin korppi.
        "Kiitos" sanon Nelothille. Nappaan lattialta keihään ja huiskin sillä lähelle tullutta ritaria.

        Kun korppi on maassa ammun häntä kylkeen (jossa ei ole suojuksia) revolverilla.(kuoliko hän? Ei ainakaan taistele vähään aikaan) sen jälkeen alan ampumaan sähköä muiden ritareiden päälle.


      • HeKeKee
        Neloth kirjoitti:

        Kun korppi on maassa ammun häntä kylkeen (jossa ei ole suojuksia) revolverilla.(kuoliko hän? Ei ainakaan taistele vähään aikaan) sen jälkeen alan ampumaan sähköä muiden ritareiden päälle.

        HeKeKee nappaa miekallaan Nelothin salaman ja alkaa piestä ritareita.


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee nappaa miekallaan Nelothin salaman ja alkaa piestä ritareita.

        ritari katkaisee kurpizzan kaulan ja korppi kaatuu maahan


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        ritari katkaisee kurpizzan kaulan ja korppi kaatuu maahan

        kurpizzan pää lojuu sillä välin maassa kun jotkut ritarit torjuu salamia kilvillä


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        kurpizzan pää lojuu sillä välin maassa kun jotkut ritarit torjuu salamia kilvillä

        Ei jumalauta! Miten hankalaa on ymmärtää että et voi päättää toisten hahmoista? Opettele helvetti roolipelaamaan.


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Ei jumalauta! Miten hankalaa on ymmärtää että et voi päättää toisten hahmoista? Opettele helvetti roolipelaamaan.

        hiljaa pingviinimömmö haltija


    • Minä sohin ritaria keihäällä, joten miten helvetissä se pääsee niin lähelle että voi katkaista kaulan? Tokihan sotilas voi sitä yrittää, ja saa keihäästä ilkeän mäjäyksen kylkeensä. Muutama asia:
      1. Korppi on johtaja, joten hänen pitäisi huolehtia sotureistaan ja vaarallisista vihollisista, ei vainota yhtä ihmistä.
      2. Mikä hinku sinulla ylipäätään on listiä minun hahmo? Jos vittuilu kyllästyttää, päästä mut kauaksi.
      3. Pyydän ettet mainitsisi sitä nakkivenettä. Muuten minä alan jankkaamaan turo's hevi geen peeniskatteus-laulua.

      Kiitos, kurpizza on hengissä.

      • korppi™

        ok korppi nousee ja vetää tomahawkit esillä hän hyökkää hekekeen kimppuun


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        ok korppi nousee ja vetää tomahawkit esillä hän hyökkää hekekeen kimppuun

        Ok sua on lyöty halolla ja sen jälkeen ammuttu kylkeen ja nouset vielä wtf? Ammun korppia uudestaan revolverilla jalkaan monta kertaa(?)


    • Muistuttaisin vielä, että Maguntin luomat oliot katosivat.

      Magunt saa korpin viestin. Hän ei kiinnitä huomiota. Tapelkoot korppi rauhassa. Hänestä itsestään ei siihen enää ole edes niin paljon kuin oli aiemmin. Mutta kappas. Hän sattuukin olemaan juuri lähellä paikkaa, jossa taistelu on. Hän on piilossa, mutta jää tarkkailemaan tilannetta.

      Mocri jatkaa riehumistaan. Ritarit, joiden korppi sanoi tulleen rauhoittamaan tilannetta näkevät Mocrin, joka on kammottavaa katseltavaa. Mocri huomaa ritarit. Mocrin kasvoille leviää virnistys, joka näyttää epäinhimillisen häijyltä. Vihdoin vähän haastetta... VÄHÄN.

      • korppi™

        korppi kaatuu kuolleena maahan ja sylkee verta


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        korppi kaatuu kuolleena maahan ja sylkee verta

        Ammun korppia varmuuden vuoksi pari kertaa päähän ja tokaisen "Se on ohi"


      • korppi™
        Neloth kirjoitti:

        Ammun korppia varmuuden vuoksi pari kertaa päähän ja tokaisen "Se on ohi"

        mutta juurikun olit ampumassa korppi potkaisi sinut kumoon ja karkasi metsään


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        mutta juurikun olit ampumassa korppi potkaisi sinut kumoon ja karkasi metsään

        roolipeli 2 päättyy ja jatkuu roolipeli 3 keskustelussa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe