onko kuusamossa talleja?

horze

tietääkö kukaan onko kuusamossa talleja joissa voisi käydä ridaamassa tai muuten vaan kattoon heppoi?
voisko joku heppojen hoitaja/omista ruveta mailaileen onn 12 vuotias tyttö

37

9825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ursis

      etsittyä heposia Kuusamon alueelta mutta netistä löytyivät ainakin nämä tallit:

      http://www.kurutalli.fi/

      http://www.polartalli.fi/

      ...jos menet käymään niin kerro sitten millaista oli.. etenkin tuon eka linkin issikkatalli kiinnostaisi minuakin. ;o)

      • fisu-93

        Moi!
        Mä tiiän minkälaista tuolla KuRu-tallilla on!
        Nimittäin minä käyn itse ratsastamassa siellä!
        Siellä on kahdeksan erittäin söpöjä ja tottelevaisia issikoita! Kannattee mennä katsomaan! Hevosten nimet ovat: Lisa,Domino,Tritla,Stjarni,Svarttur,Lyykka,Klambi ja laumanjohtaja Freyi!

        Mistä päin sinä itse olet?
        Käytkö jossain tallilla ratsastamassa?
        Vastaa osoitteeseen: [email protected]


      • Apinatyttö

        Kuusamosta löytyy ainakin Vuonohevostalli,se sijaitsee Petäjävaarassa,Rukan lähellä.
        Mainio ratsi paikka.


      • Apinatyttö

        sen netti osoite on www.kuusamonvuonohevoset.fi


      • Iltsu

        Kurutalli on erittäin mukava talli! Issikat ovat kilttejä ja ihania!
        Tässä on yksi issikka joka oli ainakin hieman jääräpäinen...
        Stjarni fra Eiriksstöðu

        "Stjarni" vai meniköhän se noin...


    • EKI

      Kuusamon kirkolla pitäs olla joku talli, en muista nimeä, mutta oon käyny siellä yhen kerran
      koulun kanssa!! KATSO PUHELIN MONTAKO TALLIA KUUSAMOSTA LÖYTYY! ja sen perusteella mee sinne

      • pörri

        On Kuusamossa ainakin Rukalla yks talli, tietääkseni siellä on ainakin issikoita..=) En oo ite käyny mutta Rukan esitteissä on aina mainoksia...


      • me vaan..! :)

        kertoisitko lähemmin tästä kirkon lähellä olevasta tallista?? ;D voiko siellä käydä ridaamassa ja paljo tunnit maksaa??? siis jos siellä voi käydä ratsii... :D
        ja minkä tyyppisi/rotuisia hepoja siel on?? ja mikä on osoite?? ois kiva käydä kattoo... :D


    • fisu-93

      KuRu-tallilla on issikoita 8kpl.
      Olen käynyt itse ratsastamassa siellä noin vuoden!
      Siellä voi ridata tai käydä katsomassa niitä!
      Käyppä katsomassa lisää tietoa
      www.kurutalli.fi sieltä löydät myös ajo-ohjeet!
      EI MUUTA!

    • sipsi

      Moi!
      Olin kuusamossa leirikoulussa ja käytiin ratsastamassa Ku-ru tallilla.Oivangin lähellä.Siellä on issikoita.

    • Neakk

      on niitä esimerkiksi rukajärventiellä on Polartalli

    • NoppaPallo114

      Onhan niitä Ku-Ru talli, Polar talli, Ja sitten yks yksityis talli joka pitää tunteja ja leirejä Katjan Talli, siellä on viisi lämppäriä :D.

      Tietääkö kukaan mitä muita yksityis-talleja Kuusamossa on?

    • jjau

      onhan niitä.. Ku-Ru, polar !
      niin ja itse käyn Silveracella. ( www.huskytourskm.fi ).

    • Heppasz < 3

      mä voin kirjotella

    • Kuusamossa ratsastav

      Ku-Ru talli on yksi.

      www.kurutalli.fi

      Sitten missä ite käyn nykyään:
      Nurminiemen ratsutila
      www.nurminiemenratsutila.fi
      Sijaitsee 7 km keskustasta.

    • Hennana_

      Kuusamossa on useampiakin talleja tullut nyt muutaman vuoden aikana, kaikkia en tosiaan muista mutta ainakin yksi on kuusamon keskustan lähellä sijaitseva nurminiemenratsutila..

      Itse asun kuusamossa ja käyn yksityisellä tallilla määttälässä päin. N. 20 km päässä kuusamon keskustasta.

    • minä vaan

      Itse kävin tuolla nurminiemenratsutilalla ihan silloin kun se oli vielä rakennusvaiheessa. Nykyään siellä on kuulemma maneesikin! Menin silloin sellaisella kuin valtteri, oli kyllä mukava suokki ja opettaja oli kanssa hyvä ja pätevä. :) Tänä kesänä pitäisi käydä kattoon sitten kun sinne mökille mennään että miten on muuttunut paikka. Että näiden vähäisten kokemusten perusteella sitä tallia voin ainakin suositella!

    • ikäväkallerakasta

      Hei! tietääkä kukaan missä tallissa Stål Sjur eli Kalle asustelee??!! sen pitäis olla Kuusamossa...

      • Tiedän Kallesta! :)

        Kalle asuu nyt Nurminiemen ratsutilalla :)
        Ihan muutama päivä sitten tullu sinne :)
        Vastaan monta vuotta myöhään,niin tuskin oli apua :(


      • anonyymi7

        Nurminiemen ratsutilla . Kalle on myynnissä


      • Anonyymi

        Kalle asuu nykyään etelässä Janakkalassa Turengissa, ja toimii terapiahevosena :)


    • Sohvi18
      • Anonyymi

        Onko Porontimankartano vielä olemassa? Siellä oli ainakin päiväkotiaikanani yksi Peppi-poni.


    • pollefani3

      Mun tietääkseni on Nurminiemen ratsutila, Ruska Laukka (ite käyn siel), Ku-Ru talli ja Anun talli

    • tynalit

      Ylläolevista suosittelen Ruska Laukkaa, siellä osaavin ja laadukkain opetus, mm. Centered Riding tasoinen opettaja-omistaja.

    • ;;)))

      Ku-Ru talli on lopettanut toimintan... :( Siellä oli mahtavaa toimintaa, upeat maastot yms.!!

      • ;;))

        millaisia Dora ja Onni ovat luonteiltaan? :)


    • :DDD

      Ku-Ru talli on tosiaan lopettanut toimintansa ): mutta ne issikat mitkä oli Ku-Ru:lla on nyt Nurminiemenratsutilalla (: Itse käyn Ruska laukalla ja mielestäni siellä on paras opetus jne..


      En ole ratsastanut Doralla mutta Onnilla joo,Onni on vähän sellainen jännä :D tai siis kun nostaa laukan se vetää pään alas ja yrittää pukittaa ratsastajan alas selästä ja on aika itsepäinen :DD

    • Hensku : )

      Ku-Ru talli on toden totta lopettanut mutta ne on nyt nurminiemenratsutilalla. Itse käyn nurminiemenratsutilalla kerran viikossa. (Ehkä joskus parikin kertaa : ) ) Ne issikat on ihania ja oon käyny jo muutaman selässä : ) Omat suosikitkin on löytynyt. Onni osaa olla joskus itsepäinen mutta on se semmonen vauhdikas ihanuus. Ja mun mielestä ei oo koskaan pukittanu. Oon menny Dorallakin monta kertaa ja osaa se olla laiska jos ei oo jo heti alussa napakka ; ) Dora on ihana hoitaa (kuten on myös Onniakin.)

    • joku hevoshullu

      Ainaki Kuusamossa on ruskalaukka talli.

    • joku vaan =)

      siel on aina ki ruskalaukka nurminiemen ratsutila anuntalli

    • Kokenut ratsastaja

      No ehkä yleensä siä on taaleja! kato hevostalli.net:istä talleja jotka on kuusamos ku oon käynykki pari kertaa yhellä kuusamon tallilla

      • drljhjhkl

        Dora on paras!


    • Lady Diana "Diana"

      Tietääkö kukaan sielä kuusamossa päin, millä tallilla tämä neiti sijaitsee :) ? (Lady Diana "Diana")

      -Kuulin että on kuulemma kuusamossa yksityisenä.. Olisi kiva tietää mitä tälle neidille kuuluu..

    • NurminiemenRatsutila

      No mieti onko Kuusamossa talleja

    • heeppojaa

      minkä rotusia hevosia nurminiemen tallissa on? ja nimiset? =)

      • Anonyymi

        OPETUSHEVOSET:
        Hannover Sissi
        Wels poni Onni
        Vuonis Jane
        Suokit Lahja ja Herkko
        Shettis Rusina
        Norjankylmäverinen Kalle , joka on myynnissä

        tallilla on myös issikoita :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe