onko kuusamossa talleja?

horze

tietääkö kukaan onko kuusamossa talleja joissa voisi käydä ridaamassa tai muuten vaan kattoon heppoi?
voisko joku heppojen hoitaja/omista ruveta mailaileen onn 12 vuotias tyttö

38

9036

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ursis

      etsittyä heposia Kuusamon alueelta mutta netistä löytyivät ainakin nämä tallit:

      http://www.kurutalli.fi/

      http://www.polartalli.fi/

      ...jos menet käymään niin kerro sitten millaista oli.. etenkin tuon eka linkin issikkatalli kiinnostaisi minuakin. ;o)

      • fisu-93

        Moi!
        Mä tiiän minkälaista tuolla KuRu-tallilla on!
        Nimittäin minä käyn itse ratsastamassa siellä!
        Siellä on kahdeksan erittäin söpöjä ja tottelevaisia issikoita! Kannattee mennä katsomaan! Hevosten nimet ovat: Lisa,Domino,Tritla,Stjarni,Svarttur,Lyykka,Klambi ja laumanjohtaja Freyi!

        Mistä päin sinä itse olet?
        Käytkö jossain tallilla ratsastamassa?
        Vastaa osoitteeseen: [email protected]


      • Apinatyttö

        Kuusamosta löytyy ainakin Vuonohevostalli,se sijaitsee Petäjävaarassa,Rukan lähellä.
        Mainio ratsi paikka.


      • Apinatyttö

        sen netti osoite on www.kuusamonvuonohevoset.fi


      • Iltsu

        Kurutalli on erittäin mukava talli! Issikat ovat kilttejä ja ihania!
        Tässä on yksi issikka joka oli ainakin hieman jääräpäinen...
        Stjarni fra Eiriksstöðu

        "Stjarni" vai meniköhän se noin...


    • EKI

      Kuusamon kirkolla pitäs olla joku talli, en muista nimeä, mutta oon käyny siellä yhen kerran
      koulun kanssa!! KATSO PUHELIN MONTAKO TALLIA KUUSAMOSTA LÖYTYY! ja sen perusteella mee sinne

      • pörri

        On Kuusamossa ainakin Rukalla yks talli, tietääkseni siellä on ainakin issikoita..=) En oo ite käyny mutta Rukan esitteissä on aina mainoksia...


      • me vaan..! :)

        kertoisitko lähemmin tästä kirkon lähellä olevasta tallista?? ;D voiko siellä käydä ridaamassa ja paljo tunnit maksaa??? siis jos siellä voi käydä ratsii... :D
        ja minkä tyyppisi/rotuisia hepoja siel on?? ja mikä on osoite?? ois kiva käydä kattoo... :D


    • fisu-93

      KuRu-tallilla on issikoita 8kpl.
      Olen käynyt itse ratsastamassa siellä noin vuoden!
      Siellä voi ridata tai käydä katsomassa niitä!
      Käyppä katsomassa lisää tietoa
      www.kurutalli.fi sieltä löydät myös ajo-ohjeet!
      EI MUUTA!

    • sipsi

      Moi!
      Olin kuusamossa leirikoulussa ja käytiin ratsastamassa Ku-ru tallilla.Oivangin lähellä.Siellä on issikoita.

    • Neakk

      on niitä esimerkiksi rukajärventiellä on Polartalli

    • NoppaPallo114

      Onhan niitä Ku-Ru talli, Polar talli, Ja sitten yks yksityis talli joka pitää tunteja ja leirejä Katjan Talli, siellä on viisi lämppäriä :D.

      Tietääkö kukaan mitä muita yksityis-talleja Kuusamossa on?

    • jjau

      onhan niitä.. Ku-Ru, polar !
      niin ja itse käyn Silveracella. ( www.huskytourskm.fi ).

    • Heppasz < 3

      mä voin kirjotella

    • Kuusamossa ratsastav

      Ku-Ru talli on yksi.

      www.kurutalli.fi

      Sitten missä ite käyn nykyään:
      Nurminiemen ratsutila
      www.nurminiemenratsutila.fi
      Sijaitsee 7 km keskustasta.

    • Hennana_

      Kuusamossa on useampiakin talleja tullut nyt muutaman vuoden aikana, kaikkia en tosiaan muista mutta ainakin yksi on kuusamon keskustan lähellä sijaitseva nurminiemenratsutila..

      Itse asun kuusamossa ja käyn yksityisellä tallilla määttälässä päin. N. 20 km päässä kuusamon keskustasta.

    • minä vaan

      Itse kävin tuolla nurminiemenratsutilalla ihan silloin kun se oli vielä rakennusvaiheessa. Nykyään siellä on kuulemma maneesikin! Menin silloin sellaisella kuin valtteri, oli kyllä mukava suokki ja opettaja oli kanssa hyvä ja pätevä. :) Tänä kesänä pitäisi käydä kattoon sitten kun sinne mökille mennään että miten on muuttunut paikka. Että näiden vähäisten kokemusten perusteella sitä tallia voin ainakin suositella!

    • ikäväkallerakasta

      Hei! tietääkä kukaan missä tallissa Stål Sjur eli Kalle asustelee??!! sen pitäis olla Kuusamossa...

      • Tiedän Kallesta! :)

        Kalle asuu nyt Nurminiemen ratsutilalla :)
        Ihan muutama päivä sitten tullu sinne :)
        Vastaan monta vuotta myöhään,niin tuskin oli apua :(


      • anonyymi7

        Nurminiemen ratsutilla . Kalle on myynnissä


      • Anonyymi

        Kalle asuu nykyään etelässä Janakkalassa Turengissa, ja toimii terapiahevosena :)


    • Sohvi18
      • Anonyymi

        Onko Porontimankartano vielä olemassa? Siellä oli ainakin päiväkotiaikanani yksi Peppi-poni.


    • pollefani3

      Mun tietääkseni on Nurminiemen ratsutila, Ruska Laukka (ite käyn siel), Ku-Ru talli ja Anun talli

    • tynalit

      Ylläolevista suosittelen Ruska Laukkaa, siellä osaavin ja laadukkain opetus, mm. Centered Riding tasoinen opettaja-omistaja.

    • ;;)))

      Ku-Ru talli on lopettanut toimintan... :( Siellä oli mahtavaa toimintaa, upeat maastot yms.!!

      • ;;))

        millaisia Dora ja Onni ovat luonteiltaan? :)


    • :DDD

      Ku-Ru talli on tosiaan lopettanut toimintansa ): mutta ne issikat mitkä oli Ku-Ru:lla on nyt Nurminiemenratsutilalla (: Itse käyn Ruska laukalla ja mielestäni siellä on paras opetus jne..


      En ole ratsastanut Doralla mutta Onnilla joo,Onni on vähän sellainen jännä :D tai siis kun nostaa laukan se vetää pään alas ja yrittää pukittaa ratsastajan alas selästä ja on aika itsepäinen :DD

    • Hensku : )

      Ku-Ru talli on toden totta lopettanut mutta ne on nyt nurminiemenratsutilalla. Itse käyn nurminiemenratsutilalla kerran viikossa. (Ehkä joskus parikin kertaa : ) ) Ne issikat on ihania ja oon käyny jo muutaman selässä : ) Omat suosikitkin on löytynyt. Onni osaa olla joskus itsepäinen mutta on se semmonen vauhdikas ihanuus. Ja mun mielestä ei oo koskaan pukittanu. Oon menny Dorallakin monta kertaa ja osaa se olla laiska jos ei oo jo heti alussa napakka ; ) Dora on ihana hoitaa (kuten on myös Onniakin.)

    • joku hevoshullu

      Ainaki Kuusamossa on ruskalaukka talli.

    • joku vaan =)

      siel on aina ki ruskalaukka nurminiemen ratsutila anuntalli

    • Kokenut ratsastaja

      No ehkä yleensä siä on taaleja! kato hevostalli.net:istä talleja jotka on kuusamos ku oon käynykki pari kertaa yhellä kuusamon tallilla

      • drljhjhkl

        Dora on paras!


    • Lady Diana "Diana"

      Tietääkö kukaan sielä kuusamossa päin, millä tallilla tämä neiti sijaitsee :) ? (Lady Diana "Diana")

      -Kuulin että on kuulemma kuusamossa yksityisenä.. Olisi kiva tietää mitä tälle neidille kuuluu..

    • NurminiemenRatsutila

      No mieti onko Kuusamossa talleja

    • heeppojaa

      minkä rotusia hevosia nurminiemen tallissa on? ja nimiset? =)

      • Anonyymi

        OPETUSHEVOSET:
        Hannover Sissi
        Wels poni Onni
        Vuonis Jane
        Suokit Lahja ja Herkko
        Shettis Rusina
        Norjankylmäverinen Kalle , joka on myynnissä

        tallilla on myös issikoita :)


    • Anonyymi

      Kyllä Kuusamossa on talleja idiootti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe