sairain elokuva

pel0kas

Raain/sairain leffa mitä olette nähneet? AP on homo ja aloittaa.

August undergrounds mordum. Suosittelen

36

586

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs trotskilainen

      -A Serbian film
      -Saló tai Sodoman 120 päivää (120 giornates di Sodoma)
      -Taxidermia
      -Megan is missing
      -Иди и смотри, suom. Tule ja katso [idi i smotri] (sotaleffa, ei verinen, mutta psykologisesti järkyttävä)
      -Feed
      -Human centipede 2 (huono omasta mielestäni)
      -Aftermath

      Noista kaikista katsottavimmat olivat A Serbian film, Иди и смотри, Feed ja Taxidermia, joista viimeksi mainittu on myös oma suosikkini. Järkyttävimpiä olivat Saló ja A Serbian film. Katsokaa jos katsotte, mutten yllytä teitä siihen.

      • Eräs trotskilainen

        Unohtui yksi, nimittäin In a Glass Cage. Ihan älyttömän hyvä leffa.


      • Eräs trotskilainen
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Unohtui yksi, nimittäin In a Glass Cage. Ihan älyttömän hyvä leffa.

        Leffan alussa toisen maailmansodan aikaan lapsilla kokeita tehnyt ex-natsi yrittää tehdä itsemurhan, mutta epäonnistuu, halvaantuu, ja hänet joudutaan laittamaan koneeseen, joka pitää yllä hänen elintoimintojaan. Koneen kansi on tehty lasista, mistä tulee leffan nimi; Lasihäkissä. Miehen vaimo kyllästyy huolehtimaan hänestä, ja palkkaa apulaisekseen nuoren pojan, joka osoittautuukin yllätyksellisen tutuksi...

        Se on espanjaksi, mutta enkkuteksteillä löytyy varmasti. Vielä toisen keran pakko sanoa, että ihan mahtava leffa! Kokonaisilmapiiri oli vain niin karmiva, varsinkin Angelon repliikki "Me encanta la muerte."


      • pel0kas
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Leffan alussa toisen maailmansodan aikaan lapsilla kokeita tehnyt ex-natsi yrittää tehdä itsemurhan, mutta epäonnistuu, halvaantuu, ja hänet joudutaan laittamaan koneeseen, joka pitää yllä hänen elintoimintojaan. Koneen kansi on tehty lasista, mistä tulee leffan nimi; Lasihäkissä. Miehen vaimo kyllästyy huolehtimaan hänestä, ja palkkaa apulaisekseen nuoren pojan, joka osoittautuukin yllätyksellisen tutuksi...

        Se on espanjaksi, mutta enkkuteksteillä löytyy varmasti. Vielä toisen keran pakko sanoa, että ihan mahtava leffa! Kokonaisilmapiiri oli vain niin karmiva, varsinkin Angelon repliikki "Me encanta la muerte."

        Joo tuo Salo ja serbian film on kyllä jännää tavaraa. Taxidermiaa ja venäläistä elokuvaa en ole nähnyt vielä ja in a class cage ei vain ole makuuni.


      • Eräs trotskilainen
        pel0kas kirjoitti:

        Joo tuo Salo ja serbian film on kyllä jännää tavaraa. Taxidermiaa ja venäläistä elokuvaa en ole nähnyt vielä ja in a class cage ei vain ole makuuni.

        Se riippuu todella paljon katsojasta itsestään, ja tosiaan monen mielestä In a Glass Cage on tylsä vaikeasti seurattavan juonen ja kuvanlaadun takia. Taxidermia on puolestaan todella omituinen leffa mutta hyvin tehty sellainen, suosittelen.

        Kaikki kannibaalileffat unohtuivat;
        -Cannibal
        -Cannibal holocaust
        -Шопинг тур [Shoping tur,] Shopping tour

        Shopping tour on noista kolmesta ainoa, jota voin suositella. Ei varsinaisesti järkyttävä, mutta erittäin mustaa huumoria sisältävä leffa. Cannibal holocaust on järkyttävä aidon eläinrääkkäyksen ansiosta, mutta muuten se kuvaa vain paskiaisryhmän perseilyä ympäri sademetsää. Cannibal perustuu tositapahtumiin, joskin itse pidän siitä tehtyä dokumenttia häiritsevämpänä kuin elokuvaa.


      • pel0kas
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Se riippuu todella paljon katsojasta itsestään, ja tosiaan monen mielestä In a Glass Cage on tylsä vaikeasti seurattavan juonen ja kuvanlaadun takia. Taxidermia on puolestaan todella omituinen leffa mutta hyvin tehty sellainen, suosittelen.

        Kaikki kannibaalileffat unohtuivat;
        -Cannibal
        -Cannibal holocaust
        -Шопинг тур [Shoping tur,] Shopping tour

        Shopping tour on noista kolmesta ainoa, jota voin suositella. Ei varsinaisesti järkyttävä, mutta erittäin mustaa huumoria sisältävä leffa. Cannibal holocaust on järkyttävä aidon eläinrääkkäyksen ansiosta, mutta muuten se kuvaa vain paskiaisryhmän perseilyä ympäri sademetsää. Cannibal perustuu tositapahtumiin, joskin itse pidän siitä tehtyä dokumenttia häiritsevämpänä kuin elokuvaa.

        Joo olen tuon cannibal holocaustin nähnyt. Se kyllä totisesti on idioottien perseilyä. Ja august underground mordumista olet kuullut tai nähnyt, niin minkään keppien tunkeminen pilluun ei paljoa vaikuta.


    • Hostel tai Hostel II

      • pel0kas

        Kokonaisuutena hyviä leffoja mutta raakuudeltaan ei kovin kuvottavaa.


    • Siis sairas, ahdistava vai raaka? Pitääkö leffan olla myös hyvä?

      Melko sick-menoa on mielestäni elokuvissa Cabin fever ja Skeleton crew.

      Ahdistavaksi nimeäisin elokuvan Hannibal loppuhöskän.

      Raakoja leffoja on maailma täynnä ja veikkaisin, että raain leffa, jonka tiedän on Hostel, jota en btw ole itse nähnyt, mutta youtubesta olen löytänyt pari pätkää.

    • Ja pelottavaksi voin nimetä Paranormal activityn, joka muuten on puolien mielestä pelottava ja puolien mielestä tylsä.

      Kaikki nää sanomani leffat on hyviä (paitsi Hostelia en ollut nähnyt) ja erittäin katsomisen arvoisia.

      • Itse kuulun näihin ,jotka pitävät sitä tylsänä. ://


      • HeKeKee~
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Itse kuulun näihin ,jotka pitävät sitä tylsänä. ://

        Paranormal activity on kuraa.

        Cabin Feverin loppukohtaus on aika hullu, minä ja iskä tosin naurettiin sille ylenpalttiselle verenläträykselle.

        We are what we are on todella yököttävä. Kaksi tyttöä syö isänsä elävältä. Ja se vielä näytetään.


      • Eräs trotskilainen
        HeKeKee~ kirjoitti:

        Paranormal activity on kuraa.

        Cabin Feverin loppukohtaus on aika hullu, minä ja iskä tosin naurettiin sille ylenpalttiselle verenläträykselle.

        We are what we are on todella yököttävä. Kaksi tyttöä syö isänsä elävältä. Ja se vielä näytetään.

        Jos verenläträystä haluat, katso Tokyo gore police. Mie ehdin tänään kahtoa puoleenväliin Cannibal holocaustin epäidenttistä kaksosta Cannibal Ferox:ia. Tähän mennessä se on ollut aivan kuin veljensä, mutta parempi;
        -Enemmän juonta
        -Vähemmän perseilyä
        -Uskottavampia hahmoja, ja varsinkin naishahmot ovat realistisempia
        -Myös inhimillisiä henkilöitä esiintyy

        Mie katon sen loppuun viimeistään huomenna. Ja nyt kun kerta aloitettiin 80-luvun kannibaaleista, niin puhutaan niistä sitten. Tämä leffasuuntaus yleistyi mainittuna vuosikymmenenä, koska silloin alkoi näyttää, ettei tällaisia alkuasukasheimoja löytyisi enää mistään, ts. kaikki oli jo kartoitettu. Tällainen tapaushan oli ihan oikeasti, että ryhmä tutkimusmatkailijoita katosi sademetsään, ja sitten heidän kuvaamansa matsku löydettiin myöhemmin, joskin miun muistaakseni siihen ei liittynyt kannibalismia. Tiede-lehdessä ilmestyi joku vuosi sitten mielenkiintoinen artikkeli kannibalismistä. Mie voisin kaivaa sen esiin, sillä siinä oli myös jonkin verran urbaanilegendajutuiksi kelpaavaa tavaraa.


    • No siis kaikki eivät vaan voi tajuta sitä siinä olevaa psykologista kauhua. Samat tyypit on usein just niitä, jotka pelkää slasher-murhaajia. Eli pelko tulee ihmisillä eri asioita kohtaan ja mä en oo pelännyt vielä elämäni aikana yhtäkään leffaa, mutta Paranormal activity on osunut lähimmäksi pelkotilaa. Ne, jotka ei pelkää Paranormal activityä millään tasolla pitävät sitä tietenkin tylsänä/huonona, koska siinä on pelkkää kauhua ja jos se kauhu ei tärppää, niin automaattisestihan siinä tylsistyy.

      Cabin feverin loppu oli just most epic. Koko leffassa pelottavinta oli se, kun se näki siellä sen kanilääkärin. Se kani oli ihan oikeesti semmonen hyi saatana-effektin arvoinen.


      Jos joku haluaa hyviä suomalaisia kauhuleffoja, niin suosittelen lämpimästi youtubesta löytyviä aseman lasten elokuvia Mörkö ja Jäärouva. Aika randomia kyllä tehdä muumihahmoista, mutta ne on oikeesti ihan varteenotettavia kauhuleffoja. Lisäksi suosittelen elokuvaa nimeltään Sauna. Mulla meni kyllä sen takia osa Saunasta ohi, koska: "Mitä toi sanoi?" "No ei kai se ollut mitään merkittävää." Suomalaisiin leffoihin tarvitaan suomen kieliset tekstit.

      • Eräs trotskilainen

        Siun kannattaisi kahtoa Stephen Kingin kirjaan perustuva Pet sematary, suom. Uinu, uinu, lemmikkini. Sen pelottavuus perustui ainakin osittain psykologisiin efekteihin ja tunnelmaan. Muistan nähneeni koko leffassa ehkä yhden jumpscaren, ja sekin oli hyvä sellainen. Pet sematary ei ole varsinaisesti järkyttävä leffa, mutta se on silti katsomisen arvoinen. Mie en muutenkaan pidä leffaa hyvänä vain järkyttävyyden perusteella. Ts. verenlennätys ja ällöttävyys ällöttävyyden vuoksi ei tee elokuvasta hyvää.


    • muumitpelottaa

      Muumipeikko ja pysrtötähti

    • hyyhhhhhh

      Eräs trotskilainen sinä sairas paskiainen..katoin noita elokuvia pikakelauksella ja MITÄ VITTUA?

      Joku oikeesti näki vaivaa ja teki noi leffat. Kuka niitäki jaksaa kattoa?
      Ja tossa glass cagessa oli kai ideana kosto? Mutta eihän se poika kostanut ollenkaan

      Sodoman 120 päivää vasta oli sairas paska leffa hyi helvetti mitä vittua? Olis kiva tietää enemmän tostaki mut wikipedias ei paljo kerrota :(

      • Eräs trotskilainen

        Joo, mie aloitin Aftermathista ja päädyin A Serbian filmiin. Näyttelijöillä on varmaan ollut kivaa.

        Englanninkielinen Wikipedia kertoo lisää Salósta: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Salò,_or_the_120_Days_of_Sodom


    • Täh. Sairain elokuva... Ja suosittelet?

      • Eräs trotskilainen

        Pistetään vahinko kiertämään, vai kuinka? :D


    • Oon kyllä nähnyt Pet semataryn. Oli muistaakseni hyvä leffa, mutta ei sekään kyllä pelottanut paljoa. Hieman se mikälie aave ällötti. Tai siis se tyyppi, joka oli jäänyt auton alle.

      Kannibaalielokuvat on ihan kivoja. Tulee heti mieleen Texasin moottorisahamassamurhat. (Oikeaoppisesti suomentaen) Siitäkin olen nähnyt vain remake-version, mutta oli ihan hyvä ja aion kattoa myös alkuperäisen joskus. Sitten tulevat mieleen The hills have eyes 1 ja 2. Nekin on hyviä leffoja. Ei tosin pelottavia. Aika jännä, että se on kauhuleffa, mutta kannibaaleja kuolee samaan tahtiin kuin matkailijoita. Paitsi ei kakkosessa. Siinä se ei toimisi, koska matkailijoita ei ehtisi kuolla kovin monta.

      Nimimerkki "hyyhhhhhh" ei selvästikään tajunnut, että siinä Glass cagessa olikin ideana se pelko, että entä jos se kostaa. Vähän niin kuin Paranormal activityssäkin on ideana se pelko, että entä jos se demoni/kummitus/räyhähenki hyökkää. En ole siis nähnyt Glass cagea, mutta sen nyt tajuaa helposti kuulemansa perusteella jo.

      • Eräs trotskilainen

        Pet Semataryn maskeeraus oli kyllä hienosti toteutettu, ottaen huomioon, että se tehtiin 80-luvulla. Miun mielestäni se on ahdistava ihan lopun takia, koska Louisin täytyy tappaa oma 4-vuotias poikansa.

        Pitäisi muuten kahtoa In a Glass Cage uudestaan. http://m.youtube.com/watch?v=yutYeG4ftag

        Cannibal Ferox tai toiselta nimeltään Let them die slowly oli myös ihan mahtava leffa. Se muistutti paljon Cannibal holocaustia, mutta oli paljon parempi. Mie jopa tunsin myötätuntoa sen henkilöitä kohtaan.

        Myös huumeleffa Trainspotting on mielestäni järkyttävä, vaikkei sillä olekaan mahdollisuuksia pärjätä Serbialaiselle elokuvalle tai Sodoman 120:lle päivälle.

        Sawit eivät iske yhtään. Ne ovat sitä samaa mättöä jatko-osa toisensa perään, pelkkää silpomista. Ylihypetettyä paskaa, sanon minä.

        I spit on your grave ja sen jatko-osa olivat jokseenkin järkyttäviä, mutta leffana eivät niinkään hyviä. Haulikon työntäminen perseeseen ei ole kovin kivaa :/


    • fnfnfn

      Unelmien sielunmessu on kyllä sairain elokuva minkä olen koskaan nähnyt. En tiedä mikä siitä tekee niin erityisen sairaan, se on kai niin epätoivoinen elokuva alusta loppuun saakka. Se kertoo riippuvuuksista. Sara tahtoo päästä telkkariin ja sen takia laihtua, jä jää koukkuun laihdutuslääkkeisiin. Hänen poikansa Harry taas on huumeriippuvainen, kuten myös hänen ystävänsä ja tyttöystävänsä. Marion, se Harryn tyttöystävä, myy itseään saadakseen huumeita (siinä on sellainen tosi irstas ass-to-ass- kohtaus).

      Se tosi tunnettu "Lux Aeterna"- sävellys on siitä elokuvasta ja soi melkein koko elokuvan ajan:

      http://www.youtube.com/watch?v=i5Kwf_nNmGI

      - fnfn

      • fnfnfn

        Ja niin, laitetaan tähän myös se Halloween - Naamioiden yö.

        Mikä siinä on kun se paskiainen ei kuole?

        Ja se kamala alkumusiikki :DDD Mun bestis uhkailee, et kun mä seuraavan kerran tuun niille yöks, se alkaa soittaa sitä pianolla kun mä nukahan.

        - fnfn


      • Eräs trotskilainen

        Mie katsoin tänään Unelmien sielunmessun ja pakko sanoa, että hyi hemmetti kun oli ahdistava. Mie melkein purin omat sormeni tohjoksi. (minulla on tapana satuttaa itseäni tahattomasti, jos olen ahdistunut/vihainen) Tällaiset leffat onnistuvat jostain syystä tekemään minuun vaikutuksen.

        //Pitää vielä mainita yksi kreikkalainen leffa, nimittäin Dogtooth, (Kyonodontas) joka kertoo kolmesta nuoresta, joiden vanhemmat ovat eristäneet nämä täysin ulkomaailmasta. Erittäin hämmentävä leffa, osittain jopa humoristinen. Yhdessä kohtauksessa poika kysyy äidiltään, mikä on zombi, ja äiti valehtelee hänelle, että zombi on pieni hyönteinen. Myöhemmin poika tutkii nurmikkoa, ja huutaa äidilleen innoissaan: "Mom, I found two little zombies!" Jostain syystä leffan idea tekee tuostakin kohtauksesta häiritsevän.


    • Pitääkin kattoo toi unelmien sielunmessu. Oon jo jonkin aikaa pitänyt sitä semmosella katsottavien ellokuvien listalla ja se olisi oikeastaan meillä ihan katsottavissa, mutta en tiedä.

      Halloween elokuvat on just niitä slashereita, joita en ala pelkäämään sitten millään. Halloween oli hyvä leffa, mutta huomattavan yliarvostettu se oli silloin kolmosella. Lisäksi se näytti sinänsä melko epäaidolta, että esim. kun Michael Myers kuristi siellä autossa sitä yhtä tyyppiä, niin se näytti enemmän halailulta. Se tunnari oli kyllä kiva. Meillä oli ala-asteella perinteenä tehdä kutosella muille luokille "haamukäytävä" kellariin halloweenina ja me pistettiin sinne soimaan vuorotellen halloween theme song ja saw theme song ja nupit oli ofc kaakossa. Sitten soi loppupäivän korvissa, mutta kivaa oli.

    • tjauj

      Ton Serbian filmin jätin aikoinaan kesken, oma itsesuojeluvaisto taisi herätä. Uhrilampaatkin on mulle riittävän sairas. En ole kyllä nähnyt sitä kun kerran ja noin 10-vuotiaana, joten sekin saattaa vaikuttaa asiaan. :D

      Mun mielestä leffat, jossa on jotain yliluonnollista hömppää, ei osaa oikeen olla pelottavia. En ainakaan ite osaa pelätä jotain telkkarista ulostautuvia naikkosia tai seinillä hyppiviä kummituksia ja demoneita yms. Paranormal activityä kun katoin, olin kyllä ihan äärettömän pitkästynyt ja pettynyt. Hei, ei semmosta ole olemassakaan! Siks just jotkut psykopaatti-/kannibaalileffat saa aika hyvin pulssin nousemaan. Varsinkin jos vielä alussa on teksti "perustuu tositapahtumiin", vaikka toki ne versiot on silloinkin aikalailla Hollywoodistettu.

      Psykologiset trillerit on musta paras leffagenre, mutta katon ehkä mielummin sellasta keskivahvaa kastia. Jotenkin en vaan osaa pitää enää viihteenä liian sairasta menoa, eli sitä, kun väkivallalla mässäily menee juonikuvioiden yläpuolelle.

      • "Hei, ei semmosta ole olemassakaan! Siks just jotkut psykopaatti-/kannibaalileffat saa aika hyvin pulssin nousemaan."
        Psykopaatit ja kannibaalitkaan tuskin hyökkäävät kimppuusi... Itse en pelkää elokuvien katsomisen jälkeen, enkä saa painajaisia. Joskus harvoin tulee pieni pelon, tai ahdistusen tunne leffan aikana.


      • pel0kas

        Katsoppas Sinister.


      • meisterisi
        pel0kas kirjoitti:

        Katsoppas Sinister.

        Se oli hyvä elokuva


    • Eräs trotskilainen
    • "Varsinkin jos vielä alussa on teksti "perustuu tositapahtumiin", vaikka toki ne versiot on silloinkin aikalailla Hollywoodistettu. "

      Perustuu tositapahtumiin tarkoittaa niissä yleensä tyyliin sitä, että kaikki muu on totta paitsi se, että tulee joku kannibaali moottorisahan kanssa tai "pääpahis" on ottanut etäisesti vaikutteita jostain sarjamurhaajasta. Ikävä pilata ilosi, mutta näin se vain menee.

    • aweteawt

      The girl next door. Onko kukaa muu nähny sitä? perustuu seki tositapahtumii

      • Eräs trotskilainen

        Mie olen nähnyt. Sairas leffa, joskin välillä oli pakko miettiä, että miksi naapurin poika ei yrittänyt auttaa tyttöä (joo, ei nimet muistu mieleen) tarpeeksi ajoissa.


    • kauhu frankki

      hei pel0kas ei ruggero deodaton cannibal holocaustissa ole kysymys siitä miltä se päälle päin näyttää itse pidän ruggeroa väärin ymmärrettynä taiteilijana

    • KatoVaan

      august underground's mordumin

      siitä niin siis ****** oikeesti se on vanha ja pixel laatuu mutta ehdottomasti yks sairaimpia elokuvia mitä oon nähny

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe