ainakin 100 Toyotaa

tutkittuna

Minula ja sulkulaisilla on olut ainankin 100 Toytaa yhtensä 40 vouden ajan ja hyvin ovat kaiki tionmineet aina ei vikoja katsatuksesta läpi aina ja kehuttu on katsastuksesa seka auto että kuskit että laittakaa paremmaksi katelliset Skoda Ja Volkkari urpot.;-)

16

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utopiaa ja harhaa

      No on tyhmä ja rajoittunut suku, huh. Jos ei ole muita kokeillut, niin voi noinkin surkeaan tyytyä, mutta tyhmäähän se on jos itseään kiusaa.

      • mututieto

        Mistä päättelit ettei ole muita kokeillut?


      • Noloja myyjiä
        mututieto kirjoitti:

        Mistä päättelit ettei ole muita kokeillut?

        No tuollaista skeidaa ja paatosta ei voi kirjoittaa muut kuin Toyotan myyjä jonka tiskillä on ollut hiljaista ja leipä kapenee entisestään.


    • anteeksi mitä?

      "ovat kaiki tionmineet aina ei vikoja katsatuksesta läpi aina ja kehuttu on katsastuksesa seka auto että kuskit "

      Älä enää ota yhtään, yritä selvitä.

    • 18+15

      Hienoa Tero!

    • 193cm

      Ainoa Toyota millä olen ajanut on -89 mallinen liftback 1,3 XL malli, vein sen huoltoon kytkimen vaihtoon. Niin synkkää laitetta en ole ikinä ajanut. Sitäpaitsi sa kytkinremppakin meni hukkaan koska siitä hajos sen jälkeen "juuttuvakurkkuisesta" ryyppy ja käyntiinsaaminen oli pikkasen vaikeaa.

    • P e n t t i

      Köyhä on suku. Sekä päästä että lompakosta. Otan osaa.

    • Mersu velkana

      Rikkaus ei tarkoita että koko omaisuus "sijoitetaaan"
      autoon! On eri asia olla rikas tai kuvitella olevansa
      rikas

    • Naurattaa pirusti

      Tojousko yleensä peritään.

      • hintti-Pentti

        Maailman suurin autovalmistaja: Toyota, viime vuonna myynti melkein 10 miljoonaa kappaletta. Eipä junttien itkut suomi24 sivustoilla paljon auta.


    • Touota Avensis

      Olen ajanut toyotalla vuodesta 1969 lähtien eikä ole ollut mitään ongelmia niissä yhdessäkään. Sen sijaan opel recordissa niitä oli vaikka muille jakaa. Nykyiset toyotat ovat kestävyyden huippu hyviä ajaa. Samoihin ajo-ominaisuuksiin tuskin pystyy mikään muu automerkki. Koskahan se volkkari luopuu niistä takamoottorisista autoista.

      • 5+5=10

        Ostin Toyota corona mk1 vm-73 uutena ,vuonna -76 auto oli aivan loppuun ruostunut en tiedä miten kestävät nykyään mut kyllä ne murheet jakautuu aika tasan merkkien välillä vuosien saatossa .


      • jlnh.l

        Siis ajoit Opel Recordia ennen vuotta 1968 ? Taidat puhua p..skaa tai olet sekaisin.


      • Toyota Avensis
        jlnh.l kirjoitti:

        Siis ajoit Opel Recordia ennen vuotta 1968 ? Taidat puhua p..skaa tai olet sekaisin.

        Opel Record oli ensimmäinen autoni. Sain ajokortin 1966. Siitä lähtien mulla on ollut auto. Yhdessäkään Toyotassa ei ole ollut vikoja ja niitä on ollut kaikkiaan 31 vuosien saatossa.


      • Ave myös
        Toyota Avensis kirjoitti:

        Opel Record oli ensimmäinen autoni. Sain ajokortin 1966. Siitä lähtien mulla on ollut auto. Yhdessäkään Toyotassa ei ole ollut vikoja ja niitä on ollut kaikkiaan 31 vuosien saatossa.

        Minulla on Avensis vm. -89. Mittarissa 873.00 tkm. Ajoin sillä Formula 1 -harjoituksissa turva-autona mutta sain kenkää kun formulat eivät pysyneet perässä. Tai pysyivät ne perässä kun ohitin Mersujen formulatkin kierroksella.


      • 1+1=2
        Ave myös kirjoitti:

        Minulla on Avensis vm. -89. Mittarissa 873.00 tkm. Ajoin sillä Formula 1 -harjoituksissa turva-autona mutta sain kenkää kun formulat eivät pysyneet perässä. Tai pysyivät ne perässä kun ohitin Mersujen formulatkin kierroksella.

        Tiheä on ollut vaihtoväli ! Eli kilometrit per auto olemattomia .
        Vai kuinka ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe